Πρωτεύοντα δεδομένα πελατών | Το πολύτιμο αγαθό που μπορούν να αποκτήσουν τα ξενοδοχεία

Cookies τρίτων μερών, μια σχέση αγάπης-μίσους. Παρόλο που στην πάροδο των ετών οι καταναλωτές έχουν επιτρέψει την παρακολούθηση των επισκεπτών ιστοσελίδων, τη συλλογή δεδομένων και την επαναστόχευση, έχουν εκφράσει ανοιχτά την άποψή τους για περισσότερη συναίνεση και προστασία του ιδιωτικού απορρήτου online.
Οι Apple και Mozilla έχουν ήδη καταργήσει τα cookies τρίτων μερών στους περιηγητές τους, με την Google να ακολουθεί στο τέλος του 2023 (μετά από αναβολή ενός έτους). Όταν ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, περίπου το 84% των χρηστών του ίντερνετ δε θα στοχεύονται με χρήση cookies τρίτων μερών.
Ωστόσο, τα πρωτεύοντα cookies είναι εδώ και τα εμπλουτισμένα δεδομένα καταναλωτών που συλλέγονται από αυτά θα αξίζουν το βάρος τους σε χρυσάφι για τις επιχειρήσεις σε πολλαπλούς κλάδους, όπως επισημαίνεται σε ένα ενδιαφέρον θέμα που δημοσιεύει το businessblog της trivago. Διαβάστε τη συνέχεια...
Αν το ξενοδοχείο σας δεν έχει ξεκινήσει την αξιοποίηση των πρωτευόντων cookies ακόμη, ήρθε η ώρα να το κάνει. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε αποκτήσει προβάδισμα όταν η χρήση των cookies τρίτων μερών διακοπεί.
Δείτε πώς μπορείτε να ξεκινήσετε τον εμπλουτισμό της βάσης δεδομένων σας από τα πρωτεύοντα cookies και τη χρήση της προς όφελος του ξενοδοχείου σας.
Ξεσκονίστε τα cookies και τα πίξελ σας
Μπορεί να είναι δύσκολο να το πιστέψετε, αλλά υπάρχουν επτά διαφορετικά είδη cookies στο ίντερνετ. Αυτά τα μικρά αρχεία κειμένου επιτρέπουν στην ιστοσελίδα ή στον περιηγητή να συλλέξουν δεδομένα χρηστών και να ενεργοποιήσουν εξειδικευμένες λειτουργίες για τους χρήστες, οι οποίες διευκολύνουν και βελτιώνουν τις online διεργασίες. Επιπλέον, βοηθούν εμάς τους καταναλωτές να επωφεληθούμε από στοχευμένες διαφημίσεις που είναι προσαρμοσμένες στα ενδιαφέροντά μας. Σε τελική ανάλυση, τα cookies δεν είναι κάτι κακό.
Ποια είναι λοιπόν η διαφορά μεταξύ cookies τρίτων μερών και πρωτευόντων cookies;
Όταν ένα cookie τρίτων μερών τοποθετηθεί στον περιηγητή σας από έναν τομέα που δεν επισκέπτεστε (π.χ., company.com), αφορά διαφημιστικούς σκοπούς προς όφελος της ιστοσελίδας του ιδιοκτήτη του τομέα. Τα δεδομένα σας αποθηκεύονται από τον προμηθευτή των διαφημίσεων τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την παρακολούθηση του ιστορικού της online συμπεριφοράς σας σε διάφορες ιστοσελίδες και την προώθηση περιεχομένου μέσω των διαφημίσεων επαναστόχευσης. Τα δεδομένα που συλλέγονται από αυτόν τον τύπο cookie είναι ορατά μόνο στον διαφημιζόμενο.
Όσον αφορά τα πρωτεύοντα cookies, οι πληροφορίες που συλλέγει ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας αποθηκεύονται στη βάση δεδομένων του για σκοπούς ανάλυσης και βελτίωσης των λειτουργιών της ιστοσελίδας (π.χ., αγορά πολλαπλών στοιχείων σε μία συνεδρία ή απομνημόνευση προτιμήσεων).
