Ξενοδοχεία: Οι κορυφαίες τάσεις και προβλέψεις στη φιλοξενία για το 2020

Α Decrease font Enlarge font
Ξενοδοχεία: Οι κορυφαίες τάσεις και προβλέψεις στη φιλοξενία για το 2020Πηγή φωτο: pixabay.com

Τις τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας για το 2020 αναδεικνύει το businessblog της trivago. Δείτε τις τάσεις...

1. Οι ψηφιακές τεχνολογίες θα συνεχίσουν να μετασχηματίζουν την εμπειρία του πελάτη

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το μέλλον του κλάδου της φιλοξενίας θα κυριαρχείται από τις ψηφιακές τεχνολογίες. Όπως και τα τελευταία χρόνια, οι κινητές συσκευές θα εξακολουθούν να επηρεάζουν τον κλάδο, μαζί με άλλες επαναστατικές τεχνολογίες τις οποίες πολυάριθμες εμπορικές επωνυμίες συνεχίζουν να ενσωματώνουν στις παροχές τους προς τους πελάτες.

Άλλωστε, η επιτυχία των ψηφιακών τεχνολογιών στον κλάδο της φιλοξενίας τα τελευταία χρόνια έχει αποδείξει ότι δεν προϋποθέτουν ανθρώπινη παρέμβαση όλες οι εξαιρετικές εμπειρίες πελάτη. Μερικές φορές, είναι απλώς αποτέλεσμα ομαλής ψηφιακής ενσωμάτωσης.

Ακολουθούν οι τεχνολογίες που αναμένεται ότι θα αφήσουν το στίγμα τους στον κλάδο της φιλοξενίας το 2020:

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων είναι μία από τις μεγαλύτερες τάσεις αναδυόμενης τεχνολογίας στον κόσμο της φιλοξενίας. Όχι μόνο το προσωπικό είναι σε θέση να παρακολουθεί και να διαχειρίζεται πολύτιμους πόρους εντός του ξενοδοχείου, αλλά και οι δυνατότητες του Έξυπνου Ξενοδοχείου επιτρέπουν στους πελάτες και στο προσωπικό να ρυθμίζουν καλύτερα την κατανάλωση ενέργειας και να υποστηρίζουν πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα.

Εξάλλου, η Cognizant επιβεβαιώνει ότι το Διαδίκτυο των πραγμάτων μπορεί να αυξήσει τα έσοδα ενός ξενοδοχείου. Στη μελέτη της με τίτλο Hospitality in the Digital Era, αναφέρει ότι «Πολυάριθμοι ξενοδόχοι που επενδύουν στην επικοινωνία μέσω κινητών συσκευών αναμένουν ότι οι πελάτες θα χρησιμοποιήσουν κινητές συσκευές όχι μόνο για την επιλογή και την πληρωμή του δωματίου, αλλά και ως κλειδί για την πρόσβαση σε παροχές, όπως οι πισίνες και τα σπα». Επιπλέον, με την τεχνολογία ειδοποιήσεων που λειτουργεί μέσω του Διαδικτύου των πραγμάτων αποστέλλονται στα smartphone των πελατών προσφορές σε πραγματικό χρόνο, ενθαρρύνοντας έτσι την πραγματοποίηση περαιτέρω πωλήσεων.

H τεχνητή νοημοσύνη

Άλλη μία τεχνολογία με την οποία πειραματίζονται πολλοί ξενοδόχοι είναι η τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τους ξενοδόχους να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες με πολλούς τρόπους. Από τη χρήση chatbot τεχνητής νοημοσύνης έως τη χρήση ρομπότ στα γκισέ check-in των ξενοδοχείων ή για το room service, τα ξενοδοχεία κατευθύνονται προς την πελατοκεντρική φιλοξενία. Η Oracle Hospitality, αναφερόμενη στην αξία των συσκευών με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης στα ξενοδοχειακά περιβάλλοντα, επισημαίνει: «Κάτι περισσότερο από μια υπόσχεση, η τεχνητή νοημοσύνη έχει αποδειχθεί ότι μειώνει κατακόρυφα την ανάγκη για ανθρώπινη υποστήριξη σε ό,τι αφορά τη διαχείριση και επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν συνήθως κατά τη διαμονή ενός πελάτη.»

Εικονική πραγματικότητα

Η εικονική πραγματικότητα χρησιμοποιείται από ξενοδόχους για τον συνδυασμό του ψηφιακού και του συμβατικού κόσμου με στόχο τη δημιουργία ενός καθηλωτικού κόσμου για τους πελάτες τους. Όχι μόνο καθιστά πιο απρόσκοπτη την ταξιδιωτική εμπειρία για τον πελάτη, αλλά τον ψυχαγωγεί κιόλας, με αποτέλεσμα οι εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας να είναι πολύ δημοφιλείς. Σύμφωνα με την Adobe Digital Insights, «Τουλάχιστον οκτώ από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία έχουν θέσει σε δοκιμή κάποιου είδους εμπειρία εικονικής πραγματικότητας». Και αυτή η τάση αναμένεται να αναπτυχθεί, καθώς ξενοδοχεία ανά τον κόσμο αναζητούν ποικίλους τρόπους ενσωμάτωσης της εικονικής πραγματικότητας στην εμπειρία των πελατών τους. Ορισμένοι από αυτούς τους τρόπους είναι η πραγματοποίηση εικονικών περιηγήσεων τοποθετώντας τους χρήστες σε προσομοίωση του ξενοδοχείου και παρέχοντάς τους εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας με τη μορφή αφηγήσεων στα δωμάτια.

Αναγνώριση προσώπου

Η αναγνώριση προσώπου είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιείται ευρέως στα αεροδρόμια και βρίσκει πλέον τον δρόμο της στα ξενοδοχεία. Συμβάλλει στην επιτάχυνση της διαδικασίας check-in και αρέσει ιδιαιτέρως στους τακτικούς και τους business ταξιδιώτες. Ωστόσο, αυτό το σύστημα έχει περιορισμούς σε ό,τι αφορά τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων. Εάν σκοπεύετε να ενσωματώσετε τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου στο ξενοδοχείο σας, θα πρέπει πρώτα να ελέγξετε τους νόμους προστασίας δεδομένων που ισχύουν στην περιοχή σας.

2. Τα ξενοδοχεία θα καθορίσουν τον online χαρακτήρα τους

Χάρη στην αυξημένη κοινωνική δικτύωση μεταξύ των καταναλωτών και την επιρροή των ιστοσελίδων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχει καταστεί επιχειρηματική αναγκαιότητα για τα ξενοδοχεία να αποκτήσουν παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για να προλαβαίνουν τους καταναλωτές τους, τα ξενοδοχεία θα πρέπει συνεχώς να δημοσιεύουν κατάλληλο περιεχόμενο και να ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές τους. Εκτός αυτού, θα πρέπει να διαθέτουν εξειδικευμένες ομάδες που θα παρακολουθούν σε καθημερινή βάση τις κριτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα διασφαλίζουν την άμεση ανταπόκριση σε τυχόν ζητήματα και σχόλια των πελατών.

Πέρα από τις παραπάνω πρωτοβουλίες, κατά το επόμενο έτος εμπορικές επωνυμίες του κλάδου της φιλοξενίας αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους και να καθορίσουν τη δική τους online προσωπικότητα για βελτιωμένη επικοινωνία.

Ολοένα και περισσότερες εμπορικές επωνυμίες θα επιχειρήσουν να μην πωλούν απλώς ένα δωμάτιο, αλλά μια ιστορία: μια ιστορία που δημιουργεί συναίσθημα.

