Ξενοδοχεία: 5 τρόποι για να ικανοποιήσετε τους millennial πελάτες

Α Decrease font Enlarge font
Ξενοδοχεία: 5 τρόποι για να ικανοποιήσετε τους millennial πελάτες

Παρόλο που οι millennial δεν αποτελούν την κύρια ομάδα πελατών των αεροπορικών εταιρειών, των ξενοδοχείων και των ταξιδιωτικών εταιρειών σήμερα, αυτό πρόκειται να αλλάξει πολύ σύντομα. Η BCG, στη μελέτη της με τίτλο Traveling with Millennials, υποστηρίζει ότι οι millennial ή όσοι ανήκουν στη Γενιά Y θα αποτελέσουν την κύρια ομάδα πελατών για τα ξενοδοχεία τα επόμενα χρόνια, όταν θα εισέλθουν στην περίοδο της ζωής τους όπου θα έχουν τις υψηλότερες απολαβές και θα πραγματοποιήσουν τις περισσότερες δαπάνες και τα περισσότερα ταξίδια.

Ένας από τους κυριότερους λόγους που τροφοδοτούν αυτήν την τάση είναι ο φόβος μη χάσουν ό,τι συμβαίνει (FOMO) στη σημερινή ψηφιακή εποχή. Σύμφωνα με το CNBC, «Το κίνητρο πολλών millennial (για να ταξιδέψουν) σχετίζεται με τη δυνατότητά τους να κοινοποιήσουν φωτογραφίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Επομένως, στις μέρες μας τα ταξίδια δεν αποτελούν πολυτέλεια για τους ανθρώπους, αλλά αναγκαιότητα, ιδιαίτερα για τους millennial.

Δεδομένου ότι η αγορά των millennial αναμένεται να αποκτήσει το μεγαλύτερο μερίδιο στον ταξιδιωτικό κλάδο, είναι απαραίτητο για τις ταξιδιωτικές εταιρείες και τους παρόχους καταλυμάτων να κατανοήσουν τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες και προτιμήσεις. Σε άρθρο του το businessblog της trivago, παρουσιάζει τι προσδοκούν οι millennial από τη διαμονή τους σε ένα ξενοδοχείο και πώς μπορείτε να ικανοποιήσετε τον σημερινό millennial ταξιδιώτη στο κατάλυμά σας. Διαβάστε τις προτάσεις:

Φροντίστε τους «bleisure» ταξιδιώτες

Έχει σημειωθεί αύξηση των ταξιδιών των millennial που συνδυάζουν την εργασία με την αναψυχή. Καθώς σχεδόν το ήμισυ του εργατικού δυναμικού αποτελείται πλέον από millennial, αυτή η γενιά ταξιδεύει συνεχώς για εργασιακούς και επαγγελματικούς λόγους. Επιζητώντας να εξερευνήσουν καινούρια μέρη και να βελτιώσουν την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, συχνά επεκτείνουν ένα επαγγελματικό ταξίδι σε ταξίδι αναψυχής. Μάλιστα, οι δαπάνες των millennial για επαγγελματικά ταξίδια προβλέπεται να αυξηθούν σε ποσοστό σχεδόν 50% της συνολικής αγοράς επαγγελματικών ταξιδιών το 2020.

Για να ικανοποιήσετε τους «bleisure» ταξιδιώτες στο κατάλυμά σας, βοηθήστε τους να γνωρίσουν και να απολαύσουν την τοπική κουζίνα ή μέρη γύρω από το κατάλυμά σας. Πιθανότατα, οι συγκεκριμένοι ταξιδιώτες θα περνούν το μεγαλύτερο μέρος της διαμονής τους συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και συναντήσεις. Καθώς δεν θα έχουν χρόνο να αναζητήσουν διαφορετικές επιλογές, βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντοτε στη ρεσεψιόν σας έναν οδηγό της πόλης ή έναν χάρτη, καθώς και φυλλάδια με προτάσεις για τοπικά πιάτα. Επίσης, είναι καλή ιδέα να δημιουργήσετε διασκεδαστικά ομαδικά πακέτα που περιλαμβάνουν προνόμια, όπως συγκοινωνία, εισιτήρια σε μουσεία και μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο στις εγκαταστάσεις σας.

