Ξενοδοχεία: 5 τρόποι για να ικανοποιήσετε τους millennial πελάτες

Ξενοδοχεία: 5 τρόποι για να ικανοποιήσετε τους millennial πελάτες

Παρόλο που οι millennial δεν αποτελούν την κύρια ομάδα πελατών των αεροπορικών εταιρειών, των ξενοδοχείων και των ταξιδιωτικών εταιρειών σήμερα, αυτό πρόκειται να αλλάξει πολύ σύντομα. Η BCG, στη μελέτη της με τίτλο Traveling with Millennials, υποστηρίζει ότι οι millennial ή όσοι ανήκουν στη Γενιά Y θα αποτελέσουν την κύρια ομάδα πελατών για τα ξενοδοχεία τα επόμενα χρόνια, όταν θα εισέλθουν στην περίοδο της ζωής τους όπου θα έχουν τις υψηλότερες απολαβές και θα πραγματοποιήσουν τις περισσότερες δαπάνες και τα περισσότερα ταξίδια.

Ένας από τους κυριότερους λόγους που τροφοδοτούν αυτήν την τάση είναι ο φόβος μη χάσουν ό,τι συμβαίνει (FOMO) στη σημερινή ψηφιακή εποχή. Σύμφωνα με το CNBC, «Το κίνητρο πολλών millennial (για να ταξιδέψουν) σχετίζεται με τη δυνατότητά τους να κοινοποιήσουν φωτογραφίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Επομένως, στις μέρες μας τα ταξίδια δεν αποτελούν πολυτέλεια για τους ανθρώπους, αλλά αναγκαιότητα, ιδιαίτερα για τους millennial.

Δεδομένου ότι η αγορά των millennial αναμένεται να αποκτήσει το μεγαλύτερο μερίδιο στον ταξιδιωτικό κλάδο, είναι απαραίτητο για τις ταξιδιωτικές εταιρείες και τους παρόχους καταλυμάτων να κατανοήσουν τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες και προτιμήσεις. Σε άρθρο του το businessblog της trivago, παρουσιάζει τι προσδοκούν οι millennial από τη διαμονή τους σε ένα ξενοδοχείο και πώς μπορείτε να ικανοποιήσετε τον σημερινό millennial ταξιδιώτη στο κατάλυμά σας. Διαβάστε τις προτάσεις:

Φροντίστε τους «bleisure» ταξιδιώτες

Έχει σημειωθεί αύξηση των ταξιδιών των millennial που συνδυάζουν την εργασία με την αναψυχή. Καθώς σχεδόν το ήμισυ του εργατικού δυναμικού αποτελείται πλέον από millennial, αυτή η γενιά ταξιδεύει συνεχώς για εργασιακούς και επαγγελματικούς λόγους. Επιζητώντας να εξερευνήσουν καινούρια μέρη και να βελτιώσουν την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, συχνά επεκτείνουν ένα επαγγελματικό ταξίδι σε ταξίδι αναψυχής. Μάλιστα, οι δαπάνες των millennial για επαγγελματικά ταξίδια προβλέπεται να αυξηθούν σε ποσοστό σχεδόν 50% της συνολικής αγοράς επαγγελματικών ταξιδιών το 2020.

Για να ικανοποιήσετε τους «bleisure» ταξιδιώτες στο κατάλυμά σας, βοηθήστε τους να γνωρίσουν και να απολαύσουν την τοπική κουζίνα ή μέρη γύρω από το κατάλυμά σας. Πιθανότατα, οι συγκεκριμένοι ταξιδιώτες θα περνούν το μεγαλύτερο μέρος της διαμονής τους συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και συναντήσεις. Καθώς δεν θα έχουν χρόνο να αναζητήσουν διαφορετικές επιλογές, βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντοτε στη ρεσεψιόν σας έναν οδηγό της πόλης ή έναν χάρτη, καθώς και φυλλάδια με προτάσεις για τοπικά πιάτα. Επίσης, είναι καλή ιδέα να δημιουργήσετε διασκεδαστικά ομαδικά πακέτα που περιλαμβάνουν προνόμια, όπως συγκοινωνία, εισιτήρια σε μουσεία και μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο στις εγκαταστάσεις σας.

