Booking.com | Ξενοδοχεία: Μην αφήνετε τα αρνητικά σχόλια των επισκεπτών αναπάντητα

Booking.com | Ξενοδοχεία: Μην αφήνετε τα αρνητικά σχόλια των επισκεπτών αναπάντηταΠηγή φωτο: pixabay.com
  • Τα σχόλια των επισκεπτών είναι καθοριστικά για τις κρατήσεις ενός καταλύματος. Η Booking.com διαπίστωσε ότι οι χρήστες της πλατφόρμας δίνουν προτεραιότητα στα σχόλια άλλων ταξιδιωτών σε σχέση με εκείνα, που προέρχονται από δημοσιογράφους, ταξιδιωτικούς blogger, ακόμη και εκείνα από συγγενείς και φίλους. Ουσιαστικά, τα σχόλια των επισκεπτών, μαζί με την τοποθεσία και την τιμή κρίνουν την ύπαρξη ή τον αφανισμό ενός καταλύματος...

Γι αυτό το λόγο, η Booking.com σε άρθρο, που απευθύνεται στα συνεργαζόμενα καταλύματα, συστήνει στους οικοδεσπότες να ακολουθήσουν 6 βήματα για το τι πρέπει να κάνουν σχετικά με τα σχόλια. Γράφει:

"Μην αφήνετε τα αρνητικά σχόλια για το κατάλυμα να χαλάνε τη διάθεσή σας. Απαντήστε στα αρνητικά σχόλια γρήγορα, αξιοπρεπώς και αποτελεσματικά με αυτήν την ξεκάθαρη διαδικασία έξι βημάτων.

Τα σχόλια είναι τόσο σημαντικά, που το να μην υπάρχουν καθόλου σχόλια για κάποιο κατάλυμα μπορεί να αποτελεί πρόβλημα. «Οι επισκέπτες στην πραγματικότητα προτιμούν τα καταλύματα με χαμηλότερη βαθμολογία από εκείνα που δεν έχουν καθόλου σχόλια», σημειώνει ο Apoorv Singhal, Junior Product Manager στην Booking.com. «Η πλειονότητα των κρατήσεων στην πλατφόρμα μας αφορά καταλύματα για τα οποία υπάρχει τουλάχιστον ένα σχόλιο». Φυσικά, ωστόσο, δεν είναι όλα τα σχόλια θετικά.

Τα αρνητικά σχόλια ίσως είναι κάτι το δυσάρεστο, αλλά μπορείτε να αξιοποιήσετε την απάντηση σε αυτά ως ένα πολύτιμο μάθημα. Μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια καλύτερη συνολική εμπειρία επισκεπτών. Όταν είναι να αποφασίσετε αν θα απαντήσετε ή όχι σε ένα αρνητικό σχόλιο, μια καλή πρακτική είναι να απαντάτε σε σχόλια που αναφέρουν λεπτομέρειες τις οποίες μπορείτε να ελέγξετε.

Έξι ξεκάθαρα βήματα για να διαχειριστείτε ένα αρνητικό σχόλιο για το ξενοδοχείο σας

1. Δεσμευτείτε ότι θα απαντήσετε γρήγορα 

Αν κάποιος δημοσίευσε ένα αρνητικό σχόλιο, είναι σχεδόν σίγουρο ότι ήθελε να τραβήξει την προσοχή σας. Απαντώντας γρήγορα, του δίνετε να καταλάβει ότι όντως τράβηξε την προσοχή σας. Αφού δεσμευτείτε να απαντήσετε, ενεργήστε γρήγορα, ακολουθώντας τη λογική εξυπηρέτησης πελατών. Εάν βοηθάει, ρυθμίστε ένα χρονόμετρο στο τηλέφωνό σας και διαθέστε πέντε ή δέκα λεπτά για να διατυπώσετε μια απάντηση.

2. Ευχαριστήστε τον επισκέπτη του ξενοδοχείου για το ότι άφησε σχόλιο

Δείξτε ότι παίρνετε τη γνώμη του στα σοβαρά, απαντώντας με ενσυναίσθηση, και ευχαριστήστε τον που μέσα από το σχόλιό του ενημερωθήκατε για αυτό το ζήτημα. Προσφωνήστε τον με το μικρό του όνομα, εάν είναι δυνατόν. Οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν να κάνουν ένα σχόλιο ανώνυμα, αλλά αν χρησιμοποιήσουν το μικρό τους όνομα, είναι ίσως λογικό να τους απαντήσετε σε πιο προσωπικό τόνο.

