Trivago: Συμβουλές διαχείρισης εσόδων για μικρά και ανεξάρτητα ξενοδοχεία

Trivago: Συμβουλές διαχείρισης εσόδων για μικρά και ανεξάρτητα ξενοδοχείαΠηγή φωτο: pixabay.com

Η διαχείριση εσόδων γίνεται ολοένα και περισσότερο θέμα ενδιαφέροντος για τους ξενοδόχους ανά τον κόσμο. Ανεξαρτήτως πόσο μεγάλο ή μικρό είναι ένα ξενοδοχείο, η διαχείριση εσόδων μπορεί να συμβάλλει στην κατακόρυφη βελτίωση του καθαρού κέρδους του. Σε αυτό το άρθρο, που δημοσιεύει σήμερα 15 Οκτωβρίου το businessblog της Trivago παρουσιάζονται τι είναι η διαχείριση εσόδων ενός ξενοδοχείου και πώς μπορείτε να εφαρμόσετε στρατηγική διαχείριση εσόδων στο μικρό κατάλυμά σας, για να έχετε μια επιτυχημένη και κερδοφόρα επιχείρηση.

Τι είναι η διαχείριση εσόδων;

Ο πρώτος ορισμός της διαχείρισης εσόδων εμφανίστηκε το 1997 από τον Robert G. Cross, τον θεωρητικό που ασχολήθηκε με τη διαχείριση εσόδων αεροπορικών εταιρειών, ο οποίος ερμήνευσε τον όρο ως «πώληση του κατάλληλου προϊόντος στον κατάλληλο πελάτη, την κατάλληλη στιγμή και στην κατάλληλη τιμή».

Προσθέτοντας άλλες παραμέτρους σε αυτόν τον ορισμό, ένας από τους ευρύτερα αποδεκτούς ορισμούς της διαχείρισης εσόδων ξενοδοχείων σήμερα είναι: «πώληση του κατάλληλου δωματίου στον κατάλληλο πελάτη, την κατάλληλη στιγμή, στην κατάλληλη τιμή, στο κατάλληλο κανάλι κατανομής και με την καλύτερη απόδοση προμήθειας».

Γιατί είναι σημαντική η διαχείριση εσόδων για ένα μικρό ξενοδοχείο;

Ο ξενοδοχειακός κλάδος διαθέτει κάποια ιδιόμορφα χαρακτηριστικά, όπως σταθερή δυναμικότητα, υψηλές πάγιες δαπάνες, μεταβλητές δαπάνες, αναλώσιμο προϊόν, διακυμάνσεις της ζήτησης, κρατήσεις εκ των προτέρων, διαφοροποίηση τιμών, τμηματοποίηση της αγοράς. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά καθιστούν δύσκολη για τους ξενοδόχους την αντιστοίχηση της προσφοράς με τη ζήτηση.

Σε αυτό μπορεί να βοηθήσει η διαχείριση εσόδων. Η διαχείριση εσόδων ενός ξενοδοχείου είναι η διαδικασία δυναμικής προσαρμογής των τιμών του ξενοδοχείου με βάση τη ζήτηση και την πληρότητα, αυξάνοντας τα έσοδα, αποκτώντας πρόσβαση σε νέες αγορές, προβλέποντας τη συμπεριφορά των καταναλωτών, παρέχοντας προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες με αποτελεσματικό και αποδοτικό τρόπο και μεγιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα των πόρων του ξενοδοχείου.

Στο άρθρο με τίτλο Revenue Management in Hotel Business σημειώνεται ότι: «Η διαχείριση εσόδων βοηθά τα ξενοδοχεία να υιοθετήσουν μια τεκμηριωμένη, επιστημονική προσέγγιση στην κατανόηση της δυναμικής της αγοράς, εφαρμόζοντας τις κατάλληλες στρατηγικές και κανάλια μάρκετινγκ και επιτυγχάνοντας μετατροπή κρατήσεων στη βέλτιστη αξία».

