Σε τι βαθμό τα ψηφιακά μέσα άλλαξαν την τουριστική βιομηχανία τα τελευταία χρόνια

Σε τι βαθμό τα ψηφιακά μέσα άλλαξαν την τουριστική βιομηχανία τα τελευταία χρόνια

Η τουριστική βιομηχανία βρίσκεται σε άνθηση σε όλο τον κόσμο. Σημαντικό ρόλο στις παγκόσμιες αυξητικές τάσεις του τουρισμού παίζουν και τα ψηφιακά μέσα, γνωστά και ως digital media! Η τουριστική βιομηχανία αναπτύσσεται καθώς άτομα και κοινωνίες βιώνουν σημαντικές βελτιώσεις στα πρότυπα και το επίπεδο της διαβίωσης. Χάρις στην ανάπτυξη και ορθή διαχείριση και εφαρμογή των ψηφιακών μέσων, επιτεύχθηκε καλύτερη προώθηση και γενικότερα καλύτερη επικοινωνία προς τους παγκόσμιους δυνητικούς καταναλωτές των τουριστικών υπηρεσιών. Πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη στις χώρες της Νότιας Ασίας έδειξε ότι η τουριστική βιομηχανία αναπτύχθηκε με διπλάσια ταχύτητα χάρις στην εισαγωγή digital media πλατφορμών μέσω των οποίων οι τουριστικές επιχειρήσεις, ακόμα και ολόκληρες χώρες, κατάφεραν να προωθήσουν στοχευμένα και εν τέλει να πουλήσουν τις υπηρεσίες τους σε ένα τεράστιο δυνητικό καταναλωτικό κοινό.

Κοινοποιήσεις εμπειριών μέσα από κοινωνικές ομάδες

Τα ψηφιακά μέσα έδωσαν, και φυσικά συνεχίζουν να δίνουν, τη δυνατότητα στους τουρίστες να κοινοποιούν και να μοιράζονται τις τουριστικές - ταξιδιωτικές εμπειρίες τους με τους φίλους και ακολούθους τους μέσα από τα digital social media. Εκτός από τις κοινοποιήσεις φωτογραφιών, βίντεο, και δημοσιευμάτων, τα social media παρέχουν τη δυνατότητα κριτικής και σχολιασμών, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο ένα τεράστιο αλληλεπιδραστικό βήμα μέσω του οποίου κυκλοφορούν πληροφορίες και γνώσεις από όλες τις κατευθύνσεις.

Φυσικά, ο τουρισμός δεν ήταν η πρώτη βιομηχανία που έκανε χρήση και επωφελήθηκε από τα digital media. Εδώ και πολλά χρόνια, οι ιστότοποι καζίνο κάνουν εκτεταμένη χρήση της online σελίδας τους στο Facebook για τη δημιουργία αλληλεπιδραστικών επικοινωνιών, στοχευμένης διαφήμισης, και διαφόρων προωθητικών ενεργειών. Αυτό παρέχει τη δυνατότητα στους παίκτες να συνδέεονται ακόμα και μεταξύ τους και μέσα από τις κοινωνικές ομάδες που δημιουργούνται ανταλάσσουν ενδιαφέροντα, συμβουλες και προτάσεις, και γενικότερα τις εμπειρίες τους. Αυτό έχει εκτοξεύσει το branding των καζίνο κατά 47%.

Συνεχίζοντας με τον τουρισμό, δημοφιλείς τουριστικές σελίδες έχουν καταφέρει ποσοστό συμμετοχής και αλληλεπίδρασης της τάξης του 66% μέσα από τις κοινωνικές ομάδες τους. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι ίδιοι οι τουρίστες επιθυμούν και σχολιάζουν. Μέσα από τους σχολιασμούς και τις ανταλλαγές απόψεων δημιουργείται μια φανταστική γνωσιακή βάση δεδομένων από την οποία μπορούν να επωφεληθούν και άλλοι που διαβάζουν τις δημοσιεύσεις και σχολιασμούς. Έτσι, μπορούν να σχηματίσουν μια καλή πρώτη εικόνα για το εάν τα τουριστικά πρακτορεία και οι τουριστικοί προορισμοί εν τέλει μπορούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες τους και εάν όντως προσφέρουν όσα υπόσχονται.

Περισσότερες πληροφορίες, περισσότεροι δυνητικοί πελάτες

Τα τουριστικά πρακτορεία που έχουν μια ισχυρή social media παρουσία και ενημερώνουν τακτικά τις ιστοσελίδες τους με ποιοτικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο, τότε σαφώς και αποκτούν μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας και κέρδους συγκρητικά με άλλα τουριστικά πρακτορεία που δεν έχουν εξίσου καλή online παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Είναι φανερό ότι οι τουρίστες ενδιαφέρονται πολύ να μαθαίνουν για το τι να περιμένουν από την τουριστική εμπειρία σε έναν τουριστικό προορισμό (πόλη και/ή χώρα) ή μέσω ενός ταξιδιωτικού πρακτορείου. Όσο πιο καλές online κριτικές έχει ένα ταξιδιωτικό γραφείο που να φανερώνουν με παραστατικό τρόπο ότι προσφέρει πραγματικά αξέχαστες τουριστικές εμπειρίες, τόσο πιθανότερο είναι να προσελκύσει περισσότερους πελάτες και εν τέλει να μεγιστοποιήσει τα κέρδη του. Τι καλύτερο για την επικοινωνία και την προώθηση των τουριστικών υπηρεσιών και εμπειριών από τη χρήση των social digital media;

Με άλλα λόγια, όσο πιο συναρπαστικές και αλληλεπιδραστικές είναι οι βίντεο διαφημίσεις, όσο πιο σωστά ενημερωμένος και ενδιαφέρον είναι ο επίσημος ιστότοπος, και όσο καλύτερες κριτικές έχει η επίσημη σελίδα στο Facebook, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχει ένα τουριστικό γραφείο να προσελκύσει δυνητικούς πελάτες που να επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τις τουριστικές υπηρεσίες του.

Καλύτερες διαπολιτισμικές συνδέσεις

Με την τεράστια άνθηση που γνωρίζουν τα ψηφιακά μέσα, γνωστά και ως digital media, αυξάνεται ολοένα και περισσότερο η διασύνδεση και η αλληλεπιδραστικότητα της παγκόσμιας κοινότητας. Η πολιτισμική διαφορετικότητα είναι πλέον καλύτερα αποδεκτή σε παγκόσμιο επίπεδο. Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι επιθυμούν να γνωρίσουν περισσότερα και να βιώσουν από κοντά άλλες κουλτούρες, ενώ, παράλληλα, ολοένα και περισσότεροι επιθυμούν να προσελκύσουν άτομα από άλλες χώρες και κουλτούρες ώστε να γνωρίσουν τη δική τους χώρα και κουλτούρα. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, γνωστές και ως social media, έχουν συνδράμει τα μέγιστα σε αυτήν την παγκόσμια τάση “ανοίγματος” των πολιτισμών και των κοινωνιών σε ατομικό, κοινωνικό, αλλά και εθνικό επίπεδο. Πλέον στις μέρες μας, οι ξένες κουλτούρες δε μοιάζουν τόσο “ξένες” ούτε και φοβίζουν μέσα στον ψηφιακό κόσμο. Αντιθέτως τα social digital media μας παρέχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουμε τι “κρύβεται εκεί έξω” μέσα από την ασφάλεια του χώρου της επιλογής μας. Η ψηφιακή γνωριμία και ψηφιακή εξοικείωση διευρύνουν τους γνωσιακούς μας ορίζοντες και μας γεννούν την επιθυμία να ταξιδέψουμε και να εξερευνήσουμε τον κόσμο!

Ένα καλό παράδειγμα είναι η Αφρική. Μερικές δεκαετίες πριν, η Αφρική φάνταζε στους περισσότερους ως τίποτα άλλο παρά μια τριτοκοσμική ήπειρος αποτελούμενη από υποανάπτυκτες χώρες και φτωχούς αμόρφωτους ανθρώπους. Με την παγκόσμια ανάπτυξη των ψηφιακών μέσων και των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο έμαθαν για τον τεράστιο πλούτο από διαφορετικές κουλτούρες που ομορφαίνει την Αφρική και έτσι τους γεννήθηκε η επιθυμία να επισκεφθούν την Αφρική και να βιώσουν από κοντά αυτόν τον νέο “άγνωστο” κόσμο. Το 2018, σύμφωνα με το AfricaNews, ένας από τους κύριους συντελεστές στο ΑΕΠ της Αφρικής ήταν ο τουρισμός και τα ταξίδια.

Εν Κατακλείδι!

Είναι ασφαλές να συμπεράνουμε ότι με την ανάπτυξη των digital social media, η τουριστική βιομηχανία έχει επωφεληθεί στο μέγιστο βαθμό. Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις, ο τουρισμός έχει γίνει πιο αυθεντικός και πιο εξατομικευμένος. Με τα χρόνια, ο τουρισμός και τα ψηφιακά μέσα έχουν δημιουργήσει μια πολύ ισχυρή σχέση που είναι επωφελής για όλους!

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 24/09 14:23

    Πρόσκληση για την αξιοποίηση παραθαλάσσιου ακινήτου της ΕΤΑΔ στον Ίμερο Ροδόπης

  2. 24/09 14:13

    Γερμανοί δημοσιογράφοι στα Χανιά για τη νέα σύνδεση της Corendon Airlines, Νυρεμβέργη - Χανιά

  3. 24/09 13:52

    Στην Αθήνα το ετήσιο Συνέδριο του περιοδικού Monocle «Quality of Life»

  4. 24/09 13:48

    Η ενεργειακή μετάβαση του ξενοδοχειακού τομέα

  5. 24/09 13:40

    Κύπρος: Νέες αλλαγές στο πρωτόκολλο για τα ταξίδια

  6. 24/09 13:24

    Συνεργασία ΟΑΕΔ-ΙΝΣΕΤΕ-Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου για 7 Πειραματικά ΕΠΑΣ Μαθητείας στον τουρισμό

  7. 24/09 13:17

    Συμβούλιο της ΕΕ: Σύσταση για άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών στη Χιλή, το Κουβέιτ και τη Ρουάντα - Γράφημα

  8. 24/09 13:12

    Κλειστή η Ακρόπολη αυτό το Σάββατο μετά τις 17.30

  9. 24/09 12:59

    TUI: Λανσάρονται οι workations σε 30 ξενοδοχεία σε Ελλάδα, Ισπανία, Μαρόκο και Τζαμάικα

  10. 24/09 12:50

    Το πρώτο animated video του ΕΟΤ που απευθύνεται σε παιδιά για να γνωρίσουν την Ελλάδα

  11. 24/09 12:14

    Ισπανία: "Γιατί έχει νόημα να επιστρέψουμε"

  12. 24/09 12:12

    Στο τοπικό Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο η μαρίνα Ναυπλίου – Επένδυση άνω των 23 εκατ. ευρώ

  13. 24/09 12:11

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Αχαΐα και Πάργα

  14. 24/09 12:10

    3 νέες άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Κρήτη και Θέρμη

  15. 24/09 12:09

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία στην Κέρκυρα

  16. 24/09 11:18

    Παράταση notam πτήσεων εξωτερικού έως την Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2021

  17. 24/09 10:59

    Heartland of Legends – Μια διαδρομή αυθεντικών εμπειριών στην ενδοχώρα της Κύπρου

  18. 24/09 10:48

    Επιτυχημένη τουριστική χρονιά για την Ελαφόνησο- Αυξημένες αναζητήσεις από Αμερική και Κύπρο

  19. 23/09 16:43

    T+L: Τέσσερα ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2021

  20. 23/09 16:25

    ETC: Η Ελλάδα στις πρώτες επιλογές των Ευρωπαίων για ταξίδι μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου

  21. 23/09 16:01

    Gay Travel Index 2021: Πόσο φιλική είναι η Ελλάδα για ταξίδια της κοινότητας LGBTQ *

  22. 23/09 14:36

    Συνάντηση Κικίλια - Βασιλικού για τις προτεραιότητες του ξενοδοχειακού κλάδου

  23. 23/09 14:33

    Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πρώτη διαδικτυακή γευσιγνωσία του Wines of Crete

  24. 23/09 14:29

    Τουρ οπερέιτορ: «Αποκλείονται» σταδιακά από τα ταξίδια οι ανεμβολίαστοι – Πολιτική 2 κριτηρίων για κράτηση

  25. 23/09 14:18

    Trivago | Γιατί πρέπει οι ξενοδόχοι να προσαρμόσουν και όχι να μειώσουν τις δαπάνες μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσης

  26. 23/09 13:48

    Όμιλος jet2: Από σήμερα πτήσεις και πακέτα διακοπών στην Αττάλεια και Νταλαμάν

  27. 23/09 13:03

    Τουρκία: Η TÜRSAB αναμένει 200.000 αφίξεις Βρετανών για το υπόλοιπο του 2021

  28. 23/09 12:30

    Αρνητική γνώμη για εγκατάσταση πλωτών οικιών στο Δέλτα του Καλαμά

  29. 23/09 12:24

    Πώς παραπλανώνται οι Γερμανοί τρώγοντας ελληνικού τύπου γιαούρτι που δεν είναι ελληνικό 

  30. 23/09 12:22

    Άδειες για θεματικό ξενοδοχείο στο Ρέθυμνο και για ξενώνα στη Βόρεια Κυνουρία

  31. 23/09 12:19

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Μύκονο, Γαύδο και Τυμπάκι

  32. 23/09 12:17

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία στη Λέσβο

  33. 23/09 12:16

    Οι Δήμοι Αλοννήσου, Δ. Σάμου και Σουφλίου οι ελληνικές υποψηφιότητες στην πρωτοβουλία Best Tourism Villages του ΠΟΤ

  34. 23/09 11:02

    Αφιέρωμα-οδοιπορικό γερμανικής εφημερίδας στην Τήνο

  35. 23/09 10:41

    O Άκης Κελεπέσης νέος αντιπρόεδρος στην ASTA Greece & Cyprus

  36. 22/09 19:35

    Συνάντηση Κικίλια με τον Υπουργό Επενδύσεων της Σαουδικής Αραβίας

  37. 22/09 19:24

    Μικρή και ευέλικτη task force για τον τουρισμό - Καμπάνια επικοινωνίας για τον χειμερινό τουρισμό

  38. 22/09 15:33

    H Aθήνα μπορεί να γίνει νέα Βαρκελώνη

  39. 22/09 14:01

    Τουρισμός: Οι μεγάλοι Βρετανοί τουρ οπερέιτορ προετοιμάζονται για "εκρηκτικό" καλοκαίρι το 2022

  40. 22/09 13:59

    DW: Εμβόλιο στα αγόρια παρά το υψηλό ρίσκο;

  41. 22/09 13:44

    DRV: Ισχυρή ζήτηση των Γερμανών για πακέτα διακοπών στην Ελλάδα το φθινόπωρο

  42. 22/09 13:22

    Νέο πανεπιστημιακό σύγγραμμα από τον Αρκά Πανεπιστημιακό και Πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου 

  43. 22/09 13:04

    ΞΕΕ: Χορήγηση σήματος boutique στο ξενοδοχείο Kιβωτός Σαντορίνη

  44. 22/09 13:01

    Η ΕΑΤΑ συνεκθέτης του ΕΟΤ στην διεθνή τουριστική έκθεση IBMT World 2021

  45. 22/09 12:50

    2 εκατ. Ρώσοι τουρίστες έδωσαν ζωή αυτό το καλοκαίρι στην Αττάλεια

  46. 22/09 12:16

    Πώς έχασε τη δυναμική του το ελληνικό ελαιόλαδο στη βρετανική αγορά

  47. 22/09 12:14

    Ο Δήμος Βόλου γίνεται φιλικός προορισμός για την ανάπτυξη ποδηλατικού τουρισμού

  48. 22/09 12:13

    Εγκρίσεις για νέα ξενοδοχεία σε Κω και Νάξο

  49. 22/09 12:12

    Άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Τολό, Λευκάδα και για τουριστική μονάδα στο Φανάρι Κομοτηνής

