Πρωτεύοντα δεδομένα πελατών | Το πολύτιμο αγαθό που μπορούν να αποκτήσουν τα ξενοδοχεία

Πρωτεύοντα δεδομένα πελατών | Το πολύτιμο αγαθό που μπορούν να αποκτήσουν τα ξενοδοχείαΠηγή φωτο: pixabay.com

Cookies τρίτων μερών, μια σχέση αγάπης-μίσους. Παρόλο που στην πάροδο των ετών οι καταναλωτές έχουν επιτρέψει την παρακολούθηση των επισκεπτών ιστοσελίδων, τη συλλογή δεδομένων και την επαναστόχευση, έχουν εκφράσει ανοιχτά την άποψή τους για περισσότερη συναίνεση και προστασία του ιδιωτικού απορρήτου online.

Οι Apple και Mozilla έχουν ήδη καταργήσει τα cookies τρίτων μερών στους περιηγητές τους, με την Google να ακολουθεί στο τέλος του 2023 (μετά από αναβολή ενός έτους). Όταν ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, περίπου το 84% των χρηστών του ίντερνετ δε θα στοχεύονται με χρήση cookies τρίτων μερών.

Ωστόσο, τα πρωτεύοντα cookies είναι εδώ και τα εμπλουτισμένα δεδομένα καταναλωτών που συλλέγονται από αυτά θα αξίζουν το βάρος τους σε χρυσάφι για τις επιχειρήσεις σε πολλαπλούς κλάδους, όπως επισημαίνεται σε ένα ενδιαφέρον θέμα που δημοσιεύει το businessblog της trivago. Διαβάστε τη συνέχεια...

Αν το ξενοδοχείο σας δεν έχει ξεκινήσει την αξιοποίηση των πρωτευόντων cookies ακόμη, ήρθε η ώρα να το κάνει. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε αποκτήσει προβάδισμα όταν η χρήση των cookies τρίτων μερών διακοπεί.

Δείτε πώς μπορείτε να ξεκινήσετε τον εμπλουτισμό της βάσης δεδομένων σας από τα πρωτεύοντα cookies και τη χρήση της προς όφελος του ξενοδοχείου σας.

Ξεσκονίστε τα cookies και τα πίξελ σας
 

Μπορεί να είναι δύσκολο να το πιστέψετε, αλλά υπάρχουν επτά διαφορετικά είδη cookies στο ίντερνετ. Αυτά τα μικρά αρχεία κειμένου επιτρέπουν στην ιστοσελίδα ή στον περιηγητή να συλλέξουν δεδομένα χρηστών και να ενεργοποιήσουν εξειδικευμένες λειτουργίες για τους χρήστες, οι οποίες διευκολύνουν και βελτιώνουν τις online διεργασίες. Επιπλέον, βοηθούν εμάς τους καταναλωτές να επωφεληθούμε από στοχευμένες διαφημίσεις που είναι προσαρμοσμένες στα ενδιαφέροντά μας. Σε τελική ανάλυση, τα cookies δεν είναι κάτι κακό.

Ποια είναι λοιπόν η διαφορά μεταξύ cookies τρίτων μερών και πρωτευόντων cookies;

Όταν ένα cookie τρίτων μερών τοποθετηθεί στον περιηγητή σας από έναν τομέα που δεν επισκέπτεστε (π.χ., company.com), αφορά διαφημιστικούς σκοπούς προς όφελος της ιστοσελίδας του ιδιοκτήτη του τομέα. Τα δεδομένα σας αποθηκεύονται από τον προμηθευτή των διαφημίσεων τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την παρακολούθηση του ιστορικού της online συμπεριφοράς σας σε διάφορες ιστοσελίδες και την προώθηση περιεχομένου μέσω των διαφημίσεων επαναστόχευσης. Τα δεδομένα που συλλέγονται από αυτόν τον τύπο cookie είναι ορατά μόνο στον διαφημιζόμενο.

Όσον αφορά τα πρωτεύοντα cookies, οι πληροφορίες που συλλέγει ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας αποθηκεύονται στη βάση δεδομένων του για σκοπούς ανάλυσης και βελτίωσης των λειτουργιών της ιστοσελίδας (π.χ., αγορά πολλαπλών στοιχείων σε μία συνεδρία ή απομνημόνευση προτιμήσεων).

