Trivago: Συμβουλές διαχείρισης εσόδων για μικρά και ανεξάρτητα ξενοδοχεία

Α Decrease font Enlarge font
Trivago: Συμβουλές διαχείρισης εσόδων για μικρά και ανεξάρτητα ξενοδοχείαΠηγή φωτο: pixabay.com

Η διαχείριση εσόδων γίνεται ολοένα και περισσότερο θέμα ενδιαφέροντος για τους ξενοδόχους ανά τον κόσμο. Ανεξαρτήτως πόσο μεγάλο ή μικρό είναι ένα ξενοδοχείο, η διαχείριση εσόδων μπορεί να συμβάλλει στην κατακόρυφη βελτίωση του καθαρού κέρδους του. Σε αυτό το άρθρο, που δημοσιεύει σήμερα 15 Οκτωβρίου το businessblog της Trivago παρουσιάζονται τι είναι η διαχείριση εσόδων ενός ξενοδοχείου και πώς μπορείτε να εφαρμόσετε στρατηγική διαχείριση εσόδων στο μικρό κατάλυμά σας, για να έχετε μια επιτυχημένη και κερδοφόρα επιχείρηση.

Τι είναι η διαχείριση εσόδων;

Ο πρώτος ορισμός της διαχείρισης εσόδων εμφανίστηκε το 1997 από τον Robert G. Cross, τον θεωρητικό που ασχολήθηκε με τη διαχείριση εσόδων αεροπορικών εταιρειών, ο οποίος ερμήνευσε τον όρο ως «πώληση του κατάλληλου προϊόντος στον κατάλληλο πελάτη, την κατάλληλη στιγμή και στην κατάλληλη τιμή».

Προσθέτοντας άλλες παραμέτρους σε αυτόν τον ορισμό, ένας από τους ευρύτερα αποδεκτούς ορισμούς της διαχείρισης εσόδων ξενοδοχείων σήμερα είναι: «πώληση του κατάλληλου δωματίου στον κατάλληλο πελάτη, την κατάλληλη στιγμή, στην κατάλληλη τιμή, στο κατάλληλο κανάλι κατανομής και με την καλύτερη απόδοση προμήθειας».

Γιατί είναι σημαντική η διαχείριση εσόδων για ένα μικρό ξενοδοχείο;

Ο ξενοδοχειακός κλάδος διαθέτει κάποια ιδιόμορφα χαρακτηριστικά, όπως σταθερή δυναμικότητα, υψηλές πάγιες δαπάνες, μεταβλητές δαπάνες, αναλώσιμο προϊόν, διακυμάνσεις της ζήτησης, κρατήσεις εκ των προτέρων, διαφοροποίηση τιμών, τμηματοποίηση της αγοράς. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά καθιστούν δύσκολη για τους ξενοδόχους την αντιστοίχηση της προσφοράς με τη ζήτηση.

Σε αυτό μπορεί να βοηθήσει η διαχείριση εσόδων. Η διαχείριση εσόδων ενός ξενοδοχείου είναι η διαδικασία δυναμικής προσαρμογής των τιμών του ξενοδοχείου με βάση τη ζήτηση και την πληρότητα, αυξάνοντας τα έσοδα, αποκτώντας πρόσβαση σε νέες αγορές, προβλέποντας τη συμπεριφορά των καταναλωτών, παρέχοντας προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες με αποτελεσματικό και αποδοτικό τρόπο και μεγιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα των πόρων του ξενοδοχείου.

Στο άρθρο με τίτλο Revenue Management in Hotel Business σημειώνεται ότι: «Η διαχείριση εσόδων βοηθά τα ξενοδοχεία να υιοθετήσουν μια τεκμηριωμένη, επιστημονική προσέγγιση στην κατανόηση της δυναμικής της αγοράς, εφαρμόζοντας τις κατάλληλες στρατηγικές και κανάλια μάρκετινγκ και επιτυγχάνοντας μετατροπή κρατήσεων στη βέλτιστη αξία».

