ΕΞΑΑ | Οι 10 φυλές τουριστών στην Αθήνα – 8 στους 10 την επιλέγουν ως must see προορισμό, για διασκέδαση και πολιτισμό

Ως must see προορισμό (37%) αντιμετωπίζουν οι τουρίστες την Αθήνα, αποτελώντας μαζί με το πολιτιστικό ενδιαφέρον (28%) και τη διασκέδαση και νυχτερινή ζωή (15%) τα τρία σημαντικότερα κριτήρια βάσει των οποίων οι διεθνείς τουρίστες επιλέγουν να επισκεφθούν την Ελληνική πρωτεύουσα.
Η Αθήνα αποτελεί must see προορισμό ιδιαίτερα για τους Σκανδιναβούς (48%) και για τους επισκέπτες από την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη (41%).
Αυτό προκύπτει, μεταξύ άλλων συμπερασμάτων, από τα αποτελέσματα της 18ης Έρευνας Ικανοποίησης Επισκεπτών Αθήνας- Αττικής για το 2022 που παρουσίασαν σήμερα το μεσημέρι σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας η ΕΞΑΑΑ, η GBR Consulting και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.
(Δείτε ολόκληρη την έρευνα εδώ)
Τα ευρήματα της φετινής έρευνας παρουσιάσθηκαν από τους επικεφαλής της Έρευνας, κ. Stefan Merkenhof, Managing Consultant GBR Consulting και κ. Μαριπόλα Κώτση, Προϊσταμένη Έρευνας Αγοράς ΔΑΑ.
Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε από τον Μάιο έως και τον Οκτώβριο 2022 σε ξενοδοχεία- μέλη της ΕΞΑΑΑ αλλά και στο αεροδρόμιο σε περίπου 25.000 ταξιδιώτες από το εξωτερικό, έδειξε ότι οι επισκέπτες της Αθήνας έδωσαν την υψηλότερη αξιολόγηση της τελευταίας επταετίας από την εμπειρία τους στην πόλη το 2022, με μέσο όρο βαθμολογίας το 8.4, ωστόσο βαθμολόγησαν την εμπειρία τους με τους κατοίκους χαμηλότερα και παρότι οι αξιολογήσεις τους που αφορούν την καθαριότητα είναι αυξημένες, παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα. Το 22% κρίνει ότι η Αθήνα ήταν ανώτερη των προσδοκιών, ενώ το 60% θέλει να επιστρέψει μέσα στο 2023.
Στο επίκεντρο διασκέδαση και τουρισμός
Οι κυριότερες δράσεις τους στην Αθήνα περιστρέφονται γύρω από τη διασκέδαση και τον πολιτισμό. Με μέσο όρο επισκεψιμότητας στο 88% και κυρίαρχες αγορές τη Β. Αμερική, τη Μεσόγειο, τη Δυτική Ευρώπη, την Κεντρική/ Ανατολική Ευρώπη, το Ισραήλ και τη Σκανδιναβία, το βασικό ενδιαφέρον των επισκεπτών της Αθήνας αφορά τους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία (94%) και ακολουθούν οι οργανωμένες θεματικές περιηγήσεις, οι μαρίνες, τα εμπορικά και πολιτιστικά κέντρα και οι πολιτιστικές εκδηλώσεις.
- Οι γειτονιές που προσελκύουν περισσότερους τουρίστες είναι η Πλάκα, το Μοναστηράκι, ο Πειραιάς, το Γκάζι, το Θησείο, η συνοικία του Ψυρρή, η Γλυφάδα, το Κουκάκι, το Κολωνάκι και το Μετς.
- Οι Ισραηλινοί και οι Σκανδιναβοί επιλέγουν το Πολιτιστικό Κέντρο Σταύρος Νιάρχος, οι Αμερικανοί τη μαρίνα Ζέας, οι επισκέπτες από το Ισραήλ και την Κεντρική/ Ανατολική Ευρώπη το Φλοίσβο.
Τα city bus tour και οι κρουαζιέρες στον Αργοσαρωνικό (54% συνδυαστικά) είναι οι βασικές οργανωμένες περιηγήσεις στις οποίες συμμετέχουν οι επισκέπτες και μαζί με τη γευσιγνωσία συνιστούν το 64% των οργανωμένων δραστηριοτήτων τους.