Τα ξενοδοχεία χρειάζονται αξιομνημόνευτο περιεχόμενο με την επωνυμία τους, ώστε να αφηγηθούν μια ιστορία με αποτελεσματικότητα και αντίκτυπο. Ένα παράδειγμα τέτοιου περιεχομένου είναι η κοινοποίηση των εμπειριών από ανθρώπους που διαμένουν στο ξενοδοχείο, επικεντρώνοντας στη διακόσμηση, τις γαστριμαργικές απολαύσεις και τις παροχές. Άλλη μια εύκολα υλοποιήσιμη λύση είναι η διαμόρφωση γύρω από το κατάλυμα πολλαπλών σκηνικών που προσφέρονται για δημοσίευση στο Instagram ή κοινωνικών χώρων που ενθαρρύνουν τη λήψη φωτογραφιών, με σχετικό hashtag. 

3. Οι ταξιδιώτες θα αναζητούν πολιτισμικά καθηλωτικές εμπειρίες

Το ενδιαφέρον των καταναλωτών μετατοπίζεται και ο σημερινός ταξιδιώτης αποζητεί εμπειρίες αντί για αγαθά και παροχές. Πράγματι, ποσοστό 67% των ταξιδιωτών υψηλού εισοδήματος θα προτιμούσαν να δαπανήσουν τα χρήματά τους σε δραστηριότητες παρά σε ένα καλύτερο δωμάτιο ξενοδοχείου, όπως επισημαίνει η Skift.

Τα τελευταία χρόνια, είδαμε την άνοδο των καταλυμάτων που απευθύνονται σε εξειδικευμένα μερίδια της αγοράς. Στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν ταξιδιώτες προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες πελατών, τα ξενοδοχεία μετατράπηκαν σε εγκαταστάσεις παροχών για εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς. Προσφέρουν πλέον ειδικές υπηρεσίες, όπως χαλαρωτικές αποδράσεις, θεραπείες ευεξίας, περιπετειώδεις διακοπές κ.λπ.

Το 2020 θα σημειωθεί ιδιαίτερη αύξηση στον αριθμό των πελατών που επιζητούν μοναδικές τοπικές εμπειρίες. Για να επιτύχουν σε αυτόν τον κλάδο, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να σχεδιάσουν συναρπαστικές τοπικές, καθώς και εξατομικευμένες, εμπειρίες για τους πελάτες τους. Η BCG αναφέρει: «Έως το 2024, οι πολυτελείς εξατομικευμένες παροχές και εμπειρίες εκτιμάται ότι θα αποτελέσουν μια αγορά αξίας 1.260 δισεκατομμυρίων ευρώ, σημειώνοντας αύξηση από τα 845 δισεκατομμύρια ευρώ το 2015».

Λόγω αυτού, η προώθηση και η διαχείριση προορισμού θα καταστούν κορυφαία προτεραιότητα για τους περισσότερους ξενοδόχους.

Η Cvent προτείνει τη δημιουργία εξειδικευμένων εκδρομών αντί της απλής παρουσίασης των σημείων ενδιαφέροντος, διαμορφώνοντας εξατομικευμένα προγράμματα με βάση τα ενδιαφέροντα του επισκέπτη ή κατά περιοχή. Εκτός από τις επισκέψεις στα αξιοθέατα, το φαγητό θα διαδραματίσει επίσης σημαντικό ρόλο στην προβολή του πολιτισμού και της κληρονομιάς της περιοχής. Προκειμένου να παρέχουν τοπικές εμπειρίες, τα ξενοδοχεία θα αφήσουν κατά μέρος τα τυποποιημένα μενού τους, για να προσφέρουν πιο αυθεντικά και ενδιαφέροντα τοπικά πιάτα. Επίσης, οι παραδοσιακές συνταγές θα εκτελούνται με τη χρήση τοπικών και φρέσκων προϊόντων και υγιεινών συστατικών. Άλλοι τρόποι προβολής της τοπικής κουζίνας είναι η διοργάνωση γαστρονομικών εκδηλώσεων ή περιηγήσεων γευσιγνωσίας και η πραγματοποίηση μαθημάτων ή επιδείξεων μαγειρικής. Μπορείτε επίσης να προσδώσετε περισσότερη αυθεντικότητα στους κοινόχρηστους χώρους και στα δωμάτια του ξενοδοχείου μέσω τοπικών στοιχείων, έργων τέχνης και υλικών.

