Ξενοδοχεία: 5 τρόποι για να ικανοποιήσετε τους millennial πελάτες

Ξενοδοχεία: 5 τρόποι για να ικανοποιήσετε τους millennial πελάτες

Παρόλο που οι millennial δεν αποτελούν την κύρια ομάδα πελατών των αεροπορικών εταιρειών, των ξενοδοχείων και των ταξιδιωτικών εταιρειών σήμερα, αυτό πρόκειται να αλλάξει πολύ σύντομα. Η BCG, στη μελέτη της με τίτλο Traveling with Millennials, υποστηρίζει ότι οι millennial ή όσοι ανήκουν στη Γενιά Y θα αποτελέσουν την κύρια ομάδα πελατών για τα ξενοδοχεία τα επόμενα χρόνια, όταν θα εισέλθουν στην περίοδο της ζωής τους όπου θα έχουν τις υψηλότερες απολαβές και θα πραγματοποιήσουν τις περισσότερες δαπάνες και τα περισσότερα ταξίδια.

Ένας από τους κυριότερους λόγους που τροφοδοτούν αυτήν την τάση είναι ο φόβος μη χάσουν ό,τι συμβαίνει (FOMO) στη σημερινή ψηφιακή εποχή. Σύμφωνα με το CNBC, «Το κίνητρο πολλών millennial (για να ταξιδέψουν) σχετίζεται με τη δυνατότητά τους να κοινοποιήσουν φωτογραφίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Επομένως, στις μέρες μας τα ταξίδια δεν αποτελούν πολυτέλεια για τους ανθρώπους, αλλά αναγκαιότητα, ιδιαίτερα για τους millennial.

Δεδομένου ότι η αγορά των millennial αναμένεται να αποκτήσει το μεγαλύτερο μερίδιο στον ταξιδιωτικό κλάδο, είναι απαραίτητο για τις ταξιδιωτικές εταιρείες και τους παρόχους καταλυμάτων να κατανοήσουν τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες και προτιμήσεις. Σε άρθρο του το businessblog της trivago, παρουσιάζει τι προσδοκούν οι millennial από τη διαμονή τους σε ένα ξενοδοχείο και πώς μπορείτε να ικανοποιήσετε τον σημερινό millennial ταξιδιώτη στο κατάλυμά σας. Διαβάστε τις προτάσεις:

Φροντίστε τους «bleisure» ταξιδιώτες

Έχει σημειωθεί αύξηση των ταξιδιών των millennial που συνδυάζουν την εργασία με την αναψυχή. Καθώς σχεδόν το ήμισυ του εργατικού δυναμικού αποτελείται πλέον από millennial, αυτή η γενιά ταξιδεύει συνεχώς για εργασιακούς και επαγγελματικούς λόγους. Επιζητώντας να εξερευνήσουν καινούρια μέρη και να βελτιώσουν την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, συχνά επεκτείνουν ένα επαγγελματικό ταξίδι σε ταξίδι αναψυχής. Μάλιστα, οι δαπάνες των millennial για επαγγελματικά ταξίδια προβλέπεται να αυξηθούν σε ποσοστό σχεδόν 50% της συνολικής αγοράς επαγγελματικών ταξιδιών το 2020.

Για να ικανοποιήσετε τους «bleisure» ταξιδιώτες στο κατάλυμά σας, βοηθήστε τους να γνωρίσουν και να απολαύσουν την τοπική κουζίνα ή μέρη γύρω από το κατάλυμά σας. Πιθανότατα, οι συγκεκριμένοι ταξιδιώτες θα περνούν το μεγαλύτερο μέρος της διαμονής τους συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και συναντήσεις. Καθώς δεν θα έχουν χρόνο να αναζητήσουν διαφορετικές επιλογές, βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντοτε στη ρεσεψιόν σας έναν οδηγό της πόλης ή έναν χάρτη, καθώς και φυλλάδια με προτάσεις για τοπικά πιάτα. Επίσης, είναι καλή ιδέα να δημιουργήσετε διασκεδαστικά ομαδικά πακέτα που περιλαμβάνουν προνόμια, όπως συγκοινωνία, εισιτήρια σε μουσεία και μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο στις εγκαταστάσεις σας.