Ενώ η διαχείριση εσόδων είναι ζωτικής σημασίας για κάθε τύπο και μέγεθος ξενοδοχείου, είναι πολύ πιο σημαντικό για τα μικρά ξενοδοχεία να ορίζουν με προσοχή τις τιμές των δωματίων τους, λόγω της περιορισμένης διαθεσιμότητας και των περιορισμένων πόρων. Σε ένα μικρό ξενοδοχείο, κάθε δωμάτιο μετράει. Τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία μπορούν να κρύψουν τυχόν λάθη στον ορισμό των τιμών τους, χάρη στο μέγεθός τους. Όμως, για ένα μικρότερο ξενοδοχείο, θα είναι πολύ πιο αισθητά. Αυτό σημαίνει ότι, εάν ορίσετε λανθασμένα τις τιμές των δωματίων σας σε ένα μικρό ξενοδοχείο, ο αντίκτυπος στα έσοδα και την απόδοσή σας θα είναι πολύ πιο ορατός.

Ποια είναι η καλύτερη στρατηγική διαχείρισης εσόδων για το ξενοδοχείο μου;

Τα στοιχεία της στρατηγικής διαχείρισης εσόδων σε ένα μικρό κατάλυμα περιλαμβάνουν, ενδεικτικά, τη μέτρηση, την πρόβλεψη και τον ορισμό των τιμών.

Μέτρηση

Η παρακολούθηση των κύριων στοιχείων απόδοσης και η έμφαση σε αυτά μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την απόδοση του ξενοδοχείου σας και να αυξήσουν τα έσοδα και τα κέρδη σας. Ωστόσο, ο όγκος των δεδομένων που έχετε στη διάθεσή σας ως ξενοδόχος μπορεί να σας αποθαρρύνει.

Γι’ αυτό, ακολουθεί μια λίστα με τα κύρια στοιχεία απόδοσης που θα πρέπει να παρακολουθείτε, για να εξάγετε τις πιο σημαντικές πληροφορίες. Αυτή η λίστα καταρτίστηκε με τη συμβολή του Καθηγητή Δρ. Legrand και του Δρ. Delgado-Krebs από το Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας, Τουρισμού και Διαχείρισης Εκδηλώσεων του Πανεπιστημίου IUBH.

Να ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί κύριοι δείκτες απόδοσης ενός ξενοδοχείου:

  • Ποσοστό πληρότητας:: Είναι ένας από τους δείκτες επιτυχίας του υψηλότερου επιπέδου. Μπορείτε να παρακολουθείτε και να εφαρμόζετε αυτόν τον δείκτη σε οποιαδήποτε συγκεκριμένη περίοδο θέλετε να αναλύσετε: σε καθημερινή, εβδομαδιαία, μηνιαία ή ετήσια βάση.
  • Υπολογισμός: Συνολικός αρ. μη διαθέσιμων δωματίων / Συνολικό αρ. διαθέσιμων δωματίων
  • ALOS (Μέση διάρκεια διαμονής): Δείχνει για ποια περίοδο δέχεστε περισσότερες κρατήσεις με διαμονή μίας διανυκτέρευσης από ό,τι συνήθως.
  • Υπολογισμός: Συνολικός αρ. διανυκτερεύσεων / Συνολικό αρ. κρατήσεων
  • Αναφορά ADR (Μέση ημερήσια τιμή))): Δείχνει το μέσο ποσό που εισπράττεται ημερησίως από τη διάθεση κάθε δωματίου και μπορεί να συντάσσεται σε καθημερινή ή μηνιαία βάση.
  • Υπολογισμός: Συνολικά έσοδα δωματίου / Συνολικό αρ. πωληθέντων δωματίων
  • Αναφορά RevPAR (Έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο):):): Παρέχει ένα χρήσιμο στιγμιότυπο για το πόσο καλά τα καταφέρνει ένα ξενοδοχείο στην πλήρωση των δωματίων του και μπορεί να συντάσσεται σε καθημερινή ή μηνιαία βάση.
  • Υπολογισμός: Συνολικά έσοδα δωματίου / Συνολικό αρ. διαθέσιμων δωματίων
  • TRevPAR (Συνολικά έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο): Ο δείκτης TRevPAR συσχετίζεται στενά με τον δείκτη RevPAR, αλλά, αντί των εσόδων ανά δωμάτιο, χρησιμοποιεί τα συνολικά έσοδα του ξενοδοχείου.
  • Υπολογισμός: Συνολικά καθαρά έσοδα / Συνολικό αρ. διαθέσιμων δωματίων
  • GOPPAR (Μεικτό κέρδος εκμετάλλευσης ανά διαθέσιμο δωμάτιο): Παρέχει μια λεπτομερέστερη εικόνα για την πραγματική απόδοση ενός ξενοδοχείου, καθώς συνυπολογίζει και τις λειτουργικές δαπάνες.
  • Υπολογισμός: Μεικτό κέρδος εκμετάλλευσης / Συνολικό αρ. διαθέσιμων δωματίων