Ενώ η διαχείριση εσόδων είναι ζωτικής σημασίας για κάθε τύπο και μέγεθος ξενοδοχείου, είναι πολύ πιο σημαντικό για τα μικρά ξενοδοχεία να ορίζουν με προσοχή τις τιμές των δωματίων τους, λόγω της περιορισμένης διαθεσιμότητας και των περιορισμένων πόρων. Σε ένα μικρό ξενοδοχείο, κάθε δωμάτιο μετράει. Τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία μπορούν να κρύψουν τυχόν λάθη στον ορισμό των τιμών τους, χάρη στο μέγεθός τους. Όμως, για ένα μικρότερο ξενοδοχείο, θα είναι πολύ πιο αισθητά. Αυτό σημαίνει ότι, εάν ορίσετε λανθασμένα τις τιμές των δωματίων σας σε ένα μικρό ξενοδοχείο, ο αντίκτυπος στα έσοδα και την απόδοσή σας θα είναι πολύ πιο ορατός.

Ποια είναι η καλύτερη στρατηγική διαχείρισης εσόδων για το ξενοδοχείο μου;

Τα στοιχεία της στρατηγικής διαχείρισης εσόδων σε ένα μικρό κατάλυμα περιλαμβάνουν, ενδεικτικά, τη μέτρηση, την πρόβλεψη και τον ορισμό των τιμών.

Μέτρηση

Η παρακολούθηση των κύριων στοιχείων απόδοσης και η έμφαση σε αυτά μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την απόδοση του ξενοδοχείου σας και να αυξήσουν τα έσοδα και τα κέρδη σας. Ωστόσο, ο όγκος των δεδομένων που έχετε στη διάθεσή σας ως ξενοδόχος μπορεί να σας αποθαρρύνει.

Γι’ αυτό, ακολουθεί μια λίστα με τα κύρια στοιχεία απόδοσης που θα πρέπει να παρακολουθείτε, για να εξάγετε τις πιο σημαντικές πληροφορίες. Αυτή η λίστα καταρτίστηκε με τη συμβολή του Καθηγητή Δρ. Legrand και του Δρ. Delgado-Krebs από το Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας, Τουρισμού και Διαχείρισης Εκδηλώσεων του Πανεπιστημίου IUBH.

Να ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί κύριοι δείκτες απόδοσης ενός ξενοδοχείου:

  • Ποσοστό πληρότητας:: Είναι ένας από τους δείκτες επιτυχίας του υψηλότερου επιπέδου. Μπορείτε να παρακολουθείτε και να εφαρμόζετε αυτόν τον δείκτη σε οποιαδήποτε συγκεκριμένη περίοδο θέλετε να αναλύσετε: σε καθημερινή, εβδομαδιαία, μηνιαία ή ετήσια βάση.
  • Υπολογισμός: Συνολικός αρ. μη διαθέσιμων δωματίων / Συνολικό αρ. διαθέσιμων δωματίων
  • ALOS (Μέση διάρκεια διαμονής): Δείχνει για ποια περίοδο δέχεστε περισσότερες κρατήσεις με διαμονή μίας διανυκτέρευσης από ό,τι συνήθως.
  • Υπολογισμός: Συνολικός αρ. διανυκτερεύσεων / Συνολικό αρ. κρατήσεων
  • Αναφορά ADR (Μέση ημερήσια τιμή))): Δείχνει το μέσο ποσό που εισπράττεται ημερησίως από τη διάθεση κάθε δωματίου και μπορεί να συντάσσεται σε καθημερινή ή μηνιαία βάση.
  • Υπολογισμός: Συνολικά έσοδα δωματίου / Συνολικό αρ. πωληθέντων δωματίων
  • Αναφορά RevPAR (Έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο):):): Παρέχει ένα χρήσιμο στιγμιότυπο για το πόσο καλά τα καταφέρνει ένα ξενοδοχείο στην πλήρωση των δωματίων του και μπορεί να συντάσσεται σε καθημερινή ή μηνιαία βάση.
  • Υπολογισμός: Συνολικά έσοδα δωματίου / Συνολικό αρ. διαθέσιμων δωματίων
  • TRevPAR (Συνολικά έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο): Ο δείκτης TRevPAR συσχετίζεται στενά με τον δείκτη RevPAR, αλλά, αντί των εσόδων ανά δωμάτιο, χρησιμοποιεί τα συνολικά έσοδα του ξενοδοχείου.
  • Υπολογισμός: Συνολικά καθαρά έσοδα / Συνολικό αρ. διαθέσιμων δωματίων
  • GOPPAR (Μεικτό κέρδος εκμετάλλευσης ανά διαθέσιμο δωμάτιο): Παρέχει μια λεπτομερέστερη εικόνα για την πραγματική απόδοση ενός ξενοδοχείου, καθώς συνυπολογίζει και τις λειτουργικές δαπάνες.
  • Υπολογισμός: Μεικτό κέρδος εκμετάλλευσης / Συνολικό αρ. διαθέσιμων δωματίων

