Εξατομίκευση διαμονών ξενοδοχείου για διάφορους τύπους ταξιδιώτη

Α Decrease font Enlarge font
Εξατομίκευση διαμονών ξενοδοχείου για διάφορους τύπους ταξιδιώτη

Η εξατομίκευση αποτελεί βασικό θέμα συζήτησης στον κλάδο της φιλοξενίας σήμερα και οι επαγγελματίες ανά τον κόσμο συμφωνούν ότι δεν πρόκειται πλέον για προνόμιο, αλλά για επιτακτική ανάγκη. Ως εκ τούτου, οι ξενοδόχοι πρέπει να προσαρμόζουν λεπτομερώς τις στρατηγικές τους όσον αφορά την εμπειρία πελατών, προκειμένου να εξασφαλίζουν ότι οι πελάτες τους θα έχουν μια αξέχαστη και εξατομικευμένη εμπειρία στο ξενοδοχείο τους. Διαβάστε το θέμα, που φιλοξενεί το businessblog της trivago.

Τονίζοντας το όφελος της εξατομίκευσης στον ξενοδοχειακό κλάδο, η IBM, στην έκθεσή της, Hotel 2020: The personalization paradox (Ξενοδοχεία 2020: Το παράδοξο της εξατομίκευσης), συμπεραίνει ότι «Η απόκτηση βαθύτερης κατανόησης των αναγκών και προτιμήσεων των πελατών –ή οικειότητας με τους πελάτες– μπορεί να επιτρέψει την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών που θα συμβάλλουν σε αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, μείωση του κόστους υπηρεσιών και βελτίωση της αφοσίωσης των πελατών. Εν τέλει, η εξατομίκευση μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη εξειδικευμένων υπηρεσιών, που παρέχονται σύμφωνα με τις τρέχουσες προτιμήσεις, και για τις οποίες οι πελάτες θα είναι πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω».

Ωστόσο, η παροχή εξατομικευμένων εμπειριών δεν είναι κάτι εύκολο. Πρέπει να γνωρίζετε τους πελάτες σας: τι θέλουν και πότε το θέλουν.

Σε αυτό το άρθρο, χωρίζουμε τους πελάτες ξενοδοχείων σε τρεις μεγάλες κατηγορίες, βάσει της συμπεριφοράς τους κατά την αναζήτηση ξενοδοχείων στην trivago*. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον διαχωρισμό, για να κατανοήσετε τι θέλουν οι διαφορετικοί τύποι ταξιδιωτών, ώστε να μπορείτε να τους προσελκύετε στο κατάλυμά σας.

Ταξιδιώτες πόλης

Ποιοι είναι:

Οι ταξιδιώτες πόλης αναζητούν καταλύματα στην trivago* για λιγότερες από 5 ημέρες, με την πλειονότητα των ταξιδιών τα σαββατοκύριακα. Αυτοί οι ταξιδιώτες συνήθως ταξιδεύουν με σύντροφο, οικογένεια ή φίλους, δηλαδή, σπάνια ταξιδεύουν μόνοι τους. Τα κύρια ταξιδιωτικά τους ενδιαφέροντα είναι τα αξιοθέατα, οι αγορές και η γνωριμία με την τοπική κουλτούρα, σημαντικό μέρος της οποίας είναι και η δοκιμή νέων φαγητών και ποτών.

Πού τους αρέσει να μένουν:

Οι ταξιδιώτες πόλης προτιμούν να μένουν στο κέντρο της πόλης ή γύρω από αυτό, είτε σε ένα ανεξάρτητο boutique ξενοδοχείο είτε σε μια αλυσίδα ξενοδοχείου, ανάλογα με τον προϋπολογισμό τους. Ορισμένες φορές, ωστόσο, μπορεί να προτιμήσουν τα προάστια, ειδικά αν η πόλη που επισκέπτονται είναι γεμάτη τουρίστες κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης σεζόν.

