Social Media in Tourism 2019: Αυξάνοντας τη φήμη του brand

Α Decrease font Enlarge font
Social Media in Tourism 2019: Αυξάνοντας τη φήμη του brand

Η διαδικασία της απόφασης ταξιδιού έχει αλλάξει δραματικά, τα ταξίδια αναψυχής έχουν μετατραπεί σε ταξίδια εμπειριών, σε μια αγορά άκρως ανταγωνιστική όπου κάθε λεπτομέρεια μετράει. Τα social media πυροδοτούν το ενδιαφέρον για ταξίδια αυξάνοντας τις δαπάνες ταξιδιού παγκοσμίως. 

Στο συνέδριο Social Media in Tourism 2019, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 21 Ιανουαρίου, από την Boussias Communication στο Domotel Kastri, έμπειροι διεθνείς και Έλληνες ομιλητές μοιράστηκαν όλες τις νέες τάσεις, τις εξελίξεις, τις καλές πρακτικές, τα tips και τα μυστικά, σχετικά με το πώς αξιοποιούνται τα social media για την αποτελεσματική προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων, πετυχαίνοντας μεγαλύτερη προσέλκυση ταξιδιωτών/ πελατών.

Στην πρώτη ενότητα του συνεδρίου «Κύριες τάσεις στην τουριστική αγορά με την επέλαση των social media – Το διεθνές και ελληνικό περιβάλλον», ο Polle de Maagt, Digital & social media ambassador, παρουσίασε εμπειρίες συνεργασίας με παγκόσμιους κολοσσούς (KLM) και startups (SurpriseMe London) 

Ο Silvar Laasik, Creative Director και ο Erkki Tuisk, Account Director της Zavod BBDO παρουσίασαν τα μυστικά και τη συνταγή επιτυχίας της καμπάνιας The Estonian Stress Buster & Deepest Roots by Visit Estonia, μια από τις 8 shortlisted καμπάνιες για Καλύτερη Προβολή Εθνικού Οργανισμού στα περίφημα Διεθνή Βραβεία Λονδίνου 2018. Η καμπάνια που πραγματοποιήθηκε μόνο στα social media, πέτυχε 220.000 contacts σε 130 χώρες. 

Από την πλευρά της Ελλάδας, η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece και ο Αλέξης Γαληνός, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) επικοινώνησαν στους συμμετέχοντες του συνεδρίου τις δράσεις των δύο αυτών φορέων που έχουν στόχο το social engagement και τελικά την αύξηση των επισκεπτών, ενώ ο Γιώργος Κουτσοκώστας από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης του ΙΝΣΕΤΕ αναφέρθηκε στη σημασία της εκπαίδευσης και μετεκπαίδευσης των στελεχών του τουρισμού για να είναι πάντα το παραγόμενο έργο του επίκαιρο και αποτελεσματικό. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Digital Marketing Masterclass έχει πραγματοποιηθεί 12 φορές από το 2015 μέχρι σήμερα, σε 9 διαφορετικές πόλεις ενώ το 2019 το ΙΝΣΕΤΕ θα πραγματοποιήσει 60 σεμινάρια σε 14 πόλεις σε όλη την Ελλάδα.

Ο Ορέστης Ανδριάνης, Industry Manager Travel της Google, επεσήμανε ότι τα ξενοδοχεία πλέον δεν πωλούν μόνο ένα δωμάτιο, αλλά ένα ταξίδι, μια εμπειρία, ένα συναίσθημα και αυτό πρέπει να αντανακλάται στα κανάλια τους στα social media αλλά και στο website τους, προκειμένου να παίρνουν απευθείας κρατήσεις, παρακάμπτοντας τους ενδιάμεσους (Online Travel Agents, tour operators, κ.λπ.). Μάλιστα έχει καταγραφεί ότι πριν την κράτηση ενός ταξιδιού, ο χρήστης κάνει 44 touch points (σημεία αλληλεπίδρασης του χρήστη με μια εταιρεία, είτε κατά πρόσωπο, είτε μέσω ιστοσελίδας, εφαρμογής, μέσων κοινωικής δικτύωσης, είτε μέσω οποιασδήποτε μορφής επικοινωνίας). Χρειάζονται προσωποποιημένες πληροφορίες προκειμένου ο ενδιαφερόμενος να βρει εύκολα σε μια αναζήτηση αυτό που χρειάζεται ενώ οι ταξιδιώτες δεν επικεντρώνονται στο brand αλλά στις υπηρεσίες. 

