trivago | 9 αποδοτικοί κανόνες για ξενοδοχεία και καταλύματα ώστε να χτίσουν την επωνυμία & online παρουσία τους

trivago | 9 αποδοτικοί κανόνες για ξενοδοχεία και καταλύματα ώστε να χτίσουν την επωνυμία & online παρουσία τους

Καθώς η online κατανομή συνεχίζει να αναπτύσσεται, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή, ώστε να σιγουρευτείτε ότι η επιχείρησή σας είναι έτοιμη για το μέλλον και για να προσελκύσει online κρατήσεις. Ωστόσο, τόσο τα μεγάλα ξενοδοχεία όσο και τα μικρά, ανεξάρτητα καταλύματα αντιμετωπίζουν την ίδια πρόκληση: Είναι πλέον όλο και πιο δύσκολο να γεμίσετε τα δωμάτια του καταλύματός σας και να εξασφαλίσετε ένα σταθερό, ικανοποιητικό εισόδημα χωρίς σημαντική online παρουσία.

Aυτά υπογραμμίζει άρθρο στο businessblog της trivago, δίνοντας 9 κανόνες.

Διαβάστε τα βασικά σημεία του άρθρου...

Αλλά, μην ανησυχείτε! Αν ακολουθήσετε μερικούς απλούς κανόνες, για να χτίσετε μια ισχυρή online παρουσία, ακόμη κι αν είστε ιδιοκτήτης ενός μικρού, ανεξάρτητου καταλύματος, θα μπορέσετε να δημιουργήσετε μια επωνυμία που έχει απήχηση στο κοινό, ενισχύει τις κρατήσεις, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην εξασφάλιση μιας επιτυχημένης πορείας στο μέλλον.

1ος κανόνας: Ορίστε τη μοναδική πρόταση πώλησης του καταλύματός σας και το βασικό κοινό σας


Για να χτίσετε την επωνυμία σας, θα πρέπει να καθορίσετε ποιο είναι το κοινό σας και τι έχετε να του προσφέρετε. Διαβάστε τις κριτικές των πελατών σας και βρείτε τα κοινά σημεία. Ποια ξεχωρίζουν; Ποια επαναλαμβάνονται; Σχετίζονται με τα προϊόντα σας, την τοποθεσία, την εξυπηρέτηση ή το στιλ του καταλύματός σας;

Αυτές οι ερωτήσεις συμβάλλουν στην εικόνα της επωνυμίας σας. Ζητήστε τη γνώμη άλλων ατόμων για το κατάλυμά σας και για τις υπηρεσίες που προσφέρετε, Ενδεχομένως θα σας επισημάνουν κάποιες μικρές λεπτομέρειες, τις οποίες εσείς πλέον δεν παρατηρείτε. Η πλήρης κατανόηση της μοναδικής πρότασης πώλησης του καταλύματός σας θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε πελάτες προσφέροντάς τους τις πληροφορίες που χρειάζονται, κάνοντας τη διαδικασία αναζήτησης ακόμη πιο ευχάριστη για αυτούς.

Ρίξτε μια ματιά στα χαρακτηριστικά που κάνουν αυτά τα καταλύματα να ξεχωρίσουν. Μήπως εντοπίζετε κανένα από αυτά και στο κατάλυμά σας;

2ος κανόνας: Συνθέστε την ιστορία του καταλύματός σας με τις κατάλληλες φωτογραφίες

Οι πελάτες σας θα πρέπει να νιώθουν την ατμόσφαιρα του καταλύματός σας από τη στιγμή που ανακαλύπτουν για πρώτη φορά την online παρουσία σας. Στόχος σας θα πρέπει να είναι να δελεάσετε, να ενθουσιάσετε και να εμπνεύσετε τους πελάτες σας με κάθε σας εικόνα. Η φωτογραφία ενός κρεβατιού είναι πολλά περισσότερα από μια απλή φωτογραφία. Άλλωστε, ο στόχος σας δεν είναι να πουλήσετε το κρεβάτι.

