Hands Free Hotelier, η… Hands Free λύση για την ψηφιακή απόδοση των ξενοδοχείων
Ο τρόπος που ο κόσμος επιλέγει, συγκρίνει και τελικά κλείνει τις διακοπές του έχει πλέον αλλάξει. Το κινητό, το tablet, το computer έχουν αναλάβει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταξιδιωτική βιομηχανία αλλάζοντας και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται τόσο για το marketing όσο και για τις πωλήσεις των ξενοδοχείων.
Σε αυτό το πολύπλοκο ψηφιακό περιβάλλον, η συνέργεια των εταιρειών AXIA Hospitality και Nelios και η λύση Hands Free Hotelier που προτείνουν, στην κυριολεξία «λύνει τα χέρια» των ξενοδόχων και μάλιστα με απολύτως μετρήσιμα αποτελέσματα: στο 8μηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2017, τα 260 ξενοδοχεία που συνεργάζονται μαζί τους είδαν τις online κρατήσεις τους να αυξάνονται κατά 107,45% έναντι του αντίστοιχου 8μήνου του 2016τα έσοδα από τις απευθείας κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 75,28% και η αύξηση της επισκεψιμότητας των websites των ξενοδοχείων κατά 25,74%.
Ο Γιάννης Κυρίτσης της AXIA Hospitality και ο Δημήτρης Σερίφης της Nelios, σε συνέντευξή τους στο Tornos News, παρουσιάζουν τα οφέλη της online εποχής αλλά και τις προκλήσεις που φέρνει, καθώς και τη λύση που προτείνουν για τους ξενοδόχους.
-- Τι αλλαγές έχει φέρει για τους τουριστικούς επιχειρηματίες η στροφή στο online και τι προκλήσεις έχουν πλέον να αντιμετωπίσουν;
Δ.Σ. Η αύξηση των online κρατήσεων είναι πολύ μεγάλη. Μελέτες αναφέρουν ότι το 85% της τελικής απόφασης του καταναλωτή ως προς την κράτηση του ξενοδοχείου διαμορφώνεται online, ανεξάρτητα από το που θα την κάνει τελικά. Και μάλιστα οι αναζητήσεις από φορητές συσκευές (smartphones, tablets) ξεπερνούν τις αναζητήσεις από ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Πλέον υπάρχουν καινούργια εργαλεία που διαμορφώνουν την απόφαση του ταξιδιώτη, έχουν εξελιχθεί οι metasearch μηχανές, έχουν προστεθεί τα social media... Όλα αυτά δημιουργούν ένα πολύ πιο σύνθετο και δυναμικό περιβάλλον μέσα από το οποίο ο ξενοδόχος καλείται να διαχειριστεί το πώς θα πουλήσει τα δωμάτιά του. Αυτή την πολυπλοκότητα πάμε να καλύψουμε εμείς και να δώσουμε στον ξενοδόχο τη λύση που χρειάζεται έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια στρατηγική που θα αυξήσει την κερδοφορία του.
--Ποια είναι για τους ξενοδόχους η διαφορά των online πωλήσεων από τις offline;
Γ.Κ.Κατ’ αρχήν οι ξενοδόχοι εισπράττουν τα χρήματα από τις πωλήσεις τους απευθείας από τον πελάτη και δεν περιμένουν μεγάλα χρονικά διαστήματα να πληρωθούν από τον πράκτορα. Για τον λόγο αυτό στρέφονται προς τις onlineπωλήσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμα και οι μεγάλοι πράκτορες έχουν στραφεί στο online, τόσο στις B2B κρατήσεις όσο και στις B2C (π.χ. Hotelbeds, expedia, booking, κλπ).
Όμως η στροφή αυτή απαιτεί εμπειρία στο yield management. Για παράδειγμα, δεν είναι μόνο οι τιμές που παίζουν ρόλο, είναι και το περιεχόμενο (φωτογραφίες, κείμενα, κ.ά. ) που κάνει τη διαφορά.
--Πρόσφατα λανσάρατε στην αγορά ένα ολοκληρωμένο πακέτο για την onlineαπόδοση των ξενοδοχείων, που προέκυψε από τη σύμπραξη των δύο εταιρειών, το HandsFreeHotelier. Τι ακριβώς είναι αυτό;
Δ.Σ.Η ιδέα είναι ότι, κάτω από ένα συμβόλαιο, ο ξενοδόχος παίρνει μια ολοκληρωμένη λύση (που περιλαμβάνει 24 διαφορετικές υπηρεσίες!) ανάλογα με τις ανάγκες του, που έχει να κάνει είτε με τη διαχείριση των πωλήσεών του είτε με τη διαχείριση των κρατήσεών του είτε με το online marketing. Ο ξενοδόχος μας αναλύει πως δουλεύει μέχρι σήμερα κι εμείς του βγάζουμε ένα πλάνο τριετίας με στοχοθέτηση ανά έτος για το που μπορεί να φτάσει η κερδοφορία του. Κάνουμε στην ουσία ένα business plan, εκτιμούμε που μπορεί να φτάσει αυτό το ξενοδοχείο σε επίπεδο πωλήσεων, τι πρέπει να κάνουμε για να πετύχουμε αυτό το πλάνο, πόσο πρέπει να πληρώσει για αυτό. Και τα στελέχη των δύο εταιρειών μας καλούνται να το υλοποιήσουν.