Ενισχύστε τις παροχές εμπειριών που προφέρετε

Οι millennial θέλουν να μάθουν την τοπική κουλτούρα. Φυσικά, οι προορισμοί που διαθέτουν επιλογές για υπαίθριες εξορμήσεις, φαγητό και κρασί, μουσικά φεστιβάλ, αναψυχή, νυχτερινή ζωή και τέχνη θα επιλέγονται από μεγαλύτερο αριθμό millennial ταξιδιωτών. Εξάλλου, οι millennial δίνουν ολοένα και λιγότερη προτεραιότητα στα αυτοκίνητα και τα σπίτια τους και μεγαλύτερη σημασία στις προσωπικές εμπειρίες – και στη δυνατότητα κοινοποίησης φωτογραφιών που τις αποτυπώνουν.

Εάν θέλετε να αποκτήσετε ένα τμήμα της ταξιδιωτικής αγοράς της Γενιάς Υ, θα πρέπει να προσαρμοστείτε στη μεταβαλλόμενη φύση των millennial και να ενισχύσετε τις παροχές εμπειριών που προσφέρετε. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε στο δικό σας κατάλυμα μοναδικές εμπειρίες πελατών και παροχές για εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς, όπως ένα καταφύγιο ευεξίας.

Το φαγητό παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση μιας τοπικής κουλτούρας. Προσφέρετε πιο αυθεντικά και πιο ενδιαφέροντα τοπικά πιάτα αντί για ένα τυπικό μενού. Οι παραδοσιακές συνταγές που εκτελούνται με τη χρήση τοπικών και φρέσκων προϊόντων και υγιεινών συστατικών θα εντυπωσιάσουν τους millennial. Άλλοι τρόποι προβολής της τοπικής κουζίνας είναι η διοργάνωση γαστρονομικών εκδηλώσεων ή περιηγήσεων γευσιγνωσίας και η πραγματοποίηση μαθημάτων ή επιδείξεων μαγειρικής.

Μην ξεχνάτε να αποτυπώνετε την τοπική κουλτούρα και στους εσωτερικούς σας χώρους. Μπορείτε επίσης να προσδώσετε περισσότερη αυθεντικότητα στους κοινόχρηστους χώρους και στα δωμάτια του ξενοδοχείου μέσω τοπικών στοιχείων, έργων τέχνης και υλικών. Εάν προσθέσετε παραδοσιακά χειροτεχνήματα και έργα τέχνης από τοπικούς καλλιτέχνες στα δωμάτια του ξενοδοχείου σας, οι πελάτες σας θα αισθανθούν έντονα το τοπικό στοιχείο από την πρώτη στιγμή που θα περάσουν το κατώφλι.

Υιοθετήστε ψηφιακές τεχνολογίες

Ανεξαρτήτως των δραστηριοτήτων που αποζητούν οι millennial, στρέφονται στην τεχνολογία, για να παραμένουν πιο συνδεδεμένοι από ποτέ. Το 93 τοις εκατό των τακτικών ταξιδιωτών προτιμούν ταξιδιωτικές εταιρείες με τεχνολογία που απλοποιεί το ταξίδι.

Εάν πιστεύετε ότι η παροχή δωρεάν WiFi στους πελάτες σας είναι αρκετή, κάνετε λάθος! Ενώ το WiFi αποτελεί προϋπόθεση για τους millennial κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, υπάρχουν άλλες ψηφιακές παροχές που τους ικανοποιούν. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε άλλες ψηφιακές παροχές, όπως εφαρμογές ξενοδοχείου για κινητές συσκευές, τεχνολογίες φωνής, ψηφιακά κλειδιά, υπηρεσίες πληρωμών μέσω κινητών συσκευών, τεχνολογίες για συσκευές που φοριούνται και αυτοματοποιημένη διαδικασία check-in και check-out. Όλες αυτές οι τεχνολογίες μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να έχουν μια απρόσκοπτη και ομαλή διαμονή.

Επιπλέον, επενδύστε περισσότερο στη διασφάλιση μιας έντονης και ελκυστικής παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι millennial είναι εξαιρετικά ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δεν κοιτάζουν μόνο τις online κριτικές προτού κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο, αλλά επικοινωνούν με το κατάλυμα ψηφιακά κατά τη διάρκεια της διαμονής τους και μετά. Βεβαιωθείτε ότι αξίζει να προβληθείτε στο Instagram, κάθε φορά που οι πελάτες σάς αναφέρουν στις ιστορίες ή τις αναρτήσεις τους.

