trivago | 9 αποδοτικοί κανόνες για ξενοδοχεία και καταλύματα ώστε να χτίσουν την επωνυμία & online παρουσία τους

trivago | 9 αποδοτικοί κανόνες για ξενοδοχεία και καταλύματα ώστε να χτίσουν την επωνυμία & online παρουσία τους

Καθώς η online κατανομή συνεχίζει να αναπτύσσεται, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή, ώστε να σιγουρευτείτε ότι η επιχείρησή σας είναι έτοιμη για το μέλλον και για να προσελκύσει online κρατήσεις. Ωστόσο, τόσο τα μεγάλα ξενοδοχεία όσο και τα μικρά, ανεξάρτητα καταλύματα αντιμετωπίζουν την ίδια πρόκληση: Είναι πλέον όλο και πιο δύσκολο να γεμίσετε τα δωμάτια του καταλύματός σας και να εξασφαλίσετε ένα σταθερό, ικανοποιητικό εισόδημα χωρίς σημαντική online παρουσία.

Aυτά υπογραμμίζει άρθρο στο businessblog της trivago, δίνοντας 9 κανόνες.

Διαβάστε τα βασικά σημεία του άρθρου...

Αλλά, μην ανησυχείτε! Αν ακολουθήσετε μερικούς απλούς κανόνες, για να χτίσετε μια ισχυρή online παρουσία, ακόμη κι αν είστε ιδιοκτήτης ενός μικρού, ανεξάρτητου καταλύματος, θα μπορέσετε να δημιουργήσετε μια επωνυμία που έχει απήχηση στο κοινό, ενισχύει τις κρατήσεις, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην εξασφάλιση μιας επιτυχημένης πορείας στο μέλλον.

1ος κανόνας: Ορίστε τη μοναδική πρόταση πώλησης του καταλύματός σας και το βασικό κοινό σας


Για να χτίσετε την επωνυμία σας, θα πρέπει να καθορίσετε ποιο είναι το κοινό σας και τι έχετε να του προσφέρετε. Διαβάστε τις κριτικές των πελατών σας και βρείτε τα κοινά σημεία. Ποια ξεχωρίζουν; Ποια επαναλαμβάνονται; Σχετίζονται με τα προϊόντα σας, την τοποθεσία, την εξυπηρέτηση ή το στιλ του καταλύματός σας;

Αυτές οι ερωτήσεις συμβάλλουν στην εικόνα της επωνυμίας σας. Ζητήστε τη γνώμη άλλων ατόμων για το κατάλυμά σας και για τις υπηρεσίες που προσφέρετε, Ενδεχομένως θα σας επισημάνουν κάποιες μικρές λεπτομέρειες, τις οποίες εσείς πλέον δεν παρατηρείτε. Η πλήρης κατανόηση της μοναδικής πρότασης πώλησης του καταλύματός σας θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε πελάτες προσφέροντάς τους τις πληροφορίες που χρειάζονται, κάνοντας τη διαδικασία αναζήτησης ακόμη πιο ευχάριστη για αυτούς.

Ρίξτε μια ματιά στα χαρακτηριστικά που κάνουν αυτά τα καταλύματα να ξεχωρίσουν. Μήπως εντοπίζετε κανένα από αυτά και στο κατάλυμά σας;

2ος κανόνας: Συνθέστε την ιστορία του καταλύματός σας με τις κατάλληλες φωτογραφίες

Οι πελάτες σας θα πρέπει να νιώθουν την ατμόσφαιρα του καταλύματός σας από τη στιγμή που ανακαλύπτουν για πρώτη φορά την online παρουσία σας. Στόχος σας θα πρέπει να είναι να δελεάσετε, να ενθουσιάσετε και να εμπνεύσετε τους πελάτες σας με κάθε σας εικόνα. Η φωτογραφία ενός κρεβατιού είναι πολλά περισσότερα από μια απλή φωτογραφία. Άλλωστε, ο στόχος σας δεν είναι να πουλήσετε το κρεβάτι.