Η πλειονότητα των διεθνών επισκεπτών της Αθήνας (63%) το 2022, επισκέφθηκε το παραλιακό μέτωπο και μόλις το 13% δεν γνωρίζει για τις ακτές της. Παρατηρήθηκε δε ιδιαίτερη αύξηση επισκεψιμότητας στη Σαλαμίνα (+17%).
Όσον αφορά τις αεροπορικές αφίξεις, το αεροδρόμιο κατέγραψε αύξηση 84% των επιβατών σε σύγκριση με το 2021 και μείωση 11% σε σχέση με το 2019, με την Αθήνα να σημειώνει ανάκαμψη μετά το πρώτο τετράμηνο της περυσινής χρονιάς. Οι διεθνείς επιβάτες ανήλθαν σε 5,6 εκατ., δηλαδή 800.000 λιγότεροι έναντι του 2019.
Μάλιστα, επισήμανε ο CEO του ΔΑΑ, κ. Γιάννης Παράσχης, η εικόνα από το αεροδρόμιο της Αθήνας μέχρι στιγμής για το 2023 είναι θετική, και ήδη η κίνηση είναι αυξημένη κατά 2% έναντι του 2019. H έρευνα για το 2022, είπε, μας προσφέρει και φέτος πολύ σημαντικά και αξιοποιήσιμα στοιχεία ως προς τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του επισκέπτη της πόλης, με στόχο τη στρατηγική ανάπτυξη του προορισμού «Αθήνα».
Εκτός από τις παραδοσιακές πλέον αγορές για την Αθήνα (ΗΠΑ, Ην. Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία), το καλοκαίρι του 2022 χαρακτηρίστηκε από σημαντική ανάπτυξη συγκεκριμένων αγορών, όπως η Ελβετία, η Αυστρία, η Ολλανδία, το Ισραήλ, η Τουρκία και η Σερβία, με τους ταξιδιώτες από τα Βαλκάνια που παραδοσιακά επισκέπτονταν την Ελλάδα οδικώς να επιλέγουν και τη μεταφορά τους με πτήση προς την Αθήνα.
Από τους επισκέπτες της Αθήνας, το 57% πέρασε τουλάχιστον 24 ώρες στην πόλη έναντι αντίστοιχου ποσοστού 68% το 2019 και ο μέσος όρος διάρκειας ταξιδιού ανήλθε σε τρεις ημέρες, έναντι τεσσάρων το 2019. Το αντίστοιχα ποσοστά για την Ελλάδα συνολικά ανήλθαν σε 11 ημέρες έναντι 9 ημέρες το 2019.
Επτά στους 10 επισκέπτες της πρωτεύουσας διαμένουν σε ξενοδοχείο ενώ το 2022 τα θέρετρα συνεχίζουν να έχουν μεγάλο μερίδιο στην αγορά. Τα ζευγάρια επέλεξαν στο 82% ξενοδοχείο/ ενοικιαζόμενο δωμάτιο, οι μοναχικοί ταξιδιώτες στο 37% ιδιωτικό σπίτι, οι φίλοι στο 28% θέρετρο και οικογένειες στο 25% θέρετρο. Σε αντίθεση με τους κλασικούς τουριστικούς προορισμούς της υπόλοιπης Ελλάδας, η εποχικότητα των καταλυμάτων της Αθήνας διαμορφώνεται βάσει του γεγονότος ότι το πρώτο τρίμηνο παραμένει σε χαμηλότερα επίπεδα από τα υπόλοιπα τρία, καθώς χαρακτηρίζεται από ταξίδια φίλων. Έτσι, ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα διατηρούν το 70% - 80% της αγοράς, το οποίο περιορίζεται στο α’ τρίμηνο όπου ανεβαίνουν οι κρατήσεις σε Airbnb.