Προσφέρετε εξατομικευμένη διαμονή

Η παροχή εξατομικευμένων εμπειριών στους millennial πελάτες σας μπορεί να σας βοηθήσει να προβλέπετε τις προσδοκίες τους και να διασφαλίσετε την αφοσίωσή τους. Ως ξενοδόχος, μπορεί να έχετε πρόσβαση σε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας, όπως προτιμήσεις δωματίων, προηγούμενες αναβαθμίσεις, λόγοι διαμονής και άλλα πολλά. Ήρθε η στιγμή να αξιοποιήσετε αυτά τα καταναλωτικά δεδομένα που έχετε ήδη στη διάθεσή σας.

Χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα για την παροχή εξατομικευμένων εμπειριών, είναι σίγουρο ότι οι πελάτες σας θα μείνουν ικανοποιημένοι και θα γίνουν πιστοί πελάτες με θετικές κριτικές. Φανταστείτε να γνωρίζετε ότι ο πελάτης σας ζητά πάντοτε αναβάθμιση σε κρεβάτι king-size και να του προσφέρετε αυτό το κρεβάτι την επόμενη φορά, χωρίς να το ζητήσει ο ίδιος. Ή να γνωρίζετε ότι ο πελάτης σας βρίσκεται στην πόλη για οικογενειακές διακοπές και να του προσφέρετε διασκεδαστικές δραστηριότητες στο κατάλυμά σας για όλη την οικογένεια.

Ενισχύστε τη βιωσιμότητά σας

Η βιωσιμότητα δεν θα βοηθήσει μόνο το περιβάλλον, αλλά θα έχει και θετικό αντίκτυπο στην εμπορική επωνυμία σας. Το Forbes αναφέρει ότι το 75% των millennial θεωρεί αρκετά ή πολύ σημαντικό να προσφέρει μια εταιρεία στην κοινωνία αντί να κυνηγά απλώς το κέρδος,  στη μελέτη του με τίτλο 10 new findings about the millennial consumer. Οι millennial επικροτούν τις εμπορικές επωνυμίες που υποστηρίζουν τις τοπικές κοινότητές τους και θα προτιμούσαν να αγοράζουν από αυτές παρά από τους ανταγωνιστές τους.

Αυτό ισχύει και για τις ταξιδιωτικές εταιρείες. Τα ξενοδοχεία που πραγματοποιούν καμπάνιες φιλικές προς το περιβάλλον και υιοθετούν βιώσιμες πρωτοβουλίες γύρω από το κατάλυμα βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων των millennial. Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες είναι, μεταξύ άλλων, η μείωση των αποβλήτων και η συμμόρφωση με τις παγκόσμιες εκπομπές άνθρακα.

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 24/04 17:24

    Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας

  2. 24/04 17:06

    ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα

  3. 24/04 16:56

    Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι

  4. 24/04 15:00

    EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  5. 24/04 14:43

    The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας

  6. 24/04 14:10

    Ο FTI υπόσχεται στους ξενοδόχους έγκαιρες πληρωμές

  7. 24/04 13:30

    Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024

  8. 24/04 13:04

    Tus Airways: Nέα σύνδεση Λάρνακα - Ρόδος

  9. 24/04 12:49

    CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  10. 24/04 12:01

    Οδικός τουρισμός | +12% οι αφίξεις το α' τρίμηνο

  11. 24/04 11:53

    Βραβείο Routes Europe 2024 στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  12. 24/04 11:14

    Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας

  13. 24/04 10:41

    ΕΛΣΤΑΤ | Οριακή αύξηση στις αφίξεις και διανυκτερεύσεις τον Φεβρουάριο σε ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα

  14. 24/04 07:31

    Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα

  15. 24/04 07:27

    Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο

  16. 24/04 07:24

    Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη

  17. 24/04 07:22

    Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας στη Θεσσαλονίκη

  18. 24/04 07:19

    6ος Μαραθώνιος Κισσάβου

  19. 23/04 16:44

    ΕΕ: Χαλαρώνει (αλλά λίγο) η δημοσιονομική πειθαρχία

  20. 23/04 16:23

    +14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο

  21. 23/04 16:05

    FTI | Τουρισμός: Συζητείται στην Επιτροπή Τουρισμού της γερμανικής Βουλής το ενδεχόμενο για κούρεμα χρέους

  22. 23/04 15:56

    ΚΥΑ για την απλή χρήση αιγιαλού: Οι υποχρεώσεις και πώς διασφαλίζεται η κοινοχρησία και η προστασία του περιβάλλοντος

  23. 23/04 15:24

    Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της

  24. 23/04 15:08

    Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024

  25. 23/04 13:50

    Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024

  26. 23/04 13:43

    Eurowings: 7 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  27. 23/04 13:43

    Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»

  28. 23/04 12:36

    Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023

  29. 23/04 12:19

    RND: Τουρκική «απόβαση» στα ελληνικά νησιά του Αιγαίου

  30. 23/04 11:58

    Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor

  31. 23/04 11:28

    Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις

  32. 23/04 11:28

    Το 90% των startups στη φιλοξενία τελικά δεν τα καταφέρνουν | Συνεργασία UN Tourism και Hotelschool The Hague

  33. 23/04 11:07

    EasyJet | 1,25 εκατ. θέσεις προσφέρονται με έκπτωση - 61,99 £ η έκπτωση προς Σκιάθο για απλή μετάβαση

  34. 23/04 10:33

    Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά"

  35. 23/04 07:05

    Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό

  36. 23/04 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν

  37. 23/04 07:02

    Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός

  38. 23/04 06:55

    4ος Αγώνας Βουνού στη Χίο

  39. 23/04 06:52

    Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους

  40. 22/04 18:46

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO

  41. 22/04 18:38

    Navarino Agora | Πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μόδα και τη γαστρονομία

  42. 22/04 16:09

    Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας

  43. 22/04 15:18

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Γερμανοί και Αμερικανοί εκτόξευσαν τις αφίξεις και τις εισπράξεις το α' δίμηνο

  44. 22/04 14:58

    Κρουαζιέρα | Το πρόγραμμα της MSC Cruises από τον Πειραιά το 2024 - Νέα πλατφόρμα πωλήσεων για τα τουριστικά γραφεία

  45. 22/04 12:39

    FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες

  46. 22/04 11:53

    Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές

  47. 22/04 11:45

    Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού

  48. 22/04 11:17

    Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες

  49. 22/04 11:11

    Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών

  50. 22/04 10:51

    ΕΟΤ | Αυξημένες Κρατήσεις από Ολλανδία Βέλγιο

  51. 22/04 10:31

    MSC Cruises | Νέο πρόγραμμα με προσθήκη δύο διανυκτερεύσεων (και στην Αθήνα) πριν ή μετά την κρουαζιέρα

  52. 22/04 10:03

    TÜV AUSTRIA Hellas - Sani/Ikos: Πρωτοβουλία αναδοχής μελισσιών για την ανασυγκρότηση της βιοποικιλότητας της Πάρνηθας

  53. 22/04 07:26

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο

  54. 22/04 07:23

    Δήμος Θέρμης: Διαγωνισμός για μίσθωση 30 στρεμμάτων - προβλέπονται και υποδομές φιλοξενίας και εστίασης

  55. 22/04 07:20

    ΕΟΤ | Προώθηση ελληνικών περιοχών στις Κάτω Χώρες

  56. 22/04 07:19

    Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης

  57. 22/04 07:17

    Ηνωμένο Βασίλειο: Μικρή υποχώρηση του πληθωρισμού

  58. 21/04 11:13

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»

  59. 21/04 11:03

    Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!

  60. 21/04 10:52

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb

  61. 21/04 07:57

    Γιορτή Λουλουδιών στην Ανάβρα Λάρισας

  62. 20/04 12:08

    traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!

  63. 20/04 11:58

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας

  64. 20/04 11:54

    Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης

  65. 20/04 11:52

    Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα

  66. 19/04 17:25

    Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς

  67. 19/04 16:42

    «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

  68. 19/04 16:09

    ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

  69. 19/04 16:04

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ

  70. 19/04 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024

  71. 19/04 15:28

    Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες

  72. 19/04 14:45

    Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών

  73. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  74. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  75. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  76. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  77. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  78. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  79. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

  80. 19/04 10:56

    WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις

  81. 19/04 10:21

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης

  82. 19/04 07:14

    Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης

  83. 19/04 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα

  84. 19/04 07:09

    Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο

  85. 19/04 07:07

    Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης

  86. 19/04 07:04

    Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά

  87. 18/04 16:45

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative

  88. 18/04 15:55

    Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών

  89. 18/04 15:13

    Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας

  90. 18/04 15:09

    Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς

  91. 18/04 15:03

    Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»

  92. 18/04 14:22

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς

  93. 18/04 13:53

    Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024

  94. 18/04 13:05

    Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές

  95. 18/04 12:33

    Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026

  96. 18/04 12:19

    SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024

  97. 18/04 12:17

    Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα

  98. 18/04 12:03

    Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους

  99. 18/04 11:57

    E.E. | Δράσεις 3,5 δισ. ευρώ για την προστασία των ωκεανών

  100. 18/04 11:45

    Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου