Πώς το on line marketing αλλάζει τη μοίρα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων - σε 6 ακόμη περιοχές το “Grow Greek Tourism Online”

Α Decrease font Enlarge font
Πώς το on line marketing αλλάζει τη μοίρα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων - σε 6 ακόμη περιοχές το “Grow Greek Tourism Online”

Μόνο το 8% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο χώρο του ελληνικού τουρισμού έχουν επαρκή παρουσία στο διαδίκτυο. Μάλιστα. το 50% απουσιάζει πλήρως από κάθε διαδικτυακή δράση και οι υπόλοιπες, ως επί το πλείστον, έχουν απλώς μια ιστοσελίδα και αυτή μόνο στα ελληνικά. 

Τα στοιχεία αυτά έδωσε σήμερα Τρίτη ο διευθυντής εταιρικών σχέσεων της Google Ελλάδας, Διονύσης Κολoκοτσάς, κατά την παρουσίαση της επέκτασης της πρωτοβουλίας της εταιρίας “Grow Greek Tourism Online” σε έξι ακόμη περιοχές της χώρας, μετά την Κρήτη τον περασμένο Σεπτέμβριο, στην οποία "μυήθηκαν" στα μυστικά του on line marketing 650 τοπικές επιχειρήσεις. Τώρα το πρόγραμμα θα παρουσιαθεί στις ακόλουθες περιοχές:

- Στις 23 Μαρτίου στην Καλαμάτα

- Στις 27 Μαρτίου στη Μύκονο

- Στις 16 Απριλίου στην Κέρκυρα

- Στις 21 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη

- Στις 24 Απριλίου στη Ρόδο, και

- Στις 29 Απριλίου στην Αθήνα.

Επιδίωξη είναι να παρακολουθήσουν τα τρίωρα σεμινάρια εκπρόσωποι περίπου 4.000 επιχειρήσεων απο τις 6 περιοχές, με τελικό στόχο την ανάπτυξη του τουρισμού καθ'ολη τη διάρκεια του έτους. Γι αυτό και η πρωτοβουλία αυτή υποστηρίζεται από το υπουργείο Τουρισμού και τον ΣΕΤΕ. Όπως τονίστηκε, μια αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του ελληνικού τουριστικού κλάδου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της χώρας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης.

Επισημαίνεται ότι τα σεμινάρια παρέχονται δωρεάν. Η Google προσδοκά οφέλη από την αύξηση των χρηστών και τη μελλοντική χρήση των εργαλείων που προσφέρει στο on line marketing.Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις - άμεσα ή έμμεσα σχετιζόμενες με τον τουρισμό - μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν δωρεάν τις εκδηλώσεις μέσω της ιστοσελίδας: g.co/GrowGreekTourism.

Το διαδίκτυο στον τουρισμό

Το διαδίκτυο έχει διεισδύσει πλέον σημαντικά στον τομέα του τουρισμού, με το 51% των νοικοκυριών της ΕΕ να το χρησιμοποιούν για τα ταξίδια τους. Στην Ελλάδα μόνο το 10% των διεθνών τουριστικών αφίξεων προέρχεται μέσω του διαδικτύου λόγω της χαμηλής διαδικτυακής παρουσίας των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων. Ταυτόχρονα, ενώ οι διαδικτυακές αναζητήσεις για διακοπές στην Ελλάδα παραμένουν υψηλές κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, περίπου το 70% των τουριστικών αφίξεων λαμβάνει χώρα τους καλοκαιρινούς μήνες, ενισχύοντας τη δυνατότητα αύξησης των αφίξεων πέραν της κύριας τουριστικής περιόδου.

Με την επέκταση της πρωτοβουλίας, οι επιχειρήσεις θα ενημερωθούν για τις διεθνείς τάσεις αναζήτησης των βασικών τουριστικών αγορών της Ελλάδας αλλά και του κάθε επί μέρους προορισμού καθώς και για βέλτιστες τεχνικές που αφορούν τη διαδικτυακή τους παρουσία. Επιπλέον, θα λάβουν υποστήριξη για τη χρήση διαδικτυακών εργαλείων μάρκετινγκ  προκειμένου να ενισχύσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους Χάρτες της Google, αλλά και να προωθήσουν τις προσφορές τους.