Εκτός από τους παραπάνω κύριους δείκτες απόδοσης, μια καλά ισορροπημένη στρατηγική διαχείρισης εσόδων απαιτεί ενδελεχή αξιολόγηση των ανταγωνιστών. Ακολουθούν οι συνηθέστεροι κύριοι δείκτες απόδοσης για σύγκριση με τους ανταγωνιστές:

  • MPI (Δείκτης διείσδυσης στην αγορά): Αυτός ο δείκτης απόδοσης ξενοδοχείου υπολογίζει πού κατατάσσεται η πληρότητα ενός ξενοδοχείου σε σύγκριση με ένα ανταγωνιστικό σετ.
  • Υπολογισμός: % πληρότητας ξενοδοχείου / % πληρότητας της αγοράς
  • ARI (Δείκτης μέσης τιμής): Υπολογίζει πώς συγκρίνεται η μέση τιμή διανυκτέρευσης ενός ξενοδοχείου σε σχέση με ένα ανταγωνιστικό σετ.
  • Υπολογισμός: ADR ξενοδοχείου / ADR αγοράς ξενοδοχειακού κλάδου
  • RGI (Δείκτης συνολικών εσόδων): Υπολογίζει πώς συγκρίνεται ο δείκτης RevPAR ενός ξενοδοχείου σε σχέση με το ανταγωνιστικό σετ του.
  • Υπολογισμός: RevPAR ξενοδοχείου / RevPAR αγοράς ξενοδοχειακού κλάδου
  • MCPB (Κόστος μάρκετινγκ ανά κράτηση): Αυτός ο δείκτης παρακολουθεί την πραγματική παραγωγή έναντι του κόστους κάθε καναλιού.
  • Υπολογισμός: Έσοδα δωματίου – Κόστος καναλιού κατανομής
  • ROAS (Απόδοση διαφημιστικής δαπάνης): Αυτός ο δείκτης υπολογίζει την αναλογία των εσόδων του δωματίου σε σχέση με τις διαφημιστικές δαπάνες.
  • Υπολογισμός: Έσοδα / Δαπάνη
  • Ποσοστό μετατροπής ιστοσελίδας:: Αυτός ο δείκτης υπολογίζει τον αριθμό των μοναδικών επισκεπτών της ιστοσελίδας που μετατρέπονται σε κρατήσεις.
  • Υπολογισμός: Συνολικός αρ. μετατροπών / Συνολικό αρ. μοναδικών επισκεπτών * 100.
  • Καθαρή βαθμολογία συναισθήματος:: Αυτός ο δείκτης βοηθά τον ξενοδόχο να παρακολουθεί την online φήμη και μπορεί να προειδοποιήσει τον ξενοδόχο για πιθανές ανεπάρκειες.
  • Υπολογισμός: Θετικές + ουδέτερες συζητήσεις – αρνητικές συζητήσεις / συνολικές συζητήσεις για την εμπορική επωνυμία

Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα που θα συλλέξετε από τη μέτρηση των παραπάνω κύριων δεικτών απόδοσης, μπορείτε να λαμβάνετε τεκμηριωμένες επιχειρηματικές αποφάσεις, για τις οποίες θα μιλήσουμε στις επόμενες ενότητες.

Πρόβλεψη

Η πρόβλεψη βοηθά τους ξενοδόχους να λαμβάνουν κρίσιμες αποφάσεις σε σχέση με την προώθηση, την κατανομή και τον καθορισμό των τιμών, με βάση την αναμενόμενη ζήτηση και απόδοση. Επίσης, βοηθά τους ξενοδόχους να προβαίνουν σε εκτιμήσεις για τον αριθμό αφίξεων και αναχωρήσεων, τον αριθμό διανυκτερεύσεων, τον αριθμό πρωινών κ.λπ. – πληροφορίες που είναι ζωτικής σημασίας για την ομαλή λειτουργία της ρεσεψιόν και της οροφοκομίας, ενώ είναι επίσης χρήσιμες για την εκτίμηση δαπανών και εσόδων.

Ο Καθηγητής Δρ. Legrand και ο Δρ. Delgado-Krebs καταλήγουν: «Η πρόβλεψη είναι η καρδιά της διαχείρισης εσόδων. Θα πρέπει να χρησιμοποιούνται περισσότερα προηγούμενα, τρέχοντα και μελλοντικά δεδομένα για τη σύγκριση μεταξύ της υφιστάμενης απόδοσης ενός ξενοδοχείου και της απόδοσής του σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο, καθώς και τη σύγκριση της απόδοσης ενός ξενοδοχείου έναντι της απόδοσης των ανταγωνιστών του». Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να συλλέγετε και να παρακολουθείτε δεδομένα, τόσο για το ίδιο το ξενοδοχείο σας κατά το παρελθόν όσο και για τους ανταγωνιστές σας. Αυτό είναι δυνατόν υπολογίζοντας τους κύριους δείκτες απόδοσης που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Καθορισμός τιμών

Αυτό είναι το στάδιο στο οποίο μπορείτε να λάβετε μια τεκμηριωμένη επιχειρηματική απόφαση για τον καθορισμό μιας βέλτιστης τιμής για τα δωμάτιά σας. Τα παραπάνω δύο βήματα της μέτρησης των κύριων δεικτών απόδοσης (χρησιμοποιώντας προηγούμενα δεδομένα, καθώς και δεδομένα ανταγωνιστών) και της πρόβλεψης των τάσεων (προβλέποντας τη ζήτηση και την προθυμία ενός πελάτη να πληρώσει) θα σας βοηθήσουν σε αυτό.

Με μια αποτελεσματική στρατηγική τιμών, μπορείτε να χρεώνετε διαφορετικές τιμές δωματίου για το ίδιο ή παρόμοια δωμάτια σύμφωνα με τις ανάγκες, τα χαρακτηριστικά και την προθυμία του πελάτη να πληρώσει, καθώς και σύμφωνα με την εποχικότητα, τον ανταγωνισμό και τις τάσεις της αγοράς. Επομένως, οι παραπάνω κύριοι δείκτες απόδοσης θα διαμορφώσουν τη βάση για τον καθορισμό των τιμών των δωματίων σας.