Αυτό που πουλάτε είναι η ιδέα ενός καλού ύπνου σε αυτό το κρεβάτι. Κάθε φωτογραφία θα πρέπει να λέει μια ιστορία και να αντικατοπτρίζει τη μοναδική σας ταυτότητα. Ένας επαγγελματίας φωτογράφος θα μπορούσε να σας δώσει μερικές ιδέες, αλλά εσείς θα πρέπει να τον κατευθύνετε όσον αφορά τα χαρακτηριστικά που θέλετε να αναδείξετε.

Δείχνουν οι φωτογραφίες σας τις υπηρεσίες που οι πελάτες θεωρούν απαραίτητες;

Θέλετε να σας εμπνεύσουμε; Ρίξτε μια ματιά στο άρθρο «5 φθηνοί τρόποι για να ομορφύνετε τα δωμάτιά σας».

3ος κανόνας: Επωφεληθείτε από τα μεταδεδομένα

Οι πελάτες θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να βρουν το κατάλυμά σας online. Τα μεταδεδομένα διευκολύνουν πολύ την αναζήτησή τους. Κάθε προφίλ που έχετε online περιλαμβάνει μεταδεδομένα ή αλλιώς πληροφορίες για το κατάλυμά σας, όπως τοποθεσία, τιμή, παροχές κτλ., τα οποία συνήθως περιλαμβάνονται στην ενότητα «λεπτομέρειες καταλύματος». Αν ενημερώσετε σωστά τα στοιχεία του καταλύματός σας (τα μεταδεδομένα),   ειδικά σε ιστοσελίδες metasearch , όπως η trivago, θα διασφαλίσετε ότι οι τύποι ταξιδιωτών που επιθυμείτε μπορούν να σας βρουν, όταν αναζητούν καταλύματα online που αντιστοιχούν στην περιγραφή σας. Είναι το προφίλ σας στην trivago ενημερωμένο;

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα online μεταδεδομένα ενός καταλύματος, ρίξτε μια ματιά σε αυτό το άρθρο: «Η σημασία των Λεπτομερειών Ξενοδοχείου στην απόδοσή του»

4ος κανόνας: Συνεργαστείτε στρατηγικά με τις online ταξιδιωτικές εταιρείες σας


Βρείτε μια ισορροπία ανάμεσα στην απευθείας και έμμεση κατανομή που εξυπηρετεί την επιχείρησή σας. Δώστε στους πελάτες σας την ευκαιρία να κλείσουν απευθείας, καθιστώντας διαθέσιμες για κράτηση τις μελλοντικές ημερομηνίες μόνο στα απευθείας κανάλια σας. Αν δεν καταφέρετε να πουλήσετε τα δωμάτια εγκαίρως, εργαστείτε με τους συνεργάτες κρατήσεών σας, για να εξασφαλίσετε πελάτες της τελευταίας στιγμής. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία online ταξιδιωτικών εταιρειών. Δείτε ποιες προσελκύουν περισσότερο το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Επιλέξτε λίγους συνεργάτες και διατηρήστε χαμηλό το κόστος των προμηθειών. Όσο πιο ενεργή είναι μια αγορά, τόσο πιο χαμηλό είναι και το κόστος της προμήθειας. Διαφημίστε τα πλεονεκτήματα των απευθείας κρατήσεων για τους πελάτες (για παράδειγμα σκεφτείτε ειδικές προσφορές, όπως δώρα), αντί να εστιάζετε μόνο στις τιμές δωματίων.

Βρείτε εδώ λεπτομέρειες για τα καλύτερα κανάλια κατανομής απευθείας κρατήσεων για ανεξάρτητα καταλύματα.

5ος κανόνας: Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας

Μια ιστοσελίδα με καλή απόδοση θα πρέπει να προσελκύει εύκολα τους πιθανούς πελάτες. Η ιστοσελίδα σας είναι η καρδιά της επωνυμίας σας. Χρησιμοποιήστε εσείς οι ίδιοι την ιστοσελίδα σας και κλείστε ένα δωμάτιο. Ήταν εύκολη η διαδικασία κράτησης; Είχατε στη διάθεσή σας αρκετές πληροφορίες; Ανυπομονείτε για τη μελλοντική διαμονή σας; Ήταν η εμπειρία κράτησης εξίσου καλή και στην κινητή συσκευή σας; Βελτιώστε την εμπειρία κράτησης όσο το δυνατό περισσότερο. Υπάρχουν τόσοι πολλοί σχεδιαστές ιστοσελίδων και τόσα πολλά πρότυπα ιστοσελίδων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν. Μερικές δωρεάν ιστοσελίδες μπορεί να είναι αποδοτικές για εσάς, αλλά μην ξεχάσετε να καταχωρίσετε τη διαδικτυακή σας διεύθυνση και να ενεργοποιήσετε τις μηχανές αναζήτησης, για να μπορούν να σας βρουν.

Εμπνευστείτε από ιστοσελίδες ξενοδοχείων εδώ.

6ος κανόνας: Βρείτε τη σωστή μηχανή κρατήσεων

Η σωστή μηχανή κρατήσεων θα ενισχύσει την επωνυμία σας και θα βελτιστοποιήσει την εμπειρία των πελατών σας, αυξάνοντας ταυτόχρονα το ποσοστό μετατροπής σας.

Υπάρχουν πάρα πολλές μηχανές κρατήσεων στην αγορά. Μη ρισκάρετε να χρησιμοποιήσετε μία που θα περιορίσει τα πιθανά έσοδά σας. Μια καλή μηχανή κρατήσεων θα πρέπει να προσελκύει την πλήρη προσοχή των πελατών σας, να είναι εύχρηστη, να παρέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες και να είναι προσβάσιμη από κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σας.

Συμβουλές για να βρείτε τη σωστή μηχανή κρατήσεων για το κατάλυμά σας.

7ος κανόνας: Παρακολουθήστε την κίνηση στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας

Υπάρχει καμία σελίδα που απωθεί έναν πιθανό πελάτη; Προσελκύουν οι καμπάνιες μάρκετινγκ που χρησιμοποιείτε επισκέπτες που ενδιαφέρονται για το κατάλυμά σας ή απλώς μερικά κλικ; Δεν μπορείτε να ξέρετε, εκτός αν παρακολουθείτε τι κάνουν οι επισκέπτες σας. Αν παρακολουθείτε την ιστοσελίδα σας, θα έχετε την ευκαιρία να μάθετε πώς να τη βελτιστοποιήσετε χρησιμοποιώντας δεδομένα από πραγματικές εμπειρίες, τα οποία μπορεί να οδηγήσουν σε μια καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI).

Ορισμένοι κατασκευαστές ιστοσελίδων θα σας δώσουν τα δικά τους στατιστικά εργαλεία, αλλά σας μπορούσατε να ρίξετε μια ματιά σε αυτές τις συμβουλές για τη χρήση του Google Analytics για την παρακολούθηση της απόδοσης της ιστοσελίδας του καταλύματός σας.

8ος κανόνας: Να είστε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αποτελεσματικά και η χρήση τους είναι δωρεάν. Με αυτά έχετε τη δυνατότητα να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας, να συλλέξετε σχόλια και να ενισχύσετε την επωνυμία και την online παρουσία σας. Σκεφτείτε τα σαν ένα επιπλέον δωμάτιο για τους πελάτες σας, στο οποίο έχουν τη δυνατότητα να ξεκουραστούν πριν τη διαμονή τους σε εσάς. Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να δημοσιεύσουν φωτογραφίες και να ξεκινήσουν συζητήσεις online. Χρειάζεστε μόνο λίγο χρόνο και δημιουργικότητα.

Δείτε αυτές τις πέντε απαραίτητες συμβουλές για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

9ος κανόνας: Προσφέρετε στους πελάτες σας μια εκπληκτική εμπειρία, πριν ακόμη κάνουν κράτηση


Καλωσορίστε τους, εμπνεύστε τους, κάντε τους να νιώσουν σαν στο σπίτι τους (ή ότι όντως κάνουν διακοπές), πριν αποφασίσουν πού να διαμείνουν. Εξάλλου, οι πελάτες σας απολαμβάνουν τις διακοπές τους ή ένα ταξίδι το σαββατοκύριακο από τη στιγμή που αποφασίζουν να αποδράσουν. Η επιπλέον προσπάθεια από πλευράς σας θα μπορούσε να ενισχύσει το εισόδημά σας από τη διαμονή τους, να δημιουργήσει την ευκαιρία πώλησης πιο ακριβών υπηρεσιών (upselling) ή να σας βοηθήσει να λάβετε περισσότερες θετικές κριτικές.

Ορίστε 10 απλοί τρόποι βελτίωσης της εμπειρίας πελατών.

Έξτρα συμβουλή: Επενδύστε σε ένα Property Management System ειδικά σχεδιασμένο για τον τύπο του καταλύματός σας

Η χρήση των κατάλληλων εργαλείων δεν σας βοηθά απλώς να προσφέρετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες σας, αλλά διευκολύνει και τη δική σας δουλειά. Επιπλέον, με αυτά θα επηρεάσετε θετικά τις υπηρεσίες σας και θα έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε όλα τα δεδομένα των πελατών με τρόπο ασφαλή και αποδοτικό. Ρίξτε μια ματιά στις επιλογές σας. Υπάρχουν τόσες πολλές διαθέσιμες για εσάς!

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 26/05 18:09

    Επιμελητήριο Ελληνο – Κινεζικής Οικονομικής Συνεργασίας | Η Κίνα παραμένει ένας ισχυρός εταίρος για την Ελλάδα

  2. 26/05 17:40

    EasyJet: Πάνω από 200 πτήσεις ακυρώθηκαν λόγω βλάβης ΙΤ - Επηρεάστηκαν δρομολόγια προς Ρόδο, Σαντορίνη, Μύκονο

  3. 26/05 17:25

    Εγκαίνια για το Porto Myrina Palace στη Λήμνο | Δεύτερο ξενοδοχείο του Apollo στην Ελλάδα για αθλητικό τουρισμό

  4. 26/05 15:30

    ΕΟΤ: Fam trip για προβολή της Εύβοιας και της Σκύρου στο κοινό της Ρουμανίας

  5. 26/05 14:43

    Θαλάσσιος τουρισμός/ ΣΙΤΕΣΑΠ: Ανάγκη για επενδύσεις σε πλωτούς τουριστικούς λιμένες - Στο 90% των επιπέδων 2019 η ζήτηση το 2022

  6. 26/05 14:14

    FedHATTA | Πολύτιμες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό χάνονται... στο δρόμο για τις visa

  7. 26/05 13:27

    Μπορεί ακόμη να σωθεί η παγκοσμιοποίηση;

  8. 26/05 12:37

    Ισπανία: Η ευλογιά των πιθήκων απειλή για τον τουρισμό; Τι δήλωσε η υπουργός Τουρισμού

  9. 26/05 12:31

    Aπόφαση | Τα νέα υγειονομικά πρωτόκολλα για τα τουριστικά καταλύματα, πλην κάμπινγκ

  10. 26/05 12:09

    Tαξίδια με το τρένο | Σύντομα Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά

  11. 26/05 11:42

    Hilton - Έρευνα: Πώς επιλέγουν διακοπές οι Βρετανικές οικογένειες το 2022

  12. 26/05 11:27

    Δ. Φραγκάκης: «Στόχος να διευρύνουμε τα οφέλη του βιώσιμου τουρισμού για τις τοπικές κοινωνίες»

  13. 26/05 11:26

    Κικίλιας | «342% αυξημένα τα έσοδα από τον τουρισμό σε σχέση με πέρυσι»

  14. 26/05 11:02

    ΕΞΑ-ΑΑ | Μακριά από τις επιδόσεις του 2019 η απόδοση των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' 4μηνο

  15. 26/05 10:40

    DW | Να γιατί η Ελλάδα είναι τόσο δημοφιλής στους τουρίστες

  16. 26/05 10:00

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Eπιχορηγήσεις για ξενοδοχείο και οινοποιείο σε Ναύπλιο και Ζευγολατιό

  17. 26/05 09:39

    Οι Οινοποιοί της Κρήτης στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη Διεθνή Έκθεση Κρασιού - με την στήριξη της Περιφέρειας

  18. 26/05 09:30

    Ε.Ξ. Ηρακλείου | Πρώτο Φόρουμ βιώσιμης φιλοξενίας

  19. 26/05 09:21

    Οι δρόμοι του κρασιού στην Ηλεία

  20. 26/05 09:19

    Δήμος Κομοτηνής: Δημοπρασία για επανεκμίσθωση 5 μπάνγκαλόους στην Τουριστική Ακτή Φαναρίου