3. Αναγνωρίστε το γεγονός ότι μπορεί να μην είχε μια εξαιρετική εμπειρία επισκέπτη

Επικεντρωθείτε στην αντιμετώπιση των συγκεκριμένων θεμάτων που τον προβλημάτισαν. Δεν χρειάζεται να αναφερθείτε σε κάθε λεπτομέρεια ενός παραπόνου, αλλά θα πρέπει τουλάχιστον να αναγνωρίσετε ότι κάτι δεν πήγε καλά. Δείξτε ότι πιστεύετε όσα ισχυρίζεται, ακόμα κι αν είστε δύσπιστοι. Είναι εξαιρετικά δελεαστικό να αμφισβητήσετε δημόσια την εγκυρότητα των ισχυρισμών ενός σχολίου, αλλά αν προσεγγίσετε αυτό το θέμα σαν να επρόκειτο για νομικό ζήτημα, μπορεί να καταλήξετε να φαίνεστε ύποπτοι ή ακόμα και παρανοϊκοί σε τρίτους παρατηρητές. Πάρτε στα σοβαρά όσα ισχυρίζεται και φροντίστε αυτή η στάση σας να είναι εμφανής στην απάντησή σας. 

4. Εάν το κρίνετε πρέπον, ζητήστε συγγνώμη

Ο Βενιαμίν Φραγκλίνος, ένας από τους θεμελιωτές του κράτους των ΗΠΑ, γνωστός για τις πολλές καλές συμβουλές του, είπε κάποτε: «Ποτέ μην καταστρέφεις μια συγγνώμη με μια δικαιολογία». Αν ζούσε στην εποχή του διαδικτύου, ίσως αναγκαζόταν να επεκτείνει αυτό το γνωμικό για να λάβει υπόψη το φαινόμενο της ανειλικρινούς συγγνώμης. Υπό αυτό το πρίσμα, αν γράψετε «Ζητούμε συγγνώμη *αν* προσβληθήκατε», θα ήταν ατόπημα. Όταν θέλετε να ζητήσετε συγγνώμη, μην το κάνετε με διατύπωση που στρέφει την προσοχή στον επισκέπτη. Στόχος σας είναι να του δείξετε ότι τον κατανοείτε, ότι είστε ειλικρινείς και ότι αποδέχεστε την ευθύνη, όχι να αποφύγετε την κριτική. 

Ένας απλός εμπειρικός κανόνας που μπορείτε να ακολουθήσετε: η ειλικρινής συγγνώμη περιέχει τη φράση «Συγγνώμη» και στη συνέχεια απλώς αναφέρετε τι συνέβη. Και πάλι, λάβετε υπόψη τους ισχυρισμούς του και δείξτε ότι σέβεστε αυτά που σας ανέφερε για την εμπειρία του. 

5. Δείξτε ότι αναλαμβάνετε δράση, για να αποδείξετε ότι ενδιαφέρεστε για τη φήμη του ξενοδοχείου σας

Εξηγήστε τι ενέργειες κάνετε για να περιορίσετε το πρόβλημα, αν είναι δυνατόν. Εάν το πρόβλημα δεν έχει ξεκάθαρη λύση, τουλάχιστον ενημερώστε τον επισκέπτη για το πώς διαχειρίζεστε το παράπονό του, προκειμένου να διασφαλίσετε ότι άλλοι επισκέπτες δεν θα έχουν την ίδια εμπειρία. Ωστόσο, και αυτό είναι πολύ σημαντικό, ο πραγματικός σας στόχος εδώ είναι να στηρίξετε τα λόγια σας με έργα.

«Από έρευνα που έγινε σε χρήστες, γνωρίζουμε ότι αυτοί είναι πρόθυμοι να αγνοήσουν τα αρνητικά σχόλια, εάν δουν ότι ο συνεργάτης απάντησε με τρόπο που δείχνει ότι αναγνώρισε το πρόβλημα ή ότι ανέλαβε δράση για αυτό», σημειώνει ο Singhal.