Ο Γενικός Γραμματέας της ΕΞΑΑΑ, κ. Ευγένιος Βασιλικός, ανέφερε πως «η κοινή Έρευνα ΕΞΑΑΑ και ΔΑΑ προσφέρει εγκαίρως σε όλους όσοι ασχολούνται με την τουριστική δραστηριότητα, την τουριστική πολιτική και την τουριστική προβολή της Αθήνας και της χώρας χρήσιμο υλικό, νέες πληροφορίες και στοιχεία προς αξιοποίηση σε ό,τι αφορά στο προφίλ, τις απαιτήσεις, αλλά και την ικανοποίηση των επισκεπτών από τις προσφερόμενες υπηρεσίες, υποδομές και προτάσεις του προορισμού».
Όπως επεσήμανε ο κ. Βασιλικός, «είναι ανάγκη οι εμπλεκόμενοι με τον Τουρισμό της Αθήνας - Αττικής να εστιάσουμε κυρίως στα μηνύματα που προκύπτουν και να τα αξιοποιήσουμε σε συνδυασμό με όσα ενδιαφέροντα ανέδειξε η πρόσφατη μελέτη ΕΞΑΑΑ-ΙΤΕΠ περί 'Φέρουσας Ικανότητας Αθήνας - Αττικής'. Στόχος μας πρέπει να είναι η ενίσχυση της ποιοτικής εικόνας και πρότασης της Αθήνας προς τους επισκέπτες της, όπως και της διαπραγματευτικής της ικανότητας. Επομένως είναι αναγκαίος ένας στρατηγικός σχεδιασμός με μακροπρόθεσμο ορίζοντα ενώ παράλληλα εξίσου αναγκαίο είναι να εστιάσουμε άμεσα σε κινήσεις ενδυνάμωσης της σεζόν του 2023 και του 2024».
Στο 69% η πληρότητα των Αθηναϊκών ξενοδοχείων το 2022
- Από τον Ιούλιο του 2022 κατάφεραν τα ξενοδοχεία της πρωτεύουσας να φτάσουν σε μοτίβο 2019. Συνολικά για το 2022, τα Αθηναϊκά ξενοδοχεία σημείωσαν μείωση πληροτήτων 10,7% (στο 69,1% κατά μέσο όρο) έναντι του 2019, αύξηση της μέσης ημερήσιας τιμής δωματίου (ADR) 14% και αύξηση των εσόδων ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) 2%.
- Σε σύγκριση με πόλεις της Μεσογείου το 2022, μόνο η Κωνσταντινούπολη κατάφερε να ξεπεράσει τα επίπεδα του 2019 σε ξενοδοχειακή πληρότητα. Αναφορικά με τις τιμές δωματίων, η Ρώμη ξεπέρασε με διαφορά τις πόλεις της Μεσογείου, αλλά και τις περισσότερες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες με αύξηση 32% 2022/19.
- Ο ξενοδοχειακός όγκος είναι συγκεντρωμένος στην περιοχή γύρω από το Κουκάκι, την Πλατεία Συντάγματος, την Ομόνοια και το Μοναστηράκι. Το 2022 περίπου το 72% όλων των ξενοδοχείων στην Αττική (μη συμπεριλαμβανομένων των νησιών του Αργοσαρωνικού) βρίσκονται στο Κεντρικό Τομέα Αθηνών και ο αριθμός των δωματίων ξενοδοχείων στο κέντρο αυξήθηκε κατά 19% κατά την περίοδο 2015 – 2022.
- Από το 2015 έως το 2019, οι βραχυχρόνιες μισθώσεις σημείωσαν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης +60%, ενώ οι πληρότητες των ξενοδοχείων +0,9%.
Οι 10 φυλές των τουριστών που επιλέγουν Αθήνα
Το προφίλ των ταξιδιωτών της πρωτεύουσας συνθέτουν οι αρχαιόφιλοι, οι φιλότεχνοι, οι δραστήριοι, οι διερχόμενοι, οι νυχτόβιοι, οι αγοραστές, οι καλοφαγάδες, οι θαλασσινοί, οι ανθρωποκεντρικοί και οι επαγγελματίες.
Έξι στους 10 αλλοδαπούς τουρίστες (επαγγελματίες) επισκέπτονται την Ακρόπολη, έναντι τεσσάρων στους 10 Έλληνες, και μάλιστα οι διεθνείς ταξιδιώτες ηλικίας 36-55 ανέφεραν ότι την έχουν επισκεφθεί περισσότερες από 1 φορά. Οι δημοφιλέστερες περιηγήσεις τους γίνονται στην Πλάκα, στο Μοναστηράκι, στο Κολωνάκι και στη Γλυφάδα, ενώ πραγματοποιούν υψηλές δαπάνες σε εστιατόρια και σε εμπορικά καταστήματα καθώς συνοδεύουν την εργασία με την αναψυχή. Στην πλειονότητά τους ταξιδεύουν μόνοι και το 30% μαζί με τον/τη σύντροφο. Οι ηλικίες 36-45 έχουν επαφή με τον τοπική κοινωνία και οι 45-55 ξοδεύουν σε αγορές.
Στην κατηγορία των «διερχόμενων», για τους οποίους η Αθήνα παραμένει ενδιάμεσος σταθμός, παρατηρήθηκε μέσος όρος διανυκτερεύσεων 1,6. Ταξιδεύουν κυρίως για αναψυχή μαζί με τον/τη σύντροφο, επισκέπτονται την Ακρόπολη και το μουσείο της αλλά και την Πλάκα και το Μοναστηράκι, 2 στους 10 συμμετέχουν σε city bus, πραγματοποιούν υψηλές δαπάνες, παραμένουν πολύ ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στην πόλη και το 90% θέλει να επιστρέψει.
Οι ημερήσιες δαπάνες των επισκεπτών με ειδικά ενδιαφέροντα είναι υψηλότερες από εκείνους που δεν έχουν ειδικό ενδιαφέρον («Χαλαροί»). Οι «επαγγελματίες» σημειώνουν τη μεγαλύτερη μέση ημερήσια δαπάνη (180 ευρώ) και ακολουθούν οι αγοραστές, οι νυχτόβιοι, οι καλοφαγάδες και οι διερχόμενοι.
Οι "χαλαροί"
Παράλληλα με τους ταξιδιώτες που έχουν ταξιδέψει στην Αθήνα με συγκεκριμένο ενδιαφέρον και σχεδίασαν ανάλογα το πρόγραμμά τους στην πόλη, υπάρχει, ωστόσο, ένα μεγάλο μερίδιο -περίπου το ένα τρίτο των ταξιδιωτών αναψυχής- που δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο ενδιαφέρον κι έχει επιλέξει μια πιο ‘χαλαρή’ προσέγγιση, χωρίς να έχει την πρόθεση να επισκεφτεί όσο το δυνατόν περισσότερα αξιοθέατα. Με αυτό τον τρόπο, οι ‘χαλαροί’ αισθάνονται ότι έχουν περιορισμένη επαφή με τους ντόπιους και τον τρόπο ζωής τους. Όλα αυτά δεν επηρεάζουν την συνολική ικανοποίησή τους, καθώς οι ‘χαλαροί’ είναι πολύ ικανοποιημένοι, αξιολογώντας τη συνολική εμπειρία τους στην πόλη με βαθμό 8,4. Ξοδεύουν λιγότερα σε σύγκριση με τα άλλα προφίλ ταξιδιωτών. Είναι σαφές ότι τα άλλα προφίλ ξοδεύουν περισσότερα χρήματα, που σημαίνει ότι συγκεκριμένες εμπειρίες τους παρέχουν το κίνητρο να αυξήσουν τις δαπάνες στην πόλη.
Παρά τα διαφορετικά ενδιαφέροντα, σχεδόν όλοι οι επισκέπτες στην Αθήνα, συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματιών, έχουν τα εξής κοινά: επισκέπτονται συνήθως την Ακρόπολη και το Μουσείο της Ακρόπολης, συνδυάζοντας μια βόλτα στην Πλάκα και το Μοναστηράκι. Αυτό σημαίνει επίσης ότι οι τουριστικές ροές παρουσιάζουν συγκέντρωση σε συγκεκριμένες γειτονιές, εστιάζοντας σχεδόν αποκλειστικά στην αναψυχή και την ψυχαγωγία και επηρεάζοντας τους κατοίκους που παρατηρούν να μειώνεται η αστική βιωσιμότητα των γειτονιών τους.
