H Thomas Cook αποκλείει τα πλαστικά μιας χρήσης από τα ξενοδοχεία της

Α Decrease font Enlarge font
H Thomas Cook αποκλείει τα πλαστικά μιας χρήσης από τα ξενοδοχεία της

Παρόλο που ο κλάδος του τουρισμού προσφέρει σημαντικά και σε αρκετές περιπτώσεις έχει τη μεγαλύτερη οικονομική συνεισφορά στην εκάστοτε τοπική κοινωνία, ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός των τουριστών που συρρέουν σε μία περιοχή, επιβαρύνει αναπόφευκτα το περιβάλλον. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έκθεση της WWF “The Holiday Plastic Choking Our Oceans” («Τα πλαστικά των διακοπών «πνίγουν» τους ωκεανούς μας») που δημοσιεύθηκε το 2018, το ποσοστό των πλαστικών απορριμμάτων στη Μεσόγειο αυξάνεται κατά 40% τους καλοκαιρινούς μήνες, αποδεικνύοντας πόσο άρρηκτα συνδέεται η βιομηχανία του τουρισμού με τη ρύπανση του περιβάλλοντος. Με γνώμονα τα ποσοστά αυτά και την ελάφρυνση των επιπτώσεων, η Thomas Cook έχει σχεδιάσει μια σειρά ενεργειών και δραστηριοτήτων στα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται, με σκοπό την προώθηση βιώσιμου τουρισμού, στο πλαίσιο της δέσμευσής της για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αντίκτυπου όπου δραστηριοποιείται.

Όντας μια εταιρεία πλήρως ευαισθητοποιημένη σχετικά με την ρύπανση του περιβάλλοντος και προσηλωμένη στην αειφορία, η Thomas Cook έχει θέσει ως στόχο να αποκλείσει τη χρήση πλαστικών στα ξενοδοχεία της, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί και άλλες δράσεις που αφορούν στην ανακύκλωση και την εξοικονόμηση ενέργειας ή νερού. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσίασε την νέα καμπάνια της, #noplaceforplastic («κανένας χώρος για πλαστικά») σχετικά με την εξάλειψη του πλαστικού μιας χρήσης σε όσο το δυνατόν περισσότερα κανάλια της εφοδιαστικής της αλυσίδας, των ξενοδοχειακών μονάδων της, αλλά και της αεροπορικής της εταιρείας, ξεκινώντας από τα καλαμάκια και τους αναδευτήρες μια χρήσης, αντικαθιστώντας τα με βιώσιμες, εναλλακτικές λύσεις. Η εταιρεία, συμπληρωματικά, πρόκειται να συνεργαστεί με τους αρμόδιους φορείς των περιοχών στις οποίες δραστηριοποιείται, με άλλους ταξιδιωτικούς πράκτορες, με τους πελάτες και τους υπαλλήλους της, ώστε να ενισχύσει τις υποδομές για ανακύκλωση και να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές.

Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας, περισσότεροι από το ένα πέμπτο των πελατών της δηλώνει ότι είναι πιο πιθανό να πετάξουν το πλαστικό παρά να ανακυκλώσουν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. Έτσι, δημιουργήθηκε ένα πιλοτικό πρόγραμμα, που ξεκινά από τη Ρόδο, με σκοπό την ευαισθητοποίηση των τουριστών σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, αλλά και την προώθηση ενός νέου τρόπου ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης των πλαστικών αντικειμένων, σε μια προσπάθεια αναζήτησης νέων, ενναλακτικών και ενδιαφέροντων τρόπων αξιοποίησης των χρησιμοποιημένων πλαστικών. 

Το πιλοτικό πρόγραμμα πραγματοποιείται για πρώτη φορά, στο Sunwing Kalithea της Ρόδου, όπου θα διαμορφωθούν τρία σημεία συλλογής πλαστικών ειδών προς ανακύκλωση για όλο το καλοκαίρι. Τα 12 ξενοδοχεία που διαχειρίζεται η Thomas Cook στο νησί διαθέτουν μια ειδική ομάδα ανθρώπων που εργάζονται για τη διατήρηση και ενίσχυση της βιωσιμότητας των ξενοδοχείων. Η εταιρεία επέλεξε να ξεκινήσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα στη Ρόδο, καθώς το νησί διαθέτει περιορισμένες εγκαταστάσεις ανακύκλωσης και, ως εκ τούτου, υπάρχει επιτακτική ανάγκη να αναπτυχθούν λύσεις που θα μεταφέρουν τα πλαστικά σε εξειδικευμένες μονάδες ανακύκλωσης, αντί να ακολουθούν την πορεία των υπόλοιπων απορριμμάτων.

Στο πλαίσιο αυτό, η Thomas Cook ξεκίνησε μια πρωτοποριακή συνεργασία με τους σχεδιαστές Wyatt και Jack, οι οποίοι πρόκειται να δημιουργήσουν τσάντες θαλάσσης και αξεσουάρ διακοπών, επαναχρησιμοποιώντας τα κατεστραμμένα φουσκωτά στρώματα θαλάσσης και τα σκασμένα παιδικά σωσίβια (μπρατσάκια) των παραθεριστών που θα έχουν συγκεντρωθεί από τα σημεία συλλογής στο Sunwing Kalithea, καθώς κάθε εβδομάδα ξεχνιούνται περίπου 15 φουσκωτά στα ξενοδοχεία. Οι σχεδιαστές πρόκειται να μετατρέψουν το κατεστραμμένο πλαστικό σε ένα μοντέρνο αξεσουάρ, το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά σαν καινούριο. Εκτός από το πρόγραμμα αυτό, θα ακολουθήσουν δραστηριότητες μείωσης των πλαστικών σε όλα τα ξενοδοχεία της Thomas Cook, στη Ρόδο κατά τη θερινή περίοδο του 2019. Αυτές οι ενέργειες θα περιλαμβάνουν την προώθηση σταθμών ανανέωσης νερού, ανακύκλωσης χαρτιού και χρήσης άλλων εναλλακτικών ειδών μίας χρήσης, δοκιμών κομποστοποίησης τροφίμων, αλλά και την αναζήτηση διαφορετικών τρόπων εκπαίδευσης των πελατών σχετικά με τον τρόπο μείωσης των πλαστικών απορριμμάτων.

Ένας από τους πρώτους στόχους της Thomas Cook είναι η αφαίρεση 70 εκατομμύριων πλαστικών μια χρήσης - που ισοδυναμούν με 3.500 βαλίτσες – στη χρονική περίοδο των επόμενων 12 μηνών. Τα πλαστικά αυτά θα προέλθουν από τις δραστηριότητές στα ξενοδοχεία και τα αεροπλάνα της εταιρείας, αλλά και από τους πελάτες της, που απολαμβάνουν τη διαμονή τους στις ξενοδοχειακές μονάδες της Thomas Cook.

Ήδη, οι περισσότερες ιδιόκτητες ξενοδοχειακές μονάδες της εταιρείας ακολουθούν πιστά τη δέσμευση για τη βιωσιμότητα, με ένα από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία του ομίλου, το Sunwing Καλλιθέα,  να αναδεικνύεται ήδη από το 2003 στο πρώτο «οικολογικό» ξενοδοχείο στον κόσμο, αποκτώντας άξια το σήμα European Eco – Label. Οι ξενοδοχειακές μονάδες που λειτουργούν υπό την ομπρέλα του ομίλου, έχουν υιοθετήσει το σύστημα Travelife Sustainability System, που στόχο έχει την προώθηση των βιώσιμων πρακτικών στην ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία. Το Travelife αποτελεί ένα εργαλείο πιστοποίησης αναγνωρίζεται από το Συμβούλιο Παγκόσμιου Αειφόρου Τουρισμού (GSTC), το οποίο απευθύνεται σε ξενοδόχους, για να βελτιώνουν τον κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο, ενώ παρέχει και online εκπαίδευση και εργαλεία για το σχεδιασμό, τη διαχείριση και την υποβολή εκθέσεων για την βελτίωση  της βιωσιμότητας των επιχειρηματικών πρακτικών των επιχειρήσεων του τουρισμού. Τα εγγεγραμμένα ξενοδοχεία ελέγχονται βάσει 163 διαφορετικών κριτηρίων που περιλαμβάνουν την περιβαλλοντική διαχείριση, την εμπλοκή των εργαζομένων και των πελατών, τις τοπικές προμήθειες και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Η Thomas Cook έχει εντάξει στην πολιτική των ξενοδοχείων της το σύστημα αυτό, συμβάλλοντας σημαντικά στη βιώσιμη ανάπτυξη και στην περιβαλλοντική και πολιτιστική προστασία των προορισμών, όπου δραστηριοποιείται. 