Το ιδανικό θα ήταν να μπορείτε να απαντήσετε θετικά για να αναφέρετε ότι έχετε διορθώσει το πρόβλημα. Εάν έχετε κάνει κάποια αναβάθμιση στο κατάλυμά σας βάσει αυτού ή κάποιου άλλου παραπόνου, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να το αναφέρετε. Δείξτε ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για τη βελτίωση του καταλύματος και την ικανοποίηση των επισκεπτών σας. 

6. Προσκαλέστε τον προσωπικά να επισκεφτεί ξανά το κατάλυμά σας 

Δείξτε με σαφή τρόπο ότι θέλετε ο επισκέπτης να σας επισκεφτεί και πάλι και ότι είστε πρόθυμοι να του μιλήσετε προσωπικά, εκτός βέβαια αν νιώθετε ότι δεν θέλετε πραγματικά κάτι τέτοιο. Εξαρτάται από εσάς να αποφασίσετε πώς ακριβώς θα κλείσετε την επικοινωνία σας με κάποιον δυσαρεστημένο επισκέπτη, αλλά είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσετε ότι εκείνος που θα πει την τελευταία λέξη είστε εσείς. Κάντε το με θετικό πνεύμα και αξιοπρέπεια.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 16/02 16:50

    Δύο αποφάσεις για ξενοδοχεία σε Ηράκλειο και Μυτιλήνη

  2. 16/02 13:24

    Παγκρήτιος Διαγωνισμός Γαστρονομικού Δώρου 2025

  3. 16/02 12:57

    Προβολή της Πιερίας στην αγορά της Τουρκίας

  4. 16/02 12:05

    «ΚΕΛΛΑΡΙ 10 | CELLAR 10» | Ντοκιμαντέρ για την ιστορία της ΑCHAIA CLAUSS

  5. 16/02 07:55

    Αγώνας ορειβατικού σκι στον Όλυμπο και ποδηλατικός αγώνας στη Λάρισα

  6. 15/02 15:16

    Ευρωπαϊκές αερομεταφορές | Ποιες αλλαγές έρχονται στα δικαιώματα των επιβατών

  7. 15/02 12:05

    Easyjet | Πτήσεις από Βερολίνο προς Κρήτη, Κέρκυρα και Ρόδο το καλοκαίρι

  8. 15/02 09:00

    Ταξιδι στα Κατσανοχώρια: Οι κρυμμένοι θησαυροί της Ηπείρου

  9. 15/02 08:33

    Σε τουριστικό προϊόν εξελίσσεται το ορειβατικό σκι στην Κρήτη

  10. 15/02 07:48

    Νότης Μαρτάκης | Η τουριστική διαχείριση του φαινομένου των σεισμών στις Κυκλάδες

  11. 15/02 07:28

    Ποιες είναι οι μεγαλύτερες ελληνικές επενδύσεις στην Κύπρο

  12. 14/02 16:17

    ΥΠΑ: Πιστοποιητικά κατά EASA στα αεροδρόμια Κυθήρων, Χίου και Σητείας

  13. 14/02 15:54

    Μπουλντόζα στα αυθαίρετα, που χτίζονται τώρα

  14. 14/02 15:38

    Το ιστορικό "Κυκλαδικόν" γίνεται Διοικητήριο της Περιφέρειας στη Σύρο

  15. 14/02 15:06

    Λιμεναρχείο Θήρας | Απαγόρευση πρόσβασης σε λιμένες και όρμους- αναλυτικά τα μέτρα

  16. 14/02 14:13

    «Προορισμός Βιώσιμου Ορεινού Τουρισμού» | Η απόφαση της υπουργού Τουρισμού

  17. 14/02 12:48

    Ο ΕΟΤ Αγγλίας συναντά στο Δουβλίνο τα Ιρλανδικά ΜΜΕ

  18. 14/02 12:27

    Χρήσιμες συμβουλές για όσους ταξιδέψουν στη Σαντορίνη τις επόμενες ημέρες

  19. 14/02 11:21

    Δήμος Αθηναίων | Μήνυμα ενσυναίσθησης στους οδηγούς που σταθμεύουν αντικοινωνικά: «Δεν μ’ αγαπάς!»

  20. 14/02 11:10

    Προβολή της Πιερίας στην ιταλική αγορά - συμμετοχή του ΠΟΤΑΠ στην έκθεση ΒΙΤ

  21. 14/02 11:06

    H Όλγα Κεφαλογιάννη τιμώμενο πρόσωπο στη δεξίωση για τα γενέθλια του Ιάπωνα αυτοκράτορα

  22. 14/02 10:45

    Η ψηφιακή κάρτα εργασίας στα ξενοδοχεία δεν συμβαδίζει με την πραγματικότητα

  23. 14/02 10:35

    Έρωτας με την πρώτη ματιά για τους Λειψούς - δείτε το μουσικό βίντεο κλιπ του Δημάρχου με ράπερ

  24. 14/02 10:31

    Έρχεται εισιτήριο και στο φαράγγι της Αράδαινας;

  25. 14/02 10:25

    Συνάντηση της Greek Meetings Alliance με τον Ανδρέα Φιορεντίνο για τον MICE τουρισμό

  26. 14/02 09:30

    Τον τίτλο του πιο καινοτόμου αρχιτεκτονικού γραφείου στην Ελλάδα κατάκτησε για δεύτερη φορά η Potiropoulos+Partners στο πλαίσιο των 2025 Design & Build Awards

  27. 14/02 08:44

    Oι Επιτροπές Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των δήμων Κιμώλου, Σκιάθου και Σκοπέλου

  28. 14/02 08:30

    Οινικές διαδρομές στην Πελοπόννησο: Τρεις οικογένειες, τρεις ιστορίες πάθους

  29. 14/02 07:47

    Νέες επιβαρύνσεις για τα ξενοδοχεία στο Δήμο Ηρακλείου

  30. 14/02 07:44

    Δήμος Σφακίων: Αίτημα για αποζημιώσεις από την κατολίσθηση στο Φαράγγι του Κοτσυφού

  31. 14/02 07:35

    Β. Κατσαράς | Αισιοδοξία για τη σεζόν στη Νάξο- "βαριά" η ψηφιακή κάρτα για τα μικρά καταλύματα

  32. 14/02 07:15

    Το διατηρητέο στο κέντρο της Αθήνας που οδεύει για ξενοδοχείο

  33. 14/02 07:00

    Aπόβαση Τούρκων τουριστών στη Ρόδο τη φετινή σεζόν | Η Ε.Ξ.Ρ. στην έκθεση ΕΜΙΤΤ

  34. 14/02 06:45

    Σαντορίνη | Ακυρώσεις και ελλείψεις εργαζομένων σπρώχνουν προς μετατόπιση της σεζόν

  35. 14/02 06:30

    Η κατάρα των υποδομών: Οδύσσεια για ένα λιμάνι στην Πάρο

  36. 14/02 06:30

    Η εικόνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ελλάδα το 2024- στα 874 εκατ. ευρώ τα έσοδα

  37. 14/02 06:26

    Η επιβατική κίνηση των ευρωπαϊκών αεροδρομίων το 2024: Ανάκαμψη και νέες προκλήσεις

  38. 13/02 19:50

    Χρήστος Στυλιανίδης | Τα Καρνάγια θα συνεχίσουν να υπάρχουν

  39. 13/02 16:23

    Χαλκιδική: Ο Ελληνικός παράδεισος που γοητεύει την Ιταλία

  40. 13/02 14:08

    Η Dertour εξαγόρασε το Hotelplan Group χωρίς την Interhome

  41. 13/02 12:39

    Σαντορίνη | Άρχισαν να παγώνουν οι κρατήσεις- κρας τεστ το Πάσχα

  42. 13/02 11:57

    Συναντήσεις της Όλγας Κεφαλογιάννη με τις Πρέσβειρες Αλγερίας - Ρουμανίας

  43. 13/02 11:41

    Πώς η Volkswagen επιμηκύνει την τουριστική σαιζόν στην Ελλάδα - ποιο ξενοδοχείο άνοιξε για χάρη της

  44. 13/02 11:32

    Αθηναϊκή Αποκριά με πλήθος δράσεων στις επτά δημοτικές κοινότητες

  45. 13/02 11:27

    Με εισιτήριο φέτος η πρόσβαση στο Κουρταλιώτικο φαράγγι στο Ρέθυμνο

  46. 13/02 11:24

    Εγκαινιάζεται ο νέος Πολυχώρος Έρευνας και Πολιτισμού του ΙΤΕ στο Ηράκλειο

  47. 13/02 11:24

    Sun d’Or: 5 εβδομαδιαίες συνδέσεις με Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025

  48. 13/02 11:18

    O Έλληνας, νέος γενικός διευθυντής της IHG για το Ομάν, Κατάρ και Μπαχρέιν

  49. 13/02 11:12

    ΕΤΑΔ | Νέοι διαγωνισμοί για την Ακτή Βουλιαγμένης, το Ξενία Ουρανούπολης και το ιστορικό κτίριο Ασάνη στην Κέρκυρα.

  50. 13/02 08:30

    Βραβεία Forbes σε 15 Ελληνικά ξενοδοχεία – Οι 3 τάσεις που αλλάζουν την πολυτέλεια στα ταξίδια

  51. 13/02 08:20

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ζαγόρι, Ξυλόκαστρο και Σύβοτα

  52. 13/02 08:00

    Το Βαρούσι: Η αρχοντική συνοικία των Τρικάλων

  53. 13/02 07:52

    Thanos Hotels & Resorts: Ανοίγει τρίτο ξενοδοχείο στην Κύπρο, ψάχνει για Αθήνα

  54. 13/02 07:46

    Αμφιλοχία: Aνάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου για τουριστική προβολή

  55. 13/02 06:55

    Δίκτυο συνεργασίας δήμων Ανατολικής Μάνης και Γαύδου και για τον τουρισμό

  56. 13/02 06:21

    ΕΟΤ: Ορίστηκαν τα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου

  57. 13/02 06:20

    Έκθεση για το Εργοστάσιο Εμαγιέ στην Κέα

  58. 12/02 19:50

    Olympic Holidays | Nέος προορισμός η Αλβανία αυτό το καλοκαίρι- προσθήκες σε Ελλάδα και Κύπρο

  59. 12/02 19:48

    Τον Αλέξανδρο Βασιλικό τίμησε σήμερα η περιφέρεια Βορείου Αιγαίου

  60. 12/02 18:41

    Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης | Άγνωστες ιστορίες γυναικών των Κυκλάδων - Ξεναγήσεις για οικογένειες

  61. 12/02 16:54

    Royal Caribbean: Mε homeporting στον Πειραιά το 2025 – Καμία ακύρωση λόγω Σαντορίνης

  62. 12/02 15:08

    Στο Επιμελητήριο Ηρακλείου ο πρέσβης του Ισραήλ

  63. 12/02 14:05

    Royal Caribbean International | Κρουαζιέρες από τον Πειραιά το καλοκαίρι του 2025

  64. 12/02 13:54

    Ο θρησκευτικός τουρισμός στο επίκεντρο συνάντησης της Έλενας Ράπτη με τον πατέρα Νεκτάριο

  65. 12/02 13:48

    Smartwings Poland: Νέες πτήσεις τσάρτερ προς Καβάλα το 2025

  66. 12/02 12:38

    Νέος τουρ οπερέιτορ στη Γερμανία από την Eurowings - Στόχος να φτάσει στο top10 της αγοράς

  67. 12/02 12:18

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Να εξαιρεθούν rent a car και δίκυκλα από την διασύνδεση με το ψηφιακό πελατολόγιο

  68. 12/02 11:53

    Τουρισμός | Η Χαλκιδική στους σταθερά αναπτυσσόμενους προορισμούς στην Ελλάδα

  69. 12/02 11:37

    Η Θεσσαλονίκη κύριος λιμένας των Βαλκανίων - Το Master Plan του λιμένα

  70. 12/02 11:17

    Για 2 στους 3 Έλληνες η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι απλά άλλη μια μέρα

  71. 12/02 11:02

    Πατρινό Καρναβάλι | Στα ύψη οι τιμές και η πληρότητα στα καταλύματα - Ενδεικτικό "τιμολόγιο"

  72. 12/02 10:54

    Το Elatos Resort εντάσσεται στο exclusive brand Emblems Collection της Accor

  73. 12/02 10:30

    Γενέθλια για το Discovergreece.com - 11 χρόνια συνεχούς πληροφόρησης για τους προορισμούς και τις εμπειρίες στην Ελλάδα

  74. 12/02 10:20

    Γιατί η ΕΣΕΕ επιθυμεί διακαώς τη συνεργασία με τους φορείς του τουρισμού;

  75. 12/02 10:12

    H Choose Greece – Crete απλώνει χέρι βοηθείας στη Σαντορίνη

  76. 12/02 06:55

    Επέκταση, προβολή και προώθηση της εφαρμογής Explore Ionian Islands

  77. 12/02 06:48

    Ταξίδι εξοικείωσης για Γερμανό δημοσιογράφο στην Αθήνα

  78. 12/02 06:45

    Η οικονομία της Σαντορίνης αγγίζει τα 2.5 δισ ευρώ - Η ακτινογραφία της φιλοξενίας σε νούμερα

  79. 12/02 06:30

    Η ακτινογραφία των 5 βασικών τουριστικών αγορών της Κέρκυρας

  80. 12/02 06:21

    Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη

  81. 12/02 06:10

    Limnos Resort: Η mega-επένδυση 171 εκατ. ευρώ από την οικογένεια Μπούμπουρα

  82. 12/02 06:10

    Τουρισμός: Πού θα ταξιδέψουν το 2025 οι Γερμανοί - η θέση της Ελλάδας

  83. 12/02 06:05

    Τα μέλη των Επιτροπών Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των Δήμων Δράμας, Νέστου και Σιντικής

  84. 11/02 19:41

    Ενίσχυση της τουριστικής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Νότιας Κορέας

  85. 11/02 16:45

    Ανανεώθηκε η συνεργασία Barclays και Wyndham στις πιστωτικές κάρτες συνεπωνυμίας

  86. 11/02 16:33

    Το Radisson Blu Park Hotel Athens γιορτάζει τα 50 χρόνια αθηναϊκής φιλοξενίας

  87. 11/02 16:16

    Η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών γιορτάζει τα 80 χρόνια της

  88. 11/02 15:58

    Δρομολογείται το εμβληματικό έργο «Αστική Ανάπλαση τμημάτων Ανατολικής Καλαμαριάς»

  89. 11/02 15:40

    Κι όμως η Σαντορίνη έχει ΤΩΡΑ Κινέζους τουρίστες!

  90. 11/02 15:25

    Κομισιόν: Σε δημόσια διαβούλευση η Ευρωπαϊκή στρατηγική για την ανθεκτικότητα των υδάτων

  91. 11/02 15:14

    Έκτακτα μέτρα για την προστασία των εργαζομένων και των επιχειρήσεων της Σαντορίνης

  92. 11/02 14:42

    Ελληνικός τουρισμός: Πλώρη για νέα ρεκόρ το 2025 από τις 5 μεγάλες αγορές, εκτός απροόπτων

  93. 11/02 14:37

    Zeus International: Στρατηγικό rebranding με έναρξη την αναβάθμιση του Mirabello Bay Luxury Resort

  94. 11/02 14:18

    ΠΟΞ για ψηφιακή κάρτα: Δεν έχουν ληφθεί υπόψη οι ιδιαιτερότητες των ξενοδοχείων

  95. 11/02 14:12

    Ο πρώτος Έλληνας Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Διάσκεψης για τη Μοριακή Βιολογία

  96. 11/02 11:44

    Etihad: Με το νέο Airbus A321neo LR η σύνδεση Άμπου Ντάμπι - Αθήνα το 2026

  97. 11/02 11:17

    Επαναλειτουργεί η Δημοτική Βιβλιοθήκη Αθήνας

  98. 11/02 11:05

    Ευχή για λήξη του συναγερμού στην Σαντορίνη από την διευθύντρια του ΕΟΤ στην Αγγλία

  99. 11/02 11:00

    Γιατί ο ελληνικός τουρισμός δε μπορεί να γεμίσει τις κενές θέσεις εργασίας 

  100. 11/02 10:27

    ΤUI | Η Ελλάδα στις πρώτες θέσεις των θερινών κρατήσεων - Ο οδικός χάρτης για την παγκόσμια ανάπτυξη