trivago | 9 αποδοτικοί κανόνες για ξενοδοχεία και καταλύματα ώστε να χτίσουν την επωνυμία & online παρουσία τους

trivago | 9 αποδοτικοί κανόνες για ξενοδοχεία και καταλύματα ώστε να χτίσουν την επωνυμία & online παρουσία τους

Καθώς η online κατανομή συνεχίζει να αναπτύσσεται, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή, ώστε να σιγουρευτείτε ότι η επιχείρησή σας είναι έτοιμη για το μέλλον και για να προσελκύσει online κρατήσεις. Ωστόσο, τόσο τα μεγάλα ξενοδοχεία όσο και τα μικρά, ανεξάρτητα καταλύματα αντιμετωπίζουν την ίδια πρόκληση: Είναι πλέον όλο και πιο δύσκολο να γεμίσετε τα δωμάτια του καταλύματός σας και να εξασφαλίσετε ένα σταθερό, ικανοποιητικό εισόδημα χωρίς σημαντική online παρουσία.

Aυτά υπογραμμίζει άρθρο στο businessblog της trivago, δίνοντας 9 κανόνες.

Διαβάστε τα βασικά σημεία του άρθρου...

Αλλά, μην ανησυχείτε! Αν ακολουθήσετε μερικούς απλούς κανόνες, για να χτίσετε μια ισχυρή online παρουσία, ακόμη κι αν είστε ιδιοκτήτης ενός μικρού, ανεξάρτητου καταλύματος, θα μπορέσετε να δημιουργήσετε μια επωνυμία που έχει απήχηση στο κοινό, ενισχύει τις κρατήσεις, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην εξασφάλιση μιας επιτυχημένης πορείας στο μέλλον.

1ος κανόνας: Ορίστε τη μοναδική πρόταση πώλησης του καταλύματός σας και το βασικό κοινό σας


Για να χτίσετε την επωνυμία σας, θα πρέπει να καθορίσετε ποιο είναι το κοινό σας και τι έχετε να του προσφέρετε. Διαβάστε τις κριτικές των πελατών σας και βρείτε τα κοινά σημεία. Ποια ξεχωρίζουν; Ποια επαναλαμβάνονται; Σχετίζονται με τα προϊόντα σας, την τοποθεσία, την εξυπηρέτηση ή το στιλ του καταλύματός σας;

Αυτές οι ερωτήσεις συμβάλλουν στην εικόνα της επωνυμίας σας. Ζητήστε τη γνώμη άλλων ατόμων για το κατάλυμά σας και για τις υπηρεσίες που προσφέρετε, Ενδεχομένως θα σας επισημάνουν κάποιες μικρές λεπτομέρειες, τις οποίες εσείς πλέον δεν παρατηρείτε. Η πλήρης κατανόηση της μοναδικής πρότασης πώλησης του καταλύματός σας θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε πελάτες προσφέροντάς τους τις πληροφορίες που χρειάζονται, κάνοντας τη διαδικασία αναζήτησης ακόμη πιο ευχάριστη για αυτούς.

Ρίξτε μια ματιά στα χαρακτηριστικά που κάνουν αυτά τα καταλύματα να ξεχωρίσουν. Μήπως εντοπίζετε κανένα από αυτά και στο κατάλυμά σας;

2ος κανόνας: Συνθέστε την ιστορία του καταλύματός σας με τις κατάλληλες φωτογραφίες

Οι πελάτες σας θα πρέπει να νιώθουν την ατμόσφαιρα του καταλύματός σας από τη στιγμή που ανακαλύπτουν για πρώτη φορά την online παρουσία σας. Στόχος σας θα πρέπει να είναι να δελεάσετε, να ενθουσιάσετε και να εμπνεύσετε τους πελάτες σας με κάθε σας εικόνα. Η φωτογραφία ενός κρεβατιού είναι πολλά περισσότερα από μια απλή φωτογραφία. Άλλωστε, ο στόχος σας δεν είναι να πουλήσετε το κρεβάτι.

Αυτό που πουλάτε είναι η ιδέα ενός καλού ύπνου σε αυτό το κρεβάτι. Κάθε φωτογραφία θα πρέπει να λέει μια ιστορία και να αντικατοπτρίζει τη μοναδική σας ταυτότητα. Ένας επαγγελματίας φωτογράφος θα μπορούσε να σας δώσει μερικές ιδέες, αλλά εσείς θα πρέπει να τον κατευθύνετε όσον αφορά τα χαρακτηριστικά που θέλετε να αναδείξετε.

Δείχνουν οι φωτογραφίες σας τις υπηρεσίες που οι πελάτες θεωρούν απαραίτητες;

Θέλετε να σας εμπνεύσουμε; Ρίξτε μια ματιά στο άρθρο «5 φθηνοί τρόποι για να ομορφύνετε τα δωμάτιά σας».

3ος κανόνας: Επωφεληθείτε από τα μεταδεδομένα

Οι πελάτες θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να βρουν το κατάλυμά σας online. Τα μεταδεδομένα διευκολύνουν πολύ την αναζήτησή τους. Κάθε προφίλ που έχετε online περιλαμβάνει μεταδεδομένα ή αλλιώς πληροφορίες για το κατάλυμά σας, όπως τοποθεσία, τιμή, παροχές κτλ., τα οποία συνήθως περιλαμβάνονται στην ενότητα «λεπτομέρειες καταλύματος». Αν ενημερώσετε σωστά τα στοιχεία του καταλύματός σας (τα μεταδεδομένα),   ειδικά σε ιστοσελίδες metasearch , όπως η trivago, θα διασφαλίσετε ότι οι τύποι ταξιδιωτών που επιθυμείτε μπορούν να σας βρουν, όταν αναζητούν καταλύματα online που αντιστοιχούν στην περιγραφή σας. Είναι το προφίλ σας στην trivago ενημερωμένο;

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα online μεταδεδομένα ενός καταλύματος, ρίξτε μια ματιά σε αυτό το άρθρο: «Η σημασία των Λεπτομερειών Ξενοδοχείου στην απόδοσή του»

4ος κανόνας: Συνεργαστείτε στρατηγικά με τις online ταξιδιωτικές εταιρείες σας


Βρείτε μια ισορροπία ανάμεσα στην απευθείας και έμμεση κατανομή που εξυπηρετεί την επιχείρησή σας. Δώστε στους πελάτες σας την ευκαιρία να κλείσουν απευθείας, καθιστώντας διαθέσιμες για κράτηση τις μελλοντικές ημερομηνίες μόνο στα απευθείας κανάλια σας. Αν δεν καταφέρετε να πουλήσετε τα δωμάτια εγκαίρως, εργαστείτε με τους συνεργάτες κρατήσεών σας, για να εξασφαλίσετε πελάτες της τελευταίας στιγμής. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία online ταξιδιωτικών εταιρειών. Δείτε ποιες προσελκύουν περισσότερο το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Επιλέξτε λίγους συνεργάτες και διατηρήστε χαμηλό το κόστος των προμηθειών. Όσο πιο ενεργή είναι μια αγορά, τόσο πιο χαμηλό είναι και το κόστος της προμήθειας. Διαφημίστε τα πλεονεκτήματα των απευθείας κρατήσεων για τους πελάτες (για παράδειγμα σκεφτείτε ειδικές προσφορές, όπως δώρα), αντί να εστιάζετε μόνο στις τιμές δωματίων.

Βρείτε εδώ λεπτομέρειες για τα καλύτερα κανάλια κατανομής απευθείας κρατήσεων για ανεξάρτητα καταλύματα.

5ος κανόνας: Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας

Μια ιστοσελίδα με καλή απόδοση θα πρέπει να προσελκύει εύκολα τους πιθανούς πελάτες. Η ιστοσελίδα σας είναι η καρδιά της επωνυμίας σας. Χρησιμοποιήστε εσείς οι ίδιοι την ιστοσελίδα σας και κλείστε ένα δωμάτιο. Ήταν εύκολη η διαδικασία κράτησης; Είχατε στη διάθεσή σας αρκετές πληροφορίες; Ανυπομονείτε για τη μελλοντική διαμονή σας; Ήταν η εμπειρία κράτησης εξίσου καλή και στην κινητή συσκευή σας; Βελτιώστε την εμπειρία κράτησης όσο το δυνατό περισσότερο. Υπάρχουν τόσοι πολλοί σχεδιαστές ιστοσελίδων και τόσα πολλά πρότυπα ιστοσελίδων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν. Μερικές δωρεάν ιστοσελίδες μπορεί να είναι αποδοτικές για εσάς, αλλά μην ξεχάσετε να καταχωρίσετε τη διαδικτυακή σας διεύθυνση και να ενεργοποιήσετε τις μηχανές αναζήτησης, για να μπορούν να σας βρουν.