4. Τα ξενοδοχεία θα υποστηρίξουν τη βιωσιμότητα

Η βιωσιμότητα θα αποτελέσει παράγοντα-κλειδί στην επιτυχημένη διαχείριση της εμπορικής επωνυμίας των ξενοδοχείων, καθώς είναι ένα από τα πιο σημαντικά παγκόσμια ζητήματα που αντιμετωπίζει αυτήν τη στιγμή ο πλανήτης. Και τα ξενοδοχεία θα εντείνουν τις προσπάθειές τους για την επίτευξη της βιωσιμότητας, προκειμένου να ενισχύσουν τις πρωτοβουλίες τους στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και να εμπνεύσουν εμπιστοσύνη.

Η βιωσιμότητα ευνοεί και τον πλανήτη και την αύξηση των κερδών, καθώς η περιβαλλοντική ευθύνη κερδίζει συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις των πελατών.

Η Cognizant καταλήγει ότι «Οι πελάτες είναι ολοένα και πιο πρόθυμοι να αναλάβουν το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί σε ό,τι αφορά τη βιωσιμότητα, υποστηρίζοντας καμπάνιες για την επαναχρησιμοποίηση των πετσετών και τη λιγότερο συχνή αλλαγή κλινοσκεπασμάτων». Εκτός αυτού, τα ξενοδοχεία επιβραβεύονται επίσης μέσω πολιτικών μείωσης φόρων και προγραμμάτων εξοικονόμησης ενέργειας.

Οι «πράσινες» καμπάνιες που θα εξετάσουν προς υλοποίηση τα ξενοδοχεία είναι η συμμόρφωση με τις παγκόσμιες εκπομπές άνθρακα, η μείωση των αποβλήτων, η μείωση της χρήσης πλαστικού και η εξοικονόμηση νερού. Όπως επισημάνθηκε παραπάνω, τα έξυπνα κτήρια που θα συμβάλλουν στην ψηφιοποίηση των ξενοδοχειακών παροχών θα οδηγήσουν επίσης σε χαμηλότερο κόστος ενέργειας. 

5. Τα ξενοδοχεία θα εστιάσουν στην προσέλκυση απευθείας κρατήσεων

Το 2020 οι επιχειρήσεις θα δαπανούν περισσότερο χρόνο, χρήματα και προσπάθεια για την καθιέρωση της εμπορικής τους επωνυμίας στη συνείδηση των καταναλωτών και την απόκτηση πιστών πελατών, με στόχο την αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Η trivago και η Phocuswright, στη μελέτη τους με τίτλο Independent Lodging Market study, αποκάλυψαν ότι τα ανεξάρτητα καταλύματα επιθυμούν διακαώς να πραγματοποιούν πωλήσεις απευθείας στον πελάτη.

Θα πρέπει πρωτίστως να εστιάσετε στη δημιουργία μιας καλοσχεδιασμένης ιστοσελίδας και μιας μηχανής κρατήσεων υψηλής ποιότητας. Μια βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα με σχεδιασμό βάσει ανταπόκρισης θα προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία στους επισκέπτες σας. Ενσωματώνοντας μια αποτελεσματική μηχανή κρατήσεων, θα μπορείτε να μετατρέπετε τους online επισκέπτες σε πελάτες του ξενοδοχείου σας και να διασφαλίζετε απευθείας κρατήσεις.

