Ξενοδοχεία: Οι κορυφαίες τάσεις και προβλέψεις στη φιλοξενία για το 2020

Α Decrease font Enlarge font
Ξενοδοχεία: Οι κορυφαίες τάσεις και προβλέψεις στη φιλοξενία για το 2020Πηγή φωτο: pixabay.com

Τις τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας για το 2020 αναδεικνύει το businessblog της trivago. Δείτε τις τάσεις...

1. Οι ψηφιακές τεχνολογίες θα συνεχίσουν να μετασχηματίζουν την εμπειρία του πελάτη

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το μέλλον του κλάδου της φιλοξενίας θα κυριαρχείται από τις ψηφιακές τεχνολογίες. Όπως και τα τελευταία χρόνια, οι κινητές συσκευές θα εξακολουθούν να επηρεάζουν τον κλάδο, μαζί με άλλες επαναστατικές τεχνολογίες τις οποίες πολυάριθμες εμπορικές επωνυμίες συνεχίζουν να ενσωματώνουν στις παροχές τους προς τους πελάτες.

Άλλωστε, η επιτυχία των ψηφιακών τεχνολογιών στον κλάδο της φιλοξενίας τα τελευταία χρόνια έχει αποδείξει ότι δεν προϋποθέτουν ανθρώπινη παρέμβαση όλες οι εξαιρετικές εμπειρίες πελάτη. Μερικές φορές, είναι απλώς αποτέλεσμα ομαλής ψηφιακής ενσωμάτωσης.

Ακολουθούν οι τεχνολογίες που αναμένεται ότι θα αφήσουν το στίγμα τους στον κλάδο της φιλοξενίας το 2020:

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων είναι μία από τις μεγαλύτερες τάσεις αναδυόμενης τεχνολογίας στον κόσμο της φιλοξενίας. Όχι μόνο το προσωπικό είναι σε θέση να παρακολουθεί και να διαχειρίζεται πολύτιμους πόρους εντός του ξενοδοχείου, αλλά και οι δυνατότητες του Έξυπνου Ξενοδοχείου επιτρέπουν στους πελάτες και στο προσωπικό να ρυθμίζουν καλύτερα την κατανάλωση ενέργειας και να υποστηρίζουν πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα.

Εξάλλου, η Cognizant επιβεβαιώνει ότι το Διαδίκτυο των πραγμάτων μπορεί να αυξήσει τα έσοδα ενός ξενοδοχείου. Στη μελέτη της με τίτλο Hospitality in the Digital Era, αναφέρει ότι «Πολυάριθμοι ξενοδόχοι που επενδύουν στην επικοινωνία μέσω κινητών συσκευών αναμένουν ότι οι πελάτες θα χρησιμοποιήσουν κινητές συσκευές όχι μόνο για την επιλογή και την πληρωμή του δωματίου, αλλά και ως κλειδί για την πρόσβαση σε παροχές, όπως οι πισίνες και τα σπα». Επιπλέον, με την τεχνολογία ειδοποιήσεων που λειτουργεί μέσω του Διαδικτύου των πραγμάτων αποστέλλονται στα smartphone των πελατών προσφορές σε πραγματικό χρόνο, ενθαρρύνοντας έτσι την πραγματοποίηση περαιτέρω πωλήσεων.

H τεχνητή νοημοσύνη

Άλλη μία τεχνολογία με την οποία πειραματίζονται πολλοί ξενοδόχοι είναι η τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τους ξενοδόχους να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες με πολλούς τρόπους. Από τη χρήση chatbot τεχνητής νοημοσύνης έως τη χρήση ρομπότ στα γκισέ check-in των ξενοδοχείων ή για το room service, τα ξενοδοχεία κατευθύνονται προς την πελατοκεντρική φιλοξενία. Η Oracle Hospitality, αναφερόμενη στην αξία των συσκευών με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης στα ξενοδοχειακά περιβάλλοντα, επισημαίνει: «Κάτι περισσότερο από μια υπόσχεση, η τεχνητή νοημοσύνη έχει αποδειχθεί ότι μειώνει κατακόρυφα την ανάγκη για ανθρώπινη υποστήριξη σε ό,τι αφορά τη διαχείριση και επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν συνήθως κατά τη διαμονή ενός πελάτη.»

Εικονική πραγματικότητα

Η εικονική πραγματικότητα χρησιμοποιείται από ξενοδόχους για τον συνδυασμό του ψηφιακού και του συμβατικού κόσμου με στόχο τη δημιουργία ενός καθηλωτικού κόσμου για τους πελάτες τους. Όχι μόνο καθιστά πιο απρόσκοπτη την ταξιδιωτική εμπειρία για τον πελάτη, αλλά τον ψυχαγωγεί κιόλας, με αποτέλεσμα οι εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας να είναι πολύ δημοφιλείς. Σύμφωνα με την Adobe Digital Insights, «Τουλάχιστον οκτώ από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία έχουν θέσει σε δοκιμή κάποιου είδους εμπειρία εικονικής πραγματικότητας». Και αυτή η τάση αναμένεται να αναπτυχθεί, καθώς ξενοδοχεία ανά τον κόσμο αναζητούν ποικίλους τρόπους ενσωμάτωσης της εικονικής πραγματικότητας στην εμπειρία των πελατών τους. Ορισμένοι από αυτούς τους τρόπους είναι η πραγματοποίηση εικονικών περιηγήσεων τοποθετώντας τους χρήστες σε προσομοίωση του ξενοδοχείου και παρέχοντάς τους εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας με τη μορφή αφηγήσεων στα δωμάτια.

Αναγνώριση προσώπου

Η αναγνώριση προσώπου είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιείται ευρέως στα αεροδρόμια και βρίσκει πλέον τον δρόμο της στα ξενοδοχεία. Συμβάλλει στην επιτάχυνση της διαδικασίας check-in και αρέσει ιδιαιτέρως στους τακτικούς και τους business ταξιδιώτες. Ωστόσο, αυτό το σύστημα έχει περιορισμούς σε ό,τι αφορά τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων. Εάν σκοπεύετε να ενσωματώσετε τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου στο ξενοδοχείο σας, θα πρέπει πρώτα να ελέγξετε τους νόμους προστασίας δεδομένων που ισχύουν στην περιοχή σας.

2. Τα ξενοδοχεία θα καθορίσουν τον online χαρακτήρα τους

Χάρη στην αυξημένη κοινωνική δικτύωση μεταξύ των καταναλωτών και την επιρροή των ιστοσελίδων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχει καταστεί επιχειρηματική αναγκαιότητα για τα ξενοδοχεία να αποκτήσουν παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για να προλαβαίνουν τους καταναλωτές τους, τα ξενοδοχεία θα πρέπει συνεχώς να δημοσιεύουν κατάλληλο περιεχόμενο και να ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές τους. Εκτός αυτού, θα πρέπει να διαθέτουν εξειδικευμένες ομάδες που θα παρακολουθούν σε καθημερινή βάση τις κριτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα διασφαλίζουν την άμεση ανταπόκριση σε τυχόν ζητήματα και σχόλια των πελατών.

Πέρα από τις παραπάνω πρωτοβουλίες, κατά το επόμενο έτος εμπορικές επωνυμίες του κλάδου της φιλοξενίας αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους και να καθορίσουν τη δική τους online προσωπικότητα για βελτιωμένη επικοινωνία.

Ολοένα και περισσότερες εμπορικές επωνυμίες θα επιχειρήσουν να μην πωλούν απλώς ένα δωμάτιο, αλλά μια ιστορία: μια ιστορία που δημιουργεί συναίσθημα.

Τα ξενοδοχεία χρειάζονται αξιομνημόνευτο περιεχόμενο με την επωνυμία τους, ώστε να αφηγηθούν μια ιστορία με αποτελεσματικότητα και αντίκτυπο. Ένα παράδειγμα τέτοιου περιεχομένου είναι η κοινοποίηση των εμπειριών από ανθρώπους που διαμένουν στο ξενοδοχείο, επικεντρώνοντας στη διακόσμηση, τις γαστριμαργικές απολαύσεις και τις παροχές. Άλλη μια εύκολα υλοποιήσιμη λύση είναι η διαμόρφωση γύρω από το κατάλυμα πολλαπλών σκηνικών που προσφέρονται για δημοσίευση στο Instagram ή κοινωνικών χώρων που ενθαρρύνουν τη λήψη φωτογραφιών, με σχετικό hashtag. 

3. Οι ταξιδιώτες θα αναζητούν πολιτισμικά καθηλωτικές εμπειρίες

Το ενδιαφέρον των καταναλωτών μετατοπίζεται και ο σημερινός ταξιδιώτης αποζητεί εμπειρίες αντί για αγαθά και παροχές. Πράγματι, ποσοστό 67% των ταξιδιωτών υψηλού εισοδήματος θα προτιμούσαν να δαπανήσουν τα χρήματά τους σε δραστηριότητες παρά σε ένα καλύτερο δωμάτιο ξενοδοχείου, όπως επισημαίνει η Skift.

Τα τελευταία χρόνια, είδαμε την άνοδο των καταλυμάτων που απευθύνονται σε εξειδικευμένα μερίδια της αγοράς. Στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν ταξιδιώτες προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες πελατών, τα ξενοδοχεία μετατράπηκαν σε εγκαταστάσεις παροχών για εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς. Προσφέρουν πλέον ειδικές υπηρεσίες, όπως χαλαρωτικές αποδράσεις, θεραπείες ευεξίας, περιπετειώδεις διακοπές κ.λπ.

Το 2020 θα σημειωθεί ιδιαίτερη αύξηση στον αριθμό των πελατών που επιζητούν μοναδικές τοπικές εμπειρίες. Για να επιτύχουν σε αυτόν τον κλάδο, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να σχεδιάσουν συναρπαστικές τοπικές, καθώς και εξατομικευμένες, εμπειρίες για τους πελάτες τους. Η BCG αναφέρει: «Έως το 2024, οι πολυτελείς εξατομικευμένες παροχές και εμπειρίες εκτιμάται ότι θα αποτελέσουν μια αγορά αξίας 1.260 δισεκατομμυρίων ευρώ, σημειώνοντας αύξηση από τα 845 δισεκατομμύρια ευρώ το 2015».

Λόγω αυτού, η προώθηση και η διαχείριση προορισμού θα καταστούν κορυφαία προτεραιότητα για τους περισσότερους ξενοδόχους.

Η Cvent προτείνει τη δημιουργία εξειδικευμένων εκδρομών αντί της απλής παρουσίασης των σημείων ενδιαφέροντος, διαμορφώνοντας εξατομικευμένα προγράμματα με βάση τα ενδιαφέροντα του επισκέπτη ή κατά περιοχή. Εκτός από τις επισκέψεις στα αξιοθέατα, το φαγητό θα διαδραματίσει επίσης σημαντικό ρόλο στην προβολή του πολιτισμού και της κληρονομιάς της περιοχής. Προκειμένου να παρέχουν τοπικές εμπειρίες, τα ξενοδοχεία θα αφήσουν κατά μέρος τα τυποποιημένα μενού τους, για να προσφέρουν πιο αυθεντικά και ενδιαφέροντα τοπικά πιάτα. Επίσης, οι παραδοσιακές συνταγές θα εκτελούνται με τη χρήση τοπικών και φρέσκων προϊόντων και υγιεινών συστατικών. Άλλοι τρόποι προβολής της τοπικής κουζίνας είναι η διοργάνωση γαστρονομικών εκδηλώσεων ή περιηγήσεων γευσιγνωσίας και η πραγματοποίηση μαθημάτων ή επιδείξεων μαγειρικής. Μπορείτε επίσης να προσδώσετε περισσότερη αυθεντικότητα στους κοινόχρηστους χώρους και στα δωμάτια του ξενοδοχείου μέσω τοπικών στοιχείων, έργων τέχνης και υλικών.

4. Τα ξενοδοχεία θα υποστηρίξουν τη βιωσιμότητα

Η βιωσιμότητα θα αποτελέσει παράγοντα-κλειδί στην επιτυχημένη διαχείριση της εμπορικής επωνυμίας των ξενοδοχείων, καθώς είναι ένα από τα πιο σημαντικά παγκόσμια ζητήματα που αντιμετωπίζει αυτήν τη στιγμή ο πλανήτης. Και τα ξενοδοχεία θα εντείνουν τις προσπάθειές τους για την επίτευξη της βιωσιμότητας, προκειμένου να ενισχύσουν τις πρωτοβουλίες τους στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και να εμπνεύσουν εμπιστοσύνη.

Η βιωσιμότητα ευνοεί και τον πλανήτη και την αύξηση των κερδών, καθώς η περιβαλλοντική ευθύνη κερδίζει συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις των πελατών.

Η Cognizant καταλήγει ότι «Οι πελάτες είναι ολοένα και πιο πρόθυμοι να αναλάβουν το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί σε ό,τι αφορά τη βιωσιμότητα, υποστηρίζοντας καμπάνιες για την επαναχρησιμοποίηση των πετσετών και τη λιγότερο συχνή αλλαγή κλινοσκεπασμάτων». Εκτός αυτού, τα ξενοδοχεία επιβραβεύονται επίσης μέσω πολιτικών μείωσης φόρων και προγραμμάτων εξοικονόμησης ενέργειας.

Οι «πράσινες» καμπάνιες που θα εξετάσουν προς υλοποίηση τα ξενοδοχεία είναι η συμμόρφωση με τις παγκόσμιες εκπομπές άνθρακα, η μείωση των αποβλήτων, η μείωση της χρήσης πλαστικού και η εξοικονόμηση νερού. Όπως επισημάνθηκε παραπάνω, τα έξυπνα κτήρια που θα συμβάλλουν στην ψηφιοποίηση των ξενοδοχειακών παροχών θα οδηγήσουν επίσης σε χαμηλότερο κόστος ενέργειας. 

5. Τα ξενοδοχεία θα εστιάσουν στην προσέλκυση απευθείας κρατήσεων

Το 2020 οι επιχειρήσεις θα δαπανούν περισσότερο χρόνο, χρήματα και προσπάθεια για την καθιέρωση της εμπορικής τους επωνυμίας στη συνείδηση των καταναλωτών και την απόκτηση πιστών πελατών, με στόχο την αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Η trivago και η Phocuswright, στη μελέτη τους με τίτλο Independent Lodging Market study, αποκάλυψαν ότι τα ανεξάρτητα καταλύματα επιθυμούν διακαώς να πραγματοποιούν πωλήσεις απευθείας στον πελάτη.

Θα πρέπει πρωτίστως να εστιάσετε στη δημιουργία μιας καλοσχεδιασμένης ιστοσελίδας και μιας μηχανής κρατήσεων υψηλής ποιότητας. Μια βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα με σχεδιασμό βάσει ανταπόκρισης θα προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία στους επισκέπτες σας. Ενσωματώνοντας μια αποτελεσματική μηχανή κρατήσεων, θα μπορείτε να μετατρέπετε τους online επισκέπτες σε πελάτες του ξενοδοχείου σας και να διασφαλίζετε απευθείας κρατήσεις.

Επιπλέον, θα πρέπει να προωθήσετε το κατάλυμά σας, για να κάνετε τους ταξιδιώτες να σας προσέξουν και να κάνουν κράτηση απευθείας σε εσάς. Το email marketing και οι καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την online φήμη του ξενοδοχείου σας, να οικοδομήσετε ισχυρές σχέσεις με πιστούς πελάτες και να δημιουργήσετε σημαντικό περιεχόμενο SEO. Επίσης, προσφέροντας επιβραβεύσεις και εκπτώσεις σε πιστούς, καθώς και σε νέους πελάτες, θα τους προσελκύσετε στην ιστοσελίδα σας.

Άλλη μία κύρια τάση για το 2020 είναι το metasearch marketing. Στη μελέτη της trivago και της Phocuswright αναφέρεται ότι το metasearch αναμένεται να συνεχίσει να αναπτύσσεται, καθώς τα ανεξάρτητα καταλύματα ενισχύουν τις προσπάθειές τους για περαιτέρω αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Η καταχώριση του ξενοδοχείου σας σε μια μηχανή metasearch θα ενισχύσει την προβολή σας και την απήχησή σας στην online αγορά.

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 31/05 14:22

    DER Touristik: Δωρεάν διαμονή στα παιδιά της οικογένειας στα ξενοδοχεία Iberostar

  2. 31/05 13:08

    Αυτή είναι η ΚΥΑ για τα υγειονομικά πρωτόκολλα των τουριστικών επιχειρήσεων

  3. 31/05 12:43

    Πώς είναι σήμερα το σπίτι του «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα»

  4. 31/05 12:39

    Η άγνωστη και εξωτική παραλία στην Εύβοια με τη λιμνούλα

  5. 31/05 12:30

    1 στους 3 Γερμανούς σχεδιάζει διακοπές στη χώρα του

  6. 31/05 12:26

    Δανία: Δέχεται τουρίστες με κράτηση 6 διανυκτερεύσεων από συγκεκριμένες χώρες, αλλά όχι στην πρωτεύουσα

  7. 31/05 12:13

    Ρουμανία: Ανοίγουν τα περισσότερα εποχικά ξενοδοχεία της Μαύρης Θάλασσας

  8. 31/05 11:53

    Υπουργείο Εξωτερικών: Διευκρινίσεις για τα τεστ στις αεροπορικές αφίξεις

  9. 30/05 13:11

    Εγκύκλιος: Λήψη μέτρων πρόληψης της νόσου των λεγεωνάριων και στα ξενοδοχεία

  10. 30/05 13:06

    Ελεγκτικό Συνέδριο: Παράνομη η απόκτηση μετοχών της Air France-KLM το 2019 από το ολλανδικό κράτος

  11. 30/05 13:00

    Κορωνοϊός: Δίοδο για τους Βρετανούς τουρίστες αναζητεί η Πορτογαλία

  12. 30/05 12:45

    Λιμένι: Το πανέμορφο πέτρινο χωριό με τα κρυστάλλινα νερά

  13. 30/05 12:43

    Ναυάγιο: Η διάσημη παραλία και η ιστορία του ονόματός της

  14. 30/05 12:34

    Περικλής Αντωνίου: Το ΤΕΠΙΧ ΙΙ δεν καλύπτει τα ξενοδοχεία για κεφάλαια κίνησης

  15. 30/05 12:24

    Ποιες τουριστικές επιχειρήσεις επανεκκινούν την Δευτέρα 1η Ιουνίου

  16. 30/05 12:14

    Θεοχάρης- Κόνσολας: Ξανα-ανοίγει όλη η χώρα με τις ίδιες προϋποθέσεις

  17. 30/05 12:11

    Αναθεώρηση αεροπορικών οδηγιών για πτήσεις εξωτερικού προς τη χώρα μας

  18. 30/05 12:10

    Δευτέρα ανοίγουμε και δεν έχουμε πάρει ακόμη «αριθμό πρωτοκόλλου λειτουργίας»

  19. 29/05 17:37

    airBaltic: Πώς διαμορφώνεται μέχρι στιγμής το πτητικό πρόγραμμα για Ελλάδα

  20. 29/05 17:30

    Έρευνα | Οι καλύτερες και οι χειρότερες αεροπορικές εταιρίες στις επιστροφές χρημάτων

  21. 29/05 16:51

    Ισπανία: Εντοπίστηκαν τα πρώτα «εισαγόμενα» κρούσματα κορωνοϊού μετά το lockdown

  22. 29/05 16:46

    Ο Χάρης Θεοχάρης στο CNN: Έχουμε ένα πλήρες πρόγραμμα για να διασφαλίσουμε τα ταξίδια χωρίς ρίσκο

  23. 29/05 16:36

    Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: Στοχευμένες καμπάνιες σε ξένες τουριστικές αγορές

  24. 29/05 16:25

    National Geographic Traveler-Italia: Ύμνοι για Σύρο, Τήνο, Μήλο και Σέριφο

  25. 29/05 16:08

    Πορτογαλία: Τουριστική πόλη εξετάζει τους κατοίκους για κορωνοϊό, για να φέρει πίσω τους επισκέπτες

  26. 29/05 15:29

    Ryanair: Το πρόγραμμα πτήσεων Πολωνία – Ελλάδα από τον Ιούλιο

  27. 29/05 15:01

    Τέλος οι βεβαιώσεις διέλευσης σε ταξιδιώτες από το Ην. Βασίλειο προς την Ελλάδα μέσω transit

  28. 29/05 14:54

    City Contact Webinar: Tη Δευτέρα 1 Ιουνίου ζωντανά 4:00 μ.μ. συζήτηση με θέμα: "Η διανομή των ενημερωτικών εντύπων στο άνοιγμα των ξενοδοχείων"

  29. 29/05 14:23

    WTTC: Μέτρα στις αερομεταφορές, τους t.o’s και τις εκδηλώσεις για ασφαλή ταξίδια στη νέα κανονικότητα

  30. 29/05 13:06

    Τ. γραφεία Γερμανίας: Η Ελλάδα συνεχίζει να ενδιαφέρει παρά τη δραματική κατάσταση στις πωλήσεις

  31. 29/05 13:04

    Τουρισμός: Αυτές είναι οι 29 χώρες με τις οποίες ανοίγουν τα σύνορα στις 15 Ιουνίου προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  32. 29/05 12:49

    Wizz Air: Πτήσεις από Λονδίνο προς Κέρκυρα, Ηράκλειο, Ρόδο και Ζάκυνθο τον Ιούλιο, εάν αρθούν οι περιορισμοί

  33. 29/05 12:06

    Τροπολογία: Ποια μέτρα προβλέπονται για τους εργαζόμενους στον τουρισμό

  34. 29/05 11:39

    Μelia Hotels: Δείτε πώς εφαρμόζονται τα υγειονομικά πρωτόκολλα στα ξενοδοχεία της (video)

  35. 29/05 11:08

    Γερμανικός Τύπος: Ελπιδοφόρα μηνύματα για τον τουρισμό από την Ελλάδα

  36. 29/05 10:50

    Μια αισιόδοξη ματιά για τη σεζόν που ξεκινά

  37. 29/05 10:46

    Ο Έλληνας στο επίκεντρο του προγράμματος τουριστικής προβολής των Κυθήρων

  38. 29/05 10:43

    Πορτογαλία: Περιοριστικά μέτρα κατά την άφιξη – αναχώρηση τουριστών και διαγνωστικά τεστ

  39. 29/05 10:40

    Κορωνοϊός: Πώς θα μείνουμε ασφαλείς στην καθημερινότητά μας

  40. 29/05 10:40

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Ζάκυνθο, Αστυπάλαια, Κάρπαθο και Χανιά

  41. 29/05 10:39

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Καλαμπάκα, Πύργο και Ναύπακτο

  42. 29/05 10:36

    Αυξάνονται οι ηλεκτρονικές παραγγελίες στο Ηνωμένο Βασίλειο

  43. 29/05 09:47

    Το μέρος στην Αττική που μπορεί να δεις ακόμη και φλαμίνγκο

  44. 29/05 09:44

    Η περιοχή στην Αττική που λέγεται ότι κατοικούσε η Νέμεσις

  45. 29/05 09:25

    Η πρόεδρος και ο γ.γ. της ΕΞΑ-ΑΑ στο Tornos News Live: Θέλουμε να ανοίξουμε τα ξενοδοχεία, αλλά όλοι περιμένουμε διεκρινίσεις για τα υγειονομικά και τα εργασιακά

  46. 29/05 00:07

    Η Lufthansa διπλασιάζει από τα μέσα Ιουνίου τις πτήσεις για Αθήνα από Φρανκφούρτη και Μόναχο

  47. 28/05 17:56

    O κ.Θεοχάρης παρέδωσε στον ΠΟΤ την «Λευκή Βίβλο για την Αντιμετώπιση των Συνεπειών του Κορωνοϊού»

  48. 28/05 17:51

    Aegean: "Προχωράμε βασιζόμενοι κυρίως στις δικές μας δυνάμεις, στους δικούς μας ανθρώπους"

  49. 28/05 14:58

    Επιχορηγήσεις σε φορείς και σωματεία για δράσεις τουριστικής προβολής

  50. 28/05 14:42

    Μέτρα ύψους 115 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των αερομεταφορών

  51. 28/05 14:41

    Expedia Group: Συμβολή στην ανάκαμψη των συνεργατών του με 275 εκατ. δολάρια

  52. 28/05 13:40

    Νέα προβολή της Τήνου στην αγορά της Ινδίας

  53. 28/05 13:24

    Δήλωση Χατζηιωάννου για τη μείωση του προσωπικού της easyjet

  54. 28/05 13:15

    Μ.Κόνσολας: «Επικίνδυνοι και ανεπαρκείς όσοι διακινούν σενάρια περί επικινδυνότητας των νησιών μας»

  55. 28/05 13:10

    Γερμανία: Οι ταξιδιώτες θα μπορούν να επιστρέφουν τα βάουτσερ

  56. 28/05 12:10

    WTTC: Το πρώτο σήμα στον παγκόσμιο τουρισμό που εγγυάται την υγειονομική ασφάλεια των επιχειρήσεων

  57. 28/05 12:09

    Χάρης Θεοχάρης: Δεν θα υπάρξουν άσπρες και μαύρες λίστες χωρών

  58. 28/05 11:49

    Γιατί δεν αυξάνονται τα κρούσματα με τη χαλάρωση των μέτρων;

  59. 28/05 11:33

    Η Lidl εγκαταλείπει τη δραστηριότητα διακοπών και απομακρύνει τους 2 τουρ οπερέιτορ

  60. 28/05 11:32

    Σημαντική διάκριση: Ελληνική η ασφαλέστερη παραλία της Ευρώπης

  61. 28/05 11:29

    Πέντε καταγάλανες παραλίες για να κάνεις μπάνιο δίπλα στην Αθήνα

  62. 28/05 11:18

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων: Ενημέρωση για τα πρωτόκολλα

  63. 28/05 10:27

    Γερμανικός Τύπος: Οι Έλληνες τα κατάφεραν καλά- 5 ελληνικά νησιά προτείνει το Focus στους Γερμανούς

  64. 28/05 10:16

    Το AthensWas Hotel ανοίγει την 1η Ιουνίου

  65. 28/05 10:13

    H Σέριφος "θα μείνει μεταξύ μας"

  66. 28/05 10:11

    ΕΤΑΔ: Διευκρινίσεις για την ακυρωτική απόφαση του ΣτΕ σχετικά με την μεταβίβαση 10.119 ακινήτων του Δημοσίου

  67. 28/05 10:07

    H Σλοβενία επιτρέπει στους τουρίστες απ΄ όλη την Ευρώπη να εισέλθουν στη χώρα με επιβεβαίωση κράτησης

  68. 28/05 10:02

    Δυνατότητα και για τουριστικά καταλύματα σε ακίνητο της HBH Επενδύσεων στην Πειραιώς

  69. 28/05 10:00

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Πάρο, Χανιά και Ζάκυνθο

  70. 28/05 09:58

    Ενισχύσεις για νέα ξενοδοχεία σε Σαντορίνη, Μύκονο και Κεφαλονιά

  71. 28/05 09:57

    Η επόμενη μέρα: Η Επιτροπή Τουρισμού Δήμου Κατερίνης και η Επιτροπή ορειβατικών δραστηριοτήτων Δήμου Ξάνθης

  72. 27/05 17:40

    Κομισιόν: Ταμείο Ανάκαμψης με προίκα 750 δις ευρώ- ποιο ποσό αναλογεί στην Ελλάδα

  73. 27/05 17:31

    Το Εποπτικό Συμβούλιο της Lufthansa αναβάλλει την Γενική Συνέλευση για το πακέτο διάσωσης

  74. 27/05 17:18

    Στις 25 Ιουνίου η Τακτική ΓΣ και οι εκλογές στον ΣΕΤΕ - Τι δηλώνει ο κ.Ρέτσος

  75. 27/05 17:04

    Μια κατηγορία όλη η Ελλάδα ως προς την επικινδυνότητα μετάδοσης του ιού

  76. 27/05 16:48

    «Θα έχουμε πάντα την Αθήνα»: Έξι διάσημες προσωπικότητες μιλούν σε podcast για την πόλη

  77. 27/05 16:40

    Ε.Ξ. Ηρακλείου: Άνοιγμα του αεροδρομίου Ηρακλείου στις 15 Ιουνίου

  78. 27/05 16:20

    Tornos News Live: Την Πέμπτη 28 Μαΐου ζωντανά 4:00 μ.μ. συζήτηση για την επαναλειτουργία των ξενοδοχείων της Αθήνας

  79. 27/05 16:18

    ΙΝΣΕΤΕ: H χαρτογράφηση των αγορών εισερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα στην εποχή του κορωνοϊού

  80. 27/05 15:14

    Σε καθεστώς πτώχευσης η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία στη Ν. Αμερική

  81. 27/05 14:56

    Πώς θα λειτουργήσει διάσημη παραλία της Αττάλειας – Διαχωριστικά και ζώνες για κοινωνική αποστασιοποίηση

  82. 27/05 14:45

    Με γνώμονα την ασφάλεια και την υγεία εκθετών και επισκεπτών η φετινή ΔΕΘ

  83. 27/05 14:39

    Aegean: Από τις 15 Ιουνίου απευθείας συνδέσεις της Θεσσαλονίκη με 6 προορισμούς του εξωτερικού

  84. 27/05 13:51

    Τοrnos News Webinar / Τουρισμός / Τουρς και δραστηριότητες στην Ελλάδα: H μείωση του 2020 δεν θα είναι καταστροφική

  85. 27/05 13:33

    Η Κύπρος θα καλύπτει το κόστος περίθαλψης και διαμονής τουριστών με κορωνοϊό

  86. 27/05 13:10

    Δειγματοληπτικά τεστ στους τουρίστες- τηλεδιάσκεψη με τους ηγέτες 7 χωρών

  87. 27/05 12:45

    ATOR: Τα ταξίδια των Ρώσων στο εξωτερικό θα ξεκινήσουν πριν το φθινόπωρο

  88. 27/05 12:18

    H Domotel Hotels & Resorts ανοίγει όλα τα ξενοδοχεία της

  89. 27/05 12:05

    Δωρεάν τεστ κορωνοϊού στους τουρίστες προσφέρει η Μαδέρα

  90. 27/05 11:58

    Μ.Κόνσολας:Το Υπουργείο Τουρισμού ουδέποτε διαχώρισε τα νησιά σε κατηγορίες, ως προς την επικινδυνότητά τους

  91. 27/05 11:53

    Αβέβαιη η άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών για τους Γερμανούς στις 15 Ιουνίου

  92. 27/05 11:02

    Το ελληνικό νησί με τα εντυπωσιακά χωριά-λαβύρινθους

  93. 27/05 10:57

    Η γαλάζια παραλία στην Πελοπόννησο που την ξέρουν μόνο οι ντόπιοι

  94. 27/05 10:49

    Την στήριξη του ιαματικού τουρισμού και των Λουτροπόλεων ζητούν 3 βουλευτές της ΝΔ στη Φθιώτιδα

  95. 27/05 10:43

    Τ.Ο. Πελοποννήσου: Τηλεκατάρτιση στα υγειονομικά πρωτόκολλα για τα ξενοδοχεία

  96. 27/05 10:28

    Hellenic Seaplanes: Αναβαθμίζει την ασφάλεια στα υδατοδρόμια με έξυπνα κράνη

  97. 27/05 10:26

    Όλες οι λεπτομέρειες της συμφωνίας για την κρατική διάσωση της Lufthansa

  98. 27/05 10:11

    Δήμος Γόρτυνας: Διαγωνισμός για την μίσθωση τουριστικού περιπτέρου σε αρχαιολογικό χώρο

  99. 27/05 10:09

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Κέρκυρα, Νάξο και Ρέθυμνο

  100. 27/05 10:07

    Madrid Nuevo Norte: Προς έγκριση το μεγαλύτερο έργο ανάπλασης αστικής περιοχής στην Ευρώπη