Ενισχύστε τις παροχές εμπειριών που προφέρετε

Οι millennial θέλουν να μάθουν την τοπική κουλτούρα. Φυσικά, οι προορισμοί που διαθέτουν επιλογές για υπαίθριες εξορμήσεις, φαγητό και κρασί, μουσικά φεστιβάλ, αναψυχή, νυχτερινή ζωή και τέχνη θα επιλέγονται από μεγαλύτερο αριθμό millennial ταξιδιωτών. Εξάλλου, οι millennial δίνουν ολοένα και λιγότερη προτεραιότητα στα αυτοκίνητα και τα σπίτια τους και μεγαλύτερη σημασία στις προσωπικές εμπειρίες – και στη δυνατότητα κοινοποίησης φωτογραφιών που τις αποτυπώνουν.

Εάν θέλετε να αποκτήσετε ένα τμήμα της ταξιδιωτικής αγοράς της Γενιάς Υ, θα πρέπει να προσαρμοστείτε στη μεταβαλλόμενη φύση των millennial και να ενισχύσετε τις παροχές εμπειριών που προσφέρετε. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε στο δικό σας κατάλυμα μοναδικές εμπειρίες πελατών και παροχές για εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς, όπως ένα καταφύγιο ευεξίας.

Το φαγητό παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση μιας τοπικής κουλτούρας. Προσφέρετε πιο αυθεντικά και πιο ενδιαφέροντα τοπικά πιάτα αντί για ένα τυπικό μενού. Οι παραδοσιακές συνταγές που εκτελούνται με τη χρήση τοπικών και φρέσκων προϊόντων και υγιεινών συστατικών θα εντυπωσιάσουν τους millennial. Άλλοι τρόποι προβολής της τοπικής κουζίνας είναι η διοργάνωση γαστρονομικών εκδηλώσεων ή περιηγήσεων γευσιγνωσίας και η πραγματοποίηση μαθημάτων ή επιδείξεων μαγειρικής.

Μην ξεχνάτε να αποτυπώνετε την τοπική κουλτούρα και στους εσωτερικούς σας χώρους. Μπορείτε επίσης να προσδώσετε περισσότερη αυθεντικότητα στους κοινόχρηστους χώρους και στα δωμάτια του ξενοδοχείου μέσω τοπικών στοιχείων, έργων τέχνης και υλικών. Εάν προσθέσετε παραδοσιακά χειροτεχνήματα και έργα τέχνης από τοπικούς καλλιτέχνες στα δωμάτια του ξενοδοχείου σας, οι πελάτες σας θα αισθανθούν έντονα το τοπικό στοιχείο από την πρώτη στιγμή που θα περάσουν το κατώφλι.

Υιοθετήστε ψηφιακές τεχνολογίες

Ανεξαρτήτως των δραστηριοτήτων που αποζητούν οι millennial, στρέφονται στην τεχνολογία, για να παραμένουν πιο συνδεδεμένοι από ποτέ. Το 93 τοις εκατό των τακτικών ταξιδιωτών προτιμούν ταξιδιωτικές εταιρείες με τεχνολογία που απλοποιεί το ταξίδι.

Εάν πιστεύετε ότι η παροχή δωρεάν WiFi στους πελάτες σας είναι αρκετή, κάνετε λάθος! Ενώ το WiFi αποτελεί προϋπόθεση για τους millennial κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, υπάρχουν άλλες ψηφιακές παροχές που τους ικανοποιούν. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε άλλες ψηφιακές παροχές, όπως εφαρμογές ξενοδοχείου για κινητές συσκευές, τεχνολογίες φωνής, ψηφιακά κλειδιά, υπηρεσίες πληρωμών μέσω κινητών συσκευών, τεχνολογίες για συσκευές που φοριούνται και αυτοματοποιημένη διαδικασία check-in και check-out. Όλες αυτές οι τεχνολογίες μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να έχουν μια απρόσκοπτη και ομαλή διαμονή.

Επιπλέον, επενδύστε περισσότερο στη διασφάλιση μιας έντονης και ελκυστικής παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι millennial είναι εξαιρετικά ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δεν κοιτάζουν μόνο τις online κριτικές προτού κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο, αλλά επικοινωνούν με το κατάλυμα ψηφιακά κατά τη διάρκεια της διαμονής τους και μετά. Βεβαιωθείτε ότι αξίζει να προβληθείτε στο Instagram, κάθε φορά που οι πελάτες σάς αναφέρουν στις ιστορίες ή τις αναρτήσεις τους.

Προσφέρετε εξατομικευμένη διαμονή

Η παροχή εξατομικευμένων εμπειριών στους millennial πελάτες σας μπορεί να σας βοηθήσει να προβλέπετε τις προσδοκίες τους και να διασφαλίσετε την αφοσίωσή τους. Ως ξενοδόχος, μπορεί να έχετε πρόσβαση σε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας, όπως προτιμήσεις δωματίων, προηγούμενες αναβαθμίσεις, λόγοι διαμονής και άλλα πολλά. Ήρθε η στιγμή να αξιοποιήσετε αυτά τα καταναλωτικά δεδομένα που έχετε ήδη στη διάθεσή σας.

Χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα για την παροχή εξατομικευμένων εμπειριών, είναι σίγουρο ότι οι πελάτες σας θα μείνουν ικανοποιημένοι και θα γίνουν πιστοί πελάτες με θετικές κριτικές. Φανταστείτε να γνωρίζετε ότι ο πελάτης σας ζητά πάντοτε αναβάθμιση σε κρεβάτι king-size και να του προσφέρετε αυτό το κρεβάτι την επόμενη φορά, χωρίς να το ζητήσει ο ίδιος. Ή να γνωρίζετε ότι ο πελάτης σας βρίσκεται στην πόλη για οικογενειακές διακοπές και να του προσφέρετε διασκεδαστικές δραστηριότητες στο κατάλυμά σας για όλη την οικογένεια.

Ενισχύστε τη βιωσιμότητά σας

Η βιωσιμότητα δεν θα βοηθήσει μόνο το περιβάλλον, αλλά θα έχει και θετικό αντίκτυπο στην εμπορική επωνυμία σας. Το Forbes αναφέρει ότι το 75% των millennial θεωρεί αρκετά ή πολύ σημαντικό να προσφέρει μια εταιρεία στην κοινωνία αντί να κυνηγά απλώς το κέρδος,  στη μελέτη του με τίτλο 10 new findings about the millennial consumer. Οι millennial επικροτούν τις εμπορικές επωνυμίες που υποστηρίζουν τις τοπικές κοινότητές τους και θα προτιμούσαν να αγοράζουν από αυτές παρά από τους ανταγωνιστές τους.

Αυτό ισχύει και για τις ταξιδιωτικές εταιρείες. Τα ξενοδοχεία που πραγματοποιούν καμπάνιες φιλικές προς το περιβάλλον και υιοθετούν βιώσιμες πρωτοβουλίες γύρω από το κατάλυμα βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων των millennial. Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες είναι, μεταξύ άλλων, η μείωση των αποβλήτων και η συμμόρφωση με τις παγκόσμιες εκπομπές άνθρακα.

 

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 22/02 15:52

    «Ted’s Lounge», ονοματοδοσία στο Bay Clubhouse της Costa Navarino, στη μνήμη του Θεόδωρου Βασιλάκη

  2. 22/02 15:49

    Σε ποιους τομείς επενδύουν οι Άραβες στην Ελλάδα

  3. 22/02 15:47

    Κορωνοϊός: Έκλεισαν προσωρινά εργοστάσια της Volkswagen, της Mercedes και της BMW

  4. 22/02 15:44

    Kορωνοϊός: Η Princess Cruiseς ακύρωσε 30 κρουαζιέρες - Ακυρώθηκε και ο μαραθώνιος στο Τόκυο

  5. 21/02 17:35

    Το άνοιγμα του δήθεν κλειστού επαγγέλματος του ξεναγού- Γράφει ο κ.Ιωάννης Βεντιρώζος (*)

  6. 21/02 16:22

    Στη Louis Hotels το πεντάστερο ξενοδοχείο Asterion στην Κρήτη

  7. 21/02 16:05

    Ελληνικός τουρισμός 2019: +8,5% η μέση δαπάνη ανά ταξίδι - Οι εθνικότητες που έφεραν τα περισσότερα έσοδα

  8. 21/02 15:04

    Hotels.com For Travel Agents: Η Discover the World συνεργάτης πωλήσεων στην Ελλάδα

  9. 21/02 15:03

    Βρετανοί, Αμερικανοί και Γάλλοι τουρίστες έφεραν το ρεκόρ στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το 2019

