Ξενοδοχεία: Οι κορυφαίες τάσεις και προβλέψεις στη φιλοξενία για το 2020

Α Decrease font Enlarge font
Ξενοδοχεία: Οι κορυφαίες τάσεις και προβλέψεις στη φιλοξενία για το 2020Πηγή φωτο: pixabay.com

Τις τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας για το 2020 αναδεικνύει το businessblog της trivago. Δείτε τις τάσεις...

1. Οι ψηφιακές τεχνολογίες θα συνεχίσουν να μετασχηματίζουν την εμπειρία του πελάτη

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το μέλλον του κλάδου της φιλοξενίας θα κυριαρχείται από τις ψηφιακές τεχνολογίες. Όπως και τα τελευταία χρόνια, οι κινητές συσκευές θα εξακολουθούν να επηρεάζουν τον κλάδο, μαζί με άλλες επαναστατικές τεχνολογίες τις οποίες πολυάριθμες εμπορικές επωνυμίες συνεχίζουν να ενσωματώνουν στις παροχές τους προς τους πελάτες.

Άλλωστε, η επιτυχία των ψηφιακών τεχνολογιών στον κλάδο της φιλοξενίας τα τελευταία χρόνια έχει αποδείξει ότι δεν προϋποθέτουν ανθρώπινη παρέμβαση όλες οι εξαιρετικές εμπειρίες πελάτη. Μερικές φορές, είναι απλώς αποτέλεσμα ομαλής ψηφιακής ενσωμάτωσης.

Ακολουθούν οι τεχνολογίες που αναμένεται ότι θα αφήσουν το στίγμα τους στον κλάδο της φιλοξενίας το 2020:

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων είναι μία από τις μεγαλύτερες τάσεις αναδυόμενης τεχνολογίας στον κόσμο της φιλοξενίας. Όχι μόνο το προσωπικό είναι σε θέση να παρακολουθεί και να διαχειρίζεται πολύτιμους πόρους εντός του ξενοδοχείου, αλλά και οι δυνατότητες του Έξυπνου Ξενοδοχείου επιτρέπουν στους πελάτες και στο προσωπικό να ρυθμίζουν καλύτερα την κατανάλωση ενέργειας και να υποστηρίζουν πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα.

Εξάλλου, η Cognizant επιβεβαιώνει ότι το Διαδίκτυο των πραγμάτων μπορεί να αυξήσει τα έσοδα ενός ξενοδοχείου. Στη μελέτη της με τίτλο Hospitality in the Digital Era, αναφέρει ότι «Πολυάριθμοι ξενοδόχοι που επενδύουν στην επικοινωνία μέσω κινητών συσκευών αναμένουν ότι οι πελάτες θα χρησιμοποιήσουν κινητές συσκευές όχι μόνο για την επιλογή και την πληρωμή του δωματίου, αλλά και ως κλειδί για την πρόσβαση σε παροχές, όπως οι πισίνες και τα σπα». Επιπλέον, με την τεχνολογία ειδοποιήσεων που λειτουργεί μέσω του Διαδικτύου των πραγμάτων αποστέλλονται στα smartphone των πελατών προσφορές σε πραγματικό χρόνο, ενθαρρύνοντας έτσι την πραγματοποίηση περαιτέρω πωλήσεων.

H τεχνητή νοημοσύνη

Άλλη μία τεχνολογία με την οποία πειραματίζονται πολλοί ξενοδόχοι είναι η τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τους ξενοδόχους να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες με πολλούς τρόπους. Από τη χρήση chatbot τεχνητής νοημοσύνης έως τη χρήση ρομπότ στα γκισέ check-in των ξενοδοχείων ή για το room service, τα ξενοδοχεία κατευθύνονται προς την πελατοκεντρική φιλοξενία. Η Oracle Hospitality, αναφερόμενη στην αξία των συσκευών με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης στα ξενοδοχειακά περιβάλλοντα, επισημαίνει: «Κάτι περισσότερο από μια υπόσχεση, η τεχνητή νοημοσύνη έχει αποδειχθεί ότι μειώνει κατακόρυφα την ανάγκη για ανθρώπινη υποστήριξη σε ό,τι αφορά τη διαχείριση και επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν συνήθως κατά τη διαμονή ενός πελάτη.»

