Trivago | Γιατί πρέπει οι ξενοδόχοι να προσαρμόσουν και όχι να μειώσουν τις δαπάνες μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσης

Trivago | Γιατί πρέπει οι ξενοδόχοι να προσαρμόσουν και όχι να μειώσουν τις δαπάνες μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσηςΗ φωτογραφία είναι από το ξενοδοχείο Nautical Hotel στην Τουρκία

Είναι φυσικό οι ξενοδόχοι να προσπαθούν να βρουν τρόπους εξοικονόμησης μετρητών σε περιόδους κρίσης. Ένας τρόπος είναι ο εκμηδενισμός της δαπάνης μάρκετινγκ. Παρόλο που η μείωση του προϋπολογισμού για μάρκετινγκ είναι αναπόφευκτος, ο εκμηδενισμός του θα βλάψει μακροπρόθεσμα την επιχείρησή σας, υπογραμμίζεται σε άρθρο του businessblog της trivago.

Για την ακρίβεια, επισημαίνεται, η διακοπή των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ αλλά και άλλων δραστηριοτήτων δημιουργίας εσόδων θα δυσκολέψει την επανεκκίνησή σας όταν ξεκινήσει η ανάκαμψη. Γι αυτόν τον λόγο οι ειδικοί σε ολόκληρο τον κόσμο θεωρούν ότι το μάρκετινγκ είναι η καλύτερη απάντηση στην κρίση.

Σε αυτό το άρθρο, οι αναλυτές της trivago μελετούν τον τρόπο με τον οποίο το μάρκετινγκ ξενοδοχείων μπορεί να σας υποστηρίξει κατά την προσέγγιση των υπαρχόντων πελατών αλλά και την προσέλκυση νέων.

 Διαβάστε τη συνέχεια και τις προτάσεις τους...

Παραμείνετε συνδεδεμένοι με τους υπάρχοντες πελάτες

Παρόλο που οι ταξιδιωτικές δραστηριότητες βρίσκονται σε αναταραχή, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να διακόψετε κάθε είδους επικοινωνία με την υπάρχουσα πελατειακή βάση σας. Ωστόσο, θα πρέπει να προσαρμόσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ και να προσαρμόσετε τις δαπάνες μάρκετινγκ.

Πώς ακριβώς πρέπει να προωθήσετε την επιχείρησή σας;

Οι προσπάθειες μάρκετινγκ πρέπει να ξεκινούν με την ιστοσελίδα της επωνυμίας σας και τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, μπορείτε να επισημάνετε τις ενέργειες που πραγματοποιήσατε για να εξασφαλίσετε την ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού και να κοινοποιήσετε τις πιο πρόσφατες πολιτικές αλλαγής κρατήσεων, όπως η κατάργηση των τελών ακύρωσης κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορονοϊού.

Μπορείτε επίσης να επιδείξετε νέα αξιοθέατα στην περιοχή σας ή/και ενημερώσεις για το ξενοδοχείο σας (π.χ. ολοκληρωμένες ανακαινίσεις) για να προσελκύσετε τους πιθανούς πελάτες.

Οποιονδήποτε τύπο μηνυμάτων και να σχεδιάσετε να στείλετε ή να εμφανίσετε στην ιστοσελίδα σας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχετε υπόψη ότι τα μηνύματά σας πρέπει να επιδεικνύουν κατανόηση και σχετικότητα και να προσφέρουν αξία. Στο τέλος, μια φιλική σημείωση με το μήνυμα ότι στηρίζετε τους πελάτες και την κοινωνία σας θα ευχαριστήσει τους πελάτες με αποτέλεσμα να σας θυμηθούν όταν χρειαστεί.

Προσελκύστε νέους πελάτες

Γνωρίζουμε ότι η προσέλκυση νέων πελατών θα είναι δύσκολη το 2021, ωστόσο τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αυξήσετε την προβολή της επωνυμίας σας. Επιπλέον, υπάρχει ένα μεγάλο πλήθος ταξιδιωτών που κάθονται στο σπίτι τους αυτήν την περίοδο, με συνεχή πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο, το οποίο σημαίνει ότι είναι ευκολότερο να τους προσεγγίσετε.

Πώς θα προσελκύσετε νέους πελάτες;

Πολλοί θέλουν να ταξιδέψουν αμέσως μόλις τελειώσει η κρίση και αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί. Ένα εργαλείο σύγκρισης ξενοδοχείων αποκάλυψε ότι οι ταξιδιώτες συνεχίζουν να αναζητούν ξενοδοχεία, χωρίς όμως να νοιώθουν σιγουριά για να κάνουν κράτηση αυτήν την περίοδο. Φανταστείτε να προσεγγίσετε αυτούς τους πιθανούς πελάτες με μια προσφορά για κρατήσεις μηδενικού κινδύνου ή με μια προσφορά για πακέτο που θα ήθελαν να αξιοποιήσουν με βάση την αξία της διαμονής στο ξενοδοχείο σας.

Αν αξιοποιείτε τέτοιες πρωτοβουλίες, προωθήστε τις στην ιστοσελίδα σας, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε άλλα κανάλια μάρκετινγκ. Και πάλι πρέπει να δείξετε κατανόηση, όσον αφορά την προσφορά σας αλλά και το ύφος σας.

Στοχεύστε τις απευθείας κρατήσεις

Όταν προσπαθείτε να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις για το ξενοδοχείο σας, δημιουργείτε μια υγιή ισορροπία μεταξύ άμεσων και έμμεσων καναλιών διανομής. Όσο περισσότεροι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση απευθείας, τόσο λιγότερο εξαρτάστε από τις κρατήσεις μέσω τρίτων μερών.

Επιπλέον, θα αποκτήσετε μια πελατειακή σχέση χάρη στα δεδομένα που συνοδεύουν την απευθείας κράτηση. Αυτά τα δεδομένα των μελλοντικών πελατών σας είναι πολύτιμα για την επιχείρησή σας και μπορείτε να ξεκινήσετε να τα αξιοποιείτε ακόμη και πριν κάνουν check-in.

Το όφελος της προσέγγισης πριν από την άφιξη είναι διπλό: Μπορείτε να αυξήσετε την προσμονή για τη διαμονή στο ξενοδοχείο που δημιουργήθηκε κατά την αρχική προσέγγιση των πελατών και ταυτόχρονα να διατηρήσετε το ξενοδοχείο σας στο μυαλό τους. Μην ξεχνάτε ότι δεν αποκλείεται να έχουν κάνει κρατήσεις και σε άλλα καταλύματα, για παν ενδεχόμενο.

Φυσικά, τα δεδομένα των πελατών σάς παρέχουν μια μέθοδο δημιουργίας σταθερής πελατείας και προβολής της επωνυμίας σας.

Τι ενέργειες μπορείτε να πραγματοποιήσετε για να κερδίσετε απευθείας κρατήσεις;

Προωθήστε τις ελκυστικές τιμές της ιστοσελίδας σας.

Οι ξενοδόχοι που έχουν εγγραφεί στο trivago Business Studio μπορούν να το κάνουν με το Rate Connect, όπου υπάρχουν τρεις τύποι καμπάνιας: πληρωμή ανά κλικ, πληρωμή ανά κράτηση και πληρωμή ανά διαμονή.

Παρόλο που οι προϋπολογισμοί μάρκετινγκ των ξενοδοχείων ενδέχεται να είναι περιορισμένοι, η καμπάνια πληρωμής ανά διαμονή* μπορεί να είναι μια βιώσιμη επιλογή, καθώς χρεώνεται ένα ποσοστό προμήθειας για τις απευθείας κρατήσεις μόνο όταν οι πελάτες ολοκληρώσουν τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο. Αυτή η άνευ κινδύνου προσέγγιση επιτρέπει στα ξενοδοχεία να επικεντρωθούν στη δημιουργία απευθείας κρατήσεων και στην ελαχιστοποίηση του κόστους.

Επενδύστε στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας.

Σύμφωνα με μια έρευνα της Google, το 52% των ταξιδιωτών θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου αφού πρώτα το ανακαλύψουν σε μια ιστοσελίδα κρατήσεων. Είναι σημαντικό λοιπόν, η ιστοσελίδα σας να δημιουργεί μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση, να είναι βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές και να διαθέτει μια μηχανή κρατήσεων που εξασφαλίζει μια απρόσκοπτη εμπειρία για τους μελλοντικές πελάτες. Στην πραγματικότητα, η επόμενη κράτησή σας εξαρτάται από τα παραπάνω.

Παρόλο που ο ταξιδιωτικός κλάδος έχει αρκετό δρόμο μέχρι την πλήρη ανάκαμψη, υπάρχουν θετικά δείγματα και ευκαιρίες που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε. Εφαρμόζοντας μια θετική προσέγγιση στην προσαρμογή των πρωτοβουλιών μάρκετινγκ, θα διαπιστώσετε ότι οι προσπάθειές σας θα αποδώσουν μακροπρόθεσμα.

 *Η διαθεσιμότητα του τύπου καμπάνιας πληρωμής ανά διαμονή εξαρτάται από τη ρύθμιση που έχει γίνει με τους παρόχους συνδεσιμότητας.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 23/04 16:44

    ΕΕ: Χαλαρώνει (αλλά λίγο) η δημοσιονομική πειθαρχία

  2. 23/04 16:23

    +14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο

  3. 23/04 16:05

    FTI | Τουρισμός: Συζητείται στην Επιτροπή Τουρισμού της Βουλής το ενδεχόμενο για κούρεμα χρέους

  4. 23/04 15:56

    ΚΥΑ για την απλή χρήση αιγιαλού: Οι υποχρεώσεις και πώς διασφαλίζεται η κοινοχρησία και η προστασία του περιβάλλοντος

  5. 23/04 15:24

    Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της

  6. 23/04 15:08

    Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024

  7. 23/04 13:50

    Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024

  8. 23/04 13:43

    Eurowings: 7 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  9. 23/04 13:43

    Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»

  10. 23/04 12:36

    Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023

  11. 23/04 12:19

    RND: Τουρκική «απόβαση» στα ελληνικά νησιά του Αιγαίου

  12. 23/04 11:58

    Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor

  13. 23/04 11:28

    Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις

  14. 23/04 11:28

    Το 90% των startups στη φιλοξενία τελικά δεν τα καταφέρνουν | Συνεργασία UN Tourism και Hotelschool The Hague

  15. 23/04 11:07

    EasyJet | 1,25 εκατ. θέσεις προσφέρονται με έκπτωση - 61,99 £ η έκπτωση προς Σκιάθο για απλή μετάβαση

  16. 23/04 10:33

    Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά"

  17. 23/04 07:05

    Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό

  18. 23/04 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν

  19. 23/04 07:02

    Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός

  20. 23/04 06:55

    4ος Αγώνας Βουνού στη Χίο

  21. 23/04 06:52

    Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους

  22. 22/04 18:46

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO

  23. 22/04 18:38

    Navarino Agora | Πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μόδα και τη γαστρονομία

  24. 22/04 16:09

    Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας

  25. 22/04 15:18

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Γερμανοί και Αμερικανοί εκτόξευσαν τις αφίξεις και τις εισπράξεις το α' δίμηνο

  26. 22/04 14:58

    Κρουαζιέρα | Το πρόγραμμα της MSC Cruises από τον Πειραιά το 2024 - Νέα πλατφόρμα πωλήσεων για τα τουριστικά γραφεία

  27. 22/04 12:39

    FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες

  28. 22/04 11:53

    Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές

  29. 22/04 11:45

    Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού

  30. 22/04 11:17

    Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες

  31. 22/04 11:11

    Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών

  32. 22/04 10:51

    ΕΟΤ | Αυξημένες Κρατήσεις από Ολλανδία Βέλγιο

  33. 22/04 10:31

    MSC Cruises | Νέο πρόγραμμα με προσθήκη δύο διανυκτερεύσεων (και στην Αθήνα) πριν ή μετά την κρουαζιέρα

  34. 22/04 10:03

    TÜV AUSTRIA Hellas - Sani/Ikos: Πρωτοβουλία αναδοχής μελισσιών για την ανασυγκρότηση της βιοποικιλότητας της Πάρνηθας

  35. 22/04 07:26

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο

  36. 22/04 07:23

    Δήμος Θέρμης: Διαγωνισμός για μίσθωση 30 στρεμμάτων - προβλέπονται και υποδομές φιλοξενίας και εστίασης

  37. 22/04 07:20

    ΕΟΤ | Προώθηση ελληνικών περιοχών στις Κάτω Χώρες

  38. 22/04 07:19

    Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης

  39. 22/04 07:17

    Ηνωμένο Βασίλειο: Μικρή υποχώρηση του πληθωρισμού

  40. 21/04 11:13

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»

  41. 21/04 11:03

    Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!

  42. 21/04 10:52

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb

  43. 21/04 07:57

    Γιορτή Λουλουδιών στην Ανάβρα Λάρισας

  44. 20/04 12:08

    traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!

  45. 20/04 11:58

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας

  46. 20/04 11:54

    Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης

  47. 20/04 11:52

    Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα

  48. 19/04 17:25

    Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς

  49. 19/04 16:42

    «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

  50. 19/04 16:09

    ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

  51. 19/04 16:04

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ

  52. 19/04 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024

  53. 19/04 15:28

    Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες

  54. 19/04 14:45

    Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών

  55. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  56. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  57. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  58. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  59. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  60. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  61. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

  62. 19/04 10:56

    WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις

  63. 19/04 10:21

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης

  64. 19/04 07:14

    Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης

  65. 19/04 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα

  66. 19/04 07:09

    Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο

  67. 19/04 07:07

    Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης

  68. 19/04 07:04

    Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά

  69. 18/04 16:45

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative

  70. 18/04 15:55

    Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών

  71. 18/04 15:13

    Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας

  72. 18/04 15:09

    Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς

  73. 18/04 15:03

    Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»

  74. 18/04 14:22

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς

  75. 18/04 13:53

    Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024

  76. 18/04 13:05

    Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές

  77. 18/04 12:33

    Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026

  78. 18/04 12:19

    SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024

  79. 18/04 12:17

    Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα

  80. 18/04 12:03

    Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους

  81. 18/04 11:57

    E.E. | Δράσεις 3,5 δισ. ευρώ για την προστασία των ωκεανών

  82. 18/04 11:45

    Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου

  83. 18/04 11:29

    Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ

  84. 18/04 11:22

    Κρουαζιέρα | Οι θέσεις της CLIA για τη Θαλάσσια Συνδεσιμότητα στη Σύνοδο των Υπουργών Μεταφορών της G7

  85. 18/04 11:18

    Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  86. 18/04 11:17

    Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου

  87. 18/04 11:06

    Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines

  88. 18/04 10:30

    Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι

  89. 18/04 10:25

    Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα

  90. 18/04 10:12

    SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες

  91. 17/04 19:57

    Ελληνικός τουρισμός | 4 ξενοδοχεία προστίθενται αυτό το καλοκαίρι στη συλλογή Curio Collection by Hilton

  92. 17/04 19:16

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"

  93. 17/04 16:48

    Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος

  94. 17/04 16:33

    Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό

  95. 17/04 15:28

    H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group

  96. 17/04 14:36

    Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo

  97. 17/04 14:22

    Γερμανία: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, αλλά...

  98. 17/04 13:35

    Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας

  99. 17/04 13:20

    Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της

  100. 17/04 11:52

    Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%