Trivago | Γιατί πρέπει οι ξενοδόχοι να προσαρμόσουν και όχι να μειώσουν τις δαπάνες μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσης

Trivago | Γιατί πρέπει οι ξενοδόχοι να προσαρμόσουν και όχι να μειώσουν τις δαπάνες μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσηςΗ φωτογραφία είναι από το ξενοδοχείο Nautical Hotel στην Τουρκία

Είναι φυσικό οι ξενοδόχοι να προσπαθούν να βρουν τρόπους εξοικονόμησης μετρητών σε περιόδους κρίσης. Ένας τρόπος είναι ο εκμηδενισμός της δαπάνης μάρκετινγκ. Παρόλο που η μείωση του προϋπολογισμού για μάρκετινγκ είναι αναπόφευκτος, ο εκμηδενισμός του θα βλάψει μακροπρόθεσμα την επιχείρησή σας, υπογραμμίζεται σε άρθρο του businessblog της trivago.

Για την ακρίβεια, επισημαίνεται, η διακοπή των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ αλλά και άλλων δραστηριοτήτων δημιουργίας εσόδων θα δυσκολέψει την επανεκκίνησή σας όταν ξεκινήσει η ανάκαμψη. Γι αυτόν τον λόγο οι ειδικοί σε ολόκληρο τον κόσμο θεωρούν ότι το μάρκετινγκ είναι η καλύτερη απάντηση στην κρίση.

Σε αυτό το άρθρο, οι αναλυτές της trivago μελετούν τον τρόπο με τον οποίο το μάρκετινγκ ξενοδοχείων μπορεί να σας υποστηρίξει κατά την προσέγγιση των υπαρχόντων πελατών αλλά και την προσέλκυση νέων.

 Διαβάστε τη συνέχεια και τις προτάσεις τους...

Παραμείνετε συνδεδεμένοι με τους υπάρχοντες πελάτες

Παρόλο που οι ταξιδιωτικές δραστηριότητες βρίσκονται σε αναταραχή, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να διακόψετε κάθε είδους επικοινωνία με την υπάρχουσα πελατειακή βάση σας. Ωστόσο, θα πρέπει να προσαρμόσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ και να προσαρμόσετε τις δαπάνες μάρκετινγκ.

Πώς ακριβώς πρέπει να προωθήσετε την επιχείρησή σας;

Οι προσπάθειες μάρκετινγκ πρέπει να ξεκινούν με την ιστοσελίδα της επωνυμίας σας και τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, μπορείτε να επισημάνετε τις ενέργειες που πραγματοποιήσατε για να εξασφαλίσετε την ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού και να κοινοποιήσετε τις πιο πρόσφατες πολιτικές αλλαγής κρατήσεων, όπως η κατάργηση των τελών ακύρωσης κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορονοϊού.

Μπορείτε επίσης να επιδείξετε νέα αξιοθέατα στην περιοχή σας ή/και ενημερώσεις για το ξενοδοχείο σας (π.χ. ολοκληρωμένες ανακαινίσεις) για να προσελκύσετε τους πιθανούς πελάτες.

Οποιονδήποτε τύπο μηνυμάτων και να σχεδιάσετε να στείλετε ή να εμφανίσετε στην ιστοσελίδα σας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχετε υπόψη ότι τα μηνύματά σας πρέπει να επιδεικνύουν κατανόηση και σχετικότητα και να προσφέρουν αξία. Στο τέλος, μια φιλική σημείωση με το μήνυμα ότι στηρίζετε τους πελάτες και την κοινωνία σας θα ευχαριστήσει τους πελάτες με αποτέλεσμα να σας θυμηθούν όταν χρειαστεί.

Προσελκύστε νέους πελάτες

Γνωρίζουμε ότι η προσέλκυση νέων πελατών θα είναι δύσκολη το 2021, ωστόσο τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αυξήσετε την προβολή της επωνυμίας σας. Επιπλέον, υπάρχει ένα μεγάλο πλήθος ταξιδιωτών που κάθονται στο σπίτι τους αυτήν την περίοδο, με συνεχή πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο, το οποίο σημαίνει ότι είναι ευκολότερο να τους προσεγγίσετε.

Πώς θα προσελκύσετε νέους πελάτες;

Πολλοί θέλουν να ταξιδέψουν αμέσως μόλις τελειώσει η κρίση και αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί. Ένα εργαλείο σύγκρισης ξενοδοχείων αποκάλυψε ότι οι ταξιδιώτες συνεχίζουν να αναζητούν ξενοδοχεία, χωρίς όμως να νοιώθουν σιγουριά για να κάνουν κράτηση αυτήν την περίοδο. Φανταστείτε να προσεγγίσετε αυτούς τους πιθανούς πελάτες με μια προσφορά για κρατήσεις μηδενικού κινδύνου ή με μια προσφορά για πακέτο που θα ήθελαν να αξιοποιήσουν με βάση την αξία της διαμονής στο ξενοδοχείο σας.

Αν αξιοποιείτε τέτοιες πρωτοβουλίες, προωθήστε τις στην ιστοσελίδα σας, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε άλλα κανάλια μάρκετινγκ. Και πάλι πρέπει να δείξετε κατανόηση, όσον αφορά την προσφορά σας αλλά και το ύφος σας.

Στοχεύστε τις απευθείας κρατήσεις

Όταν προσπαθείτε να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις για το ξενοδοχείο σας, δημιουργείτε μια υγιή ισορροπία μεταξύ άμεσων και έμμεσων καναλιών διανομής. Όσο περισσότεροι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση απευθείας, τόσο λιγότερο εξαρτάστε από τις κρατήσεις μέσω τρίτων μερών.

Επιπλέον, θα αποκτήσετε μια πελατειακή σχέση χάρη στα δεδομένα που συνοδεύουν την απευθείας κράτηση. Αυτά τα δεδομένα των μελλοντικών πελατών σας είναι πολύτιμα για την επιχείρησή σας και μπορείτε να ξεκινήσετε να τα αξιοποιείτε ακόμη και πριν κάνουν check-in.

Το όφελος της προσέγγισης πριν από την άφιξη είναι διπλό: Μπορείτε να αυξήσετε την προσμονή για τη διαμονή στο ξενοδοχείο που δημιουργήθηκε κατά την αρχική προσέγγιση των πελατών και ταυτόχρονα να διατηρήσετε το ξενοδοχείο σας στο μυαλό τους. Μην ξεχνάτε ότι δεν αποκλείεται να έχουν κάνει κρατήσεις και σε άλλα καταλύματα, για παν ενδεχόμενο.

Φυσικά, τα δεδομένα των πελατών σάς παρέχουν μια μέθοδο δημιουργίας σταθερής πελατείας και προβολής της επωνυμίας σας.

Τι ενέργειες μπορείτε να πραγματοποιήσετε για να κερδίσετε απευθείας κρατήσεις;

Προωθήστε τις ελκυστικές τιμές της ιστοσελίδας σας.

Οι ξενοδόχοι που έχουν εγγραφεί στο trivago Business Studio μπορούν να το κάνουν με το Rate Connect, όπου υπάρχουν τρεις τύποι καμπάνιας: πληρωμή ανά κλικ, πληρωμή ανά κράτηση και πληρωμή ανά διαμονή.

Παρόλο που οι προϋπολογισμοί μάρκετινγκ των ξενοδοχείων ενδέχεται να είναι περιορισμένοι, η καμπάνια πληρωμής ανά διαμονή* μπορεί να είναι μια βιώσιμη επιλογή, καθώς χρεώνεται ένα ποσοστό προμήθειας για τις απευθείας κρατήσεις μόνο όταν οι πελάτες ολοκληρώσουν τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο. Αυτή η άνευ κινδύνου προσέγγιση επιτρέπει στα ξενοδοχεία να επικεντρωθούν στη δημιουργία απευθείας κρατήσεων και στην ελαχιστοποίηση του κόστους.

Επενδύστε στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας.

Σύμφωνα με μια έρευνα της Google, το 52% των ταξιδιωτών θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου αφού πρώτα το ανακαλύψουν σε μια ιστοσελίδα κρατήσεων. Είναι σημαντικό λοιπόν, η ιστοσελίδα σας να δημιουργεί μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση, να είναι βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές και να διαθέτει μια μηχανή κρατήσεων που εξασφαλίζει μια απρόσκοπτη εμπειρία για τους μελλοντικές πελάτες. Στην πραγματικότητα, η επόμενη κράτησή σας εξαρτάται από τα παραπάνω.

Παρόλο που ο ταξιδιωτικός κλάδος έχει αρκετό δρόμο μέχρι την πλήρη ανάκαμψη, υπάρχουν θετικά δείγματα και ευκαιρίες που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε. Εφαρμόζοντας μια θετική προσέγγιση στην προσαρμογή των πρωτοβουλιών μάρκετινγκ, θα διαπιστώσετε ότι οι προσπάθειές σας θα αποδώσουν μακροπρόθεσμα.

 *Η διαθεσιμότητα του τύπου καμπάνιας πληρωμής ανά διαμονή εξαρτάται από τη ρύθμιση που έχει γίνει με τους παρόχους συνδεσιμότητας.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 21/10 19:08

    Επίσκεψη Υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια στη Ρόδο

  2. 21/10 19:05

    Συνάντηση ΣΕΤΚΕ με Βεσυρόπουλο και Παππά για ζητήματα του κλάδου τουριστικών καταλυμάτων

  3. 21/10 15:45

    Τμήμα Τουρισμού Δήμου Ρεθύμνης: Δυναμική περίοδος δράσεων και επαφών το δίμηνο Σεπτέμβριος-Οκτώβριος

  4. 21/10 15:41

    Ά. Γκερέκου: Στόχος μας ο δημιουργικός και αναζωογονητικός τουρισμός

  5. 21/10 15:39

    #FALLinLoveWithCroatia: Η νέα social καμπάνια της Κροατίας για τον φθινοπωρινό τουρισμό

  6. 21/10 14:42

    Κάναλος Κισσάβου: Επανατοποθέτηση λιφτ για τη μεταφορά αρχάριων αθλητών σκι

  7. 21/10 14:32

    Αυτό είναι το ομορφότερο χωριό της Ευρώπης και είναι Ελληνικό!

  8. 21/10 14:08

    Αιφνιδιαστική απόφαση: To Μαρόκο «κόβει» τις πτήσεις από Ολλανδία, Γερμανία, Ην. Βασίλειο

  9. 21/10 13:42

    Β. Κικίλιας στο Olympia Forum: Πληρότητα 65% τον Σεπτέμβριο στη χώρα

  10. 21/10 13:40

    Συνάντηση Γ.Γ. ΕΟΤ με τον Πρέσβη της Ιορδανίας

  11. 21/10 13:16

    Αμερικανικός τουρισμός: Ανεβαίνει η εμπιστοσύνη στα ταξίδια διακοπών – Οι κυριότερες ανησυχίες τους

  12. 21/10 12:57

    Ελληνικός τουρισμός: Στο μισό των επιπέδων 2019 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το οκτάμηνο του 2021

  13. 21/10 12:24

    TUI: Αναβάθμιση από τους οίκους αξιολόγησης Moody's και S&P

  14. 21/10 12:10

    Κυπριακός τουρισμός: Αναβάθμιση σήματος πιστοποίησης “Taste Cyprus”

  15. 21/10 11:56

    Nέα ιστοσελίδα για την Ένωση Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων

  16. 21/10 11:54

    Στο λιμάνι του Βόλου ο Πρόεδρος και ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ

  17. 21/10 11:45

    Η Αθήνα στις 10 φθηνότερες ευρωπαϊκές πόλεις για γεύματα σε εστιατόριο

  18. 21/10 11:11

    SUPMed: Μείωση των πλαστικών μιας χρήσης στον τουρισμό της Κύπρου, της Ελλάδας και της Μάλτας - Εκδήλωση στην Κύπρο

  19. 21/10 11:05

    Έναρξη υποβολής αιτημάτων πληρωμής για παρόχους του «Τουρισμός για όλους» για vouchers Ιουλίου 2021

  20. 21/10 11:00

    Κάντε διακοπές σαν τον Πούτιν: Νέα ταξιδιωτικά πακέτα από το κρατικό ταξιδιωτικό γραφείο της Ρωσίας

  21. 21/10 10:45

    Διερεύνηση σύνδεσης Καρπενησίου - Χιονοδρομικού Κέντρου με Τελεφερίκ

  22. 21/10 10:25

    Φινλανδία: Περισσότερες άδειες διαμονής για μάγειρες, καθαρίστριες και εργάτες οικοδομών

  23. 21/10 09:45

    Οι Γερμανοί καταναλωτές γνωρίζουν περισσότερο το ούζο απ’ ότι τα ελληνικά κρασιά

  24. 21/10 09:39

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Σαντορίνη

  25. 20/10 17:56

    Nέα Γενική Διευθύντρια για την Ευρώπη στην CLIA

  26. 20/10 17:37

    Β. Κικίλιας: Κομβικής σημασίας η δημιουργία Μητροπολιτικού Συνεδριακού Κέντρου στην Αθήνα

  27. 20/10 15:59

    Celebrity Cruises: Οι κρουαζιέρες που έχουν προγραμματιστεί το 2023 στην Ελλάδα

  28. 20/10 15:41

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Το Film Office στη διεθνή έκθεση καινοτομίας Beyond 4.0

  29. 20/10 15:30

    Οι συναντήσεις εργασίας του Τομεάρχη Τουρισμού της ΝΔ Ανδρέα Φιορεντίνου

  30. 20/10 14:24

    M. Κόνσολας: Νομοθετική ρύθμιση το επίδομα ανεργίας χιλιάδων εργαζομένων στον τουρισμό και στην εστίαση

  31. 20/10 14:21

    Γιώτινγκ: Συνάντηση ΣΙΤΕΣΑΠ με τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου

  32. 20/10 14:12

    Τουρισμός/ Αττάλεια: Εκτόξευση σε επίπεδα 2019 αναμένουν οι ξενοδόχοι το 2022

  33. 20/10 13:44

    Στην Ikos πεντάστερο ξενοδοχείο στη Μαγιόρκα – Σχέδιο για επένδυση 110 εκατ. ευρώ

  34. 20/10 13:09

    Ρόδος – Σύμη: Εκεί που το καλοκαίρι συνεχίζεται - Ταξίδι εξοικείωσης δημοσιογράφων από την Αυστρία

  35. 20/10 13:07

    Γενικό Δικαστήριο: «Τοίχος» στις προσφυγές της LOT κατά της απόκτησης στοιχείων της Air Berlin από τις easyJet & Lufthansa

  36. 20/10 12:55

    FedHATTA: Προετοιμασίες για το μεγάλο συνέδριο της ένωσης τουριστικών γραφείων Γερμανίας, DRV, στη Μεσσηνία

  37. 20/10 12:48

    TUI: Νέα πανευρωπαϊκή καμπάνια – Ανανεωμένη εικόνα και προβολή του εύρους εμπειριών - Δείτε πρώτοι το βίντεο

  38. 20/10 12:26

    Δωρεάν εισιτήρια σε χιλιάδες νέους για να ταξιδέψουν στην Ευρώπη

  39. 20/10 12:20

    World Spa Awards 2021: Διακρίσεις για τρία ελληνικά ξενοδοχεία

  40. 20/10 11:45

    Booking.com | Τουρισμός: Οι 8 μεγαλύτερες προβλέψεις στα ταξίδια για το 2022

  41. 20/10 11:38

    Θεσσαλονίκη: Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή στην πολωνική αγορά

  42. 20/10 11:32

    Discover the World: Νέα συνεργασία της με το ρωσικό αερομεταφορέα Nordwind Airlines

  43. 20/10 10:50

    Abu Dhabi: Ανοίγει τις πύλες του το μοναδικό ξενοδοχείο της Warner Bros στον κόσμο

  44. 20/10 10:35

    Πώς θα επηρεάσει τις πτήσεις η άνοδος στις τιμές των καυσίμων

  45. 20/10 10:25

    Forbes World’s Best Employers List 2021: Χρυσό μετάλλιο για τα ξενοδοχεία Kempinski

  46. 20/10 09:45

    Radisson Hotel Group: Ο πρώτος ξενοδοχειακός όμιλος με συνέδρια μηδενικού άνθρακα

  47. 20/10 09:25

    Πράσινο φως για 2 νέα πολυτελή ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Πάρο

  48. 19/10 20:29

    Β. Κικίλιας: Η Σαντορίνη μπορεί να γίνει παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης

  49. 19/10 15:14

    Idealtours: Νέος προορισμός η Θάσος για το καλοκαίρι του 2022

  50. 19/10 14:16

    ETC: Αξιολόγηση κινδύνου βάσει ταξιδιωτών, όχι χωρών – «Μην αξιοποιείτε τη Λευκή Λίστα της ΕΕ»

  51. 19/10 13:33

    Oceania Cruises: Ξεκίνησαν κρουαζιέρες στην Ελλάδα με το πλοίο Riviera

  52. 19/10 13:30

    Χρήστος Μιστρής: Ο νεός αντιπρόεδρος της ASTA Greece & Cyprus

  53. 19/10 12:58

    Alltours: Αύξηση των τσάρτερ για Κρήτη τον Οκτώβριο – "Η ζήτηση ξεπερνά τα επίπεδα του 2019"

  54. 19/10 12:52

    Seabourn: Νέες χειμερινές κρουαζιέρες σε Αθήνα και ελληνικά νησιά το 2022

  55. 19/10 12:30

    Β. Κικίλιας: Η ανάπτυξη και η ευημερία το 2022 περνούν από τον τουρισμό - Από τον Απρίλιο η σεζόν

  56. 19/10 12:09

    Πώς προχωρά η κατασκευή του Αρχαιολογικού Μουσείου Χανίων

  57. 19/10 12:00

    H Περιφέρεια K. Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση τουρισμού “TTG TRAVEL EXPERIENCE 2021”

  58. 19/10 11:56

    TUI: Η νέα διαφημιστική καμπάνια στις Σκανδιναβικές αγορές "Νέες αναμνήσεις σας περιμένουν" (video)

  59. 19/10 11:34

    Η Αττική σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα για τον κυκλικό τουρισμό – Συνεργασία με το Δίκτυο CIVINET Greece-Cyprus

  60. 19/10 10:59

    Υπ. Τουρισμού: Διαπίστωση νομιμότητας σε βοηθητικά έργα υποδομών στα Αστέρια Γλυφάδας

  61. 19/10 10:56

    Όμιλος Accor: Θετικά τα αποτελέσματα υγιεινής και βιώσιμης τροφής στα ξενοδοχεία

  62. 19/10 10:55

    ΗΠΑ: Εμμένει η ταξιδιωτική σύσταση «Μην ταξιδεύετε στην Ελλάδα»

  63. 19/10 10:53

    Οι προσδοκίες της Τουρκίας για ανάκαμψη της κρουαζιέρας από το 2022

  64. 19/10 10:51

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Κρήτη και Μύκονο

  65. 18/10 17:31

    Ο συνεδριακός τουρισμός και το «φαινόμενο της σαμπάνιας»

  66. 18/10 16:55

    Τουρισμός: Συνάντηση Κικίλια με τον CEO του private equity fund, Certares, Greg O’ Hara

  67. 18/10 15:01

    Emirates: Προσφορά για οικογενειακές διακοπές στο Ντουμπάι κατά τη διάρκεια της Expo 2020

  68. 18/10 14:25

    Το 50% των προγραμμάτων του Dertour αποκλειστικά για ταξιδιώτες με ανοσία

  69. 18/10 14:18

    Παρελθόν η μάσκα στις περισσότερες πτήσεις των Σκανδιναβικών αερομεταφορέων

  70. 18/10 13:59

    Ιατρικός τουρισμός: Η Τουρκία διευκολύνει τις visa – Στοχεύει σε 3 δισ. δολάρια το 2023

  71. 18/10 13:51

    Toυριστική Εκπαίδευση | Έναρξη υποβολής ενδιαφέροντος σε 7 τουριστικές σχολές του ΟΑΕΔ

  72. 18/10 13:34

    Ξενοδοχεία: Ποιες είναι οι εκπτώσεις στα μνημόνια με τους Οργανισμούς Διαχείρισης Πνευματικών Δικαιωμάτων

  73. 18/10 13:22

    Air Canada: Επαναφορά των συνδέσεων με Αθήνα το καλοκαίρι του 2022

  74. 18/10 13:18

    Η Θεσσαλονίκη homeport

  75. 18/10 13:14

    Fly Aqaba: Ο νέος αερομεταφορέας που θα συνδέει την Ιορδανία με την Ευρώπη και τον Αραβικό κόσμο

  76. 18/10 12:47

    Ισπανία: Το Game of Thrones αναζωογόνησε τον τουριστικό κλάδο μιας ολόκληρης πόλης

  77. 18/10 12:20

    Ην. Βασίλειο: Με τεστ πλευρικής ροής οι διεθνείς ταξιδιώτες από τις 24 Οκτωβρίου

  78. 18/10 11:57

    Διεθνής τουρισμός: Περίπλοκοι κανόνες, COVID και καραντίνα οι βασικοί φόβοι των ταξιδιωτών

  79. 18/10 11:30

    B. Κικίλιας: Στο επίκεντρο η ενίσχυση των τουριστικών επενδύσεων

  80. 18/10 11:16

    Αθηναϊκός τουρισμός: Σε επίπεδα καλοκαιριού οι online αναζητήσεις για διαμονή τον Σεπτέμβριο - Οι σημαντικότερες αγορές το 9μηνο

  81. 18/10 11:08

    Προβολή της Κρήτης στη μεγαλύτερη επαγγελματική έκθεση  τουρισμού στη Γαλλία

  82. 18/10 10:25

    Τα κρυπτονομίσματα εισέρχονται στον τουρισμό πολυτελείας

  83. 18/10 09:45

    Ολλανδία: Κυκλοφοριακό, ακρίβεια στη στέγαση και κυβερνητική αστάθεια αποθαρρύνουν τους ξένους επενδυτές

  84. 18/10 09:30

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Κρήτη, Κάλυμνο και Εύβοια

  85. 18/10 09:15

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Σκιάθο

  86. 18/10 08:50

    Πράσινο φως για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Κρήτη και Κω

  87. 17/10 10:09

    Σπάει το φράγμα των πτήσεων στην Ευρώπη η United Airlines

  88. 17/10 09:40

    Αποφάσεις για ανακαίνιση ξενοδοχείου και επανάχρηση ακινήτου ως εστιατόριο στην Κέρκυρα

  89. 17/10 09:35

    EHL-Ecole hôtelière de Lausanne: Aπαντήσεις σε ερωτήματα για σπουδές στο εξωτερικό

  90. 16/10 16:52

    Moυσεία και αρχαιολογικός χώρος Αρχ. Ολυμπίας: Τροποποίηση του ωραρίου λειτουργίας

  91. 16/10 13:24

    Αεροδρόμιο Αθήνας: Συνάντηση Κικίλια - Παράσχη - Κοινή στόχευση για την περίοδο μετά τον COVID 

  92. 16/10 10:40

    Four Seasons: Πράσινη ενέργεια μέσω ηλιακής εγκατάστασης στις Σεϋχέλλες

  93. 16/10 10:15

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία σε Χίο και Σκιάθο

  94. 16/10 09:33

    Facebook και Ray-Ban δημιουργούν τα πρώτα social media γυαλιά ηλίου

  95. 15/10 21:48

    Τουρισμός: Στις 8 Νοεμβρίου «ανοίγουν» οι ΗΠΑ στους εμβολιασμένους Ευρωπαίους

  96. 15/10 15:49

    Γ. Βερνίκος: Δημοκρατία και ανάπτυξη σε δύσκολους καιρούς

  97. 15/10 15:48

    Αυτά είναι τα ασφαλέστερα και πιο φιλικά στο περιβάλλον κρουαζιερόπλοια

  98. 15/10 15:04

    Προβολή της Κρήτης στη γερμανική και τη βελγική τουριστική αγορά

  99. 15/10 14:08

    Επιτροπή Ανταγωνισμού: Τιμολόγηση των PCR και rapid tests στην ελληνική αγορά

  100. 15/10 14:04

    Βρετανικός τουρισμός: Τέλος τα PCR για εμβολιασμένους – «Πιο ελκυστικά τα διεθνή ταξίδια»