Trivago | Ξενοδοχεία: Ο σωστός τρόπος να προσεγγίσετε παγκόσμιους ταξιδιώτες

Trivago | Ξενοδοχεία: Ο σωστός τρόπος να προσεγγίσετε παγκόσμιους ταξιδιώτεςΠηγή φωτο: pixabay.com

Είτε μέσω αφήγησης είτε τραγουδιών, σε έντυπη ή ψηφιακή μορφή, οι λέξεις μιας γλώσσας έχουν τη δύναμη να ξυπνούν ανθρώπινα συναισθήματα. Μάλιστα, υπάρχουν 27 διακριτές κατηγορίες, σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσιεύτηκε στην ακαδημαϊκή έκδοση  Proceedings of the National Academy of Sciences.

Διαβάστε τη συνέχεια αυτού του ενδιαφέροντος θέματος από το businessblog της trivago...

Συνεπώς, αν οι λέξεις στην περιγραφή σας στην trivago (και στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας) προκαλούν ενδιαφέρον και ενθουσιασμό στους ταξιδιώτες με τους οποίους έχετε την ίδια μητρική γλώσσα, γιατί να μην προκαλέσετε τα ίδια συναισθήματα και στους διεθνείς ταξιδιώτες; Εξάλλου, είναι και αυτοί πολύ σημαντικοί για την επιχείρησή σας.

Ως κορυφαίο metasearch ξενοδοχείων, η trivago αποτελεί το σημείο εκκίνησης για εκατομμύρια ταξιδιώτες που θέλουν να βρουν το ιδανικό ξενοδοχείο online. Για αυτόν τον λόγο, πάντα παροτρύνουμε τους ξενοδόχους στο trivago Business Studio να φροντίζουν το προφίλ τους να είναι πλήρες και ελκυστικό για τους δυνητικούς πελάτες τους σε 190 χώρες στις 54 μεταφρασμένες πλατφόρμες μας. Και αυτό περιλαμβάνει να έχουν μια περιγραφή στην trivago διαθέσιμη σε περισσότερες από μία γλώσσες.

Η μετάφραση και η τοπική προσαρμογή διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη διαδικτυακή παρουσία ενός ανεξάρτητου ξενοδοχείου και πρέπει να συνυπολογίζονται στη στρατηγική μάρκετινγκ.

Όπως δήλωσε ο Βρετανός μεγιστάνας της διαφήμισης David Ogilvy: «Αν προσπαθείς να πείσεις κάποιον να κάνει ή να αγοράσει κάτι, θεωρώ ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείς τη γλώσσα του, τη γλώσσα στην οποία σκέφτεται».

Η ορθότητα αυτής της άποψης ξεπερνά το γλωσσικό επίπεδο και υπάρχουν δεδομένα που την υποστηρίζουν.

Οι πελάτες σας είναι καταναλωτές
Αν θεωρείτε ότι δεν είναι απαραίτητο να μεταφράσετε την περιγραφή σας στην trivago (και την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας), επειδή δέχεστε πελάτες μόνο από τη χώρα σας, ίσως θα ήταν καλό να το ξανασκεφτείτε. Δείτε γιατί:

Σύμφωνα με μια αναλυτική έκθεση που δημοσιεύτηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, περίπου το 81% όσων συμμετείχαν στην έρευνα θεωρούσε ότι όλες οι ιστοσελίδες που δημιουργούνται στη χώρα τους θα πρέπει να έχουν εκδόσεις διαθέσιμες και σε άλλες γλώσσες. Επίσης, περίπου το 44% δήλωσε ότι έχασε ενδιαφέρουσες πληροφορίες, επειδή οι ιστοσελίδες δεν ήταν διαθέσιμες σε γλώσσα που καταλάβαινε.

