Trivago | Tουρισμός: Ποιες τεχνολογίες θα κυριαρχήσουν το 2020 στα ξενοδοχεία

Α Decrease font Enlarge font
Trivago | Tουρισμός: Ποιες τεχνολογίες θα κυριαρχήσουν το 2020 στα ξενοδοχεία

Ο κλάδος της φιλοξενίας αναπτύσσεται συνεχώς και γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστικός. Καθώς διαμορφώνεται διαρκώς από αναδυόμενες τεχνολογίες και από τις αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών, είναι σημαντικό τα ξενοδοχεία να συμβαδίζουν με τις τελευταίες τάσεις. Η Trivago κατέγραψε τις τάσεις του κλάδου της φιλοξενίας για το 2020, ώστε να βοηθήσει τον ξενοδόχο να κάνει τον προγραμματισμό του για το επόμενο έτος.

Διαβάστε στη συνέχεια τις τεχνολογίες που αναμένεται ότι θα αφήσουν το στίγμα τους στον κλάδο της φιλοξενίας το 2020:

1. Οι ψηφιακές τεχνολογίες θα συνεχίσουν να μετασχηματίζουν την εμπειρία του πελάτη

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το μέλλον του κλάδου της φιλοξενίας θα κυριαρχείται από τις ψηφιακές τεχνολογίες. Όπως και τα τελευταία χρόνια, οι κινητές συσκευές θα εξακολουθούν να επηρεάζουν τον κλάδο, μαζί με άλλες επαναστατικές τεχνολογίες τις οποίες πολυάριθμες εμπορικές επωνυμίες συνεχίζουν να ενσωματώνουν στις παροχές τους προς τους πελάτες.

Ακολουθούν οι τεχνολογίες που αναμένεται ότι θα αφήσουν το στίγμα τους στον κλάδο της φιλοξενίας το 2020:

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT)  είναι μία από τις μεγαλύτερες τάσεις αναδυόμενης τεχνολογίας στον κόσμο της φιλοξενίας. Όχι μόνο το προσωπικό είναι σε θέση να παρακολουθεί και να διαχειρίζεται πολύτιμους πόρους εντός του ξενοδοχείου, αλλά και οι δυνατότητες του Έξυπνου Ξενοδοχείου επιτρέπουν στους πελάτες και στο προσωπικό να ρυθμίζουν καλύτερα την κατανάλωση ενέργειας και να υποστηρίζουν πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα.

Εξάλλου, η Cognizant επιβεβαιώνει ότι το Διαδίκτυο των πραγμάτων μπορεί να αυξήσει τα έσοδα ενός ξενοδοχείου. Στη μελέτη της με τίτλο Hospitality in the Digital Era, αναφέρει ότι «Πολυάριθμοι ξενοδόχοι που επενδύουν στην επικοινωνία μέσω κινητών συσκευών αναμένουν ότι οι πελάτες θα χρησιμοποιήσουν κινητές συσκευές όχι μόνο για την επιλογή και την πληρωμή του δωματίου, αλλά και ως κλειδί για την πρόσβαση σε παροχές, όπως οι πισίνες και τα σπα». Επιπλέον, με την τεχνολογία ειδοποιήσεων που λειτουργεί μέσω του Διαδικτύου των πραγμάτων αποστέλλονται στα smartphone των πελατών προσφορές σε πραγματικό χρόνο, ενθαρρύνοντας έτσι την πραγματοποίηση περαιτέρω πωλήσεων.

H τεχνητή νοημοσύνη

Άλλη μία τεχνολογία με την οποία πειραματίζονται πολλοί ξενοδόχοι είναι η τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τους ξενοδόχους να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες με πολλούς τρόπους. Από τη χρήση chatbot τεχνητής νοημοσύνης έως τη χρήση ρομπότ στα γκισέ check-in των ξενοδοχείων ή για το room service, τα ξενοδοχεία κατευθύνονται προς την πελατοκεντρική φιλοξενία.

Η Oracle Hospitality, αναφερόμενη στην αξία των συσκευών με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης στα ξενοδοχειακά περιβάλλοντα, επισημαίνει: «Κάτι περισσότερο από μια υπόσχεση, η τεχνητή νοημοσύνη έχει αποδειχθεί ότι μειώνει κατακόρυφα την ανάγκη για ανθρώπινη υποστήριξη σε ό,τι αφορά τη διαχείριση και επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν συνήθως κατά τη διαμονή ενός πελάτη.»

Εικονική πραγματικότητα

Η εικονική πραγματικότητα χρησιμοποιείται από ξενοδόχους για τον συνδυασμό του ψηφιακού και του συμβατικού κόσμου με στόχο τη δημιουργία ενός καθηλωτικού κόσμου για τους πελάτες τους. Όχι μόνο καθιστά πιο απρόσκοπτη την ταξιδιωτική εμπειρία για τον πελάτη, αλλά τον ψυχαγωγεί κιόλας, με αποτέλεσμα οι εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας να είναι πολύ δημοφιλείς. Σύμφωνα με την Adobe Digital Insights, «Τουλάχιστον οκτώ από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία έχουν θέσει σε δοκιμή κάποιου είδους εμπειρία εικονικής πραγματικότητας».

Και αυτή η τάση αναμένεται να αναπτυχθεί, καθώς ξενοδοχεία ανά τον κόσμο αναζητούν ποικίλους τρόπους ενσωμάτωσης της εικονικής πραγματικότητας στην εμπειρία των πελατών τους. Ορισμένοι από αυτούς τους τρόπους είναι η πραγματοποίηση εικονικών περιηγήσεων τοποθετώντας τους χρήστες σε προσομοίωση του ξενοδοχείου και παρέχοντάς τους εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας με τη μορφή αφηγήσεων στα δωμάτια.

Αναγνώριση προσώπου

Η αναγνώριση προσώπου είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιείται ευρέως στα αεροδρόμια και βρίσκει πλέον τον δρόμο της στα ξενοδοχεία. Συμβάλλει στην επιτάχυνση της διαδικασίας check-in και αρέσει ιδιαιτέρως στους τακτικούς και τους business ταξιδιώτες. Ωστόσο, αυτό το σύστημα έχει περιορισμούς σε ό,τι αφορά τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων. Εάν σκοπεύετε να ενσωματώσετε τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου στο ξενοδοχείο σας, θα πρέπει πρώτα να ελέγξετε τους νόμους προστασίας δεδομένων που ισχύουν στην περιοχή σας.

2. Τα ξενοδοχεία θα καθορίσουν τον online χαρακτήρα τους

Χάρη στην αυξημένη κοινωνική δικτύωση μεταξύ των καταναλωτών και την επιρροή των ιστοσελίδων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχει καταστεί επιχειρηματική αναγκαιότητα για τα ξενοδοχεία να αποκτήσουν παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για να προλαβαίνουν τους καταναλωτές τους, τα ξενοδοχεία θα πρέπει συνεχώς να δημοσιεύουν κατάλληλο περιεχόμενο και να ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές τους. Εκτός αυτού, θα πρέπει να διαθέτουν εξειδικευμένες ομάδες που θα παρακολουθούν σε καθημερινή βάση τις κριτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα διασφαλίζουν την άμεση ανταπόκριση σε τυχόν ζητήματα και σχόλια των πελατών.

Πέρα από τις παραπάνω πρωτοβουλίες, κατά το επόμενο έτος εμπορικές επωνυμίες του κλάδου της φιλοξενίας αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους και να καθορίσουν τη δική τους online προσωπικότητα για βελτιωμένη επικοινωνία.

Ολοένα και περισσότερες εμπορικές επωνυμίες θα επιχειρήσουν να μην πωλούν απλώς ένα δωμάτιο, αλλά μια ιστορία: μια ιστορία που δημιουργεί συναίσθημα.

Τα ξενοδοχεία χρειάζονται αξιομνημόνευτο περιεχόμενο με την επωνυμία τους, ώστε να αφηγηθούν μια ιστορία με αποτελεσματικότητα και αντίκτυπο. Ένα παράδειγμα τέτοιου περιεχομένου είναι η κοινοποίηση των εμπειριών από ανθρώπους που διαμένουν στο ξενοδοχείο, επικεντρώνοντας στη διακόσμηση, τις γαστριμαργικές απολαύσεις και τις παροχές. Άλλη μια εύκολα υλοποιήσιμη λύση είναι η διαμόρφωση γύρω από το κατάλυμα πολλαπλών σκηνικών που προσφέρονται για δημοσίευση στο Instagram ή κοινωνικών χώρων που ενθαρρύνουν τη λήψη φωτογραφιών, με σχετικό hashtag. 

3. Οι ταξιδιώτες θα αναζητούν πολιτισμικά καθηλωτικές εμπειρίες

Το ενδιαφέρον των καταναλωτών μετατοπίζεται και ο σημερινός ταξιδιώτης αποζητεί εμπειρίες αντί για αγαθά και παροχές. Πράγματι, ποσοστό 67% των ταξιδιωτών υψηλού εισοδήματος θα προτιμούσαν να δαπανήσουν τα χρήματά τους σε δραστηριότητες παρά σε ένα καλύτερο δωμάτιο ξενοδοχείου, όπως επισημαίνει η Skift.

Τα τελευταία χρόνια, είδαμε την άνοδο των καταλυμάτων που απευθύνονται σε εξειδικευμένα μερίδια της αγοράς. Στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν ταξιδιώτες προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες πελατών, τα ξενοδοχεία μετατράπηκαν σε εγκαταστάσεις παροχών για εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς. Προσφέρουν πλέον ειδικές υπηρεσίες, όπως χαλαρωτικές αποδράσεις, θεραπείες ευεξίας, περιπετειώδεις διακοπές κ.λπ.

Το 2020 θα σημειωθεί ιδιαίτερη αύξηση στον αριθμό των πελατών που επιζητούν μοναδικές τοπικές εμπειρίες. Για να επιτύχουν σε αυτόν τον κλάδο, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να σχεδιάσουν συναρπαστικές τοπικές, καθώς και εξατομικευμένες, εμπειρίες για τους πελάτες τους. Η BCG αναφέρει: «Έως το 2024, οι πολυτελείς εξατομικευμένες παροχές και εμπειρίες εκτιμάται ότι θα αποτελέσουν μια αγορά αξίας 1.260 δισεκατομμυρίων ευρώ, σημειώνοντας αύξηση από τα 845 δισεκατομμύρια ευρώ το 2015».

Λόγω αυτού, η προώθηση και η διαχείριση προορισμού θα καταστούν κορυφαία προτεραιότητα για τους περισσότερους ξενοδόχους.

Η Cvent προτείνει τη δημιουργία εξειδικευμένων εκδρομών αντί της απλής παρουσίασης των σημείων ενδιαφέροντος, διαμορφώνοντας εξατομικευμένα προγράμματα με βάση τα ενδιαφέροντα του επισκέπτη ή κατά περιοχή. Εκτός από τις επισκέψεις στα αξιοθέατα, το φαγητό θα διαδραματίσει επίσης σημαντικό ρόλο στην προβολή του πολιτισμού και της κληρονομιάς της περιοχής. Προκειμένου να παρέχουν τοπικές εμπειρίες, τα ξενοδοχεία θα αφήσουν κατά μέρος τα τυποποιημένα μενού τους, για να προσφέρουν πιο αυθεντικά και ενδιαφέροντα τοπικά πιάτα. Επίσης, οι παραδοσιακές συνταγές θα εκτελούνται με τη χρήση τοπικών και φρέσκων προϊόντων και υγιεινών συστατικών. Άλλοι τρόποι προβολής της τοπικής κουζίνας είναι η διοργάνωση γαστρονομικών εκδηλώσεων ή περιηγήσεων γευσιγνωσίας και η πραγματοποίηση μαθημάτων ή επιδείξεων μαγειρικής. Μπορείτε επίσης να προσδώσετε περισσότερη αυθεντικότητα στους κοινόχρηστους χώρους και στα δωμάτια του ξενοδοχείου μέσω τοπικών στοιχείων, έργων τέχνης και υλικών.

4. Τα ξενοδοχεία θα υποστηρίξουν τη βιωσιμότητα

Η βιωσιμότητα θα αποτελέσει παράγοντα-κλειδί στην επιτυχημένη διαχείριση της εμπορικής επωνυμίας των ξενοδοχείων, καθώς είναι ένα από τα πιο σημαντικά παγκόσμια ζητήματα που αντιμετωπίζει αυτήν τη στιγμή ο πλανήτης. Και τα ξενοδοχεία θα εντείνουν τις προσπάθειές τους για την επίτευξη της βιωσιμότητας, προκειμένου να ενισχύσουν τις πρωτοβουλίες τους στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και να εμπνεύσουν εμπιστοσύνη.

Η βιωσιμότητα ευνοεί και τον πλανήτη και την αύξηση των κερδών, καθώς η περιβαλλοντική ευθύνη κερδίζει συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις των πελατών.

Η Cognizant καταλήγει ότι «Οι πελάτες είναι ολοένα και πιο πρόθυμοι να αναλάβουν το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί σε ό,τι αφορά τη βιωσιμότητα, υποστηρίζοντας καμπάνιες για την επαναχρησιμοποίηση των πετσετών και τη λιγότερο συχνή αλλαγή κλινοσκεπασμάτων». Εκτός αυτού, τα ξενοδοχεία επιβραβεύονται επίσης μέσω πολιτικών μείωσης φόρων και προγραμμάτων εξοικονόμησης ενέργειας.

Οι «πράσινες» καμπάνιες που θα εξετάσουν προς υλοποίηση τα ξενοδοχεία είναι η συμμόρφωση με τις παγκόσμιες εκπομπές άνθρακα, η μείωση των αποβλήτων, η μείωση της χρήσης πλαστικού και η εξοικονόμηση νερού. Όπως επισημάνθηκε παραπάνω, τα έξυπνα κτήρια που θα συμβάλλουν στην ψηφιοποίηση των ξενοδοχειακών παροχών θα οδηγήσουν επίσης σε χαμηλότερο κόστος ενέργειας. 

5. Τα ξενοδοχεία θα εστιάσουν στην προσέλκυση απευθείας κρατήσεων

Το 2020 οι επιχειρήσεις θα δαπανούν περισσότερο χρόνο, χρήματα και προσπάθεια για την καθιέρωση της εμπορικής τους επωνυμίας στη συνείδηση των καταναλωτών και την απόκτηση πιστών πελατών, με στόχο την αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Η trivago και η Phocuswright, στη μελέτη τους με τίτλο Independent Lodging Market study, αποκάλυψαν ότι τα ανεξάρτητα καταλύματα επιθυμούν διακαώς να πραγματοποιούν πωλήσεις απευθείας στον πελάτη.

Θα πρέπει πρωτίστως να εστιάσετε στη δημιουργία μιας καλοσχεδιασμένης ιστοσελίδας και μιας μηχανής κρατήσεων υψηλής ποιότητας. Μια βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα με σχεδιασμό βάσει ανταπόκρισης θα προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία στους επισκέπτες σας. Ενσωματώνοντας μια αποτελεσματική μηχανή κρατήσεων, θα μπορείτε να μετατρέπετε τους online επισκέπτες σε πελάτες του ξενοδοχείου σας και να διασφαλίζετε απευθείας κρατήσεις.

Επιπλέον, θα πρέπει να προωθήσετε το κατάλυμά σας, για να κάνετε τους ταξιδιώτες να σας προσέξουν και να κάνουν κράτηση απευθείας σε εσάς. Το email marketing και οι καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την online φήμη του ξενοδοχείου σας, να οικοδομήσετε ισχυρές σχέσεις με πιστούς πελάτες και να δημιουργήσετε σημαντικό περιεχόμενο SEO. Επίσης, προσφέροντας επιβραβεύσεις και εκπτώσεις σε πιστούς, καθώς και σε νέους πελάτες, θα τους προσελκύσετε στην ιστοσελίδα σας.

Άλλη μία κύρια τάση για το 2020 είναι το metasearch marketing. Στη μελέτη της trivago και της Phocuswright αναφέρεται ότι το metasearch αναμένεται να συνεχίσει να αναπτύσσεται, καθώς τα ανεξάρτητα καταλύματα ενισχύουν τις προσπάθειές τους για περαιτέρω αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Η καταχώριση του ξενοδοχείου σας σε μια μηχανή metasearch θα ενισχύσει την προβολή σας και την απήχησή σας στην online αγορά.