Την πρωτοβουλία της Google χαιρέτισαν στην εκδήλωση από πλευράς υπουργείου Τουρισμού η γενική διευθύντρια κυρία Άντζελα Βαρελά και από πλευράς ΣΕΤΕ ο γενικός διευθυντής κ.Αλέξανδρος Λαμνίδης.

Σε μήνυμά του, εξάλλου, ο πρόεδρος του ΣETE Ανδρέας Ανδρεάδης τονίζει:

“Ο ΣΕΤΕ χαιρετίζει την απόφαση της Google να επεκτείνει σε ακόμα έξι προορισμούς τη πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online, σχετικά με την παροχή ψηφιακών δεξιοτήτων και εργαλείων στον τουριστικό κλάδο. Κατά τη διάρκεια του 2014 παρατηρήσαμε αύξηση της χρήσης του διαδικτύου για παροχή οnline τουριστικών επιλογών και για αυτό το λόγο θεωρούμε ότι η συνέχιση της πρωτοβουλίας θα δώσει προστιθέμενη αξία, ιδιαίτερα στις μικρές επιχειρήσεις. Η ενίσχυση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι ζητούμενο ώστε να μπορέσει ο ελληνικός τουρισμός να υποστηρίξει τη θέση του και να επιτύχει τους στόχους της χρονιάς που έρχεται.”

Γιατί είναι σημαντικό για μία μικρομεσαία επιχείρηση να είναι online

  • Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο αναπτύσσονται τουλάχιστον δύο φορές πιο γρήγορα από εκείνες με μικρή ή καθόλου διαδικτυακή παρουσία (Internet Matters, McKinsey & Company, 2011)
  • Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο αναπτύσσονται τουλάχιστον    δύο φορές πιο γρήγορα από εκείνες με μικρή ή καθόλου διαδικτυακή  παρουσία – και διπλασιάζουν τις θέσεις εργασίας (A Report On Growing Micro Businesses, Lord Young for HM Government, 2013)
  • Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που επωφελούνται από την έκθεση στο διαδίκτυο, αναφέρουν ότι το μερίδιο των συνολικών κερδών τους από τις εξαγωγές ήταν διπλάσιο από τις άλλες επιχειρήσεις (Internet Matters, McKinsey & Company, 2011)
  • Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν  πολύ το διαδίκτυο έχουν σχεδόν 50% περισσότερες πιθανότητες να εξάγουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους εκτός της άμεσης περιοχής τους. (Greasing the Wheels of the Internet Economy, Boston Consulting Group, 2014)
  • Μεταξύ του 2010 και 2013, οι προηγμένες τεχνολογικά μικρομεσαίες επιχειρήσεις δημιούργησαν περισσότερες νέες θέσεις εργασίας και είχαν περισσότερα έσοδα από μικρομεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν λίγη τεχνολογία. (Ahead of the Curve: Lessons on Technology and Growth from Small Business Leaders, Boston Consulting Group, 2013)
  • Το Διαδίκτυο συνεισέφερε 2,7 δις ευρώ για την ελληνική οικονομία το 2010, τα οποία ισοδυναμούν με το 1,2% του συνολικού ΑΕΠ. Η τιμή ήταν πολύ κάτω από το μέσο όρο της ΕΕ των 27 κατά 3,8%. Ακόμα κι έτσι, το Διαδίκτυο είναι ένας μοχλός για την επιβίωση και ανάπτυξη εν μέσω οικονομικής κρίσης: το 25% των ΜΜΕ με ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο πέτυχαν την αύξηση των εσόδων τους κατά τα τρία προηγούμενα έτη. (Boston Consulting Group - CONNECTED GREECE)