Αυτό σημαίνει ότι η περιγραφή σας στην trivago (και η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας) θα πρέπει να μεταφραστεί σε περισσότερες από 100 γλώσσες; Φυσικά και όχι. Αλλά στις βασικές γλώσσες της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείστε, ναι, ειδικά αν διαπιστώνετε ότι μπορείτε να έχετε όφελος αξιοποιώντας ένα άλλο τμήμα διεθνών ταξιδιωτών με υψηλές προοπτικές.

Ωστόσο, δεν είναι καλό να αποφασίσετε να προχωρήσετε στη μετάφραση με μισή καρδιά, χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν online εργαλείο. Όσο δελεαστικό και αν είναι, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι απώλεια πελατείας και όχι αύξηση εσόδων.

Άνθρωπος έναντι μηχανής

Όλοι μας έχουμε δει λανθασμένες μεταφράσεις όταν ταξιδεύουμε ανά τον κόσμο ή σερφάρουμε στο ίντερνετ. Ορισμένες μάς κάνουν να κλαίμε από τα γέλια, ενώ άλλες απλώς να κλαίμε. Κατά πάσα πιθανότητα, ο ένοχος είναι μια μηχανική μετάφραση.

Ένα βασικό πλεονέκτημα της μηχανικής μετάφρασης είναι ότι όντως εξοικονομεί χρόνο και χρήμα. Και, σαφώς, είναι χρήσιμη όταν θέλουμε να μάθουμε τα βασικά για να καλωσορίσουμε τους διεθνείς πελάτες μας. Ωστόσο, υπάρχει μια παγίδα. Η μηχανική μετάφραση δε διαθέτει ακόμα την απαιτούμενη ανθρώπινη προσέγγιση, γιατί απλώς δεν μπορεί να εντοπίσει όλα τα μοναδικά χαρακτηριστικά της κάθε γλώσσας (γραμματική, σύνταξη, συμφραζόμενα, ιδιωματισμούς).

Ας δούμε ένα παράδειγμα του πώς οι κατά λέξη μεταφράσεις μπορούν να προκαλέσουν μειδίαμα:

Τα ομώνυμα είναι συνήθη στις γλώσσες και πάντα δημιουργούν μια σειρά από προβλήματα όταν χρησιμοποιείτε μηχανική μετάφραση. Η λέξη «property» στα Αγγλικά προκαλεί συχνά ζητήματα στα Ελληνικά.

Μια επικεφαλίδα σε μια ταξιδιωτική ιστοσελίδα ανέφερε ότι οι δυνητικοί πελάτες θα μπορούσαν να αναλάβουν τον έλεγχο των καλύτερων παροχών της: Επιλέξτε την καλύτερη ιδιοκτησία. Δυστυχώς, συνεχίζοντας προς τα κάτω, δημιουργούνταν ακόμα μεγαλύτερη σύγχυση, καθώς η μία κατά λέξη μετάφραση διαδεχόταν την άλλη (προσπαθήστε να ερμηνεύσετε την απόδοση κοιμάται 4 άνετα).

Προς αποφυγή καταστροφικών συνεπειών και παρεξηγήσεων σχετικά με περιεχόμενο που προκαλεί πλήρη σύγχυση στους πελάτες, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να αφήσετε τους επαγγελματίες μεταφραστές να κάνουν τα μαγικά τους: μακροπρόθεσμα, αυτό θα σας ανταμείψει.

Με μια σύντομη έρευνα στο ίντερνετ, θα καταφέρετε να βρείτε τις κατάλληλες υπηρεσίες μετάφρασης σε λογικές τιμές που δεν θα υπερβαίνουν τον προϋπολογισμό σας.

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε:

  • Προσδιορίστε τους τύπους των παγκόσμιων ταξιδιωτών με τους οποίους θέλετε να έρθετε σε επαφή.
  • Αναζητήστε μεταφραστές με ειδίκευση στον τουρισμό ή/και στον ξενοδοχειακό κλάδο. Αυτό δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση, ωστόσο, μπορεί να είναι χρήσιμο.
  • Προσλάβετε έμπειρους μεταφραστές που έχουν ως μητρική τη γλώσσα της αγοράς την οποία θέλετε να στοχεύσετε.

Αφού βρείτε τους μεταφραστές που πληρούν όλες τις προϋποθέσεις, θα λάβετε ακριβείς και υψηλής ποιότητας μεταφράσεις που θα σας βοηθήσουν να καταργήσετε τα γλωσσικά εμπόδια ανάμεσα σε εσάς και τους μελλοντικούς διεθνείς πελάτες σας. 

Τοπική προσαρμογή σημαίνει εξατομίκευση

Ας το παραδεχτούμε. Όλος αυτός ο όγκος πληροφοριών και πόρων στον οποίο έχουμε πρόσβαση ως ταξιδιώτες είναι ευλογία και κατάρα μαζί. Σύμφωνα με μια έρευνα που πραγματοποίησε η Nielsen για την Google, διαπιστώθηκε ότι οι ταξιδιώτες αφιερώνουν κατά μέσο όρο 53 ημέρες για την κράτηση του ταξιδιού τους, ενώ κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου σχεδιασμού θα έχουν προβάλει 28 διαφορετικές ιστοσελίδες σε 76 περιόδους σύνδεσης στο ίντερνετ.

Αυτό από μόνο του δείχνει ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης στο ίντερνετ είναι το πρώτο σημείο επαφής από όπου πραγματικά ξεκινάει η εμπειρία πελατών. Και εκεί είναι που θα πρέπει να ξεχωρίσετε. Είναι πάρα πολύ εύκολο να χάσετε έναν δυνητικό πελάτη από έναν ανταγωνιστή στο διάστημα αυτών των 53 ημερών.

Η μετάφραση της περιγραφής σας στην trivago (και της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας) είναι μία πτυχή της σύνδεσής σας με αυτούς τους διεθνείς ταξιδιώτες όταν πραγματοποιούν αναζήτηση στο ίντερνετ. Κάντε το επόμενο βήμα με την τοπική προσαρμογή και θα μιλάτε απευθείας με αυτούς τους δυνητικούς πελάτες.

Σκεφτείτε την τοπική προσαρμογή ως την προσωπική σφραγίδα σε μια μετάφραση. Αποτυπώνει τις πολιτισμικές προτιμήσεις των αγορών που θέλετε να προσεγγίσετε, σας δίνει τη δυνατότητα να μεταδώσετε αποτελεσματικά το μήνυμά σας, ενισχύοντας ταυτόχρονα την επωνυμία σας. Και το πιο σημαντικό, χτίζει εμπιστοσύνη.

Κάτι που θα πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη μετάφραση και τοπική προσαρμογή της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας: Συμπεριλάβετε βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).

Για παράδειγμα, η τοπική προσαρμογή των λέξεων-κλειδιών μπορεί να διασφαλίσει ότι θα εμφανίζεστε σε παγκόσμιους ταξιδιώτες στις σχετικές σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης. Επιπλέον, με την επίσης μεταφρασμένη περιγραφή μεταδεδομένων, θα γνωρίζουν ακριβώς τι αφορά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας.

Αν και αυτό που μας δένει είναι η ομορφιά της γλώσσας μας, αυτό που μας συνδέει είναι η τέχνη της μετάφρασης. Αναθέτοντας τη μετάφραση της περιγραφής σας στην trivago (και της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας) σε επαγγελματίες, θα καταργήσετε τα γλωσσικά εμπόδια και θα προσεγγίσετε παγκόσμιους ταξιδιώτες με τον σωστό τρόπο.