Αυτό που πουλάτε είναι η ιδέα ενός καλού ύπνου σε αυτό το κρεβάτι. Κάθε φωτογραφία θα πρέπει να λέει μια ιστορία και να αντικατοπτρίζει τη μοναδική σας ταυτότητα. Ένας επαγγελματίας φωτογράφος θα μπορούσε να σας δώσει μερικές ιδέες, αλλά εσείς θα πρέπει να τον κατευθύνετε όσον αφορά τα χαρακτηριστικά που θέλετε να αναδείξετε.

Δείχνουν οι φωτογραφίες σας τις υπηρεσίες που οι πελάτες θεωρούν απαραίτητες;

Θέλετε να σας εμπνεύσουμε; Ρίξτε μια ματιά στο άρθρο «5 φθηνοί τρόποι για να ομορφύνετε τα δωμάτιά σας».

3ος κανόνας: Επωφεληθείτε από τα μεταδεδομένα

Οι πελάτες θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να βρουν το κατάλυμά σας online. Τα μεταδεδομένα διευκολύνουν πολύ την αναζήτησή τους. Κάθε προφίλ που έχετε online περιλαμβάνει μεταδεδομένα ή αλλιώς πληροφορίες για το κατάλυμά σας, όπως τοποθεσία, τιμή, παροχές κτλ., τα οποία συνήθως περιλαμβάνονται στην ενότητα «λεπτομέρειες καταλύματος». Αν ενημερώσετε σωστά τα στοιχεία του καταλύματός σας (τα μεταδεδομένα),   ειδικά σε ιστοσελίδες metasearch , όπως η trivago, θα διασφαλίσετε ότι οι τύποι ταξιδιωτών που επιθυμείτε μπορούν να σας βρουν, όταν αναζητούν καταλύματα online που αντιστοιχούν στην περιγραφή σας. Είναι το προφίλ σας στην trivago ενημερωμένο;

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα online μεταδεδομένα ενός καταλύματος, ρίξτε μια ματιά σε αυτό το άρθρο: «Η σημασία των Λεπτομερειών Ξενοδοχείου στην απόδοσή του»

4ος κανόνας: Συνεργαστείτε στρατηγικά με τις online ταξιδιωτικές εταιρείες σας


Βρείτε μια ισορροπία ανάμεσα στην απευθείας και έμμεση κατανομή που εξυπηρετεί την επιχείρησή σας. Δώστε στους πελάτες σας την ευκαιρία να κλείσουν απευθείας, καθιστώντας διαθέσιμες για κράτηση τις μελλοντικές ημερομηνίες μόνο στα απευθείας κανάλια σας. Αν δεν καταφέρετε να πουλήσετε τα δωμάτια εγκαίρως, εργαστείτε με τους συνεργάτες κρατήσεών σας, για να εξασφαλίσετε πελάτες της τελευταίας στιγμής. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία online ταξιδιωτικών εταιρειών. Δείτε ποιες προσελκύουν περισσότερο το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Επιλέξτε λίγους συνεργάτες και διατηρήστε χαμηλό το κόστος των προμηθειών. Όσο πιο ενεργή είναι μια αγορά, τόσο πιο χαμηλό είναι και το κόστος της προμήθειας. Διαφημίστε τα πλεονεκτήματα των απευθείας κρατήσεων για τους πελάτες (για παράδειγμα σκεφτείτε ειδικές προσφορές, όπως δώρα), αντί να εστιάζετε μόνο στις τιμές δωματίων.

Βρείτε εδώ λεπτομέρειες για τα καλύτερα κανάλια κατανομής απευθείας κρατήσεων για ανεξάρτητα καταλύματα.

5ος κανόνας: Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας

Μια ιστοσελίδα με καλή απόδοση θα πρέπει να προσελκύει εύκολα τους πιθανούς πελάτες. Η ιστοσελίδα σας είναι η καρδιά της επωνυμίας σας. Χρησιμοποιήστε εσείς οι ίδιοι την ιστοσελίδα σας και κλείστε ένα δωμάτιο. Ήταν εύκολη η διαδικασία κράτησης; Είχατε στη διάθεσή σας αρκετές πληροφορίες; Ανυπομονείτε για τη μελλοντική διαμονή σας; Ήταν η εμπειρία κράτησης εξίσου καλή και στην κινητή συσκευή σας; Βελτιώστε την εμπειρία κράτησης όσο το δυνατό περισσότερο. Υπάρχουν τόσοι πολλοί σχεδιαστές ιστοσελίδων και τόσα πολλά πρότυπα ιστοσελίδων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν. Μερικές δωρεάν ιστοσελίδες μπορεί να είναι αποδοτικές για εσάς, αλλά μην ξεχάσετε να καταχωρίσετε τη διαδικτυακή σας διεύθυνση και να ενεργοποιήσετε τις μηχανές αναζήτησης, για να μπορούν να σας βρουν.