Case Studies

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν δυο περιπτώσεις (από τις πολλές) επιτυχίας μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που άλλαξε η μοίρα τους, χάρη στο διαδικτυακό μάρκετινγκ. Είναι:

Το Hera Hotel

H κυρία Ηρώ Χατζηλία

Το Hera Hotel είναι ένα οικογενειακό boutique hotel, 38 δωματίων, στο κέντρο της Αθήνας, που ανακαινίστηκε πλήρως το 2004. Το 2013, παρατηρώντας τη σημαντική πτώση των προηγούμενων ετών στις κρατήσεις, αποτέλεσμα της κρίσης κυρίως λόγω των γεγονότων που έβαλαν στην Αθήνα στη «μαύρη λίστα» των τουριστών, η Ηρώ Χατζηλία επέλεξε να χρησιμοποιήσει το AdWords για να επανατοποθετήσει το ξενοδοχείο τους στον παγκόσμιο χάρτη.

Μέσα σε ένα χρόνο, στοχεύοντας αποκλειστικά την αγορά των ΗΠΑ, είδε τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 52% στο δικό τους σύστημα κρατήσεων και κατά 75% στις μεγάλες πλατφόρμες κρατήσεων, τύπου Expedia. Είδε επίσης αύξηση της τάξης του 50% στα έσοδα από το εστιατόριο του ξενοδοχείου. Φέτος σκέπτεται να στοχεύσει αντίστοιχα και άλλες αγορές. Η Ηρώ δηλώνει: «Η δουλειά μου στο ξενοδοχείο είναι οι πωλήσεις. Tο Adwords και τα Google Analytics είναι τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για να πετύχω τους στόχους μου». Το Adwords και τα Google Analytics φέρνουν πωλήσεις  και έχει τους αριθμούς που το αποδεικνύουν. 

Το Euμέλια

Ο κ.Φραγκίσκος Καρέλας

Τα πάντα στην Εuμέλια, αγροτουριστική μονάδα στη Λακωνία, περιστρέφονται γύρω από την αειφορία. Η ύπαρξη της Ευμέλεια βασίζεται στην εργασία εθελοντών και επισκεπτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό που θέλουν να βιώσουν τη ζωή στη φύση και την αγροτική εργασία. Ο μόνος τρόπος για να γίνει η Ευμέλεια γνωστή παγκοσμίως ήταν μέσω του διαδικτύου και, ειδικότερα, μέσω του AdWords, του YouTube και του Google+.

«Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για μια μικρή, τοπική επιχείρηση να έχει παγκόσμιο αντίκτυπο, παρά μόνο AdWords», επισημαίνει ο Φραγκίσκος Καρέλας, ιδρυτής της Ευμέλεια. Μέσω του διαδικτύου έχουν έρθει επισκέπτες από την άλλη άκρη του κόσμου, από την Ιαπωνία μέχρι και την Αυστραλία, για να μείνουν και να εργαστούν στην Ευμέλεια. Επιπλέον, καθώς αναπτύσσεται το e-shop της Ευμέλεια και προστίθενται περισσότερα προϊόντα στα «ράφια» του, το AdWords θα βοηθήσει να το μάθουν όλοι όσοι  ενδιαφέρονται για φυσικά, βιολογικά, Ελληνικά προϊόντα που σέβονται την αειφορία, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται.

Όπως είπε και ο Φραγκίσκος, θα ήταν αδύνατον για μια μικρή, τοπική επιχείρηση σαν την Ευμέλεια, να περάσει τα σύνορα της χώρας και να γίνει γνωστή σε όλον τον κόσμο, χωρίς το διαδίκτυο και το AdWords ειδικότερα. 

