trivago | Κορυφαίες συμβουλές για να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας του Αγίου Βαλεντίνου

Α Decrease font Enlarge font
trivago | Κορυφαίες συμβουλές για να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας του Αγίου ΒαλεντίνουΠηγή φωτο: pixabay.com

Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου πλησιάζει! Τι σημαίνει αυτό για έναν ξενοδόχο, όπως εσείς;

Σημαίνει ότι θα πρέπει να σηκώσετε τα μανίκια σας και να ξεκινήσετε να προωθείτε το κατάλυμά σας στα ζευγάρια που θέλουν να κάνουν κράτηση σε ξενοδοχεία κατά την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου. Άλλωστε, μιας και φέτος η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου πέφτει Παρασκευή, οι παρατεταμένες ρομαντικές αποδράσεις, οι διακοπές ή τα city break είναι στα σχέδια εκατομμυρίων ζευγαριών.

Σε αυτήν την ανάρτηση το businessblog της trivago σας δίνει τις κορυφαίες συμβουλές για να αυξήσετε τις κρατήσεις του ξενοδοχείου σας κατά τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου:

Απευθυνθείτε στη στοχευμένη ομάδα ταξιδιωτών

Ξεκινήστε να προωθείτε το κατάλυμά σας αρκετά νωρίς. Ενώ όσοι συνηθίζουν να προγραμμαετίζουν τα ταξίδια τους ξεκινούν να κάνουν κρατήσεις περίπου έναν μήνα πριν, συνήθως μόλις τελειώσει η εορταστική περίοδος της Πρωτοχρονιάς, πολλοί αυθόρμητοι ταξιδιώτες κάνουν κρατήσεις περίπου μία εβδομάδα πριν από τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.

Θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι όποτε και αν κάνουν οι ταξιδιώτες την έρευνα, τον προγραμματισμό και την κράτησή τους για το ιδανικό κατάλυμα για εκείνους, θα δουν αμέσως τις προσφορές σας. Για τα ζευγάρια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια τεράστια κινητήριος δύναμη κατά την πραγματοποίηση κρατήσεων για διακοπές την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου. Επομένως, οι προσπάθειες προώθησης του καταλύματός σας θα πρέπει να ξεκινήσουν online με την ιστοσελίδα σας και τα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Χρησιμοποιήστε το θέμα, τη χρωματική παλέτα και το κείμενο που αντικατοπτρίζουν το πνεύμα της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου. Να έχετε σχεδιάσει καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο Instagram, το Twitter και το Facebook. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε το Snapchat και το Pinterest, εάν θέλετε να διευρύνετε το πεδίο σας.

Επιπλέον, απευθυνθείτε στους πιθανούς πελάτες σας μέσω email marketing. Στείλτε email ή εορταστικά ενημερωτικά δελτία με τις προσφορές σας στους πελάτες που είχατε τα προηγούμενα χρόνια κατά την ίδια περίοδο. Επίσης, στείλτε τα και σε όσους έχουν διαμείνει στο κατάλυμά σας ανά δύο άτομα μετά από απευθείας κράτηση σε εσάς. Αυτού του είδους η επίμονη προώθηση θα έχει αποτέλεσμα στην προσέλκυση πιστών πελατών, καθώς και στη διατήρηση των υφιστάμενων πελατών.

Και μην ξεχάσετε να απευθυνθείτε στους ταξιδιώτες μέσω online εργαλείων metasearch, όπως η trivago. Να πώς μπορείτε να δημιουργήσετε το προφίλ σας δωρεάν.

Δείξτε λίγη αγάπη

Μην ξεχάσετε να δείξετε λίγη αγάπη, διαφημίζοντας τις ειδικές προσφορές και τα πακέτα σας για αυτήν την ιδιαίτερη ημέρα. Εξάλλου, όλοι θέλουν να κάνουν μια έκπληξη στα αγαπημένα τους πρόσωπα και οι προσφορές σας θα πρέπει να φαίνονται πολλά υποσχόμενες.