Εικονική πραγματικότητα

Η εικονική πραγματικότητα χρησιμοποιείται από ξενοδόχους για τον συνδυασμό του ψηφιακού και του συμβατικού κόσμου με στόχο τη δημιουργία ενός καθηλωτικού κόσμου για τους πελάτες τους. Όχι μόνο καθιστά πιο απρόσκοπτη την ταξιδιωτική εμπειρία για τον πελάτη, αλλά τον ψυχαγωγεί κιόλας, με αποτέλεσμα οι εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας να είναι πολύ δημοφιλείς. Σύμφωνα με την Adobe Digital Insights, «Τουλάχιστον οκτώ από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία έχουν θέσει σε δοκιμή κάποιου είδους εμπειρία εικονικής πραγματικότητας». Και αυτή η τάση αναμένεται να αναπτυχθεί, καθώς ξενοδοχεία ανά τον κόσμο αναζητούν ποικίλους τρόπους ενσωμάτωσης της εικονικής πραγματικότητας στην εμπειρία των πελατών τους. Ορισμένοι από αυτούς τους τρόπους είναι η πραγματοποίηση εικονικών περιηγήσεων τοποθετώντας τους χρήστες σε προσομοίωση του ξενοδοχείου και παρέχοντάς τους εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας με τη μορφή αφηγήσεων στα δωμάτια.

Αναγνώριση προσώπου

Η αναγνώριση προσώπου είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιείται ευρέως στα αεροδρόμια και βρίσκει πλέον τον δρόμο της στα ξενοδοχεία. Συμβάλλει στην επιτάχυνση της διαδικασίας check-in και αρέσει ιδιαιτέρως στους τακτικούς και τους business ταξιδιώτες. Ωστόσο, αυτό το σύστημα έχει περιορισμούς σε ό,τι αφορά τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων. Εάν σκοπεύετε να ενσωματώσετε τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου στο ξενοδοχείο σας, θα πρέπει πρώτα να ελέγξετε τους νόμους προστασίας δεδομένων που ισχύουν στην περιοχή σας.

2. Τα ξενοδοχεία θα καθορίσουν τον online χαρακτήρα τους

Χάρη στην αυξημένη κοινωνική δικτύωση μεταξύ των καταναλωτών και την επιρροή των ιστοσελίδων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχει καταστεί επιχειρηματική αναγκαιότητα για τα ξενοδοχεία να αποκτήσουν παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για να προλαβαίνουν τους καταναλωτές τους, τα ξενοδοχεία θα πρέπει συνεχώς να δημοσιεύουν κατάλληλο περιεχόμενο και να ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές τους. Εκτός αυτού, θα πρέπει να διαθέτουν εξειδικευμένες ομάδες που θα παρακολουθούν σε καθημερινή βάση τις κριτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα διασφαλίζουν την άμεση ανταπόκριση σε τυχόν ζητήματα και σχόλια των πελατών.

Πέρα από τις παραπάνω πρωτοβουλίες, κατά το επόμενο έτος εμπορικές επωνυμίες του κλάδου της φιλοξενίας αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους και να καθορίσουν τη δική τους online προσωπικότητα για βελτιωμένη επικοινωνία.

Ολοένα και περισσότερες εμπορικές επωνυμίες θα επιχειρήσουν να μην πωλούν απλώς ένα δωμάτιο, αλλά μια ιστορία: μια ιστορία που δημιουργεί συναίσθημα.

Τα ξενοδοχεία χρειάζονται αξιομνημόνευτο περιεχόμενο με την επωνυμία τους, ώστε να αφηγηθούν μια ιστορία με αποτελεσματικότητα και αντίκτυπο. Ένα παράδειγμα τέτοιου περιεχομένου είναι η κοινοποίηση των εμπειριών από ανθρώπους που διαμένουν στο ξενοδοχείο, επικεντρώνοντας στη διακόσμηση, τις γαστριμαργικές απολαύσεις και τις παροχές. Άλλη μια εύκολα υλοποιήσιμη λύση είναι η διαμόρφωση γύρω από το κατάλυμα πολλαπλών σκηνικών που προσφέρονται για δημοσίευση στο Instagram ή κοινωνικών χώρων που ενθαρρύνουν τη λήψη φωτογραφιών, με σχετικό hashtag. 

3. Οι ταξιδιώτες θα αναζητούν πολιτισμικά καθηλωτικές εμπειρίες

Το ενδιαφέρον των καταναλωτών μετατοπίζεται και ο σημερινός ταξιδιώτης αποζητεί εμπειρίες αντί για αγαθά και παροχές. Πράγματι, ποσοστό 67% των ταξιδιωτών υψηλού εισοδήματος θα προτιμούσαν να δαπανήσουν τα χρήματά τους σε δραστηριότητες παρά σε ένα καλύτερο δωμάτιο ξενοδοχείου, όπως επισημαίνει η Skift.

Τα τελευταία χρόνια, είδαμε την άνοδο των καταλυμάτων που απευθύνονται σε εξειδικευμένα μερίδια της αγοράς. Στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν ταξιδιώτες προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες πελατών, τα ξενοδοχεία μετατράπηκαν σε εγκαταστάσεις παροχών για εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς. Προσφέρουν πλέον ειδικές υπηρεσίες, όπως χαλαρωτικές αποδράσεις, θεραπείες ευεξίας, περιπετειώδεις διακοπές κ.λπ.

Το 2020 θα σημειωθεί ιδιαίτερη αύξηση στον αριθμό των πελατών που επιζητούν μοναδικές τοπικές εμπειρίες. Για να επιτύχουν σε αυτόν τον κλάδο, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να σχεδιάσουν συναρπαστικές τοπικές, καθώς και εξατομικευμένες, εμπειρίες για τους πελάτες τους. Η BCG αναφέρει: «Έως το 2024, οι πολυτελείς εξατομικευμένες παροχές και εμπειρίες εκτιμάται ότι θα αποτελέσουν μια αγορά αξίας 1.260 δισεκατομμυρίων ευρώ, σημειώνοντας αύξηση από τα 845 δισεκατομμύρια ευρώ το 2015».

Λόγω αυτού, η προώθηση και η διαχείριση προορισμού θα καταστούν κορυφαία προτεραιότητα για τους περισσότερους ξενοδόχους.

Η Cvent προτείνει τη δημιουργία εξειδικευμένων εκδρομών αντί της απλής παρουσίασης των σημείων ενδιαφέροντος, διαμορφώνοντας εξατομικευμένα προγράμματα με βάση τα ενδιαφέροντα του επισκέπτη ή κατά περιοχή. Εκτός από τις επισκέψεις στα αξιοθέατα, το φαγητό θα διαδραματίσει επίσης σημαντικό ρόλο στην προβολή του πολιτισμού και της κληρονομιάς της περιοχής. Προκειμένου να παρέχουν τοπικές εμπειρίες, τα ξενοδοχεία θα αφήσουν κατά μέρος τα τυποποιημένα μενού τους, για να προσφέρουν πιο αυθεντικά και ενδιαφέροντα τοπικά πιάτα. Επίσης, οι παραδοσιακές συνταγές θα εκτελούνται με τη χρήση τοπικών και φρέσκων προϊόντων και υγιεινών συστατικών. Άλλοι τρόποι προβολής της τοπικής κουζίνας είναι η διοργάνωση γαστρονομικών εκδηλώσεων ή περιηγήσεων γευσιγνωσίας και η πραγματοποίηση μαθημάτων ή επιδείξεων μαγειρικής. Μπορείτε επίσης να προσδώσετε περισσότερη αυθεντικότητα στους κοινόχρηστους χώρους και στα δωμάτια του ξενοδοχείου μέσω τοπικών στοιχείων, έργων τέχνης και υλικών.

