ΕΟΤ: Διαφήμιση 310.000 ευρώ στο Twitter και στο Αccuweather το 2020
O EOT ενέκρινε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής, συνολικού ποσού 310.000 ευρώ, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους 2020 στο διεθνές μέσο κοινωνικής δικτύωσης “TWITTER” και στη διεθνή διαδικτυακή πλατφόρμα/εφαρμογή μετεωρολογικών προβλέψεων “ACCUWEATHER”, μέσω της εταιρείας – αποκλειστικής αντιπροσώπου στην Ελλάδα “Httpool Hellas M.IKE”
1) TWITTER (“HTTPOOL HELLAS M.IKE”)
Το TWITTER είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες/εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, με εκατομμύρια χρήστες να το χρησιμοποιούν καθημερινά, στέλνοντας εκατομμύρια μηνύματα (δηλ. tweets) για να συνδεθούν με τους ανθρώπους γύρω τους και να μιλήσουν για ό,τι συμβαίνει στον κόσμο εκείνη τη στιγμή. Στο Twitter υπάρχουν 31,8 εκατομμύρια Tweets σχετικά με τον Τουρισμό (#Travel), αλλά και εκατομμύρια ακόμα για διακοπές και δημοφιλή ξενοδοχεία.
Ειδικότερα για το έτος 2019, οι ενεργοί χρήστες του Twitter παγκοσμίως υπολογίζονται σε 330 εκ., με πάνω από το 1/3 εξ αυτών (περίπου 139 εκ.) να το χρησιμοποιούν καθημερινά, με το 80% αυτών των ενεργών χρηστών να συνδέονται στην εφαρμογή από κινητά και να συνομιλούν με περίπου 500 εκατ. tweets ημερησίως. Τέλος, το Twitter παρέχει τη δυνατότητα στόχευσης, μεταξύ άλλων, βάσει ενδιαφερόντων, χρησιμοποιούμενων συσκευών και καταναλωτικής συμπεριφοράς (interest targeting, device targeting, retargeting).
Με την πρότασή της, η “Httpool Hellas” προτείνει την ακόλουθη διαφημιστική καμπάνια στο Twitter:
-Στόχοι καμπάνιας: Προώθηση της Ελλάδας ως προορισμού “city break”, ως προορισμού διακοπών ολόκληρο το χρόνο, αλλά και ως μοναδικού προορισμού “sea and sun” για τις καλοκαιρινές διακοπές.
-Κοινά-στόχοι: ΗΒ, Γαλλία, Γερμανία, Σουηδία, Πολωνία. Ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται περισσότερο να «διασκεδάσουν», να αποκτήσουν «νέες εμπειρίες» και να «μάθουν» κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Ταξιδεύουν είτε με τις οικογένειές τους (social tourism), είτε για επαγγελματικούς λόγους (business tourism), είτε από πολιτιστικό ενδιαφέρον (culture tourism-city breaks), είτε γιατί είναι λάτρεις της φύσης (nature/seaside tourism).
-Μέσα προβολής: Διαφημιστική προβολή μέσω video, ως το πιο αποτελεσματικό μέσο επικοινωνίας στο Twitter (έναντι gifs και images), για mobile, tablet και desktop, με προβλεπόμενο αριθμό views ανά αγορά-στόχο.
Η προβολή αφορά στις αγορές-στόχους, ως εξής:
-Ην. Βασίλειο: με εκτίμηση 2.300.000 video views
Κόστος καμπάνιας: 115.000 ευρώ
-Γαλλία: με εκτίμηση 900.000 video views
Κόστος καμπάνιας: 45.000 ευρώ
-Γερμανία: με εκτίμηση 600.000 video views
Κόστος καμπάνιας: 30.000 ευρώ
-Σουηδία: με εκτίμηση 100.000 video views
Κόστος καμπάνιας: 5.000 ευρώ
-Πολωνία: με εκτίμηση 100.000 video views
Κόστος καμπάνιας: 5.000 ευρώ
Χρονικό διάστημα καμπάνιας: 3 μήνες, μεταξύ Ιανουαρίου-Μαΐου 2020
Συνολικό Κόστος καμπάνιας: 200.000€ πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι 248.000 ευρώ
Η εξόφληση του συνολικού ποσού συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, θα γίνει στην εταιρία “Httpool Hellas” που εδρεύει στην Ελλάδα και είναι ο επίσημος εκπρόσωπος της TWITTER.