Τα πρωτεύοντα δεδομένα, τα οποία είναι διαθέσιμα μόνο στον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας, μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τον υπολογισμό καμπανιών marketing, ποσοστών μετατροπής, προβολών σελίδων, καθώς και για την προβολή διαφημίσεων σε άλλες ιστοσελίδες που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά σας.

Φυσικά, όταν μιλάμε για cookies, πρέπει να αναφέρουμε και τα πίξελ παρακολούθησης. Όταν ένα άτομο περιηγείται σε μια ιστοσελίδα, φορτώνεται ένα πίξελ παρακολούθησης και ξεκινά τη συλλογή πληροφοριών. Στις πληροφορίες περιλαμβάνονται οι σελίδες που προβλήθηκαν, τα κλικ, η διάρκεια της επίσκεψης, ακόμη και η διεύθυνση IP του επισκέπτη. Σε αντίθεση με τα cookies, τα πίξελ μπορούν να ακολουθούν τους χρήστες σε όλες τις συσκευές τους.

Παρόλο που υπάρχουν διάφορα είδη πίξελ παρακολούθησης, ας δούμε δύο που μπορεί να σας ενδιαφέρουν:

Πίξελ επαναστόχευσης: Σας βοηθούν να εμφανίσετε το σωστό περιεχόμενο στο σωστό κοινό. Με βάση την ανάλυση που γίνεται σε βάθος χρόνου, μπορείτε να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας ώστε να ταιριάζουν στη συμπεριφορά των χρηστών.

Πίξελ μετατροπής: Σας ενημερώνουν για την απόδοση των online διαφημίσεών σας και προσδιορίζουν εκείνες που δεν έχουν επαρκή απόδοση. Αυτά που θα μάθετε μπορούν να σας βοηθήσουν στη μετατροπή των διαφημίσεών σας, με σκοπό τη συνεχή βελτίωση των μετατροπών σας.

Θέλετε να δοκιμάσετε τα πίξελ παρακολούθησης; Ένας εύκολος τρόπος για να ξεκινήσετε είναι η σελίδα σας στο Facebook. Στον λογαριασμό του υπεύθυνου της επιχείρησης, ακολουθήστε τα βήματα που περιγράφονται στην ενότητα «Πηγές δεδομένων» για να δημιουργήσετε ένα. Όταν αποκτήσετε το μοναδικό πίξελ σας, μπορείτε να το εγκαταστήσετε στην ιστοσελίδα σας για να ξεκινήσετε την παρακολούθηση των αποτελεσμάτων των διαφημίσεών σας. Αν δεν επιθυμείτε να ολοκληρώσετε το τελευταίο τεχνικό βήμα μόνοι σας, επικοινωνήστε με έναν προγραμματιστή για να σας βοηθήσει.

Δημιουργήστε τα πρωτεύοντα δεδομένα σας

Για να χρησιμοποιήσουμε ένα απόσπασμα από το  The Economist: «Το πολυτιμότερο αγαθό στον κόσμο δεν είναι πλέον το πετρέλαιο, αλλά τα δεδομένα». Συσσωρεύοντας αυτό το επιθυμητό αγαθό του 21ου αιώνα, το ξενοδοχείο σας μπορεί να απολαύσει τα οφέλη της χρήσης του για τη δημιουργία της καλύτερης δυνατής εμπειρίας πελατών, από τη στιγμή που οι ταξιδιώτες σάς ανακαλύπτουν και κάνουν κράτηση online μέχρι τη στιγμή που θα κάνουν check-out.

Ταυτόχρονα, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 61% των καταναλωτών πιστεύουν ότι δεν ελέγχουν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα προσωπικά δεδομένα τους. Είναι λοιπόν εξαιρετικά σημαντικό να αποδείξετε ότι προσφέρετε αξιοπιστία, διαφάνεια και ασφάλεια.

