Trivago | Tουρισμός: Ποιες τεχνολογίες θα κυριαρχήσουν το 2020 στα ξενοδοχεία

Α Decrease font Enlarge font
Trivago | Tουρισμός: Ποιες τεχνολογίες θα κυριαρχήσουν το 2020 στα ξενοδοχεία

Ο κλάδος της φιλοξενίας αναπτύσσεται συνεχώς και γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστικός. Καθώς διαμορφώνεται διαρκώς από αναδυόμενες τεχνολογίες και από τις αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών, είναι σημαντικό τα ξενοδοχεία να συμβαδίζουν με τις τελευταίες τάσεις. Η Trivago κατέγραψε τις τάσεις του κλάδου της φιλοξενίας για το 2020, ώστε να βοηθήσει τον ξενοδόχο να κάνει τον προγραμματισμό του για το επόμενο έτος.

Διαβάστε στη συνέχεια τις τεχνολογίες που αναμένεται ότι θα αφήσουν το στίγμα τους στον κλάδο της φιλοξενίας το 2020:

1. Οι ψηφιακές τεχνολογίες θα συνεχίσουν να μετασχηματίζουν την εμπειρία του πελάτη

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το μέλλον του κλάδου της φιλοξενίας θα κυριαρχείται από τις ψηφιακές τεχνολογίες. Όπως και τα τελευταία χρόνια, οι κινητές συσκευές θα εξακολουθούν να επηρεάζουν τον κλάδο, μαζί με άλλες επαναστατικές τεχνολογίες τις οποίες πολυάριθμες εμπορικές επωνυμίες συνεχίζουν να ενσωματώνουν στις παροχές τους προς τους πελάτες.

Ακολουθούν οι τεχνολογίες που αναμένεται ότι θα αφήσουν το στίγμα τους στον κλάδο της φιλοξενίας το 2020:

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT)  είναι μία από τις μεγαλύτερες τάσεις αναδυόμενης τεχνολογίας στον κόσμο της φιλοξενίας. Όχι μόνο το προσωπικό είναι σε θέση να παρακολουθεί και να διαχειρίζεται πολύτιμους πόρους εντός του ξενοδοχείου, αλλά και οι δυνατότητες του Έξυπνου Ξενοδοχείου επιτρέπουν στους πελάτες και στο προσωπικό να ρυθμίζουν καλύτερα την κατανάλωση ενέργειας και να υποστηρίζουν πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα.

Εξάλλου, η Cognizant επιβεβαιώνει ότι το Διαδίκτυο των πραγμάτων μπορεί να αυξήσει τα έσοδα ενός ξενοδοχείου. Στη μελέτη της με τίτλο Hospitality in the Digital Era, αναφέρει ότι «Πολυάριθμοι ξενοδόχοι που επενδύουν στην επικοινωνία μέσω κινητών συσκευών αναμένουν ότι οι πελάτες θα χρησιμοποιήσουν κινητές συσκευές όχι μόνο για την επιλογή και την πληρωμή του δωματίου, αλλά και ως κλειδί για την πρόσβαση σε παροχές, όπως οι πισίνες και τα σπα». Επιπλέον, με την τεχνολογία ειδοποιήσεων που λειτουργεί μέσω του Διαδικτύου των πραγμάτων αποστέλλονται στα smartphone των πελατών προσφορές σε πραγματικό χρόνο, ενθαρρύνοντας έτσι την πραγματοποίηση περαιτέρω πωλήσεων.

H τεχνητή νοημοσύνη

Άλλη μία τεχνολογία με την οποία πειραματίζονται πολλοί ξενοδόχοι είναι η τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τους ξενοδόχους να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες με πολλούς τρόπους. Από τη χρήση chatbot τεχνητής νοημοσύνης έως τη χρήση ρομπότ στα γκισέ check-in των ξενοδοχείων ή για το room service, τα ξενοδοχεία κατευθύνονται προς την πελατοκεντρική φιλοξενία.