2) ACCUWEATHER (“HTTPOOL HELLAS M.IKE”)
Το ACCUWEATHER είναι μία τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες/εφαρμογές μετεωρολογικών προβλέψεων στον κόσμο, αναγνωρισμένη για την ακρίβεια των παρεχόμενων μετεωρολογικών της στοιχείων, τη δυνατότητα παροχής προβλέψεων με χρονικό ορίζοντα έως και 90 ημέρες, καθώς και τη δυνατότητα μαζικών προειδοποιήσεων για επικείμενα ακραία καιρικά φαινόμενα, η οποία έχει συμβάλει καθοριστικά στη διάσωση περιουσιών και χιλιάδων ανθρώπινων ζωών.
Το AccuWeather βοηθάει περίπου 1,5 δισεκατομμύριο ανθρώπους καθημερινά να ενημερωθούν για τον καιρό και να οργανώσουν έτσι τις δραστηριότητες της μέρας τους, με τις αναζητήσεις να υπολογίζονται σε 40 δισεκατομμύρια ημερησίως, κυρίως μέσω της εφαρμογής σε κινητά, tablets και άλλες «έξυπνες» συσκευές, αλλά και μέσω της ιστοσελίδας AccuWeather.com. Επιπλέον, η AccuWeather παράγει και διανέμει μετεωρολογικό περιεχόμενο και videos για πάνω από 180.000 συνεργαζόμενες ιστοσελίδες, 100 διεθνείς τηλεοπτικούς σταθμούς, 800 ραδιοφωνικούς σταθμούς και 700 εφημερίδες παγκοσμίως. Μεταξύ των καινοτόμων και βραβευμένων δωρεάν υπηρεσιών που παρέχει η AccuWeather σε ιδιώτες και επιχειρήσεις είναι οι MinuteCast®, Minute by Minute™ και Superior Accuracy™, σε 1,5 δισεκατομμύριο φορητές συσκευές (κινητά, tablets κ.λπ.) και σε πάνω από 100 γλώσσες και διαλέκτους παγκοσμίως. Υπολογίζεται ότι στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη υπήρξε αύξηση 160% στις μετεωρολογικές αναζητήσεις τα τελευταία δύο χρόνια, με το 75% των Γερμανών για παράδειγμα να επισκέπτεται καθημερινά ιστοσελίδες και εφαρμογές μετεωρολογικού περιεχομένου.
Επιπλέον, έχει παρατηρηθεί ότι οι μετεωρολογικές συνθήκες επηρεάζουν καθοριστικά την καθημερινότητα των ανθρώπων, οι οποίοι έχουν την τάση να λαμβάνουν πολλές αποφάσεις μέσα στη μέρα τους ανάλογα με τον καιρό και τη γενικότερη συναισθηματική τους κατάσταση, πχ. σχετικά με το πρόγραμμα και τις δραστηριότητες, τη μετακίνηση, το ντύσιμο, το φαγητό και τα ψώνια τους. Τέλος, το AccuWeather παρέχει τη δυνατότητα στόχευσης βάσει γεωγραφικής θέσης, απευθυνόμενο κυρίως στο «συναίσθημα» του καταναλωτή, προσφέροντας του μηνύματα «απόδρασης» από την καθημερινότητά του καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και σε όλες τις συσκευές του (cross-platform video pre-rolls). Το γεγονός αυτό, ότι δηλαδή, μέσω της επεξεργασίας της γεωγραφικής θέσης και των μετεωρολογικών δεδομένων, μπορεί να απευθύνεται μαζικά στο θυμικό μεγάλων κοινών-στόχων, καθιστά το AccuWeather ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό εργαλείο marketing.