 

Επισυναπτόμενα Αρχεία

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 11/07 14:25

    Χ.Θεοχάρης: Σύντομα θα μπορούμε να υποδεχτούμε και κρουαζιερόπλοια- ευπρόσδεκτοι οι Βρετανοί

  2. 11/07 13:54

    ΠΑΣΥΔΑ: Απάντηση στις Ομοσπονδίες Καταλυμάτων για αναστολή της βραχυχρόνιας μίσθωσης, με αποκαλύψεις για παρανομίες

  3. 11/07 13:51

    Eπίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στα Βόρεια Τζουμέρκα- προώθηση του ορεινού τουρισμού

  4. 11/07 13:21

    Επιστολή: Δεν προλαβαίνουν τα μοριακά τεστ οι Ούγγροι τουρίστες για τις 14 Ιουλίου- ακυρώσεις και απώλειες σε ξενοδοχεία

  5. 11/07 13:13

    Απώλεια του Προέδρου του Neptune Hotels, Wolfgang Paulus

  6. 10/07 15:13

    Ισπανία: Προς lockdown ολόκληρη τουριστική περιοχή λόγω εισαγόμενων κρουσμάτων από τη Βρετανία

  7. 10/07 15:13

    Άνοιξε το Hyatt Regency Thessaloniki, με εξειδικευμένο υγειονομικό πρωτόκολλο

  8. 10/07 15:02

    Μόνο με αρνητικό μοριακό τεστ η είσοδος τουριστών από τον Προμαχώνα από τις 14 Ιουλίου

  9. 10/07 14:38

    Αναστολή των βραχυχρόνιων μισθώσεων ζητούν 7 Ομοσπονδίες Τουριστικών Καταλυμάτων

  10. 10/07 14:10

    ETC: 54% λιγότερα ταξίδια στην Ευρώπη φέτος

  11. 10/07 14:01

    Διαδικτυακή παρουσίαση της Θεσσαλονίκης στην Ιταλία

  12. 10/07 13:55

    Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών: Οι θεσμικές παρεμβάσεις ανοίγουν το δρόμο για την επόμενη μέρα

  13. 10/07 13:50

    ΕΟΤ: Θετικά μηνύματα από την Ολλανδία

  14. 10/07 13:42

    Πτώση 75% στην επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' εξάμηνο- Μείωση 93% τον Ιούνιο

  15. 10/07 13:02

    Απαλλαγή τελών για εκδηλώσεις σε αρχαιολογικούς χώρους

  16. 10/07 12:48

    Κ.Μακεδονία: Δωρεάν εκπαίδευση στα υγειονομικά πρωτόκολλα για 3.303 τουριστικές επιχειρήσεις

  17. 10/07 12:18

    Μείωση ενοικίου 40% για Ιούλιο και Αύγουστο στις επιχειρήσεις τουρισμού, εστίασης και μεταφορών

  18. 10/07 12:04

    Ιταλικά εγκώμια για την Ελαφόνησο

  19. 10/07 11:49

    To 50% των Aldiana Club απέκτησε η DER Touristik

  20. 10/07 11:44

    Υπουργείο Τουρισμού: Ταξιδιωτικά voucher έως 300 ευρώ ανά εργαζόμενο στον ιδιωτικό τομέα

  21. 10/07 11:42

    Το ελληνικό νησί που λέγεται ότι δημιουργήθηκε από το βέλος του Απόλλωνα

  22. 10/07 11:39

    Πέντε καλοκαιρινοί προορισμοί που πας μόνο με αυτοκίνητο

  23. 10/07 11:16

    Τουρκικός τουρισμός: 27.000 τουρίστες στην Αττάλεια την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου

  24. 10/07 11:05

    Frankfurter Rundschau: H νότια Ευρώπη απέχει σημαντικά από ένα δεύτερο κύμα κορωνοϊού

  25. 10/07 10:56

    Χωρίς καραντίνα τελικά οι Βέλγοι τουρίστες στην Ελλάδα

  26. 09/07 21:26

    Tornos News Live: Ζάκυνθος και Ρέθυμνο αισιοδοξούν για έναν καλό Αύγουστο και Σεπτέμβριο, με ανοιχτά πάνω από το 50% των ξενοδοχείων

  27. 09/07 21:16

    Στ.Πολυκράτης: Πώς 3 αποφάσεις απέκλεισαν τα μικρά καταλύματα από την επιστρεπτέα προκαταβολή

  28. 09/07 20:45

    ΕΟΔΥ: Σύστημα διαχείρισης κρουσμάτων με τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης

  29. 09/07 18:15

    Δείτε τώρα LIVE τη συζήτηση για το άνοιγμα του τουρισμού στα νησιά

  30. 09/07 17:02

    Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου: Ειδικά μέτρα για την ασφάλεια των θεατών λόγω της πανδημίας (video)

  31. 09/07 16:55

    G Adventures: Ταξίδια και στην Ελλάδα από Σεπτέμβριο

  32. 09/07 16:52

    Μελέτη της GWI για το ΙΝΣΕΤΕ: Πώς επηρεάζει η πανδημία τη διάθεση και τη δυνατότητα για διακοπές;

  33. 09/07 16:10

    Ξεκινούν τον Ιούλιο, με σύντομα ταξίδια, κρουαζιέρες των Aida, TUI Cruises και Hapag-Lloyd Cruises

  34. 09/07 14:53

    Συνεργασία ΕΟΤ - Travel Channel για τη διαφημιστική καμπάνια 2020 του ελληνικού τουρισμού

  35. 09/07 14:51

    Expedia | Αμερικανικός τουρισμός: Η ασφάλεια και η αποφυγή συνωστισμού πιο σημαντικά από το κόστος των διακοπών

  36. 09/07 14:33

    Υπ.Τουρισμού: Τρία προγράμματα συμβουλευτικής, εκπαίδευσης και πιστοποίησης ανέργων

  37. 09/07 14:26

    Μόνο 100 θετικά τεστ σε δείγμα 31.169 σε όλες τις πύλες εισόδου από 1-6 Ιουλίου

  38. 09/07 13:46

    Η Austrian Airlines αυξάνει τα δρομολόγιά της κατά 40% μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου

  39. 09/07 13:14

    ΠΟΕΕΤ: Λύσεις σε προβλήματα των εργαζομένων στον τουρισμό

  40. 09/07 13:03

    Studiosus: Από τα μέσα Αυγούστου τα ταξίδια στην Ελλάδα

  41. 09/07 12:44

    Άνοιξε το Domotel Agios Nikolaos με αυξημένα μέτρα προστασίας

  42. 09/07 10:43

    Βέλγιο: Στην "πορτοκαλί" λίστα η Ελλάδα- Δηλώσεις για άμεση ανανέωση της λίστας

  43. 09/07 10:36

    Η άγνωστη Παραλία 50 λεπτά από την Αθήνα

  44. 09/07 10:34

    Διακοπές στο ελληνικό νησί με τις 100 παραλίες

  45. 09/07 10:25

    Καταλυτικός ο ρόλος των περιφερειών για την οικοδόμηση της επόμενης ημέρας

  46. 09/07 10:21

    Σύμβαση παραχώρησης λειτουργίας υδατοδρομίου στο Λιμένα Πατρών

  47. 08/07 19:12

    Γ.Ρέτσος: Όσα περισσότερα έσοδα προκύψουν, μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον, τόσο χαμηλότερη θα είναι η ύφεση

  48. 08/07 19:06

    T+L: Ελληνικά ξενοδοχεία και νησιά στην κορυφή των παγκόσμιων βραβείων World’s Best 2020 - Δείτε τα

  49. 08/07 19:03

    Στ.Αρναουτάκης: Να δοθεί η απαιτούμενη ευελιξία στις Περιφέρειες για να αναπτύξουν πρωτοβουλίες και δράσεις

  50. 08/07 18:58

    Το επιχειρησιακό πλάνο και οι έλεγχοι στις πύλες εισόδου της χώρας αποδίδουν

  51. 08/07 17:55

    Γ. Χατζημάρκος: Η φετινή σαιζόν θα κριθεί από την εμπειρία που θα αποκομίσει ο επισκέπτης μας από τις διακοπές του