Μπορείτε να δημιουργήσετε και να προωθήσετε διάφορα πακέτα, όπως προσφορές για κράτηση νωρίς, μια επιπλέον δωρεάν κράτηση για όσους κλείνουν ένα πακέτο για του Αγίου Βαλεντίνου, δωρεάν πρωινό το σαββατοκύριακο του Αγίου Βαλεντίνου, ένα δωρεάν δείπνο υπό το φως τον κεριών κ.λπ. Μπορείτε επίσης να προβάλετε την τοποθεσία σας, για παράδειγμα, εάν το κατάλυμά σας βρίσκεται έξω από μια πόλη στην οποία πραγματοποιούνται εκδηλώσεις, προωθήστε τουρ στην πόλη, ή εάν βρίσκεστε σε παραλία, προωθήστε μια ρομαντική απόδραση με σπα.

Πήρατε μια ιδέα. Οι επιλογές για την προσέλκυση ζευγαριών κατά τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι άπειρες. Θα πρέπει απλώς να αξιοποιήσετε τη δημιουργικότητά σας και να το διασκεδάσετε.

Κάντε ειδικές προσφορές

Οι ειδικές προσφορές επιβάλλονται για μια ιδιαίτερη ημέρα όπως αυτή. Τα ζευγάρια επιθυμούν αυτή η ημέρα να έχει κάτι πιο ιδιαίτερο και θα πρέπει να δείξετε στους ενδιαφερόμενους πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε να έχουν μια αξέχαστη εμπειρία.

Ένας τρόπος να το κάνετε αυτό είναι μέσω της εφαρμογής Ειδική προσφορά στο trivago Business Studio. Με την Ειδική προσφορά, μπορείτε να έχετε περισσότερες πιθανότητες να ξεχωρίσετε στα αποτελέσματα αναζήτησης των ταξιδιωτών, προωθώντας το κατάλυμά σας. Η προσφορά θα εμφανίζεται στο προφίλ σας στην ιστοσελίδα της trivago, έτσι ώστε το προφίλ σας να ξεχωρίζει στα αποτελέσματα αναζήτησης της trivago. Εκτός αυτού, τα στοιχεία επικοινωνίας σας θα εμφανίζονται σε ευδιάκριτη θέση δίπλα στην προσφορά σας στο προφίλ σας.

Δημοσιεύστε ελκυστικές προσφορές, για να ενθαρρύνετε τους πιθανούς πελάτες να κάνουν κράτηση σε εσάς.

Δείξτε τι παροχές διαθέτετε

Προτού κάνουν κρατήσεις, τα ζευγάρια θα θέλουν να δουν τι προσφέρει το ξενοδοχείο σας για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου. Αυτή είναι η τελευταία και πιο σημαντική ευκαιρία σας να εντυπωσιάσετε. Δώστε τους μια ένδειξη για τα σχέδια που έχετε για αυτήν την ιδιαίτερη ημέρα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες από τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου στο κατάλυμά σας την περσινή χρονιά. Επίσης, αναφέρετε τι είδους παιχνίδια ή εκδηλώσεις προγραμματίζετε, απλώς και μόνο για να κάνετε πιο διασκεδαστική αυτήν την υπέροχη ημέρα. Σχεδιάστε ένα ειδικό μενού με βάση τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου και διακοσμήστε ανάλογα τον χώρο για το βράδυ.

Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι έχετε προγραμματίσει συναρπαστικές και ενδιαφέρουσες εσωτερικές/υπαίθριες δραστηριότητες για το υπόλοιπο σαββατοκύριακο. Σκεφτείτε δραστηριότητες, όπως πρωινό στο κρεβάτι με φράουλες βουτηγμένες σε σοκολάτα, μασάζ για ζευγάρια, κυνήγι θησαυρού, δείπνο με σαμπάνια, υπηρεσίες σπα κ.λπ. Ενημερώστε τα ζευγάρια για αυτές τις δραστηριότητες και προσελκύστε την προσοχή τους, ώστε να κλείσουν πακέτο προσφοράς σε εσάς.

Μη σταματάτε την προσπάθεια πώλησης πιο ακριβών υπηρεσιών

Η πώληση πιο ακριβών υπηρεσιών δεν είναι κάτι κακό: είναι κάτι εξαιρετικό για εσάς και την επιχείρησή σας και καλό για τους πελάτες σας. Την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, όλοι θα αναζητούν ευκαιρίες να «κακομάθουν» τον/τη σύντροφό τους ή και τον ίδιο τους τον εαυτό. Βεβαιωθείτε ότι παρέχετε τις κατάλληλες επιλογές γι’ αυτό. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο αναβάθμισης του δωματίου σε σουίτα κατά το check-in ή παροχής ενός πακέτου σπα σε μειωμένη τιμή για διαμονή το σαββατοκύριακο. Πέραν αυτού, να έχετε μικρούς πάγκους με λουλούδια, γλυκά, σοκολάτες και άλλα πολυτελή δώρα που είναι κατάλληλα για την περίσταση. Θα εκπλαγείτε όταν δείτε πόσοι άνθρωποι καταλήγουν να αγοράσουν πράγματα από εκεί. Με τέτοιες επιπλέον παροχές και τεχνικές πώλησης πιο ακριβών υπηρεσιών, μπορείτε να βοηθήσετε τους πελάτες σας να έχουν μια αξέχαστη εμπειρία στο κατάλυμά σας.

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 17/02 19:48

    Βραβείο επιχειρηματικής αριστείας στον ξενοδοχειακό όμιλο SANI/IKOS - Στα 168 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το 2018

  2. 17/02 19:45

    Growth Awards 2020 | Η Eurobank & η Grant Thornton επιβραβεύουν την επιχειρηματική αριστεία

  3. 17/02 15:33

    Ryanair: Νέα σύνδεση Κέρκυρα - Βρότσλαβ

  4. 17/02 15:29

    Ο γ.γ. του ΠΟΤ στο υπουργείο Τουρισμού

  5. 17/02 15:11

    ΙΤΕΠ: Τα ξενοδοχεία στηρίζουν την απασχόληση – 2,9 δισ. ευρώ επενδύσεις την τριετία

  6. 17/02 14:25

    Ομοσπονδία καταλυμάτων "Κύκλος": 'Εντονη διαφωνία για την αύξηση στα τέλη παρεπιδημούντων

  7. 17/02 12:33

    Κρήτη: Θετικά μηνύματα από το Ισραήλ

  8. 17/02 12:26

    Η Κάρπαθος σε διεθνείς εκθέσεις

  9. 17/02 12:17

    Ημέρα Καριέρας και Σεμινάριο στον Τουρισμό από τα “Xenos Hotels & Resorts”

  10. 17/02 12:00

    Ακρόπολη: Απαξίωση των τουριστών και αδυναμία λειτουργίας των τουριστικών γραφείων φέρνει το νέο σύστημα διάθεσης των εισιτηρίων

  11. 17/02 11:52

    To INΣΕΤΕ φέρνει στην Αθήνα την ΕΗL Advisory Services της Ecole hôtelière de Lausanne

  12. 17/02 11:37

    Παγκόσμια Ημέρα Ξεναγού με το 10ο Κυνήγι Θησαυρού στην Αθήνα

  13. 17/02 11:34

    Συλλυπητήρια επιστολή AOCTA για τον Σπύρο Σαλβάνο

  14. 17/02 10:06

    Χιονοδρομικά Κέντρα και τουρισμός τεσσάρων εποχών- Γράφει ο Νίκος Χατζηαλέξης (*)

  15. 17/02 09:56

    Κορωνοϊός: Τσουνάμι ακυρώσεων εκδηλώσεων σε όλο τον κόσμο-Ακύρωσε και το Facebook

  16. 17/02 09:54

    Πράσινο φως για 2 νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Σαντορίνη

  17. 17/02 09:52

    Έμφαση στη γαστρονομία στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής Θεσσαλονίκης

  18. 17/02 09:50

    Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Σύρου

  19. 17/02 09:39

    ΑΠΕ-ΜΠΕ: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για ταξιδιωτικές υπηρεσίες

  20. 16/02 15:29

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Χανιά και Κέρκυρα

  21. 16/02 15:27

    Ψηφιακές πολιτιστικές και τουριστικές διαδρομές στη Χίο - Η περίπτωση του Κάμπου

  22. 16/02 15:22

    Περιφέρεια Ν. Αιγαίου: Να μεταφερθούν οι επίγειες ανεμογεννήτριες των νησιών στην θάλασσα

  23. 15/02 16:33

    Επιχορηγήσεις ξενοδοχείων στο Ηράκλειο της Κρήτης

  24. 15/02 16:23

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας- Κύπρου

  25. 15/02 16:19

    Η Κρήτη στην Freskon 2020 στη Θεσσαλονίκη

  26. 15/02 16:14

    Ποδηλατικός αγώνας Κίσσαβος Road Tour

  27. 15/02 16:05

    Έκθεση Γελοιογραφίας στην Καπναποθήκη Καβάλας

  28. 15/02 16:03

    Νέα ποδηλατική διαδρομή στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής

  29. 15/02 16:01

    Η νέα επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής Σκοπέλου

  30. 14/02 19:43

    Γιώργος Βερνίκος: Αύξηση των ναυλώσεων στο γιώτινγκ το 2020

  31. 14/02 16:09

    Eρώτηση ΚΙΝΑΛ για τη διαδικασία κατάταξης καταλυμάτων

  32. 14/02 16:07

    Ρωσικά MME: Η Booking.com χάνει έδαφος στα ελληνικά ξενοδοχεία

  33. 14/02 15:17

    Πειραιάς: Συνέδριο για την προστασία του λιμανιού από τρομοκρατικές επιθέσεις

  34. 14/02 15:00

    Κορωνοϊός: Αρμοδιότητες σε κινεζικά Επιμελητήρια για την αντιμετώπιση προβλημάτων

  35. 14/02 14:58

    Επίσημη επίσκεψη του γ.γ. του ΠΟΤ Zurab Pololikashvili στην Αθήνα

  36. 14/02 12:41

    ΙΜΤΜ Ισραήλ: Επιτυχημένο το πρώτο Β2Β workshop του ΕΟΤ

  37. 14/02 12:35

    Υπουργείο Πολιτισμού: Παρεμβάσεις που αναδεικνύουν το πολιτιστικό τοπίο της χώρας

  38. 14/02 12:31

    Επιχορηγήσεις για νέα ξενοδοχεία σε Χίο και Σάμο

  39. 14/02 12:28

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Σαντορίνης το 2020

  40. 14/02 12:09

    Βαρκελώνη: Σοβαρές επιπτώσεις στα ξενοδοχεία από την ακύρωση του Mobile World Congress

  41. 14/02 11:53

    Στερεά Ελλάδα: Εντυπωσιακή αύξηση σε αφίξεις και εισπράξεις τη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  42. 14/02 11:50

    Δυτική Μακεδονία: Αύξηση αφίξεων, μείωση εισπράξεων τη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  43. 14/02 11:44

    Discover Greece: Τρία νέα βίντεο για τη διαφημιστική προώθηση της Ρόδου

  44. 14/02 11:43

    FedHATTA: Στην Αθήνα η Περιφερειακή Συνάντηση της ECTAA

  45. 14/02 11:40

    Βόρειο Αιγαίο: +19% οι αφίξεις την περίοδο 2016-2018 (γράφημα)

  46. 14/02 11:31

    Περιφέρεια Αν.Μακεδονίας-Θράκης: +42% οι αφίξεις τη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  47. 14/02 11:25

    Το 2% των αφίξεων και τουριστικών εισπράξεων της χώρας στη Θεσσαλία (γράφημα)

  48. 14/02 11:19

    Ήπειρος: Πώς κινήθηκε ο τουρισμός τη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  49. 14/02 11:13

    Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας: Υψηλή αύξηση σε αφίξεις και εισπράξεις τη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  50. 14/02 11:07

    Πελοπόννησος: +28% οι εισπράξεις, μόλις +5% οι αφίξεις στη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  51. 14/02 11:02

    Κεντρική Μακεδονία: Θεαματική αύξηση αφίξεων και εισπράξεων στη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  52. 14/02 10:55

    Ιόνια νησιά: +29% οι αφίξεις και +12% οι εισπράξεις τη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  53. 14/02 10:49

    Νότιο Αιγαίο: Πρωταθλητής σε αφίξεις και τουριστικές εισπράξεις τη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  54. 14/02 10:39

    Στην Κρήτη το 20% των τουριστικών εισπράξεων της χώρας το 2018 (γράφημα)

  55. 14/02 10:27

    Περιφέρεια Αττικής: +25% οι επισκέψεις τη διετία 2016-2018 (γράφημα)

  56. 14/02 10:16

    ΙΝΣΕΤΕ: H ακτινογραφία του τουριστικού τομέα στις 13 Περιφέρειες της χώρας

  57. 13/02 16:14

    ETC: Ο ευρωπαϊκός τουρισμός αντιστάθηκε στις κρίσεις το 2019- Χρειάζεται επαγρύπνιση για το 2020

  58. 13/02 15:28

    SiteMinder: Ποιά κανάλια φέρνουν τις περισσότερες κρατήσεις στα ξενοδοχεία

  59. 13/02 15:24

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ για “πράσινες” επενδύσεις

  60. 13/02 14:57

    Corendon: Νέα σύνδεση με Ρόδο από τη Γερμανία το 2020

  61. 13/02 14:36

    Χάρης Θεοχάρης: Η εικόνα ασφάλειας πιο σημαντική από τις ακυρώσεις των Κινέζων

  62. 13/02 14:23

    ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση των επισκεπτών σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους το 10μηνο του 2019

  63. 13/02 14:00

    Μπουτίκ ξενοδοχεία σε Αθήνα και νησιά από την BriQ Properties ΑΕΕΑΠ του κ.Φέσσα, προέδρου του ΣΕΒ

  64. 13/02 13:53

    ForwardKeys: Λιγότεροι Κινέζοι στην Ευρώπη το Μάρτιο και Απρίλιο λόγω κορωνοϊού

  65. 13/02 13:15

    Έρευνα Four Seasons: Πρωτόγνωρες εμπειρίες αναζητούν οι ταξιδιώτες

  66. 13/02 12:40

    Υπ.Τουρισμού: Πρόσκληση για απασχόληση σπουδαστών σε τουριστικές επιχειρήσεις

  67. 13/02 12:31

    Οι Ιταλοί προτιμούν Ελλάδα και εναλλακτικούς προορισμούς το 2020

  68. 13/02 12:21

    Jet2holidays: Άνοιξαν οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2021- Στους προορισμούς και η Ελλάδα

  69. 13/02 12:04

    WTTC: Κορωνοϊός | Έκκληση να αποφευχθεί ο στιγματισμός των Κινέζων και Ασιατών επισκεπτών

  70. 13/02 12:04

    Το σήμα Thomas Cook επανέρχεται στα social media

  71. 13/02 11:02

    Κορωνοϊός: Ακυρώθηκε η μεγαλύτερη έκθεση κινητής τηλεφωνίας στον κόσμο GSMA στη Βαρκελώνη

  72. 13/02 10:46

    Η Hilton έκλεισε 150 ξενοδοχεία στην Κίνα λόγω του κορωνοϊού

  73. 13/02 10:40

    Η νικήτρια ομάδα του διαγωνισμού Thessaloniki Xmas Spirit (video)

  74. 13/02 10:02

    Προσθήκες κτιρίου ξενώνων στη Σύρο και κτιρίου σε ξενοδοχείο στη Νάξο

  75. 13/02 10:00

    Aegean: Πώς να μετατρέψετε τα μίλια σας σε γαστρονομία και τέχνη

  76. 13/02 09:45

    To παράδειγμα του Τελ Αβίβ στην καινοτομία: Μια Start-up ανά 118 κατοίκους

  77. 13/02 09:43

    Η νέα επιτροπή τουρισμού Λουτρακίου

  78. 13/02 09:40

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής των Λειψών το 2020

  79. 13/02 09:31

    Χάρης Θεοχάρης: Ανερχόμενη δύναμη οι Ισραηλινοί τουρίστες στη χώρα μας

  80. 12/02 19:34

    Νέα εποχή ανάπτυξης για την Aegean- Παρέλαβε τα 3 πρώτα Airbus A320neo (video)

  81. 12/02 17:23

    Μ. Κόνσολας: Η λαϊκή τέχνη αναπόσπαστο μέρος του τουριστικού μας προϊόντος

  82. 12/02 16:08

    Επιμορφωτικό πρόγραμμα για τον τουρισμό για τους δημότες της Κέας

  83. 12/02 14:41

    Air China: Ακυρώνονται μέχρι τέλη Μαρτίου οι πτήσεις Πεκίνο - Αθήνα

  84. 12/02 14:12

    Μαθητικός τουρισμός: Τι ισχύει στις εκπαιδευτικές εκδρομές- απόφαση

  85. 12/02 13:57

    Fraport Greece: Αύξηση 1,4% της επιβατικής κίνησης στα 14 αεροδρόμια τον Ιανουάριο

  86. 12/02 13:46

    Airbnb: Οι 5 κυρίαρχες τάσεις στα ταξίδια το 2020

  87. 12/02 12:42

    Γερμανικός τουρισμός: Μείωση κρατήσεων τον Ιανουάριο για Ελλάδα και Ισπανία

  88. 12/02 12:33

    Η ΕΕ θωρακίζεται κατά του κορωνοϊού

  89. 12/02 12:21

    Τουρισμός | Η Tripadvisor "ανεβάζει" τις τιμές των εμπειριών εισάγοντας ελάχιστη προμήθεια

  90. 12/02 11:39

    Αγαπημένος προορισμός και φέτος η Ρόδος για Βέλγους και Ολλανδούς τουρίστες

  91. 12/02 11:32

    Kuwait Airways: Νέες πτήσεις Κουβέιτ - Αθήνα το 2020

  92. 12/02 11:28

    Σε Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική το FVW workshop Greece 2020

  93. 12/02 11:26

    Διαφάνεια και εμπιστοσύνη στον ιατρικό τουρισμό

  94. 12/02 11:16

    Δήμος Λειψών: Οικολογικές καινοτομίες και νέες χρηματοδοτήσεις

  95. 12/02 11:11

    Dertour: Νέα ποιοτικά πακέτα διακοπών σε παραθαλάσσιους προορισμούς- Και στην Ελλάδα

  96. 12/02 10:41

    Πόσο τελικά κοστίζει το digital marketing για την τουριστική μου επιχείρηση;

  97. 12/02 10:40

    Τουρκικός τουρισμός: 31% περισσότεροι τουρίστες τον Ιανουάριο στην Αττάλεια

  98. 12/02 10:09

    Χαλκιδική: Θετικά μηνύματα από τις Κάτω Χώρες

  99. 12/02 10:07

    Δύο νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Κω

  100. 12/02 10:02

    Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο: Κέντρο Αριστείας για την Γαλάζια Ανάπτυξη