Εμπνευστείτε από ιστοσελίδες ξενοδοχείων εδώ.

6ος κανόνας: Βρείτε τη σωστή μηχανή κρατήσεων

Η σωστή μηχανή κρατήσεων θα ενισχύσει την επωνυμία σας και θα βελτιστοποιήσει την εμπειρία των πελατών σας, αυξάνοντας ταυτόχρονα το ποσοστό μετατροπής σας.

Υπάρχουν πάρα πολλές μηχανές κρατήσεων στην αγορά. Μη ρισκάρετε να χρησιμοποιήσετε μία που θα περιορίσει τα πιθανά έσοδά σας. Μια καλή μηχανή κρατήσεων θα πρέπει να προσελκύει την πλήρη προσοχή των πελατών σας, να είναι εύχρηστη, να παρέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες και να είναι προσβάσιμη από κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σας.

Συμβουλές για να βρείτε τη σωστή μηχανή κρατήσεων για το κατάλυμά σας.

7ος κανόνας: Παρακολουθήστε την κίνηση στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας

Υπάρχει καμία σελίδα που απωθεί έναν πιθανό πελάτη; Προσελκύουν οι καμπάνιες μάρκετινγκ που χρησιμοποιείτε επισκέπτες που ενδιαφέρονται για το κατάλυμά σας ή απλώς μερικά κλικ; Δεν μπορείτε να ξέρετε, εκτός αν παρακολουθείτε τι κάνουν οι επισκέπτες σας. Αν παρακολουθείτε την ιστοσελίδα σας, θα έχετε την ευκαιρία να μάθετε πώς να τη βελτιστοποιήσετε χρησιμοποιώντας δεδομένα από πραγματικές εμπειρίες, τα οποία μπορεί να οδηγήσουν σε μια καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI).

Ορισμένοι κατασκευαστές ιστοσελίδων θα σας δώσουν τα δικά τους στατιστικά εργαλεία, αλλά σας μπορούσατε να ρίξετε μια ματιά σε αυτές τις συμβουλές για τη χρήση του Google Analytics για την παρακολούθηση της απόδοσης της ιστοσελίδας του καταλύματός σας.

8ος κανόνας: Να είστε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αποτελεσματικά και η χρήση τους είναι δωρεάν. Με αυτά έχετε τη δυνατότητα να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας, να συλλέξετε σχόλια και να ενισχύσετε την επωνυμία και την online παρουσία σας. Σκεφτείτε τα σαν ένα επιπλέον δωμάτιο για τους πελάτες σας, στο οποίο έχουν τη δυνατότητα να ξεκουραστούν πριν τη διαμονή τους σε εσάς. Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να δημοσιεύσουν φωτογραφίες και να ξεκινήσουν συζητήσεις online. Χρειάζεστε μόνο λίγο χρόνο και δημιουργικότητα.

Δείτε αυτές τις πέντε απαραίτητες συμβουλές για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

9ος κανόνας: Προσφέρετε στους πελάτες σας μια εκπληκτική εμπειρία, πριν ακόμη κάνουν κράτηση


Καλωσορίστε τους, εμπνεύστε τους, κάντε τους να νιώσουν σαν στο σπίτι τους (ή ότι όντως κάνουν διακοπές), πριν αποφασίσουν πού να διαμείνουν. Εξάλλου, οι πελάτες σας απολαμβάνουν τις διακοπές τους ή ένα ταξίδι το σαββατοκύριακο από τη στιγμή που αποφασίζουν να αποδράσουν. Η επιπλέον προσπάθεια από πλευράς σας θα μπορούσε να ενισχύσει το εισόδημά σας από τη διαμονή τους, να δημιουργήσει την ευκαιρία πώλησης πιο ακριβών υπηρεσιών (upselling) ή να σας βοηθήσει να λάβετε περισσότερες θετικές κριτικές.

Ορίστε 10 απλοί τρόποι βελτίωσης της εμπειρίας πελατών.

Έξτρα συμβουλή: Επενδύστε σε ένα Property Management System ειδικά σχεδιασμένο για τον τύπο του καταλύματός σας

Η χρήση των κατάλληλων εργαλείων δεν σας βοηθά απλώς να προσφέρετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες σας, αλλά διευκολύνει και τη δική σας δουλειά. Επιπλέον, με αυτά θα επηρεάσετε θετικά τις υπηρεσίες σας και θα έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε όλα τα δεδομένα των πελατών με τρόπο ασφαλή και αποδοτικό. Ρίξτε μια ματιά στις επιλογές σας. Υπάρχουν τόσες πολλές διαθέσιμες για εσάς!

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 28/03 17:31

    United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις

  2. 28/03 17:18

    Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη

  3. 28/03 16:51

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού

  4. 28/03 16:13

    Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa

  5. 28/03 15:02

    Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;

  6. 28/03 14:58

    Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι

  7. 28/03 12:13

    Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023

  8. 28/03 11:43

    Η Lufthansa καταλήγει σε συμφωνία με το προσωπικό εδάφους

  9. 28/03 11:30

    Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"

  10. 28/03 11:23

    3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ

  11. 28/03 11:00

    Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο

  12. 28/03 10:56

    H HotelBrain επεκτείνεται στην κυπριακή αγορά

  13. 28/03 10:12

    Γαλλία: Ολυμπιακοί Αγώνες με …ύψιστο συναγερμό

  14. 28/03 10:01

    Ξενοδοχείο Akkadian | Το Νέο Gay Only Hotel στη Μύκονο

  15. 28/03 08:07

    Οι Αμερικανοί πάλι οι μεγαλύτεροι επενδυτές στη Γαλλία

  16. 28/03 07:59

    Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη

  17. 28/03 07:56

    Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης

  18. 28/03 07:54

    Υποχώρησε ο πληθωρισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο

  19. 28/03 07:01

    Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία

  20. 27/03 16:58

    Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι

  21. 27/03 16:56

    Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων

  22. 27/03 14:42

    Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής

  23. 27/03 13:22

    Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";

  24. 27/03 12:39

    Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

  25. 27/03 12:27

    Γενική Συνέλευση ΗΑΤΤΑ | Τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού

  26. 27/03 12:22

    Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου

  27. 27/03 11:57

    Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο

  28. 27/03 11:49

    C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023

  29. 27/03 11:23

    MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια

  30. 27/03 10:44

    Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα

  31. 27/03 10:18

    «Ιδού η Ρόδος ιδού και η ποιότητα» | Επιστρέφει η ημερίδα του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου

  32. 27/03 10:07

    Υπ. Τουρισμού | Τι απάντησε στα αιτήματα των Ξενοδοχοϋπαλλήλων Κρήτης για τις Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης

  33. 27/03 07:52

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα για φοιτητές από το Βέλγιο

  34. 27/03 07:48

    Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου

  35. 27/03 07:44

    Taratsa Film Festival Larisas στη Λάρισα

  36. 27/03 07:42

    Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού

  37. 26/03 16:28

    Η Κρήτη ταξίδεψε στο Βουκουρέστι και στην Κοπεγχάγη

  38. 26/03 16:14

    Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024

  39. 26/03 15:56

    Στην Κάρπαθο ανοίγει το πρώτο Tapestry Collection by Hilton Resort στην Ευρώπη - συνεργασία με την CHC Group

  40. 26/03 15:55

    Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις

  41. 26/03 14:43

    Νέο στέλεχος πωλησεων και μάρκετινγκ στη Domes Resorts

  42. 26/03 13:26

    Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα

  43. 26/03 12:22

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού

  44. 26/03 12:19

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης

  45. 26/03 12:17

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά

  46. 26/03 12:15

    «Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης

  47. 26/03 12:08

    Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη

  48. 26/03 12:08

    Περιβαλλοντικό έγκλημα | Νέα νομοθεσία της ΕΕ με αυστηρότερες κυρώσεις και διευρυμένο κατάλογο αδικημάτων

  49. 26/03 11:42

    TUI: Τα τρία ξενοδοχεία της Κρήτης με τις περισσότερες κρατήσεις από την Αυστρία για το καλοκαίρι του 2024

  50. 26/03 11:22

    Foreign Office | Ταξιδιωτική σύσταση στους Βρετανούς για τρομοκρατική απειλή στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

  51. 26/03 11:05

    Vogue: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα ξενοδοχεία της Σαντορίνης

  52. 26/03 07:18

    Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι

  53. 26/03 07:16

    Μείωση των εισροών ξένων επενδύσεων στην Ισπανία

  54. 26/03 07:15

    Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023

  55. 26/03 07:13

    Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία

  56. 26/03 07:09

    Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων

  57. 25/03 11:12

    Τουρισμός | Οι προορισμοί με την καλύτερη αξία για τις διακοπές των Βρετανών το 2024- στην 19η θέση η Κέρκυρα