Ποιες υπηρεσίες θέλουν:

Τα στοιχεία συμπεριφοράς αναζήτησης στην trivago* αποκάλυψαν ότι το δωρεάν πρωινό και το Wi-Fi αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για τους ταξιδιώτες πόλης, ενώ ακολουθεί η πισίνα.

Δείτε παρακάτω περισσότερες υπηρεσίες με τις οποίες μπορείτε να παρέχετε αξέχαστες εμπειρίες πελατών για τους ταξιδιώτες πόλης:

  • Οι ταξιδιώτες πόλης εκτιμούν τις προτάσεις από τους ιδιοκτήτες, καθώς τους αρέσει να επισκέπτονται τα σημαντικότερα αξιοθέατα του προορισμού που επιλέγουν. Φροντίστε να τους παρέχετε έναν χάρτη, προτείνοντας όλα τα σημαντικότερα αξιοθέατα και τα καλύτερα σημεία για φαγητό ή μπαρ γύρω από το ξενοδοχείο και στην πόλη.
  • Συνεργαστείτε με τοπικούς ξεναγούς και διοργανωτές ομαδικών δραστηριοτήτων. Μπορείτε επίσης να προωθείτε ειδικές προσφορές και πακέτα για τα παραπάνω στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου σας.
  • Τέλος, πρέπει να υπάρχει ανά πάσα στιγμή ένας υπάλληλος ρεσεψιόν με επαρκείς γνώσεις σχετικά με την πόλη, σε περίπτωση που οι πελάτες έχουν κάποια ερώτηση σχετικά με τον προορισμό ή τα διαθέσιμα μεταφορικά μέσα.

Business ταξιδιώτες

Ποιοι είναι:

Οι business ταξιδιώτες αναζητούν καταλύματα στην trivago* για λιγότερες από 5 ημέρες, με την πλειονότητα των ταξιδιών τις καθημερινές. Αυτοί οι ταξιδιώτες συνήθως ταξιδεύουν μόνοι. Τα κύρια ταξιδιωτικά τους ενδιαφέροντα σχετίζονται μόνο με την εργασία τους. Συνήθως δεν ενδιαφέρονται για τα αξιοθέατα. Ωστόσο, μπορεί να τους ενδιαφέρει να επισκεφτούν ορισμένα εστιατόρια υψηλής ποιότητας για προσωπικούς αλλά και επαγγελματικούς σκοπούς.

Πού τους αρέσει να μένουν:

Για τους business ταξιδιώτες, η τοποθεσία διαμονής είναι υψίστης σημασίας σε σχέση με την τοποθεσία των συσκέψεων και των συνεδρίων όπου πρέπει να παραβρεθούν, ή του γραφείου και άλλων εργασιακών χώρων. Καθώς συνήθως δεν είναι αυτοί που πληρώνουν τον λογαριασμό, οι business ταξιδιώτες δεν επηρεάζονται τόσο από την τιμή. Ως εκ τούτου, οι τύποι καταλυμάτων που προτιμούν είναι οι γνωστές αλυσίδες ξενοδοχείων, στις οποίες κερδίζουν πόντους από προγράμματα επιβράβευσης και δωρεάν αναβαθμίσεις. Έτσι, απολαμβάνουν μια άνετη και ενίοτε πολυτελή διαμονή, χωρίς να πληρώνουν τίποτα οι ίδιοι.

Ποιες υπηρεσίες θέλουν:

Τα στοιχεία συμπεριφοράς αναζήτησης στην trivago* αποκάλυψαν ότι, αναζητώντας το ιδανικό ξενοδοχείο, οι business ταξιδιώτες επιλέγουν καταλύματα 5 ή 4 αστέρων, με εξαιρετικές αξιολογήσεις. Το δωρεάν πρωινό, η πισίνα, το Wi-Fi και ο χώρος στάθμευσης είναι ορισμένες ακόμα απαραίτητες παροχές για τους περισσότερους από αυτούς τους ταξιδιώτες.