4. Τα ξενοδοχεία θα υποστηρίξουν τη βιωσιμότητα

Η βιωσιμότητα θα αποτελέσει παράγοντα-κλειδί στην επιτυχημένη διαχείριση της εμπορικής επωνυμίας των ξενοδοχείων, καθώς είναι ένα από τα πιο σημαντικά παγκόσμια ζητήματα που αντιμετωπίζει αυτήν τη στιγμή ο πλανήτης. Και τα ξενοδοχεία θα εντείνουν τις προσπάθειές τους για την επίτευξη της βιωσιμότητας, προκειμένου να ενισχύσουν τις πρωτοβουλίες τους στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και να εμπνεύσουν εμπιστοσύνη.

Η βιωσιμότητα ευνοεί και τον πλανήτη και την αύξηση των κερδών, καθώς η περιβαλλοντική ευθύνη κερδίζει συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις των πελατών.

Η Cognizant καταλήγει ότι «Οι πελάτες είναι ολοένα και πιο πρόθυμοι να αναλάβουν το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί σε ό,τι αφορά τη βιωσιμότητα, υποστηρίζοντας καμπάνιες για την επαναχρησιμοποίηση των πετσετών και τη λιγότερο συχνή αλλαγή κλινοσκεπασμάτων». Εκτός αυτού, τα ξενοδοχεία επιβραβεύονται επίσης μέσω πολιτικών μείωσης φόρων και προγραμμάτων εξοικονόμησης ενέργειας.

Οι «πράσινες» καμπάνιες που θα εξετάσουν προς υλοποίηση τα ξενοδοχεία είναι η συμμόρφωση με τις παγκόσμιες εκπομπές άνθρακα, η μείωση των αποβλήτων, η μείωση της χρήσης πλαστικού και η εξοικονόμηση νερού. Όπως επισημάνθηκε παραπάνω, τα έξυπνα κτήρια που θα συμβάλλουν στην ψηφιοποίηση των ξενοδοχειακών παροχών θα οδηγήσουν επίσης σε χαμηλότερο κόστος ενέργειας. 

5. Τα ξενοδοχεία θα εστιάσουν στην προσέλκυση απευθείας κρατήσεων

Το 2020 οι επιχειρήσεις θα δαπανούν περισσότερο χρόνο, χρήματα και προσπάθεια για την καθιέρωση της εμπορικής τους επωνυμίας στη συνείδηση των καταναλωτών και την απόκτηση πιστών πελατών, με στόχο την αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Η trivago και η Phocuswright, στη μελέτη τους με τίτλο Independent Lodging Market study, αποκάλυψαν ότι τα ανεξάρτητα καταλύματα επιθυμούν διακαώς να πραγματοποιούν πωλήσεις απευθείας στον πελάτη.

Θα πρέπει πρωτίστως να εστιάσετε στη δημιουργία μιας καλοσχεδιασμένης ιστοσελίδας και μιας μηχανής κρατήσεων υψηλής ποιότητας. Μια βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα με σχεδιασμό βάσει ανταπόκρισης θα προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία στους επισκέπτες σας. Ενσωματώνοντας μια αποτελεσματική μηχανή κρατήσεων, θα μπορείτε να μετατρέπετε τους online επισκέπτες σε πελάτες του ξενοδοχείου σας και να διασφαλίζετε απευθείας κρατήσεις.