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 03/07 18:26

    Μπαράζ ακυρώσεων Ρουμάνων τουριστών στη Θάσο, λόγω αδυναμίας οδικής πρόσβασης

  2. 03/07 17:32

    Στην Ελλάδα από τις 10 Ιουλίου τελικά οι Βρετανοί τουρίστες- η τελική λιστα

  3. 03/07 15:52

    Βρετανικός τουρισμός: Η Ελλάδα προσπαθεί να ενταχθεί στη λίστα των χωρών, που ανοίγουν τα σύνορα

  4. 03/07 14:46

    Υπ. Τουρισμού: Παράταση της προθεσμίας αιτήσεων για συμμετοχή στο πρόγραμμα «Τουρισμός Για Όλους»

  5. 03/07 14:41

    Πώς υποδέχεται η βρετανική τουριστική βιομηχανία το άνοιγμα των συνόρων

  6. 03/07 13:56

    Απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων και εκδρομέων σε περιοχές της Πελοποννήσου για κίνδυνο πυρκαγιάς

  7. 03/07 13:45

    Μ.Κόνσολας: Σχέδιο για να μπουν όλες οι Περιφέρειες στο χάρτη της τουριστικής ανάπτυξης

  8. 03/07 13:37

    Τα GHotels προσφέρουν διακοπές στις οικογένειες του ΕΚΑΒ με αίσθημα ευγνωμοσύνης

  9. 03/07 13:34

    Στην Κρήτη τα γυρίσματα για τη νέα διαφημιστική καμπάνια της TUI Βρετανίας (video)

  10. 03/07 13:02

    Marketing Greece: H καμπάνια Endless Greek Summer για το ελληνικό και διεθνές κοινό (video)

  11. 03/07 12:43

    Το Porto Sani υποδέχεται τους πρώτους επισκέπτες του 2020 - Νέα εστιατόρια, δραστηριότητες & πρωτόκολλα

  12. 03/07 12:37

    Ο πρωθυπουργός στο Ελληνικό: Ένα από τα μεγαλύτερα, ίσως το μεγαλύτερο έργο στη Μεσόγειο

  13. 03/07 11:54

    Διάσκεψη των Ην. Εθνών: Μείωση 4% του ΑΕΠ στην Ελλάδα λόγω κορωνοϊού – Ποια είναι η εικόνα παγκοσμίως

  14. 03/07 11:42

    H όμορφη Παροικιά στην καρδιά του Αιγαίου

  15. 03/07 11:37

    Τα δίδυμα ελληνικά νησάκια που «βυθίζονται» και ξαναεμφανίζονται

  16. 03/07 11:36

    Κ.Μητσοτάκης: Χωρίς προκαταβολή φόρου και εργοδοτικές εισφορές οι εποχικές επιχειρήσεις- αναστολή συμβάσεων στον τουρισμό

  17. 03/07 11:32

    LOT: Περισσότερες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς

  18. 03/07 11:30

    Τουρισμός/ Γερμανία: Ψηφίστηκε το βάουτσερ στα ταξίδια - Τι προβλέπεται στο εξής για τις επιστροφές χρημάτων

  19. 03/07 11:26

    Τοrnos News Webinars: Tην Παρασκευή 3 Ιουλίου ζωντανά 4:00 μ.μ. παρουσίαση των ενεργειών στο digital marketing των τουριστικών επιχειρήσεων

  20. 03/07 10:47

    Ανοίγει τα σύνορα το Ηνωμένο Βασίλειο στις 10 Ιουλίου- σήμερα η λίστα των χωρών- τι θα γίνει με την Ελλάδα

  21. 03/07 10:34

    Προβολή των Λειψών στο μετρό της Αθήνας

  22. 03/07 10:26

    Δήμος Μυκόνου: Αρνητική γνωμοδότηση για τη μεγάλη τουριστική επένδυση PROJECT BLUE

  23. 03/07 10:24

    Έρευνα: Στο ναδίρ οι κλάδοι εστίασης και φιλοξενίας στη Γερμανία

  24. 03/07 10:18

    Συζήτηση για μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων 4 ξενοδοχείων σε Κω κα Ρόδο