Εκτός από τις προαναφερθείσες υπηρεσίες, δείτε παρακάτω μερικούς ακόμη τρόπους να βοηθήσετε τους business ταξιδιώτες να επωφεληθούν στον μέγιστο βαθμό από τη διαμονή τους:

  • Να θυμάστε ότι οι business ταξιδιώτες είναι συχνοί ταξιδιώτες. Ικανοποιήστε τους, για να κερδίσετε την αφοσίωσή τους. Προσφέρετε στους πελάτες δωρεάν ποτά στο μπαρ ή δωρεάν σύνδεση Wi-Fi υψηλής ταχύτητας, ώστε να μπορούν να εργαστούν με την άνεσή τους.
  • Ένας άλλος τρόπος για να ικανοποιήσετε τους business ταξιδιώτες είναι να τους προσφέρετε μια αναβάθμιση, εφόσον έχετε αυτήν τη δυνατότητα. Οι πελάτες αυτού του τύπου ξοδεύουν περισσότερα από τους υπόλοιπους εντός τους καταλύματος, καθώς τις περισσότερες φορές είναι πολύ κουρασμένοι για να βγουν από το δωμάτιό τους μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά. Φροντίστε να μένουν ικανοποιημένοι και θα δείτε ότι, ακόμη και μετά από μια διαμονή με αναβάθμιση, η δουλειά που θα έχετε από αυτούς τους πελάτες θα είναι πολύ πιο επικερδής.
  • Οι business ταξιδιώτες μερικές φορές αναζητούν προτάσεις για εκλεκτά και πολυτελή εστιατόρια για επαγγελματικούς λόγους. Θα ήταν εκπληκτικό αν διαθέτετε κάποιο τέτοιο εστιατόριο στο κατάλυμά σας. Διαφορετικά, φροντίστε να έχετε άμεσα διαθέσιμη μια λίστα με όλα τα κοντινά ακριβά εστιατόρια.
  • Μια άλλη πολύ σημαντική παροχή για τους business ταξιδιώτες είναι η υπηρεσία καθαριστηρίου και σιδερώματος. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι υπάρχει ήδη σίδερο στα δωμάτια των business ταξιδιωτών, πριν κάνουν check-in.

Ταξιδιώτες αναψυχής

Ποιοι είναι:

Οι ταξιδιώτες αναψυχής αναζητούν καταλύματα στην trivago* για περισσότερες από 5 ημέρες. Ο τύπος διακοπών που προτιμούν είναι σε προορισμούς με ήλιο και παραλία ή βουνό. Ενδιαφέρονται κυρίως για τα αξιοθέατα, τη φύση, υδάτινα και άλλα περιπετειώδη σπορ, και χαλάρωση. Λόγω αυτού, είναι συνήθως πιο ευέλικτοι από τους ταξιδιώτες πόλης και τους business ταξιδιώτες, καθώς δε βιάζονται και θέλουν να ζήσουν την εμπειρία του ταξιδιού με τους δικούς τους ρυθμούς. Οι ταξιδιώτες αυτού του τύπου συνήθως ταξιδεύουν με τον σύντροφό τους, οικογένεια ή φίλους.

Πού τους αρέσει να μένουν:

Οι ταξιδιώτες αναψυχής προτιμούν να μένουν σε μέρη κοντά σε μια παραλία ή στην κορυφή ενός βουνού. Συνήθως προτιμούν ξενοδοχεία που προσφέρουν περιπετειώδη σπορ, δραστηριότητες, πρωινό και μπουφέ, σπα, σάουνα και άλλες χαλαρωτικές παροχές εντός του καταλύματος. Ένα μεγάλο ποσοστό των ταξιδιωτών αναψυχής προτιμούν επίσης τα Bed & Breakfast (B&B), ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν την ησυχία και την άνεση που τους προσφέρει το μέρος.

Ποιες υπηρεσίες θέλουν:

Τα στοιχεία συμπεριφοράς αναζήτησης στην trivago* αποκάλυψαν ότι, όπως και για τους business ταξιδιώτες, η ποιότητα των δωματίων, τα αστέρια και οι αξιολογήσεις ενός καταλύματος είναι τα πιο σημαντικά στοιχεία και για τους ταξιδιώτες αναψυχής. Όταν σχεδιάζουν τις διακοπές τους, οι περισσότεροι επιλέγουν καταλύματα 5 ή 4 αστέρων. Επίσης, τους αρέσει να έχουν πρόσβαση σε δωρεάν πρωινό, πισίνα, παραλία, κλιματισμό, χώρο στάθμευσης και σπα.

Ας δούμε ποιες άλλες παροχές μπορεί να προσελκύουν ταξιδιώτες αναψυχής, πέραν των παραπάνω:

  • Όπως οι ταξιδιώτες πόλης, οι ταξιδιώτες αναψυχής θέλουν και αυτοί να επισκέπτονται τα σημαντικότερα αξιοθέατα. Οπότε, φροντίστε να έχετε έναν χάρτη ή οδηγό με προτάσεις για όλα τα κοντινά μέρη που πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφτούν και τις δραστηριότητες που πρέπει να κάνουν.
  • Οι ταξιδιώτες αναψυχής προτιμούν ξενοδοχεία που παρέχουν δωρεάν πρωινό ή/και δείπνο σε μπουφέ. Είναι επίσης πρόθυμοι να πληρώσουν για φαγητά και ποτά εκ των προτέρων, κατά τη στιγμή της κράτησης, από το να ξοδεύουν χρήματα για κάθε γεύμα.
  • Για να ικανοποιήσετε τους πελάτες σας, φροντίστε να έχετε δραστηριότητες ψυχαγωγίας και περιπέτειας εντός τους καταλύματος για όλη την οικογένεια. Αν δεν είναι εφικτό να έχετε κάτι εντός του καταλύματος, συνεργαστείτε με τοπικές λέσχες και δημιουργήστε ειδικά πακέτα για τους πελάτες σας.
  • Εκτός από την πισίνα, οι ταξιδιώτες αναψυχής θέλουν να χαλαρώνουν σε σάουνα και σπα. Μπορείτε επίσης να προσφέρετε υπηρεσίες μασάζ επί πληρωμή στο κατάλυμά σας.

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 23/01 16:08

    Βusiness plan για τη διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων

  2. 23/01 15:37

    Στην Reuben Brothers το πολυτελές ξενοδοχείο La Residence στη Μύκονο

  3. 23/01 14:46

    Σύσκεψη στο υπουργείο Πολιτισμού για τις εργασίες στο κτήμα Τατοΐου

  4. 23/01 14:15

    Κρήτη: Αισιόδοξα μηνύματα από την Αυστριακή αγορά

  5. 23/01 13:53

    FedHATTA: Ο πολιτιστικός τουρισμός κλειδί για επιμήκυνση και αυξημένα έσοδα

  6. 23/01 13:33

    Πρωτοβουλία ΠΟΤ κατά των πλαστικών στον τουρισμό

  7. 23/01 12:58

    Τέλος στα πλαστικά μιας χρήσης στα ξενοδοχεία της Accor μέχρι το 2022

  8. 23/01 12:51

    Travel Leaders Group: Ενισχυμένος ο ρόλος των τουριστικών γραφείων στα διεθνή ταξίδια των Αμερικανών

  9. 23/01 12:37

    Υλοποιείται άλλη μία πρωτοβουλία Ρέτσου για διευκολύνσεις σε επιχειρήσεις που επλήγησαν από τον Thomas Cook

  10. 23/01 12:30

    Expedia: Ποιες υπηρεσίες δελεάζουν τους ταξιδιώτες για κράτηση

  11. 23/01 12:25

    Οι ξενοδόχοι της Κρήτης αμφισβητούν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για τις εισπράξεις

  12. 23/01 12:06

    Οι Γαστρονομικές Κοινότητες στην Expotrof

  13. 23/01 12:04

    Jet2.com: Πάνω από 15 νέες συνδέσεις με Ελλάδα - Ποιες πτήσεις "πυκνώνουν" το 2020

  14. 23/01 11:30

    Συναγερμός στα παγκόσμια αεροδρόμια για το νέο κοροναϊό

  15. 23/01 11:12

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Αυξημένα έσοδα ανά δωμάτιο στα ξενοδοχεία το 2019

  16. 23/01 10:04

    Τουρισμός: Υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης στην αγορά του Tax Free Shopping στην Ελλάδα- η μεγάλη πρόκληση του Brexit

  17. 23/01 09:57

    Κυπριακός τουρισμός: Παρουσίαση της εθνικής στρατηγικής μέχρι το 2030

  18. 23/01 09:54

    Περιφέρεια Αττικής: Πράσινο φως για συγχωνεύσεις τουριστικών εταιρειών

  19. 23/01 09:50

    Δήμος Ρόδου: Ομάδα Συν-εργασίας με τους ομογενείς

  20. 23/01 09:46

    Tο νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

  21. 23/01 09:43

    Κιάτο: Διαγωνισμός για μετατροπή παλαιών αποθηκών σε χώρους αναψυχής

  22. 23/01 09:41

    Δήμος Χίου: Εκδήλωση τουριστικής προβολής στην Κωνσταντινούπολη

  23. 22/01 18:12

    Transavia France: Νέες πτήσεις προς Καλαμάτα και Ρόδο

  24. 22/01 18:08

    Κατερίνα Νοτοπούλου: Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία “Global Tourism Plastics Initiative”

  25. 22/01 18:06

    Neos: Νέες συνδέσεις με Σκιάθο το 2020

  26. 22/01 16:23

    8 νέες σουίτες στο ξενοδοχείο Calilo στην Ίο

  27. 22/01 16:07

    Ο Πειραιάς homeport για το κρουαζιερόπλοιο MSC Lirica το 2021

  28. 22/01 14:35

    Στην ιστοσελίδα του υπουργείου Τουρισμού οι αναγνωρισμένοι ιαματικοί πόροι

  29. 22/01 14:32

    Τροποποίηση δρομολογίου του πλοίου ΠΡΕΒΕΛΗΣ από τη Ρόδο

  30. 22/01 14:19

    Airbnb: Ένα ζευγάρι στο σπίτι της Ιουλιέτας την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου (φωτό)

  31. 22/01 13:55

    Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας: Ο Σταμάτης Γαρδέρης νέος πρόεδρος

  32. 22/01 13:52

    Οι ξεναγοί συμβάλουν ενεργά στο σχέδιο μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης

  33. 22/01 13:21

    Finikia Residence: Μια αναπαλαιωμένη «κάναβα» στη Σαντορίνη στα Aria Hotels

  34. 22/01 13:17

    Τουρισμός: Σε άνοδο τα ταξίδια των Ινδών στο εξωτερικό

  35. 22/01 12:50

    Τουρισμός πολυτελείας: Η SLH αποκαλύπτει τις τάσεις για τα μπουτίκ ξενοδοχεία το 2020

  36. 22/01 12:39

    Αξιοποίηση αναψυκτηρίων στους αρχαιολογικούς χώρους

  37. 22/01 12:01

    Mouzenidis Travel: Ταξίδια στην Κωνσταντινούπολη από Ρωσία- ανοίγει και Bomo Hotel

  38. 22/01 10:48

    Πρωτιά της Ελλάδας στον δείκτη ικανοποίησης των ξενοδοχείων το 2019

  39. 22/01 10:40

    Οδικός τουρισμός: Μειωμένες κατά 1,6% οι αφίξεις το 2019

  40. 22/01 10:29

    INSETE Intelligence: 803.000 περισσότερες διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2019 - Η εικόνα ανά περιοχή

  41. 22/01 10:15

    Το ελληνικό περίπτερο στην έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου

  42. 22/01 10:09

    Αύξηση 10% στις αφίξεις Φινλανδών το 2020

  43. 22/01 09:55

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Πράσινο φως για συγχωνεύσεις τουριστικών εταιρειών

  44. 22/01 09:53

    Τήνος: Πώληση έκτασης 24 στρεμμάτων έναντι 700.000 ευρώ

  45. 22/01 09:50

    Περιφέρεια Ηπείρου: H πολιτιστική διαδρομή στα Αρχαία Θέατρα ως αυτόνομος τουριστικός προορισμός

