Ξενοδοχεία: Οι κορυφαίες τάσεις και προβλέψεις στη φιλοξενία για το 2020

Α Decrease font Enlarge font
Ξενοδοχεία: Οι κορυφαίες τάσεις και προβλέψεις στη φιλοξενία για το 2020Πηγή φωτο: pixabay.com

Τις τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας για το 2020 αναδεικνύει το businessblog της trivago. Δείτε τις τάσεις...

1. Οι ψηφιακές τεχνολογίες θα συνεχίσουν να μετασχηματίζουν την εμπειρία του πελάτη

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το μέλλον του κλάδου της φιλοξενίας θα κυριαρχείται από τις ψηφιακές τεχνολογίες. Όπως και τα τελευταία χρόνια, οι κινητές συσκευές θα εξακολουθούν να επηρεάζουν τον κλάδο, μαζί με άλλες επαναστατικές τεχνολογίες τις οποίες πολυάριθμες εμπορικές επωνυμίες συνεχίζουν να ενσωματώνουν στις παροχές τους προς τους πελάτες.

Άλλωστε, η επιτυχία των ψηφιακών τεχνολογιών στον κλάδο της φιλοξενίας τα τελευταία χρόνια έχει αποδείξει ότι δεν προϋποθέτουν ανθρώπινη παρέμβαση όλες οι εξαιρετικές εμπειρίες πελάτη. Μερικές φορές, είναι απλώς αποτέλεσμα ομαλής ψηφιακής ενσωμάτωσης.

Ακολουθούν οι τεχνολογίες που αναμένεται ότι θα αφήσουν το στίγμα τους στον κλάδο της φιλοξενίας το 2020:

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων είναι μία από τις μεγαλύτερες τάσεις αναδυόμενης τεχνολογίας στον κόσμο της φιλοξενίας. Όχι μόνο το προσωπικό είναι σε θέση να παρακολουθεί και να διαχειρίζεται πολύτιμους πόρους εντός του ξενοδοχείου, αλλά και οι δυνατότητες του Έξυπνου Ξενοδοχείου επιτρέπουν στους πελάτες και στο προσωπικό να ρυθμίζουν καλύτερα την κατανάλωση ενέργειας και να υποστηρίζουν πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα.

Εξάλλου, η Cognizant επιβεβαιώνει ότι το Διαδίκτυο των πραγμάτων μπορεί να αυξήσει τα έσοδα ενός ξενοδοχείου. Στη μελέτη της με τίτλο Hospitality in the Digital Era, αναφέρει ότι «Πολυάριθμοι ξενοδόχοι που επενδύουν στην επικοινωνία μέσω κινητών συσκευών αναμένουν ότι οι πελάτες θα χρησιμοποιήσουν κινητές συσκευές όχι μόνο για την επιλογή και την πληρωμή του δωματίου, αλλά και ως κλειδί για την πρόσβαση σε παροχές, όπως οι πισίνες και τα σπα». Επιπλέον, με την τεχνολογία ειδοποιήσεων που λειτουργεί μέσω του Διαδικτύου των πραγμάτων αποστέλλονται στα smartphone των πελατών προσφορές σε πραγματικό χρόνο, ενθαρρύνοντας έτσι την πραγματοποίηση περαιτέρω πωλήσεων.

H τεχνητή νοημοσύνη

Άλλη μία τεχνολογία με την οποία πειραματίζονται πολλοί ξενοδόχοι είναι η τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τους ξενοδόχους να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες με πολλούς τρόπους. Από τη χρήση chatbot τεχνητής νοημοσύνης έως τη χρήση ρομπότ στα γκισέ check-in των ξενοδοχείων ή για το room service, τα ξενοδοχεία κατευθύνονται προς την πελατοκεντρική φιλοξενία. Η Oracle Hospitality, αναφερόμενη στην αξία των συσκευών με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης στα ξενοδοχειακά περιβάλλοντα, επισημαίνει: «Κάτι περισσότερο από μια υπόσχεση, η τεχνητή νοημοσύνη έχει αποδειχθεί ότι μειώνει κατακόρυφα την ανάγκη για ανθρώπινη υποστήριξη σε ό,τι αφορά τη διαχείριση και επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν συνήθως κατά τη διαμονή ενός πελάτη.»

Εικονική πραγματικότητα

Η εικονική πραγματικότητα χρησιμοποιείται από ξενοδόχους για τον συνδυασμό του ψηφιακού και του συμβατικού κόσμου με στόχο τη δημιουργία ενός καθηλωτικού κόσμου για τους πελάτες τους. Όχι μόνο καθιστά πιο απρόσκοπτη την ταξιδιωτική εμπειρία για τον πελάτη, αλλά τον ψυχαγωγεί κιόλας, με αποτέλεσμα οι εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας να είναι πολύ δημοφιλείς. Σύμφωνα με την Adobe Digital Insights, «Τουλάχιστον οκτώ από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία έχουν θέσει σε δοκιμή κάποιου είδους εμπειρία εικονικής πραγματικότητας». Και αυτή η τάση αναμένεται να αναπτυχθεί, καθώς ξενοδοχεία ανά τον κόσμο αναζητούν ποικίλους τρόπους ενσωμάτωσης της εικονικής πραγματικότητας στην εμπειρία των πελατών τους. Ορισμένοι από αυτούς τους τρόπους είναι η πραγματοποίηση εικονικών περιηγήσεων τοποθετώντας τους χρήστες σε προσομοίωση του ξενοδοχείου και παρέχοντάς τους εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας με τη μορφή αφηγήσεων στα δωμάτια.

Αναγνώριση προσώπου

Η αναγνώριση προσώπου είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιείται ευρέως στα αεροδρόμια και βρίσκει πλέον τον δρόμο της στα ξενοδοχεία. Συμβάλλει στην επιτάχυνση της διαδικασίας check-in και αρέσει ιδιαιτέρως στους τακτικούς και τους business ταξιδιώτες. Ωστόσο, αυτό το σύστημα έχει περιορισμούς σε ό,τι αφορά τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων. Εάν σκοπεύετε να ενσωματώσετε τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου στο ξενοδοχείο σας, θα πρέπει πρώτα να ελέγξετε τους νόμους προστασίας δεδομένων που ισχύουν στην περιοχή σας.

2. Τα ξενοδοχεία θα καθορίσουν τον online χαρακτήρα τους

Χάρη στην αυξημένη κοινωνική δικτύωση μεταξύ των καταναλωτών και την επιρροή των ιστοσελίδων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχει καταστεί επιχειρηματική αναγκαιότητα για τα ξενοδοχεία να αποκτήσουν παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για να προλαβαίνουν τους καταναλωτές τους, τα ξενοδοχεία θα πρέπει συνεχώς να δημοσιεύουν κατάλληλο περιεχόμενο και να ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές τους. Εκτός αυτού, θα πρέπει να διαθέτουν εξειδικευμένες ομάδες που θα παρακολουθούν σε καθημερινή βάση τις κριτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα διασφαλίζουν την άμεση ανταπόκριση σε τυχόν ζητήματα και σχόλια των πελατών.

Πέρα από τις παραπάνω πρωτοβουλίες, κατά το επόμενο έτος εμπορικές επωνυμίες του κλάδου της φιλοξενίας αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους και να καθορίσουν τη δική τους online προσωπικότητα για βελτιωμένη επικοινωνία.

Ολοένα και περισσότερες εμπορικές επωνυμίες θα επιχειρήσουν να μην πωλούν απλώς ένα δωμάτιο, αλλά μια ιστορία: μια ιστορία που δημιουργεί συναίσθημα.

Τα ξενοδοχεία χρειάζονται αξιομνημόνευτο περιεχόμενο με την επωνυμία τους, ώστε να αφηγηθούν μια ιστορία με αποτελεσματικότητα και αντίκτυπο. Ένα παράδειγμα τέτοιου περιεχομένου είναι η κοινοποίηση των εμπειριών από ανθρώπους που διαμένουν στο ξενοδοχείο, επικεντρώνοντας στη διακόσμηση, τις γαστριμαργικές απολαύσεις και τις παροχές. Άλλη μια εύκολα υλοποιήσιμη λύση είναι η διαμόρφωση γύρω από το κατάλυμα πολλαπλών σκηνικών που προσφέρονται για δημοσίευση στο Instagram ή κοινωνικών χώρων που ενθαρρύνουν τη λήψη φωτογραφιών, με σχετικό hashtag. 

3. Οι ταξιδιώτες θα αναζητούν πολιτισμικά καθηλωτικές εμπειρίες

Το ενδιαφέρον των καταναλωτών μετατοπίζεται και ο σημερινός ταξιδιώτης αποζητεί εμπειρίες αντί για αγαθά και παροχές. Πράγματι, ποσοστό 67% των ταξιδιωτών υψηλού εισοδήματος θα προτιμούσαν να δαπανήσουν τα χρήματά τους σε δραστηριότητες παρά σε ένα καλύτερο δωμάτιο ξενοδοχείου, όπως επισημαίνει η Skift.

Τα τελευταία χρόνια, είδαμε την άνοδο των καταλυμάτων που απευθύνονται σε εξειδικευμένα μερίδια της αγοράς. Στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν ταξιδιώτες προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες πελατών, τα ξενοδοχεία μετατράπηκαν σε εγκαταστάσεις παροχών για εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς. Προσφέρουν πλέον ειδικές υπηρεσίες, όπως χαλαρωτικές αποδράσεις, θεραπείες ευεξίας, περιπετειώδεις διακοπές κ.λπ.

Το 2020 θα σημειωθεί ιδιαίτερη αύξηση στον αριθμό των πελατών που επιζητούν μοναδικές τοπικές εμπειρίες. Για να επιτύχουν σε αυτόν τον κλάδο, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να σχεδιάσουν συναρπαστικές τοπικές, καθώς και εξατομικευμένες, εμπειρίες για τους πελάτες τους. Η BCG αναφέρει: «Έως το 2024, οι πολυτελείς εξατομικευμένες παροχές και εμπειρίες εκτιμάται ότι θα αποτελέσουν μια αγορά αξίας 1.260 δισεκατομμυρίων ευρώ, σημειώνοντας αύξηση από τα 845 δισεκατομμύρια ευρώ το 2015».

Λόγω αυτού, η προώθηση και η διαχείριση προορισμού θα καταστούν κορυφαία προτεραιότητα για τους περισσότερους ξενοδόχους.

Η Cvent προτείνει τη δημιουργία εξειδικευμένων εκδρομών αντί της απλής παρουσίασης των σημείων ενδιαφέροντος, διαμορφώνοντας εξατομικευμένα προγράμματα με βάση τα ενδιαφέροντα του επισκέπτη ή κατά περιοχή. Εκτός από τις επισκέψεις στα αξιοθέατα, το φαγητό θα διαδραματίσει επίσης σημαντικό ρόλο στην προβολή του πολιτισμού και της κληρονομιάς της περιοχής. Προκειμένου να παρέχουν τοπικές εμπειρίες, τα ξενοδοχεία θα αφήσουν κατά μέρος τα τυποποιημένα μενού τους, για να προσφέρουν πιο αυθεντικά και ενδιαφέροντα τοπικά πιάτα. Επίσης, οι παραδοσιακές συνταγές θα εκτελούνται με τη χρήση τοπικών και φρέσκων προϊόντων και υγιεινών συστατικών. Άλλοι τρόποι προβολής της τοπικής κουζίνας είναι η διοργάνωση γαστρονομικών εκδηλώσεων ή περιηγήσεων γευσιγνωσίας και η πραγματοποίηση μαθημάτων ή επιδείξεων μαγειρικής. Μπορείτε επίσης να προσδώσετε περισσότερη αυθεντικότητα στους κοινόχρηστους χώρους και στα δωμάτια του ξενοδοχείου μέσω τοπικών στοιχείων, έργων τέχνης και υλικών.

4. Τα ξενοδοχεία θα υποστηρίξουν τη βιωσιμότητα

Η βιωσιμότητα θα αποτελέσει παράγοντα-κλειδί στην επιτυχημένη διαχείριση της εμπορικής επωνυμίας των ξενοδοχείων, καθώς είναι ένα από τα πιο σημαντικά παγκόσμια ζητήματα που αντιμετωπίζει αυτήν τη στιγμή ο πλανήτης. Και τα ξενοδοχεία θα εντείνουν τις προσπάθειές τους για την επίτευξη της βιωσιμότητας, προκειμένου να ενισχύσουν τις πρωτοβουλίες τους στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και να εμπνεύσουν εμπιστοσύνη.

Η βιωσιμότητα ευνοεί και τον πλανήτη και την αύξηση των κερδών, καθώς η περιβαλλοντική ευθύνη κερδίζει συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις των πελατών.

Η Cognizant καταλήγει ότι «Οι πελάτες είναι ολοένα και πιο πρόθυμοι να αναλάβουν το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί σε ό,τι αφορά τη βιωσιμότητα, υποστηρίζοντας καμπάνιες για την επαναχρησιμοποίηση των πετσετών και τη λιγότερο συχνή αλλαγή κλινοσκεπασμάτων». Εκτός αυτού, τα ξενοδοχεία επιβραβεύονται επίσης μέσω πολιτικών μείωσης φόρων και προγραμμάτων εξοικονόμησης ενέργειας.

Οι «πράσινες» καμπάνιες που θα εξετάσουν προς υλοποίηση τα ξενοδοχεία είναι η συμμόρφωση με τις παγκόσμιες εκπομπές άνθρακα, η μείωση των αποβλήτων, η μείωση της χρήσης πλαστικού και η εξοικονόμηση νερού. Όπως επισημάνθηκε παραπάνω, τα έξυπνα κτήρια που θα συμβάλλουν στην ψηφιοποίηση των ξενοδοχειακών παροχών θα οδηγήσουν επίσης σε χαμηλότερο κόστος ενέργειας. 

5. Τα ξενοδοχεία θα εστιάσουν στην προσέλκυση απευθείας κρατήσεων

Το 2020 οι επιχειρήσεις θα δαπανούν περισσότερο χρόνο, χρήματα και προσπάθεια για την καθιέρωση της εμπορικής τους επωνυμίας στη συνείδηση των καταναλωτών και την απόκτηση πιστών πελατών, με στόχο την αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Η trivago και η Phocuswright, στη μελέτη τους με τίτλο Independent Lodging Market study, αποκάλυψαν ότι τα ανεξάρτητα καταλύματα επιθυμούν διακαώς να πραγματοποιούν πωλήσεις απευθείας στον πελάτη.

Θα πρέπει πρωτίστως να εστιάσετε στη δημιουργία μιας καλοσχεδιασμένης ιστοσελίδας και μιας μηχανής κρατήσεων υψηλής ποιότητας. Μια βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα με σχεδιασμό βάσει ανταπόκρισης θα προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία στους επισκέπτες σας. Ενσωματώνοντας μια αποτελεσματική μηχανή κρατήσεων, θα μπορείτε να μετατρέπετε τους online επισκέπτες σε πελάτες του ξενοδοχείου σας και να διασφαλίζετε απευθείας κρατήσεις.

Επιπλέον, θα πρέπει να προωθήσετε το κατάλυμά σας, για να κάνετε τους ταξιδιώτες να σας προσέξουν και να κάνουν κράτηση απευθείας σε εσάς. Το email marketing και οι καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την online φήμη του ξενοδοχείου σας, να οικοδομήσετε ισχυρές σχέσεις με πιστούς πελάτες και να δημιουργήσετε σημαντικό περιεχόμενο SEO. Επίσης, προσφέροντας επιβραβεύσεις και εκπτώσεις σε πιστούς, καθώς και σε νέους πελάτες, θα τους προσελκύσετε στην ιστοσελίδα σας.

Άλλη μία κύρια τάση για το 2020 είναι το metasearch marketing. Στη μελέτη της trivago και της Phocuswright αναφέρεται ότι το metasearch αναμένεται να συνεχίσει να αναπτύσσεται, καθώς τα ανεξάρτητα καταλύματα ενισχύουν τις προσπάθειές τους για περαιτέρω αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Η καταχώριση του ξενοδοχείου σας σε μια μηχανή metasearch θα ενισχύσει την προβολή σας και την απήχησή σας στην online αγορά.

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 27/05 12:45

    ATOR: Τα ταξίδια των Ρώσων στο εξωτερικό θα ξεκινήσουν πριν το φθινόπωρο

  2. 27/05 12:18

    H Domotel Hotels & Resorts ανοίγει όλα τα ξενοδοχεία της

  3. 27/05 12:05

    Δωρεάν τεστ κορωνοϊού στους τουρίστες προσφέρει η Μαδέρα

  4. 27/05 11:58

    Μ.Κόνσολας:Το Υπουργείο Τουρισμού ουδέποτε διαχώρισε τα νησιά σε κατηγορίες, ως προς την επικινδυνότητά τους

  5. 27/05 11:53

    Αβέβαιη η άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών για τους Γερμανούς στις 15 Ιουνίου

  6. 27/05 11:02

    Το ελληνικό νησί με τα εντυπωσιακά χωριά-λαβύρινθους

  7. 27/05 10:57

    Η γαλάζια παραλία στην Πελοπόννησο που την ξέρουν μόνο οι ντόπιοι

  8. 27/05 10:49

    Την στήριξη του ιαματικού τουρισμού και των Λουτροπόλεων ζητούν 3 βουλευτές της ΝΔ στη Φθιώτιδα

  9. 27/05 10:43

    Τ.Ο. Πελοποννήσου: Τηλεκατάρτιση στα υγειονομικά πρωτόκολλα για τα ξενοδοχεία

  10. 27/05 10:28

    Hellenic Seaplanes: Αναβαθμίζει την ασφάλεια στα υδατοδρόμια με έξυπνα κράνη

  11. 27/05 10:26

    Όλες οι λεπτομέρειες της συμφωνίας για την κρατική διάσωση της Lufthansa

  12. 27/05 10:11

    Δήμος Γόρτυνας: Διαγωνισμός για την μίσθωση τουριστικού περιπτέρου σε αρχαιολογικό χώρο

  13. 27/05 10:09

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Κέρκυρα, Νάξο και Ρέθυμνο

  14. 27/05 10:07

    Madrid Nuevo Norte: Προς έγκριση το μεγαλύτερο έργο ανάπλασης αστικής περιοχής στην Ευρώπη

  15. 27/05 10:05

    Εισαγωγείς ελληνικών κρασιών στη Βρετανία: Η αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων δεν κάλυψε τις απώλειες από τη μαζική εστίαση

  16. 26/05 20:24

    Κ.Μητσοτάκης: Στις 15 Ιουνίου ανοίγουν οι απευθείας πτήσεις και τα χερσαία σύνορα με τη Θεσσαλονίκη

  17. 26/05 20:15

    Η Ελλάδα στους κύριους προορισμούς των Γερμανών

  18. 26/05 20:06

    Εμπορικός Σύλλογος Δήμου Χερσονήσου: Μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων σε αμιγώς τουριστικές περιοχές

  19. 26/05 20:01

    Celestyal Cruises: Έως τις 30 Ιουλίου παρατείνεται η αναστολή στις κρουαζιέρες της

  20. 26/05 19:58

    Επανεκκίνηση των τουριστικών ροών μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου

  21. 26/05 19:55

    Συνεργασία ΕΟΤ και Εθνικού Θεάτρου: «Πανδημία πολιτισμού» για την προβολή της Ελλάδας

  22. 26/05 14:43

    Χ. Θεοχάρης: Σημαντικό μήνυμα το άνοιγμα του τουρισμού μας

  23. 26/05 13:40

    Στέλιος Χατζηιωάννου: Πλησιάζουμε στην ακύρωση της συμφωνίας της easyjet με την Airbus

  24. 26/05 13:37

    2 στους 3 ταξιδιώτες πρόθυμοι για διεθνή ταξίδια περισσότερο από πριν

  25. 26/05 13:24

    Ε.Ξ. Ρόδου: Το καλύτερο σενάριο είναι να φτάσουμε φέτος το 35% της περσινής χρονιάς

  26. 26/05 13:02

    DRV: Σημαντικά λιγότεροι Γερμανοί τουρίστες στο εξωτερικό αυτό το καλοκαίρι

  27. 26/05 12:29

    Τέσσερα μέρη για οικογενειακές αποδράσεις κοντά στην Αθήνα

  28. 26/05 12:25

    Η παραλία με τα γαλαζοπράσινα νερά 1 ώρα από την Αθήνα

  29. 26/05 12:10

    Α.Ανδρεάδης: 1 στις 10.000 η πιθανότητα μετάδοσης του κορωνοϊού από τουρίστες χωρών χαμηλού επιπολασμού

  30. 26/05 12:00

    Volotea: 19 πτήσεις στην Ελλάδα από τις 12 Ιουνίου

  31. 26/05 11:56

    ΤΑΙΠΕΔ: Ψηφιακό εργαλείο για την αξιολόγηση της αειφορικής επίδοσης του χαρτοφυλακίου του

  32. 26/05 11:44

    Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων: Μάχη για να διατηρηθούν στη θέση τους οι αρχαιότητες στο μετρό Θεσσαλονίκης

  33. 26/05 11:38

    Ryanair: Ανοίγει το 40% του προγράμματος πτήσεων από τον Ιούλιο

  34. 26/05 11:32

    Τουρισμός: Ανοίγει η Ισπανία την 1η Ιουλίου- Ξεκινά προγράμματα η TUI

  35. 26/05 11:06

    Πράσινο φως για τα ταξίδια των Γερμανών στην Ευρώπη από τις 15 Ιουνίου

  36. 26/05 10:40

    Τοrnos News Webinars: Tην Τρίτη ζωντανά 4:00 μ.μ. συζήτηση με κορυφαίες εταιρείες του κλάδου των τουρ και δραστηριοτήτων για την αντιμετώπιση της κρίσης

  37. 26/05 10:29

    «Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός»: 250 εκδηλώσεις σε αρχαιολογικούς χώρους το καλοκαίρι

  38. 26/05 10:06

    Cyprus Airways: Το νέο πρόγραμμα πτήσεων και τα προληπτικά μέτρα για τον κορωνοϊό

  39. 26/05 10:04

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Τσαγκαράδα, Ξυλόκαστρο και Ιωάννινα

  40. 26/05 10:03

    Μικρός ο αριθμός των ακυρώσεων των κατοίκων της Βόρειας Μακεδονίας για καλοκαιρινές διακοπές

  41. 26/05 10:01

    Ενισχύσεις για νέα ξενοδοχεία σε Σαντορίνη, Μύκονο και Τήνο

  42. 26/05 09:59

    Εντυπωσιακή αύξηση των ελληνικών εξαγωγών στη Γαλλία εν μέσω πανδημίας

  43. 26/05 09:52

    Extra Milers: Νέα πλατφόρμα για τον προσβάσιμο τουρισμό στην Ελλάδα

  44. 26/05 09:45

    ΕΤΑΔ: Ηλεκτρονικοί διαγωνισμοί για τα πρώην «Μαριδάκι» και Ζέρβα στη μαρίνα Γλυφάδας

  45. 25/05 16:55

    Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών: Οι διαδικτυακές συζητήσεις των επόμενων ημερών

  46. 25/05 16:40

    Aegean: Ενισχυμένα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στα ταξίδια

  47. 25/05 16:38

    Όμιλος Πλειάδες: Ο ιδανικός τρόπος απολύμανσης και αποστείρωσης χώρων στα ξενοδοχεία

  48. 25/05 16:06

    Προβολή του τουριστικού προϊόντος της Αττικής

  49. 25/05 15:58

    Eurowings: Πτήση για τη Σαρδηνία γύρισε πίσω γιατι το αεροδρόμιο... ήταν κλειστό

  50. 25/05 15:29

    Lufthansa: Συμφωνία με τη κυβέρνηση της Γερμανίας για το πακέτο διάσωσης

  51. 25/05 15:26

    Κ.Μητσοτάκης: Ο τουρισμός θα πάει καλύτερα από ό,τι αναμένεται

  52. 25/05 14:36

    Cosmote: Νέα προηγμένη εφαρμογή για κινητά που βοηθά στον ταχύτερο εντοπισμό αγνοουμένων

  53. 25/05 14:02

    Το ΠΑΣΚΕΔΙ ζητεί να ανοίξουν οι εσωτερικοί χώροι εστίασης νωρίτερα

  54. 25/05 13:12

    Ισπανία: Επιστροφή στον ανταγωνισμό για διεθνείς τουρίστες τον Ιούλιο

  55. 25/05 13:02

    10.000 τουρίστες, κυρίως από Σλοβενία και Γερμανία, υποδέχθηκε η Κροατία το Σαββατοκύριακό

  56. 25/05 12:39

    Τα τουριστικά κουπόνια της Σλοβενίας για εσωτερικό τουρισμό - Οι τιμές για ενήλικες και για ανήλικους

  57. 25/05 12:27

    EASA: Μόνο έτσι θα είναι ασφαλείς οι πτήσεις – Ιατρικές μάσκες για όλους και κενές θέσεις

  58. 25/05 11:44

    Οι άγνωστες δωρεές του Σωτήρη Κοντιζά και του Λεωνίδα Κουτσόπουλου σε ευπαθείς πολίτες της Αθήνας

  59. 25/05 11:43

    Προετοιμασία της Άνδρου για το άνοιγμα της θερινής σεζόν

  60. 25/05 11:37

    Γαστρονομικό ταξίδι στη Σαντορίνη με ντοματοκεφτέδες και μπουσέ

  61. 25/05 11:34

    Το ελληνικό νησί που έχει στοιχεία από τρεις ηπείρους

  62. 25/05 11:23

    Lufthansa: Πτήσεις προς Ρόδο και Κρήτη από τα μέσα Ιουνίου

  63. 25/05 10:55

    Η Mohegan Gaming "διατηρεί τη δέσμευσή της" για την επένδυση στο Ελληνικό

  64. 25/05 10:47

    Κυκλάδες: Ανοίγει τα περισσότερα ξενοδοχεία της η Aqua Vista Hotels

  65. 25/05 10:22

    Τηλεδιάσκεψη του Εμπορικού Επιμελητηρίου Αθηνών με τον υπουργό Τουρισμού

  66. 25/05 10:02

    Άδειες για 3 νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο, Σίφνο, Μήλο

  67. 25/05 09:59

    Σοβαρές οι επιπτώσεις στις ελληνικές εξαγωγές σε περίπτωση μη επίτευξης συμφωνίας μεταξύ Ε.Ε. και Η.Β.

  68. 25/05 09:57

    Η επόμενη μέρα: Οι Επιτροπές Τουρισμού των Δήμων Ψαρών και Κάσου

  69. 25/05 09:55

    Επιχορηγήσεις για εκσυγχρονισμούς και επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Ρόδο, Χανιά και Κω

  70. 25/05 09:49

    Κατεδάφιση δύο ξενοδοχείων

  71. 25/05 09:47

    Δωρεές από ξενοδοχειακές Eνώσεις και ξενοδοχεία σε νοσοκομεία

  72. 25/05 09:45

    Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Ρόδου

  73. 24/05 00:03

    AUTOHELLAS: Ανακοίνωση αναφορικά με τη Hertz Global Holdings

  74. 23/05 15:40

    Χωρίς αστική ευθύνη ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις σε κρούσματα κορονωϊού- Ποιες είναι οι ποινές για την μη τήρηση των πρωτοκόλλων

  75. 23/05 15:34

    Και η Αίγυπτος ποντάρει στον τουρισμό

  76. 23/05 15:28

    Η μεγαλύτερη παραλία με άμμο στην Ευρώπη είναι ελληνική

  77. 23/05 15:23

    Τέσσερα ποτάμια όπου το μπάνιο είναι μοναδική εμπειρία

  78. 23/05 15:21

    Μετά από δεκαετίες καταπάτησης η ΕΤΑΔ ανακτά το Ξενία Καρτερού με στόχο την αξιοποίηση του

  79. 23/05 15:17

    Tα success stories ισπανικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην εποχή του κορωνοϊού

  80. 23/05 15:15

    Βόρεια Μακεδονία: Σύσταση για αποφυγή των πτήσεων στο εξωτερικό

  81. 23/05 15:09

    Ερωτοσπηλιά: Ο αγαπημένος προορισμός για μπάνιο στην Αττική

  82. 23/05 15:05

    Τέσσερις ιδέες για καλοκαιρινή μονοήμερη δίπλα στην Αθήνα

  83. 23/05 15:00

    ΥΠΑ: Έως το τέλος Ιουνίου η notam για τις όλες τις διεθνείς πτήσεις μόνο στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  84. 23/05 14:56

    Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού

  85. 22/05 17:38

    Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για τις αεροπορικές πτήσεις - Υποχρεωτική η μάσκα

  86. 22/05 17:36

    Air Canada: Καθημερινές συνδέσεις με Αθήνα τον Αύγουστο

  87. 22/05 17:26

    #GreeceFromHome: Συνεργασία Marketing Greece - ΕΟΤ για τα επόμενα βήματα

  88. 22/05 17:08

    Ο Δήμος Δέλτα είναι νέο μέλος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης

  89. 22/05 17:04

    Η Air France αυξάνει σταδιακά το πρόγραμμα πτήσεων

  90. 22/05 17:00

    Χαλκιδική: Το καλύτερο «υγειονομικό» διαβατήριο οι 94 Γαλάζιες Σημαίες

  91. 22/05 16:47

    Aegean: Ο προγραμματισμός πτήσεων γι αυτό το καλοκαίρι - Αναλυτικά οι συνδέσεις

  92. 22/05 16:41

    Η σκληρή ανακοίνωση για τη γενική συνέλευση των μετόχων της easyJet

  93. 22/05 16:17

    Τα τελικά υγειονομικά πρωτόκολλα για κάμπινγκ, τουριστικά λεωφορεία, rent-a-car

  94. 22/05 16:16

    Τα τελικά υγειονομικά πρωτόκολλα για ξενοδοχεία-καταλύματα

  95. 22/05 15:52

    Webinars για τον τουρισμό και την εστίαση- Digital marketing και εξυπηρέτηση πελατών

  96. 22/05 15:47

    Οι καταδυτικές επιχειρήσεις απειλούνται με αφανισμό αν δεν λειτουργήσουν άμεσα

  97. 22/05 14:04

    Νέα πρωτοβουλία FedHATTA: Προώθηση πακέτων των ελληνικών τ. γραφείων στην Κύπρο

  98. 22/05 13:45

    Εμπορικό Επιμελητήριο: Να ενταχθούν στα μέτρα στήριξης και οι εμπορικές επιχειρήσεις τουριστικού ενδιαφέροντος

  99. 22/05 13:30

    Οι αεροπορικές εταιρίες επαναφέρουν σταδιακά τις διεθνείς πτήσεις- Δείτε τα προγράμματα

  100. 22/05 13:22

    Οι πρόεδροι των τουριστικών πρακτόρων Ελλάδας και Κύπρου στο Tornos News Live: Συνένωση δυνάμεων για την επανεκκίνηση του τουρισμού