Τα πρωτεύοντα δεδομένα, τα οποία είναι διαθέσιμα μόνο στον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας, μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τον υπολογισμό καμπανιών marketing, ποσοστών μετατροπής, προβολών σελίδων, καθώς και για την προβολή διαφημίσεων σε άλλες ιστοσελίδες που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά σας.
Φυσικά, όταν μιλάμε για cookies, πρέπει να αναφέρουμε και τα πίξελ παρακολούθησης. Όταν ένα άτομο περιηγείται σε μια ιστοσελίδα, φορτώνεται ένα πίξελ παρακολούθησης και ξεκινά τη συλλογή πληροφοριών. Στις πληροφορίες περιλαμβάνονται οι σελίδες που προβλήθηκαν, τα κλικ, η διάρκεια της επίσκεψης, ακόμη και η διεύθυνση IP του επισκέπτη. Σε αντίθεση με τα cookies, τα πίξελ μπορούν να ακολουθούν τους χρήστες σε όλες τις συσκευές τους.
Παρόλο που υπάρχουν διάφορα είδη πίξελ παρακολούθησης, ας δούμε δύο που μπορεί να σας ενδιαφέρουν:
Πίξελ επαναστόχευσης: Σας βοηθούν να εμφανίσετε το σωστό περιεχόμενο στο σωστό κοινό. Με βάση την ανάλυση που γίνεται σε βάθος χρόνου, μπορείτε να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας ώστε να ταιριάζουν στη συμπεριφορά των χρηστών.
Πίξελ μετατροπής: Σας ενημερώνουν για την απόδοση των online διαφημίσεών σας και προσδιορίζουν εκείνες που δεν έχουν επαρκή απόδοση. Αυτά που θα μάθετε μπορούν να σας βοηθήσουν στη μετατροπή των διαφημίσεών σας, με σκοπό τη συνεχή βελτίωση των μετατροπών σας.
Θέλετε να δοκιμάσετε τα πίξελ παρακολούθησης; Ένας εύκολος τρόπος για να ξεκινήσετε είναι η σελίδα σας στο Facebook. Στον λογαριασμό του υπεύθυνου της επιχείρησης, ακολουθήστε τα βήματα που περιγράφονται στην ενότητα «Πηγές δεδομένων» για να δημιουργήσετε ένα. Όταν αποκτήσετε το μοναδικό πίξελ σας, μπορείτε να το εγκαταστήσετε στην ιστοσελίδα σας για να ξεκινήσετε την παρακολούθηση των αποτελεσμάτων των διαφημίσεών σας. Αν δεν επιθυμείτε να ολοκληρώσετε το τελευταίο τεχνικό βήμα μόνοι σας, επικοινωνήστε με έναν προγραμματιστή για να σας βοηθήσει.
Δημιουργήστε τα πρωτεύοντα δεδομένα σας
Για να χρησιμοποιήσουμε ένα απόσπασμα από το The Economist: «Το πολυτιμότερο αγαθό στον κόσμο δεν είναι πλέον το πετρέλαιο, αλλά τα δεδομένα». Συσσωρεύοντας αυτό το επιθυμητό αγαθό του 21ου αιώνα, το ξενοδοχείο σας μπορεί να απολαύσει τα οφέλη της χρήσης του για τη δημιουργία της καλύτερης δυνατής εμπειρίας πελατών, από τη στιγμή που οι ταξιδιώτες σάς ανακαλύπτουν και κάνουν κράτηση online μέχρι τη στιγμή που θα κάνουν check-out.
Ταυτόχρονα, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 61% των καταναλωτών πιστεύουν ότι δεν ελέγχουν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα προσωπικά δεδομένα τους. Είναι λοιπόν εξαιρετικά σημαντικό να αποδείξετε ότι προσφέρετε αξιοπιστία, διαφάνεια και ασφάλεια.
Κάθε φορά που αποκτάτε πρωτεύοντα δεδομένα ταξιδιωτών, πρέπει να εξασφαλίσετε ότι θα τοποθετούνται απρόσκοπτα στη βάση δεδομένων του ξενοδοχείου σας (π.χ., PMS και CRM). Με αυτόν τον τρόπο, τα δεδομένα σας είναι πάντα οργανωμένα.