  58. 25/03 07:06

    Ο ΕΟΤ σε B2B workshops στην Ολλανδία και το Βέλγιο

  59. 25/03 07:04

    Το ελληνικό ελαιόλαδο στην Ιταλία

  60. 24/03 11:57

    Τουρισμός | Παγκόσμιος ανταγωνισμός για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων - 66 χώρες παρέχουν Digital Nomad Visas

  61. 24/03 07:24

    Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες

  62. 24/03 07:21

    Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία

  63. 23/03 19:49

    19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

  64. 23/03 19:43

    Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα

  65. 23/03 19:30

    Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό

  66. 23/03 07:07

    Πολιτιστικά Μονοπάτια στη Σκιάθο

  67. 22/03 22:39

    Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας

  68. 22/03 22:34

    Άδεια ίδρυσης για το υδατοδρόμιο Χίου

  69. 22/03 22:24

    Εγκαίνια για το ανακαινισμένο Σπήλαιο Πετραλώνων Χαλκιδικής

  70. 22/03 22:14

    Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη

  71. 22/03 22:04

    H ιστορία των χίπις στην Κρήτη στον γερμανικό Τύπο

  72. 22/03 14:57

    4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025

  73. 22/03 14:50

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο

  74. 22/03 14:45

    H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή

  75. 22/03 14:39

    Η «Ώρα της Γης» στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

  76. 22/03 12:20

    Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα

  77. 22/03 11:57

    Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"

  78. 22/03 11:43

    Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"

  79. 22/03 11:22

    Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

  80. 22/03 11:19

    Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ

  81. 22/03 11:07

    Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια

  82. 22/03 10:31

    Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο

  83. 22/03 10:19

    ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας

  84. 22/03 07:55

    Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο

  85. 22/03 07:13

    Ειδικό σήμα λειτουργίας στη μονάδα ιαματικής θεραπείας των Θέρμων Εχίνου Ξάνθης

  86. 22/03 07:09

    Ποιο πρώην ξενοδοχείο στην Τρίπολη μετατρέπεται σε φοιτητικές εστίες

  87. 22/03 07:04

    Αιτήσεις για το πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του Ξεναγού στο Αριστοτέλειο

  88. 22/03 07:02

    Αναβάθμιση καταφυγίου τουριστικών σκαφών στην Πάτμο

  89. 21/03 17:05

    Νέο πλαίσιο για την Golden Visa - τα ακίνητα αυτά δεν θα γίνονται Airbnb | Οι νέες φορολογικές ρυθμίσεις

  90. 21/03 16:51

    Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market

  91. 21/03 16:40

    ΔΑΑ | Υποδοχή του νέου αεροσκάφος της Royal Jordanian

  92. 21/03 16:32

    Απεβίωσε ο Αθανάσιος Ρέτσος, συνιδρυτής των Electra Hotels και πατέρας του Γ.Ρέτσου

  93. 21/03 16:18

    Η εμπόλεμη Ουκρανία προετοιμάζεται για τουρισμό "μόλις τελειώσει ο πόλεμος" - Η συγκινητική τουριστική καμπάνια της χώρας

  94. 21/03 14:51

    1,6 εκατ. διανυκτερεύσεις στα τουριστικά καταλύματα της χώρας τον Ιανουάριο

  95. 21/03 13:43

    Τουρισμός | Το 28% των Βρετανών αποφεύγει τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη λόγω καύσωνα

  96. 21/03 12:59

    Τουρισμός | Αυστρία: Πρώτη δύναμη η Ελλάδα και το 2024 - Διψήφια αύξηση κρατήσεων - Νέες πτήσεις

  97. 21/03 12:50

    Costa Navarino | Συλλογή πολυτελών κατοικιών προς ενοικίαση

  98. 21/03 11:37

    FedHATTA: Η Λιθουανία ως ιδανικός προορισμός για τους Έλληνες ταξιδιώτες

  99. 21/03 11:35

    Sky Express: Νέες πτήσεις τσάρτερ Αθήνα – Παλέρμο

  100. 21/03 11:25

    Ενημέρωση των αθηναϊκών ξενοδοχείων για τις "νέες τεχνολογίες στη φιλοξενία"