Εμπνευστείτε από ιστοσελίδες ξενοδοχείων εδώ.

6ος κανόνας: Βρείτε τη σωστή μηχανή κρατήσεων

Η σωστή μηχανή κρατήσεων θα ενισχύσει την επωνυμία σας και θα βελτιστοποιήσει την εμπειρία των πελατών σας, αυξάνοντας ταυτόχρονα το ποσοστό μετατροπής σας.

Υπάρχουν πάρα πολλές μηχανές κρατήσεων στην αγορά. Μη ρισκάρετε να χρησιμοποιήσετε μία που θα περιορίσει τα πιθανά έσοδά σας. Μια καλή μηχανή κρατήσεων θα πρέπει να προσελκύει την πλήρη προσοχή των πελατών σας, να είναι εύχρηστη, να παρέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες και να είναι προσβάσιμη από κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σας.

Συμβουλές για να βρείτε τη σωστή μηχανή κρατήσεων για το κατάλυμά σας.

7ος κανόνας: Παρακολουθήστε την κίνηση στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας

Υπάρχει καμία σελίδα που απωθεί έναν πιθανό πελάτη; Προσελκύουν οι καμπάνιες μάρκετινγκ που χρησιμοποιείτε επισκέπτες που ενδιαφέρονται για το κατάλυμά σας ή απλώς μερικά κλικ; Δεν μπορείτε να ξέρετε, εκτός αν παρακολουθείτε τι κάνουν οι επισκέπτες σας. Αν παρακολουθείτε την ιστοσελίδα σας, θα έχετε την ευκαιρία να μάθετε πώς να τη βελτιστοποιήσετε χρησιμοποιώντας δεδομένα από πραγματικές εμπειρίες, τα οποία μπορεί να οδηγήσουν σε μια καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI).

Ορισμένοι κατασκευαστές ιστοσελίδων θα σας δώσουν τα δικά τους στατιστικά εργαλεία, αλλά σας μπορούσατε να ρίξετε μια ματιά σε αυτές τις συμβουλές για τη χρήση του Google Analytics για την παρακολούθηση της απόδοσης της ιστοσελίδας του καταλύματός σας.

8ος κανόνας: Να είστε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αποτελεσματικά και η χρήση τους είναι δωρεάν. Με αυτά έχετε τη δυνατότητα να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας, να συλλέξετε σχόλια και να ενισχύσετε την επωνυμία και την online παρουσία σας. Σκεφτείτε τα σαν ένα επιπλέον δωμάτιο για τους πελάτες σας, στο οποίο έχουν τη δυνατότητα να ξεκουραστούν πριν τη διαμονή τους σε εσάς. Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να δημοσιεύσουν φωτογραφίες και να ξεκινήσουν συζητήσεις online. Χρειάζεστε μόνο λίγο χρόνο και δημιουργικότητα.

Δείτε αυτές τις πέντε απαραίτητες συμβουλές για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

9ος κανόνας: Προσφέρετε στους πελάτες σας μια εκπληκτική εμπειρία, πριν ακόμη κάνουν κράτηση


Καλωσορίστε τους, εμπνεύστε τους, κάντε τους να νιώσουν σαν στο σπίτι τους (ή ότι όντως κάνουν διακοπές), πριν αποφασίσουν πού να διαμείνουν. Εξάλλου, οι πελάτες σας απολαμβάνουν τις διακοπές τους ή ένα ταξίδι το σαββατοκύριακο από τη στιγμή που αποφασίζουν να αποδράσουν. Η επιπλέον προσπάθεια από πλευράς σας θα μπορούσε να ενισχύσει το εισόδημά σας από τη διαμονή τους, να δημιουργήσει την ευκαιρία πώλησης πιο ακριβών υπηρεσιών (upselling) ή να σας βοηθήσει να λάβετε περισσότερες θετικές κριτικές.

Ορίστε 10 απλοί τρόποι βελτίωσης της εμπειρίας πελατών.

Έξτρα συμβουλή: Επενδύστε σε ένα Property Management System ειδικά σχεδιασμένο για τον τύπο του καταλύματός σας

Η χρήση των κατάλληλων εργαλείων δεν σας βοηθά απλώς να προσφέρετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες σας, αλλά διευκολύνει και τη δική σας δουλειά. Επιπλέον, με αυτά θα επηρεάσετε θετικά τις υπηρεσίες σας και θα έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε όλα τα δεδομένα των πελατών με τρόπο ασφαλή και αποδοτικό. Ρίξτε μια ματιά στις επιλογές σας. Υπάρχουν τόσες πολλές διαθέσιμες για εσάς!

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Ερευνα
  1. 17/01 15:52

    Β. Κικίλιας σε ΕΣΑμεΑ: Στόχος μας να γίνει η Ελλάδα προσβάσιμη σε όλους τους επισκέπτες της

  2. 17/01 15:51

    Ιταλία: Προβλήματα στις πτήσεις αύριο λόγω απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας

  3. 17/01 15:35

    ΣΥΡΙΖΑ: Να ακυρωθούν οι απολύσεις των 350 εργαζομένων του ξενοδοχείου HILTON

  4. 17/01 15:09

    In-Crete, Καινοτόμος συνεργασία για την Κυκλική Οικονομία στην Κρήτη και τη Μεσόγειο

  5. 17/01 14:05

    Θάσος: Εγκρίθηκε το καταφύγιο τουριστικών σκαφών στο ξενοδοχείο Alexandra Beach

  6. 17/01 13:46

    “Βούλιαξε” το σαββατοκύριακο η Βασιλίτσα

  7. 17/01 13:33

    Barceló Hotel Group: Άνοιγμα 20 νέων ξενοδοχείων στην Ευρώπη το 2022

  8. 17/01 13:10

    SAS: Οι 6 τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2022

  9. 17/01 12:49

    Eλεγχόμενη αποβίβαση στη νήσο Χρυσή Ιεράπετρας και το 2022 εισηγείται η Επιτροπή

  10. 17/01 12:48

    Τέλος το «Revenge travel» - Ποιες είναι 10 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια για το 2022

  11. 17/01 12:30

    ΣΕΤΕ | Επέκταση των μέτρων στήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων από τις επιπτώσεις της ενεργειακής κρίσης

  12. 17/01 12:11

    ΠΟΞ | Διαγωνισμός για υπηρεσίες κατάρτισης – πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων 1.278 εργαζομένων

  13. 17/01 11:25

    ΣΥΡΙΖΑ | Αδικαιολόγητο να χαθούν θέσεις εργασίας στον ξενοδοχειακό κλάδο

  14. 17/01 10:59

    Eurocontrol: Ταχεία ανάκαμψη στην αεροπορική κίνηση στην Ευρώπη μόλις υποχωρήσει η πανδημία

  15. 17/01 10:06

    Τα αποτελέσματα των εκλογών στην Eνωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων

  16. 17/01 08:35

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία σε Κω και Χαλκιδική

  17. 17/01 08:30

    Τσεχία: H απαλλαγή καταβολής ΦΠΑ στη θέρμανση συγκράτησε τον πληθωρισμό

  18. 17/01 08:30

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Βόλο και Ρέθυμνο

  19. 17/01 08:20

    Σερβία: Ανάσα για τον τουρισμό η εορταστική περίοδος

  20. 17/01 08:15

    Πώς θα διεξαχθεί η έκθεση τηλεφωνίας και τηλεπικοινωνιών Mobile World Congress στη Βαρκελώνη

  21. 16/01 14:34

    Πρόεδρος ΡΑΕ για ενεργειακή κρίση: Πότε θα ξεκινήσει η αποκλιμάκωση των τιμών

  22. 16/01 13:47

    Μήπως δεν είναι «προσωρινός» ο πληθωρισμός;

  23. 16/01 13:38

    Γιατί η Aegean ανέστειλε τις πτήσεις προς και από την Βηρυτό

  24. 16/01 13:35

    Η Πολωνία μηδενίζει τον ΦΠΑ σε τρόφιμα και φυσικό αέριο

  25. 16/01 13:34

    Ουκρανία: Διαγωνισμός για την ανακατασκευή του αεροδρομίου της Πολτάβα

  26. 16/01 13:32

    Τυνησία: Απαγόρευση της νυχτερινής κυκλοφορίας για την αντιμετώπιση της πανδημίας

  27. 16/01 13:29

    Κ.Νοτοπούλου: Ο χειμερινός τουρισμός στην «εντατική», ο υπουργός Τουρισμού «στον κόσμο του»

  28. 16/01 13:21

    Το Χ.Κ. Παρνασσού συμμετέχει στις δράσεις της Παγκόσμιας Ημέρας Χιονιού την Κυριακή

  29. 16/01 13:13

    Β.Κικίλιας: Επιμήκυνση περιόδου με χειμερινό τουρισμό, city break και κρουαζιέρα

  30. 16/01 13:03

    FVW |Travel Talk: Virtual COUNTER DAYS 2022, με τη συμμετοχή προορισμών, ξενοδοχείων και κρουαζιέρας

  31. 15/01 01:33

    GlobalData: Η Google αποτελεί συνεχή απειλή για τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία

  32. 15/01 01:28

    Swiss Education Academy: Εκδρομές σοκολάτας και πολιτισμού στην Ελβετία

  33. 15/01 01:27

    Στη Μαδρίτη αυτήν την εβδομάδα η προσοχή της παγκόσμιας τουριστικής κοινότητας

  34. 15/01 00:51

    Νέος Αναπτυξιακός Νόμος | Ο εναλλακτικός τουρισμός στο επίκεντρο - ποιες επενδύσεις ενισχύονται

  35. 14/01 21:25

    ΥΠΑ: Περιστατικό με αεροσκάφος στο αεροδρόμιο της Μήλου

  36. 14/01 16:34

    HolidayCheck Special Award 2022: Ποια ελληνικά ξενοδοχεία επιλέγουν οι περισσότεροι Γερμανοί

  37. 14/01 15:47

    Γερμανία | FUR: Ιστορικό ρεκόρ ζήτησης για διακοπές το 2022 – Ανάκαμψη χωρίς εμπόδια το 2023

  38. 14/01 14:55

    Ισπανικός τουρισμός: Περιμένουν φέτος ανάκαμψη στο 88% των επιδόσεων του 2019

  39. 14/01 13:36

    Skyscanner | Έρευνα: "Δίψα" για διακοπές το 2022 - Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις κρατήσεις

  40. 14/01 12:50

    Β. Κικίλιας: Αιχμή του δόρατος της ανάπτυξης της χώρας ο τουρισμός το 2022

  41. 14/01 12:10

    ΗΠΑ: Σε εθελοντικό σύστημα εφαρμογής πρωτοκόλλων COVID οι κρουαζιέρες

  42. 14/01 11:19

    trivago | 9 αποδοτικοί κανόνες για ξενοδοχεία και καταλύματα ώστε να χτίσουν την επωνυμία & online παρουσία τους

  43. 14/01 10:31

    Έκλεισε ο φάκελος της πτώχευσης του Thomas Cook, χωρίς ευθύνες για τον Peter Fankhauser

  44. 14/01 10:18

    Συνάντηση ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων της Κρήτης και της Δωδεκανήσου με τον υφυπουργό Μεταφορών

  45. 14/01 10:08

    Ισπανία: Στο εξής κορωνοϊός όπως γρίπη

  46. 14/01 09:44

    Επιπλέον μέτρα στήριξης εργαζομένων και επιχειρήσεων (και στον τουρισμό) για τον Ιανουάριο του 2022

  47. 14/01 09:39

    Αλλαγή χρήσης ενοικιαζόμενων δωματίων και κατοικίας σε ξενοδοχεία στη Ζάκυνθο και στην Κρήτη

  48. 14/01 09:36

    Επιχορηγήσεις σε 2 ξενοδοχεία σε Βόλο και Χερσόνησο Ηρακλείου

  49. 14/01 09:33

    Έρευνα | Τι θέλουν να γνωρίζουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εν μέσω πανδημίας

  50. 14/01 09:31

    Marriott: Νέα υπηρεσία ταξιδιωτικής ασφάλισης με απευθείας κρατήσεις

  51. 14/01 09:29

    Υπό νέα πίεση ο ισπανικός τουριστικός τομέας λόγω Όμικρον

  52. 13/01 16:07

    TasteAtlas: Η Ελλάδα δεύτερη καλύτερη χώρα στον κόσμο για την κουζίνα της- ποια πιάτα και προϊόντα ξεχωρίζουν

  53. 13/01 14:45

    Visit Greece app: 1,7 εκατομμύρια νέοι χρήστες και 400.000 "stories" εντός του 2021

  54. 13/01 14:22

    Ανοίγει το χιονοδρομικό κέντρο Πηλίου

  55. 13/01 14:14

    Αθλητικός τουρισμός | Ταξίδια για τους φανατικούς του ποδοσφαίρου από τον Ερικ Καντονά

  56. 13/01 14:07

    Κικίλιας: Συμφωνία με το Apollo για την ενίσχυση του αθλητικού Τουρισμού – 500.000 επισκέπτες το 2022 στην Ελλάδα

  57. 13/01 13:55

    Οδηγίες της ΑΑΔΕ προς ξενοδόχους για την εφαρμογή myDATA/timologio

  58. 13/01 13:44

    TUI: Συνεργασία με την Mobi Systems για πιο αποτελεσματικές μεταφορές των ταξιδιωτών στους προορισμούς

  59. 13/01 13:26

    Ο Δημήτρης Μπιάγκης Τομεάρχης Τουρισμού και Ναυτιλίας του ΚΙΝΑΛ

  60. 13/01 13:15

    “Mobile is the king” | 3,8 τρισ. ώρες στο κινητό τους αφιέρωσαν οι χρήστες το 2021

  61. 13/01 13:07

    Επιστολή Air France προς τους επιβάτες: Συνεισφέρετε στο βιώσιμο καύσιμο για ένα πιο βιώσιμο ταξίδι

  62. 13/01 13:06

    Πράσινο φως για 2 πολυτελή ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Καβάλα

  63. 13/01 13:05

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία σε Φλώρινα και Ζάκυνθο

  64. 13/01 13:03

    Cornell: Πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ οδηγεί τα εστιατόρια στην επιτυχία

  65. 13/01 12:56

    Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Πρόγραμμα εξωστρέφειας για τις επιχειρήσεις ύψους 529.000 ευρώ

  66. 13/01 12:41

    ΙΑΤΑ | Υπερβολική η αντίδραση των κυβερνήσεων κατά της Όμικρον

  67. 13/01 12:09

    DW | Πέπλο σιωπής για την προέλευση του κορωνοϊού

  68. 13/01 11:51

    W Costa Navarino | Το πρώτο ξενοδοχείο W στην Ελλάδα ανοίγει το καλοκαίρι - Συνεργασία ΤΕΜΕΣ - Marriott

  69. 13/01 11:34

    Τουρισμός | HolidayCheck: Η Τουρκία κορυφαία επιλογή διακοπών των Γερμανών το 2022

  70. 13/01 10:16

    Τουρισμός | Το 34% των Αμερικανών αισθάνεται άνετα όταν ταξιδεύει, παρά την έξαρση της πανδημίας

  71. 12/01 15:18

    Ryanair: Αν η Lufthansa δεν θέλει πτήσεις-φαντάσματα ας πουλήσει τις θέσεις σε χαμηλούς ναύλους

  72. 12/01 15:05

    Η Ελλάδα θα βγει κερδισμένη στον τουριστικό τομέα από την κρίση της πανδημίας

  73. 12/01 14:48

    Ηandelsblatt | Η Ελλάδα, παράδεισος για Γερμανούς συνταξιούχους

  74. 12/01 14:47

    Η HORECA έρχεται σε 30 ημέρες, δυνατή, πλήρης και με ασφάλεια!

