Πώς το on line marketing αλλάζει τη μοίρα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων - σε 6 ακόμη περιοχές το “Grow Greek Tourism Online”

Α Decrease font Enlarge font
Πώς το on line marketing αλλάζει τη μοίρα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων - σε 6 ακόμη περιοχές το “Grow Greek Tourism Online”

Μόνο το 8% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο χώρο του ελληνικού τουρισμού έχουν επαρκή παρουσία στο διαδίκτυο. Μάλιστα. το 50% απουσιάζει πλήρως από κάθε διαδικτυακή δράση και οι υπόλοιπες, ως επί το πλείστον, έχουν απλώς μια ιστοσελίδα και αυτή μόνο στα ελληνικά. 

Τα στοιχεία αυτά έδωσε σήμερα Τρίτη ο διευθυντής εταιρικών σχέσεων της Google Ελλάδας, Διονύσης Κολoκοτσάς, κατά την παρουσίαση της επέκτασης της πρωτοβουλίας της εταιρίας “Grow Greek Tourism Online” σε έξι ακόμη περιοχές της χώρας, μετά την Κρήτη τον περασμένο Σεπτέμβριο, στην οποία "μυήθηκαν" στα μυστικά του on line marketing 650 τοπικές επιχειρήσεις. Τώρα το πρόγραμμα θα παρουσιαθεί στις ακόλουθες περιοχές:

- Στις 23 Μαρτίου στην Καλαμάτα

- Στις 27 Μαρτίου στη Μύκονο

- Στις 16 Απριλίου στην Κέρκυρα

- Στις 21 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη

- Στις 24 Απριλίου στη Ρόδο, και

- Στις 29 Απριλίου στην Αθήνα.

Επιδίωξη είναι να παρακολουθήσουν τα τρίωρα σεμινάρια εκπρόσωποι περίπου 4.000 επιχειρήσεων απο τις 6 περιοχές, με τελικό στόχο την ανάπτυξη του τουρισμού καθ'ολη τη διάρκεια του έτους. Γι αυτό και η πρωτοβουλία αυτή υποστηρίζεται από το υπουργείο Τουρισμού και τον ΣΕΤΕ. Όπως τονίστηκε, μια αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του ελληνικού τουριστικού κλάδου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της χώρας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης.

Επισημαίνεται ότι τα σεμινάρια παρέχονται δωρεάν. Η Google προσδοκά οφέλη από την αύξηση των χρηστών και τη μελλοντική χρήση των εργαλείων που προσφέρει στο on line marketing.Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις - άμεσα ή έμμεσα σχετιζόμενες με τον τουρισμό - μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν δωρεάν τις εκδηλώσεις μέσω της ιστοσελίδας: g.co/GrowGreekTourism.

Το διαδίκτυο στον τουρισμό

Το διαδίκτυο έχει διεισδύσει πλέον σημαντικά στον τομέα του τουρισμού, με το 51% των νοικοκυριών της ΕΕ να το χρησιμοποιούν για τα ταξίδια τους. Στην Ελλάδα μόνο το 10% των διεθνών τουριστικών αφίξεων προέρχεται μέσω του διαδικτύου λόγω της χαμηλής διαδικτυακής παρουσίας των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων. Ταυτόχρονα, ενώ οι διαδικτυακές αναζητήσεις για διακοπές στην Ελλάδα παραμένουν υψηλές κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, περίπου το 70% των τουριστικών αφίξεων λαμβάνει χώρα τους καλοκαιρινούς μήνες, ενισχύοντας τη δυνατότητα αύξησης των αφίξεων πέραν της κύριας τουριστικής περιόδου.

Με την επέκταση της πρωτοβουλίας, οι επιχειρήσεις θα ενημερωθούν για τις διεθνείς τάσεις αναζήτησης των βασικών τουριστικών αγορών της Ελλάδας αλλά και του κάθε επί μέρους προορισμού καθώς και για βέλτιστες τεχνικές που αφορούν τη διαδικτυακή τους παρουσία. Επιπλέον, θα λάβουν υποστήριξη για τη χρήση διαδικτυακών εργαλείων μάρκετινγκ  προκειμένου να ενισχύσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους Χάρτες της Google, αλλά και να προωθήσουν τις προσφορές τους.