Κάθε φορά που αποκτάτε πρωτεύοντα δεδομένα ταξιδιωτών, πρέπει να εξασφαλίσετε ότι θα τοποθετούνται απρόσκοπτα στη βάση δεδομένων του ξενοδοχείου σας (π.χ., PMS και CRM). Με αυτόν τον τρόπο, τα δεδομένα σας είναι πάντα οργανωμένα.

Με ποιους τρόπους μπορείτε να ξεκινήσετε τη συλλογή πρωτευόντων δεδομένων;

Ρυθμίστε κατάλληλα την ιστοσελίδα σας: Ανάλογα με τον τύπο του εργαλείου δημιουργίας ιστοσελίδων που χρησιμοποιείτε, μπορείτε να ενσωματώσετε ένα πρωτεύον cookie μόνοι σας, εγκαθιστώντας μια προσθήκη πρωτευόντων cookies. Επιπλέον, θα χρειαστείτε επίσης μια πλατφόρμα διαχείρισης συναινέσεων (CMP). Αυτό το περιβάλλον χρήστη επιτρέπει στους χρήστες να διαχειρίζονται τις ρυθμίσεις συναίνεσής τους στο πλαίσιο cookies που εμφανίζεται κατά την πρώτη επίσκεψή τους στην ιστοσελίδα σας.

Κυρίως, μια πλατφόρμα CMP τηρεί τους σημαντικούς κανονισμούς ιδιωτικού απορρήτου (π.χ., ΓΚΠΔ, CCPA και E-privacy Directive) που απαιτείται να εφαρμόζονται κατά τη συλλογή πρωτευόντων δεδομένων. Μια σαφής και εύκολα προσβάσιμη πολιτική ιδιωτικού απορρήτου θα δημιουργήσει εμπιστοσύνη και σιγουριά στους ταξιδιώτες.

Συλλογή διευθύνσεων email: Από τη στιγμή που η ιστοσελίδα σας είναι μια προέκταση μιας διαμονής στο ξενοδοχείο σας, σκεφτείτε διαφορετικές τεχνικές για να την κάνετε πιο ελκυστική, όπως πολλαπλά σημεία επαφής που μπορούν να εμπνεύσουν τους πελάτες για να εγγραφούν για κάποια συγκεκριμένη παροχή. Θα μπορούσε να είναι ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, ένα μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο ή μια ειδική εκδήλωση.

Παρόλο που ο στόχος σας είναι να αποκτήσετε τη διεύθυνση email ενός ταξιδιώτη, θα χρειαστεί να σκεφτείτε τι θα του δώσετε ως αντάλλαγμα. Ορισμένα ελκυστικά κίνητρα είναι μια ειδική προσφορά, μια έκπτωση ή μια δωρεάν υπηρεσία.

Ωστόσο, θα χρειαστεί να είστε σαφής σχετικά με τον τρόπο χρήσης της διεύθυνσης email του ταξιδιώτη (π.χ., αποστολή προσφορών), και να λάβετε υπόψη ότι οι πελάτες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα επιλογής για εξαίρεση από αυτήν την υπηρεσία.

Προσέλκυση απευθείας κρατήσεων μέσω metasearch: Ο μηχανισμός metasearch επιτρέπει στους μελλοντικούς ταξιδιώτες την εύρεση και σύγκριση μιας ευρείας γκάμας καταλυμάτων, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί ένα σημαντικό κανάλι για απευθείας κρατήσεις για τα ξενοδοχεία.

Για παράδειγμα, στην trivago, μπορείτε να ενθαρρύνετε τους πιθανούς πελάτες να κάνουν απευθείας κράτηση σε εσάς, διαφημίζοντας τις τιμές της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας στο προφίλ σας με το Rate Connect. Όταν κάποιος κάνει κλικ σε αυτές τις τιμές, η trivago τον μεταφέρει απευθείας στη σελίδα κρατήσεών σας για την ολοκλήρωση της κράτησης. Τα δεδομένα πελατών που συνοδεύουν την απευθείας κράτηση είναι δικά σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δημιουργήσετε μια πελατειακή σχέση που θα φτάσει έως το check-in, την οποία μπορείτε να διατηρήσετε για το σχηματισμό σταθερής πελατείας μελλοντικά.