  21. 26/05 09:17

    Φυλάκιο στην ελληνοβουλγαρική Μεθόριο μετατρέπεται σε χώρος φιλοξενίας

  22. 26/05 09:15

    Στο υψηλότερο σημείο των τελευταίων 40 ετών ο πληθωρισμός στη Βρετανία

  23. 25/05 17:58

    ΕΤΑΔ | Διαγωνισμός για την μίσθωση του εμβληματικού τουριστικού ακινήτου «Ωκεανίδα» στην Ακτή Βουλιαγμένης

  24. 25/05 17:31

    Γιάννης Χουβαρδάς | Η άλλη πλευρά της Καταιγίδας | 1 - 7 Ιουνίου 2022

  25. 25/05 16:55

    Γιατί η Airbnb αποχωρεί από την Κίνα

  26. 25/05 15:58

    Fam trip ΕΟΤ | Απευθείας πτήσεις charter Σεούλ-Αθήνα το φθινόπωρο

  27. 25/05 15:35

    Άλλαξε ριζικά η εικόνα της Βαρβακείου - Νέοι σύγχρονοι χώροι πώλησης παραδίδονται σε επαγγελματίες και καταναλωτές 

  28. 25/05 15:32

    Η Uber επεκτείνεται στη Σαντορίνη - Προοπτικές και για άλλα ελληνικά νησιά

  29. 25/05 15:20

    Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου "έπνιξε" στον καπνό την Πάλμα – Έντονες διαμαρτυρίες των κατοίκων

  30. 25/05 14:10

    TUI: 12 εβδομαδιαίες πτήσεις προς Κρήτη, Ρόδο, Κω, Κάρπαθο και Κέρκυρα από το Linz

  31. 25/05 13:42

    Air France-KLM | Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 2,26 δισ. ευρώ για την αποπληρωμή της κρατικής βοήθειας

  32. 25/05 13:23

    Η Ρόδος μέσα από το φακό της τηλεόρασης της Τουρκίας

  33. 25/05 13:16

    Ψηφιακή κάρτα εργασίας: Το 2023 εφαρμογή και στον Τουρισμό

  34. 25/05 13:14

    Το Hyatt Regency Thessaloniki βραβεύεται με το Travelers’ Choice Award για το 2022 από το Tripadvisor

  35. 25/05 13:09

    ΤUI: Διευρύνεται το τμήμα tour και δραστηριοτήτων – «Είναι για εμάς βασικός πυλώνας ανάπτυξης»

  36. 25/05 13:04

    Ναύπλιο | Το Σάββατο 28 Μαΐου 2022 η μεγάλη γιορτή της αγκινάρας Ιρίων

  37. 25/05 12:52

    Sabre: Οι 5 τάσεις που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουμε μετά την πανδημία

  38. 25/05 12:50

    Ανοιχτές Πόρτες στα Οινοποιεία της Κρήτης | Ένα διήμερο γεμάτο Κρητικό κρασί (28 & 29 Μαΐου 2022)

  39. 25/05 12:35

    Επίσημη πρώτη από ΕΡΤ και ERTFLIX για το τουριστικό video της Σαντορίνης

  40. 25/05 12:21

    ETC/ Τουρισμός: Πώς σκοράρει η Eυρώπη και η Ελλάδα στις μακρινές αγορές το καλοκαίρι του 2022

  41. 25/05 11:35

    Jet2 | Αυξημένη ζήτηση για το καλοκαίρι του 2023 | Πτήσεις για Αθήνα από το αεροδρόμιο Στάνστεντ του Λονδίνου

  42. 25/05 11:21

    H Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο τουριστικό εργαστήριο στη Ντόχα του Κατάρ

  43. 25/05 10:52

    Κάλεσμα Κικίλια στην Emirates για απευθείας πτήση από Ντουμπάι και Νέα Υόρκη προς Θεσσαλονίκη

  44. 25/05 10:49

    Τουρισμός | 390.000 εργαζόμενους αναζητεί η βιομηχανία φιλοξενίας στην Ιταλία

  45. 25/05 10:28

    Schauinsland Travel Partner | Ελλάδα και ισπανικά νησιά στο επίκεντρο της ζήτησης

  46. 25/05 10:00

    Εγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για νέο ξενοδοχείο στην Κορώνη και επέκταση οινοποιείου στη Νεμέα

  47. 25/05 08:13

    Nobu Hospitality: Συνέχεια στη στρατηγική ευρωπαϊκή επέκταση με το Nobu Hotel Madrid

  48. 25/05 08:11

    20.000 ξενοδοχεία συνδυάζονται για να υπολογίσουν το αποτύπωμα άνθρακα των διαμονών

  49. 25/05 08:05

    Ξενοδοχεία | Συνεργασία του EverΕden Βeach Resort με την ισπανική αλυσίδα Vincci Hotels

  50. 25/05 08:00

    To 25o Πανελλήνιο Συνέδριο της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών Ζαχαροπλαστών στα Τρίκαλα

  51. 24/05 20:33

    Διαφορετικές ταχύτητες μέχρι τώρα στις αφίξεις σε Νότια και Βόρεια Ελλάδα

  52. 24/05 19:53

    Β.Κικίλιας | Συνεχίζουμε να αναβαθμίζουμε το brand “Ελλάδα”

  53. 24/05 17:16

    Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών: Δεν υπάρχει ένδειξη μαζικού εμβολιασμού για την ευλογιά των πιθήκων

  54. 24/05 16:37

    Η Θεσσαλονίκη προβάλλεται στο διάσημο γυναικείο περιοδικό Vrouw

  55. 24/05 16:26

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | «Έξω από το κάδρο»

  56. 24/05 15:52

    TUI fly: Άνοιξαν οι κρατήσεις για το 2023 – Πάνω από 1,5 εκατ. θέσεις στα ελληνικά νησιά

  57. 24/05 15:11

    Βαλεαρίδες | Σε απόγνωση για εργαζομένους τα ξενοδοχεία: Φέρτε έναν φίλο σας να εργασθεί και κερδίστε 200 ευρώ!

  58. 24/05 14:50

    Βρετανικός τουρισμός: Η Ελλάδα τέταρτος δημοφιλέστερος προορισμός για ταξίδια κατά την εθνική εορτή Platinum Jubilee

  59. 24/05 13:45

    Fedhatta: Ώθηση στην εξοικείωση των φοιτητών τουριστικών επαγγελμάτων με το πραγματικό τουριστικό περιβάλλον

  60. 24/05 13:37

    Πόλεμος ταλέντων: Το 1/3 των νέων αναζητά την επόμενη επαγγελματική «στέγη»

  61. 24/05 13:09

    Lufthansa και MSC ενδιαφέρονται για την εξαγορά του διαδόχου της Alitalia

  62. 24/05 12:34

    ACI Europe: Πιο κοντά στο "καλό σενάριο" η επιβατική κίνηση στις Ευρωπαϊκές αερομεταφορές το 2022

  63. 24/05 12:08

    Το WTTC παρουσιάζει ένα ενιαίο Ψηφιακό Ταξιδιωτικό Πόρταλ για τη διευκόλυνση των ταξιδιών

  64. 24/05 11:35

    Ταξιδιωτικό Ισοζύγιο α' τριμήνου | Θεαματική αύξηση σε αφίξεις και έσοδα

  65. 24/05 11:26

    ΕΤΑΔ | Ικανοποίηση για την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά

  66. 24/05 10:42

    Ο τουρισμός πολυτελείας στην Ευρώπη μπορεί να ξεπεράσει σε αξία τα 500 δισ.ευρώ ετησίως

  67. 24/05 09:59

    Ο Τουρισμός επέστρεψε στην Αθήνα και δίνει μεγάλη ανάσα στη μικρομεσαία επιχείρηση

  68. 24/05 09:34

    Κομισιόν| Συμφωνία για την αναγνώριση της COVID-19 ως επαγγελματικής ασθένειας

  69. 24/05 09:22

    Τουρισμός | Γερμανία: Εξαιρετικό καλοκαίρι, αλλά χωρίς προσφορές

  70. 24/05 09:12

    Εγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για 2 νέα ξενοδοχεία σε Νεμέα και Πολύγυρο

  71. 24/05 09:09

    Εγκρίσεις για νέο 5άστερο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική και νέο ξενοδοχείο στην Ανατολική Μάνη

  72. 24/05 09:06

    Εγκρίσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Τρίπολη και Γύθειο

  73. 24/05 09:00

    Το 72% των Αμερικανών αφαιρεί χρήματα από τις αποταμιεύσεις διακοπών για να τα βγάλει πέρα

  74. 24/05 08:57

    Γιατί τα άτομα άνω των 50 ετών δεν προσλαμβάνονται στα ξενοδοχεία

  75. 24/05 08:53

    Παράταση αεροπορικών οδηγιών με απαγορεύσεις πτήσεων λόγω του πολέμου στην Ουκρανία

  76. 23/05 16:56

    5ος κύκλος επιτάχυνσης του CapsuleT | Ξεκίνησαν οι αιτήσεις

  77. 23/05 16:24

    Συνάντηση Κικίλια - Χατζημάρκου στη Ρόδο: 6,5% αύξηση στις αφίξεις τον Μάιο συγκριτικά με το 2019

  78. 23/05 15:56

    Aυτό είναι το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο της Norwegian που θα προσεγγίσει Ελλάδα αυτή τη σεζόν (video)

  79. 23/05 14:48

    Η δέσμευση του κλάδου του travel retail στη βιωσιμότητα | workshop στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

  80. 23/05 14:39

    Προβολή της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής στη Σλοβενία

  81. 23/05 14:00

    Ο Γ.Γ. του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός

  82. 23/05 13:50

    Η Ελλάδα εκτός ενισχυμένης εποπτείας τον Αύγουστο - ελάφρυνση του χρέους κατά 748 εκατ. ευρώ

  83. 23/05 12:57

    Τουρισμός: Κροατία και Κρήτη οι κορυφαίοι προορισμοί των Γερμανών γυμνιστών

  84. 23/05 12:05

    Στον πλήρη έλεγχο της Lamda Development η Lamda Malls

  85. 23/05 12:03

    Με homeport τον Πειραιά το κρουαζιερόπλοιο MSC Lirica- δρομολόγια 7 διανυκτερεύσεων στην Αν.Μεσόγειο

  86. 23/05 12:01

    Παγκόσμια πρεμιέρα για τον «Αγαμέμνονα» του καινοτόμου Γερμανού σκηνοθέτη Ούλριχ Ράσε!

  87. 23/05 11:57

    Ελληνικός τουρισμός: Θετικό μομέντουμ στο γιώτινγκ το 2022

  88. 23/05 11:37

    Προσοχή στις απάτες! Πώς επιτήδειοι εξαπατούν ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων

  89. 23/05 11:23

    Ο μεγάλος γαλλικός όμιλος Bagatelle έρχεται στη Μύκονο

  90. 23/05 10:44

    Ελληνικός τουρισμός 2022 | Με το δεξί ξεκινά και ο Ιούνιος - 703.000 αεροπορικές θέσεις την εβδομάδα 30/5 έως 5/6

  91. 23/05 10:33

    Μια ακόμη σεζόν για γερά νεύρα

  92. 23/05 10:32

    Υψηλότερες αφίξεις από το 2019 και τον Μάιο σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα

  93. 23/05 10:00

    Eπιχορηγήσεις για κάμπινγκ και ξενοδοχείο σε Γύθειο και Οίτυλο

  94. 23/05 09:54

    Πρωταθλήτρια στην επιμήκυνση της σεζόν η Σαντορίνη με βάση τα έσοδα στο α' τρίμηνο

  95. 23/05 08:43

    Το μυστικό για να προσελκύσετε και να διατηρήσετε κορυφαία ταλέντα στην επιχείρησή σας

  96. 23/05 08:37

    Ελληνο-Αυστραλιανοί Διάλογοι: Ο Βασίλης Κικίλιας μιλάει για τη σχέση τουρισμού και εμπορίου

  97. 23/05 08:28

    Τζιν τόνικ στο πρώτο υποβρύχιο μπαρ στον κόσμο

  98. 23/05 08:10

    Αξιοποίηση του διατηρητέου ξενοδοχείου Σάρλιτζα Παλλάς στη Λέσβο με τη δημιουργία κέντρου Θερμαλισμού

  99. 23/05 08:05

    Ε.Ξ. Ιωαννίνων | Ημερίδα για την αύξηση των online κρατήσεων

  100. 22/05 22:33

    Θετικός στην ανεμοβλογιά τελικά ο τουρίστας από την Κεφαλονιά