Επιπλέον, η Thomas Cook έχει διαμορφώσει μια διαφορετική αλυσίδα εφοδιασμού, η οποία αποτελείται από μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις, αλλά και ιδιώτες, με στόχο να προσφέρει στους πελάτες της μοναδικές εμπειρίες διακοπών, δουλεύοντας στενά για την ανάπτυξη των υπηρεσιών και των προτύπων που προσδοκούν. Για το λόγο αυτό, η εταιρεία έχει συντάξει έναν Κώδικα Συμπεριφοράς Προμηθευτών, ο οποίος καθορίζει τις προσδοκίες και τα ζητούμενα από τους προμηθευτές με τους οποίους συνεργάζεται, ώστε να δουλεύουν ηθικά και να μειώνουν το περιβαλλοντικό τους επιπτώσεις. 

Άλλωστε, το θέμα της περιβαλλοντικής ρύπανσης από το πλαστικό, επηρεάζει πάνω από το 90% των πελατών, σύμφωνα με σχετική έρευνα στους πελάτες της Thomas Cook, με τα δύο τρίτα να δηλώνουν πως είναι πιο πιθανό να απευθυνθούν σε μια ταξιδιωτική εταιρεία, η οποία ακολουθεί ένα σοβαρό πρόγραμμα για τη μείωση της χρήσης πλαστικών αντικειμένων και το ένα τρίτο να αναφέρει ότι τα απορρίμματα σε μια παραλία επηρεάζουν την απόφασή τους για το αν θα επισκεφθούν ξανά τον προορισμό.

Η κ. Μίνα Σπλαγκούνια Ζαχαρίου, Διευθύντρια Βιωσιμότητας, Υγιεινής και Ασφάλειας της Thomas Cook Hotels & Resorts δήλωσε: «Για μας, έχοντας ξεκινήσει να υιοθετούμε πρακτικές βιωσιμότητας και προστασίας του περιβάλλοντος από τη δεκαετία του '90, οι ορθές πρακτικές πλέον έχουν ενσωματωθεί στην καθημερινή μας λειτουργία και η καθημερινή λειτουργία χρειάζεται παρακολούθηση από όλες τις πλευρές της, καθώς "δεν μπορούμε να μειώσουμε, αυτό που δεν μπορούμε να μετρήσουμε".»

Σχετικά με τον όμιλο Thomas Cook Group Plc.

Ο Thomas Cook Group plc. είναι ένας από τους κορυφαίους ομίλους ταξιδιών αναψυχής παγκοσμίως, με πωλήσεις £ 9,6 δισεκατομμυρίων, για το έτος που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2018. Υποστηρίζεται από 21.000 υπαλλήλους και διαθέτει 200 ξενοδοχεία υπό τη δική του επωνυμία. Δραστηριοποιείται σε 16 βασικές αγορές και εξυπηρετεί πάνω από 22 εκατομμύρια πελάτες ετησίως. Οι μετοχές του Thomas Cook Group plc είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αξιών του Λονδίνου (TCG).

Σχετικά με το Thomas Cook Hotels & Resorts

Το Thomas Cook Hotels & Resorts είναι το ξενοδοχειακό τμήμα του Thomas Cook Group και διαθέτει σχεδόν 200 ξενοδοχεία στις οκτώ επωνυμίες του. Με περισσότερα από 40.000 δωμάτια, σε 47 προορισμούς, σε όλο τον κόσμο, είναι μία από τις κορυφαίες 40 εταιρείες ξενοδοχείων, παγκοσμίως.

 

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 22/01 18:12

    Transavia France: Νέες πτήσεις προς Καλαμάτα και Ρόδο

  2. 22/01 18:08

    Κατερίνα Νοτοπούλου: Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία “Global Tourism Plastics Initiative”

  3. 22/01 18:06

    Neos: Νέες συνδέσεις με Σκιάθο το 2020

  4. 22/01 16:23

    8 νέες σουίτες στο ξενοδοχείο Calilo στην Ίο

  5. 22/01 16:07

    Ο Πειραιάς homeport για το κρουαζιερόπλοιο MSC Lirica το 2021

  6. 22/01 14:35

    Στην ιστοσελίδα του υπουργείου Τουρισμού οι αναγνωρισμένοι ιαματικοί πόροι

  7. 22/01 14:32

    Τροποποίηση δρομολογίου του πλοίου ΠΡΕΒΕΛΗΣ από τη Ρόδο

  8. 22/01 14:19

    Airbnb: Ένα ζευγάρι στο σπίτι της Ιουλιέτας την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου (φωτό)