  10. 21/02 14:43

    Δοκιμές στο συντριβάνι της νέας Ομόνοιας

  11. 21/02 14:37

    Forbes: 10 καινοτομίες που απογειώνουν την εμπειρία διαμονής στα ξενοδοχεία

  12. 21/02 14:05

    Νέοι ευρωπαϊκοί κανόνες για πληρωμή του ΦΠΑ στις online αγορές

  13. 21/02 13:56

    IATA: Ο κορωνοϊός προκαλεί μείωση των αεροπορικών ταξιδιών

  14. 21/02 13:55

    Κρητικά προϊόντα σε περισσότερα All Inclusive ξενοδοχεία

  15. 21/02 12:41

    AIDA: Στη Μεσόγειο και Μ. Ανατολή τα κρουαζιερόπλοια που ταξίδευαν Ασία – Νέα δρομολόγια με Ελλάδα

  16. 21/02 12:19

    Στην Ομόνοια το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ

  17. 21/02 12:18

    T&L: Ελληνικό ξενοδοχείο ανάμεσα στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2020- Δείτε ποιο είναι (φωτό)

  18. 21/02 12:04

    Σύσκεψη για το νέο φορέα πνευματικών δικαιωμάτων

  19. 21/02 11:58

    ICCA: Ποια είναι η επίδραση του κορωνοϊού στα διεθνή συνέδρια

  20. 21/02 11:22

    Ο κορωνοϊός "επιτίθεται" και στις ήδη εξασθενημένες τουριστικές εκθέσεις- Γράφει ο Νότης Μαρτάκης (*)

  21. 21/02 10:56

    Euronews.com: Oι Λειψοί στα πιο αντιπροσωπευτικά νησιά με ιστορία και παραδόσεις

  22. 21/02 10:50

    Εντός 4 μηνών νέος ανελκυστήρας στην Ακρόπολη

  23. 21/02 10:44

    Marriott: Αναστέλλει τις χρεώσεις ακύρωσης λόγω κορωνοϊού

  24. 21/02 10:36

    Ποια χώρα πλασάρει το μήνυμα «Μην μας συγχέετε με την Κίνα» λόγω κορωνοϊού

  25. 21/02 10:34

    Κορωνοϊός: Ακυρώσεις 6 εκθέσεων σκαφών στη ΝΑ Ασία

  26. 21/02 10:32

    Aντίθετος σε αιολική βιομηχανική εγκατάσταση ο Δήμος Ξυλοκάστρου

  27. 21/02 10:28

    Ενημερωτική εκδήλωση στο Βόλο για την αυτόνομη κατάδυση από ΑΜΕΑ

  28. 21/02 10:23

    Τουρισμός: Κοινά πακέτα Ελλάδας-Αιγύπτου σε μακρινές αγορές

  29. 20/02 18:06

    Νέα βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για την ΟΛΠ Α.Ε.

  30. 20/02 18:04

    Μ. Κόνσολας: Ήρθε η ώρα για τη μεγάλη μεταρρύθμιση στην τουριστική εκπαίδευση

  31. 20/02 16:20

    Cyprus Airways: Νέο δρομολόγιο Αθήνα - Πάφος

  32. 20/02 15:15

    Ryanair: Νέο πρόγραμμα εκπαίδευσης πιλότων

  33. 20/02 14:35

    Εκδήλωση για τον αθλητικό τουρισμό στη Θεσσαλονίκη

  34. 20/02 14:27

    Γενική Συνέλευση & Αρχαιρεσίες ΗΑΤΤΑ: Μια μεγάλη γιορτή για τον ελληνικό τουρισμό - Ποιοι βραβεύθηκαν

  35. 20/02 14:16

    Τι αλλάζει στις αδειοδοτήσεις στον ιαματικό τουρισμό

  36. 20/02 14:14

    Εγκρίθηκε η εξαγορά της Condor από την LOT

  37. 20/02 14:12

    14 δράσεις στο Σχέδιο Διαχείρισης του προορισμού Σαντορίνη

  38. 20/02 14:04

    Οινική βιωματική περιήγηση Ολλανδών και Βέλγων δημοσιογράφων και πρακτόρων στην Πιερία και Θεσσαλονίκη

  39. 20/02 13:44

    Δημοφιλές τηλεοπτικό παιχνίδι στο Βέλγιο προβάλλει την Ελλάδα

  40. 20/02 13:37

    Η επόμενη ημέρα στον τουρισμό στο Delphi Economic Forum

  41. 20/02 13:18

    Έρευνα: Πώς θα ταξιδέψουν οι Γερμανοί τουρίστες το 2020

  42. 20/02 13:09

    Τουρκία: Χωρίς βίζα τα ταξίδια πολιτών από 6 ευρωπαϊκές χώρες

  43. 20/02 12:52

    Ξενοδοχεία: Ο όμιλος Ιβάν Σαββίδη ενδιαφέρεται για το Capsis Elite Resort

  44. 20/02 12:32

    Bloomberg: Τα Ιόνια Νησιά στους 24 καυτούς προορισμούς διακοπών για το 2020

  45. 20/02 12:26

    Ελληνικός τουρισμός 2019: Ρεκόρ εισπράξεων με 18,1 δισ.ευρώ

  46. 20/02 12:15

    Ερώτηση Βόζεμπεργκ για την ασφάλεια των αερομεταφορών στην Ε.Ε.

  47. 20/02 11:38

    ΠΑΣΥΔΑ: Webinar για κρατήσεις βραχυχρόνιας μίσθωσης μέσω Google χωρίς προμήθεια

  48. 20/02 11:36

    ΥΠΠΟ: Tην Άνοιξη του 2021 το νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Χανίων

  49. 20/02 11:24

    Ο ΠΟΤ θέτει τον τουρισμό ψηλά στην ατζέντα της ΕΕ

  50. 20/02 11:03

    ΥΠΕΣ: Προώθηση της Β. Ελλάδας στην έκθεση Τουρισμού του Βελιγραδίου

  51. 20/02 10:47

    Τουρισμός | Η Κέρκυρα νέος μεγάλος προορισμός για τους Ρώσους - Πρόγραμμα της TUI Russia με 5άστερα ξενοδοχεία

  52. 20/02 10:30

    Άνοιγμα της Αλοννήσου στην αγορά του Ισραήλ

  53. 20/02 10:26

    Χρηματοδοτήσεις ξενοδοχειακών επενδύσεων σε Ραφήνα και Ύδρα

  54. 20/02 10:22

    Πλήγμα και στο Hollywood λόγω κορωνοϊού: Ακυρώθηκε η πρεμιέρα του James Bond, No Time to Die

  55. 20/02 10:18

    Aegean: Ταξίδι μαζί με τα μικρά ζώα συντροφιάς

  56. 20/02 10:16

    Kορωνοϊός: Επιπτώσεις σε ισραηλινές αεροπορικές εταιρείες - 50 εκατ. οι απώλειες της El Al

  57. 20/02 10:07

    Κορωνοϊός: Αντικαθιστούν με ημερίδες την ακύρωση του Mobile World Congress στη Βαρκελώνη

  58. 19/02 16:39

    Νέα παγκόσμια συνεργασία για την Accor και τη Visa

  59. 19/02 16:38

    Άμεση αντίδραση του ΕΟΤ σε φυλλάδιο γερμανού πράκτορα που εμφανίζει το Ναυάγιο της Ζακύνθου στην …Τουρκία!

  60. 19/02 15:46

    Το Mediterranean Yacht Show επιστρέφει για 7η χρονιά στο λιμάνι του Ναυπλίου

  61. 19/02 14:55

    ΟΝΟΜΑ: Το πρώτο πεντάστερο smart hotel ανοίγει στη Θεσσαλονίκη

  62. 19/02 14:21

    Απαράδεκτες οι τιμολογιακές διακρίσεις στους νέους για την είσοδο στην Ακρόπολη και τους άλλους αρχαιολογικούς χώρους

  63. 19/02 14:05

    Έρευνα: Γιατί οι Ολλανδοί τουρίστες επιλέγουν την Ελλάδα

  64. 19/02 12:56

    WWF: Βρείτε το δικό σας ανθρακικό αποτύπωμα στα ψάρια που τρώτε

  65. 19/02 12:47

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Ικανοποίηση για την πρωτιά σε επισκεψιμότητα- συμμετοχή σε εκθέσεις

  66. 19/02 12:39

    Πρόταση ΣΕΤΚΕ στον ΠΟΤ: Ενιαίο όνομα και σύστημα κατηγοριοποίησης στα καταλύματα διεθνώς

  67. 19/02 11:12

    Χάλκινο μετάλλιο στη Λέσχη Αρχιμαγείρων B. Ελλάδος στους Ολυμπιακούς Αγώνες Μαγειρικής