  52. 08/07 17:43

    Π.Αντωνίου: Εξαιρετικό το νομοσχέδιο για τουριστική ανάπτυξη σε όλες τις περιφέρειες

  53. 08/07 15:57

    ΣΕΤΚΕ: Τα καταλύματα κλείνουν ως υγιείς επιχειρήσεις και ανοίγουν ως "κόκκινες"

  54. 08/07 15:37

    M. Κόνσολας: Είναι ώρα για μια Ευρωπαϊκή Νησιωτική Πολιτική

  55. 08/07 13:20

    ΙΑΤΑ: Τι προβληματίζει τους ταξιδιώτες στις πτήσεις

  56. 08/07 13:11

    Σήμα κινδύνου από τον τουρισμό κρουαζιέρας

  57. 08/07 13:09

    Επιστρεπτέα προκαταβολή: Λύση ζητούν οι επιχειρήσεις λόγω παραπλάνησης του συστήματος

  58. 08/07 12:26

    Όμιλος Sani/Ikos: Συνεχίζεται η συνεισφορά στην προστασία του περιβάλλοντος

  59. 08/07 12:02

    Πιο ασφαλείς οι κρουαζιέρες από τις διακοπές πόλης; Τι λένε οι ειδικοί

  60. 08/07 11:40

    Tornos News Live: Την Πέμπτη 9 Ιουλίου ζωντανά 6:00 μ.μ. συζήτηση για το άνοιγμα του τουρισμού στα νησιά

  61. 08/07 11:22

    Ryanair: 500 διεθνή δρομολόγια από το Ην. Βασίλειο αυτό το καλοκαίρι

  62. 08/07 11:04

    Τράπεζες: Αναστολή δόσεων μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου

  63. 08/07 10:24

    Το τραίνο της Πελοποννήσου – Τουρισμός 5.0

  64. 08/07 09:46

    Πεντακάθαρα νερά, μέσα σε ένα καταπράσινο τοπίο που φτάνει ως τη θάλασσα

  65. 08/07 09:45

    Η παραλία στην Αττική με τα δέντρα που συνήθως δεν έχει κόσμο

  66. 07/07 20:31

    Κρήτη: Συνάντηση Αρναουτάκη- Αγγελοπούλου για τα 200 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης

  67. 07/07 20:19

    Οι Βρετανοί specialists tour operators προετοιμάζουν την επανεκκίνηση του τουρισμού με την Ελλάδα

  68. 07/07 20:09

    Ευτυχώς... προλάβαμε! H εν ζωή απόδοση τιμής στον Ένιο Μορικόνε από την Κεφαλονιά

  69. 07/07 18:16

    FedHATTA: Οι Βρετανοί σπεσιαλίστες t.o's προετοιμάζουν την επανεκκίνηση του τουρισμού με την Ελλάδα

  70. 07/07 17:52

    Ενιαίο πρόσωπο και φωνή στα διεθνή ΜΜΕ για τη Ρόδο και το Νότιο Αιγαίο

  71. 07/07 16:34

    Lufthansa: Δεύτερο πακέτο μέτρων του προγράμματος αναδιάρθρωσης

  72. 07/07 15:56

    Ξενάγηση στη Θεσσαλονίκη στους φορείς τουρισμού της πόλης

  73. 07/07 15:54

    Α. Γκερέκου: Ανάδειξη του Λαυρίου μέσω του πολιτιστικού-γεωγραφικού πλούτου και της αειφορίας

  74. 07/07 15:43

    Aurinkomatkat: Αυξημένες πτήσεις για Χανιά τον Ιούλιο

  75. 07/07 15:30

    Metaxa Hospitality Group: Πρεμιέρα με επίσκεψη Γερμανών t.o's, πρακτόρων και δημοσιογράφων στο Creta Maris

  76. 07/07 14:12

    Κοινωνικός Τουρισμός ΟΑΕΔ: 70.000 επιπλέον επιταγές - Παράταση συμμετοχής καταλυμάτων & ακτοπλοϊκών εταιριών