  9. 22/01 13:55

    Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας: Ο Σταμάτης Γαρδέρης νέος πρόεδρος

  10. 22/01 13:52

    Οι ξεναγοί συμβάλουν ενεργά στο σχέδιο μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης

  11. 22/01 13:21

    Finikia Residence: Μια αναπαλαιωμένη «κάναβα» στη Σαντορίνη στα Aria Hotels

  12. 22/01 13:17

    Τουρισμός: Σε άνοδο τα ταξίδια των Ινδών στο εξωτερικό

  13. 22/01 12:50

    Τουρισμός πολυτελείας: Η SLH αποκαλύπτει τις τάσεις για τα μπουτίκ ξενοδοχεία το 2020

  14. 22/01 12:39

    Αξιοποίηση αναψυκτηρίων στους αρχαιολογικούς χώρους

  15. 22/01 12:01

    Mouzenidis Travel: Ταξίδια στην Κωνσταντινούπολη από Ρωσία- ανοίγει και Bomo Hotel

  16. 22/01 10:48

    Πρωτιά της Ελλάδας στον δείκτη ικανοποίησης των ξενοδοχείων το 2019

  17. 22/01 10:40

    Οδικός τουρισμός: Μειωμένες κατά 1,6% οι αφίξεις το 2019

  18. 22/01 10:29

    INSETE Intelligence: 803.000 περισσότερες διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2019 - Η εικόνα ανά περιοχή

  19. 22/01 10:15

    Το ελληνικό περίπτερο στην έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου

  20. 22/01 10:09

    Αύξηση 10% στις αφίξεις Φινλανδών το 2020

  21. 22/01 09:55

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Πράσινο φως για συγχωνεύσεις τουριστικών εταιρειών

  22. 22/01 09:53

    Τήνος: Πώληση έκτασης 24 στρεμμάτων έναντι 700.000 ευρώ

  23. 22/01 09:50

    Περιφέρεια Ηπείρου: H πολιτιστική διαδρομή στα Αρχαία Θέατρα ως αυτόνομος τουριστικός προορισμός

  24. 22/01 09:46

    Οι 11 στρατηγικοί στόχοι στο υπ. Εσωτερικών (τομέας Μακεδονίας και Θράκης) για το 2020

  25. 22/01 09:42

    EOT: Διαφημιστικό πρόγραμμα 310.000 ευρώ στο BBC

  26. 21/01 20:06

    Ανάδειξη του θρησκευτικού τουρισμού στην Κω και στη Νίσυρο

  27. 21/01 20:00

    Transavia: Ενδιάμεσος σταθμός η Αθήνα στις πτήσεις επιστροφής Ντουμπάι - Άμστερνταμ

  28. 21/01 17:13

    Συνάντηση ΟΛΠ με Γ. Πατούλη για την επέκταση του σταθμού κρουαζιέρας

  29. 21/01 17:00

    Ειδικοί κάδοι ανακύκλωσης σε χώρους του υπουργείου Τουρισμού

  30. 21/01 15:09

    PwC: Το 52% των Ελλήνων CEO προβλέπουν επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης το 2020

  31. 21/01 15:00

    Τουρισμός | Οι 6 κορυφαίες τάσεις που θα κυριαρχήσουν τη νέα δεκαετία

  32. 21/01 14:57

    Ελληνικός τουρισμός 2019: Η αύξηση της μέσης δαπάνης ανά ταξίδι κατά 8,7% έφερε 2 δισ. παραπάνω έσοδα

  33. 21/01 14:49

    5 βραβεία της TUI στον όμιλο H Hotels Collection – Hatzilazarou Group

  34. 21/01 14:34

    Κόνσολας-Βλαστός: Επιτάχυνση της αξιοποίησης των τουριστικών ακινήτων

  35. 21/01 14:21

    Juneyao Airlines: Πτήσεις από Κίνα προς Αθήνα το καλοκαίρι

  36. 21/01 14:04

    Λέσχες Καπνιστών: Ποιες είναι νόμιμες - Πότε κινδυνεύετε με πρόστιμο

  37. 21/01 12:46

    FedHATTA: Η εταιρική κοινωνική ευθύνη βασικός παράγοντας για την αειφόρο τουριστική ανάπτυξη

  38. 21/01 12:45

    Η κατάρρευση του Thomas Cook απογείωσε τις κρατήσεις στην easyJet

  39. 21/01 12:17

    ΞΕΕ: Παράταση έως 26/1 για την υποβολή αιτήσεων στον CapsuleT

  40. 21/01 12:05

    Ξενοδοχειακή Ημέρα Καριέρας σε συνεργασία με την Ε.Ξ. Ηρακλείου

  41. 21/01 11:51

    Αυξημένες προκρατήσεις Ολλανδών τουριστών προς Ελλάδα το 2020

  42. 21/01 11:48

    TUI: Εκτόξευση της ζήτησης για Ελλάδα από τους Αυστριακούς

  43. 21/01 09:13

    20 καινούργια δωμάτια και σουίτες στο Avaton Luxury Hotel & Villas

  44. 21/01 08:55

    Δυο προσφορές από κινεζικές εταιρείες για την ανέλκυση του Sea Diamond στη Σαντορίνη

  45. 21/01 08:44

    Kινεζικός τουρισμός: Άραγε, είμαστε έτοιμοι;

  46. 21/01 08:39

    Καταβολή επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις

  47. 21/01 08:37

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του ξενοδοχείου ΝΗΡΕΥΣ στη Σύμη

  48. 21/01 08:32

    Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Eιδικά χωρικά σχέδια για βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην παράκτια ζώνη

  49. 21/01 08:28

    Σουηδία: Επενδυτικό Ταμείο για κοινωνικές δράσεις στην Ευρώπη με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη

  50. 21/01 08:25

    Χ.Θεοχάρης: Διευθύνουσα Επιτροπή για το στρατηγικό σχέδιο Τουρισμού

  51. 20/01 15:46

    Ελληνικός τουρισμός 2019: 2 δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα στο 11μηνο

  52. 20/01 15:12

    Βαλεαρίδες: Τέλος στην απεριόριστη κατανάλωση αλκοόλ στα ξενοδοχεία

  53. 20/01 14:40

    ΠΟΤ: Ο παγκόσμιος τουρισμός συνεχίζει ανοδικά και το 2020

  54. 20/01 13:19

    Τουρκικός τουρισμός: Ρεκόρ αφίξεων στη Σμύρνη το 2019 (πίνακας)

  55. 20/01 13:01

    H Fosun επαναφέρει το brand Thomas Cook ως ηλεκτρονική ταξιδιωτική εταιρεία

  56. 20/01 12:38

    Αξιοποίηση ακινήτου στον πρώην εργοταξιακό χώρο του έργου ζεύξης Ρίου-Αντιρρίου

  57. 20/01 12:32

    Τουρισμός πολυτελείας: Αυξητική τάση και το 2020- Ποιοι είναι οι πιο "καυτοί" προορισμοί της χρονιάς

  58. 20/01 12:16

    Ξεπέρασε την οικονομική κρίση η Ελλάδα;- Οι επενδύσεις στον τουρισμό

  59. 20/01 11:47

    16.300 ευρώ πρόστιμα το Σαββατοκύριακο για παραβάσεις του αντικαπνιστικού νόμου

  60. 20/01 11:42

    Έτσι θα είναι το ταξιδιωτικό γραφείο του μέλλοντος

  61. 20/01 11:30

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων: Ποια θέματα συζητήθηκαν στην μηνιαία ολομέλεια

  62. 20/01 10:15

    Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση - workshop για το μοντέλο Consumeless στην Αίγινα

  63. 20/01 10:15

    Ψηφιακή Διπλωματία: Ποιες ευρωπαϊκές χώρες έχουν παρουσία στην Silicon Valley

  64. 20/01 10:07

    Η ιδέα πίσω από το Σχολείο Τουρισμού OnTour Next Gen- Γράφει η Λία Ζαμπέτογλου

  65. 20/01 10:02

    Yπ.Τουρισμού: Aνάθεση έργου υποστήριξης του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού

  66. 20/01 10:00

    ΕΦΚΑ: Διαγωνισμός μίσθωσης κτιρίου για ξενοδοχείο 4 αστέρων στο κέντρο της Αθήνας

  67. 20/01 09:58

    Αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχεία στον Πειραιά και στην Πάτρα

  68. 20/01 09:53

    Διαγωνισμός για εξοπλισμό και προβολή του Μουσείου Ολοκαυτώματος Καντάνου

  69. 20/01 09:48

    Μ.Κόνσολας: Να ενταχθεί η Διπλή Νησιωτικότητα στην πολιτική κρατικών ενισχύσεων

  70. 20/01 09:45

    Πώς πρέπει να είναι η ιδανική σήμανση στα ξενοδοχεία: Η περίπτωση του EverEden Resort

  71. 19/01 12:39

    Δήμος Ρόδου: Θετικές γνωμοδοτήσεις για 3 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  72. 19/01 12:37

    Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Δίκτυο για τον εορτασμό των 2.500 χρόνων από την μάχη των Θερμοπυλών

  73. 19/01 12:33

    ΕΟΤ: Διαφημιστικό πρόγραμμα 248.000 ευρώ στο CNBC για το 2020

  74. 18/01 13:26

    Νέο ψηφιακό Πολιτιστικό Μουσείο στο Μαλεβίζι

  75. 18/01 13:24

    Έμφαση στις νέες τεχνολογίες στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ελαφονήσου

  76. 18/01 13:17

    Τήνος: Παρέμβαση για την αντιμετώπιση του προβλήματος μείωσης της παραλίας των Κιονίων

  77. 18/01 13:12

    Μ.Κόνσολας: 8 προτάσεις για μια νέα και ισχυρή τουριστική ταυτότητα της Κω

  78. 18/01 12:59

    Χάρης Θεοχάρης: Θετικές οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για το Brexit

  79. 17/01 17:00

    Στην Παγκόσμια Ημέρα Χιονιού συμμετέχουν τα ΧΚ Παρνασσού & Βόρα-Καϊμακτσαλάν

  80. 17/01 16:12

    «Your Cretan Family»: Η νέα ταυτότητα και καμπάνια της ένωσης δωματίων «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» του Ηρακλείου

  81. 17/01 15:33

    Νέα αύξηση των αφίξεων από την Αυστρία το 2020

  82. 17/01 15:26

    Dertour/ Έρευνα: Η επιλογή προορισμού το συχνότερο θέμα διαφωνίας για τα ζευγάρια

  83. 17/01 14:27

    Hotels.com: Δωμάτιο για... καλοφαγάδες σε ξενοδοχείο της Νέας Υόρκης

  84. 17/01 14:24

    Στο green και στο smart το νέο ΕΣΠΑ

  85. 17/01 13:55

    Χοροεσπερίδα για την κοπή πίτας του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου

  86. 17/01 13:47

    Η Ελλάδα μπορεί να λάβει 21 δισ. ευρώ για το ΕΣΠΑ 2021-2027

  87. 17/01 13:36

    5 προτάσεις για το νέο ΕΣΠΑ από τον πρόεδρο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας κ.Τζιτζικώστα

  88. 17/01 13:22

    Conde Nast Traveller | Τουρισμός: Αυτά είναι τα καλύτερα ελληνικά νησιά για το 2020

  89. 17/01 12:45

    Fraport Greece: Συμφωνία με την Hill International για την αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων

  90. 17/01 12:30

    Οι στόχοι του νέου ΕΣΠΑ 2021-2027

  91. 17/01 12:28

    Η Λευκάδα τιμώμενος προορισμός στη διεθνή τουριστική έκθεση της Ουτρέχτης

  92. 17/01 12:15

    H νονός του νέου κρουαζιερόπλοιου της Celebrity Cruises, Celebrity Apex

  93. 17/01 12:14

    ΑΒΤΑ: Το Brexit δεν θα επηρεάσει φέτος τις διακοπές των Βρετανών

  94. 17/01 11:42

    Το μοναδικό απολιθωμένο φοινικόδασος της Ευρώπης βρίσκεται στην Ελλάδα

  95. 17/01 11:36

    Schauinsland: Fam Trip τουριστικών πρακτόρων στη Χαλκιδική

  96. 17/01 11:26

    Τουρισμός | Η Booking.com εισέρχεται στους ψηφιακούς οδηγούς πόλης

  97. 17/01 11:19

    Condor: Ποιοι είναι οι 3 υποψήφιοι επενδυτές, σύμφωνα με το Spiegel

  98. 17/01 10:55

    Οι πέτρινες γλάστρες στην διακόσμηση του κήπου σας

  99. 17/01 10:44

    Πληρωμές επιχορηγήσεων σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και Χερσόνησο Κρήτης

  100. 17/01 10:39

    Περιφέρεια Ηπείρου: 35 δράσεις τουριστικής προβολής το 2020