Η αναγνωρισιμότητα του παραλιακού μετώπου της Αθήνας έχει βελτιωθεί, με 63% των διαμενόντων σε ξενοδοχεία να το επισκέπτονται, ενώ η πλειονότητα όσων δεν το επισκέφθηκαν, πλέον το γνωρίζει. Επίσης, η αναγνωρισιμότητα των Νησιών του Αργοσαρωνικού βελτιώνεται, αλλά παραμένει ακόμα σε χαμηλά επίπεδα.
- 1) Έρευνα ΕΣΕΕ | Ο τουρισμός στηρίζει και το εμπόριο - τι αγοράζουν οι τουρίστες - Καμπάνια για το Shopping in Greece
- 2) Μητσοτάκης για Μύκονο: Δεν νοείται να υπάρχει νησί, όπου κάποιοι θεωρούν ότι είναι υπεράνω του νόμου
- 3) Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού | Στο 80-95% των επιπέδων 2019 οι διεθνείς τουριστικές αφίξεις το 2023
- 4) IΤΒ '23 | Παγκόσμια μελέτη μέτρησης των αερίων θερμοκηπίου από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού
28/03 21:37
28/03 15:58
Η British Airways ακυρώνει πτήσεις από το Χίθροου κατά την Πασχαλινή περίοδο
28/03 15:48
Τουρισμός: Στους 5 κορυφαίους προορισμούς των Γερμανών για το Πάσχα η Ελλάδα
28/03 15:36
28/03 15:26
Κύπρος: Συνάντηση Υφυπουργού Τουρισμού με την Πρέσβειρα της Γερμανίας
28/03 14:36
ΕΟΤ Γαλλίας | Απευθείας αεροπορική σύνδεση Παρίσι- Κεφαλονιά
28/03 14:33
28/03 13:22
28/03 11:57
Τουρισμός | Σε επίπεδα 2019 οι αεροπορικές θέσεις στην Ευρώπη αυτό το Πάσχα – Αύξηση 7% στην Ελλάδα
28/03 11:27
National Geographic: Αυτά είναι τα 25 καλύτερα Ελληνικά νησιά για διακοπές το 2023
28/03 11:17
28/03 11:02
Στρατηγικής σημασίας συνεργασία των Οργανισμών Τουρισμού Θεσσαλονίκης–Βελιγραδίου
28/03 11:00
Disney Cruise Line: Κρουαζιέρες στη Μεσόγειο και τα Ελληνικά νησιά το 2024
28/03 10:31
Tο «Μουσείο της Ακρόπολης» στα 100 με την υψηλότερη επισκεψιμότητα παγκοσμίως το 2022
28/03 10:21
Handelsblatt | Ο Ιβάν Σαββίδης ενδιαφέρεται και για άλλα λιμάνια
28/03 07:42
Πράσινο φως για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Κάρπαθο και Κέρκυρα
28/03 07:40
Νέο ξενοδοχείο στο Μαυροβούνιο από τη Meliá Hotels International
28/03 07:37
Τα Choice Hotels παρουσιάζουν τη «νεραϊδονονά» των ξενοδοχείων
28/03 07:35
Δήμος Τήνου: Προτάσεις επί της Περιβαλλοντικής Μελέτης της περιοχής NATURA στο νησί
28/03 07:33
Αλβανία | Επενδύσεις 21 εκατ. ευρώ στις σιδηροδρομικές μεταφορές το 2022
27/03 19:44
27/03 15:54
27/03 14:15
27/03 13:38
Γαλλία: Η Ελλάδα πρώτη σε τουριστικές πωλήσεις τον Φεβρουάριο 2023
27/03 13:20
The Social Athens Hotel: Νέα είσοδος της Radisson στην Ελλάδα με έκτο ξενοδοχείο στο Κολωνάκι
27/03 12:39
27/03 12:33
27/03 12:19
The Sun: Το ελληνικό νησί που έχει γίνει η... νέα, προσιτή Μύκονος, για τους Βρετανούς
27/03 11:48
27/03 11:13
27/03 10:55
27/03 10:32
Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού | Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα Best Tourism Villages το 2023
27/03 10:20
Τουρκικός τουρισμός | 3,9 εκατ. ξένοι τουρίστες το πρώτο δίμηνο του 2023- 507.000 ήταν Ρώσοι
27/03 10:05
Τέλος σε rapid test και μάσκες στα μέσα μεταφοράς - Πού παραμένουν υποχρεωτικά
27/03 09:45
Η Ελαφόνησος σε διεθνές φόρουμ στο Μονακό υπό τον Πρίγκιπα Αλβέρτο
27/03 07:31
27/03 07:29
Περιφέρεια Κρήτης | Ψήφισμα κατά των πλειστηριασμών κατοικιών και επιχειρήσεων
27/03 07:27
Πώς θα επηρεάσει η νέα χρηματοπιστωτική κρίση την ισπανική οικονομία
27/03 07:00
27/03 01:05
26/03 20:34
Ελληνικός τουρισμός- Ιανουάριος 2023 | +72% οι εισπράξεις, +86% οι αφίξεις, - 7,6% η μέση δαπάνη
26/03 20:27
Αντίστροφη μέτρηση για τη διασύνδεση ταμειακών μηχανών και POS - Πώς θα λειτουργήσει
26/03 19:55
26/03 13:15
Έρευνα Skift | Πώς το Άμστερνταμ σχεδιάζει να αντιμετωπίσει τον υπερ - τουρισμό
26/03 08:47
26/03 08:45
25/03 22:22
EE | Πιο οικονομική η επισκευή προϊόντων από την αντικατάσταση - νέα δικαιώματα στους καταναλωτές
25/03 21:46
25/03 12:43
Βασίλης Κικίλιας: +15% η κρουαζιέρα το 2023 σε σχέση με πέρυσι
25/03 12:39
Επανεκκίνηση με αποφασιστικότητα και συγκεκριμένες πρωτοβουλίες…
25/03 08:19
Παγκόσμιοι Αγώνες Εργασιακού Αθλητισμού στο Λουτράκι, που κέρδισε τη Νότια Κορέα
24/03 20:03
24/03 16:40
24/03 16:10
24/03 14:21
ACI World: Πανευρωπαϊκές διακρίσεις για τα αεροδρόμια Αθήνας/ Θεσσαλονίκης στην ικανοποίηση επιβατών
24/03 14:00
24/03 13:48
Ετήσια Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης
24/03 13:21
24/03 13:20
Η Αυστρία κάνει τη διαφορά φέτος: Η Ελλάδα πρώτος προορισμός το καλοκαίρι στα αεροπορικά ταξίδια
24/03 12:44
Η εταιρία που ανακάλυψε το last minute παρουσιάζει τον νέο της CEO
24/03 11:40
WTTC | Τα ταξίδια και ο τουρισμός χρησιμοποιούν λιγότερο από το 1% του παγκόσμιου νερού
24/03 11:26
24/03 10:42
American Airlines | Εποχιακές πτήσεις Αθήνα- Νέα Υόρκη και Αθήνα- Σικάγο τον Μάιο και Ιούνιο
24/03 10:26
TUI | Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου για να αποπληρώσει την κρατική βοήθεια
24/03 10:09
Κυπριακός Τουρισμός: Χάνει δυναμική το προσωπικό από τρίτες χώρες
24/03 09:56
Συσκευή δίνει τη δυνατότητα για φιλί εξ αποστάσεως – Η τεχνολογία στα… καλύτερά της (video)
24/03 09:47
Βασίλης Κικίλιας: "Αυξήσεις σε έσοδα, πτήσεις και επιβάτες σε σχέση με το 2022”
24/03 07:53
Aνταλλαγή εκτάσεων μεταξύ Δήμου Παιονίας και Ιεράς Μονής Οσίου Νικοδήμου
24/03 07:51
Από τη θάλασσα στον ουρανό: Η United επενδύει 5 εκατ. δολάρια σε καύσιμα από φύκια
24/03 07:45
24/03 07:45
24/03 07:01
Προέγκριση μελέτης Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου για το έργο «LIMNOS RESORT»
23/03 16:12
TUI: Βραβεία Green IT σε Amazon, Deutsche Telekom και QA Ltd.
23/03 15:54
ΥΠΑ: Ξεπέρασε τα επίπεδα 2019 η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' δίμηνο του 2023
23/03 15:51
Ελληνικός τουρισμός: Αύξηση 72% των ταξιδιωτικών εισπράξεων τον Ιανουάριο
23/03 15:39
Eurowings: Τρεις νέες εποχιακές συνδέσεις με Βόλο, Ζάκυνθο και Θεσσαλονίκη
23/03 15:25
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει εργαζομένους στον τουρισμό
23/03 15:04
23/03 14:34
23/03 14:03
23/03 13:33
Conde Nast Traveller: Η Κρήτη στους 23 καλύτερους προορισμούς διακοπών για τον Απρίλιο
23/03 13:26
23/03 13:04
Emirates: Προσλαμβάνει νέα μέλη πληρώματος καμπίνας στην Ελλάδα
23/03 12:37
Στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού το Διεθνές Πρωτάθλημα Αλπικών Αγωνισμάτων 2023
23/03 12:27
EΟΤ | 1 στους 3 Πολωνούς που θα έρθει το 2023 στην Ελλάδα έχει κάνει ήδη κράτηση
23/03 12:10
Το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης στα κορυφαία της Ευρώπης - τιμή για την Fraport
23/03 11:35
Ηράκλειο: Συμφώνησαν για μισθολογικές αυξήσεις διετίας 12% ξενοδόχοι – ξενοδοχοϋπάλληλοι
23/03 11:05
ΙWG | Η επιβολή δουλειάς στο γραφείο στερεί τις επιχειρήσεις από τα ταλέντα
23/03 10:48
23/03 10:24
23/03 10:02
Προβολή του Ρεθύμνου ως ιδανικού τουριστικού προορισμού σε Μόναχο, Βαρσοβία και Βιέννη
23/03 09:50
23/03 09:48
23/03 08:51
23/03 08:46
Αλβανία | Οι επιχειρήσεις δίνουν αυξήσεις στους υπαλλήλους για να μη φύγουν στο εξωτερικό
23/03 08:42
Επιτροπή Καθοδήγησης για τις στρατηγικές κατευθύνσεις της Πρωτοβουλίας GR-eco islands
23/03 08:40
22/03 19:29
Ο αρχαιότερος δρόμος της Αθήνας βρίσκεται στην Πλάκα - Έχει το ίδιο όνομα εδώ και 25 αιώνες
22/03 18:54
22/03 18:31
National Geographic: Αυτά είναι τα 25 καλύτερα Ελληνικά νησιά για διακοπές το 2023
ΕΟΤ Γαλλίας | Απευθείας αεροπορική σύνδεση Παρίσι- Κεφαλονιά
Περιφέρεια Κρήτης | Ψήφισμα κατά των πλειστηριασμών κατοικιών και επιχειρήσεων
Τουρισμός | Σε επίπεδα 2019 οι αεροπορικές θέσεις στην Ευρώπη αυτό το Πάσχα – Αύξηση 7% στην Ελλάδα
Τουρισμός: Στους 5 κορυφαίους προορισμούς των Γερμανών για το Πάσχα η Ελλάδα
Στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού το Διεθνές Πρωτάθλημα Αλπικών Αγωνισμάτων 2023
Η British Airways ακυρώνει πτήσεις από το Χίθροου κατά την Πασχαλινή περίοδο
Κύπρος: Συνάντηση Υφυπουργού Τουρισμού με την Πρέσβειρα της Γερμανίας
Eurowings: Τρεις νέες εποχιακές συνδέσεις με Βόλο, Ζάκυνθο και Θεσσαλονίκη
Emirates: Προσλαμβάνει νέα μέλη πληρώματος καμπίνας στην Ελλάδα
Τα Choice Hotels παρουσιάζουν τη «νεραϊδονονά» των ξενοδοχείων
Στρατηγικής σημασίας συνεργασία των Οργανισμών Τουρισμού Θεσσαλονίκης–Βελιγραδίου
Ελληνικός τουρισμός: Αύξηση 72% των ταξιδιωτικών εισπράξεων τον Ιανουάριο
( 0 )