  46. 22/01 09:46

    Οι 11 στρατηγικοί στόχοι στο υπ. Εσωτερικών (τομέας Μακεδονίας και Θράκης) για το 2020

  47. 22/01 09:42

    EOT: Διαφημιστικό πρόγραμμα 310.000 ευρώ στο BBC

  48. 21/01 20:06

    Ανάδειξη του θρησκευτικού τουρισμού στην Κω και στη Νίσυρο

  49. 21/01 20:00

    Transavia: Ενδιάμεσος σταθμός η Αθήνα στις πτήσεις επιστροφής Ντουμπάι - Άμστερνταμ

  50. 21/01 17:13

    Συνάντηση ΟΛΠ με Γ. Πατούλη για την επέκταση του σταθμού κρουαζιέρας

  51. 21/01 17:00

    Ειδικοί κάδοι ανακύκλωσης σε χώρους του υπουργείου Τουρισμού

  52. 21/01 15:09

    PwC: Το 52% των Ελλήνων CEO προβλέπουν επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης το 2020

  53. 21/01 15:00

    Τουρισμός | Οι 6 κορυφαίες τάσεις που θα κυριαρχήσουν τη νέα δεκαετία

  54. 21/01 14:57

    Ελληνικός τουρισμός 2019: Η αύξηση της μέσης δαπάνης ανά ταξίδι κατά 8,7% έφερε 2 δισ. παραπάνω έσοδα

  55. 21/01 14:49

    5 βραβεία της TUI στον όμιλο H Hotels Collection – Hatzilazarou Group

  56. 21/01 14:34

    Κόνσολας-Βλαστός: Επιτάχυνση της αξιοποίησης των τουριστικών ακινήτων

  57. 21/01 14:21

    Juneyao Airlines: Πτήσεις από Κίνα προς Αθήνα το καλοκαίρι

  58. 21/01 14:04

    Λέσχες Καπνιστών: Ποιες είναι νόμιμες - Πότε κινδυνεύετε με πρόστιμο

  59. 21/01 12:46

    FedHATTA: Η εταιρική κοινωνική ευθύνη βασικός παράγοντας για την αειφόρο τουριστική ανάπτυξη

  60. 21/01 12:45

    Η κατάρρευση του Thomas Cook απογείωσε τις κρατήσεις στην easyJet

  61. 21/01 12:17

    ΞΕΕ: Παράταση έως 26/1 για την υποβολή αιτήσεων στον CapsuleT

  62. 21/01 12:05

    Ξενοδοχειακή Ημέρα Καριέρας σε συνεργασία με την Ε.Ξ. Ηρακλείου

  63. 21/01 11:51

    Αυξημένες προκρατήσεις Ολλανδών τουριστών προς Ελλάδα το 2020

  64. 21/01 11:48

    TUI: Εκτόξευση της ζήτησης για Ελλάδα από τους Αυστριακούς

  65. 21/01 09:13

    20 καινούργια δωμάτια και σουίτες στο Avaton Luxury Hotel & Villas

  66. 21/01 08:55

    Δυο προσφορές από κινεζικές εταιρείες για την ανέλκυση του Sea Diamond στη Σαντορίνη

  67. 21/01 08:44

    Kινεζικός τουρισμός: Άραγε, είμαστε έτοιμοι;

  68. 21/01 08:39

    Καταβολή επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις

  69. 21/01 08:37

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του ξενοδοχείου ΝΗΡΕΥΣ στη Σύμη

  70. 21/01 08:32

    Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Eιδικά χωρικά σχέδια για βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην παράκτια ζώνη

  71. 21/01 08:28

    Σουηδία: Επενδυτικό Ταμείο για κοινωνικές δράσεις στην Ευρώπη με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη

  72. 21/01 08:25

    Χ.Θεοχάρης: Διευθύνουσα Επιτροπή για το στρατηγικό σχέδιο Τουρισμού

  73. 20/01 15:46

    Ελληνικός τουρισμός 2019: 2 δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα στο 11μηνο