Επιπλέον, θα πρέπει να προωθήσετε το κατάλυμά σας, για να κάνετε τους ταξιδιώτες να σας προσέξουν και να κάνουν κράτηση απευθείας σε εσάς. Το email marketing και οι καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την online φήμη του ξενοδοχείου σας, να οικοδομήσετε ισχυρές σχέσεις με πιστούς πελάτες και να δημιουργήσετε σημαντικό περιεχόμενο SEO. Επίσης, προσφέροντας επιβραβεύσεις και εκπτώσεις σε πιστούς, καθώς και σε νέους πελάτες, θα τους προσελκύσετε στην ιστοσελίδα σας.

Άλλη μία κύρια τάση για το 2020 είναι το metasearch marketing. Στη μελέτη της trivago και της Phocuswright αναφέρεται ότι το metasearch αναμένεται να συνεχίσει να αναπτύσσεται, καθώς τα ανεξάρτητα καταλύματα ενισχύουν τις προσπάθειές τους για περαιτέρω αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Η καταχώριση του ξενοδοχείου σας σε μια μηχανή metasearch θα ενισχύσει την προβολή σας και την απήχησή σας στην online αγορά.

  1. 15/10 23:33

    Ryanair: 14 νέα δρομολόγια στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2020

  2. 15/10 19:40

    Ακαδημία Digital Marketing αποκλειστικά για επαγγελματίες του τουρισμού στην Ελλάδα

  3. 15/10 18:13

    Τι είπε στην απολογία του στη Βουλή ο π.CEO του Thomas Cook

  4. 15/10 17:47

    Ταξίδι-έκπληξη: Πηγαίνουν στο αεροδρόμιο αλλά δεν ξέρουν τον προορισμό- Αυτή τη φορά 500 Γάλλοι βρέθηκαν στην Κρήτη

  5. 15/10 16:47

    Επίσκεψη του υπουργού Τουρισμού στην Κομοτηνή

  6. 15/10 15:34

    Στις 11-13 Οκτωβρίου το Democracy & Spirituality Weekend στην Costa Navarino

  7. 15/10 15:19

    Ικανοποίηση στην Condor για την έγκριση του δανείου

  8. 15/10 15:09

    Λύσεις για τις δομές υγείας των νησιών του Αιγαίου

  9. 15/10 15:06

    Συγχώνευση των Travel Cue Management και Prime Travel

  10. 15/10 14:10

    Κατάρρευση Thomas Cook: Nέες επικρίσεις κατά της κυβέρνησης- Συζητήσεις για την εξαγορά του Thomas Cook’s Nordic

  11. 15/10 13:58

    Απάτη στη Θεσσαλονίκη για πολυτελείς διακοπές από ταξιδιωτικό γραφείο

  12. 15/10 13:45

    Xenia 2019: Οι decision makers του ξενοδοχειακού κλάδου συναντούν τις εταιρείες leaders της αγοράς

  13. 15/10 13:29

    Air Canada: Τέλος το "κυρίες και κύριοι"- Ουδέτερος χαιρετισμός ως προς το φύλο

  14. 15/10 13:20

    Βραβεύθηκαν 47 Γερμανοί επισκέπτες φίλοι της Ρόδου

  15. 15/10 13:17

    Τουρισμός: Ενδιαφέρον των Ιταλών για την Κεντρική Μακεδονία

  16. 15/10 13:11

    Αυξανόμενη ζήτηση για μικροχρηματοδοτήσεις στην Ελλάδα

  17. 15/10 13:01

    +2,5 εκατομμύρια επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια το 9μηνο

  18. 15/10 13:00

    Περισσότεροι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους το α' 6μηνο

  19. 15/10 12:57

    Μ.Κόνσολας | Τουρισμός Υγείας: Πιστοποίηση των παρόχων - Κίνητρα για επενδύσεις- Αναγνώριση Ι.Π. στην Ικαρία

  20. 15/10 12:05

    DRV: Τι ζητούν στα επαγγελματικά ταξίδια οι διευθυντές επιχειρήσεων

  21. 15/10 11:54

    Trivago: Συμβουλές διαχείρισης εσόδων για μικρά και ανεξάρτητα ξενοδοχεία

  22. 15/10 11:35

    Airbnb: Οι 20 προορισμοί με τη μεγαλύτερη αύξηση της ζήτησης το 2020

  23. 15/10 11:33

    Hilton: Αλλαγές στην ηγεσία του τμήματος Μέσης Ανατολής, Αφρικής και Τουρκίας

  24. 15/10 11:13

    Τουρισμός: +6,4% οι αφίξεις στο Μαρόκο το 8μηνο

  25. 15/10 10:14

    Κύπρος: Σε 90 τουριστικές εκθέσεις το Υφυπουργείο Τουρισμού το 2020

  26. 15/10 10:00

    Γερμανικός τουρισμός: Τουριστικοί όμιλοι ερίζουν για τους πελάτες της Thomas Cook

  27. 15/10 09:36

    Θερμαλισμός και Τουρισμός Ευεξίας: Η Ελλάδα μπορεί να μετατραπεί σε ένα Παγκόσμιο Resort Υγείας - medispa

  28. 15/10 09:31

    3,5 εκατ. ευρώ για την προστασία από διάβρωση των ακτών της Πελοποννήσου

  29. 15/10 09:29

    17ο ΥΠΕΡΙΑ Conference για τον Πολιτισμό και τον Τουρισμό στην Αμοργό

  30. 15/10 09:27

    Η Χάλκη στο Ελληνικό Δίκτυο Μικρών Νησιών

  31. 15/10 09:25

    Άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Ζάκυνθο, Πρέβεζα και Κάρπαθο

  32. 15/10 09:23

    Δήμος Καρπενησίου: Διαγωνισμός για την εκμίσθωση ξενώνα

  33. 15/10 09:15

    Ανοιχτή επιστολή τουριστικών γραφείων στη Μέρκελ: Προστατέψτε ταξιδιώτες και γραφεία από τις πτωχεύσεις

  34. 14/10 17:48

    ΕΚΤΕΡ: Έργο αποπεράτωσης και αναβάθμισης ξενοδοχείου στη Θάσο

  35. 14/10 17:17

    Μέτρα του υπουργείου Τουρισμού για την τουριστική ανάπτυξη της Σαμοθράκης

  36. 14/10 17:05

    Flight Network: Η Αθήνα στις 50 πιο όμορφες πόλεις στον κόσμο

  37. 14/10 16:15

    Χαλκιδική: Περιπατητικές διαδρομές με ιστορική και πολιτιστική ταυτότητα στο Δήμο Αριστοτέλη

  38. 14/10 15:37

    Συνάντηση WWF Ελλάς με τον Πρωθυπουργό για το περιβάλλον

  39. 14/10 15:12

    Volotea: Δύο νέα δρομολόγια προς Ηράκλειο και Σαντορίνη το 2020

  40. 14/10 14:14

    Sky Express: Προσφορά σε πτήσεις εσωτερικού

  41. 14/10 14:13

    ICAP: Σταδιακή ενίσχυση της θέσης των Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών

  42. 14/10 14:12

    Mitsis Hotels: Η μεγαλύτερη δενδροφύτευση που έγινε ποτέ στη Ρόδο

  43. 14/10 13:27

    Condor: Η ΕΕ ενέκρινε το δάνειο των 380 εκατ. ευρώ

  44. 14/10 13:15

    Περισσότερα ξενοδοχεία στην Τουρκία από την Marriott

  45. 14/10 13:08

    Υποψήφια Star Ελλάς η Miss Κρήτη 2018 Μαριάννα Περατσάκη

  46. 14/10 13:07

    Γερμανία: Στην RT Reisen όλες οι μετοχές της Thomas Cook Touristik GmbH

  47. 14/10 12:52

    ΕΣΕΕ: Προτάσεις στον κ.Θεοχάρη για την διασύνδεση τουρισμού και εμπορίου

  48. 14/10 12:42

    Γιορτή γεύσεων και παράδοσης στην Αστυπάλαια

  49. 14/10 12:28

    Fraport Greece: Μείωση της επιβατικής κίνησης στα 14 αεροδρόμια τον Σεπτέμβριο

  50. 14/10 12:14

    Οι κορυφαίες πολιτιστικές πόλεις της Ευρώπης - Τι δείχνει έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

  51. 14/10 11:52

    Εντυπωσιακό πέρασμα κρουαζιερόπλοιου από τον Ισθμό- Οι επιβάτες μπορούσαν να αγγίξουν τα τοιχώματα (video)

  52. 14/10 11:51

    Μισθώθηκε το ξενοδοχείο "Πάρνων" στον Άγιο Πέτρο Β.Κυνουρίας

  53. 14/10 11:37

    Διαδρομές Βιβλίου στην Αθήνα

  54. 14/10 11:29

    Τουρισμός | Thomas Cook: 1,3 εκατ. τουρίστες χάνει η Ισπανία τη χειμερινή περίοδο

  55. 14/10 11:14

    Στην Αθήνα, για πρώτη φορά, η ετήσια συνάντηση των διεθνών παρόχων έντυπης πληροφόρησης στους τουρίστες

  56. 14/10 10:56

    Ο ιαματικός τουρισμός θα είναι η 2η μεγαλύτερη βιομηχανία στον κόσμο το 2025

  57. 14/10 10:09

    Σωτήρια λύση για υπό εξαφάνιση πρόβατα στη Κρήτη… και με τουριστικό αντίκτυπο

  58. 14/10 10:06

    Οι ελληνικές επενδύσεις δημιούργησαν 60.000 θέσεις εργασίας στη Βουλγαρία

  59. 14/10 10:01

    Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift στη Ρόδο

  60. 14/10 09:59

    Trivago: Ανοδικά οι on-line τιμές στα ξενοδοχεία της Αθήνας τον Οκτώβριο

  61. 14/10 09:50

    Εγκρίσεις για νέα ξενοδοχεία σε Ξάνθη και Παλαιό Παντελεήμονα

  62. 14/10 09:44

    Προκήρυξη για την εισαγωγή 40 σπουδαστών στη Σχολή Ξεναγών Αθήνας

  63. 13/10 12:56

    Τουρισμός: Ο ισπανικός όμιλος Wamos αγόρασε 62 καταστήματα Neckermann στο Βέλγιο

  64. 13/10 12:49

    Οι μεγάλες επενδύσεις ως καταλύτης για ανάπτυξη – το παράδειγμα της Costa Navarino: Εκδήλωση, παρουσία του Πρωθυπουργού, στην Καλαμάτα

  65. 13/10 12:41

    Η Περιφέρεια Κρήτης στη διεθνή έκθεση Anuga 2019 στη Γερμανία

  66. 13/10 12:34

    Έκθεση ζωγραφικής: Λιβυκό πέλαγος και Αστερούσια “πλημμυρίζουν” την Βασιλική του Αγ. Μάρκου στο Ηράκλειο

  67. 13/10 12:19

    7όροφο κτίριο μετατρέπεται σε τουριστικό κατάλυμα στο κέντρο της Αθήνας

  68. 13/10 12:18

    Νέες ποδηλατικές και ορειβατικές διαδρομές στη Σάμο

  69. 13/10 12:12

    Αγώνας Τρίαθλου Ocean Lava στη Ρόδο

  70. 12/10 12:37

    Ψηφιακό πάρκο πολιτισμού στην Οιχαλία Μεσσηνίας

  71. 12/10 12:33

    Αυξήθηκαν οι εξαγωγές μας στη Γαλλία

  72. 12/10 12:32

    Εκδήλωση για τα μανιτάρια και τα βότανα του Πηλίου

  73. 11/10 19:50

    Kόνσολας: Στις 29 Οκτωβρίου ξεκινούν τα ΙΕΚ του υπουργείου Τουρισμού

  74. 11/10 16:53

    Συνάντηση Κόνσολα- Πλακιωτάκη: Αυξάνεται το κονδύλι για τις άγονες γραμμές- Αναβάθμιση υποδομών για τις κρουαζιέρες

  75. 11/10 15:45

    Ισπανικός τουρισμός: 700 εκατ. ευρώ το πακέτο στήριξης για την κατάρρευση του Thomas Cook

  76. 11/10 15:03

    TUI Αυστρίας: 27 εβδομαδιαίες πτήσεις προς Ελλάδα μέσω της Austrian

  77. 11/10 14:51

    Thomas Cook: Αμυδρές ελπίδες για αποζημιώσεις- τι συζητήθηκε με τη γερμανική δικηγορική εταιρεία

  78. 11/10 14:12

    Περιοδεία για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής σε Μόσχα και Αγία Πετρούπολη

  79. 11/10 13:33

    Στη Σαμοθράκη και Κομοτηνή ο κ.Θεοχάρης

  80. 11/10 13:00

    Brexit: Διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης στους Βρετανούς που ζουν στην Ισπανία

  81. 11/10 12:39

    Αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων στον τουρισμό

  82. 11/10 11:52

    Έρευνα | Τουρισμός: Η κατάρρευση του Thomas Cook δεν θα φέρει το τέλος των οργανωμένων πακέτων

  83. 11/10 11:43

    Περιφέρεια Κ.Μακεδονίας | Τουρισμός: Καινοτόμες δράσεις προβολής της Έδεσσας και των Σερρών

  84. 11/10 11:26

    Ε.Ξ. Ηρακλείου | Πτώχευση Thomas Cook: Συνάντηση σήμερα Παρασκευή με δικηγορικό γραφείο της Γερμανίας

  85. 11/10 10:59

    H Alltours αναλαμβάνει μεγάλη μερίδα ξενοδοχείων της Thomas Cook - Και στην Ελλάδα

  86. 11/10 10:34

    Explorer of the Seas: Κρουαζιέρες σε Ιταλία και ελληνικά νησιά το 2020

  87. 11/10 10:28

    Royal Caribbean: Έρχεται το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το Wonder of the Seas

  88. 11/10 10:09

    Greek Panorama: O εναλλακτικός τουρισμός στην Ελλάδα στο Ζάππειο, 15-16 Νοεμβρίου 2019

  89. 11/10 09:47

    3η Γιορτή Κάστανου στα Αμπελάκια

  90. 11/10 09:41

    Δύο παλαιά Κρητικά έθιμα αναβιώνουν στο Creta Maris Beach Resort

  91. 11/10 09:37

    ΕΟΤ: Προβολή της Χίου στην Ιταλία

  92. 11/10 09:35

    Νέο Μουσείο Ελιάς στο Δήμο Καντάνου-Σελίνου

  93. 11/10 09:32

    WTM: Oδηγίες για όσους ταξιδέψουν στην έκθεση του Λονδίνου με Brexit χωρίς συμφωνία

  94. 11/10 09:30

    Ανάπλαση του παραλιακού μετώπου Λουτρακίου

  95. 11/10 09:24

    Διεθνής Αγώνας Ορεινής Ποδηλασίας στην Κω

  96. 11/10 09:21

    Το 5G και ο προβληματισμός για τα οφέλη του

  97. 10/10 17:53

    O DER Touristik αγόρασε τον t.o. της Τσεχίας Fischer

  98. 10/10 17:15

    Η Βασίλισσα Σοφία στους Λειψούς το 2020

  99. 10/10 17:10

    NEW JOB: Εξωτερικοί πωλητές διαφήμισης

  100. 10/10 17:07

    Συνέδριο ΣΕΤΕ: Βέλτιστες διεθνείς πρακτικές για βιώσιμη ανάπτυξη, διαχείριση προορισμών, καινοτομία