Γ.Κ. Αν δεν υπάρχει sales, δεν υπάρχει marketing. Και αν δεν υπάρχει marketing, δεν υπάρχει sales. Για παράδειγμα, σχεδιάζοντας τις προσφορές που θα βγάλω σε ένα ξενοδοχείο, χρειάζομαι τη στήριξη του digital marketing για να μου πει ποιες είναι οι πιο δυνατές αγορές στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Κατόπιν θα βγάλω εγώ μια συγκεκριμένη προσφορά, βλέποντας αν οι τιμές σε εκείνη την αγορά είναι οι σωστές στους online αλλά και στους offline πράκτορες, για να προχωρήσει μετά στην ανάλογη διαφήμιση το digital marketing. Αν δεν υπάρχει αυτή η σύνδεση μεταξύ του marketingκαι του sales, δεν πετυχαίνουμε το στόχο.
Γ.Κ. Καλώς ή κακώς τα ξενοδοχεία, ακόμα και μεγάλοι όμιλοι, δεν έχουν αναπτύξει ακόμα τη σύνδεση μεταξύ digital marketing και sales. Το κάθε τμήμα δουλεύει μόνο του και ο μόνος που χάνει είναι ο ξενοδόχος.
--Εσείς αναλαμβάνετε όλη τη λειτουργία των δύο τμημάτων, marketing και sales;
Γ.Κ. Ναι, τα αναλαμβάνουμε εμείς ολοκληρωμένα. Δηλαδή, από τα emails, τηλεφωνικές κρατήσεις, σύναψη και διαπραγμάτευση online συμβολαίων έως yield management, revenue management, διεθνείς εκθέσεις, digital marketing (website, social media, SEO, adwords, newsletter, email campaigns, κ.λπ.).
Δ.Σ. Αυτή τη στιγμή έχουμε 17 κοινά projects. Και τα αποτελέσματα είναι απολύτως μετρήσιμα: έχουμε 96% ανανέωση των συμβολαίων μας. Είμαστε καθαρά performance agenciesκαι οι δύο, δηλαδή κρινόμαστε από τα αποτελέσματα. Λέμε, έχουμε ξοδέψει τόσα λεφτά, έχουν γίνει αυτές οι ενέργειες, έχουν αποδώσει τόσα.
Τα οφέλη για τον ξενοδόχο
--Ποια είναι τα οφέλη του για τον ξενοδόχο;
Δ.Σ. Με όλη αυτή η πολυπλοκότητα που υπάρχει στην online διάθεση δωματίων και στο online marketing, στην ουσία το Hands Free του εξασφαλίζει ότι θα γίνει η βέλτιστη δυνατή διαχείριση σε αυτό το οικοσύστημα με στόχο να πετύχουμε καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα.
Γ.Κ. Εγώ θα το πω και πιο ωμά: εάν ένα ξενοδοχείο είχε τζίρο 100.000 ευρώ, με το Hands Free Hotelier θα ανέβει τουλάχιστον 50% ο τζίρος του. Συνήθως ο ξενοδόχος θεωρεί ότι έχει ένα ταβάνι. Δεν ξέρει ότι αν δουλέψει μαζί μας, μπορεί να ξεπεράσει αυτό το ταβάνι. Δεν είναι θέμαoperation, δεν κάνουμε management, είναι μόνο θέμα στρατηγικής.
--Πώς βλέπετε την επόμενη χρονιά;
Δ.Σ. + Γ.Κ. Οι προκρατήσεις στα site μας είναι αυξημένες κατά 30% σε σχέση με πέρσι. Μετά την WTM βλέπουμε αύξηση από την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας και επιμήκυνση της σεζόν ακόμα και σε προορισμούς που μέχρι τώρα κινούνταν το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου, όπως η Πάτμος, η Μήλος, αλλά και η Ίος, (την οποία πλέον επισκέπτονται πολλοί πελάτες από τη Σαντορίνη, λόγω της μεταξύ τους σύνδεσης, με αποτέλεσμα η μέση τιμή να έχει αυξηθεί κατά 120%).
Επίσης βλέπουμε κρατήσεις από νέες αγορές όπως το Ιράν, τις Αραβικές χώρες, το Ισραήλ, τη Νότια Αφρική, λόγω της διείσδυσης και του content των πελατών μας Online. Επίσης βλέπουμε πολλές κρατήσεις από Ελλάδα, το οποίο δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι αυξάνεται ο εσωτερικός τουρισμός αλλά σημαίνει ότι ο Έλληνας έχει εξοικειωθεί με τη χρήση του Internet.
** H Αxia Hospitality και η Nelios συμμετέχουν με το Hands Free Hotelier στην έκθεση 100% Hotel Show που πραγματοποιείται 17-20 Νοεμβρίου στο ΜEC Παιανίας (Stand B45-C46, Digital Square).
** Η Nelios συμμετέχει στην έκθεση Xenia, 25-27 Νοεμβρίου, Metropolitan Expo (Hall 2, Stand B14).
- 1) Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη
- 2) 4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025
- 3) Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες
- 4) Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους
25/04 22:42
Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος
25/04 22:20
Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν
25/04 15:30
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
25/04 15:25
Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
25/04 14:36
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
25/04 14:28
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
25/04 14:10
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
25/04 13:42
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
25/04 13:36
25/04 13:18
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
25/04 12:31
25/04 12:11
Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
25/04 12:00
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
25/04 10:55
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
25/04 10:44
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
25/04 09:17
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
25/04 07:59
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
25/04 07:10
25/04 07:08
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
25/04 07:06
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
25/04 07:03
24/04 17:24
24/04 17:06
24/04 16:56
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
24/04 15:00
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
24/04 14:43
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
24/04 14:10
24/04 13:30
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
24/04 13:04
24/04 12:49
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
24/04 12:01
24/04 11:53
24/04 11:14
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
24/04 10:41
24/04 07:31
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
24/04 07:27
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
24/04 07:24
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
24/04 07:22
24/04 07:19
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
19/04 12:21
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
19/04 11:43
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
19/04 11:34
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
19/04 11:30
19/04 11:19
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
( 0 )