  74. 20/01 15:12

    Βαλεαρίδες: Τέλος στην απεριόριστη κατανάλωση αλκοόλ στα ξενοδοχεία

  75. 20/01 14:40

    ΠΟΤ: Ο παγκόσμιος τουρισμός συνεχίζει ανοδικά και το 2020

  76. 20/01 13:19

    Τουρκικός τουρισμός: Ρεκόρ αφίξεων στη Σμύρνη το 2019 (πίνακας)

  77. 20/01 13:01

    H Fosun επαναφέρει το brand Thomas Cook ως ηλεκτρονική ταξιδιωτική εταιρεία

  78. 20/01 12:38

    Αξιοποίηση ακινήτου στον πρώην εργοταξιακό χώρο του έργου ζεύξης Ρίου-Αντιρρίου

  79. 20/01 12:32

    Τουρισμός πολυτελείας: Αυξητική τάση και το 2020- Ποιοι είναι οι πιο "καυτοί" προορισμοί της χρονιάς

  80. 20/01 12:16

    Ξεπέρασε την οικονομική κρίση η Ελλάδα;- Οι επενδύσεις στον τουρισμό

  81. 20/01 11:47

    16.300 ευρώ πρόστιμα το Σαββατοκύριακο για παραβάσεις του αντικαπνιστικού νόμου

  82. 20/01 11:42

    Έτσι θα είναι το ταξιδιωτικό γραφείο του μέλλοντος

  83. 20/01 11:30

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων: Ποια θέματα συζητήθηκαν στην μηνιαία ολομέλεια

  84. 20/01 10:15

    Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση - workshop για το μοντέλο Consumeless στην Αίγινα

  85. 20/01 10:15

    Ψηφιακή Διπλωματία: Ποιες ευρωπαϊκές χώρες έχουν παρουσία στην Silicon Valley

  86. 20/01 10:07

    Η ιδέα πίσω από το Σχολείο Τουρισμού OnTour Next Gen- Γράφει η Λία Ζαμπέτογλου

  87. 20/01 10:02

    Yπ.Τουρισμού: Aνάθεση έργου υποστήριξης του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού

  88. 20/01 10:00

    ΕΦΚΑ: Διαγωνισμός μίσθωσης κτιρίου για ξενοδοχείο 4 αστέρων στο κέντρο της Αθήνας

  89. 20/01 09:58

    Αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχεία στον Πειραιά και στην Πάτρα

  90. 20/01 09:53

    Διαγωνισμός για εξοπλισμό και προβολή του Μουσείου Ολοκαυτώματος Καντάνου

  91. 20/01 09:48

    Μ.Κόνσολας: Να ενταχθεί η Διπλή Νησιωτικότητα στην πολιτική κρατικών ενισχύσεων

  92. 20/01 09:45

    Πώς πρέπει να είναι η ιδανική σήμανση στα ξενοδοχεία: Η περίπτωση του EverEden Resort

  93. 19/01 12:39

    Δήμος Ρόδου: Θετικές γνωμοδοτήσεις για 3 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  94. 19/01 12:37

    Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Δίκτυο για τον εορτασμό των 2.500 χρόνων από την μάχη των Θερμοπυλών

  95. 19/01 12:33

    ΕΟΤ: Διαφημιστικό πρόγραμμα 248.000 ευρώ στο CNBC για το 2020

  96. 18/01 13:26

    Νέο ψηφιακό Πολιτιστικό Μουσείο στο Μαλεβίζι

  97. 18/01 13:24

    Έμφαση στις νέες τεχνολογίες στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ελαφονήσου

  98. 18/01 13:17

    Τήνος: Παρέμβαση για την αντιμετώπιση του προβλήματος μείωσης της παραλίας των Κιονίων

  99. 18/01 13:12

    Μ.Κόνσολας: 8 προτάσεις για μια νέα και ισχυρή τουριστική ταυτότητα της Κω

  100. 18/01 12:59

    Χάρης Θεοχάρης: Θετικές οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για το Brexit