  68. 19/02 10:55

    Κορωνοϊός: Μετά από ένα χρόνο η ανάκαμψη του εξερχόμενου τουρισμού από την Κίνα

  69. 19/02 10:18

    Ακυρώθηκε η ΙΤΒ China- Καμιά ανησυχία για την ITB Berlin

  70. 19/02 10:04

    Η Ίος γοήτευσε τους Ιταλούς

  71. 19/02 10:01

    Καταβολές δόσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις

  72. 19/02 09:59

    Aegean: Έκπτωση 30% σε όλους τους προορισμούς εξωτερικού

  73. 19/02 09:57

    Δήμος Κομοτηνής: Διαγωνισμός για την εκμίσθωση 74 bungalows

  74. 19/02 09:55

    Kορωνοϊός: Η Ρωσία στηρίζει με 25 εκατ. δολ. τις αεροπορικές εταιρείες ως αποζημίωση

  75. 19/02 09:50

    Τι είναι ο «άδειος» τουρισμός και πως σχετίζεται με τον κορωνοϊό

  76. 19/02 09:47

    ΕΟΤ: Θετικά μηνύματα για τις προκρατήσεις από τη Γαλλία το 2020

  77. 19/02 09:42

    Θρησκευτικός τουρισμός: Πρώτη συνεδρίαση της επιτροπής Εκκλησίας και Υπουργείου Τουρισμού

  78. 18/02 16:51

    100.000 επαγγελματίες από 40.000 επιχειρήσεις στην εφετινή HORECA

  79. 18/02 14:23

    Ιταλικό ενδιαφέρον για τη Σέριφο

  80. 18/02 13:30

    Ανάδειξη της Μεσαιωνικής Πόλης της Ρόδου

  81. 18/02 13:13

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour στη Ρόδο

  82. 18/02 12:45

    Τουρισμός | Expedia και Tripadvisor κατηγορούν την Google για αθέμιτο ανταγωνισμό

  83. 18/02 12:29

    Οδηγίες online μάρκετινγκ για ατομικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

  84. 18/02 12:28

    Γερμανικός τουρισμός: Αύξηση των αναχωρήσεων για Ελλάδα το 2019

  85. 18/02 11:42

    Airbnb: Οι αφροαμερικανοί αναδυόμενη ταξιδιωτική αγορά – Ποιες οι προτιμήσεις τους

  86. 18/02 10:24

    Κορωνοϊός: Κλείνουν καταστήματα πολυεθνικών στην Κίνα

  87. 18/02 10:19

    Επιχορηγήσεις ξενοδοχείων στα Χανιά

  88. 18/02 10:15

    Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού: Διαγωνισμός για παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών

  89. 18/02 10:11

    Πειραιάς: Παρατηρητήριο για την κλιματική αλλαγή

  90. 18/02 10:08

    Προβολή του Ν.Αιγαίου στα δορυφορικά κανάλια του Antenna- Συνδρομή της Κ.Μακεδονίας στον Ο.Τ.Θεσσαλονίκης

  91. 18/02 10:03

    Συνεργασία υπουργείου Τουρισμού με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού

  92. 18/02 09:58

    Η Ένωση Ξενοδοχείων Δελφών νέο μέλος της ΠΟΞ

  93. 17/02 19:48

    Βραβείο επιχειρηματικής αριστείας στον ξενοδοχειακό όμιλο Sani-Ikos - Στα 168 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το 2018

  94. 17/02 19:45

    Growth Awards 2020 | Η Eurobank & η Grant Thornton επιβραβεύουν την επιχειρηματική αριστεία

  95. 17/02 15:33

    Ryanair: Νέα σύνδεση Κέρκυρα - Βρότσλαβ

  96. 17/02 15:29

    Ο γ.γ. του ΠΟΤ στο υπουργείο Τουρισμού

  97. 17/02 15:11

    ΙΤΕΠ: Τα ξενοδοχεία στηρίζουν την απασχόληση – 2,9 δισ. ευρώ επενδύσεις την τριετία

  98. 17/02 14:25

    Ομοσπονδία καταλυμάτων "Κύκλος": 'Εντονη διαφωνία για την αύξηση στα τέλη παρεπιδημούντων

  99. 17/02 12:33

    Κρήτη: Θετικά μηνύματα από το Ισραήλ

  100. 17/02 12:26

    Η Κάρπαθος σε διεθνείς εκθέσεις