Μαζί με την προσφορά των τιμών της ιστοσελίδας σας στην trivago, το προφίλ του ξενοδοχείου σας παίζει ρόλο επίσης. Ένα πλήρες και ελκυστικό προφίλ στην trivago, θα κάνει σίγουρα ελκυστικότερο το ενδεχόμενο κράτησης σε εσάς.

Αξιοποιήστε τα δεδομένα σας για καμπάνιες marketing
 

Όταν συλλέξετε δεδομένα από πρωτεύοντα cookies, πίξελ παρακολούθησης και την πλατφόρμα CRM, θα μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη στρατηγική προσέλκυσης ταξιδιωτών σε διαφορετικά κανάλια και σε διαφορετικά στάδια της online εμπειρίας πελάτη.

Πριν ξεκινήσετε, σκεφτείτε τι έχει να προσφέρει το κατάλυμά σας και τι στόχους επιθυμείτε να επιτύχετε.

Όταν σκοπεύετε να προσεγγίσετε ξανά παλαιότερους πελάτες, το επαναληπτικό marketing μέσω email και μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα τους υπενθυμίζει τη διαμονή τους σε εσάς. Από τη στιγμή που τα ιστορικά δεδομένα από την πλατφόρμα CRM σάς παρέχουν εμπλουτισμένα προφίλ πελατών, μπορείτε να βελτιώσετε ακόμη περισσότερο τις εξατομικευμένες προσφορές σας.

Αν υποθέσουμε ότι κάποιοι παλιότεροι πελάτες σας αξιοποίησαν τις συνεδρίες ευεξίας που προσφέρατε, είναι καλοφαγάδες ή τρελαίνονται για εκδρομές, μια εξατομικευμένη προσφορά που βασίζεται στα ενδιαφέροντά τους μπορεί να τους ενθαρρύνει να κάνουν κράτηση ξανά. Για παράδειγμα, κάντε κράτηση για 3 διανυκτερεύσεις και λάβετε έκπτωση για μια θεραπεία σπα ή ένα δωρεάν μάθημα με τον σεφ (ακόμη και αν είστε και εσείς σεφ) ή μια δωρεάν πεζοπορία με οδηγό. Οι δημιουργικές δυνατότητες είναι ατελείωτες.

Τι συμβαίνει με τους ταξιδιώτες που επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα σας, έκαναν μερικά κλικ και αποχώρησαν; Υπάρχει ακόμη ελπίδα.

Η επαναστόχευση μπορεί να σας βοηθήσει να τους κάνετε να επιστρέψουν. Ακόμη και αν δε γνωρίζετε ποιοι είναι, τα πίξελ παρακολούθησης και τα πρωτεύοντα δεδομένα μπορούν να σας δώσουν κάποια ιδέα, ώστε να προσπαθήσετε να τους προσελκύσετε ξανά με online διαφημίσεις που βασίζονται στις αλληλεπιδράσεις με την ιστοσελίδα σας.

Γνωρίζοντας τη βάση πελατών σας, μπορείτε να την αναπτύξετε στοχεύοντας νέα άτομα που είναι παρόμοια με τα υπάρχοντα και είναι πιθανό να ενδιαφερθούν για τον τύπο του ξενοδοχείου σας. Αυτό μπορεί να γίνει με τη δημιουργία ενός παρόμοιου κοινού το οποίο μπορείτε να καθορίσετε λαμβάνοντας υπόψη, για παράδειγμα, δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα ή τοποθεσίες. Ένα μέρος στο οποίο μπορείτε να πειραματιστείτε με το παρόμοιο κοινό, είναι το Facebook. Δημιουργώντας ένα παρόμοιο κοινό με βάση τους φίλους της σελίδας σας, το Facebook θα προωθήσει τη διαφήμισή σας στα άτομα με παρόμοια χαρακτηριστικά.

Καθώς η χρήση των cookies τρίτων μερών αρχίζει να φθίνει, η σημασία των πρωτευόντων cookies θα συνεχίσει να γίνεται εντονότερη. Είτε πρόκειται για bed & breakfast, είτε για μεσαίου μεγέθους ξενοδοχείο, είτε για ανεξάρτητη αλυσίδα, αυτό το cookie, μαζί με τα πίξελ παρακολούθησης, πρέπει να γίνουν τα επόμενα εργαλεία που θα προσθέσετε στην εργαλειοθήκη marketing του ξενοδοχείου σας. Στο κάτω κάτω της γραφής, διαθέτουν δεδομένα απευθείας από την πηγή. Πώς μπορείς να ορίσεις τιμή σε αυτό το εργαλείο;

Πηγή: businessblog.trivago.com

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 24/10 19:17

    Β. Κικίλιας: Με στρατηγική, ομαδική και σκληρή δουλειά, θα δούμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα στον ελληνικό τουρισμό

  2. 24/10 10:25

    Πράσινο φως για ανέγερση 2 ξενοδοχείων σε Σαντορίνη και Αντίπαρο

  3. 24/10 10:25

    Πώς θα επιτευχθεί η απανθρακοποίηση της ναυτιλίας

  4. 24/10 09:54

    Γαλλία: Aύξηση εμπορικού ελλείμματος – Μείωση ανεργίας

  5. 23/10 11:15

    Αυξάνονται τα κρατικά χρηματοδοτικά προγράμματα στη Γερμανία

  6. 23/10 10:35

    Αποφάσεις για 2 νέα 5άστερα ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Μύκονο

  7. 23/10 09:49

    Πτώση της Ελλάδας στον Δείκτη Εθνικών Επωνυμιών

  8. 23/10 03:59

    Β. Κικίλιας από τη Ρόδο: Στόχος μας να μετατραπεί όλη η Ελλάδα σε τουριστικό προορισμό 12 μηνών

  9. 22/10 17:09

    Ένωση Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας: Ετήσια τακτική γενική συνέλευση και ανοικτή εκδήλωση

  10. 22/10 14:32

    6ο Χρυσό Βραβείο για τη Σχολή Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στα Greek Hospitality Awards 2021 

  11. 22/10 13:54

    Πτήσεις εξωτερικού: Οι προϋποθέσεις εισόδου στη χώρα έως τις 29 Οκτωβρίου 2021

  12. 22/10 13:50

    ΠΟΞ προς Υπ. Τουρισμού: Λειτουργία των εσωτερικών πισίνων και των συνεδριακών χώρων στο 100%

  13. 22/10 13:35

    Jet2: Άνοιξαν οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2023!

  14. 22/10 13:10

    Συμφωνία visa waiver μεταξύ Ελλάδας και Ομάν

  15. 22/10 13:08

    Δημ. Φραγκάκης : Η σημαντικότερη υφιστάμενη υποδομή για τον τουρισμό είναι το περιβάλλον

  16. 22/10 13:06

    Η Louis Hotels ανέλαβε το πεντάστερο “Once in Mykonos”

  17. 22/10 12:40

    Βραβεία για δύο ελληνικούς προορισμούς αειφόρου πολιτιστικού τουρισμού

  18. 22/10 12:25

    ΕΕ: Αναβάλλεται η έγκριση του ρωσικού εμβολίου για τις αρχές του 2022

  19. 22/10 11:58

    Τέθηκε σε ισχύ η Σ.Σ.Ε. στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

  20. 22/10 11:54

    Κ. Νοτοπούλου: Χρειαζόμαστε υποδομές για την ανθεκτικότητα και την αειφορία των προορισμών

  21. 22/10 11:42

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Ανάκαμψη με... φρένο το 2021, μερική επαναφορά το 2022 και τα 5 μέτρα-προτάσεις του WTTC

  22. 22/10 10:50

    Η Κροατία πέτυχε την καλύτερη σεζόν στη Μεσόγειο

  23. 22/10 10:45

    Βρετανίδα-ρομπότ συλλαμβάνεται στην Αίγυπτο με την κατηγορία της κατασκοπείας…

  24. 22/10 10:31

    Νότιο Αιγαίο: Ο πιο πολύτιμος παίκτης στον αγώνα ανάκαμψης του Ευρωπαϊκού Τουρισμού - Ο Οκτώβριος σε επίπεδα άνω του 2019

  25. 22/10 10:25

    Ελβετία: Υποχρεωτικό το ελβετικό πιστοποιητικό κορωνοϊού σε τουρίστες εκτός ΕΕ, για πρόσβαση σε εστιατόρια

  26. 22/10 09:45

    Ισπανία: Περιορισμοί για ταξιδιώτες από Ελλάδα, Ιταλία, Φινλανδία, Τσεχία και Πολωνία

  27. 22/10 09:10

    Αποφάσεις για την ανέγερση 2 νέων 5άστερων ξενοδοχείων σε Πάρο και Σαντορίνη

  28. 21/10 19:08

    Επίσκεψη Υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια στη Ρόδο

  29. 21/10 19:05

    Συνάντηση ΣΕΤΚΕ με Βεσυρόπουλο και Παππά για ζητήματα του κλάδου τουριστικών καταλυμάτων

  30. 21/10 15:45

    Τμήμα Τουρισμού Δήμου Ρεθύμνης: Δυναμική περίοδος δράσεων και επαφών το δίμηνο Σεπτέμβριος-Οκτώβριος

  31. 21/10 15:41

    Ά. Γκερέκου: Στόχος μας ο δημιουργικός και αναζωογονητικός τουρισμός

  32. 21/10 15:39

    #FALLinLoveWithCroatia: Η νέα social καμπάνια της Κροατίας για τον φθινοπωρινό τουρισμό

  33. 21/10 14:42

    Κάναλος Κισσάβου: Επανατοποθέτηση λιφτ για τη μεταφορά αρχάριων αθλητών σκι

  34. 21/10 14:32

    Αυτό είναι το ομορφότερο χωριό της Ευρώπης και είναι Ελληνικό!

  35. 21/10 14:08

    Αιφνιδιαστική απόφαση: To Μαρόκο «κόβει» τις πτήσεις από Ολλανδία, Γερμανία, Ην. Βασίλειο

  36. 21/10 13:42

    Β. Κικίλιας στο Olympia Forum: Πληρότητα 65% τον Σεπτέμβριο στη χώρα

  37. 21/10 13:40

    Συνάντηση Γ.Γ. ΕΟΤ με τον Πρέσβη της Ιορδανίας

  38. 21/10 13:16

    Αμερικανικός τουρισμός: Ανεβαίνει η εμπιστοσύνη στα ταξίδια διακοπών – Οι κυριότερες ανησυχίες τους

  39. 21/10 12:57

    Ελληνικός τουρισμός: Στο μισό των επιπέδων 2019 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το οκτάμηνο του 2021

  40. 21/10 12:24

    TUI: Αναβάθμιση από τους οίκους αξιολόγησης Moody's και S&P

  41. 21/10 12:10

    Κυπριακός τουρισμός: Αναβάθμιση σήματος πιστοποίησης “Taste Cyprus”

  42. 21/10 11:56

    Nέα ιστοσελίδα για την Ένωση Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων

  43. 21/10 11:54

    Στο λιμάνι του Βόλου ο Πρόεδρος και ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ

  44. 21/10 11:45

    Η Αθήνα στις 10 φθηνότερες ευρωπαϊκές πόλεις για γεύματα σε εστιατόριο

  45. 21/10 11:11

    SUPMed: Μείωση των πλαστικών μιας χρήσης στον τουρισμό της Κύπρου, της Ελλάδας και της Μάλτας - Εκδήλωση στην Κύπρο

  46. 21/10 11:05

    Έναρξη υποβολής αιτημάτων πληρωμής για παρόχους του «Τουρισμός για όλους» για vouchers Ιουλίου 2021

  47. 21/10 11:00

    Κάντε διακοπές σαν τον Πούτιν: Νέα ταξιδιωτικά πακέτα από το κρατικό ταξιδιωτικό γραφείο της Ρωσίας

  48. 21/10 10:45

    Διερεύνηση σύνδεσης Καρπενησίου - Χιονοδρομικού Κέντρου με Τελεφερίκ

  49. 21/10 10:25

    Φινλανδία: Περισσότερες άδειες διαμονής για μάγειρες, καθαρίστριες και εργάτες οικοδομών

  50. 21/10 09:45

    Οι Γερμανοί καταναλωτές γνωρίζουν περισσότερο το ούζο απ’ ότι τα ελληνικά κρασιά

  51. 21/10 09:39

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Σαντορίνη

  52. 20/10 17:56

    Nέα Γενική Διευθύντρια για την Ευρώπη στην CLIA

  53. 20/10 17:37

    Β. Κικίλιας: Κομβικής σημασίας η δημιουργία Μητροπολιτικού Συνεδριακού Κέντρου στην Αθήνα

  54. 20/10 15:59

    Celebrity Cruises: Οι κρουαζιέρες που έχουν προγραμματιστεί το 2023 στην Ελλάδα

  55. 20/10 15:41

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Το Film Office στη διεθνή έκθεση καινοτομίας Beyond 4.0

  56. 20/10 15:30

    Οι συναντήσεις εργασίας του Τομεάρχη Τουρισμού της ΝΔ Ανδρέα Φιορεντίνου

  57. 20/10 14:24

    M. Κόνσολας: Νομοθετική ρύθμιση το επίδομα ανεργίας χιλιάδων εργαζομένων στον τουρισμό και στην εστίαση

  58. 20/10 14:21

    Γιώτινγκ: Συνάντηση ΣΙΤΕΣΑΠ με τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου

  59. 20/10 14:12

    Τουρισμός/ Αττάλεια: Εκτόξευση σε επίπεδα 2019 αναμένουν οι ξενοδόχοι το 2022

  60. 20/10 13:44

    Στην Ikos πεντάστερο ξενοδοχείο στη Μαγιόρκα – Σχέδιο για επένδυση 110 εκατ. ευρώ

  61. 20/10 13:09

    Ρόδος – Σύμη: Εκεί που το καλοκαίρι συνεχίζεται - Ταξίδι εξοικείωσης δημοσιογράφων από την Αυστρία

  62. 20/10 13:07

    Γενικό Δικαστήριο: «Τοίχος» στις προσφυγές της LOT κατά της απόκτησης στοιχείων της Air Berlin από τις easyJet & Lufthansa

  63. 20/10 12:55

    FedHATTA: Προετοιμασίες για το μεγάλο συνέδριο της ένωσης τουριστικών γραφείων Γερμανίας, DRV, στη Μεσσηνία

  64. 20/10 12:48

    TUI: Νέα πανευρωπαϊκή καμπάνια – Ανανεωμένη εικόνα και προβολή του εύρους εμπειριών - Δείτε πρώτοι το βίντεο

  65. 20/10 12:26

    Δωρεάν εισιτήρια σε χιλιάδες νέους για να ταξιδέψουν στην Ευρώπη

  66. 20/10 12:20

    World Spa Awards 2021: Διακρίσεις για τρία ελληνικά ξενοδοχεία

  67. 20/10 11:45

    Booking.com | Τουρισμός: Οι 8 μεγαλύτερες προβλέψεις στα ταξίδια για το 2022

  68. 20/10 11:38

    Θεσσαλονίκη: Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή στην πολωνική αγορά

  69. 20/10 11:32

    Discover the World: Νέα συνεργασία της με το ρωσικό αερομεταφορέα Nordwind Airlines

  70. 20/10 10:50

    Abu Dhabi: Ανοίγει τις πύλες του το μοναδικό ξενοδοχείο της Warner Bros στον κόσμο

  71. 20/10 10:35

    Πώς θα επηρεάσει τις πτήσεις η άνοδος στις τιμές των καυσίμων

  72. 20/10 10:25

    Forbes World’s Best Employers List 2021: Χρυσό μετάλλιο για τα ξενοδοχεία Kempinski

  73. 20/10 09:45

    Radisson Hotel Group: Ο πρώτος ξενοδοχειακός όμιλος με συνέδρια μηδενικού άνθρακα

  74. 20/10 09:25

    Πράσινο φως για 2 νέα πολυτελή ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Πάρο

  75. 19/10 20:29

    Β. Κικίλιας: Η Σαντορίνη μπορεί να γίνει παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης

  76. 19/10 15:14

    Idealtours: Νέος προορισμός η Θάσος για το καλοκαίρι του 2022

  77. 19/10 14:16

    ETC: Αξιολόγηση κινδύνου βάσει ταξιδιωτών, όχι χωρών – «Μην αξιοποιείτε τη Λευκή Λίστα της ΕΕ»

  78. 19/10 13:33

    Oceania Cruises: Ξεκίνησαν κρουαζιέρες στην Ελλάδα με το πλοίο Riviera

  79. 19/10 13:30

    Χρήστος Μιστρής: Ο νεός αντιπρόεδρος της ASTA Greece & Cyprus

  80. 19/10 12:58

    Alltours: Αύξηση των τσάρτερ για Κρήτη τον Οκτώβριο – "Η ζήτηση ξεπερνά τα επίπεδα του 2019"

  81. 19/10 12:52

    Seabourn: Νέες χειμερινές κρουαζιέρες σε Αθήνα και ελληνικά νησιά το 2022

  82. 19/10 12:30

    Β. Κικίλιας: Η ανάπτυξη και η ευημερία το 2022 περνούν από τον τουρισμό - Από τον Απρίλιο η σεζόν

  83. 19/10 12:09

    Πώς προχωρά η κατασκευή του Αρχαιολογικού Μουσείου Χανίων

  84. 19/10 12:00

    H Περιφέρεια K. Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση τουρισμού “TTG TRAVEL EXPERIENCE 2021”

  85. 19/10 11:56

    TUI: Η νέα διαφημιστική καμπάνια στις Σκανδιναβικές αγορές "Νέες αναμνήσεις σας περιμένουν" (video)

  86. 19/10 11:34

    Η Αττική σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα για τον κυκλικό τουρισμό – Συνεργασία με το Δίκτυο CIVINET Greece-Cyprus

  87. 19/10 10:59

    Υπ. Τουρισμού: Διαπίστωση νομιμότητας σε βοηθητικά έργα υποδομών στα Αστέρια Γλυφάδας

  88. 19/10 10:56

    Όμιλος Accor: Θετικά τα αποτελέσματα υγιεινής και βιώσιμης τροφής στα ξενοδοχεία

  89. 19/10 10:55

    ΗΠΑ: Εμμένει η ταξιδιωτική σύσταση «Μην ταξιδεύετε στην Ελλάδα»

  90. 19/10 10:53

    Οι προσδοκίες της Τουρκίας για ανάκαμψη της κρουαζιέρας από το 2022

  91. 19/10 10:51

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Κρήτη και Μύκονο

  92. 18/10 17:31

    Ο συνεδριακός τουρισμός και το «φαινόμενο της σαμπάνιας»

  93. 18/10 16:55

    Τουρισμός: Συνάντηση Κικίλια με τον CEO του private equity fund, Certares, Greg O’ Hara

  94. 18/10 15:01

    Emirates: Προσφορά για οικογενειακές διακοπές στο Ντουμπάι κατά τη διάρκεια της Expo 2020

  95. 18/10 14:25

    Το 50% των προγραμμάτων του Dertour αποκλειστικά για ταξιδιώτες με ανοσία

  96. 18/10 14:18

    Παρελθόν η μάσκα στις περισσότερες πτήσεις των Σκανδιναβικών αερομεταφορέων

  97. 18/10 13:59

    Ιατρικός τουρισμός: Η Τουρκία διευκολύνει τις visa – Στοχεύει σε 3 δισ. δολάρια το 2023

  98. 18/10 13:51

    Toυριστική Εκπαίδευση | Έναρξη υποβολής ενδιαφέροντος σε 7 τουριστικές σχολές του ΟΑΕΔ

  99. 18/10 13:34

    Ξενοδοχεία: Ποιες είναι οι εκπτώσεις στα μνημόνια με τους Οργανισμούς Διαχείρισης Πνευματικών Δικαιωμάτων

  100. 18/10 13:22

    Air Canada: Επαναφορά των συνδέσεων με Αθήνα το καλοκαίρι του 2022