  25. 03/07 10:16

    Προέγκριση χωροθέτησης Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου σε περιοχή δίπλα στον Πλατύ Γιαλό Μυκόνου

  26. 03/07 10:15

    Δήμος Λειψών: Διαγωνισμός για διαδραστική ξενάγηση και προβολή μέσω κινητών

  27. 02/07 20:57

    Πτήση τσάρτερ από την Στοκχόλμη στη Ρόδο με ειδική άδεια

  28. 02/07 18:09

    Ryanair: Σύνδεση της Θεσσαλονίκης με 30 προορισμούς

  29. 02/07 17:54

    Γερμανικός τουρισμός/ DRV: Αυξάνονται οι κρατήσεις για διακοπές στη Μεσόγειο - Στους top προορισμούς η Ελλάδα

  30. 02/07 15:03

    Ο κ.Θεοχάρης στο Sky News: Ευπρόσδεκτοι οι Βρετανοί τουρίστες στην Ελλάδα- πιθανό άνοιγμα στα μέσα Ιουλίου

  31. 02/07 14:58

    Ryanair: Ξεκινά πάλι τις πτήσεις από Αθήνα σε 30 προορισμούς

  32. 02/07 13:35

    Γερμανικά ΜΜΕ: Η Ελλάδα άνοιξε αλλά με… αρρυθμίες

  33. 02/07 13:23

    U.S. Travel Association: Απίστευτα απογοητευτική η απαγόρευση Αμερικανών τουριστών στην Ευρώπη

  34. 02/07 13:17

    Θα είναι μια δύσκολη χρονιά για τον τουρισμό, αλλά περιμένουμε ανάκαμψη το 2021

  35. 02/07 12:53

    Πρόβλημα συμπίεσης σε πτήση της EasyJet προς τη Θεσσαλονίκη

  36. 02/07 12:37

    Lufthansa: Κύμα ακυρώσεων πτήσεων στο θερινό πρόγραμμα που ανακοινώθηκε

  37. 02/07 12:36

    ΟΑΕΔ: Μέχρι τις 7 Ιουλίου οι αιτήσεις καταλυμάτων και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στο πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού

  38. 02/07 12:27

    Το ελληνικό πρότυπο για την είσοδο των τουριστών εφαρμόζει η Ισπανία

  39. 02/07 12:02

    Μικρές Αποδράσεις στην Κύπρο

  40. 02/07 11:58

    Όλο και περισσότεροι πεζοί και ποδηλάτες στις προσωρινές παρεμβάσεις του Μεγάλου Περιπάτου

  41. 02/07 11:47

    Ανοίγει το Κέντρο Πληροφοριών Τουριστών Ισθμού

  42. 02/07 10:58

    Deutsche Bank: Έως 16 δισ. ευρώ λιγότερα θα ξοδέψουν φέτος οι Γερμανοί τουρίστες, που θα λείψουν από τις μεσογειακές χώρες

  43. 02/07 10:47

    Alitalia: Από σήμερα επανέρχονται οι πτήσεις από Αθήνα για Ρώμη

  44. 02/07 10:41

    Στην Πάτρα και την Ολυμπία ο Μάνος Κόνσολας

  45. 02/07 10:40

    Αυξάνονται κατά 25.000 οι νέες πτήσεις από την United Airlines

  46. 02/07 10:38

    Aπό ποιες χώρες εκτός ΕΕ δέχονται τουρίστες η Γερμανία και η Τσεχία

  47. 02/07 10:37

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Μυτιλήνη

  48. 02/07 10:35

    Μεγάλο το πλήγμα στον τουρισμό και στη Σιγκαπούρη

  49. 02/07 10:33

    Ατμομηχανή για την οικονομική ανάκαμψη ο κατασκευαστικός κλάδος στη Γερμανία

  50. 02/07 10:28

    ΞΕΕ: Διαγωνιστικό πρόγραμμα Idea Platform από τον CapsuleT

  51. 02/07 10:15

    Ο κ.Θεοχάρης σε 4 αεροδρόμια: Η εφετινή χρονιά εφαλτήριο για το μέλλον

  52. 02/07 09:08

    Το χωριό της Νάξου που σε πάει πίσω στο χρόνο

  53. 02/07 09:05

    Δραγονέρα: Η εξωτική παραλία στο Αγκίστρι, δίπλα στην Αθήνα

  54. 01/07 23:22

    «Και τι δεν θα ‘δινα να ήμουν εκεί!»

  55. 01/07 16:49

    Άνοιξε το Sofitel Athens Airport με ενισχυμένα υγειονομικά πρωτόκολλα

  56. 01/07 16:45

    Στην Κρήτη ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης

  57. 01/07 16:18

    Περιφέρεια Κρήτης: Και άλλα τουριστικά επαγγέλματα στο πρόγραμμα επιμόρφωσης για προφύλαξη από τον ιό

  58. 01/07 16:09

    Γερμανικά ΜΜΕ: Η Ελλάδα αιφνιδιάζει τους τουρίστες- Η απειλή της TUI

  59. 01/07 16:01

    Από την Γερμανία, Ελβετία και Τσεχία τα πρώτα τσάρτερ της σεζόν στη Ρόδο

  60. 01/07 15:42

    Πανδημική ρήτρα ζητεί η DRV στην ευρωπαϊκή οδηγία για τα ταξίδια

  61. 01/07 14:28

    Έφθασαν οι πρώτες διεθνείς πτήσεις στα νησιά του Νότιου Αιγαίου

  62. 01/07 13:56

    Ryanair: Ισχυρή ζήτηση για τις πρώτες εβδομάδες του Ιουλίου - Pεκόρ μείωσης τιμών το 12μηνο

  63. 01/07 13:45

    Επιστολή απελπισίας από τουριστικό γραφείο της Ουγγαρίας: Επειγόντως λύση για τη φόρμα εντοπισμού επιβατών στον οδικό τουρισμό

  64. 01/07 13:00

    TripAdvisor: Η καθαριότητα βασικό κριτήριο επιλογής καταλύματος

  65. 01/07 12:55

    Επαγγελματικό Επιμελητήριο: Σχέδιο για την αναγέννηση της ιστορικής αγοράς στην Πλάκα και το Μοναστηράκι

  66. 01/07 12:27

    Ηρώδειο: Αφιέρωμα στον Θάνο Μικρούτσικο στις 15 και 16 Ιουλίου

  67. 01/07 12:20

    Ξεκίνησε η προπώληση εισιτηρίων του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου

  68. 01/07 11:54

    Διχασμένοι οι Γερμανοί στην πρόθεση διακοπών για το 2020

  69. 01/07 11:05

    Γ. Πλακιωτάκης: Ο εκσυγχρονισμός των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών συνεχίζεται - Ποιες νέες γραμμές εισάγονται

  70. 01/07 11:04

    Άδειες για τρία νέα 4άστερα ξενοδοχεία σε Χανιά, Κέρκυρα και Μύκονο

  71. 01/07 11:02

    Eπισκευή παλαιού κτίσματος προς τουριστική χρήση στη Σαντορίνη - Αλλαγή χρήσης οικοδομής σε ξενοδοχείο στην Κατερίνη

  72. 01/07 11:01

    Κοινωνικός Τουρισμός: Πάνω από 300.000 αιτήσεις - Άμεση αποπληρωμή φέτος για τις επιχειρήσεις

  73. 01/07 11:00

    Αναγνωρίστηκαν άλλες 2 Πηγές ως ιαματικές σε Αιδηψό και Καμένα Βούρλα

  74. 01/07 10:57

    Ματαιώθηκε οριστικά η σημαντικότερη Διεθνής Έκθεσης Τροφίμων και Ποτών στην Ισπανία