  77. 07/07 14:04

    MSC Cruises: Σχέδια για έναρξη κρουαζιέρων στη Μεσόγειο τον Αύγουστο

  78. 07/07 13:45

    Wizz Air: Πτήσεις από Λονδίνο σε 6 ελληνικούς προορισμούς

  79. 07/07 13:42

    Yπ. Τουρισμού: Συνεργασία με το Ανοικτό Πανεπιστήμιο - νέες δομές εκπαίδευσης στην Αρχαία Ολυμπία και στην Κω

  80. 07/07 13:24

    H εμπειρία στα ξενοδοχεία στην εποχή του κορωνοϊού – Πρωινό σε πακέτο, τέλος το μίνι-μπαρ & γυμναστική στο δωμάτιο

  81. 07/07 13:21

    Ύφεση 8,7% στην ΕΕ το 2020- 9% στην Ελλάδα

  82. 07/07 11:41

    Τουρισμός: Τουλάχιστον 80 ξενοδοχεία στην Αθήνα έχουν ανοίξει- Δείτε ποια

  83. 07/07 11:27

    Ανοιχτά σύνορα μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου, όταν το επιτρέψουν τα επιδημιολογικά δεδομένα

  84. 07/07 10:38

    Χαλκιδική: Οι καλύτερες παραλίες της Σιθωνίας

  85. 07/07 10:37

    Τα Κουφονήσια και οι εξωτικές παραλίες τους

  86. 07/07 10:33

    Άμεσο άνοιγμα του συνοριακού σταθμού Νυμφαίας ζητούν οι δήμαρχοι της Αν.Μακεδονίας-Θράκης

  87. 07/07 09:44

    Μέχρι τις 11 Ιουλίου οι αιτήσεις για το πρόγραμμα Τουρισμός για όλους

  88. 06/07 19:46

    ΥΠΑ: Ανοίγουν από τις 15 Ιουλίου οι πτήσεις με το Ηνωμένο Βασίλειο- 24 ώρες πριν το check in η φόρμα

  89. 06/07 17:02

    Ανοίγουν τα ξενοδοχεία Aldiana στη Μεσόγειο – Άνοιξε το Kreta Club

  90. 06/07 16:45

    FedHATTA: Να επιλυθούν άμεσα οι εκκρεμότητες που χρονίζουν

  91. 06/07 16:41

    Αυτή είναι η νέα καμπάνια για την Ελλάδα | Στηρίζει την κρίσιμη απόφαση για διακοπές και προορισμό

  92. 06/07 16:39

    Γ. Φραγγίδης: Να ανοίξουν όλοι οι συνοριακοί σταθμοί

  93. 06/07 15:40

    Η φημισμένη και εντυπωσιακή Χύτρα της Ελλάδας

  94. 06/07 15:38

    Αμοργός: Ένα από τα πιο εντυπωσιακά μοναστήρια των Κυκλάδων

  95. 06/07 15:25

    Παξοί: Διαμαρτυρίες για την απαγόρευση επιβίβασης - αποβίβασης στις παραλίες Βρήκα και Βουτούμι

  96. 06/07 15:00

    Οι προτάσεις της ΕΕ για την επανεκκίνηση της κρουαζιέρας – Τα βασικά σημεία

  97. 06/07 14:41

    HAPCO, ACVB, TCB | Η πρώτη έρευνα στην Ελλάδα για τις επιπτώσεις της πανδημίας στον Συνεδριακό Τουρισμό

  98. 06/07 14:20

    Την 1η Σεπτεμβρίου ανοίγει το Athens Capital Hotel - MGallery

  99. 06/07 14:10

    GlobalData: Οι Gen Z και Millennials κλειδί στην τουριστική ανάκαμψη- Πρότυπο μάρκετινγκ η Visit Greece

  100. 06/07 14:03

    Πλήρως ανακατασκευασμένο άνοιξε το EverEden Beach Resort Hotel & Spa