Ενισχύστε τις παροχές εμπειριών που προφέρετε

Οι millennial θέλουν να μάθουν την τοπική κουλτούρα. Φυσικά, οι προορισμοί που διαθέτουν επιλογές για υπαίθριες εξορμήσεις, φαγητό και κρασί, μουσικά φεστιβάλ, αναψυχή, νυχτερινή ζωή και τέχνη θα επιλέγονται από μεγαλύτερο αριθμό millennial ταξιδιωτών. Εξάλλου, οι millennial δίνουν ολοένα και λιγότερη προτεραιότητα στα αυτοκίνητα και τα σπίτια τους και μεγαλύτερη σημασία στις προσωπικές εμπειρίες – και στη δυνατότητα κοινοποίησης φωτογραφιών που τις αποτυπώνουν.

Εάν θέλετε να αποκτήσετε ένα τμήμα της ταξιδιωτικής αγοράς της Γενιάς Υ, θα πρέπει να προσαρμοστείτε στη μεταβαλλόμενη φύση των millennial και να ενισχύσετε τις παροχές εμπειριών που προσφέρετε. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε στο δικό σας κατάλυμα μοναδικές εμπειρίες πελατών και παροχές για εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς, όπως ένα καταφύγιο ευεξίας.

Το φαγητό παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση μιας τοπικής κουλτούρας. Προσφέρετε πιο αυθεντικά και πιο ενδιαφέροντα τοπικά πιάτα αντί για ένα τυπικό μενού. Οι παραδοσιακές συνταγές που εκτελούνται με τη χρήση τοπικών και φρέσκων προϊόντων και υγιεινών συστατικών θα εντυπωσιάσουν τους millennial. Άλλοι τρόποι προβολής της τοπικής κουζίνας είναι η διοργάνωση γαστρονομικών εκδηλώσεων ή περιηγήσεων γευσιγνωσίας και η πραγματοποίηση μαθημάτων ή επιδείξεων μαγειρικής.

Μην ξεχνάτε να αποτυπώνετε την τοπική κουλτούρα και στους εσωτερικούς σας χώρους. Μπορείτε επίσης να προσδώσετε περισσότερη αυθεντικότητα στους κοινόχρηστους χώρους και στα δωμάτια του ξενοδοχείου μέσω τοπικών στοιχείων, έργων τέχνης και υλικών. Εάν προσθέσετε παραδοσιακά χειροτεχνήματα και έργα τέχνης από τοπικούς καλλιτέχνες στα δωμάτια του ξενοδοχείου σας, οι πελάτες σας θα αισθανθούν έντονα το τοπικό στοιχείο από την πρώτη στιγμή που θα περάσουν το κατώφλι.

Υιοθετήστε ψηφιακές τεχνολογίες

Ανεξαρτήτως των δραστηριοτήτων που αποζητούν οι millennial, στρέφονται στην τεχνολογία, για να παραμένουν πιο συνδεδεμένοι από ποτέ. Το 93 τοις εκατό των τακτικών ταξιδιωτών προτιμούν ταξιδιωτικές εταιρείες με τεχνολογία που απλοποιεί το ταξίδι.

Εάν πιστεύετε ότι η παροχή δωρεάν WiFi στους πελάτες σας είναι αρκετή, κάνετε λάθος! Ενώ το WiFi αποτελεί προϋπόθεση για τους millennial κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, υπάρχουν άλλες ψηφιακές παροχές που τους ικανοποιούν. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε άλλες ψηφιακές παροχές, όπως εφαρμογές ξενοδοχείου για κινητές συσκευές, τεχνολογίες φωνής, ψηφιακά κλειδιά, υπηρεσίες πληρωμών μέσω κινητών συσκευών, τεχνολογίες για συσκευές που φοριούνται και αυτοματοποιημένη διαδικασία check-in και check-out. Όλες αυτές οι τεχνολογίες μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να έχουν μια απρόσκοπτη και ομαλή διαμονή.

Επιπλέον, επενδύστε περισσότερο στη διασφάλιση μιας έντονης και ελκυστικής παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι millennial είναι εξαιρετικά ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δεν κοιτάζουν μόνο τις online κριτικές προτού κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο, αλλά επικοινωνούν με το κατάλυμα ψηφιακά κατά τη διάρκεια της διαμονής τους και μετά. Βεβαιωθείτε ότι αξίζει να προβληθείτε στο Instagram, κάθε φορά που οι πελάτες σάς αναφέρουν στις ιστορίες ή τις αναρτήσεις τους.

Προσφέρετε εξατομικευμένη διαμονή

Η παροχή εξατομικευμένων εμπειριών στους millennial πελάτες σας μπορεί να σας βοηθήσει να προβλέπετε τις προσδοκίες τους και να διασφαλίσετε την αφοσίωσή τους. Ως ξενοδόχος, μπορεί να έχετε πρόσβαση σε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας, όπως προτιμήσεις δωματίων, προηγούμενες αναβαθμίσεις, λόγοι διαμονής και άλλα πολλά. Ήρθε η στιγμή να αξιοποιήσετε αυτά τα καταναλωτικά δεδομένα που έχετε ήδη στη διάθεσή σας.

Χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα για την παροχή εξατομικευμένων εμπειριών, είναι σίγουρο ότι οι πελάτες σας θα μείνουν ικανοποιημένοι και θα γίνουν πιστοί πελάτες με θετικές κριτικές. Φανταστείτε να γνωρίζετε ότι ο πελάτης σας ζητά πάντοτε αναβάθμιση σε κρεβάτι king-size και να του προσφέρετε αυτό το κρεβάτι την επόμενη φορά, χωρίς να το ζητήσει ο ίδιος. Ή να γνωρίζετε ότι ο πελάτης σας βρίσκεται στην πόλη για οικογενειακές διακοπές και να του προσφέρετε διασκεδαστικές δραστηριότητες στο κατάλυμά σας για όλη την οικογένεια.

Ενισχύστε τη βιωσιμότητά σας

Η βιωσιμότητα δεν θα βοηθήσει μόνο το περιβάλλον, αλλά θα έχει και θετικό αντίκτυπο στην εμπορική επωνυμία σας. Το Forbes αναφέρει ότι το 75% των millennial θεωρεί αρκετά ή πολύ σημαντικό να προσφέρει μια εταιρεία στην κοινωνία αντί να κυνηγά απλώς το κέρδος,  στη μελέτη του με τίτλο 10 new findings about the millennial consumer. Οι millennial επικροτούν τις εμπορικές επωνυμίες που υποστηρίζουν τις τοπικές κοινότητές τους και θα προτιμούσαν να αγοράζουν από αυτές παρά από τους ανταγωνιστές τους.

Αυτό ισχύει και για τις ταξιδιωτικές εταιρείες. Τα ξενοδοχεία που πραγματοποιούν καμπάνιες φιλικές προς το περιβάλλον και υιοθετούν βιώσιμες πρωτοβουλίες γύρω από το κατάλυμα βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων των millennial. Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες είναι, μεταξύ άλλων, η μείωση των αποβλήτων και η συμμόρφωση με τις παγκόσμιες εκπομπές άνθρακα.

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 19/04 17:25

    Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς

  2. 19/04 16:42

    «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

  3. 19/04 16:09

    ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

  4. 19/04 16:04

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ

  5. 19/04 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024

  6. 19/04 15:28

    Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες

  7. 19/04 14:45

    Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών

  8. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  9. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  10. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  11. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  12. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  13. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  14. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

  15. 19/04 10:56

    WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις

  16. 19/04 10:21

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης

  17. 19/04 07:14

    Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης

  18. 19/04 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα

  19. 19/04 07:09

    Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο

  20. 19/04 07:07

    Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης

  21. 19/04 07:04

    Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά

  22. 18/04 16:45

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative

  23. 18/04 15:55

    Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών

  24. 18/04 15:13

    Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας

  25. 18/04 15:09

    Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς

  26. 18/04 15:03

    Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»

  27. 18/04 14:22

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς

  28. 18/04 13:53

    Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024

  29. 18/04 13:05

    Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές

  30. 18/04 12:33

    Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026

  31. 18/04 12:19

    SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024

  32. 18/04 12:17

    Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα

  33. 18/04 12:03

    Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους

  34. 18/04 11:57

    E.E. | Δράσεις 3,5 δισ. ευρώ για την προστασία των ωκεανών

  35. 18/04 11:45

    Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου

  36. 18/04 11:29

    Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ

  37. 18/04 11:22

    Κρουαζιέρα | Οι θέσεις της CLIA για τη Θαλάσσια Συνδεσιμότητα στη Σύνοδο των Υπουργών Μεταφορών της G7

  38. 18/04 11:18

    Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  39. 18/04 11:17

    Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου

  40. 18/04 11:06

    Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines

  41. 18/04 10:30

    Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι

  42. 18/04 10:25

    Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα

  43. 18/04 10:12

    SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες

  44. 17/04 19:57

    Ελληνικός τουρισμός | 4 ξενοδοχεία προστίθενται αυτό το καλοκαίρι στη συλλογή Curio Collection by Hilton

  45. 17/04 19:16

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"

  46. 17/04 16:48

    Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος

  47. 17/04 16:33

    Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό

  48. 17/04 15:28

    H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group

  49. 17/04 14:36

    Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo

  50. 17/04 14:22

    Γερμανία: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, αλλά...

  51. 17/04 13:35

    Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας

  52. 17/04 13:20

    Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της

  53. 17/04 11:52

    Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%

  54. 17/04 11:43

    Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού

  55. 17/04 11:35

    Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου

  56. 17/04 11:19

    airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι

  57. 17/04 11:18

    Η Aida ακυρώνει τις φθινοπωρινές κρουαζιέρες μέσω της Ερυθράς Θάλασσας - Η Κέρκυρα κερδίζει δύο κρουαζιέρες

  58. 17/04 10:42

    Anandes Hotel: Νέο πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στη Μύκονο – Ανοίγει τον Ιούνιο

  59. 17/04 10:40

    Χωρίς τουρίστες και αυτό το καλοκαίρι η Νήσος Χρυσή (Γαϊδουρονήσι) στην Κρήτη

  60. 17/04 10:22

    Τουρισμός: Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στα 10 ελληνικά νησιά

  61. 17/04 09:49

    Wyndham Hotels | Σημαντική ανάπτυξη το 2023 - Η παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο

  62. 16/04 19:56

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" | Tι πρέπει να κάνουν όσοι δεν έχουν πιστοποιητικό κατάταξης

  63. 16/04 16:00

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

  64. 16/04 15:41

    Υπεγράφη η Ολυμπιακή Εκεχειρία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας

  65. 16/04 13:00

    Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών

  66. 16/04 12:41

    Μελέτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη του αγροτουρισμού στην Ευρώπη

  67. 16/04 11:42

    Τουρισμός | Ο Όμιλος FTI περνά στην εταιρεία Certares - Έναντι 1 ευρώ η συμφωνία, επενδύσεις 125 εκατ. ευρώ

  68. 16/04 11:39

    Αερομεταφορές: 19 νέες συνδέσεις με Ελλάδα από το Ην. Βασίλειο το καλοκαίρι του 2024

  69. 16/04 11:22

    Οι Βρετανοί τουρίστες μένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα στην Ισπανία

  70. 16/04 10:49

    Οι «Ανθισμένες Κερασιές» της Πιερίας πρόσφεραν μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες

  71. 16/04 10:41

    Ιράν εναντίον Ισραήλ: Οι επιπτώσεις στην οικονομία

  72. 16/04 10:30

    Workshop για την προβολή ελληνικών τουριστικών περιοχών στη Σερβία

  73. 16/04 06:00

    Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό

  74. 15/04 19:50

    Διευκρινίσεις ΑΑΔΕ για τη φορολογική μεταχείριση των βραχυχρόνιων μισθώσεων

  75. 15/04 19:44

    ΠΟΕΕΤ: Συμμετοχή στη γενική απεργία της ΓΣΕΕ την Τετάρτη

  76. 15/04 17:25

    H ΕΤΑΔ θα εξελιχθεί σε έναν σύγχρονο φορέα Real Estate - 6.000 ακίνητα σε αποτίμηση