Με ποιους τρόπους μπορείτε να ξεκινήσετε τη συλλογή πρωτευόντων δεδομένων;
Ρυθμίστε κατάλληλα την ιστοσελίδα σας: Ανάλογα με τον τύπο του εργαλείου δημιουργίας ιστοσελίδων που χρησιμοποιείτε, μπορείτε να ενσωματώσετε ένα πρωτεύον cookie μόνοι σας, εγκαθιστώντας μια προσθήκη πρωτευόντων cookies. Επιπλέον, θα χρειαστείτε επίσης μια πλατφόρμα διαχείρισης συναινέσεων (CMP). Αυτό το περιβάλλον χρήστη επιτρέπει στους χρήστες να διαχειρίζονται τις ρυθμίσεις συναίνεσής τους στο πλαίσιο cookies που εμφανίζεται κατά την πρώτη επίσκεψή τους στην ιστοσελίδα σας.
Κυρίως, μια πλατφόρμα CMP τηρεί τους σημαντικούς κανονισμούς ιδιωτικού απορρήτου (π.χ., ΓΚΠΔ, CCPA και E-privacy Directive) που απαιτείται να εφαρμόζονται κατά τη συλλογή πρωτευόντων δεδομένων. Μια σαφής και εύκολα προσβάσιμη πολιτική ιδιωτικού απορρήτου θα δημιουργήσει εμπιστοσύνη και σιγουριά στους ταξιδιώτες.
Συλλογή διευθύνσεων email: Από τη στιγμή που η ιστοσελίδα σας είναι μια προέκταση μιας διαμονής στο ξενοδοχείο σας, σκεφτείτε διαφορετικές τεχνικές για να την κάνετε πιο ελκυστική, όπως πολλαπλά σημεία επαφής που μπορούν να εμπνεύσουν τους πελάτες για να εγγραφούν για κάποια συγκεκριμένη παροχή. Θα μπορούσε να είναι ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, ένα μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο ή μια ειδική εκδήλωση.
Παρόλο που ο στόχος σας είναι να αποκτήσετε τη διεύθυνση email ενός ταξιδιώτη, θα χρειαστεί να σκεφτείτε τι θα του δώσετε ως αντάλλαγμα. Ορισμένα ελκυστικά κίνητρα είναι μια ειδική προσφορά, μια έκπτωση ή μια δωρεάν υπηρεσία.
Ωστόσο, θα χρειαστεί να είστε σαφής σχετικά με τον τρόπο χρήσης της διεύθυνσης email του ταξιδιώτη (π.χ., αποστολή προσφορών), και να λάβετε υπόψη ότι οι πελάτες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα επιλογής για εξαίρεση από αυτήν την υπηρεσία.
Προσέλκυση απευθείας κρατήσεων μέσω metasearch: Ο μηχανισμός metasearch επιτρέπει στους μελλοντικούς ταξιδιώτες την εύρεση και σύγκριση μιας ευρείας γκάμας καταλυμάτων, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί ένα σημαντικό κανάλι για απευθείας κρατήσεις για τα ξενοδοχεία.
Για παράδειγμα, στην trivago, μπορείτε να ενθαρρύνετε τους πιθανούς πελάτες να κάνουν απευθείας κράτηση σε εσάς, διαφημίζοντας τις τιμές της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας στο προφίλ σας με το Rate Connect. Όταν κάποιος κάνει κλικ σε αυτές τις τιμές, η trivago τον μεταφέρει απευθείας στη σελίδα κρατήσεών σας για την ολοκλήρωση της κράτησης. Τα δεδομένα πελατών που συνοδεύουν την απευθείας κράτηση είναι δικά σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δημιουργήσετε μια πελατειακή σχέση που θα φτάσει έως το check-in, την οποία μπορείτε να διατηρήσετε για το σχηματισμό σταθερής πελατείας μελλοντικά.
Μαζί με την προσφορά των τιμών της ιστοσελίδας σας στην trivago, το προφίλ του ξενοδοχείου σας παίζει ρόλο επίσης. Ένα πλήρες και ελκυστικό προφίλ στην trivago, θα κάνει σίγουρα ελκυστικότερο το ενδεχόμενο κράτησης σε εσάς.
Αξιοποιήστε τα δεδομένα σας για καμπάνιες marketing
Όταν συλλέξετε δεδομένα από πρωτεύοντα cookies, πίξελ παρακολούθησης και την πλατφόρμα CRM, θα μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη στρατηγική προσέλκυσης ταξιδιωτών σε διαφορετικά κανάλια και σε διαφορετικά στάδια της online εμπειρίας πελάτη.
Πριν ξεκινήσετε, σκεφτείτε τι έχει να προσφέρει το κατάλυμά σας και τι στόχους επιθυμείτε να επιτύχετε.
Όταν σκοπεύετε να προσεγγίσετε ξανά παλαιότερους πελάτες, το επαναληπτικό marketing μέσω email και μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα τους υπενθυμίζει τη διαμονή τους σε εσάς. Από τη στιγμή που τα ιστορικά δεδομένα από την πλατφόρμα CRM σάς παρέχουν εμπλουτισμένα προφίλ πελατών, μπορείτε να βελτιώσετε ακόμη περισσότερο τις εξατομικευμένες προσφορές σας.
Αν υποθέσουμε ότι κάποιοι παλιότεροι πελάτες σας αξιοποίησαν τις συνεδρίες ευεξίας που προσφέρατε, είναι καλοφαγάδες ή τρελαίνονται για εκδρομές, μια εξατομικευμένη προσφορά που βασίζεται στα ενδιαφέροντά τους μπορεί να τους ενθαρρύνει να κάνουν κράτηση ξανά. Για παράδειγμα, κάντε κράτηση για 3 διανυκτερεύσεις και λάβετε έκπτωση για μια θεραπεία σπα ή ένα δωρεάν μάθημα με τον σεφ (ακόμη και αν είστε και εσείς σεφ) ή μια δωρεάν πεζοπορία με οδηγό. Οι δημιουργικές δυνατότητες είναι ατελείωτες.
Τι συμβαίνει με τους ταξιδιώτες που επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα σας, έκαναν μερικά κλικ και αποχώρησαν; Υπάρχει ακόμη ελπίδα.
Η επαναστόχευση μπορεί να σας βοηθήσει να τους κάνετε να επιστρέψουν. Ακόμη και αν δε γνωρίζετε ποιοι είναι, τα πίξελ παρακολούθησης και τα πρωτεύοντα δεδομένα μπορούν να σας δώσουν κάποια ιδέα, ώστε να προσπαθήσετε να τους προσελκύσετε ξανά με online διαφημίσεις που βασίζονται στις αλληλεπιδράσεις με την ιστοσελίδα σας.
Γνωρίζοντας τη βάση πελατών σας, μπορείτε να την αναπτύξετε στοχεύοντας νέα άτομα που είναι παρόμοια με τα υπάρχοντα και είναι πιθανό να ενδιαφερθούν για τον τύπο του ξενοδοχείου σας. Αυτό μπορεί να γίνει με τη δημιουργία ενός παρόμοιου κοινού το οποίο μπορείτε να καθορίσετε λαμβάνοντας υπόψη, για παράδειγμα, δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα ή τοποθεσίες. Ένα μέρος στο οποίο μπορείτε να πειραματιστείτε με το παρόμοιο κοινό, είναι το Facebook. Δημιουργώντας ένα παρόμοιο κοινό με βάση τους φίλους της σελίδας σας, το Facebook θα προωθήσει τη διαφήμισή σας στα άτομα με παρόμοια χαρακτηριστικά.
Καθώς η χρήση των cookies τρίτων μερών αρχίζει να φθίνει, η σημασία των πρωτευόντων cookies θα συνεχίσει να γίνεται εντονότερη. Είτε πρόκειται για bed & breakfast, είτε για μεσαίου μεγέθους ξενοδοχείο, είτε για ανεξάρτητη αλυσίδα, αυτό το cookie, μαζί με τα πίξελ παρακολούθησης, πρέπει να γίνουν τα επόμενα εργαλεία που θα προσθέσετε στην εργαλειοθήκη marketing του ξενοδοχείου σας. Στο κάτω κάτω της γραφής, διαθέτουν δεδομένα απευθείας από την πηγή. Πώς μπορείς να ορίσεις τιμή σε αυτό το εργαλείο;
Πηγή: businessblog.trivago.com
- 1) Η νέα τάση στα ξενοδοχεία: Τα μαξιλάρια που μιλούν! (video)
- 2) Η αλυσίδα RIU προσφέρει 100% πράσινη ενέργεια στα ξενοδοχεία και τα γραφεία της στην Ισπανία
- 3) Νέες δωρεές από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
- 4) Φιλανθρωπικό τουρνουά γκολφ στην Costa Navarino σε συνεργασία με τον πρωταθλητή José María Olazábal
09/08 08:10
09/08 08:05
Άδεια για πλωτή εξέδρα μπροστά από το ξενοδοχείο Angsana στην Κέρκυρα - άδεια και στη Λευκάδα
09/08 08:03
08/08 17:51
Υπουργείο Ανάπτυξης: Ενίσχυση για νέα κατασκήνωση 5 αστέρων στο Γύθειο
08/08 15:31
Γερμανικός τουρισμός: Πώς η άνοδος του κόστους διακοπών επηρεάζει τους ταξιδιώτες
08/08 13:54
Απόγνωση στην Qantas: Καλεί τα ανώτερα στελέχη να εργασθούν εθελοντικά στη διαχείριση αποσκευών
08/08 13:42
08/08 13:02
08/08 12:15
Condor: Ο εκκεντρικός κ. “Tecke” που αύξησε το μισθό των εργαζομένων για να... προλάβει τις απεργίες
08/08 11:49
Τουρισμός | Αυξημένη ζήτηση για χειμερινές διακοπές στην Καραϊβική από τους Γερμανούς
08/08 11:37
«Democracy and Happiness Weekend» στην Costa Navarino, στο πλαίσιο του Athens Democracy Forum
08/08 11:22
08/08 10:41
Η Ελλάδα «Αγαπημένη Χώρα» στα αμερικανικά ταξιδιωτικά βραβεία «The Trazees» 2022
08/08 10:10
ΗΠΑ | Τουρισμός: Χιλιάδες καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων λόγω κακοκαιρίας
08/08 09:19
Καταγγελία Ξ.Ε.Ε. στον ΟΠΙ για το αμοιβολόγιο του οργανισμού «ΕΔΕΜ»
08/08 08:34
Eπιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Αρχαία Κόρινθο και Νεμέα
08/08 08:32
Επανάχρηση του Μεγάρου Κοθρή ως Δημοτική Πινακοθήκη στο Ηράκλειο
08/08 08:30
08/08 08:28
08/08 08:26
07/08 08:47
07/08 08:40
Στη Σάμη το Συνέδριο της Πανελλήνιας Σπηλαιολογικής Εταιρείας
07/08 08:38
06/08 12:53
Η προκήρυξη για το καθεστώς ενίσχυσης τουριστικών επενδύσεων του νέου Αναπτυξιακού Νόμου
06/08 08:39
06/08 08:34
06/08 08:32
05/08 15:19
Υπουργείο Ανάπτυξης: Εγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για δύο ξενοδοχεία 5 αστέρων στη Σαντορίνη
05/08 13:32
SKY express: Νέες συνδέσεις της Αθήνας με Μόναχο, Μιλάνο και Σόφια
05/08 12:34
05/08 12:03
Η Ισπανία ξεμένει από πάγο – Γιατί ο τουρισμός δε μπορεί να λειτουργήσει χωρίς... παγάκια!
05/08 11:16
05/08 11:02
Η αλυσίδα RIU προσφέρει 100% πράσινη ενέργεια στα ξενοδοχεία και τα γραφεία της στην Ισπανία
05/08 10:52
05/08 09:37
05/08 09:19
Πώς επηρεάζει o τουρισμός την κλιματική αλλαγή; Το παράδειγμα της Μαγιόρκα
05/08 08:30
Δήμος Τρικκαίων | Απόφαση για αξιοποίηση του Ιαματικού Φυσικού Πόρου στην «Παναγιά» Ριζώματος
05/08 08:28
05/08 08:26
Η Κρήτη σε πρόγραμμα ενισχύσεων για τους ελκυστικούς νησιωτικούς προορισμούς της Μεσογείου
05/08 08:17
Ισπανία | Προτεραιότητα η ισχυρή στήριξη του οινικού τομέα – Σχέδιο για εξαγωγές ύψους 4,3 δισ. ευρώ
05/08 08:05
04/08 17:21
Αεροδρόμιο Αθήνας | -5,1% η επιβατική κίνηση τον ιούλιο έναντι του 2019, -17,1% στο 7μηνο
04/08 15:53
Συνεργασία Παιδικών Χωριών SOS Ελλάδος και myPOS για ανέπαφες δωρεές
04/08 15:28
Oι εργαζόμενοι είναι η ψυχή των ξενοδοχείων| Συνεχίζονται οι βραβεύσεις από την Ε.Ξ. Ρόδου
04/08 15:20
Διώρυγα της Κορίνθου | Διελεύσεις πλοίων από 45 χώρες τον πρώτο μήνα επαναλειτουργίας
04/08 15:14
04/08 15:10
Συνάντηση Κικίλια με την Πρέσβυ της Αυστρίας για την προσέλκυση τουριστών το φθινόπωρο και χειμώνα
04/08 15:00
04/08 13:51
ΣΣΕ επισιτισμού: Η απόφαση για την προσθήκη σχετικά με το χρόνο εργασίας
04/08 13:30
04/08 13:20
6 στους 10 Έλληνες δεν μπορούν να αποχωριστούν το κινητό στις διακοπές
04/08 13:12
04/08 12:22
04/08 12:07
04/08 11:50
Από το Μάιο του 2023 το ΕΤΙΑS για είσοδο τουριστών από τρίτες χώρες στην ΕΕ
04/08 10:55
Φιλανθρωπικό τουρνουά γκολφ στην Costa Navarino σε συνεργασία με τον πρωταθλητή José María Olazábal
04/08 10:10
04/08 09:34
Tουρισμός | 20% περισσότερες αφίξεις τον Ιούλιο στο Νότιο Αιγαίο σε σχέση με το 2019
04/08 09:27
04/08 09:25
04/08 09:18
Μία σημαντική επένδυση στο Αστεροσκοπείο Κρυονερίου που θα αποτελέσει πόλος έλξης επισκεπτών
04/08 09:16
04/08 09:14
Ισπανία: O αριθμός των απασχολούμενων αυξήθηκε κατά 383.300 άτομα το δεύτερο τρίμηνο του έτους
03/08 20:05
03/08 15:35
03/08 13:49
Mastercard: Ο πληθωρισμός μπορεί να βάλει φρένο στο "ράλι" των ταξιδιωτικών δαπανών
03/08 11:55
Καταγράφεται και προστατεύεται η σπάνια τοπική βιοποικιλότητα 20 αρχαιολογικών χώρων
03/08 11:34
Ο Attika Reisen φέρνει τον τουρισμό πολυτελείας στην Αθήνα με το Attika Premium
03/08 11:22
Toυρισμός: 2,4 εκατ. τουρίστες στην Αττάλεια τον Ιούλιο- πρώτη εθνικότητα οι Ρώσοι
03/08 11:09
03/08 11:06
03/08 10:34
Τα έργα υποδομής "ανεβάζουν" το ενδιαφέρον για αγορά εξοχικής κατοικίας σε ελληνικούς προορισμούς
03/08 09:25
03/08 09:22
Hilton | 10 τρόποι για να εξαλείψετε το ταξιδιωτικό άγχος από τα ζώα συντροφιάς
03/08 09:19
03/08 09:17
Άνοδος του πληθωρισμού τον Ιούνιο και μείωση ανεργίας στο Ηνωμένο Βασίλειο
03/08 09:15
03/08 09:13
Η Autohellas εξαγόρασε την «HR Αutomóveis», Hertz Franchisee της Πορτογαλίας
02/08 18:37
Περιφέρεια Ηπείρου: Ενίσχυση για επέκταση ξενοδοχείου στην Ηγουμενίτσα
02/08 16:56
Πρωτιά στην ικανοποίηση των επισκεπτών για τα Ξενοδοχεία της Ηπείρου
02/08 16:46
02/08 16:45
Αυστηρή κριτική στις αεροπορικές από τον DER Touristik: "Ήταν ένας απλός κανόνας των τριών!"
02/08 16:32
02/08 13:41
Το 1/3 των εταιρειών εστίασης “έτρεξε” επενδύσεις στην τεχνολογία
02/08 13:08
Οι σύγχρονοι Γερμανοί επιλέγουν διακοπές με ηθικά κριτήρια – Ποιους προορισμούς αποφεύγουν
02/08 12:55
Διεθνείς προσωπικότητες στο συνέδριο για τον Κρητικό τρόπο ζωής το Νοέμβριο στο Ρέθυμνο
02/08 12:48
Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για τις αθλητικές εγκαταστάσεις που θα έχει το Ελληνικό
02/08 12:15
02/08 11:28
Βασίλης Κικίλιας | Ρεκόρ τον Ιούνιο με 3,5 εκατ. αφίξεις ταξιδιωτών στα αεροδρόμια της χώρας
02/08 10:16
Τουρισμός | Η Τουρκία προσβλέπει σε 37 δισ. δολ. έσοδα και 47 εκατ. τουρίστες το 2022
02/08 09:32
Προβολή της Θεσσαλονίκης στο "Holy Land Uncovered" και την τουριστική αγορά του Ισραήλ
02/08 09:18
WTTC: Οι 130.000 κενές θέσεις στον τουρισμό απειλούν την οικονομική ανάκαμψη του Ηνωμένου Βασιλείου
02/08 09:16
Εγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για δύο νέα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων σε Ηράκλειο και Λευκάδα
02/08 09:14
02/08 09:11
Επιχορηγήσεις για εκσυγχρονισμό ξενοδοχείου στη Ναύπακτο και την ίδρυση 5άστερου στα Χανιά
02/08 09:06
Δήμος Δωδώνης: Διαγωνισμός για τη μελέτη αξιοποίησης παραποτάμιας περιοχής και πηγών Λούρου
02/08 08:57
Υποχρεωτική η προσθήκη για τον χρόνο εργασίας στην κλαδική ΣΣΕ Επισιτισμού
01/08 15:33
Αναβάθμιση και επέκταση του Κρατικού Αερολιμένα της Χίου «Όμηρος»
01/08 15:29
SKY express: Έκπτωση 25% σε νέους και νέες για ταξίδια στην Ελλάδα και το εξωτερικό
01/08 15:21
Αναστέλλονται τα αξιόγραφα των τουριστικών γραφείων που δραστηριοποιούνται σε Ρωσία-Ουκρανία
Τουρισμός | Αυξημένη ζήτηση για χειμερινές διακοπές στην Καραϊβική από τους Γερμανούς
Condor: Ο εκκεντρικός κ. “Tecke” που αύξησε το μισθό των εργαζομένων για να... προλάβει τις απεργίες
Υπουργείο Ανάπτυξης: Ενίσχυση για νέα κατασκήνωση 5 αστέρων στο Γύθειο
Γερμανικός τουρισμός: Πώς η άνοδος του κόστους διακοπών επηρεάζει τους ταξιδιώτες
Απόγνωση στην Qantas: Καλεί τα ανώτερα στελέχη να εργασθούν εθελοντικά στη διαχείριση αποσκευών
Η Ελλάδα «Αγαπημένη Χώρα» στα αμερικανικά ταξιδιωτικά βραβεία «The Trazees» 2022
«Democracy and Happiness Weekend» στην Costa Navarino, στο πλαίσιο του Athens Democracy Forum
ΗΠΑ | Τουρισμός: Χιλιάδες καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων λόγω κακοκαιρίας
Καταγγελία Ξ.Ε.Ε. στον ΟΠΙ για το αμοιβολόγιο του οργανισμού «ΕΔΕΜ»
Eπιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Αρχαία Κόρινθο και Νεμέα
Επανάχρηση του Μεγάρου Κοθρή ως Δημοτική Πινακοθήκη στο Ηράκλειο
Στη Σάμη το Συνέδριο της Πανελλήνιας Σπηλαιολογικής Εταιρείας
Η προκήρυξη για το καθεστώς ενίσχυσης τουριστικών επενδύσεων του νέου Αναπτυξιακού Νόμου
Αεροδρόμιο Αθήνας | -5,1% η επιβατική κίνηση τον ιούλιο έναντι του 2019, -17,1% στο 7μηνο
( 0 )