 

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 20/01 14:57

    WTTC | Πάνω από 100 εκατ. θέσεις εργασίας μπορεί να ανακτηθούν το 2021 στον παγκόσμιο τουρισμό

  2. 20/01 14:53

    FedHATTA | Χριστούγεννα 2020 και τουριστικά γραφεία. Οι Mάγοι με τα δώρα και ένα επερχόμενο déjà vu…

  3. 20/01 14:30

    Κορωνοϊός: Νέα σκληρά περιοριστικά μέτρα στη Γερμανία

  4. 20/01 14:13

    Στα 10 δημοφιλέστερα ξενοδοχεία της Κρήτης στη γερμανόφωνη αγορά το Petousis Hotel & Suites

  5. 20/01 13:35

    Έως τις 31 Ιανουαρίου οι υπεύθυνες δηλώσεις των ιδιοκτητών ξενοδοχείων 12μηνης λειτουργίας

  6. 20/01 13:18

    Πανευρωπαϊκό ή Παγκόσμιο Πιστοποιητικό Εμβολιασμού;

  7. 20/01 13:16

    4,24 δισ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το 11μηνο του 2020

  8. 20/01 12:52

    Royal Caribbean: Πώληση της Azamara σε αμερικανική επενδυτική εταιρία

  9. 20/01 12:45

    Το όμορφο ελληνικό χωριό που έγιναν γυρίσματα για την ταινία «Ψυχή Βαθιά»

  10. 20/01 12:44

    Ο άγνωστος Ωρωπός που έχει να κατοικηθεί μισό αιώνα

  11. 20/01 12:41

    Τα «διαβατήρια εμβολιασμού» νέο εμπόδιο για τους Βρετανούς τουρίστες στην ΕΕ;

  12. 20/01 12:12

    H Μαδέρα δημιουργεί το πρώτο Digital Nomad Village

  13. 20/01 11:53

    Θα γίνουν φέτος κρουαζιέρες; Τι περιλαμβάνουν τα σχέδια των μεγάλων εταιριών για Βρετανία, ΗΠΑ και Ευρώπη

  14. 20/01 11:53

    Η Κρήτη δημοφιλέστερος προορισμός των Βρετανών για τις θερινές διακοπές το 2021

  15. 20/01 11:07

    ΣΙΤΕΣΑΠ: Υπέρογκες αυξήσεις στη μαρίνα Αλίμου "βουλιάζουν" το γιότινγκ

  16. 20/01 09:54

    Norwegian και Royal Caribbean ακυρώνουν τις κρουαζιέρες μέχρι τον Μάιο

  17. 20/01 09:29

    ΗΠΑ και Ελλάδα: Γιορτάζοντας 200 χρόνια φιλίας - O Μπάϊντεν, γνωστός φίλος της Ελλάδας

  18. 20/01 09:25

    Δύο νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Αγίους Θεοδώρους και Κω

  19. 20/01 09:24

    Ισπανία: Η τουριστική ανάκαμψη θα ξεκινήσει την Πρωταπριλιά!

  20. 20/01 09:22

    ΕΦΚΑ: Επιτροπή παρακολούθησης για τη μεγάλη ξενοδοχειακή επένδυση στο π.Εσπέρια

  21. 20/01 09:20

    Κορωνοϊός-Τένις: Τι θα γίνει με το Αυστραλιανό Οπεν;

  22. 19/01 23:09

    Κ.Μητσοτακής: Ξεκίνησε η έκδοση του εθνικού ψηφιακού πιστοποιητικού εμβολιασμού

  23. 19/01 16:26

    Η ΙΑΤΑ καλεί την ΕΕ να στηρίξει την πρόταση Μητσοτάκη για πανευρωπαϊκό πιστοποιητικό εμβολιασμού

  24. 19/01 14:07

    TUI Σουηδίας: Ρόδος και Κρήτη στους προορισμούς με τις περισσότερες κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2021

  25. 19/01 13:49

    Καμπανάκι Επιστημόνων: Φόβοι ότι όσοι εμβολιάζονται δεν θα τηρούν τα μέτρα - "Θα χαθούν τα οφέλη του εμβολίου"

  26. 19/01 13:31

    Booking.com | Ποιες ταξιδιωτικές τάσεις αποκαλύπτουν τα Traveller Review Awards 2021

  27. 19/01 12:54

    Αρνητικός στη χαλάρωση των απαγορεύσεων στις πτήσεις ΗΠΑ - Ευρώπη ο Μπάιντεν

  28. 19/01 12:16

    Ο Γεώργιος Χατζηεμμανουήλ γενικός διευθυντής στα Lindos Grand Resort & Spa και Lindos Village Resort & Spa

  29. 19/01 12:09

    Το αρχαίο ελληνικό άγαλμα που βρίσκεται ξαπλωμένο εδώ και αιώνες

  30. 19/01 12:08

    Η Παναγία Στάνα που είναι χτισμένη μέσα στα γρανιτένια βράχια

  31. 19/01 11:33

    Έρευνα | Η ασφάλεια πιο σημαντικό κριτήριο από την τιμή στις διακοπές

  32. 19/01 11:00

    Πρόταση Ζαχαράκη: Να διεξαχθεί στην Ελλάδα το πρώτο συνέδριο της Επιτροπής για τη Διαδικτυακή Τουριστική Εκπαίδευση του ΠΟΤ

  33. 19/01 10:18

    Η πρόταση Θεοχάρη στην Επιτροπή Διαχείρισης Κρίσεων του ΠΟΤ για την επανεκκίνηση του τουρισμού

  34. 19/01 09:40

    Π.Ο.Υ.: Η άνιση διανομή των εμβολίων θα εντείνει την πανδημία και τα παγκόσμια οικονομικά δεινά

  35. 19/01 09:38

    Ισπανία: Στα 106 δισ. ευρώ οι άμεσες και έμμεσες απώλειες στον τουρισμό το 2020

  36. 19/01 09:34

    Ελβετία- St. Moritz: Πολυτελή ξενοδοχεία σε καραντίνα λόγω εντοπισμού μετάλλαξης του κορωνοϊού

  37. 19/01 09:30

    Αυστρία: Ισχυρό πλήγμα στον χειμερινό τουρισμό και στις πωλήσεις σαμπάνιας...

  38. 19/01 08:20

    Shanghai Disney Resort: Απορρίπτει τους ισχυρισμούς για διακρίσεις με αφορμή τον κορωνοϊό

  39. 19/01 01:54

    Ζητείται εμβόλιο κατά της αυτοκαταστροφής

  40. 18/01 20:13

    Δράση ΕΟΤ: Η Ελλάδα ιδανικός προορισμός για διακοπές και γαμήλιο τουρισμό σε Φινλανδία και Σουηδία

  41. 18/01 16:22

    Συνεργασία EOT και FedHATTA για την τουριστική προβολή της Ελλάδας

  42. 18/01 15:45

    Ε.Ξ. Μαγνησίας: Απελευθέρωση των μετακινήσεων μεταξύ νομών για να λειτουργήσουν τα Χιονοδρομικά Κέντρα

  43. 18/01 15:42

    Α.Γεωργιάδης: Εξετάζεται το άνοιγμα των χιονοδρομικών κέντρων και η μετακίνηση από νομό σε νομό

  44. 18/01 15:25

    Γερμανία: Σε χώρους κράτησης θα οδηγούνται οι παραβάτες της καραντίνας

  45. 18/01 14:53

    «Απελευθερώνονται» 63 κτίρια-κοσμήματα της Αθήνας

  46. 18/01 13:10

    Κανένα εμπόδιο στα ταξίδια για όσους δεν έχουν εμβολιαστεί

  47. 18/01 12:48

    Έρευνα | Η αυξημένη χρήση social media κατά το lockdown αυξάνει την μοναξιά και φέρνει κατάθλιψη

  48. 18/01 12:41

    Έρευνα ΙΤΕΠ: Επειγόντως ενίσχυση της ρευστότητας των ξενοδοχείων - 78% κάτω ο τζίρος το 2020

  49. 18/01 12:28

    Το κράτος θα πληρώνει όσο χρειαστεί

  50. 18/01 11:59

    Ηνωμένο Βασίλειο: Κλειστοί οι ταξιδιωτικοί διάδρομοι μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου

  51. 18/01 11:30

    Castel Tornese ή αλλιώς Χλεμούτσι: Ένα από τα πιο επιβλητικά φρούρια της Ελλάδας

  52. 18/01 11:27

    Η εκκλησία που θεωρείται η παλιότερη της Αθήνας και η ιστορία της που μετρά… 1.000 χρόνια

  53. 18/01 10:49

    Αισιόδοξα νέα από την πορεία των εμβολιασμών στο Ισραήλ

  54. 18/01 10:24

    DW: Θετικά τα σημάδια για τον ελληνικό τουρισμό στη Γερμανία

  55. 18/01 09:57

    Αλβανία: Επένδυση 2 δισ. ευρώ από Εμιρατινό όμιλο στο Λιμένα Δυρραχίου

  56. 18/01 09:08

    Πράσινο φως για ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Μήλο - H απόφαση της Εφορείας Αρχαιοτήτων

  57. 18/01 08:55

    Έρευνα: Η Ελλάδα στη λίστα των επιθυμητών προορισμών για τους ξένους ταξιδιωτικούς συντάκτες το 2021

  58. 18/01 08:55

    Iσπανία: Σε εστίαση και μεταφορές οι περισσότεροι εργαζόμενοι σε αναστολή εργασίας

  59. 18/01 08:52

    Μείωση 20% παγκοσμίως στην κατασκευή νέων ουρανοξυστών

  60. 17/01 18:46

    Ε.Ξ. Ηρακλείου: Συλλυπητήριο μήνυμα για τον θάνατο του Μιχάλη Οικονόμου

  61. 17/01 18:40

    ΥΠΑ | Μόνο ουσιώδεις μετακινήσεις στις πτήσεις εσωτερικού

  62. 17/01 18:37

    Στη Μαδρίτη ο κ.Θεοχάρης για σύνοδο του ΠΟΤ

  63. 17/01 09:10

    Νέες τουριστικές κατοικίες σε Κρήτη, Κεφαλονιά και Μονεμβασιά

  64. 17/01 09:05

    Τα νέα περιοριστικά μέτρα θα καθυστερήσουν την ανάκαμψη της γερμανικής οικονομίας μέσα στο 2021

  65. 17/01 09:02

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Πάρο και Κάρπαθο

  66. 16/01 11:43

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Σε εξέλιξη οι διαβουλεύσεις για τα διαβατήρια εμβολιασμού και τα πιστοποιητικά ανοσίας

  67. 16/01 11:41

    Γαλλία: Υποχρεωτικό τεστ κορωνοϊού και καραντίνα για τους ταξιδιώτες εκτός ΕΕ

  68. 16/01 11:38

    Πράσινο φως για νέα ξενοδοχεία σε Νάξο και Μύκονο

  69. 15/01 23:02

    Tornos News Webcast | Νέα σελίδα στον ελληνικό τουρισμό με τη θεσμοθέτηση των DMMO

  70. 15/01 21:34

    Rapid tests για τον Covid-19 στους εργαζόμενους στην ΥΠΑ

  71. 15/01 15:55

    Επεκτείνεται και για τον Φεβρουάριο η πλήρης αναστολή καταβολής ενοικίου - Σε ποιες επιχειρήσεις ισχύει

  72. 15/01 15:41

    Κάμπινγκ πολυτελείας κατασκευάζεται στα Ιωάννινα

  73. 15/01 14:28

    FedHATTA: Η υπόσχεση που δεν έμεινε στα λόγια

  74. 15/01 14:24

    Grant Shapps προς Βρετανούς: "Μην με συμβουλεύεστε για τα ταξίδια σας"

  75. 15/01 14:12

    Κορωνοϊός: Νέα απειλή η βραζιλιάνικη παραλλαγή;

  76. 15/01 12:50

    Στα καταλύματα και την εστίαση η μεγαλύτερη μείωση κύκλου εργασιών το γ' τρίμηνο του 2020

