Ξενοδοχεία: Οι κορυφαίες τάσεις και προβλέψεις στη φιλοξενία για το 2020

Α Decrease font Enlarge font
Ξενοδοχεία: Οι κορυφαίες τάσεις και προβλέψεις στη φιλοξενία για το 2020Πηγή φωτο: pixabay.com

Τις τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας για το 2020 αναδεικνύει το businessblog της trivago. Δείτε τις τάσεις...

1. Οι ψηφιακές τεχνολογίες θα συνεχίσουν να μετασχηματίζουν την εμπειρία του πελάτη

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το μέλλον του κλάδου της φιλοξενίας θα κυριαρχείται από τις ψηφιακές τεχνολογίες. Όπως και τα τελευταία χρόνια, οι κινητές συσκευές θα εξακολουθούν να επηρεάζουν τον κλάδο, μαζί με άλλες επαναστατικές τεχνολογίες τις οποίες πολυάριθμες εμπορικές επωνυμίες συνεχίζουν να ενσωματώνουν στις παροχές τους προς τους πελάτες.

Άλλωστε, η επιτυχία των ψηφιακών τεχνολογιών στον κλάδο της φιλοξενίας τα τελευταία χρόνια έχει αποδείξει ότι δεν προϋποθέτουν ανθρώπινη παρέμβαση όλες οι εξαιρετικές εμπειρίες πελάτη. Μερικές φορές, είναι απλώς αποτέλεσμα ομαλής ψηφιακής ενσωμάτωσης.

Ακολουθούν οι τεχνολογίες που αναμένεται ότι θα αφήσουν το στίγμα τους στον κλάδο της φιλοξενίας το 2020:

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων είναι μία από τις μεγαλύτερες τάσεις αναδυόμενης τεχνολογίας στον κόσμο της φιλοξενίας. Όχι μόνο το προσωπικό είναι σε θέση να παρακολουθεί και να διαχειρίζεται πολύτιμους πόρους εντός του ξενοδοχείου, αλλά και οι δυνατότητες του Έξυπνου Ξενοδοχείου επιτρέπουν στους πελάτες και στο προσωπικό να ρυθμίζουν καλύτερα την κατανάλωση ενέργειας και να υποστηρίζουν πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα.

Εξάλλου, η Cognizant επιβεβαιώνει ότι το Διαδίκτυο των πραγμάτων μπορεί να αυξήσει τα έσοδα ενός ξενοδοχείου. Στη μελέτη της με τίτλο Hospitality in the Digital Era, αναφέρει ότι «Πολυάριθμοι ξενοδόχοι που επενδύουν στην επικοινωνία μέσω κινητών συσκευών αναμένουν ότι οι πελάτες θα χρησιμοποιήσουν κινητές συσκευές όχι μόνο για την επιλογή και την πληρωμή του δωματίου, αλλά και ως κλειδί για την πρόσβαση σε παροχές, όπως οι πισίνες και τα σπα». Επιπλέον, με την τεχνολογία ειδοποιήσεων που λειτουργεί μέσω του Διαδικτύου των πραγμάτων αποστέλλονται στα smartphone των πελατών προσφορές σε πραγματικό χρόνο, ενθαρρύνοντας έτσι την πραγματοποίηση περαιτέρω πωλήσεων.

H τεχνητή νοημοσύνη

Άλλη μία τεχνολογία με την οποία πειραματίζονται πολλοί ξενοδόχοι είναι η τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τους ξενοδόχους να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες με πολλούς τρόπους. Από τη χρήση chatbot τεχνητής νοημοσύνης έως τη χρήση ρομπότ στα γκισέ check-in των ξενοδοχείων ή για το room service, τα ξενοδοχεία κατευθύνονται προς την πελατοκεντρική φιλοξενία. Η Oracle Hospitality, αναφερόμενη στην αξία των συσκευών με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης στα ξενοδοχειακά περιβάλλοντα, επισημαίνει: «Κάτι περισσότερο από μια υπόσχεση, η τεχνητή νοημοσύνη έχει αποδειχθεί ότι μειώνει κατακόρυφα την ανάγκη για ανθρώπινη υποστήριξη σε ό,τι αφορά τη διαχείριση και επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν συνήθως κατά τη διαμονή ενός πελάτη.»

Εικονική πραγματικότητα

Η εικονική πραγματικότητα χρησιμοποιείται από ξενοδόχους για τον συνδυασμό του ψηφιακού και του συμβατικού κόσμου με στόχο τη δημιουργία ενός καθηλωτικού κόσμου για τους πελάτες τους. Όχι μόνο καθιστά πιο απρόσκοπτη την ταξιδιωτική εμπειρία για τον πελάτη, αλλά τον ψυχαγωγεί κιόλας, με αποτέλεσμα οι εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας να είναι πολύ δημοφιλείς. Σύμφωνα με την Adobe Digital Insights, «Τουλάχιστον οκτώ από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία έχουν θέσει σε δοκιμή κάποιου είδους εμπειρία εικονικής πραγματικότητας». Και αυτή η τάση αναμένεται να αναπτυχθεί, καθώς ξενοδοχεία ανά τον κόσμο αναζητούν ποικίλους τρόπους ενσωμάτωσης της εικονικής πραγματικότητας στην εμπειρία των πελατών τους. Ορισμένοι από αυτούς τους τρόπους είναι η πραγματοποίηση εικονικών περιηγήσεων τοποθετώντας τους χρήστες σε προσομοίωση του ξενοδοχείου και παρέχοντάς τους εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας με τη μορφή αφηγήσεων στα δωμάτια.

Αναγνώριση προσώπου

Η αναγνώριση προσώπου είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιείται ευρέως στα αεροδρόμια και βρίσκει πλέον τον δρόμο της στα ξενοδοχεία. Συμβάλλει στην επιτάχυνση της διαδικασίας check-in και αρέσει ιδιαιτέρως στους τακτικούς και τους business ταξιδιώτες. Ωστόσο, αυτό το σύστημα έχει περιορισμούς σε ό,τι αφορά τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων. Εάν σκοπεύετε να ενσωματώσετε τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου στο ξενοδοχείο σας, θα πρέπει πρώτα να ελέγξετε τους νόμους προστασίας δεδομένων που ισχύουν στην περιοχή σας.

2. Τα ξενοδοχεία θα καθορίσουν τον online χαρακτήρα τους

Χάρη στην αυξημένη κοινωνική δικτύωση μεταξύ των καταναλωτών και την επιρροή των ιστοσελίδων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχει καταστεί επιχειρηματική αναγκαιότητα για τα ξενοδοχεία να αποκτήσουν παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για να προλαβαίνουν τους καταναλωτές τους, τα ξενοδοχεία θα πρέπει συνεχώς να δημοσιεύουν κατάλληλο περιεχόμενο και να ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές τους. Εκτός αυτού, θα πρέπει να διαθέτουν εξειδικευμένες ομάδες που θα παρακολουθούν σε καθημερινή βάση τις κριτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα διασφαλίζουν την άμεση ανταπόκριση σε τυχόν ζητήματα και σχόλια των πελατών.

Πέρα από τις παραπάνω πρωτοβουλίες, κατά το επόμενο έτος εμπορικές επωνυμίες του κλάδου της φιλοξενίας αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους και να καθορίσουν τη δική τους online προσωπικότητα για βελτιωμένη επικοινωνία.

Ολοένα και περισσότερες εμπορικές επωνυμίες θα επιχειρήσουν να μην πωλούν απλώς ένα δωμάτιο, αλλά μια ιστορία: μια ιστορία που δημιουργεί συναίσθημα.

Τα ξενοδοχεία χρειάζονται αξιομνημόνευτο περιεχόμενο με την επωνυμία τους, ώστε να αφηγηθούν μια ιστορία με αποτελεσματικότητα και αντίκτυπο. Ένα παράδειγμα τέτοιου περιεχομένου είναι η κοινοποίηση των εμπειριών από ανθρώπους που διαμένουν στο ξενοδοχείο, επικεντρώνοντας στη διακόσμηση, τις γαστριμαργικές απολαύσεις και τις παροχές. Άλλη μια εύκολα υλοποιήσιμη λύση είναι η διαμόρφωση γύρω από το κατάλυμα πολλαπλών σκηνικών που προσφέρονται για δημοσίευση στο Instagram ή κοινωνικών χώρων που ενθαρρύνουν τη λήψη φωτογραφιών, με σχετικό hashtag. 

3. Οι ταξιδιώτες θα αναζητούν πολιτισμικά καθηλωτικές εμπειρίες

Το ενδιαφέρον των καταναλωτών μετατοπίζεται και ο σημερινός ταξιδιώτης αποζητεί εμπειρίες αντί για αγαθά και παροχές. Πράγματι, ποσοστό 67% των ταξιδιωτών υψηλού εισοδήματος θα προτιμούσαν να δαπανήσουν τα χρήματά τους σε δραστηριότητες παρά σε ένα καλύτερο δωμάτιο ξενοδοχείου, όπως επισημαίνει η Skift.

Τα τελευταία χρόνια, είδαμε την άνοδο των καταλυμάτων που απευθύνονται σε εξειδικευμένα μερίδια της αγοράς. Στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν ταξιδιώτες προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες πελατών, τα ξενοδοχεία μετατράπηκαν σε εγκαταστάσεις παροχών για εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς. Προσφέρουν πλέον ειδικές υπηρεσίες, όπως χαλαρωτικές αποδράσεις, θεραπείες ευεξίας, περιπετειώδεις διακοπές κ.λπ.

Το 2020 θα σημειωθεί ιδιαίτερη αύξηση στον αριθμό των πελατών που επιζητούν μοναδικές τοπικές εμπειρίες. Για να επιτύχουν σε αυτόν τον κλάδο, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να σχεδιάσουν συναρπαστικές τοπικές, καθώς και εξατομικευμένες, εμπειρίες για τους πελάτες τους. Η BCG αναφέρει: «Έως το 2024, οι πολυτελείς εξατομικευμένες παροχές και εμπειρίες εκτιμάται ότι θα αποτελέσουν μια αγορά αξίας 1.260 δισεκατομμυρίων ευρώ, σημειώνοντας αύξηση από τα 845 δισεκατομμύρια ευρώ το 2015».

Λόγω αυτού, η προώθηση και η διαχείριση προορισμού θα καταστούν κορυφαία προτεραιότητα για τους περισσότερους ξενοδόχους.

Η Cvent προτείνει τη δημιουργία εξειδικευμένων εκδρομών αντί της απλής παρουσίασης των σημείων ενδιαφέροντος, διαμορφώνοντας εξατομικευμένα προγράμματα με βάση τα ενδιαφέροντα του επισκέπτη ή κατά περιοχή. Εκτός από τις επισκέψεις στα αξιοθέατα, το φαγητό θα διαδραματίσει επίσης σημαντικό ρόλο στην προβολή του πολιτισμού και της κληρονομιάς της περιοχής. Προκειμένου να παρέχουν τοπικές εμπειρίες, τα ξενοδοχεία θα αφήσουν κατά μέρος τα τυποποιημένα μενού τους, για να προσφέρουν πιο αυθεντικά και ενδιαφέροντα τοπικά πιάτα. Επίσης, οι παραδοσιακές συνταγές θα εκτελούνται με τη χρήση τοπικών και φρέσκων προϊόντων και υγιεινών συστατικών. Άλλοι τρόποι προβολής της τοπικής κουζίνας είναι η διοργάνωση γαστρονομικών εκδηλώσεων ή περιηγήσεων γευσιγνωσίας και η πραγματοποίηση μαθημάτων ή επιδείξεων μαγειρικής. Μπορείτε επίσης να προσδώσετε περισσότερη αυθεντικότητα στους κοινόχρηστους χώρους και στα δωμάτια του ξενοδοχείου μέσω τοπικών στοιχείων, έργων τέχνης και υλικών.

4. Τα ξενοδοχεία θα υποστηρίξουν τη βιωσιμότητα

Η βιωσιμότητα θα αποτελέσει παράγοντα-κλειδί στην επιτυχημένη διαχείριση της εμπορικής επωνυμίας των ξενοδοχείων, καθώς είναι ένα από τα πιο σημαντικά παγκόσμια ζητήματα που αντιμετωπίζει αυτήν τη στιγμή ο πλανήτης. Και τα ξενοδοχεία θα εντείνουν τις προσπάθειές τους για την επίτευξη της βιωσιμότητας, προκειμένου να ενισχύσουν τις πρωτοβουλίες τους στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και να εμπνεύσουν εμπιστοσύνη.

Η βιωσιμότητα ευνοεί και τον πλανήτη και την αύξηση των κερδών, καθώς η περιβαλλοντική ευθύνη κερδίζει συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις των πελατών.

Η Cognizant καταλήγει ότι «Οι πελάτες είναι ολοένα και πιο πρόθυμοι να αναλάβουν το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί σε ό,τι αφορά τη βιωσιμότητα, υποστηρίζοντας καμπάνιες για την επαναχρησιμοποίηση των πετσετών και τη λιγότερο συχνή αλλαγή κλινοσκεπασμάτων». Εκτός αυτού, τα ξενοδοχεία επιβραβεύονται επίσης μέσω πολιτικών μείωσης φόρων και προγραμμάτων εξοικονόμησης ενέργειας.

Οι «πράσινες» καμπάνιες που θα εξετάσουν προς υλοποίηση τα ξενοδοχεία είναι η συμμόρφωση με τις παγκόσμιες εκπομπές άνθρακα, η μείωση των αποβλήτων, η μείωση της χρήσης πλαστικού και η εξοικονόμηση νερού. Όπως επισημάνθηκε παραπάνω, τα έξυπνα κτήρια που θα συμβάλλουν στην ψηφιοποίηση των ξενοδοχειακών παροχών θα οδηγήσουν επίσης σε χαμηλότερο κόστος ενέργειας. 

5. Τα ξενοδοχεία θα εστιάσουν στην προσέλκυση απευθείας κρατήσεων

Το 2020 οι επιχειρήσεις θα δαπανούν περισσότερο χρόνο, χρήματα και προσπάθεια για την καθιέρωση της εμπορικής τους επωνυμίας στη συνείδηση των καταναλωτών και την απόκτηση πιστών πελατών, με στόχο την αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Η trivago και η Phocuswright, στη μελέτη τους με τίτλο Independent Lodging Market study, αποκάλυψαν ότι τα ανεξάρτητα καταλύματα επιθυμούν διακαώς να πραγματοποιούν πωλήσεις απευθείας στον πελάτη.

Θα πρέπει πρωτίστως να εστιάσετε στη δημιουργία μιας καλοσχεδιασμένης ιστοσελίδας και μιας μηχανής κρατήσεων υψηλής ποιότητας. Μια βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα με σχεδιασμό βάσει ανταπόκρισης θα προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία στους επισκέπτες σας. Ενσωματώνοντας μια αποτελεσματική μηχανή κρατήσεων, θα μπορείτε να μετατρέπετε τους online επισκέπτες σε πελάτες του ξενοδοχείου σας και να διασφαλίζετε απευθείας κρατήσεις.

Επιπλέον, θα πρέπει να προωθήσετε το κατάλυμά σας, για να κάνετε τους ταξιδιώτες να σας προσέξουν και να κάνουν κράτηση απευθείας σε εσάς. Το email marketing και οι καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την online φήμη του ξενοδοχείου σας, να οικοδομήσετε ισχυρές σχέσεις με πιστούς πελάτες και να δημιουργήσετε σημαντικό περιεχόμενο SEO. Επίσης, προσφέροντας επιβραβεύσεις και εκπτώσεις σε πιστούς, καθώς και σε νέους πελάτες, θα τους προσελκύσετε στην ιστοσελίδα σας.

Άλλη μία κύρια τάση για το 2020 είναι το metasearch marketing. Στη μελέτη της trivago και της Phocuswright αναφέρεται ότι το metasearch αναμένεται να συνεχίσει να αναπτύσσεται, καθώς τα ανεξάρτητα καταλύματα ενισχύουν τις προσπάθειές τους για περαιτέρω αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Η καταχώριση του ξενοδοχείου σας σε μια μηχανή metasearch θα ενισχύσει την προβολή σας και την απήχησή σας στην online αγορά.

  1. 15/09 17:15

    Άδειες για νέα πολυτελή ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική

  2. 15/09 17:09

    Μέρες Κρητικής Γαστρονομίας 2019 στο Ηράκλειο

  3. 15/09 17:01

    12 ελληνικές εταιρείες στην έκθεση Automechanika

  4. 14/09 18:12

    Η πόλη της Ελευσίνας ως ανοιχτό μουσείο

  5. 14/09 18:10

    Ανοιχτές Πόρτες στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου

  6. 14/09 18:07

    Η μεγαλύτερη αύξηση ανέργων στην Ισπανία για τον μήνα Αύγουστο από το 2010

  7. 13/09 16:26

    ΥπΑΑΤ: Συνάντηση με εκπροσώπους της Διεπαγγελματικής Οίνου για την προώθηση του ελληνικού κρασιού

  8. 13/09 15:21

    Συμφωνία EOT-Εθνικού Θεάτρου για συνέργειες με στόχο την τουριστική προβολή

  9. 13/09 14:49

    Γαστρονομικός τουρισμός: Ένα ελληνικό εστιατόριο στους φιναλίστ για τα FoodTrekking Awards

  10. 13/09 14:12

    Στη Ρόδο τη Δευτέρα η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού

  11. 13/09 14:11

    Αβεβαιότητα για το μέλλον της Thomas Cook - Επιπλέον χρηματοδότηση, αλλιώς λουκέτο!

  12. 13/09 13:44

    Ο ΠΟΤ λανσάρει για δεύτερη φορά το μεγαλύτερο διαγωνισμό start-up στον τουρισμό

  13. 13/09 13:10

    Αναγκαστική προσγείωση σε πτήση της Condor επειδή χύθηκε καφές στο πιλοτήριο!

  14. 13/09 12:57

    Η British Airways ακυρώνει πτήσεις 2 εβδομάδες πριν από τη νέα απεργία των πιλότων

  15. 13/09 12:40

    Συλλήψεις στην Ερμού για κλοπές σε βάρος τουριστών

  16. 13/09 12:24

    Λουτράκι: Press Trip Βέλγου δημοσιογράφου για το θερμαλισμό

  17. 13/09 12:18

    Τουρισμός: Η Σαμοθράκη μετρά τις πληγές της- Πώς θα έρθει η ανάκαμψη στο νησί της Νίκης

  18. 13/09 12:15

    Ποσότητα ή Ποιότητα;

  19. 13/09 12:10

    Ηράκλειο: 17 κλοπές σε δωμάτια ξενοδοχείων εξιχνίασε η αστυνομία

  20. 13/09 12:00

    Παραβατικότητα σε ξενοδοχεία της Ρόδου - Τι έδειξαν οι έρευνες του ΣΔΟΕ

  21. 13/09 11:27

    Grecka Panorama: Επιχειρηματικές συναντήσεις για τον εναλλακτικό τουρισμό στην Ελλάδα

  22. 13/09 11:22

    24η Art Athina στο Ζάππειο με τη συμμετοχή 36 γκαλερί

  23. 13/09 10:29

    Τουρισμός: Οι Ιάπωνες οι πιο δημοφιλείς τουρίστες στην Ευρώπη- Ποια είναι η γνώμη για Βρετανούς και Γερμανούς

  24. 13/09 10:15

    Μητροπολιτικό Κολλέγιο: Η μόνη ολοκληρωμένη πρόταση Πανεπιστημιακής Τουριστικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα

  25. 13/09 10:08

    Νέα τουριστική ταυτότητα για τη Λευκωσία

  26. 13/09 09:56

    Άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Κρήτη και Ζάκυνθο

  27. 13/09 09:52

    Άδεια για νέο τριώροφο ξενοδοχείο στην Αθήνα

  28. 13/09 09:46

    Αποτοξίνωση από την τεχνολογία στο Sani Resort: Μία πολύ καλή ιδέα που εξελίσσεται σε τάση

  29. 13/09 09:45

    Απόφαση Θεοχάρη για την προετοιμασία κατάρτισης του ΕΣΠΑ 2021-2027

  30. 12/09 18:25

    Τουρισμός κρουαζιέρας στην Κύπρο: Θετικά μηνύματα από την Seatrade Europe

  31. 12/09 16:04

    «Οι Πέτρες Μιλούν»: ΕΞΑ-ΑΑ και αεροδρόμιο Αθηνών μαζί για τον τουρισμό και τον πολιτισμό

  32. 12/09 15:58

    Αθλητικός τουρισμός: Ολυμπιονίκες του Ρίο στο Santorini Experience 2019

  33. 12/09 15:54

    Ο Σάκης Ρουβάς βάζει σήμερα «φωτιά» στην κεντρική σκηνή της 84ης ΔΕΘ

  34. 12/09 15:48

    Ο Χ. Θεοχάρης σε παγκόσμιο συνέδριο στην Αθήνα με 1.000 επιστήμονες απ΄ όλο τον κόσμο

  35. 12/09 15:47

    Συνεργασία του Περιφερειάρχη N. Αιγαίου με τον υφυπουργό Τουρισμού Μ. Κόνσολα

  36. 12/09 15:04

    Άνοδος 10% της κρουαζιέρας στην Ελλάδα φέτος - Η πορεία του κλάδου σε συνάντηση στο υπ. Τουρισμού

  37. 12/09 14:44

    Ποιοι έλαβαν τις υποτροφίες από το «Νίκος Δασκαλαντωνάκης – NDF» - Όλα τα ονόματα

  38. 12/09 13:53

    Booking.com: Αυτή η πισίνα ξενοδοχείου στην Ελλάδα είναι στις 9 καλύτερες πολυτελείας στον κόσμο!

  39. 12/09 13:39

    Η ΕΕ, τα Ηνωμένα Έθνη και τα... Στρουμφ καθαρίζουν τις ακτές - Πρώτη στάση η Θεσσαλονίκη

  40. 12/09 13:30

    Αναβάθμιση σε εκτελεστικό σύμβουλο στον όμιλο Marriott

  41. 12/09 13:04

    Αυτά είναι τα χειρότερα ξενοδοχεία – Ανατριχιαστικές φωτογραφίες

  42. 12/09 12:57

    FedHATTA: Εθνική visa για να αυξηθούν οι τουρίστες από το Κουβέιτ

  43. 12/09 12:44

    Αύξηση των επισκεπτών στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους το πεντάμηνο

  44. 12/09 12:41

    Το 60% των χρηστών ενημερώνεται μέσω smartphone για προσφορές

  45. 12/09 12:24

    Στις 21 και 22 Σεπτεμβρίου η Athens Flying Week

  46. 12/09 11:58

    Προσλήψεις στην Emirates - Αναζητά πλήρωμα καμπίνας στην Κύπρο

  47. 12/09 11:53

    Λειψοί: Συναντήσεις του δημάρχου για το περιβάλλον και την ανάπτυξη

  48. 12/09 11:51

    Bentour: Άνοιξαν οι κρατήσεις για το 2020 - και για ξενοδοχεία στα ελληνικά νησιά

  49. 12/09 11:34

    Υπ. Πολιτισμού: Στόχος να λειτουργήσει το Μέγαρο Τσίλλερ-Λοβέρδου το καλοκαίρι του 2020

  50. 12/09 11:10

    Wyndham: Διεθνής καμπάνια για συνέδρια στα ξενοδοχεία Dolce- και στο Akti Imperial στη Ρόδο

  51. 12/09 10:22

    Γερμανοί συνταξιούχοι μεταναστεύουν στη ΝΑ Ευρώπη

  52. 12/09 10:09

    Creta Maris: Δράσεις ανάδειξης της γαστρονομίας και των παραδόσεων της Κρήτης

  53. 12/09 09:53

    Εβδομάδα γαστρονομίας στην Αμοργό

  54. 12/09 09:52

    Διεθνές Χορωδιακό Φεστιβάλ στην Αρχαία Ολυμπία

  55. 12/09 09:50

    Παρατηρητήριο Τουρισμού στη Βέροια

  56. 12/09 09:44

    Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο Μαρούσι γίνεται διαδραστικό

  57. 12/09 09:42

    Διαφήμιση του ΕΟΤ σε Μέσα Ενημέρωσης της Ρωσίας

  58. 12/09 08:50

    Σε διαβούλευση το αναπτυξιακό πολυνομοσχέδιο- Οι αλλαγές για την προσέλκυση επενδύσεων

  59. 11/09 19:00

    Συνάντηση Θεοχάρη με το Συντονιστικό Όργανο των Ομοσπονδιών Τουριστικών Καταλυμάτων

  60. 11/09 15:55

    Thomas Cook: Επένδυση 6 εκατ. ευρώ για την ανακαίνιση του Sunwing Kallithea στη Ρόδο

  61. 11/09 15:54

    FedHATTA: Απογείωση του κύκλου εργασιών στα τουριστικά γραφεία

  62. 11/09 14:56

    Turkish Airlines: Παγκόσμια Αεροπορική Πέντε Αστέρων για το 2020

  63. 11/09 14:19

    Ο καταδυτικός τουρισμός στο επίκεντρο συνάντησης του Μ. Κόνσολα με το δήμαρχο Καλύμνου

  64. 11/09 14:16

    Η Μύκονος καλύτερος προορισμός για γκέι τουρισμό στα βραβεία Travel Bulletin

  65. 11/09 14:12

    Η A. Γκερέκου στην 84η ΔΕΘ: Ο βιώσιμος τουρισμός πρώτος στόχος του ΕΟΤ

  66. 11/09 13:49

    Iατρικός τουρισμός: Πιστοποίηση TEMOS στο ΙΑΣΩ

  67. 11/09 13:46

    Ο Υπουργός Τουρισμού στο Δ.Σ του ΞΕΕ

  68. 11/09 13:02

    Thomas Cook: Αυτές είναι οι τάσεις στα ταξίδια το 2020 - Ποιοί θα είναι οι top προορισμοί και τα top... κοκτέιλ

  69. 11/09 13:00

    Τράπεζα Πειραιώς- ΕΤΕπ: Στήριξη επενδύσεων και σε ξενοδοχεία και τουριστικές υποδομές

  70. 11/09 12:51

    Αναπτυξιακός χωρίς διατάξεις για τον αιγιαλό

  71. 11/09 12:13

    Η Θεσσαλονίκη πύλη για τις εξαγωγές της Dong Guan στην ΝΑ Ευρώπη

  72. 11/09 12:10

    Ελληνικός τουρισμός: Ρεκόρ 5ετίας στις επιχειρήσεις φιλοξενίας το β' τρίμηνο- Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ

  73. 11/09 11:55

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Απογοητευτικές επιδόσεις τον Ιούλιο

  74. 11/09 11:41

    Νέο ΔΣ στην Ξενοδοχειακή Ένωση Πάργας

  75. 11/09 11:24

    Γαμήλιος τουρισμός: Οι διεθνείς οργανωτές γάμων σε συνέδριο στο Mitsis Alila Resort & Spa στη Ρόδο

  76. 11/09 10:47

    Εναλλακτικός τουρισμός: Ο ΕΟΤ στην έκθεση TourNatur 2019

  77. 11/09 10:42

    Ο θρησκευτικός τουρισμός στη συνάντηση Θεοχάρη - Ιερώνυμου

  78. 11/09 10:27

    Στα επίπεδα του 2018 οι αφίξεις στα Ιόνια το 8μηνο

  79. 11/09 10:21

    Emirates: Open Day στην Αθήνα για πρόσληψη πιλότων

  80. 11/09 09:47

    ΤΕΜΕΣ | Costa Navarino: Αύξηση εσόδων και κερδών το 2018

  81. 11/09 09:37

    Γιορτή Αμυγδάλου στο Συκούριο Λάρισας

  82. 11/09 09:32

    Η επιβράδυνση της γερμανικής οικονομίας και πώς σχετίζεται με τον ελληνικό τουρισμό

  83. 11/09 09:29

    Τουρισμός: 20.000 ακίνητα στην Τουρκία πωλήθηκαν σε ξένους το α' εξάμηνο- Οι αγοραστές

  84. 11/09 09:26

    Διαφήμιση του ΕΟΤ σε Μέσα Ενημέρωσης της Κύπρου

  85. 11/09 09:24

    Άδειες για νέες πισίνες σε ξενοδοχεία της Κρήτης

  86. 10/09 19:14

    Τιμώμενη χώρα η Γερμανία στην 85η ΔΕΘ

  87. 10/09 15:47

    «Μαγνήτης» η 84η ΔΕΘ για όλες τις ηλικίες - Επιδείξεις, Bollywood, συναυλίες, καινοτομία & επιχειρηματικότητα

  88. 10/09 14:35

    Περπατώντας πέρα από την Αθήνα: Μία φωτογραφική περιήγηση στο Μετς

  89. 10/09 14:27

    Τουρκικός τουρισμός: Στα περυσινά επίπεδα οι πληρότητες των ξενοδοχείων τον Ιούλιο

  90. 10/09 14:14

    Εκτοξεύονται οι τιμές πτήσεων στη Βρετανία λόγω απεργίας στην British Airways

  91. 10/09 13:45

    Τέλος η πλαστική σακούλα στη Γερμανία

  92. 10/09 12:50

    Ψευδείς κριτικές fake reviews στο TripAdvisor- Οδηγίες από το ΠΑΣΚΕΔΙ

  93. 10/09 12:50

    Fraport: Μικρή αύξηση της κίνησης στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια το οκτάμηνο

  94. 10/09 12:45

    Scoot: Πτήσεις από 618 δολάρια Αυστραλία-Ελλάδα στο α' εξάμηνο του 2020

  95. 10/09 12:13

    ΑΑΔΕ: Εντυπωσιακά ευρήματα φοροδιαφυγής με άγνωστους εκατομμυριούχους

  96. 10/09 12:09

    Κυπριακός τουρισμός: Εκτιμήσεις της ACTA για λιγότερα έσοδα το 2019

  97. 10/09 11:48

    Στην ΑΝΕΚ LINES το «4ο Παγκρήτιο Ενεργειακό Συνέδριο»

  98. 10/09 11:42

    Έκπτωτη η εταιρία του πλοίου "ΣΑΟΣ ΙΙ" από τη γραμμή Αλεξανδρούπολης – Σαμοθράκης

  99. 10/09 11:24

    HOTREC: Τεράστια πρόκληση για τα ξενοδοχεία η Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη στις συναλλαγές

  100. 10/09 10:55

    Ξενοδοχεία: Οι κορυφαίες τάσεις και προβλέψεις στη φιλοξενία για το 2020