  50. 22/09 12:09

    Υπουργείο Τουρισμού: Διαγωνισμός 290.000 ευρώ για την προμήθεια εκπαιδευτικών βιβλίων

  51. 22/09 12:07

    Εικονική περιήγηση στο Αχίλλειο Μουσείο και στα Σπήλαια Διρού

  52. 22/09 10:53

    Πώς εξελίχθηκε η τουριστική ζήτηση για την Αθήνα μέσω διαδικτύου τον Αύγουστο- Οι top εθνικότητες

  53. 22/09 09:05

    Mediterranean College-Τελετή Εγκαινίων Glyfada Campus

  54. 21/09 16:38

    ΚΙΝΑΛ: Ερώτηση στη Βουλή για να ενταχθούν στο ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ οι μη εποχικά εργαζόμενοι στα τουριστικά λεωφορεία

  55. 21/09 16:35

    ΟΑΕΔ: Αιτήσεις για 1.000 νέες επιδοτούμενες θέσεις εργασίας για ανέργους 30 ετών και άνω σε Αττική και Ν. Αιγαίο

  56. 21/09 16:24

    Σύγχυση για το αν θα μπορούν να ταξιδεύουν στις ΗΠΑ τα ανεμβολίαστα παιδιά

  57. 21/09 13:58

    Θετικός ο απολογισμός των αφίξεων στην Πάρο

  58. 21/09 13:03

    Οι πωλήσεις EVs στην Ευρώπη θα ξεπεράσουν αυτές των συμβατικών έως το 2028

  59. 21/09 13:03

    Βασίλης Κικίλιας: Η αύξηση του τουρισμού ώθησε στην αναθεώρηση των προβλέψεων για την ελληνική οικονομία

  60. 21/09 12:48

    Η Θεσσαλονίκη προβάλλεται στο περιοδικό της UNESCO 

  61. 21/09 12:46

    Fam trip ΕΟΤ: Προβολή της Κρήτης σε Γερμανούς επαγγελματίες του τουρισμού

  62. 21/09 12:45

    Έως 700% επάνω οι αναζητήσεις για διακοπές στις ΗΠΑ μετά την άρση των περιορισμών

  63. 21/09 12:37

    ΗΠΑ: Τέλος στην απαγόρευση των ταξιδιών από την Ευρώπη για τους πλήρως εμβολιασμένους

  64. 21/09 12:08

    Άδειες για τουριστικές κατοικίες και ενοικιαζόμενα δωμάτια σε Κρήτη, Λευκάδα και Αμφιλοχία

  65. 21/09 12:06

    Nέες δωρεές σε υγειονομικές δομές από κορυφαίες ξενοδοχειακές αλυσίδες

  66. 21/09 12:00

    Επανάχρηση Μεγάρου Κοθρή ως δημοτική Πινακοθήκη

  67. 21/09 11:59

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία στο Ηράκλειο Κρήτης

  68. 21/09 11:58

    Άδειες για επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Χανιά και Ανατολική Μάνη

  69. 21/09 10:39

    Μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου οι τουρίστες στην Κρήτη | Ν.Χαλκιαδάκης: 2,5 δισ. οι εισπράξεις φέτος στη Μεγαλόνησο

  70. 21/09 10:23

    Συνάντηση Κικίλια - Μπένου για το σχέδιο ανασυγκρότησης της Β.Εύβοιας

  71. 20/09 16:02

    Επίσκεψη της Γ.Γ. Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, Βίκυς Λοΐζου στη Ρόδο και στη Σύμη

  72. 20/09 15:54

    SiteMinder: Οι μισοί Βρετανοί θέλουν να ταξιδέψουν το ίδιο ή περισσότερο το 2022 σε σχέση με την περίοδο προ πανδημίας