  77. 15/01 12:49

    Το WTTC χαιρετίζει την ευρύτερη αποδοχή των τεστ ως μεγάλο βήμα για την επιστροφή των διεθνών ταξιδιών

  78. 15/01 12:17

    Αμοργός: Διεθνής προβολή και μπουτίκ κρουαζιερόπλοια στο νησί

  79. 15/01 12:16

    Απαραίτητες οι διακοπές το 2021 για έναν στους δύο Γερμανούς - Με ποια κριτήρια θα κάνουν κρατήσεις

  80. 15/01 11:54

    Kατανομή των ποσών ενισχύσεων για τα επενδυτικά σχέδια στο καθεστώς "Γενική Επιχειρηματικότητα"

  81. 15/01 11:36

    Η απόκοσμη Μονή Ασκητή μέσα στη σπηλιά και η άγνωστη ιστορία με τον μοναχό

  82. 15/01 11:35

    Ξεκινά σήμερα η ανάρτηση των δασικών χαρτών

  83. 15/01 11:34

    Η περιοχή της Αθήνας που κάποτε είχε ακόμη και ανεμόμυλους

  84. 15/01 11:32

    Anex Tour: Νέος κατάλογος για το καλοκαίρι του 2021 – Περιλαμβάνει και Ελληνικούς προορισμούς

  85. 15/01 11:20

    ΕΟΤ: Το Visit Greece App, κορυφαία Εφαρμογή της χρονιάς στα e-volution awards 2021

  86. 15/01 10:58

    Προβολή της Τήνου σε Βέλγιο και Ολλανδία

  87. 15/01 10:30

    Έρευνα: Επενδυτικό κύμα εν μέσω πανδημίας το 2020 | Άδειες για 278 νέα ξενοδοχεία - Η Μύκονος στο επίκεντρο με 50 ξενοδοχεία- Όλα τα ονόματα

  88. 15/01 10:27

    Δήμος Πειραιά: Πρωτοπορεί με τη δημιουργία Μηχανισμού Διαχείρισης Προορισμού

  89. 15/01 10:20

    Δήμος Βριλησσίων: E-Πλατφόρμα για την προβολή της επιχειρηματικής και τουριστικής δραστηριότητας

  90. 15/01 10:17

    Γερμανία: Μεγάλες οι απώλειες στον κλάδο τουρισμού και ψυχαγωγίας

  91. 15/01 10:16

    Βέλγιο: Oι εκτιμήσεις για την ανάκαμψη της οικονομίας στη διετία 2021-22

  92. 15/01 10:11

    Celestyal Cruises: Στις 24 Απριλίου ξεκινά η τουριστική περίοδος για το 2021

  93. 15/01 10:05

    Ένα υπέροχο και δύσκολο ταξίδι- Ανοιχτή επιστολή του Προέδρου της Ο.Κ.Ε. στα Μέλη και στους Φορείς

  94. 14/01 16:25

    FEG & Clio Muse: Διαδικτυακά σεμινάρια για ξεναγήσεις Σκοτεινού Τουρισμού

  95. 14/01 16:10

    WTTC: Κανόνες για την καλή ψυχική υγεία των εργαζομένων στην πορεία προς την τουριστική ανάκαμψη

  96. 14/01 15:35

    Δ.Καραλής: Η ελληνικότητα της ξενοδοχίας απειλείται με αφανισμό

  97. 14/01 15:16

    Γρ. Τάσιος: «Το ελληνικό ξενοδοχείο δίνει μάχη επιβίωσης μέσα σε δύσκολες συνθήκες»

  98. 14/01 15:10

    Μη εξυπηρετούμενα δάνεια: ψηφοφορία σχετικά με τους κανόνες της ΕΕ για την πώληση NPL σε τρίτους

  99. 14/01 15:07

    Γερμανία: 28 δισ. ευρώ οι απώλειες των τ. γραφείων και t.o’s από την αρχή της πανδημίας – Κίνδυνος για πολλά «λουκέτα»

  100. 14/01 14:13

    Γερμανία: Αρνητικός ο τουρισμός στην πρόταση Μητσοτάκη για πιστοποιητικό εμβολιασμού