Trivago: Συμβουλές διαχείρισης εσόδων για μικρά και ανεξάρτητα ξενοδοχεία

Α Decrease font Enlarge font
Trivago: Συμβουλές διαχείρισης εσόδων για μικρά και ανεξάρτητα ξενοδοχείαΠηγή φωτο: pixabay.com

Η διαχείριση εσόδων γίνεται ολοένα και περισσότερο θέμα ενδιαφέροντος για τους ξενοδόχους ανά τον κόσμο. Ανεξαρτήτως πόσο μεγάλο ή μικρό είναι ένα ξενοδοχείο, η διαχείριση εσόδων μπορεί να συμβάλλει στην κατακόρυφη βελτίωση του καθαρού κέρδους του. Σε αυτό το άρθρο, που δημοσιεύει σήμερα 15 Οκτωβρίου το businessblog της Trivago παρουσιάζονται τι είναι η διαχείριση εσόδων ενός ξενοδοχείου και πώς μπορείτε να εφαρμόσετε στρατηγική διαχείριση εσόδων στο μικρό κατάλυμά σας, για να έχετε μια επιτυχημένη και κερδοφόρα επιχείρηση.

Τι είναι η διαχείριση εσόδων;

Ο πρώτος ορισμός της διαχείρισης εσόδων εμφανίστηκε το 1997 από τον Robert G. Cross, τον θεωρητικό που ασχολήθηκε με τη διαχείριση εσόδων αεροπορικών εταιρειών, ο οποίος ερμήνευσε τον όρο ως «πώληση του κατάλληλου προϊόντος στον κατάλληλο πελάτη, την κατάλληλη στιγμή και στην κατάλληλη τιμή».

Προσθέτοντας άλλες παραμέτρους σε αυτόν τον ορισμό, ένας από τους ευρύτερα αποδεκτούς ορισμούς της διαχείρισης εσόδων ξενοδοχείων σήμερα είναι: «πώληση του κατάλληλου δωματίου στον κατάλληλο πελάτη, την κατάλληλη στιγμή, στην κατάλληλη τιμή, στο κατάλληλο κανάλι κατανομής και με την καλύτερη απόδοση προμήθειας».

Γιατί είναι σημαντική η διαχείριση εσόδων για ένα μικρό ξενοδοχείο;

Ο ξενοδοχειακός κλάδος διαθέτει κάποια ιδιόμορφα χαρακτηριστικά, όπως σταθερή δυναμικότητα, υψηλές πάγιες δαπάνες, μεταβλητές δαπάνες, αναλώσιμο προϊόν, διακυμάνσεις της ζήτησης, κρατήσεις εκ των προτέρων, διαφοροποίηση τιμών, τμηματοποίηση της αγοράς. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά καθιστούν δύσκολη για τους ξενοδόχους την αντιστοίχηση της προσφοράς με τη ζήτηση.

Σε αυτό μπορεί να βοηθήσει η διαχείριση εσόδων. Η διαχείριση εσόδων ενός ξενοδοχείου είναι η διαδικασία δυναμικής προσαρμογής των τιμών του ξενοδοχείου με βάση τη ζήτηση και την πληρότητα, αυξάνοντας τα έσοδα, αποκτώντας πρόσβαση σε νέες αγορές, προβλέποντας τη συμπεριφορά των καταναλωτών, παρέχοντας προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες με αποτελεσματικό και αποδοτικό τρόπο και μεγιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα των πόρων του ξενοδοχείου.

Στο άρθρο με τίτλο Revenue Management in Hotel Business σημειώνεται ότι: «Η διαχείριση εσόδων βοηθά τα ξενοδοχεία να υιοθετήσουν μια τεκμηριωμένη, επιστημονική προσέγγιση στην κατανόηση της δυναμικής της αγοράς, εφαρμόζοντας τις κατάλληλες στρατηγικές και κανάλια μάρκετινγκ και επιτυγχάνοντας μετατροπή κρατήσεων στη βέλτιστη αξία».

Ενώ η διαχείριση εσόδων είναι ζωτικής σημασίας για κάθε τύπο και μέγεθος ξενοδοχείου, είναι πολύ πιο σημαντικό για τα μικρά ξενοδοχεία να ορίζουν με προσοχή τις τιμές των δωματίων τους, λόγω της περιορισμένης διαθεσιμότητας και των περιορισμένων πόρων. Σε ένα μικρό ξενοδοχείο, κάθε δωμάτιο μετράει. Τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία μπορούν να κρύψουν τυχόν λάθη στον ορισμό των τιμών τους, χάρη στο μέγεθός τους. Όμως, για ένα μικρότερο ξενοδοχείο, θα είναι πολύ πιο αισθητά. Αυτό σημαίνει ότι, εάν ορίσετε λανθασμένα τις τιμές των δωματίων σας σε ένα μικρό ξενοδοχείο, ο αντίκτυπος στα έσοδα και την απόδοσή σας θα είναι πολύ πιο ορατός.

Ποια είναι η καλύτερη στρατηγική διαχείρισης εσόδων για το ξενοδοχείο μου;

Τα στοιχεία της στρατηγικής διαχείρισης εσόδων σε ένα μικρό κατάλυμα περιλαμβάνουν, ενδεικτικά, τη μέτρηση, την πρόβλεψη και τον ορισμό των τιμών.

Μέτρηση

Η παρακολούθηση των κύριων στοιχείων απόδοσης και η έμφαση σε αυτά μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την απόδοση του ξενοδοχείου σας και να αυξήσουν τα έσοδα και τα κέρδη σας. Ωστόσο, ο όγκος των δεδομένων που έχετε στη διάθεσή σας ως ξενοδόχος μπορεί να σας αποθαρρύνει.

Γι’ αυτό, ακολουθεί μια λίστα με τα κύρια στοιχεία απόδοσης που θα πρέπει να παρακολουθείτε, για να εξάγετε τις πιο σημαντικές πληροφορίες. Αυτή η λίστα καταρτίστηκε με τη συμβολή του Καθηγητή Δρ. Legrand και του Δρ. Delgado-Krebs από το Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας, Τουρισμού και Διαχείρισης Εκδηλώσεων του Πανεπιστημίου IUBH.

Να ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί κύριοι δείκτες απόδοσης ενός ξενοδοχείου:

  • Ποσοστό πληρότητας:: Είναι ένας από τους δείκτες επιτυχίας του υψηλότερου επιπέδου. Μπορείτε να παρακολουθείτε και να εφαρμόζετε αυτόν τον δείκτη σε οποιαδήποτε συγκεκριμένη περίοδο θέλετε να αναλύσετε: σε καθημερινή, εβδομαδιαία, μηνιαία ή ετήσια βάση.
  • Υπολογισμός: Συνολικός αρ. μη διαθέσιμων δωματίων / Συνολικό αρ. διαθέσιμων δωματίων
  • ALOS (Μέση διάρκεια διαμονής): Δείχνει για ποια περίοδο δέχεστε περισσότερες κρατήσεις με διαμονή μίας διανυκτέρευσης από ό,τι συνήθως.
  • Υπολογισμός: Συνολικός αρ. διανυκτερεύσεων / Συνολικό αρ. κρατήσεων
  • Αναφορά ADR (Μέση ημερήσια τιμή))): Δείχνει το μέσο ποσό που εισπράττεται ημερησίως από τη διάθεση κάθε δωματίου και μπορεί να συντάσσεται σε καθημερινή ή μηνιαία βάση.
  • Υπολογισμός: Συνολικά έσοδα δωματίου / Συνολικό αρ. πωληθέντων δωματίων
  • Αναφορά RevPAR (Έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο):):): Παρέχει ένα χρήσιμο στιγμιότυπο για το πόσο καλά τα καταφέρνει ένα ξενοδοχείο στην πλήρωση των δωματίων του και μπορεί να συντάσσεται σε καθημερινή ή μηνιαία βάση.
  • Υπολογισμός: Συνολικά έσοδα δωματίου / Συνολικό αρ. διαθέσιμων δωματίων
  • TRevPAR (Συνολικά έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο): Ο δείκτης TRevPAR συσχετίζεται στενά με τον δείκτη RevPAR, αλλά, αντί των εσόδων ανά δωμάτιο, χρησιμοποιεί τα συνολικά έσοδα του ξενοδοχείου.
  • Υπολογισμός: Συνολικά καθαρά έσοδα / Συνολικό αρ. διαθέσιμων δωματίων
  • GOPPAR (Μεικτό κέρδος εκμετάλλευσης ανά διαθέσιμο δωμάτιο): Παρέχει μια λεπτομερέστερη εικόνα για την πραγματική απόδοση ενός ξενοδοχείου, καθώς συνυπολογίζει και τις λειτουργικές δαπάνες.
  • Υπολογισμός: Μεικτό κέρδος εκμετάλλευσης / Συνολικό αρ. διαθέσιμων δωματίων

Εκτός από τους παραπάνω κύριους δείκτες απόδοσης, μια καλά ισορροπημένη στρατηγική διαχείρισης εσόδων απαιτεί ενδελεχή αξιολόγηση των ανταγωνιστών. Ακολουθούν οι συνηθέστεροι κύριοι δείκτες απόδοσης για σύγκριση με τους ανταγωνιστές:

  • MPI (Δείκτης διείσδυσης στην αγορά): Αυτός ο δείκτης απόδοσης ξενοδοχείου υπολογίζει πού κατατάσσεται η πληρότητα ενός ξενοδοχείου σε σύγκριση με ένα ανταγωνιστικό σετ.
  • Υπολογισμός: % πληρότητας ξενοδοχείου / % πληρότητας της αγοράς
  • ARI (Δείκτης μέσης τιμής): Υπολογίζει πώς συγκρίνεται η μέση τιμή διανυκτέρευσης ενός ξενοδοχείου σε σχέση με ένα ανταγωνιστικό σετ.
  • Υπολογισμός: ADR ξενοδοχείου / ADR αγοράς ξενοδοχειακού κλάδου
  • RGI (Δείκτης συνολικών εσόδων): Υπολογίζει πώς συγκρίνεται ο δείκτης RevPAR ενός ξενοδοχείου σε σχέση με το ανταγωνιστικό σετ του.
  • Υπολογισμός: RevPAR ξενοδοχείου / RevPAR αγοράς ξενοδοχειακού κλάδου
  • MCPB (Κόστος μάρκετινγκ ανά κράτηση): Αυτός ο δείκτης παρακολουθεί την πραγματική παραγωγή έναντι του κόστους κάθε καναλιού.
  • Υπολογισμός: Έσοδα δωματίου – Κόστος καναλιού κατανομής
  • ROAS (Απόδοση διαφημιστικής δαπάνης): Αυτός ο δείκτης υπολογίζει την αναλογία των εσόδων του δωματίου σε σχέση με τις διαφημιστικές δαπάνες.
  • Υπολογισμός: Έσοδα / Δαπάνη
  • Ποσοστό μετατροπής ιστοσελίδας:: Αυτός ο δείκτης υπολογίζει τον αριθμό των μοναδικών επισκεπτών της ιστοσελίδας που μετατρέπονται σε κρατήσεις.
  • Υπολογισμός: Συνολικός αρ. μετατροπών / Συνολικό αρ. μοναδικών επισκεπτών * 100.
  • Καθαρή βαθμολογία συναισθήματος:: Αυτός ο δείκτης βοηθά τον ξενοδόχο να παρακολουθεί την online φήμη και μπορεί να προειδοποιήσει τον ξενοδόχο για πιθανές ανεπάρκειες.
  • Υπολογισμός: Θετικές + ουδέτερες συζητήσεις – αρνητικές συζητήσεις / συνολικές συζητήσεις για την εμπορική επωνυμία

Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα που θα συλλέξετε από τη μέτρηση των παραπάνω κύριων δεικτών απόδοσης, μπορείτε να λαμβάνετε τεκμηριωμένες επιχειρηματικές αποφάσεις, για τις οποίες θα μιλήσουμε στις επόμενες ενότητες.

Πρόβλεψη

Η πρόβλεψη βοηθά τους ξενοδόχους να λαμβάνουν κρίσιμες αποφάσεις σε σχέση με την προώθηση, την κατανομή και τον καθορισμό των τιμών, με βάση την αναμενόμενη ζήτηση και απόδοση. Επίσης, βοηθά τους ξενοδόχους να προβαίνουν σε εκτιμήσεις για τον αριθμό αφίξεων και αναχωρήσεων, τον αριθμό διανυκτερεύσεων, τον αριθμό πρωινών κ.λπ. – πληροφορίες που είναι ζωτικής σημασίας για την ομαλή λειτουργία της ρεσεψιόν και της οροφοκομίας, ενώ είναι επίσης χρήσιμες για την εκτίμηση δαπανών και εσόδων.

Ο Καθηγητής Δρ. Legrand και ο Δρ. Delgado-Krebs καταλήγουν: «Η πρόβλεψη είναι η καρδιά της διαχείρισης εσόδων. Θα πρέπει να χρησιμοποιούνται περισσότερα προηγούμενα, τρέχοντα και μελλοντικά δεδομένα για τη σύγκριση μεταξύ της υφιστάμενης απόδοσης ενός ξενοδοχείου και της απόδοσής του σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο, καθώς και τη σύγκριση της απόδοσης ενός ξενοδοχείου έναντι της απόδοσης των ανταγωνιστών του». Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να συλλέγετε και να παρακολουθείτε δεδομένα, τόσο για το ίδιο το ξενοδοχείο σας κατά το παρελθόν όσο και για τους ανταγωνιστές σας. Αυτό είναι δυνατόν υπολογίζοντας τους κύριους δείκτες απόδοσης που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Καθορισμός τιμών

Αυτό είναι το στάδιο στο οποίο μπορείτε να λάβετε μια τεκμηριωμένη επιχειρηματική απόφαση για τον καθορισμό μιας βέλτιστης τιμής για τα δωμάτιά σας. Τα παραπάνω δύο βήματα της μέτρησης των κύριων δεικτών απόδοσης (χρησιμοποιώντας προηγούμενα δεδομένα, καθώς και δεδομένα ανταγωνιστών) και της πρόβλεψης των τάσεων (προβλέποντας τη ζήτηση και την προθυμία ενός πελάτη να πληρώσει) θα σας βοηθήσουν σε αυτό.

Με μια αποτελεσματική στρατηγική τιμών, μπορείτε να χρεώνετε διαφορετικές τιμές δωματίου για το ίδιο ή παρόμοια δωμάτια σύμφωνα με τις ανάγκες, τα χαρακτηριστικά και την προθυμία του πελάτη να πληρώσει, καθώς και σύμφωνα με την εποχικότητα, τον ανταγωνισμό και τις τάσεις της αγοράς. Επομένως, οι παραπάνω κύριοι δείκτες απόδοσης θα διαμορφώσουν τη βάση για τον καθορισμό των τιμών των δωματίων σας.

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 20/11 18:49

    Παρουσίαση του Imathia Brunch - Wine Edition

  2. 20/11 17:36

    Η Ακρόπολη φωτίζεται με το μπλε χρώμα της UNICEF

  3. 20/11 17:25

    Επιπλέον 15 εκατομμύρια ευρώ για την ενίσχυση νέων τουριστικών ΜμΕ

  4. 20/11 15:45

    Υπουργείο Τουρισμού: Συνάντηση όλων των φορέων για τον τουρισμό στην Αττική

  5. 20/11 15:42

    FTI: Νέο ξενοδοχείο στην Κέρκυρα το 2020 - Μεταφέρονται τα γραφεία της Αθήνας

  6. 20/11 15:37

    H Airbnb θα καλύπτει τις ανάγκες στέγασης στους Ολυμπιακούς Αγώνες μέχρι το 2028

  7. 20/11 15:19

    FedHATTA: Συνεργασία για τον τουρισμό μεταξύ Ελλάδας - Αζερμπαϊτζάν

  8. 20/11 14:37

    TripAdvisor: Nέα αυτοεξυπηρετούμενη πλατφόρμα διαφήμισης για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

  9. 20/11 14:13

    Τουρισμός: 16 δισ. ευρώ τα τουριστικά έσοδα το 9μηνο, +2 δισ. σε σχέση με πέρυσι

  10. 20/11 13:59

    Η σέξι διαφήμιση απογείωσε τις αφίξεις στο Βίλνιους

  11. 20/11 13:40

    Παράταση στην προθεσμία κατάταξης ζητούν και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια

  12. 20/11 13:14

    Χ.Θεοχάρης: Ενίσχυση των επενδύσεων σε φιλοπεριβαλλοντικά καταλύματα υψηλής ποιότητας

  13. 20/11 12:51

    Δημοσκόπηση: Καταλληλότερος ο Χ. Θεοχάρης για το υπ. Τουρισμού με διπλάσιο ποσοστό έναντι της Ε.Κουντουρά

  14. 20/11 12:48

    Airbnb: Μετά τα σπίτια, προχωρά στην εξακρίβωση των εμπειριών

  15. 20/11 12:30

    Καταδυτικό πάρκο, με τη μορφή υποθαλάσσιας «όασης», στη Σταλίδα Ηρακλείου

  16. 20/11 12:09

    Nelios: Αυξάνονται οι online κρατήσεις και τα έσοδα στα ελληνικά ξενοδοχεία (πίνακες)

  17. 20/11 12:05

    Athens International Tourism Expo: Συμμετοχές εκθετών από 10 χώρες

  18. 20/11 12:02

    Τουρισμός: Τι αγαπούν και τι φοβούνται οι ταξιδιώτες στα μοναχικά ταξίδια

  19. 20/11 11:51

    Άδειες για ξενοδοχεία σε Σκύρο και Κω

  20. 20/11 11:43

    Πρώτη δικαστική προσφυγή ταξιδιώτη του Thomas Cook για κρατικές ευθύνες στην πτώχευση

  21. 20/11 11:02

    Γερμανικός τουρισμός: 106 καταστήματα της Thomas Cook αγοράζει η Galeria Karstadt Kaufhof

  22. 20/11 10:38

    Alltours: 2 εκατ. τουρίστες το 2020, 30% περισσότερα ξενοδοχεία, διεύρυνση της συνεργασίας με αλυσίδες- και την Grecotel

  23. 20/11 10:19

    Πώς ο Βόλος και το Πήλιο θα γίνουν γαστρονομικός προορισμός

  24. 20/11 10:06

    Διαγωνισμός εκμίσθωσης ξενοδοχείου στην Αρχαία Ολυμπία

  25. 20/11 10:04

    Τα υπέρ και τα κατά για την ανάπτυξη του τουρισμού σε προστατευόμενες περιοχές

  26. 20/11 09:55

    Διαγωνισμός για παγοδρόμιο στην Κεντρική Πλατεία Ιστιαίας τα Χριστούγεννα

  27. 20/11 09:53

    Ο ΕΟΤ στο Εθνικό Φόρουμ Τουριστικών Πρακτόρων στη Πολωνία

  28. 19/11 16:23

    Έρευνα | «Σέξι» προορισμός η Αθήνα και το 2019, αλλά οι τουρίστες ζητούν καθαριότητα και επαφή με τους ντόπιους

  29. 19/11 15:58

    Οι δράσεις της «Σύμπραξης Τουρισμού Καβάλας – Θάσου»

  30. 19/11 14:29

    Ο πίνακας «Βυθισμένη Πολιτεία» του Γ. Μόραλη, ιδιοκτησίας ΕΤΑΔ, σε έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη

  31. 19/11 14:24

    Η Έδεσσα, η Πέλλα και το Καϊμακτσαλάν στην Philoxenia 2019

  32. 19/11 14:11

    Τουρκικός τουρισμός: Σημαντική αύξηση αφίξεων από νέες αγορές

  33. 19/11 13:27

    Νέες πτήσεις της Eurowings στην Ελλάδα το 2020

  34. 19/11 13:24

    Η Αθήνα 78η ανάμεσα στις 500 πιο καινοτόμες πόλεις του κόσμου

  35. 19/11 13:18

    Ημερίδα με θέμα: Ρόδος – Destination Marketing

  36. 19/11 13:03

    Η Θεσσαλονίκη παρουσιάζεται στις πτήσεις της Transavia

  37. 19/11 11:10

    Έρευνα της SAS | Πώς θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030;

  38. 19/11 10:54

    1 εκατ. τουρίστες ο στόχος της EasyJet Holidays στο Ηνωμένο Βασίλειο

  39. 19/11 10:37

    Ο κ.Γ.Κρητικόπουλος νέος Γενικός Διευθυντής στο Novotel Athens

  40. 19/11 10:20

    6.700 επισκέπτες στην έκθεση Greek Panorama για τον εναλλακτικό τουρισμό στο Ζάππειο

  41. 19/11 08:45

    Αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχείο στην Πάρο και στην Ηλεία