  75. 12/01 13:45

    TUI: Οι Βρετανοί επιθυμούν περισσότερο ήλιο, διακοπές και ύπνο - Τα 30 πράγματα που τους λείπουν περισσότερο

  76. 12/01 13:15

    Travel Counsellors: Η Ελλάδα στις κορυφαίες επιλογές των Βρετανών για διακοπές το καλοκαίρι

  77. 12/01 12:56

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Άμεσα μέτρα στήριξης των θέσεων εργασίας στα ξενοδοχεία της πόλης

  78. 12/01 12:40

    Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Χανίων | Να σταματήσει επιτέλους ο αποκλεισμός των δωματίων από τις κρατικές ενισχύσεις

  79. 12/01 12:23

    Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τους νέους κανόνες στα πιστοποιητικά εμβολιασμού για ταξίδια στην ΕΕ

  80. 12/01 12:23

    Έκπτωση έως 50% σε κρουαζιέρες της Celestyal Cruises

  81. 12/01 12:22

    Finnair: Αύξηση 550% στο επιβατικό κοινό τον Δεκέμβριο του 2021

  82. 12/01 12:19

    Priceless Planet Coalition: Συνεργασία Preferred Hotel Group και Mastercard για τη διατήρηση των δασών

  83. 12/01 12:18

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία σε Βόλο και Πανόραμα Θεσσαλονίκης

  84. 12/01 12:17

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία σε Χανιά και Σαντορίνη

  85. 12/01 11:08

    Έρευνα TripAdvisor - Ipsos | Πιο ακριβά ταξίδια, οργανωμένα τουρ και νέες εμπειρίες θέλουν οι ταξιδιώτες το 2022 και μετά

  86. 12/01 09:59

    Τουρισμός: Η Κύπρος ανοίγει τα σύνορα στους Ρώσους με εμβόλιο Sputnik Light

  87. 12/01 09:45

    Ε.Ε. | Βραβείο για τις «Ευρωπαϊκές Πρωτεύουσες της Ένταξης και της Διαφορετικότητας»

  88. 11/01 22:00

    Τα "Rooms to let"  θέλουν και... "Planet to let"

  89. 11/01 16:21

    Παραμένει η λαμπερή ατμόσφαιρα στο Experience Park του Ελληνικού

  90. 11/01 15:05

    Με εισιτήριο 5 ευρώ η είσοδος των τουριστών στη Βενετία

  91. 11/01 14:46

    ForwardKeys: 4 λόγοι για να είμαστε αισιόδοξοι για τον τουρισμό το 2022

  92. 11/01 14:28

    Ρεκόρ αφίξεων ιδιωτικών jets στο Αεροδρόμιο της Πάρου

  93. 11/01 13:32

    Επιτακτική ανάγκη για μέτρα στήριξης στον κλάδο των τουριστικών γραφείων - Τα αναγκαία 8 μέτρα

  94. 11/01 13:16

    Telegraph: Ο απόλυτος οδηγός διακοπών για το 2022 – Ποιο ελληνικό νησί είναι στους καυτούς προορισμούς

  95. 11/01 13:08

    Ριζική ανακατασκευή του Hilton Αθήνας | Κλείνει στις 31 Ιανουαρίου - τι προβλέπεται για τους εργαζόμενους

  96. 11/01 12:56

    Πώς θα αναγνωρίσω τα fake news;

  97. 11/01 12:51

    Αποδόθηκε το θραύσμα Fagan του Παρθενώνα, στο Μουσείο της Ακρόπολης από το Μουσείο Antonino Salinas

  98. 11/01 12:06

    Έρευνα Booking: Πού να πάτε διακοπές το 2022 σύμφωνα με το κινέζικο ωροσκόπιο

  99. 11/01 12:05

    Yπουργείο Τουρισμού: Διαγωνισμός 1 εκατ. για την υποστήριξη των έργων που έχουν ενταχθεί στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης

  100. 11/01 12:04

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Πάρο και Σκιάθο