ΤripAdvisor: O ρόλος των γραπτών μηνυμάτων στη ψηφιακή επικοινωνία του τουρισμού

Α Decrease font Enlarge font
ΤripAdvisor: O ρόλος των γραπτών μηνυμάτων στη ψηφιακή επικοινωνία του τουρισμού

To TripAdvisor δημοσιοποίησε ένα άρθρο της Travel Blogger Ηelen Anne Travis, η οποία αναλύει  πως τα γραπτά μηνύματα με ποσοστό ανάγνωσης 98% συμβάλλουν στην ψηφιακή επικοινωνία του τουρισμού.

Το άρθρο έχει ως εξής:

Ενώ πολλές επωνυμίες του κλάδου της φιλοξενίας αναζητούν τις τελευταίες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προβάλλοντας μέσω Twitter ή Snapchat πώς έκλεψαν τις καρδιές των πελατών τους, εύκολα παραβλέπουν ίσως την απλούστερη μορφή ψηφιακής επικοινωνίας: το γραπτό μήνυμα.

Απλό και σίγουρο. Αλλά αυτός είναι ο λόγος που το κάνει τόσο ισχυρό. Λάβετε υπόψη τα εξής:

-Τουλάχιστον 4 δις. άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους για να στέλνουν γραπτά μηνύματα.

-Για τις εκστρατείες μέσω γραπτών μηνυμάτων δεν χρειάζεται οι χρήστες να κατεβάσουν κάποια νέα εφαρμογή για κινητές συσκευές ή να δημιουργήσουν ένα ακόμα προφίλ σε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

-Σύμφωνα με την αναφορά του TripBarometer για τους Συνδεδεμένους Ταξιδιώτες από το TripAdvisor, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν τα κινητά τους για να προγραμματίσουν τις διακοπές τους, για να κάνουν κράτηση για κάποιο κατάλυμα ή για κάποια ταξιδιωτική δραστηριότητα.

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε πώς οι εκστρατείες μέσω γραπτών μηνυμάτων μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε και να προσελκύσετε αυτούς τους πελάτες γνώστες των κινητών τηλεφώνων.

Πώς λειτουργεί μια εκστρατεία μέσω γραπτών μηνυμάτων

Οι εκστρατείες μέσω γραπτών μηνυμάτων λειτουργούν σε μεγάλο βαθμό όπως η προσέγγιση μέσω email. Δημιουργείτε μία λίστα παραληπτών. Τους στέλνετε μηνύματα. Προσπαθείτε να αυξήσετε την απόδοσή σας.

Όπως ισχύει και για τα email, κάθε χώρα έχει δικούς της κανόνες και κανονισμούς σχετικά με τον τρόπο επικοινωνίας με τους συνδρομητές. Οι συνδρομητές πρέπει να επιλέξουν να λαμβάνουν μηνύματα και θα πρέπει επίσης να υπάρχει μια συγκεκριμένη διαδικασία για την κατάργηση της εγγραφής. Αυτό βοηθά τους πελάτες των οποίων οι πάροχοι χρεώνουν τα γραπτά μηνύματα να αποφεύγουν ανεπιθύμητα έξοδα.

Ωστόσο, εκεί που διαφέρουν οι εκστρατείες μέσω γραπτών μηνυμάτων από εκείνες μέσω email είναι η ευκαιρία προσέλκυσης. Τα γραπτά μηνύματα έχουν ποσοστό ανάγνωσης 98%, ενώ ακόμα και οι πιο δυνατές εκστρατείες μέσω email πετυχαίνουν στην καλύτερη περίπτωση ένα 30%.

Ένα ακόμα πλεονέκτημα των γραπτών μηνυμάτων είναι ότι τα πάντα μπορούν να γίνουν στην ίδια πλατφόρμα. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι θέλετε να καλέσετε τους πελάτες σε κάποια ειδική εκδήλωση. Στείλατε μια πρόσκληση μέσω email, αλλά προκείμενου οι χρήστες να επιβεβαιώσουν την παρουσία τους μέσω RSVP θα πρέπει να εγγραφούν μέσω μιας εξωτερικής ηλεκτρονικής φόρμας.

Με την αποστολή γραπτού μηνύματος, το μόνο που χρειάζεται είναι μια απάντηση με «ναι» ή «όχι».