Με την πρότασή της, η Httpool Hellas προτείνει την ακόλουθη διαφημιστική καμπάνια στο AccuWeather:
-Στόχοι καμπάνιας: Προώθηση της Ελλάδας ως προορισμού “city break”, ως προορισμού διακοπών ολόκληρο το χρόνο, αλλά και ως μοναδικού προορισμού “sea and sun” για τις καλοκαιρινές διακοπές.
-Κοινά-στόχοι: ΗΒ & Γερμανία.
-Μέσα Προβολής: Διαφημιστική προβολή μέσω video (cross-platform video pre-roll) και εικόνας (consistent image across screen), για mobile, tablet και desktop, με προβλεπόμενο αριθμό views ανά αγορά-στόχο.
-Η προβολή αφορά στις αγορές-στόχους, ως εξής:
Βίντεο (ΗΒ & Γερμανία):
Με εκτίμηση για 700.000 views
Κόστος καμπάνιας: 35.000 ευρώ
Ιmage (ΗΒ & Γερμανία):
Με εκτίμηση για 3.333.333 impressions
Κόστος καμπάνιας: 15.000 ευρώ
Χρονικό διάστημα καμπάνιας: 3 μήνες, μεταξύ Ιανουαρίου-Μαΐου 2020
Συνολικό Κόστος καμπάνιας: 50.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι 62.000 ευρώ.
Η εξόφληση του συνολικού ποσού, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, θα γίνει στην εταιρία “Httpool Hellas” που εδρεύει στην Ελλάδα και είναι ο επίσημος εκπρόσωπος της ACCUWEATHER.
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
19/04 12:21
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
19/04 11:43
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
19/04 11:34
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
19/04 11:30
19/04 11:19
19/04 10:56
19/04 10:21
19/04 07:14
Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης
19/04 07:10
Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα
19/04 07:09
19/04 07:07
Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης
19/04 07:04
18/04 16:45
18/04 15:55
Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών
18/04 15:13
Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας
18/04 15:09
Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς
18/04 15:03
Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»
18/04 14:22
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς
18/04 13:53
Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024
18/04 13:05
18/04 12:33
Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026
18/04 12:19
SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024
18/04 12:17
Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα
18/04 12:03
Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους
18/04 11:57
18/04 11:45
Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου
18/04 11:29
Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ
18/04 11:22
18/04 11:18
Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
18/04 11:17
18/04 11:06
Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines
18/04 10:30
18/04 10:25
Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα
18/04 10:12
SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες
17/04 19:57
17/04 19:16
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"
17/04 16:48
Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος
17/04 16:33
Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό
17/04 15:28
17/04 14:36
17/04 14:22
17/04 13:35
Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας
17/04 13:20
Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της
17/04 11:52
Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%
17/04 11:43
Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού
17/04 11:35
Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου
17/04 11:19
airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι
17/04 11:18
17/04 10:42
Anandes Hotel: Νέο πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στη Μύκονο – Ανοίγει τον Ιούνιο
17/04 10:40
Χωρίς τουρίστες και αυτό το καλοκαίρι η Νήσος Χρυσή (Γαϊδουρονήσι) στην Κρήτη
17/04 10:22
17/04 09:49
Wyndham Hotels | Σημαντική ανάπτυξη το 2023 - Η παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο
16/04 19:56
Ομοσπονδία Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" | Tι πρέπει να κάνουν όσοι δεν έχουν πιστοποιητικό κατάταξης
16/04 16:00
16/04 15:41
Υπεγράφη η Ολυμπιακή Εκεχειρία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας
16/04 13:00
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
( 0 )