  75. 01/07 10:56

    HΠΑ-Έρευνα: H μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα έχει μόνιμα χαρακτηριστικά

  76. 01/07 10:53

    Περιφέρεια Θεσσαλίας: Δωρεάν πλατφόρμα εκπαίδευσης εργαζομένων στις τουριστικές επιχειρήσεις για τον Covid-19

  77. 01/07 10:45

    "Κάθε μέρα θάλασσα" στις ακτές της Θεσσαλονίκης με το Karavaki Άγιος Γεώργιος

  78. 01/07 10:41

    Το μοντέλο του μαζικού τουρισμού έφτασε στο τέλος του

  79. 01/07 10:32

    Η τελική λίστα: Σε 75 περιοχές καταλύματα καραντίνας

  80. 01/07 10:22

    Η πρώτη διεθνής πτήση στην Κέρκυρα σήμερα- Δηλώσεις Θεοχάρη

  81. 01/07 10:19

    ΥΠΑ: Μέχρι τις 15 Ιουλίου η αναστολή πτήσεων από Ηνωμένο Βασίλειο, Σουηδία και Τουρκία

  82. 01/07 09:00

    Τηλεϊατρική: Χτίζοντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τον τουρισμό

  83. 01/07 08:51

    Ο Έβρος και οι παραλίες του: Μπάνιο στην άκρη του Θρακικού Πελάγους

  84. 01/07 08:49

    Παξοί: Το νησί που νομίζεις ότι κολυμπάς σε νερά πισίνας

  85. 30/06 17:19

    Ανοίγουν τον Ιούλιο δύο ξενοδοχεία της αλυσίδας Koullias στην Κω

  86. 30/06 16:47

    Το υγειονομικό πρωτόκολλο του Neptune Hotels Resort, Convention Centre & Spa

  87. 30/06 16:39

    Επιτυχές το πιλοτικό πρότζεκτ επανεκκίνησης στις Βαλεαρίδες, λέει η TUI

  88. 30/06 16:24

    Seajets: Στις 3 Ιουλίου 2020 ξεκινούν τα δρομολόγια

  89. 30/06 16:11

    Παράταση στην κατάθεση πινακίδων από τουριστικά οχήματα

  90. 30/06 15:51

    Τα υγιή ξενοδοχεία μπορούν να αντέξουν τον δανεισμό

  91. 30/06 15:45

    Aποπληρωμή των απαιτήσεων των τουριστικών γραφείων από την πτώχευση της MALEV

  92. 30/06 15:42

    Celestyal Cruises: Αναστολή των κρουαζιέρων έως το Μάρτιο του 2021

  93. 30/06 15:23

    Ιταλία: Υποχρεωτικά κάτω από το μπροστινό κάθισμα οι χειραποσκευές στις πτήσεις

  94. 30/06 15:07

    Στρατηγική συνεργασία TUI με υπουργείο Τουρισμού, με στόχο το 50% των περυσινών αφίξεων- Οι δηλώσεις

  95. 30/06 14:59

    Στο 27% οι πτήσεις από Γερμανία τον Ιούλιο

  96. 30/06 14:46

    FedHATTA: Προβλήματα από την εφαρμογή των Πρωτοκόλλων άφιξης

  97. 30/06 14:24

    Οριστικό: Η ΕΕ ανοίγει τα σύνορα για τουρίστες από 14 χώρες και 4 κρατίδια

  98. 30/06 14:05

    Η Αθήνα στις 4 ευρωπαϊκές πόλεις με τις περισσότερες κρατήσεις πτήσεων το α’ μισό του Ιουνίου

  99. 30/06 13:41

    Επιταχύνεται ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση του Αρχαιολογικού Μουσείου Θήρας

  100. 30/06 13:35

    HAPCO: Διεξαγωγή φυσικών συνεδρίων χωρίς ειδικά πρωτόκολλα!