Πώς χρησιμοποιούν τα εστιατόρια τις εκστρατείες μέσω γραπτών μηνυμάτων

Για να μάθω περισσότερα σχετικά με τις εκστρατείες μέσω γραπτών μηνυμάτων στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας, επικοινώνησα με τον Bobby Angilella, Γενικό Διευθυντή Ανάπτυξης Εργασιών της πλατφόρμας γραπτών μηνυμάτων μάρκετινγκ SlickText.com. Ανάμεσα στους μεγαλύτερους πελάτες της πλατφόρμας βρίσκονται εστιατόρια.

Πρόσφατα η SlickText συνεργάστηκε με την αμερικανική αλυσίδα Wing City Grill. Οι δύο επιχειρήσεις της επωνυμίας ήθελαν να αυξήσουν τις εγγραφές της λίστας για γραπτά μηνύματα και ανέπτυξαν ένα πρόγραμμα το οποίο ενθάρρυνε την επιστροφή των επισκεπτών μέσω ειδικών εκδηλώσεων και αποκλειστικών προσφορών.

Το πρώτο βήμα ήταν η διεύρυνση της υπάρχουσας βάσης συνδρομητών του Wing City Grill. Οδηγίες σχετικά με την εγγραφή, δηλ. «στείλτε JOIN στο 12345», προωθούνταν στις επιτραπέζιες πινακίδες των εστιατορίων, στις ψηφιακές επιγραφές ακόμα και στο πίσω μέρος από τις ντουζιέρες.

«Δεν υπήρχε καμία προφορική εμπλοκή από μεριάς των εργαζομένων» δήλωσε ο Angilella. «Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης θέλησε να πραγματοποιήσει την εκστρατεία χωρίς να αποσπάσει την προσοχή των εργαζομένων ή των εκπροσώπων της διεύθυνσης.»

Όσοι επέλεγαν να συμμετάσχουν στη λίστα λάμβαναν αμέσως ένα κουπόνι αξίας 1,80 ευρώ και έπαιρναν μέρος στην εβδομαδιαία κλήρωση για μία δωροκάρτα αξίας 23 ευρώ από τα Wing City Grill. Η αλυσίδα χρησιμοποίησε επίσης την πλατφόρμα της SlickText για να συγκεντρώσει διευθύνσεις email και ημερομηνίες γενεθλίων.

Ανά μερικές εβδομάδες το εστιατόριο έστελνε μια αποκλειστική προσφορά για όσους βρίσκονταν στη λίστα, ενώ οι συνδρομητές δελεάζονταν επίσης με ειδικές προσφορές για την ημέρα των γενεθλίων τους.

Μέσα σε δύο μήνες η επωνυμία διπλασίασε τους συνδρομητές της λίστας της. Οι πελάτες που χρησιμοποίησαν το απευθείας κουπόνι των 2 ευρώ είχαν συνήθως μεγαλύτερη ταμπέλα, είπε ο Angilella, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους υπεύθυνους να υποψιαστούν ότι η έκπτωση τους ενθάρρυνε να παραγγείλουν ορεκτικό ή ένα επιπλέον ποτό. Όποτε η επιχείρηση έστελνε γραπτό μήνυμα στο πλαίσιο κάποιας προωθητικής ενέργειας παρατηρούσαν μια απότομη αύξηση των παραγγελιών με τον κωδικό κουπονιού που περιλαμβανόταν στο μήνυμα.

«Αναμφισβήτητα τα γραπτά μηνύματα έχουν πολύ υψηλότερο ποσοστό αναγνωσιμότητας αλλά και εξαργύρωσης σε σχέση με τα email σε περιπτώσεις δελεαστικών προσφορών» λέει ο Angilella.

Εκστρατείες μέσω γραπτών μηνυμάτων για ξενοδοχεία

Ωστόσο, οι εκστρατείες μέσω γραπτών μηνυμάτων για ξενοδοχεία είναι μια εντελώς διαφορετική υπόθεση. Με απλά λόγια: Ο κόσμος μπορεί να βγει έξω για φαγητό κάποιες φορές τον μήνα, αλλά οι περισσότεροι ταξιδιώτες χρειάζονται δωμάτιο σε ξενοδοχείο μόνο λίγες φορές τον χρόνο. Οι πελάτες θα περιμένουν διαφορετικές υπηρεσίες γραπτών μηνυμάτων και ένα λιγότερο πιεσμένο πρόγραμμα προσέλκυσης, είπε ο Angilella.

Πρότεινε ότι τα ξενοδοχεία θα μπορούσαν να ενσωματώσουν μια πλατφόρμα γραπτών μηνυμάτων στο υπάρχον λογισμικό διαχείρισης πελατών, χρησιμοποιώντας το εργαλείο για την επιβεβαίωση των κρατήσεων. Έτσι το κατάλυμα θα μπορούσε να στέλνει ειδικές προσφορές ανά περίπου έξι μήνες.

Ένα πλάνο το οποίο θα ήθελε να δει να αποδίδει καρπούς είναι η χρήση της πλατφόρμας SlickText ως υποδοχέα γραπτών μηνυμάτων. Οι πελάτες θα μπορούσαν να λάβουν πληροφορίες από τη ρεσεψιόν χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν στο email τους ή να συμπληρώσουν κάποια ηλεκτρονική φόρμα. Ερωτήσεις σχετικά με κρατήσεις για δείπνο και ώρες τσεκ-ιν θα μπορούν να αποσταλούν από μέσα στο ταξί στη διαδρομή για το αεροδρόμιο, ή αμέσως πριν την απογείωση.

«Η αποστολή γραπτού μηνύματος είναι προτιμότερος τρόπος επικοινωνίας στην περίπτωση μιας απλής ερώτησης» είπε ο Angilella.

*Η Helen Anne Travis είναι συγγραφέας ταξιδιωτικών βιβλίων. Τα άρθρα της έχουν δημοσιευτεί στη Chicago Tribune, τη Huffington Post και τους Tampa Bay Times, μεταξύ άλλων έγκριτων εντύπων.

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 22/11 10:40

    Ο Κλασσικός Μαραθώνιος Αθηνών στη Σαγκάη

  2. 22/11 10:34

    Εγκαινιάστηκε η 4η έκθεση Art Thessaloniki

  3. 22/11 10:32

    Aldiana: Χαμηλές τιμές προκρατήσεων μέχρι και τον Δεκέμβριο- Τι ισχύει για το Aldiana Club Crete

  4. 22/11 10:28

    Sundair: Πτήσεις προς Κέρκυρα από Δρέσδη το 2020

  5. 22/11 10:10

    Πράσινο φως στην ΔΗΜΑΝΤΙ Α.Ε. για 2 νέα πολυτελή ξενοδοχεία στη Κέρκυρα

  6. 22/11 10:08

    Διαγωνισμός για ψηφιακές υπηρεσίες προβολής πολιτιστικών χώρων και δράσεων στα Χανιά

  7. 22/11 09:58

    Με νέες θεματικές ενότητες ανοίγει ο Μύλος των Ξωτικών στα Τρίκαλα

  8. 22/11 09:57

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Διαγωνισμός για στοχευμένη παρουσίαση του τουριστικού προορισμού

  9. 22/11 09:55

    Διαγωνισμός για την προώθηση της παραδοσιακής γαστρονομίας στα Γρεβενά

  10. 22/11 09:45

    Τα βασικά συστατικά του επιτυχημένου marketing για τα ξενοδοχεία- Γράφει η Τίνα Τορίμπαμπα (*)

  11. 21/11 17:42

    Aegean: 10% περισσότερα έσοδα στο 9μηνο

  12. 21/11 17:07

    Προϋπολογισμός 2020: Οι ελαφρύνσεις σε φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις

  13. 21/11 16:55

    Στην Θεσσαλονίκη το 2020 το μεγαλύτερο στούντιο κινηματογραφικών παραγωγών στη ΝΑ Ευρώπη

  14. 21/11 16:54

    Προϋπολογισμός 2020: Το μεγάλο στοίχημα της κυβέρνησης για την προσέλκυση νέων επενδύσεων

  15. 21/11 16:30

    Ο Χ. Θεοχάρης στην Ουάσιγκτον: Ενίσχυση της τουριστικής συνεργασίας Ελλάδας-Ισραήλ-Κύπρου

  16. 21/11 16:27

    "Αντίο" από την Thomas Cook Γερμανίας- ποιες μάρκες διασώζονται

  17. 21/11 16:17

    Μ.Κόνσολας: Εύσημα στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου

  18. 21/11 15:41

    Ημερίδα: Απαιτείται σχέδιο δράσης για τον Πολιτισμό και Τουρισμό στις ηλικίες 55+

  19. 21/11 15:23

    Booking.com | Εσείς συμφωνείτε, σιωπηρά, να μοιράζεστε την χαμηλότερη τιμή σας και με άλλους OTA;

  20. 21/11 14:39

    Ελληνικός τουρισμός | 4,5 δισ. ευρώ οι ταξιδιωτικές δαπάνες Βρετανών, Γάλλων και Αμερικανών στο 9μηνο

  21. 21/11 13:55

    Δήμαρχος Παρισιού: Προειδοποίηση στην Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων για τη συμφωνία με την Airbnb

  22. 21/11 13:30

    Τουρίστας κλήθηκε να πληρώσει 2.360 ευρώ για εξετάσεις στο νοσοκομείο Σαντορίνης

  23. 21/11 13:02

    Αλλάζει ο κυκλοφοριακός χάρτης της Αθήνας - Πώς αναμένεται να ωφεληθεί ο τουρισμός

  24. 21/11 12:54

    Τα Χανιά ο πιο hot παραθαλάσσιος προορισμός των Αμερικανών το 2020!

  25. 21/11 12:33

    ΑΑΔΕ: Φοροδιαφυγή μέσω διαδικτύου- Καφετέρια πούλησε παπούτσια αξίας 1,25 εκατ. ευρώ!

  26. 21/11 12:25

    Επεκτείνεται το δίκτυο μονοπατιών Apollo Trails

  27. 21/11 12:02

    Το ανακαινισμένο Cretan Malia Park μέλος των Design Hotels

  28. 21/11 11:51

    H τουριστική επιχειρηματικότητα αλλάζει

  29. 21/11 10:40

    Η Revival συμμετέχει στην έκθεση της Xenia μετά την επιτυχημένη παρουσία στο “100% Hotel Show”

  30. 21/11 10:23

    Τουρισμός | Ο Anex Tour αγοράζει τους Öger Tours και Bucher στη Γερμανία

  31. 21/11 10:17

    Ποιος θα αγοράσει την καταχρεωμένη Alitalia;

  32. 21/11 10:02

    Τα 10 χρόνια στην Ελλάδα γιόρτασε ο διεθνής πάροχος πληρωμών Planet

  33. 21/11 09:58

    Άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Σαντορίνη, Κάρπαθο και Χανιά

  34. 21/11 09:56

    Συνέδριο για το θαλάσσιο χωροταξικό από οικολογικές οργανώσεις

  35. 21/11 09:55

    Αναβίωση του ρομαντισμού και της ιδιαίτερης αισθητικής της Κηφισιάς

  36. 21/11 09:49

    Οι Χριστουγεννιάτικες Φωτιές της Φλώρινας

  37. 21/11 09:44

    Δήμος Αποκορώνου: Όχι σε hot spot για μετανάστες – Οι τουρίστες επιλέγουν την Κρήτη λόγω ασφάλειας

  38. 21/11 09:43

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδήλωση στο Μέγαρο της Πρεσβείας στη Μόσχα

  39. 20/11 18:49

    Παρουσίαση του Imathia Brunch - Wine Edition

  40. 20/11 17:36

    Η Ακρόπολη φωτίζεται με το μπλε χρώμα της UNICEF

  41. 20/11 17:25

    Επιπλέον 15 εκατομμύρια ευρώ για την ενίσχυση νέων τουριστικών ΜμΕ

  42. 20/11 15:45

    Υπουργείο Τουρισμού: Συνάντηση όλων των φορέων για τον τουρισμό στην Αττική

  43. 20/11 15:42

    FTI: Νέο ξενοδοχείο στην Κέρκυρα το 2020 - Μεταφέρονται τα γραφεία της Αθήνας

  44. 20/11 15:37

    H Airbnb θα καλύπτει τις ανάγκες στέγασης στους Ολυμπιακούς Αγώνες μέχρι το 2028

  45. 20/11 15:19

    FedHATTA: Συνεργασία για τον τουρισμό μεταξύ Ελλάδας - Αζερμπαϊτζάν

  46. 20/11 14:37

    TripAdvisor: Nέα αυτοεξυπηρετούμενη πλατφόρμα διαφήμισης για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

  47. 20/11 14:13

    Τουρισμός: 16 δισ. ευρώ τα τουριστικά έσοδα το 9μηνο, +2 δισ. σε σχέση με πέρυσι

  48. 20/11 13:59

    Η σέξι διαφήμιση απογείωσε τις αφίξεις στο Βίλνιους

  49. 20/11 13:40

    Παράταση στην προθεσμία κατάταξης ζητούν και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια

  50. 20/11 13:14

    Χ.Θεοχάρης: Ενίσχυση των επενδύσεων σε φιλοπεριβαλλοντικά καταλύματα υψηλής ποιότητας

  51. 20/11 12:51

    Δημοσκόπηση: Καταλληλότερος ο Χ. Θεοχάρης για το υπ. Τουρισμού με διπλάσιο ποσοστό έναντι της Ε.Κουντουρά

  52. 20/11 12:48

    Airbnb: Μετά τα σπίτια, προχωρά στην εξακρίβωση των εμπειριών

  53. 20/11 12:30

    Καταδυτικό πάρκο, με τη μορφή υποθαλάσσιας «όασης», στη Σταλίδα Ηρακλείου

  54. 20/11 12:09

    Nelios: Αυξάνονται οι online κρατήσεις και τα έσοδα στα ελληνικά ξενοδοχεία (πίνακες)

  55. 20/11 12:05

    Athens International Tourism Expo: Συμμετοχές εκθετών από 10 χώρες

  56. 20/11 12:02

    Τουρισμός: Τι αγαπούν και τι φοβούνται οι ταξιδιώτες στα μοναχικά ταξίδια

  57. 20/11 11:51

    Άδειες για ξενοδοχεία σε Σκύρο και Κω

  58. 20/11 11:43

    Πρώτη δικαστική προσφυγή ταξιδιώτη του Thomas Cook για κρατικές ευθύνες στην πτώχευση

  59. 20/11 11:02

    Γερμανικός τουρισμός: 106 καταστήματα της Thomas Cook αγοράζει η Galeria Karstadt Kaufhof

  60. 20/11 10:38

    Alltours: 2 εκατ. τουρίστες το 2020, 30% περισσότερα ξενοδοχεία, διεύρυνση της συνεργασίας με αλυσίδες- και την Grecotel

  61. 20/11 10:19

    Πώς ο Βόλος και το Πήλιο θα γίνουν γαστρονομικός προορισμός

  62. 20/11 10:06

    Διαγωνισμός εκμίσθωσης ξενοδοχείου στην Αρχαία Ολυμπία

  63. 20/11 10:04

    Τα υπέρ και τα κατά για την ανάπτυξη του τουρισμού σε προστατευόμενες περιοχές

  64. 20/11 09:55

    Διαγωνισμός για παγοδρόμιο στην Κεντρική Πλατεία Ιστιαίας τα Χριστούγεννα

  65. 20/11 09:53

    Ο ΕΟΤ στο Εθνικό Φόρουμ Τουριστικών Πρακτόρων στη Πολωνία

  66. 19/11 16:23

    Έρευνα | «Σέξι» προορισμός η Αθήνα και το 2019, αλλά οι τουρίστες ζητούν καθαριότητα και επαφή με τους ντόπιους

  67. 19/11 15:58

    Οι δράσεις της «Σύμπραξης Τουρισμού Καβάλας – Θάσου»

  68. 19/11 14:29

    Ο πίνακας «Βυθισμένη Πολιτεία» του Γ. Μόραλη, ιδιοκτησίας ΕΤΑΔ, σε έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη

  69. 19/11 14:24

    Η Έδεσσα, η Πέλλα και το Καϊμακτσαλάν στην Philoxenia 2019

  70. 19/11 14:11

    Τουρκικός τουρισμός: Σημαντική αύξηση αφίξεων από νέες αγορές

  71. 19/11 13:27

    Νέες πτήσεις της Eurowings στην Ελλάδα το 2020

  72. 19/11 13:24

    Η Αθήνα 78η ανάμεσα στις 500 πιο καινοτόμες πόλεις του κόσμου

  73. 19/11 13:18

    Ημερίδα με θέμα: Ρόδος – Destination Marketing

  74. 19/11 13:03

    Η Θεσσαλονίκη παρουσιάζεται στις πτήσεις της Transavia

  75. 19/11 11:10

    Έρευνα της SAS | Πώς θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030;

  76. 19/11 10:54

    1 εκατ. τουρίστες ο στόχος της EasyJet Holidays στο Ηνωμένο Βασίλειο

  77. 19/11 10:37

    Ο κ.Γ.Κρητικόπουλος νέος Γενικός Διευθυντής στο Novotel Athens

  78. 19/11 10:20

    6.700 επισκέπτες στην έκθεση Greek Panorama για τον εναλλακτικό τουρισμό στο Ζάππειο

  79. 19/11 08:45

    Αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχείο στην Πάρο και στην Ηλεία

  80. 19/11 08:40

    Ε.Ξ. Ημαθίας: Δοκιμάζοντας τις brunch δημιουργίες στα ξενοδοχεία της περιοχής

  81. 19/11 08:39

    ΕΟΤ: Προβολή του Οινοτουρισμού της Μακεδονίας στις Βρυξέλλες

  82. 19/11 08:37

    Στην Κέρκυρα το συνέδριο Βιώσιμης Πολιτιστικής και Τουριστικής Ανάπτυξης

  83. 19/11 08:35

    Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες εκδρομής στο Στρασβούργο

  84. 19/11 08:29

    Η Αρκαδία στην 1η έκθεση Εναλλακτικού Τουρισμού Greek Panorama

  85. 19/11 08:25

    Ψηφίστηκε η ρύθμιση: Νέα προθεσμία κατάταξης των ξενοδοχείων και των camping

  86. 19/11 08:19

    Ο κ.Θεοχάρης σε συνέδριο στην Ουάσιγκτον

  87. 18/11 17:13

    Πρώτο Ελληνογερμανικό Φόρουμ για την καινοτομία

  88. 18/11 16:52

    Συνελήφθησαν μέλη σπείρας που ξάφριζαν ταξιδιώτες στο αεροδρόμιο Αθήνας

  89. 18/11 16:46

    Συνάντηση ΥΠΕΝ με το δήμαρχο Ύδρας για τη διαχείριση απορριμμάτων

  90. 18/11 16:41

    M. Κόνσολας: Ουσιαστική αναβάθμιση του χάρτη της τουριστικής εκπαίδευσης

  91. 18/11 15:52

    "Αυτό που θέλουν οι ταξιδιώτες": Νέα αγορά καταλυμάτων που συνδυάζει Airbnb και ξενοδοχείο

  92. 18/11 14:55

    Αγαπημένος προορισμός εναλλακτικού τουρισμού και για τους Έλληνες η Κ. Μακεδονία

  93. 18/11 14:24

    Ο Απόστολος Τζιτζικώστας εξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας

  94. 18/11 14:00

    Ο Anex Tour ενδιαφέρεται για τα brand Öger Tours, Bucher και Neckermann

  95. 18/11 13:19

    Τουριστική μίσθωση σπιτιών - Τα κριτήρια για ιδιοκτήτες και ταξιδιώτες

  96. 18/11 12:57

    ΕΤC: Ο αειφόρος τουρισμός θα «σώσει» τον ευρωπαϊκό τουριστικό κλάδο- Αύξηση των Αμερικανών στην Ελλάδα

  97. 18/11 12:27

    Κρήτη: Καινοτόμα εφαρμογή για τους καλλιεργητές αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών

  98. 18/11 12:17

    Ο Thomas Cook κατέρρευσε εξαιτίας της χαμηλής διαφοροποίησης

  99. 18/11 12:04

    Στις 21 Νοεμβρίου ανοίγει η 4η Art Thessaloniki International Contemporary Art Fair

  100. 18/11 12:02

    Βρετανικός τουρισμός: Οι ηλικιωμένοι ταξιδιώτες τιμωρούνται με πρόσθετα τέλη και χρεώσεις