Η Oracle Hospitality, αναφερόμενη στην αξία των συσκευών με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης στα ξενοδοχειακά περιβάλλοντα, επισημαίνει: «Κάτι περισσότερο από μια υπόσχεση, η τεχνητή νοημοσύνη έχει αποδειχθεί ότι μειώνει κατακόρυφα την ανάγκη για ανθρώπινη υποστήριξη σε ό,τι αφορά τη διαχείριση και επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν συνήθως κατά τη διαμονή ενός πελάτη.»

Εικονική πραγματικότητα

Η εικονική πραγματικότητα χρησιμοποιείται από ξενοδόχους για τον συνδυασμό του ψηφιακού και του συμβατικού κόσμου με στόχο τη δημιουργία ενός καθηλωτικού κόσμου για τους πελάτες τους. Όχι μόνο καθιστά πιο απρόσκοπτη την ταξιδιωτική εμπειρία για τον πελάτη, αλλά τον ψυχαγωγεί κιόλας, με αποτέλεσμα οι εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας να είναι πολύ δημοφιλείς. Σύμφωνα με την Adobe Digital Insights, «Τουλάχιστον οκτώ από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία έχουν θέσει σε δοκιμή κάποιου είδους εμπειρία εικονικής πραγματικότητας».

Και αυτή η τάση αναμένεται να αναπτυχθεί, καθώς ξενοδοχεία ανά τον κόσμο αναζητούν ποικίλους τρόπους ενσωμάτωσης της εικονικής πραγματικότητας στην εμπειρία των πελατών τους. Ορισμένοι από αυτούς τους τρόπους είναι η πραγματοποίηση εικονικών περιηγήσεων τοποθετώντας τους χρήστες σε προσομοίωση του ξενοδοχείου και παρέχοντάς τους εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας με τη μορφή αφηγήσεων στα δωμάτια.

Αναγνώριση προσώπου

Η αναγνώριση προσώπου είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιείται ευρέως στα αεροδρόμια και βρίσκει πλέον τον δρόμο της στα ξενοδοχεία. Συμβάλλει στην επιτάχυνση της διαδικασίας check-in και αρέσει ιδιαιτέρως στους τακτικούς και τους business ταξιδιώτες. Ωστόσο, αυτό το σύστημα έχει περιορισμούς σε ό,τι αφορά τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων. Εάν σκοπεύετε να ενσωματώσετε τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου στο ξενοδοχείο σας, θα πρέπει πρώτα να ελέγξετε τους νόμους προστασίας δεδομένων που ισχύουν στην περιοχή σας.

2. Τα ξενοδοχεία θα καθορίσουν τον online χαρακτήρα τους

Χάρη στην αυξημένη κοινωνική δικτύωση μεταξύ των καταναλωτών και την επιρροή των ιστοσελίδων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχει καταστεί επιχειρηματική αναγκαιότητα για τα ξενοδοχεία να αποκτήσουν παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για να προλαβαίνουν τους καταναλωτές τους, τα ξενοδοχεία θα πρέπει συνεχώς να δημοσιεύουν κατάλληλο περιεχόμενο και να ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές τους. Εκτός αυτού, θα πρέπει να διαθέτουν εξειδικευμένες ομάδες που θα παρακολουθούν σε καθημερινή βάση τις κριτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα διασφαλίζουν την άμεση ανταπόκριση σε τυχόν ζητήματα και σχόλια των πελατών.

Πέρα από τις παραπάνω πρωτοβουλίες, κατά το επόμενο έτος εμπορικές επωνυμίες του κλάδου της φιλοξενίας αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους και να καθορίσουν τη δική τους online προσωπικότητα για βελτιωμένη επικοινωνία.

Ολοένα και περισσότερες εμπορικές επωνυμίες θα επιχειρήσουν να μην πωλούν απλώς ένα δωμάτιο, αλλά μια ιστορία: μια ιστορία που δημιουργεί συναίσθημα.

Τα ξενοδοχεία χρειάζονται αξιομνημόνευτο περιεχόμενο με την επωνυμία τους, ώστε να αφηγηθούν μια ιστορία με αποτελεσματικότητα και αντίκτυπο. Ένα παράδειγμα τέτοιου περιεχομένου είναι η κοινοποίηση των εμπειριών από ανθρώπους που διαμένουν στο ξενοδοχείο, επικεντρώνοντας στη διακόσμηση, τις γαστριμαργικές απολαύσεις και τις παροχές. Άλλη μια εύκολα υλοποιήσιμη λύση είναι η διαμόρφωση γύρω από το κατάλυμα πολλαπλών σκηνικών που προσφέρονται για δημοσίευση στο Instagram ή κοινωνικών χώρων που ενθαρρύνουν τη λήψη φωτογραφιών, με σχετικό hashtag. 

3. Οι ταξιδιώτες θα αναζητούν πολιτισμικά καθηλωτικές εμπειρίες

Το ενδιαφέρον των καταναλωτών μετατοπίζεται και ο σημερινός ταξιδιώτης αποζητεί εμπειρίες αντί για αγαθά και παροχές. Πράγματι, ποσοστό 67% των ταξιδιωτών υψηλού εισοδήματος θα προτιμούσαν να δαπανήσουν τα χρήματά τους σε δραστηριότητες παρά σε ένα καλύτερο δωμάτιο ξενοδοχείου, όπως επισημαίνει η Skift.

Τα τελευταία χρόνια, είδαμε την άνοδο των καταλυμάτων που απευθύνονται σε εξειδικευμένα μερίδια της αγοράς. Στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν ταξιδιώτες προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες πελατών, τα ξενοδοχεία μετατράπηκαν σε εγκαταστάσεις παροχών για εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς. Προσφέρουν πλέον ειδικές υπηρεσίες, όπως χαλαρωτικές αποδράσεις, θεραπείες ευεξίας, περιπετειώδεις διακοπές κ.λπ.

Το 2020 θα σημειωθεί ιδιαίτερη αύξηση στον αριθμό των πελατών που επιζητούν μοναδικές τοπικές εμπειρίες. Για να επιτύχουν σε αυτόν τον κλάδο, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να σχεδιάσουν συναρπαστικές τοπικές, καθώς και εξατομικευμένες, εμπειρίες για τους πελάτες τους. Η BCG αναφέρει: «Έως το 2024, οι πολυτελείς εξατομικευμένες παροχές και εμπειρίες εκτιμάται ότι θα αποτελέσουν μια αγορά αξίας 1.260 δισεκατομμυρίων ευρώ, σημειώνοντας αύξηση από τα 845 δισεκατομμύρια ευρώ το 2015».

Λόγω αυτού, η προώθηση και η διαχείριση προορισμού θα καταστούν κορυφαία προτεραιότητα για τους περισσότερους ξενοδόχους.

Η Cvent προτείνει τη δημιουργία εξειδικευμένων εκδρομών αντί της απλής παρουσίασης των σημείων ενδιαφέροντος, διαμορφώνοντας εξατομικευμένα προγράμματα με βάση τα ενδιαφέροντα του επισκέπτη ή κατά περιοχή. Εκτός από τις επισκέψεις στα αξιοθέατα, το φαγητό θα διαδραματίσει επίσης σημαντικό ρόλο στην προβολή του πολιτισμού και της κληρονομιάς της περιοχής. Προκειμένου να παρέχουν τοπικές εμπειρίες, τα ξενοδοχεία θα αφήσουν κατά μέρος τα τυποποιημένα μενού τους, για να προσφέρουν πιο αυθεντικά και ενδιαφέροντα τοπικά πιάτα. Επίσης, οι παραδοσιακές συνταγές θα εκτελούνται με τη χρήση τοπικών και φρέσκων προϊόντων και υγιεινών συστατικών. Άλλοι τρόποι προβολής της τοπικής κουζίνας είναι η διοργάνωση γαστρονομικών εκδηλώσεων ή περιηγήσεων γευσιγνωσίας και η πραγματοποίηση μαθημάτων ή επιδείξεων μαγειρικής. Μπορείτε επίσης να προσδώσετε περισσότερη αυθεντικότητα στους κοινόχρηστους χώρους και στα δωμάτια του ξενοδοχείου μέσω τοπικών στοιχείων, έργων τέχνης και υλικών.

4. Τα ξενοδοχεία θα υποστηρίξουν τη βιωσιμότητα

Η βιωσιμότητα θα αποτελέσει παράγοντα-κλειδί στην επιτυχημένη διαχείριση της εμπορικής επωνυμίας των ξενοδοχείων, καθώς είναι ένα από τα πιο σημαντικά παγκόσμια ζητήματα που αντιμετωπίζει αυτήν τη στιγμή ο πλανήτης. Και τα ξενοδοχεία θα εντείνουν τις προσπάθειές τους για την επίτευξη της βιωσιμότητας, προκειμένου να ενισχύσουν τις πρωτοβουλίες τους στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και να εμπνεύσουν εμπιστοσύνη.

Η βιωσιμότητα ευνοεί και τον πλανήτη και την αύξηση των κερδών, καθώς η περιβαλλοντική ευθύνη κερδίζει συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις των πελατών.

Η Cognizant καταλήγει ότι «Οι πελάτες είναι ολοένα και πιο πρόθυμοι να αναλάβουν το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί σε ό,τι αφορά τη βιωσιμότητα, υποστηρίζοντας καμπάνιες για την επαναχρησιμοποίηση των πετσετών και τη λιγότερο συχνή αλλαγή κλινοσκεπασμάτων». Εκτός αυτού, τα ξενοδοχεία επιβραβεύονται επίσης μέσω πολιτικών μείωσης φόρων και προγραμμάτων εξοικονόμησης ενέργειας.

Οι «πράσινες» καμπάνιες που θα εξετάσουν προς υλοποίηση τα ξενοδοχεία είναι η συμμόρφωση με τις παγκόσμιες εκπομπές άνθρακα, η μείωση των αποβλήτων, η μείωση της χρήσης πλαστικού και η εξοικονόμηση νερού. Όπως επισημάνθηκε παραπάνω, τα έξυπνα κτήρια που θα συμβάλλουν στην ψηφιοποίηση των ξενοδοχειακών παροχών θα οδηγήσουν επίσης σε χαμηλότερο κόστος ενέργειας. 

5. Τα ξενοδοχεία θα εστιάσουν στην προσέλκυση απευθείας κρατήσεων

Το 2020 οι επιχειρήσεις θα δαπανούν περισσότερο χρόνο, χρήματα και προσπάθεια για την καθιέρωση της εμπορικής τους επωνυμίας στη συνείδηση των καταναλωτών και την απόκτηση πιστών πελατών, με στόχο την αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Η trivago και η Phocuswright, στη μελέτη τους με τίτλο Independent Lodging Market study, αποκάλυψαν ότι τα ανεξάρτητα καταλύματα επιθυμούν διακαώς να πραγματοποιούν πωλήσεις απευθείας στον πελάτη.

Θα πρέπει πρωτίστως να εστιάσετε στη δημιουργία μιας καλοσχεδιασμένης ιστοσελίδας και μιας μηχανής κρατήσεων υψηλής ποιότητας. Μια βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα με σχεδιασμό βάσει ανταπόκρισης θα προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία στους επισκέπτες σας. Ενσωματώνοντας μια αποτελεσματική μηχανή κρατήσεων, θα μπορείτε να μετατρέπετε τους online επισκέπτες σε πελάτες του ξενοδοχείου σας και να διασφαλίζετε απευθείας κρατήσεις.

Επιπλέον, θα πρέπει να προωθήσετε το κατάλυμά σας, για να κάνετε τους ταξιδιώτες να σας προσέξουν και να κάνουν κράτηση απευθείας σε εσάς. Το email marketing και οι καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την online φήμη του ξενοδοχείου σας, να οικοδομήσετε ισχυρές σχέσεις με πιστούς πελάτες και να δημιουργήσετε σημαντικό περιεχόμενο SEO. Επίσης, προσφέροντας επιβραβεύσεις και εκπτώσεις σε πιστούς, καθώς και σε νέους πελάτες, θα τους προσελκύσετε στην ιστοσελίδα σας.

Άλλη μία κύρια τάση για το 2020 είναι το metasearch marketing. Στη μελέτη της trivago και της Phocuswright αναφέρεται ότι το metasearch αναμένεται να συνεχίσει να αναπτύσσεται, καθώς τα ανεξάρτητα καταλύματα ενισχύουν τις προσπάθειές τους για περαιτέρω αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Η καταχώριση του ξενοδοχείου σας σε μια μηχανή metasearch θα ενισχύσει την προβολή σας και την απήχησή σας στην online αγορά.

 

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 05/04 13:40

    Α.Ανδρεάδης: Στήριξη των εποχικά εργαζόμενων στον τουρισμό από Ιούνιο και μετά

  2. 05/04 13:19

    Πόσο απέχουμε από την επιστροφή στην κανονικότητα;

  3. 05/04 13:15

    Κορωνοϊός: Έκκληση στους Αμερικανούς από το Υπουργείο Εξωτερικών να επιστρέψουν στις ΗΠΑ

  4. 05/04 13:12

    Κορωνοϊός: Mεγάλη η ζημιά και στην οικονομία της Ρουμανίας

  5. 05/04 13:10

    Η επόμενη μέρα: Άδειες για τουριστικές κατοικίες και δωμάτια σε Κεφαλονιά, Κάρυστο, Σκύρο, Λήμνο, Σπέτσες και Πάργα

  6. 05/04 13:08

    Γ. Ρέτσος: Στον ΣΕΤΕ κάνουμε ό,τι είναι δυνατό, για να μπορέσουμε σύντομα να ξαναχτίσουμε ό,τι έχει γκρεμιστεί

  7. 05/04 12:54

    Εντυπωσιακές εικόνες από τον Παρθενώνα όταν ήταν χρωματιστός

  8. 05/04 12:51

    Πώς είναι σήμερα τα μέρη που γυρίστηκε η κλασική ταινία «Κορίτσια στον Ήλιο»

  9. 04/04 19:27

    Υμηττός: Το άγνωστο Δρακόσπιτο, η αρχαιότερη κατοικία στην Αττική

  10. 04/04 18:29

    Αττική: Το άγνωστο κάστρο μια ώρα μακριά από την Αθήνα

  11. 04/04 17:12

    Γερμανία: 1 στις 5 επιχειρήσεις θεωρεί ότι απειλείται με πτώχευση

  12. 04/04 17:11

    Κορωνοϊός-Σερβία: Mέτρα στήριξης της οικονομίας με καταβολή μισθών από το κράτος

  13. 04/04 17:08

    Μη δασικές εκτάσεις σε Ζάκυνθο και Κεφαλονιά κατόπιν εξέτασης αιτημάτων 2 εταιρειών

  14. 03/04 19:51

    Τηλεδιάσκεψη για τα προβλήματα στον τουριστικό κλάδο στη Μαγνησία

  15. 03/04 17:53

    Δωρεές Goldair για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού

  16. 03/04 17:23

    Γερμανία: Διχάζει η "λύση βάουτσερ" – Τι φοβούνται τα τουριστικά γραφεία

  17. 03/04 16:18

    The Telegraph: Η Ελλάδα πρώτος προορισμός διακοπών μετά τον κορωνοϊό

  18. 03/04 15:23

    Έναρξη εργασιών στο Ελληνικό

  19. 03/04 15:19

    Εκτεταμένο πλάνο δράσεων της Accor για τον Covid-19

  20. 03/04 14:53

    Η Marketing Greece υποστηρίζει την πλατφόρμα Greece From Home με πρωτότυπο περιεχόμενο

  21. 03/04 14:05

    Το καλό και το κακό σενάριο στον τουρισμό

  22. 03/04 13:58

    Πέντε ελληνικές παραλίες στη στεριά αλλά σαν σε νησί

  23. 03/04 13:56

    Περιοχές της Αθήνας που άλλαξαν όνομα μέσα στα χρόνια

  24. 03/04 13:50

    ΕΟΔΥ: Οδηγίες για κρούσματα κορωνοϊού στην κρουαζιέρα

  25. 03/04 13:41

    FTI: Αισιοδοξία μετά το πακέτο χρηματοδότησης

  26. 03/04 13:36

    ΕΕ: 100 δις κατά της ανεργίας αντί για ευρωομόλογο;

  27. 03/04 13:17

    “Πανδημία” online παραπλανητικών πληροφοριών για τον κορωνοϊό

  28. 03/04 13:08

    Σε διαδικασία πτώχευσης η Thomas Cook Aviation, που λειτουργούσε για την Condor

  29. 03/04 12:46

    Γερμανικός τουρισμός | Ρύθμιση: Voucher από τις αεροπορικές εταιρίες και t.o's - Τι ισχύει για εταιρίες και ταξιδιώτες

  30. 03/04 12:28

    Ryanair: Περιορισμένη επιβατική κίνηση τον Απρίλιο και Μάιο

  31. 03/04 12:09

    10 κρουαζιερόπλοια ταξιδεύουν ακόμα στη θάλασσα - Δείτε ποια είναι

  32. 03/04 11:58

    Μαγιόρκα: Έναρξη τουριστικής σεζόν χωρίς τουρίστες

  33. 03/04 11:48

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "Κύκλος": Σύσταση προς καταλυματίες για τις ακυρώσεις κρατήσεων

  34. 03/04 11:12

    Κύπρος: Διαγωνισμός για υπηρεσίες ανάπτυξης της κρουαζιέρας στην Πάφο

  35. 03/04 11:01

    Κορωνοϊός: Εφιαλτικά σενάρια για τη γερμανική οικονομία - Ζημιά 729 δισ. αν η κρίση διαρκέσει 3 μήνες

  36. 03/04 10:54

    Κορωνοϊός- Intercontinental: Πολιτικές ακύρωσης και ευέλικτες κρατήσεις

  37. 03/04 10:51

    Κορωνοϊός: Η πολιτική κρατήσεων και ακυρώσεων της Radisson Hotels

  38. 03/04 10:49

    Κορωνοϊός - Oλλανδία: Στο χειρότερο σενάριο, περιοριστικά μέτρα για 1 χρόνο

  39. 03/04 10:44

    Κορωνοϊός - Ισραήλ: 1,24 δισ. δολ. το μήνα η ζημιά στην οικονομία

  40. 03/04 10:42

    Πρόεδρος Ελληνικού Ιατρικού Συλλόγου Ν. Υόρκης: Τα πεντάλεπτα τεστ κορωνοϊού θα σώσουν και τον ελληνικό τουρισμό

  41. 03/04 10:38

    Κ.Νοτοπούλου: Αναγκαία η λήψη μέτρων στήριξης διπλωματούχων ξεναγών- ερώτηση στη Βουλή

  42. 02/04 17:00

    Δυνατότητα κατάθεσης πινακίδων για τα τουριστικά λεωφορεία

  43. 02/04 16:57

    Υπ. Ναυτιλίας: Απαγορεύονται προσωρινά το κολύμπι, τα θαλάσσια μέσα αναψυχής και η υποβρύχια αλιεία

  44. 02/04 16:26

    ΕΤΑΔ: Μέτρα προστασίας για τον Κορωνοϊό Covid-19

  45. 02/04 16:25

    Η ΔΕΘ-Helexpo στο πλευρό της κοινωνίας και της Πολιτείας στη «μάχη» με τον κορωνοϊό

  46. 02/04 14:56

    Γερμανία: 3,5 δισ. ευρώ οι επιστροφές χρημάτων από τους t.o’s – Σε σενάριο T. Cook η αγορά αν δεν γίνουν πιστώσεις

  47. 02/04 14:18

    Έρευνα: Πόσο επιβραδύνει ο κορωνοϊός τα ταξίδια των Γερμανών

  48. 02/04 14:00

    Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού: Δέσμη προτάσεων για τη στήριξη του τουρισμού

  49. 02/04 13:11

    Greece from home: Η καινοτόμα πρωτοβουλία του υπουργείου Τουρισμού για να παραμείνει η Ελλάδα στο επίκεντρο

  50. 02/04 13:08

    Κίνδυνος επιθετικής εξαγοράς τουριστικών ομίλων, καθώς η τιμή των μετοχών κατέρρευσε

  51. 02/04 12:11

    Condor: Η γερμανική κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο της προσωρινής κρατικοποίησης

  52. 02/04 11:52

    Πτώση 61,3% στην επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας τον Μάρτιο

  53. 02/04 11:32

    Η μικρή Καραϊβική που βρίσκεται δίπλα στην Αθήνα

  54. 02/04 11:28

    Το μυστικό που κρύβει στους πρόποδές της η Ακρόπολη

  55. 02/04 11:20

    Ομοσπονδία καταλυμάτων "Κνωσσός": Απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη

  56. 02/04 10:48

    Πότε θα τελειώσει η επιδημία στη Γερμανία;

  57. 02/04 10:38

    Κορωνοϊός - Έρευνα: Οι επιπτώσεις στα ξενοδοχεία της Μεσογείου τον Φεβρουάριο

  58. 02/04 10:33

    Κορωνοϊός: Έλληνες ταξιδιώτες εγκλωβισμένοι και στην Ινδία

  59. 02/04 10:31

    Η επόμενη μέρα: Επιχορηγήσεις για 4 ξενοδοχεία σε Κρήτη

  60. 02/04 10:26

    Κορωνοϊός: Όλο το πακέτο μέτρων της Γερμανίας για τη στήριξη της οικονομίας

  61. 02/04 10:17

    Κορωνοϊός: Ανοιχτά εστιατόρια σε κλειστά ξενοδοχεία για φαγητό σε πακέτο και delivery

  62. 02/04 10:10

    Κορωνοϊός: Πάνω από 1.000 ακυρώσεις συνεδρίων στην Ευρώπη - Ποιο μήνα προτιμούν για τη μετάθεση των διοργανώσεων

  63. 01/04 16:44

    Ένταξη στα μέτρα στήριξης ζητούν οι Εταιρείες Βραχυχρόνιας Μίσθωσης Ακινήτων με τη δημιουργία ΚΑΔ

  64. 01/04 16:37

    "Lockdown" στο τζίρο βλέπει το 66,7% των επιχειρήσεων φέτος λόγω κορωνοϊού

  65. 01/04 16:17

    ΕΑΤΑ: Διαδικτυακή καμπάνια για την Αθήνα

  66. 01/04 16:00

    Στ.Βλαστός: Η ΕΤΑΔ θα αποτρέψει την αυθαίρετη είσοδο σκαφών στη μαρίνα Αλίμου

  67. 01/04 15:40

    Κανάρια Νησιά: Καταβολή πληρωμών από τους t.o’s μέχρι τις αρχές Μαΐου ζητούν οι ξενοδόχοι

  68. 01/04 15:05

    Ην. Βασίλειο: Πλατφόρμα εύρεσης προσωρινής εργασίας για άτομα που έχασαν τη δουλειά τους στον τουρισμό

  69. 01/04 14:35

    Γερμανία: Ακριβότερα τα αεροπορικά εισιτήρια από την 1η Απριλίου – «Ένα εντελώς λάθος μέτρο»

  70. 01/04 13:50

    DER Touristik: Αναστέλλεται προσωρινά η είσπραξη προμήθειας από ακυρωμένα ταξίδια

  71. 01/04 13:30

    Η TUI στηρίζει τα βάουτσερ – Τι ζητούν τα γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία- Κρατήσεις για το 2021

  72. 01/04 13:13

    Grant Thornton: Οι τελευταίες ρυθμίσεις με τα μέτρα στήριξης μέσα από 10 απαντήσεις

  73. 01/04 13:11

    The smarter E Europe 2020: Ακυρώθηκε η πλατφόρμα της ενεργειακής βιομηχανίας στο Μόναχο

  74. 01/04 12:57

    Ισπανία: Ανοίγουν ξενοδοχεία για τη φιλοξενία ασθενών με κορωνοϊό

  75. 01/04 12:54

    Singapore Airlines: Αύξηση κεφαλαίου εν μέσω πανδημίας

  76. 01/04 12:38

    Από πού ήρθε ο κορωνοϊός; Από την Κίνα ή τις ΗΠΑ;

  77. 01/04 12:23

    Γερμανικός τουρισμός: Η πανδημία του κορωνοϊού θα αλλάξει εντελώς τα ταξίδια - Τι προβλέπουν οι ειδικοί

  78. 01/04 11:46

    Πύργος Αθηνών: Η ιστορία πίσω από το εμβληματικό κτήριο

  79. 01/04 11:40

    Ποιος ήταν ο «μικρός Λυκαβηττός» στην Αθήνα και τι απέγινε

  80. 01/04 11:33

    A. Γκερέκου: Επιστολή προς ΕΟΦ για να επιτραπούν τα ιατρικά συνέδρια το καλοκαίρι

  81. 01/04 10:57

    Bέλγιο: Κυβέρνηση και Τράπεζες ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη στήριξη επιχειρήσεων και εργαζομένων

  82. 01/04 10:54

    Βρετανία: 75 εκατ. λίρες για τον επαναπατρισμό όσων εγκλωβίστηκαν στο εξωτερικό

  83. 01/04 10:51

    Η επόμενη μέρα: Άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Σαντορίνη Λευκάδα, Κύθνο, Θάσο και Βόλβη

  84. 01/04 10:49

    Η επόμενη μέρα: Επιχορηγήσεις για 4 ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Μύκονο

  85. 01/04 10:45

    Δήμος Λειψών: Υποχρεωτική καραντίνα σε όσους ταξιδεύουν στα μικρά νησιά

  86. 01/04 10:38

    Aegean: Δεν θα λάβουν αμοιβή για το 2020 οι κ.κ.Ευτύχιος Βασιλάκης και Δημήτρης Γερογιάννης

  87. 01/04 10:27

    Στήριξη όλων των εργαζομένων στον τουρισμό-επισιτισμό και μικρές επιχειρήσεις ζητούν βουλευτές του ΚΙΝΑΛ

  88. 01/04 10:15

    Hilton: Παραιτείται από το μισθό του για το υπόλοιπο του 2020 ο διευθύνων σύμβουλος

  89. 01/04 10:10

    Ο κ. Κ. Λούλης προσφέρει τις αποδοχές Απριλίου και Μαΐου στον λογαριασμό για την αντιμετώπιση του COVID-19

  90. 31/03 19:53

    ΣΙΤΕΣΑΠ: Αγωνία για τους ναυτικούς που ταξιδεύουν με 30 ελληνικά τουριστικά σκάφη

  91. 31/03 19:47

    Κορωνοϊός: Έρευνα στη Ρόδο για τις επιπτώσεις από τον Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων

  92. 31/03 19:20

    Μαρίνα Αλίμου: Αυστηρή τήρηση των μέτρων κατά της διάδοσης του κορωνοϊού ζητεί η ΕΤΑΔ

  93. 31/03 15:27

    Η DRV πιέζει για καθιέρωση των πιστώσεων στα ταξιδιωτικά γραφεία

  94. 31/03 14:20

    Μελέτη: Η διασπορά του κορωνοϊού είναι μικρότερη σε χώρες με υψηλές θερμοκρασίες

  95. 31/03 14:16

    Συρράκο και Βλάστη προς εγγραφή στον κατάλογο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO

  96. 31/03 14:08

    Πώς η TUI θα προστατεύσει τη ρευστότητα των ταξιδιωτικών γραφείων

  97. 31/03 13:56

    ΥΠΕΞ Κύπρου: Διαθέσιμη από σήμερα η πλατφόρμα για τους Κύπριους στο εξωτερικό

  98. 31/03 13:47

    American Airlines: Αίτηση για κρατικό δάνειο 12 δισ. δολαρίων

  99. 31/03 13:15

    Κορωνοϊός: Δράση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κατά της παραπληροφόρησης

  100. 31/03 13:08

    Η νέα ΠΝΠ με τα μέτρα στήριξης επιχειρήσεων και εργαζομένων