Εκτός από τους παραπάνω κύριους δείκτες απόδοσης, μια καλά ισορροπημένη στρατηγική διαχείρισης εσόδων απαιτεί ενδελεχή αξιολόγηση των ανταγωνιστών. Ακολουθούν οι συνηθέστεροι κύριοι δείκτες απόδοσης για σύγκριση με τους ανταγωνιστές:

  • MPI (Δείκτης διείσδυσης στην αγορά): Αυτός ο δείκτης απόδοσης ξενοδοχείου υπολογίζει πού κατατάσσεται η πληρότητα ενός ξενοδοχείου σε σύγκριση με ένα ανταγωνιστικό σετ.
  • Υπολογισμός: % πληρότητας ξενοδοχείου / % πληρότητας της αγοράς
  • ARI (Δείκτης μέσης τιμής): Υπολογίζει πώς συγκρίνεται η μέση τιμή διανυκτέρευσης ενός ξενοδοχείου σε σχέση με ένα ανταγωνιστικό σετ.
  • Υπολογισμός: ADR ξενοδοχείου / ADR αγοράς ξενοδοχειακού κλάδου
  • RGI (Δείκτης συνολικών εσόδων): Υπολογίζει πώς συγκρίνεται ο δείκτης RevPAR ενός ξενοδοχείου σε σχέση με το ανταγωνιστικό σετ του.
  • Υπολογισμός: RevPAR ξενοδοχείου / RevPAR αγοράς ξενοδοχειακού κλάδου
  • MCPB (Κόστος μάρκετινγκ ανά κράτηση): Αυτός ο δείκτης παρακολουθεί την πραγματική παραγωγή έναντι του κόστους κάθε καναλιού.
  • Υπολογισμός: Έσοδα δωματίου – Κόστος καναλιού κατανομής
  • ROAS (Απόδοση διαφημιστικής δαπάνης): Αυτός ο δείκτης υπολογίζει την αναλογία των εσόδων του δωματίου σε σχέση με τις διαφημιστικές δαπάνες.
  • Υπολογισμός: Έσοδα / Δαπάνη
  • Ποσοστό μετατροπής ιστοσελίδας:: Αυτός ο δείκτης υπολογίζει τον αριθμό των μοναδικών επισκεπτών της ιστοσελίδας που μετατρέπονται σε κρατήσεις.
  • Υπολογισμός: Συνολικός αρ. μετατροπών / Συνολικό αρ. μοναδικών επισκεπτών * 100.
  • Καθαρή βαθμολογία συναισθήματος:: Αυτός ο δείκτης βοηθά τον ξενοδόχο να παρακολουθεί την online φήμη και μπορεί να προειδοποιήσει τον ξενοδόχο για πιθανές ανεπάρκειες.
  • Υπολογισμός: Θετικές + ουδέτερες συζητήσεις – αρνητικές συζητήσεις / συνολικές συζητήσεις για την εμπορική επωνυμία

Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα που θα συλλέξετε από τη μέτρηση των παραπάνω κύριων δεικτών απόδοσης, μπορείτε να λαμβάνετε τεκμηριωμένες επιχειρηματικές αποφάσεις, για τις οποίες θα μιλήσουμε στις επόμενες ενότητες.

Πρόβλεψη

Η πρόβλεψη βοηθά τους ξενοδόχους να λαμβάνουν κρίσιμες αποφάσεις σε σχέση με την προώθηση, την κατανομή και τον καθορισμό των τιμών, με βάση την αναμενόμενη ζήτηση και απόδοση. Επίσης, βοηθά τους ξενοδόχους να προβαίνουν σε εκτιμήσεις για τον αριθμό αφίξεων και αναχωρήσεων, τον αριθμό διανυκτερεύσεων, τον αριθμό πρωινών κ.λπ. – πληροφορίες που είναι ζωτικής σημασίας για την ομαλή λειτουργία της ρεσεψιόν και της οροφοκομίας, ενώ είναι επίσης χρήσιμες για την εκτίμηση δαπανών και εσόδων.

Ο Καθηγητής Δρ. Legrand και ο Δρ. Delgado-Krebs καταλήγουν: «Η πρόβλεψη είναι η καρδιά της διαχείρισης εσόδων. Θα πρέπει να χρησιμοποιούνται περισσότερα προηγούμενα, τρέχοντα και μελλοντικά δεδομένα για τη σύγκριση μεταξύ της υφιστάμενης απόδοσης ενός ξενοδοχείου και της απόδοσής του σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο, καθώς και τη σύγκριση της απόδοσης ενός ξενοδοχείου έναντι της απόδοσης των ανταγωνιστών του». Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να συλλέγετε και να παρακολουθείτε δεδομένα, τόσο για το ίδιο το ξενοδοχείο σας κατά το παρελθόν όσο και για τους ανταγωνιστές σας. Αυτό είναι δυνατόν υπολογίζοντας τους κύριους δείκτες απόδοσης που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Καθορισμός τιμών

Αυτό είναι το στάδιο στο οποίο μπορείτε να λάβετε μια τεκμηριωμένη επιχειρηματική απόφαση για τον καθορισμό μιας βέλτιστης τιμής για τα δωμάτιά σας. Τα παραπάνω δύο βήματα της μέτρησης των κύριων δεικτών απόδοσης (χρησιμοποιώντας προηγούμενα δεδομένα, καθώς και δεδομένα ανταγωνιστών) και της πρόβλεψης των τάσεων (προβλέποντας τη ζήτηση και την προθυμία ενός πελάτη να πληρώσει) θα σας βοηθήσουν σε αυτό.

Με μια αποτελεσματική στρατηγική τιμών, μπορείτε να χρεώνετε διαφορετικές τιμές δωματίου για το ίδιο ή παρόμοια δωμάτια σύμφωνα με τις ανάγκες, τα χαρακτηριστικά και την προθυμία του πελάτη να πληρώσει, καθώς και σύμφωνα με την εποχικότητα, τον ανταγωνισμό και τις τάσεις της αγοράς. Επομένως, οι παραπάνω κύριοι δείκτες απόδοσης θα διαμορφώσουν τη βάση για τον καθορισμό των τιμών των δωματίων σας.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 29/03 07:59

    Η Ελλάδα στην 5η θέση των κυριότερων επενδυτριών χωρών στη Ρουμανία

  2. 29/03 07:58

    Οι τιμές πώλησης πολυτελών ακινήτων στις δημοφιλέστερες περιοχές του Μιλάνου

  3. 29/03 07:11

    Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία

  4. 29/03 07:08

    Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα

  5. 29/03 07:01

    Τουριστική προβολή, μέσω του GRis FESTIVAL, στη Νέα Υόρκη

  6. 28/03 17:31

    United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις

  7. 28/03 17:18

    Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη

  8. 28/03 16:51

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού

  9. 28/03 16:13

    Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa

  10. 28/03 15:02

    Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;

  11. 28/03 14:58

    Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι

  12. 28/03 12:13

    Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023

  13. 28/03 11:43

    Η Lufthansa καταλήγει σε συμφωνία με το προσωπικό εδάφους

  14. 28/03 11:30

    Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"

  15. 28/03 11:23

    3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ

  16. 28/03 11:00

    Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο

  17. 28/03 10:56

    H HotelBrain επεκτείνεται στην κυπριακή αγορά

  18. 28/03 10:12

    Γαλλία: Ολυμπιακοί Αγώνες με …ύψιστο συναγερμό

  19. 28/03 10:01

    Ξενοδοχείο Akkadian | Το Νέο Gay Only Hotel στη Μύκονο

  20. 28/03 08:07

    Οι Αμερικανοί πάλι οι μεγαλύτεροι επενδυτές στη Γαλλία

  21. 28/03 07:59

    Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη

  22. 28/03 07:56

    Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης

  23. 28/03 07:54

    Υποχώρησε ο πληθωρισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο

  24. 28/03 07:01

    Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία

  25. 27/03 16:58

    Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι

  26. 27/03 16:56

    Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων

  27. 27/03 14:42

    Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής

  28. 27/03 13:22

    Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";

  29. 27/03 12:39

    Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

  30. 27/03 12:27

    Γενική Συνέλευση ΗΑΤΤΑ | Τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού

  31. 27/03 12:22

    Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου

  32. 27/03 11:57

    Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο

  33. 27/03 11:49

    C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023

  34. 27/03 11:23

    MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια

  35. 27/03 10:44

    Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα

  36. 27/03 10:18

    «Ιδού η Ρόδος ιδού και η ποιότητα» | Επιστρέφει η ημερίδα του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου

  37. 27/03 10:07

    Υπ. Τουρισμού | Τι απάντησε στα αιτήματα των Ξενοδοχοϋπαλλήλων Κρήτης για τις Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης

  38. 27/03 07:52

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα για φοιτητές από το Βέλγιο

  39. 27/03 07:48

    Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου

  40. 27/03 07:44

    Taratsa Film Festival Larisas στη Λάρισα

  41. 27/03 07:42

    Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού

  42. 26/03 16:28

    Η Κρήτη ταξίδεψε στο Βουκουρέστι και στην Κοπεγχάγη

  43. 26/03 16:14

    Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024

  44. 26/03 15:56

    Στην Κάρπαθο ανοίγει το πρώτο Tapestry Collection by Hilton Resort στην Ευρώπη - συνεργασία με την CHC Group

  45. 26/03 15:55

    Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις

  46. 26/03 14:43

    Νέο στέλεχος πωλησεων και μάρκετινγκ στη Domes Resorts

  47. 26/03 13:26

    Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα

  48. 26/03 12:22

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού

  49. 26/03 12:19

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης

  50. 26/03 12:17

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά

  51. 26/03 12:15

    «Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης

  52. 26/03 12:08

    Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη

  53. 26/03 12:08

    Περιβαλλοντικό έγκλημα | Νέα νομοθεσία της ΕΕ με αυστηρότερες κυρώσεις και διευρυμένο κατάλογο αδικημάτων

  54. 26/03 11:42

    TUI: Τα τρία ξενοδοχεία της Κρήτης με τις περισσότερες κρατήσεις από την Αυστρία για το καλοκαίρι του 2024

  55. 26/03 11:22

    Foreign Office | Ταξιδιωτική σύσταση στους Βρετανούς για τρομοκρατική απειλή στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

  56. 26/03 11:05

    Vogue: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα ξενοδοχεία της Σαντορίνης

  57. 26/03 07:18

    Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι

  58. 26/03 07:16

    Μείωση των εισροών ξένων επενδύσεων στην Ισπανία

  59. 26/03 07:15

    Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023

  60. 26/03 07:13

    Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία

  61. 26/03 07:09

    Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων

  62. 25/03 11:12

    Τουρισμός | Οι προορισμοί με την καλύτερη αξία για τις διακοπές των Βρετανών το 2024- στην 19η θέση η Κέρκυρα

  63. 25/03 07:06

    Ο ΕΟΤ σε B2B workshops στην Ολλανδία και το Βέλγιο

  64. 25/03 07:04

    Το ελληνικό ελαιόλαδο στην Ιταλία

  65. 24/03 11:57

    Τουρισμός | Παγκόσμιος ανταγωνισμός για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων - 66 χώρες παρέχουν Digital Nomad Visas

  66. 24/03 07:24

    Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες

  67. 24/03 07:21

    Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία

  68. 23/03 19:49

    19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

  69. 23/03 19:43

    Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα

  70. 23/03 19:30

    Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό

  71. 23/03 07:07

    Πολιτιστικά Μονοπάτια στη Σκιάθο

  72. 22/03 22:39

    Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας

  73. 22/03 22:34

    Άδεια ίδρυσης για το υδατοδρόμιο Χίου

  74. 22/03 22:24

    Εγκαίνια για το ανακαινισμένο Σπήλαιο Πετραλώνων Χαλκιδικής

  75. 22/03 22:14

    Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη

  76. 22/03 22:04

    H ιστορία των χίπις στην Κρήτη στον γερμανικό Τύπο

  77. 22/03 14:57

    4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025

  78. 22/03 14:50

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο

  79. 22/03 14:45

    H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή

  80. 22/03 14:39

    Η «Ώρα της Γης» στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

  81. 22/03 12:20

    Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα

  82. 22/03 11:57

    Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"

  83. 22/03 11:43

    Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"

  84. 22/03 11:22

    Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

  85. 22/03 11:19

    Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ

  86. 22/03 11:07

    Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια

  87. 22/03 10:31

    Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο

  88. 22/03 10:19

    ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας

  89. 22/03 07:55

    Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο

  90. 22/03 07:13

    Ειδικό σήμα λειτουργίας στη μονάδα ιαματικής θεραπείας των Θέρμων Εχίνου Ξάνθης

  91. 22/03 07:09

    Ποιο πρώην ξενοδοχείο στην Τρίπολη μετατρέπεται σε φοιτητικές εστίες

  92. 22/03 07:04

    Αιτήσεις για το πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του Ξεναγού στο Αριστοτέλειο

  93. 22/03 07:02

    Αναβάθμιση καταφυγίου τουριστικών σκαφών στην Πάτμο

  94. 21/03 17:05

    Νέο πλαίσιο για την Golden Visa - τα ακίνητα αυτά δεν θα γίνονται Airbnb | Οι νέες φορολογικές ρυθμίσεις

  95. 21/03 16:51

    Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market

  96. 21/03 16:40

    ΔΑΑ | Υποδοχή του νέου αεροσκάφος της Royal Jordanian

  97. 21/03 16:32

    Απεβίωσε ο Αθανάσιος Ρέτσος, συνιδρυτής των Electra Hotels και πατέρας του Γ.Ρέτσου

  98. 21/03 16:18

    Η εμπόλεμη Ουκρανία προετοιμάζεται για τουρισμό "μόλις τελειώσει ο πόλεμος" - Η συγκινητική τουριστική καμπάνια της χώρας

  99. 21/03 14:51

    1,6 εκατ. διανυκτερεύσεις στα τουριστικά καταλύματα της χώρας τον Ιανουάριο

  100. 21/03 13:43

    Τουρισμός | Το 28% των Βρετανών αποφεύγει τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη λόγω καύσωνα