  77. 15/04 14:59

    Planet Holidays: Διακοπές στην Ελλάδα όλο το χρόνο – «Στηρίζουμε το όραμα Μητσοτάκη»

  78. 15/04 14:27

    Γυρίσματα για νέα βρετανική τηλεοπτική σειρά στην Πάρο

  79. 15/04 13:34

    Ελληνικής καταγωγής ο νέος Γενικός Διευθυντής του 1 Hotel Toronto

  80. 15/04 13:03

    Στο 80% του 2019 οι εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα το 2024 | Οι νεαρές Κινέζες καθοδηγούν την αγορά

  81. 15/04 12:45

    Ποιες αεροπορικές εταιρίες ακύρωσαν πτήσεις λόγω της έντασης στη Μ. Ανατολή

  82. 15/04 11:37

    «Ο υπερτουρισμός είναι η μεγαλύτερη απειλή για τον βιώσιμο τουρισμό»

  83. 15/04 11:21

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη μεγαλύτερη έκθεση κρουαζιέρας στον κόσμο

  84. 15/04 11:13

    TUI: Παλαιά πόλη της Ρόδου και Ακρόπολη στα πιο δημοφιλή μνημεία για το 2024

  85. 15/04 10:47

    Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια

  86. 15/04 09:34

    Ryanair: Νέα σύνδεση Λίβερπουλ – Κέρκυρα

  87. 14/04 13:10

    meteo | Ξεπέρασε τους 31 °C η θερμοκρασία στη Βόρεια Ελλάδα το Σάββατο

  88. 14/04 12:57

    Είναι η Ελλάδα σε βιώσιμο αναπτυξιακό δρόμο; - Ο τουρισμός το συγκριτικό πλεονέκτημα

  89. 14/04 12:46

    Γιάννης Κεφαλογιάννης: Οι νέοι πόλεμοι θα αλλάξουν τον τρόπο που οι χώρες προετοιμάζουν την άμυνά τους

  90. 14/04 12:38

    Ελληνικό Συμβούλιο Τουρισμού Υγείας | Ο Γ. Πατούλης πρόεδρος για τρίτη θητεία

  91. 13/04 21:34

    Υπ. Εξωτερικών | Σύσταση για την αποφυγή ταξιδιών σε Ισραήλ, Παλαιστινιακά Εδάφη, Λίβανο και Ιράν

  92. 13/04 20:55

    Ποιες αλλαγές φέρνουν για την ελληνική οικονομία οι νέοι δημοσιονομικοί κανόνες της ΕΕ

  93. 13/04 14:09

    Δημοσιογραφική αποστολή στην Κρήτη από τη Γερμανία και την Ελβετία

  94. 13/04 13:34

    Πώς θα βελτιωθεί η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

  95. 13/04 12:53

    Φόρουμ Δελφών | To Ιράν θα απαντήσει στρατιωτικά στο Ισραήλ αλλά δεν θα ρισκάρει ανοιχτή σύγκρουση

  96. 13/04 12:39

    Ελληνικός τουρισμός | Πρέπει να υπολογίζονται οι δείκτες βιωσιμότητας στις αποφάσεις μας

  97. 12/04 21:52

    Taizoon Khorakiwala | Η Ελλάδα είναι ελκυστικός επενδυτικός προορισμός για Ινδούς επιχειρηματίες

  98. 12/04 21:43

    Το προσδόκιμο ζωής είναι 2,3 χρόνια μικρότερο στα κατώτερα μορφωτικά στρώματα σε σχέση με τα ανώτερα

  99. 12/04 21:37

    Επιτακτική η ανάγκη της αναβάθμισης των δεξιοτήτων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

  100. 12/04 19:40

    Συνάντηση εργασίας Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα