Οδηγίες online μάρκετινγκ για ατομικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Ο ξενοδοχειακός κλάδος αναπτύσσεται με γεωμετρική πρόοδο. Τη σημερινή εποχή υπάρχουν εκατομμύρια ταξιδιώτες που έχουν το διαθέσιμο εισόδημα και θέλουν να εξερευνήσουν τον κόσμο. Για την ακρίβεια, η ζήτηση εξακολουθεί να αυξάνεται και δεν έχει ακόμα κορυφωθεί.
Την αυξανόμενη ζήτηση ακολουθεί η αυξανόμενη προσφορά, γεγονός που οδηγεί σε πολύ υψηλά επίπεδα ανταγωνισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη;
Σημαίνει ότι η προσέλκυση πελατών αποτελεί μια μεγάλη και κρίσιμη πρόκληση για τους ξενοδόχους, ειδικά τους ξενοδόχους ανεξάρτητων, ατομικών μονάδων.
Ωστόσο, το γεγονός ότι έχετε μια ατομική ξενοδοχειακή επιχείρηση δεν πρέπει να σας εμποδίζει να ανταγωνίζεστε online μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων.
Ως ανεξάρτητος ξενοδόχος, έχετε πρόσβαση σε πολλά κανάλια και στρατηγικές μάρκετινγκ, για να ελέγχετε τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται η επιχείρησή σας στο ίντερνετ.
To Businessblog της trivago παρουσιάζει πιο αποτελεσματικές στρατηγικές για την ανάπτυξη της προσωπικής ξενοδοχειακής επωνυμίας σας online.
Διηγηθείτε την προσωπική ιστορία πίσω από την επωνυμία σας
Όλα ξεκινούν με μια ιστορία. Χωρίς αυτήν, δεν μπορείτε να εδραιώσετε μια επωνυμία.
Η ιστορία σας θα πρέπει να δείχνει ποιοι είστε και τον σκοπό σας. Διηγηθείτε στους δυνητικούς πελάτες γιατί ασχολείστε με τον ξενοδοχειακό κλάδο και τι είναι αυτό που σας παρακινεί να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελατών. Μιλήστε για τις αξίες, την ιστορία, τα ενδιαφέροντα και τα πράγματα που σας παθιάζουν.
Μην περιορίσετε την αφήγηση της ιστορίας σας online. Αποφύγετε να εστιάσετε αποκλειστικά στο κείμενο της ιστοσελίδας σας ή στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά επικεντρωθείτε επίσης σε άλλα στοιχεία που προσδιορίζουν την επωνυμία σας, όπως εικόνες του καταλύματος και των πελατών, το λογότυπο και το σλόγκαν σας.
Διηγηθείτε την προσωπική ιστορία πίσω από την επωνυμία σας στην ιστοσελίδα σας. Μάθετε το μυστικό για τη σχεδίαση όμορφων και λειτουργικών ιστοσελίδων ξενοδοχείου που συμβάλλουν στην προσέλκυση απευθείας κρατήσεων εδώ.
Συνεχίστε την προσωπική ιστορία πίσω από την επωνυμία σας στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείτε. Κάντε κλικ εδώ για να ανακαλύψετε τις καλύτερες πρακτικές σχετικά με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ξενοδοχεία.
Σχεδιάστε μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου
Καμία ιστοσελίδα δεν είναι πλήρης χωρίς περιεχόμενο. Το περιεχόμενο μπορεί να απογειώσει ή να ισοπεδώσει την επιτυχία του ξενοδοχείου σας online.
Επομένως, χρειάζεστε μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου για το blog σας. Η στρατηγική που θα χρησιμοποιήσετε εξαρτάται από τον στόχο σας. Καθώς ορίζατε την προσωπική ιστορία πίσω από την επωνυμία σας, μπορεί να καταλήξατε και στον σκοπό σας. Οργανώστε τη στρατηγική μάρκετινγκ του περιεχομένου σας γύρω από αυτόν τον σκοπό.
Για παράδειγμα, αν ο σκοπός σας είναι να προσφέρετε μια γεύση της μικρής σας πόλης στους πελάτες, επικεντρωθείτε σε αυτό. Δημιουργήστε περιεχόμενο που εξηγεί τι είναι αυτό που κάνει την περιοχή σας να ξεχωρίζει και πώς οι πελάτες μπορούν να ανακαλύψουν την πόλη σας, αν επιλέξουν να διαμείνουν στο ξενοδοχείο σας.