Επιπλέον, θα πρέπει να προωθήσετε το κατάλυμά σας, για να κάνετε τους ταξιδιώτες να σας προσέξουν και να κάνουν κράτηση απευθείας σε εσάς. Το email marketing και οι καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την online φήμη του ξενοδοχείου σας, να οικοδομήσετε ισχυρές σχέσεις με πιστούς πελάτες και να δημιουργήσετε σημαντικό περιεχόμενο SEO. Επίσης, προσφέροντας επιβραβεύσεις και εκπτώσεις σε πιστούς, καθώς και σε νέους πελάτες, θα τους προσελκύσετε στην ιστοσελίδα σας.

Άλλη μία κύρια τάση για το 2020 είναι το metasearch marketing. Στη μελέτη της trivago και της Phocuswright αναφέρεται ότι το metasearch αναμένεται να συνεχίσει να αναπτύσσεται, καθώς τα ανεξάρτητα καταλύματα ενισχύουν τις προσπάθειές τους για περαιτέρω αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Η καταχώριση του ξενοδοχείου σας σε μια μηχανή metasearch θα ενισχύσει την προβολή σας και την απήχησή σας στην online αγορά.

  1. 17/11 13:30

    Μεγαλεπήβολο έργο πνοής: Ζεύξη Πάρου – Νάξου με γέφυρα!

  2. 17/11 13:20

    Νέες επενδύσεις: Σύνθετο τουριστικό κατάλυμα 5 αστέρων στη Μήλο και ξενοδοχείο πολυτελείας σε Σαντορίνη

  3. 17/11 13:19

    Δήμος Ηγουμενίτσας: Διαγωνισμός για ανάπλαση αστικού δασυλλίου και ανάδειξη Ενετικού Κάστρου

  4. 17/11 13:17

    Ισπανία: Eκτοξεύθηκαν οι τιμές των ενοικίων – Έλλειψη σπιτιών λόγω Airbnb

  5. 16/11 11:32

    Η νέα Επιτροπή Τουριστικής Προβολής Ρόδου

  6. 16/11 11:25

    Οι τουρκικές επενδύσεις στα αεροδρόμια της Βόρειας Μακεδονίας

  7. 16/11 11:21

    O Σύνδεσμος Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδας σε έκθεση τεχνολογίας στο Λος Άντζελες

  8. 15/11 17:05

    K. Mητσοτάκης: Προτεραιότητά μας η σύνδεση τουρισμού με αγροδιατροφικό τομέα και πολιτισμό

  9. 15/11 16:16

    Συνάντηση Χάρη Θεοχάρη με τον Ευρωβουλευτή της Ν.Δ. κ. Μανώλη Κεφαλογιάννη

  10. 15/11 16:15

    Στο Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ η μάχη της Booking.com για το εμπορικό της σήμα

  11. 15/11 16:02

    Το νέο Δ.Σ. του Συλλόγου Υπαλλήλων του ΕΟΤ

  12. 15/11 15:58

    Μ.Κόνσολας: Σύγχρονο μοντέλο τουριστικής εκπαίδευσης

  13. 15/11 14:31

    Πώς θα λειτουργήσουν τα μουσεία της Αθήνας την 17η Νοεμβρίου

  14. 15/11 14:26

    Η Ακρόπολη φωταγωγείται στα χρώματα της UNICEF

  15. 15/11 13:23

    Έρχεται η Ιαπωνική εβδομάδα στην Αθήνα

  16. 15/11 13:20

    Τήνος: Βρέθηκαν γλυπτά μοναδικής αρχαιολογικής αξίας

  17. 15/11 12:33

    IPK/ Τουρισμός | Μικρότερη ανάπτυξη στα διεθνή ταξίδια το 2019- Οι προβλέψεις για το 2020

  18. 15/11 12:12

    Στην ANEX Tour ο ιστορικός τουρ οπερέιτορ της Ρωσίας Intourist

  19. 15/11 12:03

    Οι Millennial και οι Gen Z στο στόχαστρο των επαγγελματιών του τουρισμού το 2020

  20. 15/11 11:51

    Γερμανικός τουρισμός: Η LMX προσφέρει ξενοδοχεία της Thomas Cook

  21. 15/11 11:51

    Άνοιγμα της Τήνου στην κινεζική αγορά

  22. 15/11 11:32

    Χ.Μαμουλάκης: Ελεύθερη πρόσβαση σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους για τρίτεκνους και πολύτεκνους

  23. 15/11 11:10

    Έρχεται πρόγραμμα δανειοδότησης για τα «θύματα» της Thomas Cook

  24. 15/11 11:01

    Μέλη της ΠΟΞ τρεις ξενοδοχειακές ενώσεις

  25. 15/11 10:33

    Βρετανική διάκριση για την Ελλάδα: Τα παιδιά ψηφίζουν την Ακρόπολη ως συναρπαστική εμπειρία!

  26. 15/11 10:18

    Εμπορικό σήμα για τα μακεδονικά προϊόντα

  27. 15/11 09:57

    Προσφορές σε πτήσεις της Aegean και της Olympic Air στο εσωτερικό και εξωτερικό

  28. 15/11 09:42

    Αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχείο στη Ναύπακτο και σε τουριστικές κατοικίες στη Δ. Μάνη

  29. 15/11 09:40

    Δήμος Αγίου Νικολάου: Διαγωνισμός για έκδοση εντύπων τουριστικής προβολής

  30. 15/11 09:36

    Σύστημα διαχείρισης τουριστικού προορισμού στη Δυτική Μακεδονία

  31. 15/11 09:34

    Συγχωνεύσεις ξενοδοχειακών εταιρειών

  32. 15/11 09:33

    Διεθνές Συμπόσιο Θαλάσσιου Καγιάκ στη Νάξο

  33. 15/11 09:25

    Υγραέριο: Λύση εξοικονόμησης για κάθε χρήση από την Coral Gas

  34. 15/11 09:21

    Μαξιλάρια Ύπνου: Συμβουλές από την Vesta Home για το τι πρέπει να προσέξει ένα ξενοδοχείο

  35. 15/11 09:17

    LG Business Solutions: Ολοκληρωμένες λύσεις για το ξενοδοχείο

  36. 14/11 23:57

    Μιλήστε εύκολα όταν ταξιδεύετε, με το Google Maps

  37. 14/11 23:51

    Το πιο νόστιμο φαγητό … το κολατσιό στο λιομάζωμα- Γράφει ο Δημήτρης Ρουκάς (*)

  38. 14/11 23:27

    Χ.Θεοχάρης: Πώς θα γίνεται η κατάταξη των ξενοδοχείων και η αναγνώριση των ιαματικών πόρων- οι συνέπειες Thomas Cook

  39. 14/11 19:22

    Κάρπαθος: Ο δήμαρχος ζητεί την ίδρυση Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων

  40. 14/11 15:49

    Αύξηση 26,4% των εισπράξεων στα μουσεία της χώρας τον Ιούλιο

  41. 14/11 15:40

    Το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση Philoxenia

  42. 14/11 15:20

    Μεγάλοι επιχειρηματίες στα «Αττικά Πολυκαταστήματα»

  43. 14/11 14:44

    ΞΕΕ: Οι τελευταίες τάσεις της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς στο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας στην Xenia

  44. 14/11 14:33

    Τεχνική Ολυμπιακή: Συζητήσεις με Ιβάν Σαββίδη για την αγορά του Πόρτο Καρράς

  45. 14/11 13:57

    Υπουργείο Τουρισμού: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για πρώτες βοήθειες στα απομακρυσμένα νησιά

  46. 14/11 13:45

    Περισσότερες πτήσεις προς Ελλάδα το 2020 από Condor, Eurowings και TUIfly

  47. 14/11 12:50

    Κύκλωμα παράνομων λογισμικών που αλλοιώνουν τις συναλλαγές εντόπισε η ΑΑΔΕ

  48. 14/11 12:44

    Σεμινάριο για νέους στην Αθήνα στον τομέα της φιλοξενίας από το Cesar Ritz Carlton Switzerland

  49. 14/11 12:27

    FedHATTA: Τιμητική διάκριση σε δύο προσωπικότητες του τουρισμού Β. Ελλάδας στη Piloxenia 2019

  50. 14/11 12:11

    Ν.Χαλκιαδάκης: Μέχρι τον Ιανουάριο θα έχει καλυφθεί το κενό της Thomas Cook στην Κρήτη

  51. 14/11 11:22

    ΥΠΑ: 3 εκατ, επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια το 10μηνο

  52. 14/11 11:19

    Ενδιαφέρον ταξιδιωτικών γραφείων της Β.Ελλάδας για την Πάρο

  53. 14/11 11:08

    Οι 6 κυρίαρχες τάσεις στα ξενοδοχεία το 2020

  54. 14/11 11:04

    10 ξενοδοχεία στην Ομόνοια τους επόμενους μήνες

  55. 14/11 10:47

    Ε.Ξ.Μαγνησίας: Εκδήλωση για τον γαστρονομικό τουρισμό

  56. 14/11 10:42

    Ερώτηση 21 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ: Ανεπαρκή τα μέτρα στήριξης από την πτώχευση του Thomas Cook

  57. 14/11 10:38

    H Αλβανία προχωρεί τις διαδικασίες για νέο αεροδρόμιο στον Αυλώνα

  58. 14/11 10:36

    Η πορεία της βρετανικής οικονομίας θα καθορίσει τον εξερχόμενο τουρισμό

  59. 14/11 10:34

    H Ιberia αγόρασε την Air Europa- Ενισχύεται ο ισπανικός τουρισμός

  60. 14/11 10:33

    Πράσινο φως για νέο λιμάνι στη Σαντορίνη

  61. 14/11 10:21

    Δείτε πως θα είναι το ξενοδοχείο που θα λειτουργήσει στο ιστορικό κτίριο της Απογευματινής

  62. 14/11 10:14

    Κατερίνα Νοτοπούλου: Οι σύγχρονες προκλήσεις για τον ελληνικό τουρισμό

  63. 14/11 10:13

    Συνάντηση Κόνσολα για τα προβλήματα εμπορίου στις τουριστικές και νησιωτικές περιοχές

  64. 14/11 10:03

    GREEK PANORAMA: Ο εναλλακτικός τουρισμός της Ελλάδας στο Ζάππειο, 15-16 Νοεμβρίου 2019

  65. 13/11 20:03

    Συνάντηση Θεοχάρη- Αρναουτάκη | Δράσεις για την ενίσχυση του τουρισμού της Κρήτης

  66. 13/11 17:38

    6η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού - Κατεβάστε την πρόσκληση

  67. 13/11 16:41

    Ρωσία: Τέλος στις ρήτρες χαμηλότερης τιμής της Booking.com στα συμβόλαια με ξενοδοχεία

  68. 13/11 15:44

    Ελλάδα και Γερμανία «ανοίγουν» νέους δρόμους καινοτομίας

  69. 13/11 15:34

    TUI Fly: 200.000 θέσεις από Νυρεμβέργη το 2020- πτήσεις προς Κέρκυρα, Κρήτη και Ρόδο

  70. 13/11 14:57

    Στον αέρα η Preview Edition 2019 της Xenia News

  71. 13/11 14:06

    EOT: Προώθηση στη Γερμανία της Θεσσαλονίκης, Πιερίας και Χαλκιδικής ως χειμερινών προορισμών

  72. 13/11 14:02

    Μαχαραγιάς δίνει το παλάτι του στην Airbnb! (video)

  73. 13/11 13:50

    Ο γαστρονομικός τουρισμός της Αττικής στην Philoxenia 2019

  74. 13/11 13:49

    Αμερικανικός τουρισμός: Αυτοί ήταν οι 5 πιο καυτοί προορισμοί του 2019

  75. 13/11 13:39

    Προβολή της Ρόδου στους Έλληνες τουρίστες στην Philoxenia 2019

  76. 13/11 13:19

    Τήνος: Συμμετοχή στις εκθέσεις με άξονα το marketing plan

  77. 13/11 12:53

    Τεράστιο κύμα προκάλεσε εκτεταμένες πλημμύρες στη Βενετία

  78. 13/11 12:52

    Βρετανικός τουρισμός: Η κατάρρευση του Thomas Cook οδηγεί σε δυναμικά πακέτα υψηλού κινδύνου

  79. 13/11 12:20

    Αγωνία για το μέλλον της Astra Airlines

  80. 13/11 12:00

    T.O. Πελοποννήσου, Ε.Ξ. Αρκαδίας και δήμος Τρίπολης προωθούν από κοινού το τουριστικό προϊόν τους

  81. 13/11 11:52

    Οι περιβαλλοντικές πρακτικές του Hyatt Regency Hotel Thessaloniki στην Philoxenia 2019

  82. 13/11 11:35

    Ο συνεδριακός τουρισμός έχει πεδίο δόξης λαμπρό στην Ελλάδα, αρκεί να θέσουμε σωστές βάσεις

  83. 13/11 11:32

    340 εκατ.ευρώ έσοδα έφερε ο τουριστικός φόρος στις Βαλεαρίδες Νήσους- Πού διατίθενται

  84. 13/11 11:21

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης: Επανεξελέγη πρόεδρος ο κ.Α.Μανδρίνος- το νέο Δ.Σ.

  85. 13/11 11:15

    Τίτλοι τέλους και για τη γερμανική Thomas Cook

  86. 13/11 10:41

    Αειφόρος τουρισμός | Προκλήσεις και εμπόδια: Συμπεράσματα από το πρώτο Go Green! Hotel Seminar

  87. 13/11 10:19

    Στρατηγικό λάθος ο όρος υπερ-τουρισμός για δημοφιλείς προορισμούς- Γράφει ο κ.Νότης Μαρτάκης (*)

  88. 13/11 10:16

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Χανιά, Ρέθυμνο και Κεφαλονιά

  89. 13/11 10:14

    Αναγνωρίστηκαν άλλες 2 Πηγές ως ιαματικές σε Ικαρία και Χαλκιδική

  90. 13/11 10:11

    Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής ύψους 4,5 εκατ.ευρώ μέχρι το 2022

  91. 13/11 10:08

    Μαθαίνοντας τους Ιάπωνες να τρώνε γιαούρτι με ελληνικό μέλι

  92. 13/11 10:04

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για παραγωγή και προμήθεια διαφημιστικών δώρων

  93. 12/11 20:10

    Ο Εμπορικός Σύλλογος Κυπαρισσίας καλεί τα καταστήματα να αποκτήσουν καταλόγους για τυφλούς

  94. 12/11 16:18

    Κίνδυνος για χάος στις πτήσεις στη Γαλλία στις 5 Δεκεμβρίου

  95. 12/11 16:09

    Aegean: Νέα δρομολόγια Πάφος-Αθήνα και Λάρνακα-Βυρητός

  96. 12/11 15:59

    Η χειμερινή Χαλκιδική στην 35η Philoxenia

  97. 12/11 15:41

    M. Κόνσολας: Η αειφορία βασικό στοιχείο του νέου στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό

  98. 12/11 15:04

    Προβολή των Λειψών σε Θεσσαλονίκη και Λονδίνο

  99. 12/11 14:33

    15 εκατ. ευρώ επιπλέον για νέες μικρομεσαίες τουριστικές επενδύσεις στην Κρήτη

  100. 12/11 14:15

    Τουρισμός: Προειδοποίηση για «παραπλανητικές» ταξιδιωτικές προσφορές την Black Friday