Ο Rafael Hagouel της Zootle παρουσίασε τη δυνατότητα που δίνει η εταιρεία στους πελάτες ενός ξενοδοχείου να έχουν πρόσβαση στο wi-fi μέσω login σε Facebook, email, twitter. Το εργαλείο αυτό παρέχει στον ξενοδοχείο σημαντικά στατιστικά για τους πελάτες του (φύλο, ηλικία, ημερομηνία γέννησης, χρόνος παραμονής στο ξενοδοχείο, κ.λπ.) ενώ μπορεί να τους προτρέψει να κάνουν reviews κατά τη διάρκεια παραμονής στο ξενοδοχείο. 

Στη δεύτερη ενότητα «Οι εξελίξεις στις κοινωνικές πλατφόρμες. Πώς να αυξήσετε brand awareness, κρατήσεις, πωλήσεις και θετικά reviews», η Dawn Gribble, Founder & CEO της Virtual Solutions έδωσε χρήσιμες συμβουλές για την παρουσία των εστιατορίων στα social media ενώ αντίστοιχες συμβουλές έδωσε για τα ξενοδοχεία η Τίνα Μιχαηλίδου, Hotel’s Communication Strategy & Digital Media Director. Το βασικό στοιχείο είναι η δημιουργία εμπειρίας, το πρωτότυπο περιεχόμενο και ανάδειξη του συναισθήματος. Ειδικά σε ό,τι αφορά τις πληρωμένες αναρτήσεις, η κα Μιχαηλίδου τόνισε ότι βοηθούν να επιλέξει κάποιος τον πελάτη που θέλει να έχει και αυτό μπορεί να επιτευχθεί με Google ads, Facebook ads αλλά και με τη φιλοξενία των κατάλληλων influencer-bloggers. 

Ο Πάνος Λαδάς, SEO expert, τόνισε τη σημασία του κατάλληλου SEO στο site μιας επιχείρησης, για το οποίο βασικές προϋποθέσεις είναι η ύπαρξη υψηλής τεχνολογίας, πλούσιου περιεχομένου και κατάλληλων links. Επιπλέον, τόνισε ότι το site θα πρέπει να είναι mobile friendly, να είναι ασφαλές (https) και να φορτώνει πολύ γρήγορα. 

Ο Sam Brookes, Business Director της Seen Connects, ασχολήθηκε ιδιαίτερα με το Instagram και τη δύναμη της εικόνας, δίνοντας πρακτικές συμβουλές για δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου σε αυτό το μέσο κοινωνικής δικτύωσης. 

Τέλος, ο Jonas Carlson Almqvist, Tech Lead Digital in Destination της Thomas Cook Northern Europe, παρουσίασε τις δυνατότητες που προσφέρει το site της εταιρείας στους ταξιδιώτες, με όλες τις εφαρμογές να είναι ενσωματωμένες, ακόμα και η κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου και η αποθήκευση του boarding pass. 

Στην 3η ενότητα «Innovation & Social Media case studies από επιτυχημένες επιχειρήσεις εστίασης & τουρισμού: πρόκληση, λύση, αποτέλεσμα», παρουσιάστηκαν τα case studies του Costa Navarino, του Hilton Athens, του Spetses Marathon, του Tweed Run ενώ στο πάνελ που ακολούθησε, με συντονιστή τον Αποστόλη Αϊβαλή, CEO της KnowCrunch εξετάστηκε το ποιά digital κανάλια, εργαλεία και στρατηγικές φέρνουν τελικά πελάτες, κρατήσεις και ενισχύουν το brand awareness των ξενοδοχείων ή των προορισμών. 

Το συνέδριο έκλεισε με δύο bonus sessions: Super high tech, immerse media, virtual reality και Workshop on positive reviews & more table bookings for restaurants & bars

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 26/05 11:44

    Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων: Μάχη για να διατηρηθούν στη θέση τους οι αρχαιότητες στο μετρό Θεσσαλονίκης

  2. 26/05 11:38

    Ryanair: Ανοίγει το 40% του προγράμματος πτήσεων από τον Ιούλιο

  3. 26/05 11:32

    Τουρισμός: Ανοίγει η Ισπανία την 1η Ιουλίου- Ξεκινά προγράμματα η TUI- 1.000 πτήσεις καθημερινά από την Ryanair

  4. 26/05 11:06

    Πράσινο φως για τα ταξίδια των Γερμανών στην Ευρώπη από τις 15 Ιουνίου

  5. 26/05 10:40

    Τοrnos News Webinars: Tην Τρίτη ζωντανά 4:00 μ.μ. συζήτηση με κορυφαίες εταιρείες του κλάδου των τουρ και δραστηριοτήτων για την αντιμετώπιση της κρίσης

  6. 26/05 10:29

    «Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός»: 250 εκδηλώσεις σε αρχαιολογικούς χώρους το καλοκαίρι

  7. 26/05 10:06

    Cyprus Airways: Το νέο πρόγραμμα πτήσεων και τα προληπτικά μέτρα για τον κορωνοϊό

  8. 26/05 10:04

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Τσαγκαράδα, Ξυλόκαστρο και Ιωάννινα

  9. 26/05 10:03

    Μικρός ο αριθμός των ακυρώσεων των κατοίκων της Βόρειας Μακεδονίας για καλοκαιρινές διακοπές

  10. 26/05 10:01

    Ενισχύσεις για νέα ξενοδοχεία σε Σαντορίνη, Μύκονο και Τήνο

  11. 26/05 09:59

    Εντυπωσιακή αύξηση των ελληνικών εξαγωγών στη Γαλλία εν μέσω πανδημίας

  12. 26/05 09:52

    Extra Milers: Νέα πλατφόρμα για τον προσβάσιμο τουρισμό στην Ελλάδα

  13. 26/05 09:45

    ΕΤΑΔ: Ηλεκτρονικοί διαγωνισμοί για τα πρώην «Μαριδάκι» και Ζέρβα στη μαρίνα Γλυφάδας

  14. 25/05 16:55

    Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών: Οι διαδικτυακές συζητήσεις των επόμενων ημερών

  15. 25/05 16:40

    Aegean: Ενισχυμένα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στα ταξίδια

  16. 25/05 16:38

    Όμιλος Πλειάδες: Ο ιδανικός τρόπος απολύμανσης και αποστείρωσης χώρων στα ξενοδοχεία

  17. 25/05 16:06

    Προβολή του τουριστικού προϊόντος της Αττικής

  18. 25/05 15:58

    Eurowings: Πτήση για τη Σαρδηνία γύρισε πίσω γιατι το αεροδρόμιο... ήταν κλειστό

  19. 25/05 15:29

    Lufthansa: Συμφωνία με τη κυβέρνηση της Γερμανίας για το πακέτο διάσωσης

  20. 25/05 15:26

    Κ.Μητσοτάκης: Ο τουρισμός θα πάει καλύτερα από ό,τι αναμένεται

  21. 25/05 14:36

    Cosmote: Νέα προηγμένη εφαρμογή για κινητά που βοηθά στον ταχύτερο εντοπισμό αγνοουμένων

  22. 25/05 14:02

    Το ΠΑΣΚΕΔΙ ζητεί να ανοίξουν οι εσωτερικοί χώροι εστίασης νωρίτερα

  23. 25/05 13:12

    Ισπανία: Επιστροφή στον ανταγωνισμό για διεθνείς τουρίστες τον Ιούλιο

  24. 25/05 13:02

    10.000 τουρίστες, κυρίως από Σλοβενία και Γερμανία, υποδέχθηκε η Κροατία το Σαββατοκύριακό

  25. 25/05 12:39

    Τα τουριστικά κουπόνια της Σλοβενίας για εσωτερικό τουρισμό - Οι τιμές για ενήλικες και για ανήλικους

  26. 25/05 12:27

    EASA: Μόνο έτσι θα είναι ασφαλείς οι πτήσεις – Ιατρικές μάσκες για όλους και κενές θέσεις

  27. 25/05 11:44

    Οι άγνωστες δωρεές του Σωτήρη Κοντιζά και του Λεωνίδα Κουτσόπουλου σε ευπαθείς πολίτες της Αθήνας

  28. 25/05 11:43

    Προετοιμασία της Άνδρου για το άνοιγμα της θερινής σεζόν

  29. 25/05 11:37

    Γαστρονομικό ταξίδι στη Σαντορίνη με ντοματοκεφτέδες και μπουσέ

  30. 25/05 11:34

    Το ελληνικό νησί που έχει στοιχεία από τρεις ηπείρους

  31. 25/05 11:23

    Lufthansa: Πτήσεις προς Ρόδο και Κρήτη από τα μέσα Ιουνίου

  32. 25/05 10:55

    Η Mohegan Gaming "διατηρεί τη δέσμευσή της" για την επένδυση στο Ελληνικό

  33. 25/05 10:47

    Κυκλάδες: Ανοίγει τα περισσότερα ξενοδοχεία της η Aqua Vista Hotels

  34. 25/05 10:22

    Τηλεδιάσκεψη του Εμπορικού Επιμελητηρίου Αθηνών με τον υπουργό Τουρισμού

  35. 25/05 10:02

    Άδειες για 3 νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο, Σίφνο, Μήλο

  36. 25/05 09:59

    Σοβαρές οι επιπτώσεις στις ελληνικές εξαγωγές σε περίπτωση μη επίτευξης συμφωνίας μεταξύ Ε.Ε. και Η.Β.

  37. 25/05 09:57

    Η επόμενη μέρα: Οι Επιτροπές Τουρισμού των Δήμων Ψαρών και Κάσου

  38. 25/05 09:55

    Επιχορηγήσεις για εκσυγχρονισμούς και επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Ρόδο, Χανιά και Κω

  39. 25/05 09:49

    Κατεδάφιση δύο ξενοδοχείων

  40. 25/05 09:47

    Δωρεές από ξενοδοχειακές Eνώσεις και ξενοδοχεία σε νοσοκομεία

  41. 25/05 09:45

    Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Ρόδου

  42. 24/05 00:03

    AUTOHELLAS: Ανακοίνωση αναφορικά με τη Hertz Global Holdings

  43. 23/05 15:40

    Χωρίς αστική ευθύνη ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις σε κρούσματα κορονωϊού- Ποιες είναι οι ποινές για την μη τήρηση των πρωτοκόλλων

  44. 23/05 15:34

    Και η Αίγυπτος ποντάρει στον τουρισμό

  45. 23/05 15:28

    Η μεγαλύτερη παραλία με άμμο στην Ευρώπη είναι ελληνική

  46. 23/05 15:23

    Τέσσερα ποτάμια όπου το μπάνιο είναι μοναδική εμπειρία

  47. 23/05 15:21

    Μετά από δεκαετίες καταπάτησης η ΕΤΑΔ ανακτά το Ξενία Καρτερού με στόχο την αξιοποίηση του

  48. 23/05 15:17

    Tα success stories ισπανικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην εποχή του κορωνοϊού

  49. 23/05 15:15

    Βόρεια Μακεδονία: Σύσταση για αποφυγή των πτήσεων στο εξωτερικό

  50. 23/05 15:09

    Ερωτοσπηλιά: Ο αγαπημένος προορισμός για μπάνιο στην Αττική

  51. 23/05 15:05

    Τέσσερις ιδέες για καλοκαιρινή μονοήμερη δίπλα στην Αθήνα

  52. 23/05 15:00

    ΥΠΑ: Έως το τέλος Ιουνίου η notam για τις όλες τις διεθνείς πτήσεις μόνο στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  53. 23/05 14:56

    Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού

  54. 22/05 17:38

    Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για τις αεροπορικές πτήσεις - Υποχρεωτική η μάσκα

  55. 22/05 17:36

    Air Canada: Καθημερινές συνδέσεις με Αθήνα τον Αύγουστο

  56. 22/05 17:26

    #GreeceFromHome: Συνεργασία Marketing Greece - ΕΟΤ για τα επόμενα βήματα

  57. 22/05 17:08

    Ο Δήμος Δέλτα είναι νέο μέλος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης

  58. 22/05 17:04

    Η Air France αυξάνει σταδιακά το πρόγραμμα πτήσεων

  59. 22/05 17:00

    Χαλκιδική: Το καλύτερο «υγειονομικό» διαβατήριο οι 94 Γαλάζιες Σημαίες

  60. 22/05 16:47

    Aegean: Ο προγραμματισμός πτήσεων γι αυτό το καλοκαίρι - Αναλυτικά οι συνδέσεις

  61. 22/05 16:41

    Η σκληρή ανακοίνωση για τη γενική συνέλευση των μετόχων της easyJet

  62. 22/05 16:17

    Τα τελικά υγειονομικά πρωτόκολλα για κάμπινγκ, τουριστικά λεωφορεία, rent-a-car

  63. 22/05 16:16

    Τα τελικά υγειονομικά πρωτόκολλα για ξενοδοχεία-καταλύματα

  64. 22/05 15:52

    Webinars για τον τουρισμό και την εστίαση- Digital marketing και εξυπηρέτηση πελατών

  65. 22/05 15:47

    Οι καταδυτικές επιχειρήσεις απειλούνται με αφανισμό αν δεν λειτουργήσουν άμεσα

  66. 22/05 14:04

    Νέα πρωτοβουλία FedHATTA: Προώθηση πακέτων των ελληνικών τ. γραφείων στην Κύπρο

  67. 22/05 13:45

    Εμπορικό Επιμελητήριο: Να ενταχθούν στα μέτρα στήριξης και οι εμπορικές επιχειρήσεις τουριστικού ενδιαφέροντος

  68. 22/05 13:30

    Οι αεροπορικές εταιρίες επαναφέρουν σταδιακά τις διεθνείς πτήσεις- Δείτε τα προγράμματα

  69. 22/05 13:22

    Οι πρόεδροι των τουριστικών πρακτόρων Ελλάδας και Κύπρου στο Tornos News Live: Συνένωση δυνάμεων για την επανεκκίνηση του τουρισμού

  70. 22/05 13:14

    Η Emirates ξεκινάει πτήσεις, θέτοντας κορυφαία πρότυπα ασφάλειας

  71. 22/05 13:00

    Τα υγειονομικά πρωτόκολλα της DER Touristik στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία

  72. 22/05 12:33

    Πακέτα διακοπών "χωρίς κορωνοϊό" σε 3 ξενοδοχεία στην Αττάλεια

  73. 22/05 12:05

    Η Τουρκία ανοίγει τον ιατρικό τουρισμό στις 20 Μαΐου από 31 χώρες (και από την Ελλάδα)

  74. 22/05 11:41

    Ryanair: Όλες οι πτήσεις Ελλάδα-Ιταλία γι αυτό το καλοκαίρι

  75. 22/05 11:14

    Χαρδαλιάς: Ενδελεχείς και αυστηροί έλεγχοι στις πτήσεις- Υποχρεωτικά συνεργαζόμενος γιατρός με κάθε κατάλυμα

  76. 22/05 11:04

    Καμπάνια επικοινωνίας σε δύο φάσεις «τρέχει» ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

  77. 22/05 10:49

    Ηνωμένο Βασίλειο: Κίνδυνος να μην ανοίξει 1 στα 3 εστιατόρια - Οι επιπτώσεις στις εξαγωγές ελληνικών κρασιών

  78. 22/05 10:47

    Laudamotion: 18 συνδέσεις με Ελλάδα από 1η Ιουλίου

  79. 22/05 10:44

    Eνισχύσεις για επέκταση και εκσυγχρονισμούς ξενοδοχείων σε Κέρκυρα και Κω

  80. 22/05 10:42

    Οι προκλήσεις και ευκαιρίες για τις ελληνικές εξαγωγές τροφίμων και ποτών στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

  81. 22/05 10:40

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Αμαλιάδα, Ιωάννινα και Αμφίπολη

  82. 22/05 10:39

    Άδειες για χρήση νερού από γεώτρηση σε ξενοδοχεία στη Θάσο και στον Τυρό

  83. 22/05 10:28

    Συνεχίζει να είναι αμφίβολη η δυνατότητα των ξενοδόχων να λειτουργήσουν

  84. 21/05 18:23

    Χ.Θεοχάρης: Οι αποφάσεις της Ελλάδας στον τουρισμό αποτελούν πυξίδα για ανάλογους χειρισμούς άλλων χωρών

  85. 21/05 18:12

    Ν. Μαρτάκης: Χωρίς το άμεσο άνοιγμα της Βρετανίας και Γερμανίας οι προοπτικές για τη χρονιά θα είναι ακόμα χειρότερες

  86. 21/05 18:06

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας: Θολός ο ορίζοντας ως προς τα οικονομικά μέτρα στήριξης

  87. 21/05 16:42

    ΣΕΒ: 224.000 λιγότερες προσλήψεις στον τουρισμό φέτος- 580.000 οι νέοι άνεργοι

  88. 21/05 16:32

    Διπλή πρόκριση για την Costa Nostrum στα Ευρωπαϊκά Βραβεία Επιχειρήσεων για το Περιβάλλον

  89. 21/05 16:17

    Άδωνις Γεωργιάδης: Η κυβέρνηση θα στηρίξει της Aegean

  90. 21/05 15:40

    Στην παραγωγή χειρουργικών μασκών εισέρχεται η VestaHome

  91. 21/05 15:32

    Τα ζητούμενα στον Ευρωπαϊκό τουρισμό από την επανεκκίνηση του 2020 και μετά

  92. 21/05 14:32

    Πότε θα έρθουν οι Ρώσοι τουρίστες στην Ελλάδα

  93. 21/05 14:02

    Έρευνα: Το 19% των Γερμανών επιθυμεί να κάνει διακοπές στην Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι

  94. 21/05 13:38

    Γαλάζια Σημαία σε 497 ακτές, 14 μαρίνες και 6 τουριστικά σκάφη- Δεύτερη η Ελλάδα παγκοσμίως

  95. 21/05 13:13

    Αλ.Βασιλικός: Πρώτο βήμα τα μέτρα- θα χρειαστούν πρόσθετες παρεμβάσεις

  96. 21/05 13:09

    Βουτιά των ταξιδιωτικών εισπράξεων το Μάρτιο

  97. 21/05 13:07

    Lufthansa: Προχωρημένες συζητήσεις για πακέτο διάσωσης 9 δισ. ευρώ

  98. 21/05 13:06

    Μάνος Κόνσολας: Οι 3 στόχοι της κυβέρνησης για την επανεκκίνηση του τουρισμού

  99. 21/05 12:39

    Wyndham | "Count on Us": Πρωτοβουλία για την ασφάλεια των επισκεπτών στα ξενοδοχεία της

  100. 21/05 12:16

    Norwegian Cruise: Ακυρώνει όλες τις κρουαζιέρες μέχρι τα τέλη Ιουλίου