 
 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 04/10 18:35

    Η Travelotopos συμμετέχει ως έταιρος υλοποίησης για το Project Smart Island

  2. 04/10 17:05

    Autohellas: Ολοκλήρωση εξαγοράς της «HR Automóveis» (Hertz Franchisee)

  3. 04/10 16:58

    Γυναίκα έπεσε από τον βράχο της Ακρόπολης και έχασε τη ζωή της

  4. 04/10 15:42

    Conde Nast Traveller: Σάρωσαν η Ελλάδα και τα ξενοδοχεία της στα Readers' Choice Awards 2022 - Ποια βραβεύθηκαν

  5. 04/10 15:23

    Ισπανικός τουρισμός: Σχεδόν σε επίπεδα 2019 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Αύγουστο, αλλά με λιγότερους τουρίστες

  6. 04/10 14:48

    Αεροδρόμιο Αθήνας | -16,3% οι διεθνείς επιβάτες έναντι του 2019 στο 9μηνο

  7. 04/10 14:42

    ΕΟΤ | Προβολή της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης στην Κύπρο

  8. 04/10 14:41

    Υποψήφιο για καλύτερο τουριστικό φιλμ στον κόσμο το βίντεο του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό - Πώς να ψηφίσετε

  9. 04/10 14:38

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Οι πλούσιοι Αμερικανοί τουρίστες απογειώνουν και την αγορά tax free προϊόντων το 2022

  10. 04/10 13:36

    Τουρκία | Η νέα εταιρία κρουαζιέρας που φιλοδοξεί να φέρει ευρωπαϊκό τουρισμό στα ελληνικά νησιά

  11. 04/10 12:46

    Τουρισμός: Με ρυθμούς χελώνας η ανάκαμψη των διεθνών αφίξεων στην Αίγυπτο - 5 εκατ. αφίξεις το α' 6μηνο

  12. 04/10 12:33

    ΑirBaltic: Νέες συνδέσεις με Ηράκλειο και Ρόδο το καλοκαίρι του 2023

  13. 04/10 12:20

    5.000 επιταγές κοινωνικού τουρισμού ενεργοποιήθηκαν τον Σεπτέμβριο - Ξανά «πρωταθλήτρια» η Εύβοια

  14. 04/10 11:59

    Ισπανία: "Τρύπα" 11 εκατ. τουριστών ετησίως ανοίγουν οι πράσινες πτήσεις - "Ολέθριες συνέπειες στον τουρισμό"

  15. 04/10 11:33

    Επίσημη έναρξη λειτουργίας του Sandbox για πρωτοβουλίες βιώσιμης ανάπτυξης από τις επιχειρήσεις

  16. 04/10 11:20

    Club Med: Στροφή στη Γερμανική αγορά - Ποιες αλλαγές εξετάζονται για τα ξενοδοχεία

  17. 04/10 11:15

    ΕΟΤ | Δράσεις για την ενίσχυση της τουριστικής ροής από Βέλγιο και Λουξεμβούργο

  18. 04/10 10:42

    To Αρνάκι Λήμνου γίνεται προϊόν Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης

  19. 04/10 10:35

    Ε.Ε. | Κατευθυντήριες γραμμές για βίζες και ελέγχους των Ρώσων στα σύνορα

  20. 04/10 09:29

    Τουρισμός Υγείας | Σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης για τις Περιφέρειες Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδος.

  21. 04/10 09:09

    Ξενοδοχεία | Επενδύσεις για επέκταση και αναβάθμιση κατηγορίας του Santa Marina Beach στο Μαλεβίζι Ηρακλείου

  22. 04/10 09:07

    Άδειες και εγκρίσεις για νέες τουριστικές κατοικίες σε Κρήτη, Πάργα και Ανατολική Μάνη

  23. 04/10 09:05

    Άδειες για αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχεία στον Πειραιά και στη Χαλκίδα

  24. 04/10 09:04

    Aποκατάσταση παραδοσιακού κτίσματος στη Χάλκη για τη στέγαση του Αρχαιολογικού Μουσείου

  25. 04/10 09:01

    Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος | Προώθηση και προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής «Οιδίπους»

  26. 04/10 08:56

    Τα ιαματικά λουτρά Αιδηψού και Καϊάφα θα λειτουργούν καθημερινά και τον Οκτώβριο

  27. 03/10 15:31

    Εγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για 2 ξενοδοχεία σε Σκιάθο και Τέμπη

  28. 03/10 15:31

    Τουρισμός: Το 76% των Βρετανών δεν αλλάζει τα σχέδια διακοπών του 2023 - Η Μεσόγειος στους top προορισμούς

  29. 03/10 15:00

    Διώρυγα της Κορίνθου: Αύξηση 26% των διελεύσεων κρουαζιερόπλοιων έναντι του 2019 - Στη δεύτερη φάση τα έργα αποκατάστασης

  30. 03/10 14:57

    To αφεντικό της EasyJet προειδοποιεί: Έρχονται λουκέτα το χειμώνα στις αερομεταφορές

  31. 03/10 14:13

    Η Ρόδος βραβεύει φίλους επισκέπτες από Ιταλία, Δανία και Αγγλία 

  32. 03/10 14:02

    ΤΑΙΠΕΔ: Εκκίνηση της διαδικασίας για την αξιοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

  33. 03/10 13:50

    Τουρισμός: Αθήνα, Ακρόπολη και ελληνικά νησιά στη λίστα των ονειρικών διακοπών των Βρετανών

  34. 03/10 13:26

    Η εποχή Ebel στην TUI ξεκινά...

  35. 03/10 12:50

    3 στις 4 ευρωπαϊκές εταιρείες έχουν επενδύσει σε AI για την εξυπηρέτηση πελατών

  36. 03/10 12:35

    Γερμανικός τουρισμός: Η Ελλάδα στους κορυφαίους προορισμούς για το φθινόπωρο

  37. 03/10 12:12

    World Tourism Awards 2022: Τα διαμάντια του Ελληνικού τουρισμού στα καλύτερα Ευρωπαϊκά brand - Αθήνα, Χαλκιδική και Κυκλάδες κορυφαίοι προορισμοί

  38. 03/10 12:04

    Η Αττική αναδείχθηκε «Europe's Leading Sustainable Tourism Destination 2022» στα World Travel Awards

  39. 03/10 11:28

    Η Άντζελα Γκερέκου στο Διεθνές Συνέδριο Αρχαίου Δράματος στην Σαλαμίνα

  40. 03/10 10:50

    Στην Panadvert η προώθηση της Κύπρου για λογαριασμό της Hermes Airports

  41. 03/10 10:36

    Τουρισμός | Έρευνα: Γιατί οι Ευρωπαίοι επιλέγουν την Ισπανία για διακοπές - Ποιες είναι οι "ανομίες" τους στα ξενοδοχεία

  42. 03/10 10:16

    Blue Air | Άγνωστο πότε θα επανέλθουν οι πτήσεις- συζητήσεις για κεφαλαιακή αναδιάρθρωση

  43. 03/10 09:34

    Ισπανικό προσκλητήριο για χειμώνα χωρίς θέρμανση- Εκστρατεία για προσέλκυση συνταξιούχων και ψηφιακών νομάδων

  44. 03/10 08:55

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Ρόδο και Σέριφο

  45. 03/10 08:53

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Τήνο και Αριστοτέλη Χαλκιδικής

  46. 03/10 08:50

    O δήμος Χαλκίδας αδελφοποιείται με το Ρέτζιο Καλαβρίας μετά τη Γιουχάν της Κίνας

  47. 03/10 08:47

    Η νέα επιτροπή τουριστικής προβολής Τεμπών

  48. 03/10 08:43

    Ταξίδι στην Ξάνθη του Μάνου Χατζιδάκι

  49. 02/10 11:31

    H Κρήτη είναι ένα ακλόνητο ελκυστικό, πανευρωπαϊκό και διεθνές brand

  50. 02/10 11:28

    Κάτω από 10% ο πληθωρισμός στην Ισπανία

  51. 02/10 11:27

    Το 2023 η Γαλλία θα πρέπει να δανειστεί 270 δισ. ευρώ στις διεθνείς αγορές

  52. 01/10 12:01

    Δημοσκόπηση | Η κυβέρνηση έχει την υψηλότερη επίδοση στον τουρισμό- Κικίλιας: Μπράβο στους ανθρώπους του τουρισμού

  53. 01/10 11:59

    1,2 εκατ. τουρίστες επισκέφθηκαν τον Λίβανο τη θερινή περίοδο

  54. 01/10 11:52

    Ισπανία: Αύξηση του αφορολόγητου εισοδήματος εργασίας από 18.000 σε 21.000 ευρώ

  55. 01/10 11:48

    Ο Γιώργος Βερνίκος στην Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις Βρυξέλλες

  56. 30/09 18:21

    Ανοίγουν οι αιτήσεις στα δημόσια ΙΕΚ Τουρισμού | Ζαχαράκη: Δεύτερη ευκαιρία για δωρεάν σπουδές στους ειδικούς

  57. 30/09 15:52

    Santorini Experience 2022: Πολιτισμός και Αθλητικός Τουρισμός

  58. 30/09 14:54

    Ολομέλεια Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων | Το 2023 θα είναι μια δύσκολη χρονιά για τον τουρισμό

  59. 30/09 14:49

    Κύπρος: Αναστέλλεται το πρόγραμμα κινήτρων σε αεροπορικές εταιρίες έως το 2030 - Ανησυχία στα τουριστικά γραφεία

  60. 30/09 14:39

    O τουρισμός στο "Ελλάδα 2.0" - Δεύτερο αίτημα για συνολικά 3,56 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης

  61. 30/09 14:07

    Condor: Θα χρεώνει την αποθήκευση χειραποσκευής στο χώρο επάνω από τα καθίσματα

  62. 30/09 13:17

    Τουρισμός: Βάλτε τους χρήστες των social media στο παιχνίδι του μάρκετινγκ της επιχείρησης - Τα σημαντικά οφέλη για τα brand

  63. 30/09 12:50

    E.E. | Χωρίς πλαφόν για την τιμή του φυσικού αερίου - συμφωνία για 3 μέτρα

  64. 30/09 12:38

    Ο e-EFKA ενέκρινε την ονομασία του π.Εσπέρια σε NYX Esperia Palace Hotel

  65. 30/09 12:19

    Ταξίδια εξοικείωσης από ΕΟΤ Γερμανίας και Ρουμανίας σε Κάρπαθο και Κεφαλονιά

  66. 30/09 12:03

    Κωνσταντινούπολη | Τουριστική έκρηξη με 10,2 εκατ. τουρίστες στο 8μηνο- στο 90% οι πληρότητες

  67. 30/09 11:40

    Kλονίζεται η γερμανική συνταγή της επιτυχίας- στο 10% ο πληθωρισμός

  68. 30/09 10:56

    Να δοθεί άμεση λύση | Ζητείται από τουριστικά γραφεία η επιστροφή σχεδόν του συνόλου της επιδότησης κεφαλαίου κίνησης

  69. 30/09 10:31

    ΑΒΤΑ | Ο εξερχόμενος τουρισμός από το Ηνωμένο Βασίλειο θα αυξηθεί 15% την επόμενη 5ετία

  70. 30/09 09:17

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Σκιάθο και Δημητσάνα

  71. 30/09 09:16

    Πράσινο φως για νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Σαντορίνη και Ρέθυμνο

  72. 30/09 09:14

    Τρεις άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Άνδρο, Κρήτη και Σαντορίνη

  73. 30/09 09:11

    GReco Islands: Το 100% των τουριστικών καταλυμάτων θα χρησιμοποιεί ηλιακή ενέργεια για ζεστό νερό μέχρι το 2027

  74. 30/09 09:08

    Υπουργείο Τουρισμού: Έναρξη έτους κατάρτισης 2022-2023 των ΙΕΚ Τουρισμού

  75. 29/09 18:06

    Ξεκινά το δεύτερο Φεστιβάλ Τρύγου Νάουσας

  76. 29/09 16:12

    Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Εθνική αρμόδια αρχή μπορεί να υποχρεώσει τους αερομεταφορείς να αποζημιώσουν τους επιβάτες

