Trivago | Γιατί πρέπει οι ξενοδόχοι να προσαρμόσουν και όχι να μειώσουν τις δαπάνες μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσης
Είναι φυσικό οι ξενοδόχοι να προσπαθούν να βρουν τρόπους εξοικονόμησης μετρητών σε περιόδους κρίσης. Ένας τρόπος είναι ο εκμηδενισμός της δαπάνης μάρκετινγκ. Παρόλο που η μείωση του προϋπολογισμού για μάρκετινγκ είναι αναπόφευκτος, ο εκμηδενισμός του θα βλάψει μακροπρόθεσμα την επιχείρησή σας, υπογραμμίζεται σε άρθρο του businessblog της trivago.
Για την ακρίβεια, επισημαίνεται, η διακοπή των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ αλλά και άλλων δραστηριοτήτων δημιουργίας εσόδων θα δυσκολέψει την επανεκκίνησή σας όταν ξεκινήσει η ανάκαμψη. Γι αυτόν τον λόγο οι ειδικοί σε ολόκληρο τον κόσμο θεωρούν ότι το μάρκετινγκ είναι η καλύτερη απάντηση στην κρίση.
Σε αυτό το άρθρο, οι αναλυτές της trivago μελετούν τον τρόπο με τον οποίο το μάρκετινγκ ξενοδοχείων μπορεί να σας υποστηρίξει κατά την προσέγγιση των υπαρχόντων πελατών αλλά και την προσέλκυση νέων.
Διαβάστε τη συνέχεια και τις προτάσεις τους...
Παραμείνετε συνδεδεμένοι με τους υπάρχοντες πελάτες
Παρόλο που οι ταξιδιωτικές δραστηριότητες βρίσκονται σε αναταραχή, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να διακόψετε κάθε είδους επικοινωνία με την υπάρχουσα πελατειακή βάση σας. Ωστόσο, θα πρέπει να προσαρμόσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ και να προσαρμόσετε τις δαπάνες μάρκετινγκ.
Πώς ακριβώς πρέπει να προωθήσετε την επιχείρησή σας;
Οι προσπάθειες μάρκετινγκ πρέπει να ξεκινούν με την ιστοσελίδα της επωνυμίας σας και τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, μπορείτε να επισημάνετε τις ενέργειες που πραγματοποιήσατε για να εξασφαλίσετε την ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού και να κοινοποιήσετε τις πιο πρόσφατες πολιτικές αλλαγής κρατήσεων, όπως η κατάργηση των τελών ακύρωσης κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορονοϊού.
Μπορείτε επίσης να επιδείξετε νέα αξιοθέατα στην περιοχή σας ή/και ενημερώσεις για το ξενοδοχείο σας (π.χ. ολοκληρωμένες ανακαινίσεις) για να προσελκύσετε τους πιθανούς πελάτες.
Οποιονδήποτε τύπο μηνυμάτων και να σχεδιάσετε να στείλετε ή να εμφανίσετε στην ιστοσελίδα σας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχετε υπόψη ότι τα μηνύματά σας πρέπει να επιδεικνύουν κατανόηση και σχετικότητα και να προσφέρουν αξία. Στο τέλος, μια φιλική σημείωση με το μήνυμα ότι στηρίζετε τους πελάτες και την κοινωνία σας θα ευχαριστήσει τους πελάτες με αποτέλεσμα να σας θυμηθούν όταν χρειαστεί.
Προσελκύστε νέους πελάτες
Γνωρίζουμε ότι η προσέλκυση νέων πελατών θα είναι δύσκολη το 2021, ωστόσο τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αυξήσετε την προβολή της επωνυμίας σας. Επιπλέον, υπάρχει ένα μεγάλο πλήθος ταξιδιωτών που κάθονται στο σπίτι τους αυτήν την περίοδο, με συνεχή πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο, το οποίο σημαίνει ότι είναι ευκολότερο να τους προσεγγίσετε.
Πώς θα προσελκύσετε νέους πελάτες;
Πολλοί θέλουν να ταξιδέψουν αμέσως μόλις τελειώσει η κρίση και αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί. Ένα εργαλείο σύγκρισης ξενοδοχείων αποκάλυψε ότι οι ταξιδιώτες συνεχίζουν να αναζητούν ξενοδοχεία, χωρίς όμως να νοιώθουν σιγουριά για να κάνουν κράτηση αυτήν την περίοδο. Φανταστείτε να προσεγγίσετε αυτούς τους πιθανούς πελάτες με μια προσφορά για κρατήσεις μηδενικού κινδύνου ή με μια προσφορά για πακέτο που θα ήθελαν να αξιοποιήσουν με βάση την αξία της διαμονής στο ξενοδοχείο σας.
Αν αξιοποιείτε τέτοιες πρωτοβουλίες, προωθήστε τις στην ιστοσελίδα σας, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε άλλα κανάλια μάρκετινγκ. Και πάλι πρέπει να δείξετε κατανόηση, όσον αφορά την προσφορά σας αλλά και το ύφος σας.
Στοχεύστε τις απευθείας κρατήσεις
Όταν προσπαθείτε να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις για το ξενοδοχείο σας, δημιουργείτε μια υγιή ισορροπία μεταξύ άμεσων και έμμεσων καναλιών διανομής. Όσο περισσότεροι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση απευθείας, τόσο λιγότερο εξαρτάστε από τις κρατήσεις μέσω τρίτων μερών.
Επιπλέον, θα αποκτήσετε μια πελατειακή σχέση χάρη στα δεδομένα που συνοδεύουν την απευθείας κράτηση. Αυτά τα δεδομένα των μελλοντικών πελατών σας είναι πολύτιμα για την επιχείρησή σας και μπορείτε να ξεκινήσετε να τα αξιοποιείτε ακόμη και πριν κάνουν check-in.
Το όφελος της προσέγγισης πριν από την άφιξη είναι διπλό: Μπορείτε να αυξήσετε την προσμονή για τη διαμονή στο ξενοδοχείο που δημιουργήθηκε κατά την αρχική προσέγγιση των πελατών και ταυτόχρονα να διατηρήσετε το ξενοδοχείο σας στο μυαλό τους. Μην ξεχνάτε ότι δεν αποκλείεται να έχουν κάνει κρατήσεις και σε άλλα καταλύματα, για παν ενδεχόμενο.
Φυσικά, τα δεδομένα των πελατών σάς παρέχουν μια μέθοδο δημιουργίας σταθερής πελατείας και προβολής της επωνυμίας σας.
Τι ενέργειες μπορείτε να πραγματοποιήσετε για να κερδίσετε απευθείας κρατήσεις;
Προωθήστε τις ελκυστικές τιμές της ιστοσελίδας σας.
Οι ξενοδόχοι που έχουν εγγραφεί στο trivago Business Studio μπορούν να το κάνουν με το Rate Connect, όπου υπάρχουν τρεις τύποι καμπάνιας: πληρωμή ανά κλικ, πληρωμή ανά κράτηση και πληρωμή ανά διαμονή.
Παρόλο που οι προϋπολογισμοί μάρκετινγκ των ξενοδοχείων ενδέχεται να είναι περιορισμένοι, η καμπάνια πληρωμής ανά διαμονή* μπορεί να είναι μια βιώσιμη επιλογή, καθώς χρεώνεται ένα ποσοστό προμήθειας για τις απευθείας κρατήσεις μόνο όταν οι πελάτες ολοκληρώσουν τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο. Αυτή η άνευ κινδύνου προσέγγιση επιτρέπει στα ξενοδοχεία να επικεντρωθούν στη δημιουργία απευθείας κρατήσεων και στην ελαχιστοποίηση του κόστους.
Επενδύστε στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας.
Σύμφωνα με μια έρευνα της Google, το 52% των ταξιδιωτών θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου αφού πρώτα το ανακαλύψουν σε μια ιστοσελίδα κρατήσεων. Είναι σημαντικό λοιπόν, η ιστοσελίδα σας να δημιουργεί μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση, να είναι βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές και να διαθέτει μια μηχανή κρατήσεων που εξασφαλίζει μια απρόσκοπτη εμπειρία για τους μελλοντικές πελάτες. Στην πραγματικότητα, η επόμενη κράτησή σας εξαρτάται από τα παραπάνω.
Παρόλο που ο ταξιδιωτικός κλάδος έχει αρκετό δρόμο μέχρι την πλήρη ανάκαμψη, υπάρχουν θετικά δείγματα και ευκαιρίες που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε. Εφαρμόζοντας μια θετική προσέγγιση στην προσαρμογή των πρωτοβουλιών μάρκετινγκ, θα διαπιστώσετε ότι οι προσπάθειές σας θα αποδώσουν μακροπρόθεσμα.
*Η διαθεσιμότητα του τύπου καμπάνιας πληρωμής ανά διαμονή εξαρτάται από τη ρύθμιση που έχει γίνει με τους παρόχους συνδεσιμότητας.
- 1) Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις
- 2) Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
- 3) Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
- 4) Navarino Agora | Πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μόδα και τη γαστρονομία
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
FTI | Τουρισμός: Συζητείται στην Επιτροπή Τουρισμού της Βουλής το ενδεχόμενο για κούρεμα χρέους
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
19/04 12:21
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
19/04 11:43
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
19/04 11:34
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
19/04 11:30
19/04 11:19
19/04 10:56
19/04 10:21
19/04 07:14
Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης
19/04 07:10
Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα
19/04 07:09
19/04 07:07
Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης
19/04 07:04
18/04 16:45
18/04 15:55
Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών
18/04 15:13
Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας
18/04 15:09
Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς
18/04 15:03
Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»
18/04 14:22
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς
18/04 13:53
Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024
18/04 13:05
18/04 12:33
Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026
18/04 12:19
SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024
18/04 12:17
Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα
18/04 12:03
Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους
18/04 11:57
18/04 11:45
Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου
18/04 11:29
Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ
18/04 11:22
18/04 11:18
Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
18/04 11:17
18/04 11:06
Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines
18/04 10:30
18/04 10:25
Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα
18/04 10:12
SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες
17/04 19:57
17/04 19:16
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"
17/04 16:48
Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος
17/04 16:33
Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό
17/04 15:28
17/04 14:36
17/04 14:22
17/04 13:35
Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας
17/04 13:20
Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της
17/04 11:52
Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
FTI | Τουρισμός: Συζητείται στην Επιτροπή Τουρισμού της Βουλής το ενδεχόμενο για κούρεμα χρέους
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
( 0 )