5 λόγοι που εξηγούν γιατί κάθε επιχείρηση χρειάζεται το Digital Marketing το 2020
Σ’ αυτήν την digital εποχή, περισσότεροι καταναλωτές απευθύνονται στο Διαδίκτυο για έρευνα και αγορά προϊόντων, όντας στην άνεση του σπιτιού τους. Αυτός ο πρόσφατος ρόλος του Διαδικτύου στην καθημερινή μας ζωή έχει προκαλέσει ανησυχία στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων καθώς τους ωθεί να διερευνήσουν πώς το digital marketing μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή τους.
Συνήθως όταν μια επιχείρηση ξεκινά, εστιάζει συχνά στο πώς να περάσει την πρώτη ομάδα πελατών της από την πόρτα. Για να το πετύχει αυτό, μπορεί να βασίζεται σε πιο παραδοσιακές μορφές διαφήμισης, όπως έντυπες διαφημίσεις και φυλλάδια ή ακόμη και πινακίδες στο πεζοδρόμιο. Μπορεί να πιστεύει ότι δεδομένου ότι προσφέρει ένα ποιοτικό προϊόν ή υπηρεσία, είναι μόνο θέμα χρόνου έως ότου οι πελάτες να βρουν το δρόμο τους προς αυτή.
Ενώ αυτή η στρατηγική μπορεί να φέρει κάποια μικρή επιχείρηση, υπάρχει ένας καλύτερος και ευκολότερος τρόπος. Το 2020, οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να αγνοούν την τεράστια αγορά δυνητικών πελατών στο διαδίκτυο και χρειάζονται το digital marketing για να αλληλεπιδράσουν με αυτούς. Αλλά τι είναι αυτό που κάνει το digital marketing τόσο ισχυρό σε σύγκριση με την παραδοσιακή διαφήμιση; Εδώ είναι οι 4 μεγαλύτεροι λόγοι:
1. Προσέγγιση ατόμων που περνούν μεγάλο κομμάτι του χρόνου τους στο διαδίκτυο
Με την πρόσφατη ανάπτυξη του Διαδικτύου, οι άνθρωποι περνούν περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο. Σύμφωνα με μια μελέτη του statista.com για το 2020, σχεδόν 4,57 δισεκατομμύρια άνθρωποι ήταν ενεργοί χρήστες του Διαδικτύου από τον Ιούλιο του 2020, καλύπτοντας το 59% του παγκόσμιου πληθυσμού. Έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής να πραγματοποιεί αναζητήσεις, να ελέγχει τα social media και να αγοράζει προϊόντα στο online. Σύμφωνα με το emarketer, ο μέσος χρήστης των social media θα ξοδεύει 1 ώρα και 22 λεπτά στα social media κάθε μέρα (στις ΗΠΑ). Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν ότι τα social media έχουν πολύ υψηλές δυνατότητες marketing.
2. Μεγαλύτερη στόχευση
Όταν τρέχετε μια διαφήμιση περιοδικού, για παράδειγμα, σίγουρα κάνετε κάποιο βαθμό στόχευσης, καθώς γνωρίζετε τι είδους κοινό διαβάζει αυτό το περιοδικό. Αλλά ποιο ποσοστό των ατόμων που βλέπουν αυτήν τη διαφήμιση είναι στην πραγματικότητα το target audience σας; Σε σύγκριση με το digital marketing, αυτός ο τύπος στόχευσης εξακολουθεί να είναι πολύ γενικός. Το digital marketing μάς δίνει τη δυνατότητα να διαχωρίζουμε τεράστια δημογραφικά στοιχεία και να τα περιορίζουμε σε πολύ στοχευμένες ομάδες, επιτρέποντάς σας να ελέγχετε παράγοντες όπως η ηλικία, το φύλο, το επάγγελμα, ένα ή περισσότερα από τα ενδιαφέροντά τους, ακόμη και το επίπεδο εισοδήματός τους. Ένα από τα πιο πλεονεκτήματα αυτού που δεν λαμβάνονται συχνά υπόψη, είναι ότι σας επιτρέπει να δημιουργείτε διαφημίσεις που σχετίζονται πολύ με αυτα τα συγκεκριμένα target audience και, συνεπώς, να συνδέεστε μαζί τους με τρόπο που δεν μπορεί η γενική διαφήμιση.
3. Συλλογή πιο προηγμένων δεδομένων που βοηθούν στην λήψη καλύτερων αποφάσεων
Τι γνωρίζετε πραγματικά σχετικά με την απόδοση μιας τηλεοπτικής διαφήμισης; Μπορείτε να δοκιμάσετε και να προσδιορίσετε την επιτυχία της με πόση επιπλέον δουλειά αποκτήσατε κατά τη διάρκεια της χρονικής περιόδου κατά την οποία τρέχει αυτή η διαφήμιση. Αλλά πώς ξέρετε αν αυτή η δουλεια προήλθε από την τηλεοπτική διαφήμιση και όχι από τις άλλες διαφημιστικές σας προσπάθειες; Δεν το ξέρετε. Μπορείτε να προσπαθήσετε να ρωτήσετε κάθε άτομο που έρχεται στο κατάστημα για το τι τους έφερε στην επιχείρησή σας, αλλά αυτό θα ήταν μια πολύ χρονοβόρα προσπάθεια που θα μπορούσε να ενοχλήσει άτομα που επισκέπτονται την επιχείρησή σας.
Με το digital marketing, θα έχετε περισσότερα δεδομένα από ό, τι ξέρετε τι να κάνετε. Για κάθε συγκεκριμένη προσπάθεια marketing θα γνωρίζετε:
- Πόσα άτομα το έχουν δει
- Πόσα άτομα έχουν αλληλεπιδράσει με αυτό
- Πόσο καιρό αλληλεπίδρασαν μαζί του
- Πόσοι το μοιράστηκαν με άλλους
- Πόσα άτομα αγόρασαν
- Και πολύ περισσότερα!
Αυτό θα σας επιτρέψει να λάβετε αποφάσεις για να βελτιστοποιήσετε ακόμη περισσότερο τις προσπάθειές σας.
4. Δυνατότητα ανταγωνισμού μεγαλύτερων εταιρειών
Ο ανταγωνισμός είναι το πιο δύσκολο κομμάτι της λειτουργίας μιας επιχείρησης και όχι μόνο αυτό. Συχνά, περιλαμβάνει μεγάλες εταιρείες με πολύ περισσότερους πόρους που έχουν κάνει μεγάλο όνομα, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα να προσελκύει αυτόματα τους ανθρώπους να τις εμπιστευτούν. Δεν ισχυρίζομαι ότι αυτές οι μεγάλες εταιρείες δεν έχουν κανένα πλεονέκτημα έναντι των μικρών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο, ωστόσο έχουν πολύ μικρότερο πλεονέκτημα όσον αφορά τις offline ενέργειές τους.
Στην πραγματικότητα, με την χρήση του διαδικτύου, έχετε την ευκαιρία να διεκδικήσετε το δικό σας κομμάτι πίτας έναντι μεγάλων εταιρειών, εφόσον η επιχείρησή σας μπορεί να προσεγγίσει δυνητικούς πελάτες χρησιμοποιώντας ίδιες μεθόδους με μια μεγαλύτερη εταιρεία, όπως SEO και διαφήμιση pay-per-click (PPC).
Με το SEO, η Google κατατάσσει τον ιστότοπό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης με βάση τη συνάφεια. Μια εταιρεία δεν μπορεί να φτάσει στις top θέσεις των αποτελεσμάτων. Πρέπει να βελτιστοποιήσουν τις σελίδες τους ακριβώς όπως κάθε μικρή επιχείρηση. Όπως και με το PPC, η Google κατατάσσει διαφημίσεις με βάση τη συνάφεια. Ακόμα κι αν μια μεγάλη επιχείρηση bidάρει στο διπλάσιο για το ίδιο keyword, δεν έχει σημασία, καθώς δεν της εγγυάται κανείς ότι θα βρεθεί στην πρώτη θέση. Καμία εταιρεία δεν είναι σε θέση να αγοράσει μια top-ranking διαφήμιση επειδή, η κατάταξη βασίζεται στη συνάφεια της διαφήμισης..
Αυτό δημιουργεί την ευκαιρία για τις μικρότερες επιχειρήσεις να ανταγωνιστούν τις μεγαλύτερες. Εάν δημιουργήσετε περιεχόμενο που έχει μεγαλύτερη συνάφεια με τα επιλεγμένα keywords των ανταγωνιστών σας, κανένα χρηματικό ποσό δεν θα τους επιτρέψει να σας ξεπεράσουν.
- 1) Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη
- 2) 4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025
- 3) Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες
- 4) Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους
25/04 22:42
Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος
25/04 22:20
Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν
25/04 15:30
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
25/04 15:25
Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
25/04 14:36
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
25/04 14:28
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
25/04 14:10
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
25/04 13:42
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
25/04 13:36
25/04 13:18
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
25/04 12:31
25/04 12:11
Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
25/04 12:00
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
25/04 10:55
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
25/04 10:44
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
25/04 09:17
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
25/04 07:59
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
25/04 07:10
25/04 07:08
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
25/04 07:06
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
25/04 07:03
24/04 17:24
24/04 17:06
24/04 16:56
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
24/04 15:00
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
24/04 14:43
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
24/04 14:10
24/04 13:30
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
24/04 13:04
24/04 12:49
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
24/04 12:01
24/04 11:53
24/04 11:14
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
24/04 10:41
24/04 07:31
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
24/04 07:27
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
24/04 07:24
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
24/04 07:22
24/04 07:19
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
19/04 12:21
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
19/04 11:43
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
19/04 11:34
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
19/04 11:30
19/04 11:19
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης
( 1 )