  73. 20/09 15:48

    Η νέα καμπάνια της Louis Vuitton προβάλλει τη Μήλο σε όλο τον κόσμο

  74. 20/09 15:40

    Στη Ρόδο και Σύμη η Γ.Γ. Τουριστικής Πολιτικής Βίκυ Λοΐζου

  75. 20/09 15:34

    ΚΙΝΑΛ: Να αρθεί άμεσα ο αποκλεισμός των εργαζομένων στον επισιτισμό – τουρισμό από το εποχικό επίδομα του ΟΑΕΔ

  76. 20/09 15:20

    Η Ε.Ξ. Μεσσηνίας στηρίζει τη συμμετοχή του Δήμου Καλαμάτας στις 100 κλιματικά ουδέτερες πόλεις

  77. 20/09 14:28

    Υφυπουργός Εσωτερικών: Η Μακεδονία - Θράκη θα μπορούσαν να είναι 12μηνος τουριστικός προορισμός

  78. 20/09 14:10

    Το 88% των επιχειρήσεων επενδύει σε τεχνολογίες virtual reality

  79. 20/09 13:40

    Telegraph: Αυτά είναι τα καλύτερα απομακρυσμένα ξενοδοχεία της Ευρώπης για το φθινόπωρο - Το ένα Ελληνικό

  80. 20/09 13:13

    Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, κερδίζουν το στοίχημα του τουρισμού και τον Σεπτέμβριο

  81. 20/09 13:05

    ΔΕΘ - Δημήτρης Φραγκάκης: Φέτος πετύχαμε τους στόχους μας αλλά οι προκλήσεις είναι μπροστά

  82. 20/09 12:43

    Ημέρες Κρητικής γαστρονομίας στο Ηράκλειο

  83. 20/09 12:07

    Βρετανία: Απότομη αύξηση των κρατήσεων μετά τις αλλαγές στους ταξιδιωτικούς κανονισμούς

  84. 20/09 12:05

    Τουρισμός | Στο 61,4% των ταξιδιωτικών εισπράξεων του 2019 ο εφετινός Ιούλιος

  85. 20/09 11:51

    Έρευνα | Το 54% των Βρετανών δεν πρόκειται να ταξιδέψει στο εξωτερικό παρά τη χαλάρωση των μέτρων

  86. 20/09 11:30

    To πιο δημοφιλές Club ιδιοκτητών αυτοκινήτων Ferrari της Ιταλίας στον Πειραιά

  87. 20/09 11:15

    Σε ανοδική πορεία η ολλανδική οικονομία

  88. 20/09 11:13

    O Δήμος Άργους – Μυκηνών στο Δίκτυο Πόλεων "Βιώσιμη Πόλη"

  89. 20/09 11:06

    Σχεδιασμός δικτύου θεματικών διαδρομών στον Δήμο Βέροιας

  90. 20/09 11:05

    Μετατροπές κτιρίων σε ξενοδοχεία στο Ηράκλειο και στη Φλώρινα

  91. 20/09 11:04

    Πληρωμές μέρους των επιχορηγήσεων για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  92. 20/09 11:01

    Γερμανία: Εκτός των περιοχών υψηλού κινδύνου Κύπρος και Πορτογαλία

  93. 20/09 10:40

    Ηνωμένο Βασίλειο | Μένει μόνο η κόκκινη λίστα των χωρών υψηλού κινδύνου - εκτός η Τουρκία και η Αίγυπτος

  94. 20/09 10:07

    DW | Γιατί οι Γερμανοί κουράστηκαν από τους εμβολιασμούς;

  95. 20/09 09:53

    Συνάντηση Βασίλη Κικίλια με τον Πρέσβη της Ισπανίας

  96. 19/09 11:40

    Aνερχόμενη δύναμη η Ρουμανία στις εξαγωγές κρασιού

  97. 19/09 11:15

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία σε Ρέθυμνο Κρήτης και Μύρινα Λήμνου

  98. 19/09 09:45

    Ο 8ος Αχίλλειος Άθλος στα Φάρσαλα

  99. 18/09 12:38

    Επιστρέφουν στη Ρόδο οι ιππότες της

  100. 18/09 12:36

    Αποφάσεις για νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Χαλκιδική και Σύβοτα