Την πρωτοβουλία της Google χαιρέτισαν στην εκδήλωση από πλευράς υπουργείου Τουρισμού η γενική διευθύντρια κυρία Άντζελα Βαρελά και από πλευράς ΣΕΤΕ ο γενικός διευθυντής κ.Αλέξανδρος Λαμνίδης.

Σε μήνυμά του, εξάλλου, ο πρόεδρος του ΣETE Ανδρέας Ανδρεάδης τονίζει:

“Ο ΣΕΤΕ χαιρετίζει την απόφαση της Google να επεκτείνει σε ακόμα έξι προορισμούς τη πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online, σχετικά με την παροχή ψηφιακών δεξιοτήτων και εργαλείων στον τουριστικό κλάδο. Κατά τη διάρκεια του 2014 παρατηρήσαμε αύξηση της χρήσης του διαδικτύου για παροχή οnline τουριστικών επιλογών και για αυτό το λόγο θεωρούμε ότι η συνέχιση της πρωτοβουλίας θα δώσει προστιθέμενη αξία, ιδιαίτερα στις μικρές επιχειρήσεις. Η ενίσχυση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι ζητούμενο ώστε να μπορέσει ο ελληνικός τουρισμός να υποστηρίξει τη θέση του και να επιτύχει τους στόχους της χρονιάς που έρχεται.”

Γιατί είναι σημαντικό για μία μικρομεσαία επιχείρηση να είναι online

  • Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο αναπτύσσονται τουλάχιστον δύο φορές πιο γρήγορα από εκείνες με μικρή ή καθόλου διαδικτυακή παρουσία (Internet Matters, McKinsey & Company, 2011)
  • Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο αναπτύσσονται τουλάχιστον    δύο φορές πιο γρήγορα από εκείνες με μικρή ή καθόλου διαδικτυακή  παρουσία – και διπλασιάζουν τις θέσεις εργασίας (A Report On Growing Micro Businesses, Lord Young for HM Government, 2013)
  • Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που επωφελούνται από την έκθεση στο διαδίκτυο, αναφέρουν ότι το μερίδιο των συνολικών κερδών τους από τις εξαγωγές ήταν διπλάσιο από τις άλλες επιχειρήσεις (Internet Matters, McKinsey & Company, 2011)
  • Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν  πολύ το διαδίκτυο έχουν σχεδόν 50% περισσότερες πιθανότητες να εξάγουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους εκτός της άμεσης περιοχής τους. (Greasing the Wheels of the Internet Economy, Boston Consulting Group, 2014)
  • Μεταξύ του 2010 και 2013, οι προηγμένες τεχνολογικά μικρομεσαίες επιχειρήσεις δημιούργησαν περισσότερες νέες θέσεις εργασίας και είχαν περισσότερα έσοδα από μικρομεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν λίγη τεχνολογία. (Ahead of the Curve: Lessons on Technology and Growth from Small Business Leaders, Boston Consulting Group, 2013)
  • Το Διαδίκτυο συνεισέφερε 2,7 δις ευρώ για την ελληνική οικονομία το 2010, τα οποία ισοδυναμούν με το 1,2% του συνολικού ΑΕΠ. Η τιμή ήταν πολύ κάτω από το μέσο όρο της ΕΕ των 27 κατά 3,8%. Ακόμα κι έτσι, το Διαδίκτυο είναι ένας μοχλός για την επιβίωση και ανάπτυξη εν μέσω οικονομικής κρίσης: το 25% των ΜΜΕ με ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο πέτυχαν την αύξηση των εσόδων τους κατά τα τρία προηγούμενα έτη. (Boston Consulting Group - CONNECTED GREECE)

Case Studies

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν δυο περιπτώσεις (από τις πολλές) επιτυχίας μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που άλλαξε η μοίρα τους, χάρη στο διαδικτυακό μάρκετινγκ. Είναι:

Το Hera Hotel

H κυρία Ηρώ Χατζηλία

Το Hera Hotel είναι ένα οικογενειακό boutique hotel, 38 δωματίων, στο κέντρο της Αθήνας, που ανακαινίστηκε πλήρως το 2004. Το 2013, παρατηρώντας τη σημαντική πτώση των προηγούμενων ετών στις κρατήσεις, αποτέλεσμα της κρίσης κυρίως λόγω των γεγονότων που έβαλαν στην Αθήνα στη «μαύρη λίστα» των τουριστών, η Ηρώ Χατζηλία επέλεξε να χρησιμοποιήσει το AdWords για να επανατοποθετήσει το ξενοδοχείο τους στον παγκόσμιο χάρτη.

Μέσα σε ένα χρόνο, στοχεύοντας αποκλειστικά την αγορά των ΗΠΑ, είδε τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 52% στο δικό τους σύστημα κρατήσεων και κατά 75% στις μεγάλες πλατφόρμες κρατήσεων, τύπου Expedia. Είδε επίσης αύξηση της τάξης του 50% στα έσοδα από το εστιατόριο του ξενοδοχείου. Φέτος σκέπτεται να στοχεύσει αντίστοιχα και άλλες αγορές. Η Ηρώ δηλώνει: «Η δουλειά μου στο ξενοδοχείο είναι οι πωλήσεις. Tο Adwords και τα Google Analytics είναι τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για να πετύχω τους στόχους μου». Το Adwords και τα Google Analytics φέρνουν πωλήσεις  και έχει τους αριθμούς που το αποδεικνύουν. 

Το Euμέλια

Ο κ.Φραγκίσκος Καρέλας

Τα πάντα στην Εuμέλια, αγροτουριστική μονάδα στη Λακωνία, περιστρέφονται γύρω από την αειφορία. Η ύπαρξη της Ευμέλεια βασίζεται στην εργασία εθελοντών και επισκεπτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό που θέλουν να βιώσουν τη ζωή στη φύση και την αγροτική εργασία. Ο μόνος τρόπος για να γίνει η Ευμέλεια γνωστή παγκοσμίως ήταν μέσω του διαδικτύου και, ειδικότερα, μέσω του AdWords, του YouTube και του Google+.

«Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για μια μικρή, τοπική επιχείρηση να έχει παγκόσμιο αντίκτυπο, παρά μόνο AdWords», επισημαίνει ο Φραγκίσκος Καρέλας, ιδρυτής της Ευμέλεια. Μέσω του διαδικτύου έχουν έρθει επισκέπτες από την άλλη άκρη του κόσμου, από την Ιαπωνία μέχρι και την Αυστραλία, για να μείνουν και να εργαστούν στην Ευμέλεια. Επιπλέον, καθώς αναπτύσσεται το e-shop της Ευμέλεια και προστίθενται περισσότερα προϊόντα στα «ράφια» του, το AdWords θα βοηθήσει να το μάθουν όλοι όσοι  ενδιαφέρονται για φυσικά, βιολογικά, Ελληνικά προϊόντα που σέβονται την αειφορία, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται.

Όπως είπε και ο Φραγκίσκος, θα ήταν αδύνατον για μια μικρή, τοπική επιχείρηση σαν την Ευμέλεια, να περάσει τα σύνορα της χώρας και να γίνει γνωστή σε όλον τον κόσμο, χωρίς το διαδίκτυο και το AdWords ειδικότερα. 

 

Επισυναπτόμενα Αρχεία

  1. 15/06 23:22

    Τα νησιά των Κυκλάδων είναι "μπιμπελό" και δεν απευθύνονται στη μάζα

  2. 15/06 23:14

    ΕΟΤ: 186.000 ευρώ για καμπάνια μέσω του SKYSCANNER

  3. 14/06 16:51

    Αυξάνεται η χρηματοδότηση ΕΣΠΑ για νέες τουριστικές ΜμΕ

  4. 14/06 16:38

    Φεστιβάλ Επιδαύρου | Ρόμπερτ Γουίλσον: Παράσταση "Οιδίπους" βασισμένη στο έργο του Σοφοκλή

  5. 14/06 16:16

    Μέτρα κατά του υπερ-τουρισμού και στην Μπρυζ του Βελγίου

  6. 14/06 15:02

    ΠΟΤ: Πρώτος διεθνής διαγωνισμός για start-up στον αθλητικό τουρισμό

  7. 14/06 14:33

    Εγκρίθηκε η τμηματική άδεια λειτουργίας του τουριστικού λιμένα Μεσολογγίου

  8. 14/06 14:31

    Η Ryanair γιορτάζει τη Γιορτή του Πατέρα με προσφορές στα εισιτήρια

  9. 14/06 14:02

    Ημέρα γάμου στο ξενοδοχείο Sofitel Athens Airport

  10. 14/06 13:41

    Βραχυχρόνιες μισθώσεις: Ευκαιρία ή πρόβλημα για τους ευρωπαϊκούς προορισμούς;

  11. 14/06 13:38

    Expedia: Τι ενοχλεί τους Αμερικανούς στις διακοπές τους

  12. 14/06 12:47

    Παρουσίαση της Ελλάδας στην Ιαπωνική τηλεόραση

  13. 14/06 12:42

    H Airbnb προσφέρει συγκλονιστικές εμπειρίες περιπέτειας σε όλο τον κόσμο

  14. 14/06 12:39

    Οι πτήσεις βλάπτουν σοβαρά το περιβάλλον

  15. 14/06 12:19

    ΣΕΤΚΕ: Τέλος στον «πόλεμο» λάσπης, ο λόγος στη Δικαιοσύνη

  16. 14/06 12:09

    1η Διεθνής Έκθεση Θεματικού Τουρισμού Γαστρονομίας και Οίνου

  17. 14/06 12:07

    ΕΟΤ: Προβολή των Κυκλάδων σε Ρουμανία και Ουκρανία

  18. 14/06 12:03

    Γυρίσματα για την αυστριακή τηλεόραση σε Κεφαλονιά, Ζάκυνθο και Ιθάκη

  19. 14/06 11:59

    Fam trip στην Πελοπόννησο για Ρουμάνους τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους

  20. 14/06 11:55

    Τουρισμός: Οι Γερμανοί τουρ οπερέιτορ ελπίζουν στις κρατήσεις τελευταίας στιγμής

  21. 14/06 11:24

    Πώς σπείρα εξαπατούσε ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων

  22. 14/06 10:12

    Το νέο Δ.Σ. στην Ένωση Ξενοδόχων Εύβοιας

  23. 14/06 10:09

    EOT: Δράσεις για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό

  24. 14/06 10:07

    Δήμος Αρταίων: Διαγωνισμός για τουριστική προβολή

  25. 14/06 10:05

    Πρώτο Elafonisos Run στην Ελαφόνησο

  26. 14/06 10:02

    O Πειραιάς μετατρέπεται σε τουριστικό προορισμό

  27. 14/06 09:56

    Άδεια στον Αστέρα Βουλιαγμένης για κατάχωση αρχαιοτήτων

  28. 13/06 16:25

    REWE Reisen: Ο εσωτερικός τουρισμός πρώτη επιλογή των Γερμανών αυτό το καλοκαίρι

  29. 13/06 15:49

    Αύξηση των επισκεπτών στα μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους το α’ δίμηνο

  30. 13/06 15:33

    Αποκαθίσταται το διατηρητέο κτίριο της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών

  31. 13/06 14:42

    ΞΕΕ/ ΙΤΕΠ: Αρνητικό α' τρίμηνο για τα ελληνικά ξενοδοχεία - "Καμπανάκι" για ολόκληρη τη χρονιά

  32. 13/06 13:32

    Η Αθήνα υποδέχεται το Global Editors Network Summit 2019

  33. 13/06 12:48

    Η Ρόδος πρωταγωνιστεί και σε φωτογράφιση μόδας

  34. 13/06 12:44

    Αλόννησος: Πρώτη γνωριμία με το πρώτο υποβρύχιο μουσείο της Ελλάδας

  35. 13/06 12:33

    Γνωριμία των Γερμανών ταξιδιωτικών πρακτόρων με την ελληνική ακτοπλοΐα

  36. 13/06 11:04

    Υπερ-τουρισμός | Ποιες πόλεις στον κόσμο απειλούνται και τι πρέπει να κάνουν

  37. 13/06 10:40

    Ο ΕΟΤ στο «22ο Διεθνές Φεστιβάλ Ελληνικού Τραγουδιού» στην Πολωνία

  38. 13/06 10:27

    Εβδομάδα βιοποικιλότητας στο Creta Maris Beach Resort

  39. 13/06 10:22

    Οι όροι λειτουργίας παιδότοπων σε ξενοδοχεία και άλλες επιχειρήσεις (όλη η απόφαση)

  40. 13/06 10:14

    ΕΟΤ: 372.000 ευρώ για προβολή μέσω του TripAdvisor

  41. 13/06 10:10

    Διαρρυθμίσεις σε ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης και της Κηφισιάς

  42. 13/06 10:09

    Διεθνείς καταδύσεις στον Άγιο Νικόλαο

  43. 13/06 10:04

    Οδηγός για επενδύσεις στη Βραζιλία

  44. 13/06 09:55

    Διατηρητέα κτίρια αποθηκών στο Κιάτο γίνονται θέατρο και κινηματογράφος

  45. 12/06 16:43

    Θεατρική παράσταση "Το δικό μας σινεμά" στο ανακαινισμένο θέατρο Άλσος

  46. 12/06 16:38

    H Ryanair εξαγόρασε τη Malta Air

  47. 12/06 16:13

    Η Saudi Arabian Airlines ενώνει την Αθήνα με το Ριάντ

  48. 12/06 15:03

    ΑΑΔΕ: 33 ερωτήσεις και απαντήσεις για τη φορολογία των βραχυχρόνιων μισθώσεων

  49. 12/06 14:47

    Σε λειτουργία το Κέντρο Πληροφοριών Τουριστών στον Ισθμό

  50. 12/06 14:18

    Προώθηση της Πελοποννήσου και της Μεσσηνίας στην Κίνα

  51. 12/06 14:13

    Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής PelionFestival

  52. 12/06 13:06

    TUI Sensimar Meltemi Blu: Άνοιξε το πρώτο επώνυμο ξενοδοχείο της TUI στη Σαντορίνη (φωτο)

  53. 12/06 12:46

    Fraport: Μείωση της επιβατικής κίνησης στα 14 αεροδρόμια το Μάιο

  54. 12/06 12:43

    Πανελλήνια Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων: Βλαπτική για τα καταλύματα η ΣΣΕ της ΣΕΤΚΕ

  55. 12/06 12:27

    Travelodge: 7 στους 10 Βρετανούς θα κάνουν διακοπές στη χώρα τους το 2019

  56. 12/06 12:26

    World Travel Awards: Το Sani Resort κορυφαίο θέρετρο για οικογένειες στην Ευρώπη

  57. 12/06 12:05

    Η ιστορία και ο πολιτισμός της Κ. Μακεδονίας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Νοτιοκορεατών

  58. 12/06 11:50

    Τουρισμός: Οι top τάσεις στα ταξίδια των Ευρωπαίων και Αμερικανών το 2019- Ποιοι προτιμούν Ελλάδα

  59. 12/06 11:45

    Η Λέσβος στον παγκόσμιο χάρτη της ορεινής ποδηλασίας

  60. 12/06 11:41

    Η Kuwait Airways επιστρέφει στην Κύπρο μετά από 15 χρόνια

  61. 12/06 11:04

    Θεσσαλονίκη: Ανάδειξη των μνημείων της Άνω Πόλης μέσα από το Yedi Kule Conquest

  62. 12/06 10:34

    Στην Κρήτη ο διαγωνισμός Mις Παγκόσμιος Τουρισμός

  63. 12/06 10:19

    Μέλος των Preferred Hotels & Resorts το Lesante Luxury Hotel & Spa

  64. 12/06 10:12

    Ιταλοί πράκτορες και δημοσιογράφοι στα Ιόνια

  65. 12/06 10:06

    Ιατρικός τουρισμός: Αναβίωση του Όρκου του Ιπποκράτη στην Κω από Κινέζους και Ιταλούς γιατρούς

  66. 12/06 10:03

    Ψηφιακή ξενάγηση για τον Όμηρο στη Χίο

  67. 12/06 09:58

    ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με τουρ οπερέιτορ της Αυστρίας, Ελβετίας, Ουγγαρίας και Σλοβακίας

  68. 12/06 09:51

    Η αναβίωση του εθίμου του Αϊ Γιάννη Ριγανά στην Άρτα

  69. 12/06 09:44

    Εκσυγχρονίζεται το αλιευτικό καταφύγιο Μύτικα στην Πρέβεζα

  70. 12/06 09:38

    Υπουργείο Πολιτισμού: Εγκρίθηκαν 16 όροι για την επένδυση στο Ελληνικό

  71. 11/06 16:29

    Παραλίες: Πόσο ελεύθερη είναι η πρόσβαση;

  72. 11/06 16:15

    Επέκταση ΣΣΕ σε εργαζομένους στον τουρισμό

  73. 11/06 16:12

    Emirates: Ειδικές τιμές για ταξίδια από την Ελλάδα στο Ντουμπάι

  74. 11/06 15:02

    Opodo: Τρεις ελληνικοί προορισμοί στις 20 κορυφαίες επιλογές των Γερμανών το 2019

  75. 11/06 14:43

    ΕΟΤ: Προώθηση της Αθήνας και Θεσσαλονίκης στη Γερμανία

  76. 11/06 14:30

    Η Ελλάδα δεύτερος καλύτερος value προορισμός για τους Βρετανούς το 2019

  77. 11/06 14:28

    Ξεκίνησε η λειτουργία των Ιαματικής Πηγής Υπάτης

  78. 11/06 14:01

    Τουριστική Αστυνομία στην Κύπρο εισηγείται ο κ.Σ.Περδίου

  79. 11/06 13:56

    Η Ελλάδα εκροσωπείται για πρώτη φορά στην European Cities Marketing

  80. 11/06 13:36

    Η "Easy" εισέρχεται και στις εκδρομές

  81. 11/06 13:35

    Οι πιο σημαντικές τάσεις της ξενοδοχειακής βιομηχανίας το 2019

  82. 11/06 13:22

    Η Marketing Greece παρουσιάζει τη νέα e-νότητα “Content Library”

  83. 11/06 13:04

    Ανακαλύψτε τους θρύλους της Σπάρτης - Νέο βίντεο τουριστικής προβολής

  84. 11/06 13:00

    Tjäreborg: Οι Φινλανδοί προτιμούν πιάτα χορτοφάγων στις διακοπές στη Μεσόγειο

  85. 11/06 12:44

    Διακρίσεις στα World Travel Awards για τα ξενοδοχεία Elounda Beach και Elounda Bay

  86. 11/06 12:09

    Ηπειρωτικό Ράλι στα Ιωάννινα

  87. 11/06 12:07

    Θαλάσσιος τουρισμός: Βασικός πυλώνας ανάπτυξης ο κλάδος των επαγγελματικών σκαφών

  88. 11/06 12:05

    Aρχαιολογικό και περιβαλλοντικό πάρκο το Ασκληπιείο της Επιδαύρου

  89. 11/06 12:04

    Βρετανικός τουρισμός: Προτεραιότητα τα ταξίδια και το 2019- Πώς διαφοροποιείται φέτος η ζήτηση

  90. 11/06 11:56

    Σύγχρονη πρόσβαση των ΑμεΑ στην Ακρόπολη

  91. 11/06 11:27

    Τουρισμός: Μεγάλες εκπτώσεις στα πακέτα (και για Ελλάδα) για τους Βρετανούς τουρίστες

  92. 11/06 10:23

    Οι Λειψοί εκπαιδεύουν νέα ζευγάρια

  93. 11/06 10:19

    Συμπόσιο Δωδεκανήσου στην Κάλυμνο

  94. 11/06 10:17

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για εκτύπωση έντυπου προωθητικού υλικού

  95. 11/06 10:11

    Οι πολλαπλασιαστικές επιπτώσεις της τουριστικής δραστηριότητας στο εμπόριο

  96. 11/06 10:07

    ΕΟΤ: Πρόσληψη υπαλλήλου στο Γραφείο Σκανδιναβίας- Ανανέωση της θητείας της προϊσταμένης στη Γαλλία

  97. 11/06 09:55

    Στις 12 Ιουνίου 2019 ο διαγωνισμός για το ξενοδοχείο Ηριδανός

  98. 10/06 16:16

    Ηoppa: Η Ελλάδα στους 6 κορυφαίους ονειρικούς προορισμούς το 2019

  99. 10/06 15:06

    ΞΕΕ: Εξώδικο στον ΟΠΙ για τα πνευματικά δικαιώματα

  100. 10/06 15:02

    Fosun: Προσφορά για την εξαγορά της Thomas Cook