  42. 19/11 08:40

    Ε.Ξ. Ημαθίας: Δοκιμάζοντας τις brunch δημιουργίες στα ξενοδοχεία της περιοχής

  43. 19/11 08:39

    ΕΟΤ: Προβολή του Οινοτουρισμού της Μακεδονίας στις Βρυξέλλες

  44. 19/11 08:37

    Στην Κέρκυρα το συνέδριο Βιώσιμης Πολιτιστικής και Τουριστικής Ανάπτυξης

  45. 19/11 08:35

    Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες εκδρομής στο Στρασβούργο

  46. 19/11 08:29

    Η Αρκαδία στην 1η έκθεση Εναλλακτικού Τουρισμού Greek Panorama

  47. 19/11 08:25

    Ψηφίστηκε η ρύθμιση: Νέα προθεσμία κατάταξης των ξενοδοχείων και των camping

  48. 19/11 08:19

    Ο κ.Θεοχάρης σε συνέδριο στην Ουάσιγκτον

  49. 18/11 17:13

    Πρώτο Ελληνογερμανικό Φόρουμ για την καινοτομία

  50. 18/11 16:52

    Συνελήφθησαν μέλη σπείρας που ξάφριζαν ταξιδιώτες στο αεροδρόμιο Αθήνας

  51. 18/11 16:46

    Συνάντηση ΥΠΕΝ με το δήμαρχο Ύδρας για τη διαχείριση απορριμμάτων

  52. 18/11 16:41

    M. Κόνσολας: Ουσιαστική αναβάθμιση του χάρτη της τουριστικής εκπαίδευσης

  53. 18/11 15:52

    "Αυτό που θέλουν οι ταξιδιώτες": Νέα αγορά καταλυμάτων που συνδυάζει Airbnb και ξενοδοχείο

  54. 18/11 14:55

    Αγαπημένος προορισμός εναλλακτικού τουρισμού και για τους Έλληνες η Κ. Μακεδονία

  55. 18/11 14:24

    Ο Απόστολος Τζιτζικώστας εξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας

  56. 18/11 14:00

    Ο Anex Tour ενδιαφέρεται για τα brand Öger Tours, Bucher και Neckermann

  57. 18/11 13:19

    Τουριστική μίσθωση σπιτιών - Τα κριτήρια για ιδιοκτήτες και ταξιδιώτες

  58. 18/11 12:57

    ΕΤC: Ο αειφόρος τουρισμός θα «σώσει» τον ευρωπαϊκό τουριστικό κλάδο- Αύξηση των Αμερικανών στην Ελλάδα

  59. 18/11 12:27

    Κρήτη: Καινοτόμα εφαρμογή για τους καλλιεργητές αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών

  60. 18/11 12:17

    Ο Thomas Cook κατέρρευσε εξαιτίας της χαμηλής διαφοροποίησης

  61. 18/11 12:04

    Στις 21 Νοεμβρίου ανοίγει η 4η Art Thessaloniki International Contemporary Art Fair

  62. 18/11 12:02

    Βρετανικός τουρισμός: Οι ηλικιωμένοι ταξιδιώτες τιμωρούνται με πρόσθετα τέλη και χρεώσεις

  63. 18/11 11:46

    Η μηνιαία ολομέλεια του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

  64. 18/11 11:30

    ΕΟΤ: Πάνω από 100 ταξίδια εξοικείωσης το 2019

  65. 18/11 10:02

    Το υπουργείο Εξωτερικών αποκαλύπτει το "κόλπο" με τα φουσκωμένα ρεκόρ στον τουρισμό

  66. 18/11 10:00

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Χιονοδρομικού Κέντρου 3-5 Πηγάδια

  67. 18/11 09:58

    Ο ΕΟΤ σε συνέδριο της Delphi Economic Forum στην Ουάσιγκτον

  68. 18/11 09:50

    Άδειες για δύο 12όροφα ξενοδοχεία στην Ομόνοια

  69. 18/11 09:48

    Yπ. Πολιτισμού: Πράσινο φως για εργασίες στο νέο ξενοδοχείο King's Palace της Λάμψα

  70. 17/11 23:34

    Στέφανος Τσιτσιπάς: Πρωταθλητής των πρωταθλητών με επική νίκη στο Λονδίνο

  71. 17/11 20:01

    Ταξίδι εξοικείωσης Γάλλων πρακτόρων της Selectour στις διαδρομές του Μ. Αλεξάνδρου

  72. 17/11 19:46

    Αυτοί είναι οι νικητές των 100% Hotel Design Awards

  73. 17/11 13:20

    Τουρισμός | Νέες 5άστερες επενδύσεις σε Μήλο και Σαντορίνη

  74. 17/11 13:19

    Δήμος Ηγουμενίτσας: Διαγωνισμός για ανάπλαση αστικού δασυλλίου και ανάδειξη Ενετικού Κάστρου

  75. 17/11 13:17

    Ισπανία: Eκτοξεύθηκαν οι τιμές των ενοικίων – Έλλειψη σπιτιών λόγω Airbnb

  76. 16/11 11:32

    Η νέα Επιτροπή Τουριστικής Προβολής Ρόδου

  77. 16/11 11:25

    Οι τουρκικές επενδύσεις στα αεροδρόμια της Βόρειας Μακεδονίας

  78. 16/11 11:21

    O Σύνδεσμος Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδας σε έκθεση τεχνολογίας στο Λος Άντζελες

  79. 15/11 17:05

    K. Mητσοτάκης: Προτεραιότητά μας η σύνδεση τουρισμού με αγροδιατροφικό τομέα και πολιτισμό

  80. 15/11 16:16

    Συνάντηση Χάρη Θεοχάρη με τον Ευρωβουλευτή της Ν.Δ. κ. Μανώλη Κεφαλογιάννη

  81. 15/11 16:15

    Στο Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ η μάχη της Booking.com για το εμπορικό της σήμα

  82. 15/11 16:02

    Το νέο Δ.Σ. του Συλλόγου Υπαλλήλων του ΕΟΤ

  83. 15/11 15:58

    Μ.Κόνσολας: Σύγχρονο μοντέλο τουριστικής εκπαίδευσης

  84. 15/11 14:31

    Πώς θα λειτουργήσουν τα μουσεία της Αθήνας την 17η Νοεμβρίου

  85. 15/11 14:26

    Η Ακρόπολη φωταγωγείται στα χρώματα της UNICEF

  86. 15/11 13:23

    Έρχεται η Ιαπωνική εβδομάδα στην Αθήνα

  87. 15/11 13:20

    Τήνος: Βρέθηκαν γλυπτά μοναδικής αρχαιολογικής αξίας

  88. 15/11 12:33

    IPK- Τουρισμός | Αύξηση 4% στα διεθνή ταξίδια το 2020, απογείωση του city break το 2019

  89. 15/11 12:12

    Στην ANEX ο ιστορικός τ.ο. της Ρωσίας Intourist

  90. 15/11 12:03

    Οι Millennial και οι Gen Z στο στόχαστρο των επαγγελματιών του τουρισμού το 2020

  91. 15/11 11:51

    Γερμανικός τουρισμός: Η LMX προσφέρει ξενοδοχεία της Thomas Cook

  92. 15/11 11:51

    Άνοιγμα της Τήνου στην κινεζική αγορά

  93. 15/11 11:32

    Χ.Μαμουλάκης: Ελεύθερη πρόσβαση σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους για τρίτεκνους και πολύτεκνους

  94. 15/11 11:10

    Έρχεται πρόγραμμα δανειοδότησης για τα «θύματα» της Thomas Cook

  95. 15/11 11:01

    Μέλη της ΠΟΞ τρεις ξενοδοχειακές ενώσεις

  96. 15/11 10:33

    Βρετανική διάκριση για την Ελλάδα: Τα παιδιά ψηφίζουν την Ακρόπολη ως συναρπαστική εμπειρία!

  97. 15/11 10:18

    Εμπορικό σήμα για τα μακεδονικά προϊόντα

  98. 15/11 09:57

    Προσφορές σε πτήσεις της Aegean και της Olympic Air στο εσωτερικό και εξωτερικό

  99. 15/11 09:42

    Αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχείο στη Ναύπακτο και σε τουριστικές κατοικίες στη Δ. Μάνη

  100. 15/11 09:40

    Δήμος Αγίου Νικολάου: Διαγωνισμός για έκδοση εντύπων τουριστικής προβολής