  77. 29/09 15:31

    Τουρισμός: Ισχυρότερη από τον πληθωρισμό η διάθεση για ταξίδια το 2023 – Οι 5 κορυφαίες τάσεις

  78. 29/09 15:29

    Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ το 3ο Γαστρονομικό Φεστιβάλ Πηλίου

  79. 29/09 14:54

    Κ.Μητσοτάκης | Η επένδυση της Google μπορεί να εισφέρει 2 δισ. ευρώ στο ΑΕΠ και 20.000 νέες θέσεις εργασίας

  80. 29/09 14:22

    HOTREC | Τα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία απειλούνται με λουκέτα λόγω του υψηλού ενεργειακού κόστους

  81. 29/09 13:20

    Cycladic: Νέα αεροπορική εταιρία ιδρύεται στην Ελλάδα, για πτήσεις στα νησιά του Αιγαίου

  82. 29/09 12:43

    Ε.Ξ. Ρόδου | Βραβεία σε εργαζόμενους στα ξενοδοχεία επί σχεδόν μισό αιώνα

  83. 29/09 11:49

    Διάκριση του Γραφείου ΕΟΤ στην Κίνα

  84. 29/09 10:34

    Η εντυπωσιακή διεθνής καριέρα στα ξενοδοχεία της Κατερίνας Γιαννούκα - Αναλαμβάνει τώρα CEO της Jumeirah Group

  85. 29/09 10:02

    Τουρισμός | Έρευνα: Οι Γερμανοί δεν θέλουν "τσιγκουνιές" στις διακοπές τους - το 59% δεν θα περιορίσει τις δαπάνες

  86. 29/09 09:27

    CEO Jet2: Τα σχέδια επέκτασης στην Κρήτη από το 2023

  87. 29/09 08:23

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κω

  88. 29/09 08:21

    Τρεις άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Κάρπαθο, Κρήτη και ενοικιαζόμενα διαμερίσματα σε Θάσο

  89. 29/09 08:19

    Η Περιφέρεια Κρήτης για τον βιώσιμο τουρισμό

  90. 29/09 08:14

    Η νέα επιτροπή τουριστικής προβολής Θήβας

  91. 29/09 02:07

    «Φλόριντα της Ευρώπης»  με την Τουρκία απέναντι;

  92. 28/09 20:25

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Σκόπελο και Κρήτη

  93. 28/09 15:28

    Ξενοδοχεία: 4 αποτελεσματικοί τρόποι για να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις

  94. 28/09 15:19

    Ά. Γκερέκου: Αναγεννητικός, ηθικός και «έξυπνος» τουρισμός

  95. 28/09 15:10

    Λάμψη Αστέρων στα 10 χρόνια του Navarino Challenge 2022 και με Πετρούνια, Τεντόγλου, Ντούσκο, Μιλλούση, Βλάχο, Διαμαντίδη, Πρίντεζη, Βολικάκη, Πρεβολαράκη, Γκολομέεβ

  96. 28/09 15:04

    Η Goldair επενδύει στην πράσινη ανάπτυξη στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

  97. 28/09 14:33

    FedHATTA: Παρέμβαση Λ. Τσιλίδη στη Βουλή για τη διάκριση του έργου των τουριστικών λεωφορείων από τα ΚΤΕΛ

  98. 28/09 14:23

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Καταδυτικά πάρκα στους Δήμους Μαλεβιζίου και Χερσονήσου

  99. 28/09 14:14

    Β.Κικίλιας | Ο τουρισμός ενισχύει την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα

  100. 28/09 14:05

    Τουρισμός: Τιμές-φωτιά στις πτήσεις των Βρετανών για διακοπές το φθινόπωρο – Ποιοι προορισμοί είναι οι ακριβότεροι