Ο σκοπός της ατομικής ξενοδοχειακής επιχείρησής σας μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό, όπως το να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελατών. Γράψτε άρθρα για τις μοναδικές υπηρεσίες και παροχές που προσφέρετε, ώστε οι ταξιδιώτες να ξέρουν τι να περιμένουν από σας.
Όποιος και αν είναι ο σκοπός σας, δημιουργήστε ελκυστικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο που τον αντικατοπτρίζει. Χρησιμοποιήστε το blog της ιστοσελίδας σας και τα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Instagram, για να διανείμετε το περιεχόμενό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε νέους πελάτες, αλλά και να βελτιώσετε το SEO σας. Θα ασχοληθούμε πιο αναλυτικά με το SEO στην επόμενη ενότητα.
Εστιάστε στο SEO
Ως ανεξάρτητος ξενοδόχος, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι ταξιδιώτες μπορούν να σας βρουν και να αλληλεπιδράσουν μαζί σας online. Η εφαρμογή μιας αποτελεσματικής πρακτικής για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό.
Το SEO αποτελεί μια στρατηγική μάρκετινγκ μέσω ίντερνετ και είναι κάτι που θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη του κάθε ξενοδόχος που διαθέτει ιστοσελίδα για την επιχείρησή του. Πρόκειται για μια διαδικασία που επηρεάζει την παρουσία της ιστοσελίδας σας μεταξύ όλων των οργανικών αποτελεσμάτων που προκύπτουν από μια μηχανή αναζήτησης.
Παρακολουθείτε τις κριτικές πελατών
Η αλήθεια είναι ότι τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό στον σημερινό διαδικτυακό κόσμο από τις κριτικές. Οι κριτικές είναι το παν για μια επωνυμία, ειδικά μια ατομική ξενοδοχειακή επιχείρηση στον κλάδο της φιλοξενίας. Οι κριτικές αποτελούν το πιο καθοριστικό κίνητρο για τους σημερινούς ταξιδιώτες όταν πρόκειται να κάνουν κράτηση για τη διαμονή τους σε κάποιο ξενοδοχείο.
Ως ξενοδόχος, είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθείτε αδιάκοπα τις κριτικές πελατών και τη βαθμολογία σας online. Αυτό θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τι λένε οι πελάτες για το κατάλυμά σας, έτσι ώστε να μπορέσετε να βελτιωθείτε ή να διατηρήσετε το επίπεδο των υπηρεσιών και των παροχών σας. Επιπλέον, οι κριτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να εξαγάγετε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τους πελάτες και τους συντάκτες των κριτικών, όπως την ηλικία, τη θέση εργασίας, το φύλο, τον τρόπο ζωής και τα χόμπι. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τους τρέχοντες και τους δυνητικούς πελάτες σας.
Συνεργαστείτε με OTA
Η χρήση ενός συνδυαστικού και διαφοροποιημένου συστήματος κατανομής είναι ύψιστης σημασίας για τους ξενοδόχους. Σε αυτό ακριβώς το σημείο μπορούν να σας βοηθήσουν οι OTA (Online Ταξιδιωτικές Εταιρείες). Ως ξενοδόχος, πρέπει να φροντίσετε τα δωμάτια του ξενοδοχείου σας να διατίθενται μέσω διάφορων αξιόπιστων OTA. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε πολλά είδη ταξιδιωτών και να αυξήσετε τις κρατήσεις.
Ωστόσο, οι ξενοδόχοι ανησυχούν ολοένα και περισσότερο για το αυξανόμενο κόστος των κρατήσεων μέσω τρίτων και την αδυναμία προσέλκυσης απευθείας κρατήσεων μέσω των OTA.
Για να αντιμετωπίσουν αυτά τα ζητήματα, όλο και περισσότεροι ξενοδόχοι στρέφονται στο metasearch. Η παρουσία σε μια ιστοσελίδα metasearch δεν συμβάλλει μόνο στην αύξηση της προβολής αλλά και στην προσέλκυση απευθείας κρατήσεων για τους ξενοδόχους. Το metasearch, επομένως, αποτελεί ένα από τα καλύτερα κανάλια μάρκετινγκ και κατανομής για τις ατομικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Προωθήστε την επιχείρησή σας στο metasearch
Το metasearch είναι ένα στοιχείο καίριας σημασίας στο online τοπίο μάρκετινγκ και κατανομής ξενοδοχείων, καθώς περισσότεροι από το 94% των online ταξιδιωτών επιλέγουν metasearch κατά την online κράτηση της διαμονής τους.
Επομένως, ως ξενοδόχος, είναι αδύνατον να παραβλέψετε την απήχηση του metasearch. Η εγγραφή στις μεγαλύτερες ιστοσελίδες metasearch είναι δωρεάν. Μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε εκατομμύρια ταξιδιώτες, να βελτιώσετε την προβολή σας και να προσελκύσετε απευθείας κρατήσεις.
28/03 17:31
United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις
28/03 17:18
Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη
28/03 16:51
Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού
28/03 16:13
28/03 15:02
Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;
28/03 14:58
Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι
28/03 12:13
Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023
28/03 11:43
28/03 11:30
Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"
28/03 11:23
3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ
28/03 11:00
Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο
28/03 10:56
28/03 10:12
28/03 10:01
28/03 08:07
28/03 07:59
Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη
28/03 07:56
Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης
28/03 07:54
28/03 07:01
Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία
27/03 16:58
27/03 16:56
Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων
27/03 14:42
27/03 13:22
Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";
27/03 12:39
Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας
27/03 12:27
27/03 12:22
Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου
27/03 11:57
Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο
27/03 11:49
C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023
27/03 11:23
MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια
27/03 10:44
Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα
27/03 10:18
27/03 10:07
27/03 07:52
27/03 07:48
Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου
27/03 07:44
27/03 07:42
Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού
26/03 16:28
26/03 16:14
Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024
26/03 15:56
26/03 15:55
Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις
26/03 14:43
26/03 13:26
Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα
26/03 12:22
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού
26/03 12:19
Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης
26/03 12:17
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά
26/03 12:15
«Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης
26/03 12:08
Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη
26/03 12:08
26/03 11:42
26/03 11:22
26/03 11:05
26/03 07:18
Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι
26/03 07:16
26/03 07:15
Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023
26/03 07:13
Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία
26/03 07:09
Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων
25/03 11:12
25/03 07:06
25/03 07:04
24/03 11:57
24/03 07:24
Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες
24/03 07:21
Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία
23/03 19:49
19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
23/03 19:43
Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα
23/03 19:30
Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό
23/03 07:07
22/03 22:39
22/03 22:34
22/03 22:24
22/03 22:14
Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη
22/03 22:04
22/03 14:57
4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025
22/03 14:50
Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο
22/03 14:45
H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή
22/03 14:39
22/03 12:20
Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα
22/03 11:57
Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"
22/03 11:43
Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"
22/03 11:22
Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
22/03 11:19
Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ
22/03 11:07
Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια
22/03 10:31
Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο
22/03 10:19
ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας
22/03 07:55
Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο
22/03 07:13
Ειδικό σήμα λειτουργίας στη μονάδα ιαματικής θεραπείας των Θέρμων Εχίνου Ξάνθης
22/03 07:09
Ποιο πρώην ξενοδοχείο στην Τρίπολη μετατρέπεται σε φοιτητικές εστίες
22/03 07:04
Αιτήσεις για το πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του Ξεναγού στο Αριστοτέλειο
22/03 07:02
21/03 17:05
21/03 16:51
Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market
21/03 16:40
21/03 16:32
Απεβίωσε ο Αθανάσιος Ρέτσος, συνιδρυτής των Electra Hotels και πατέρας του Γ.Ρέτσου
21/03 16:18
21/03 14:51
1,6 εκατ. διανυκτερεύσεις στα τουριστικά καταλύματα της χώρας τον Ιανουάριο
21/03 13:43
Τουρισμός | Το 28% των Βρετανών αποφεύγει τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη λόγω καύσωνα
21/03 12:59
Τουρισμός | Αυστρία: Πρώτη δύναμη η Ελλάδα και το 2024 - Διψήφια αύξηση κρατήσεων - Νέες πτήσεις
21/03 12:50
21/03 11:37
FedHATTA: Η Λιθουανία ως ιδανικός προορισμός για τους Έλληνες ταξιδιώτες
21/03 11:35
21/03 11:25
Ενημέρωση των αθηναϊκών ξενοδοχείων για τις "νέες τεχνολογίες στη φιλοξενία"
Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;
Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη
Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι
United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις
Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023
3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ
Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού
Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"
Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία
Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη
Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης
19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο
Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας
( 0 )