Πώς το Google Analytics βελτιώνει το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας

Α Decrease font Enlarge font
Πώς το Google Analytics βελτιώνει το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σαςΠηγή φωτο: pixabay.com

Πόσο σημαντικό είναι το Google Analytics για να μετρηθεί η απόδοση της ιστοσελίδας ενός ξενοδοχείου; Το θέμα αναλύει το trivago Business Blog, παρέχοντας πληροφορίες για τη βελτίωση του μάρκετινγκ ενός ξενοδοχείου μέσω καλύτερης στόχευσης, βελτιστοποιημένων καμπανιών και νέων δραστηριοτήτων.

Μόλις ολοκληρώσετε λοιπόν τον λογαριασμό σας στο Google Analytics για την ιστοσελίδα σας, μπορείτε να ξεκινήσετε τη βελτίωση του μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας με τους παρακάτω εύκολους τρόπους:

1. Παρακολουθήστε τη συνολική απόδοση της ιστοσελίδας του καταλύματός σας

Είναι σημαντικό να καταλαβαίνετε απόλυτα την απόδοση της ιστοσελίδας σας και να την παρακολουθείτε τακτικά.

Με αυτόν τον τρόπο θα λαμβάνετε πολύτιμες πληροφορίες για το πόσο αποδοτικό είναι το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας όσον αφορά την προσέλκυση κίνησης στη σελίδα σας, η οποία είναι πολύ σημαντική, αν θέλετε να βελτιώσετε το μάρκετινγκ του καταλύματός σας και να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων σας και των καμπανιών σας.

Επίσης, θα σας δώσει μια ιδέα για το πόσο αποδοτική είναι η σελίδα σας όσον αφορά τη διατήρηση του ενδιαφέροντος των ταξιδιωτών στις προσφορές σας και πόσο αποδοτική είναι ολόκληρη η διαδικασία κράτησης για τη μετατροπή των πιθανών πελατών σε επιβεβαιωμένους πελάτες. Και τα δύο είναι εξίσου σημαντικά, αν θέλετε η συνολική στρατηγική σας μάρκετινγκ να είναι επιτυχημένη.

Υπάρχουν τρία βασικά στοιχεία που θα σας ενδιέφερε να δείτε:

Στοιχεία απόκτησης, όπως οι περίοδοι λειτουργίας, τα οποία μετρούν πώς οι ταξιδιώτες καταλήγουν στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

Στοιχεία συμπεριφοράς, όπως το ποσοστό εγκατάλειψης, τα οποία μετρούν πώς οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

Στοιχεία μετατροπής σε κρατήσεις, όπως ο στόχος του ποσοστού μετατροπής, ο οποίος μετρά πώς οι ταξιδιώτες ολοκληρώνουν μια ενέργεια στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

2. Μάθετε ποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα του καταλύματός σας

Εκτός από την παρακολούθηση της συνολικής απόδοσης της ιστοσελίδας σας, μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση σε πολύτιμα στοιχεία για το online κοινό σας στο Google Analytics.

Για να μάθετε πού βρίσκονται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας:

  • Κάντε κλικ στο «Κοινό» στα αριστερά
  • Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά

Σε αυτήν τη σελίδα κάτω από την ενότητα «Δημογραφικά στοιχεία», στη συνέχεια κάντε κλικ στη «Χώρα»

Εκεί θα δείτε από πού προέρχονται οι ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για το κατάλυμά σας και τις αγορές τις οποίες ίσως να θέλετε να συμπεριλάβετε στις τρέχουσες καμπάνιες μάρκετινγκ. Αυτό το στοιχείο ίσως επίσης να σας βοηθήσει να αποφασίσετε σε ποιες γλώσσες να μεταφράσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Για να βρείτε σε ποια ηλικιακή ομάδα ανήκουν οι επισκέπτες της σελίδας του ξενοδοχείου σας:

  • Κάντε κλικ στο «Κοινό» στα αριστερά
  • Στη συνέχεια, κάντε κλικ στα «Δημογραφικά στοιχεία» στα αριστερά
  • Τέλος, κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά

Εκεί θα δείτε αναλυτικά στοιχεία για τους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας ανά ηλικία. Βάσει αυτών των στοιχείων, θα ξέρετε, για παράδειγμα, πόσο καλά τα πάτε στην προσέλκυση των millennial, αν θα πρέπει να κάνετε περισσότερα, για να προσελκύσετε αυτήν την προσοδοφόρα ομάδα ταξιδιωτών που έχει μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες τακτικές.

Μια ακόμη συμβουλή: Μπορείτε να ανακαλύψετε ποιος επισκέπτεται την καταχώριση του καταλύματός σας στην trivago χρησιμοποιώντας το Προφίλ επισκεπτών. Μάθετε εδώ πώς να το αποκτήσετε.

3. Δείτε ποια κανάλια προσελκύουν ταξιδιώτες στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, όπως το Google Analytics, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί, για να εντοπίσετε τα κύρια κανάλια σας για την προσέλκυση ταξιδιωτών στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας. Αυτά τα κανάλια ίσως να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: Οργανικές αναζητήσεις (από τις SEO δραστηριότητές σας), Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), Παραπομπές (απευθείας σύνδεσμοι στην ιστοσελίδα σας) και Άμεση κίνηση (σε περίπτωση που δεν υπάρχουν δεδομένα παρακολούθησης).

Αν θέλετε να παρακολουθήσετε την κίνηση στην ιστοσελίδα σας ανά κανάλι, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Κάντε κλικ στην «Απόκτηση» στα αριστερά
  • Κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά

Εκεί θα δείτε πόσο αποδοτικό είναι το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας σε διάφορα ψηφιακά κανάλια και ποια θα πρέπει να βελτιώσετε.

Για παράδειγμα, αν η Οργανική κίνησή σας είναι χαμηλή, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη στρατηγική SEO για το κατάλυμά σας.

Αν υπάρχει λίγη ή καθόλου κίνηση μέσω email, μπορείτε να ξεκινήσετε μερικές καμπάνιες email μάρκετιγνκ για ξενοδοχεία.

Ένας τρόπος, για να βελτιώσετε την κίνησή σας από παραπομπές, είναι να διασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας είναι διαθέσιμη στις πιο σημαντικές online σελίδες στο διαδίκτυο. Για να είναι ο επίσημος σύνδεσμος της ιστοσελίδας σας διαθέσιμος στο προφίλ σας στην trivago, δημοσιεύστε μια Ειδική προσφορά.

Τέλος, αν θέλετε να αυξήσετε την κίνησή σας από τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενισχύστε το μάρκετινγκ σε αυτά τα μέσα δημιουργώντας μια ενεργή και ενδιαφέρουσα επαγγελματική σελίδα στο Facebook. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ελκυστικό λογαριασμό του καταλύματός σας στο ολοένα και πιο δημοφιλές Instagram.

 

  1. 25/05 13:38

    Τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά χωρίς οδηγό είναι πραγματικότητα

  2. 25/05 13:33

    Γιορτή Χρυσόμηλου στη Ρόδο

  3. 25/05 13:24

    Γαστρονομικός τουρισμός στην Ηγουμενίτσα

  4. 24/05 16:24

    11 ξένοι δημοσιογράφοι ανακαλύπτουν τον θαλάσσιο τουρισμό της Αττικής

  5. 24/05 16:20

    Τι πρέπει να κάνουν οι οργανωτές ταξιδίων για να προσεγγίσουν τους millennials

  6. 24/05 15:39

    Thomas Cook: Υποβάθμιση από Fitch και Standard & Poor's

  7. 24/05 14:20

    Grecotel: Εκπτώσεις αντίστοιχες με τη μείωση του ΦΠΑ στα ξενοδοχεία της

  8. 24/05 13:44

    Αθήνα: 17 στρέμματα πρασίνου στα "παλιά σφαγεία" στον Ταύρο

  9. 24/05 13:10

    Τουρισμός: Περισσότεροι Αμερικανοί θα κάνουν διακοπές το 2019

  10. 24/05 12:44

    Ξενοδοχεία: Αθέμιτες πρακτικές από τις μεγάλες πλατφόρμες κρατήσεων

  11. 24/05 12:06

    Condor: 15 ελληνικοί προορισμοί στο πρόγραμμα πτήσεων του 2020

  12. 24/05 11:50

    Τουρισμός: Το ένα τρίτο των Βρετανών millennials δεν θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό

  13. 24/05 11:29

    Τhomas Cook: Πρόταση εξαγοράς των δραστηριοτήτων στη Βόρεια Ευρώπη

  14. 24/05 10:01

    Τουριστικά μονοπάτια εμπειρίας στο Αγαθονήσι

  15. 24/05 09:59

    Skyscanner: Η Κως στους ιδανικούς προορισμούς για διακοπές τον Ιούνιο στην Ευρώπη

  16. 24/05 09:57

    Διεθνές Θερινό Σχολείο UNESCO Global Geoparks στη Λέσβο

  17. 24/05 09:55

    Έξυπνη εφαρμογή για το Δίκτυο Γεωδιαδρομών της Νισύρου

  18. 24/05 09:51

    Iνδία: Η πιο μεγάλη αγορά χρυσού στον κόσμο

  19. 24/05 09:49

    Συναυλία στο Ηρώδειο στις 17 Ιουνίου: Φιλαρμονική Ορχήστρα του Λουξεμβούργου – Yuja Wang – Gustavo Gimeno

  20. 24/05 09:39

    Δεκάδες ιστιοπλόοι στη Μήλο για το «Ράλλυ Αιγαίου»

  21. 23/05 17:55

    Fam trip για MICE Κινέζους τουριστικούς πράκτορες

  22. 23/05 16:40

    Βρετανικός τουρισμός: Οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί ελπίζουν σε ψυχρό καλοκαίρι στη Β.Ευρώπη

  23. 23/05 15:38

    Διπλωματική αντιπροσωπεία στη Λακωνία για προβολή της περιοχής

  24. 23/05 15:29

    Το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Astir

  25. 23/05 15:07

    Travelocity: Αυξημένη ζήτηση το 2019 για ξενοδοχεία Bed and breakfast

  26. 23/05 14:46

    Τουρισμός: Περισσότεροι Ρώσοι προτιμούν φέτος τα ανεξάρτητα ταξίδια

  27. 23/05 14:35

    Διεθνείς πολιτισμικές διοργανώσεις στο Grecotel Danilia Village

  28. 23/05 13:55

    CLIA: Αύξηση 5% των τουριστών κρουαζιέρας το 2019- Συμμετοχή στο Posidonia Sea Tourism Forum

  29. 23/05 13:42

    TUI Fly: Ελλάδα και Ισπανία στο επίκεντρο του προγράμματος πτήσεων για το 2020

  30. 23/05 13:26

    Πώς οι έξτρα χρεώσεις στις αερομεταφορές κάνουν μια φθηνή πτήση ακριβή

  31. 23/05 13:04

    ΣΕΤΕ: Θετική η μείωση ΦΠΑ σε εστίαση και ενέργεια αλλά χωρίς συνολικό στρατηγικό σχεδιασμό

  32. 23/05 12:18

    Παγκόσμιος τουρισμός: +4% η κίνηση το α' τρίμηνο

  33. 23/05 12:15

    Τουρισμός: Καθαρή νίκη των ξενοδοχείων έναντι της Airbnb στη γνώμη των Βρετανών

  34. 23/05 11:48

    Πρόγραμμα κατάρτισης στον τουρισμό από τον Ευρωπαϊκό Σύνδεσμο Διευθυντών Ξενοδοχείων

  35. 23/05 11:43

    Amadeus: 30% περισσότερα ξενοδοχεία και καταλύματα μέσω της Booking.com

  36. 23/05 11:29

    Wizz Air: Ξεκίνησαν οι νέες πτήσεις για Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  37. 23/05 11:00

    Πράσινο φως για νέο πολυτελές τουριστικό συγκρότημα στη Μύκονο

  38. 23/05 10:34

    Τουρισμός πολυτελείας: Διακρίσεις για την Ελλάδα

  39. 23/05 10:32

    Αλλαγές χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχεία

  40. 23/05 10:31

    Παγκόσμιο Πάρκο Ολυμπιονικών στην Ηλεία

  41. 23/05 10:21

    Διεθνείς αγώνες στίβου Βενιζέλια- Χανιά

  42. 23/05 10:17

    Αρχαιολογικό και περιβαλλοντικό πάρκο στο Ασκληπιείο Επιδαύρου

  43. 23/05 10:08

    Ψηφιακή περιήγηση στον Κάμπο Χίου

  44. 22/05 18:15

    Εναλλακτικός τουρισμός: Στον Τυρό Αρκαδίας το πρώτο καταδυτικό πάρκο της χώρας

  45. 22/05 16:48

    Αυτό το Σάββατο ανοίγει το νέο ξενοδοχείο Casa Cook στα Χανιά

  46. 22/05 15:44

    Το ιταλικό νησί Έλβα υπόσχεται επιστροφή του κόστους του ξενοδοχείου εάν βρέξει!

  47. 22/05 15:42

    Πάρο, Αθήνα και Σαντορίνη επιλέγουν οι Ινδοί

  48. 22/05 15:21

    Turkish Airlines: O Kyle Hines “Flight Time Champion” του Final 4

  49. 22/05 15:11

    Από 28 Μαΐου τα νέα χαρτονομίσματα 100 και 200 €

  50. 22/05 15:04

    Expedia: Τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών προγραμματίζουν διακοπές με επίκεντρο αθλητικές διοργανώσεις

  51. 22/05 14:24

    Πρώτη βράβευση επισκεπτών της Ρόδου για το 2019

  52. 22/05 14:11

    Η Μύκονος στους top προορισμούς στον κόσμο για μοναχικά ταξίδια γυναικών

  53. 22/05 14:09

    Ελληνικός τουρισμός: Εντυπωσιακή αύξηση κατά 27,7% στη μέση δαπάνη ανά ταξίδι στο α' τρίμηνο

  54. 22/05 13:39

    Σε χαμηλά 5μήνου η ισοτιμία της στερλίνας

  55. 22/05 13:14

    ΝΔ: H κυβέρνηση "τροφοδοτεί" τη μείωση της κατά κεφαλήν τουριστικής δαπάνης

  56. 22/05 13:12

    Airbnb: Μεμονωμένα τα περιστατικά απάτης

  57. 22/05 12:44

    Τουρισμός: Το 67% των Κινέζων προτιμούν διακοπές με επίκεντρο τη γαστρονομία

  58. 22/05 12:16

    Τουρκικός τουρισμός: Στόχος τα 100 δισ.δολ. έσοδα μέσω της ψηφιοποίησης των τουριστικών επιχειρήσεων

  59. 22/05 11:59

    Γιατί δεν πρέπει να χάσετε τη συναυλία του Yo-Yo Ma στο Ηρώδειο, στις 30 Ιουνίου

  60. 22/05 11:25

    Τουρισμός: Το 38% των Βρετανών θα ταξιδέψουν το 2019 χωρίς ασφάλιση

  61. 22/05 10:27

    Τουρισμός: Ψηφιακές εφαρμογές για την ανάδειξη της Λέσβου

  62. 22/05 10:24

    Τουρισμός: Ανάδειξη περιπατητικών διαδρομών στην Πελοπόννησο

  63. 22/05 10:18

    Ταξιδιωτικές φωτογραφίες του 1904 σε έκθεση στη Σκιάθο

  64. 22/05 10:17

    Η Τήλος στο Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγειών Πόλεων

  65. 22/05 10:15

    Ολλανδοί, Αυστριακοί και Ιταλοί δημοσιογράφοι στην Κάρπαθο

  66. 21/05 18:38

    Εκτός λειτουργίας παραμένει ο Οδοντωτός σιδηρόδρομος

  67. 21/05 18:24

    650 επιφανείς Γάλλοι επιχειρηματίες στα Aldemar Resorts

  68. 21/05 16:32

    Βιέννη vs Αθήνα: Παράνομοι ξεναγοί- Γράφει ο Αριστοτέλης Κοσκινάς, αρχαιολόγος & ξεναγός

  69. 21/05 15:53

    Η διεθνής προβολή της Μήλου προσελκύει επενδύσεις σε νέα τουριστικά καταλύματα

  70. 21/05 15:22

    Έφυγε από τη ζωή ο Νίκι Λάουντα, ιδρυτής της Lauda Air

  71. 21/05 14:38

    ΙΝΣΕΤΕ: Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα αυξήσει τη μέση κατά κεφαλή δαπάνη

  72. 21/05 14:27

    Το Ikos Aria μεταφέρει στην Κω το μοντέλο διακοπών Infinite Lifestyle

  73. 21/05 14:22

    Επίτροπο για τον τουρισμό ζητεί η HOTREC

  74. 21/05 14:03

    Η Sky Express συμμετέχει στο “Μεταφορικό Ισοδύναμο”

  75. 21/05 13:58

    Προβολή της Νάξου στην Αθήνα

  76. 21/05 13:52

    FedHATTA: Στήριξη των υποψηφίων από τον τουρισμό στις εκλογές

  77. 21/05 13:49

    “My Greek Odyssey” και στην Αστυπάλαια

  78. 21/05 13:47

    Αυτά είναι τα κορυφαία συνεδριακά ξενοδοχεία στον κόσμο- Ανάμεσά τους ένα ελληνικό

  79. 21/05 13:31

    Βραβείο στην παραλία «Ποταμός» στα Μάλια

  80. 21/05 13:13

    Η αναζήτηση εργασίας στην πρώτη γραμμή των ψηφιακών επιθέσεων

  81. 21/05 13:05

    Οδηγός για τη ρύθμιση οφειλών σε 120 δόσεις

  82. 21/05 12:43

    Η Ευρώπη υπογράφει αεροπορικές συμφωνίες με την Κίνα

  83. 21/05 12:35

    Κοπάδι από μικρά δελφίνια μάγεψαν τη Μύκονο με τα παιχνίδια τους

  84. 21/05 12:13

    Βραβείο για την Ελλάδα στα Europa Nostra Awards 2019

  85. 21/05 12:06

    +37,2% (!) οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α' τρίμηνο του 2019

  86. 21/05 11:41

    Ιδρύθηκε η Ένωση Επιστημόνων Εκπαιδευτών Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

  87. 21/05 11:24

    Τεράστιες οι προοπτικές της κρουαζιέρας στην Ελλάδα- Διεθνείς παράγοντες στο 5ο Posidonia Sea Tourism Forum

  88. 21/05 10:27

    Urban Frame Hotel: Νέο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας

  89. 21/05 10:16

    Αύξηση των Ισπανών τουριστών στην Ελλάδα

  90. 21/05 10:02

    Ποδηλατικός αγώνας «Μάχη Πόρτας» στην Πύλη Τρικάλων

  91. 21/05 10:00

    Η Κόρινθος ως προορισμός θεματικού εκπαιδευτικού τουρισμού

  92. 21/05 09:49

    Σύστημα εικονικής πραγματικότητας για τις βίγλες της Χίου

  93. 21/05 09:45

    Περιφέρεια Δ.Ελλάδος: Κινηματογραφική ταινία και θεματικό βίντεο για την τουριστική προβολή

  94. 20/05 16:26

    FedHATTA: Ενθουσιασμένοι από την Ελλάδα οι Αμερικανοί τ. πράκτορες – Και νέα επίσκεψη στη χώρα μας το Νοέμβριο

  95. 20/05 16:21

    Πιο φθηνά τα B&B από τα all inclusive για τους Βρετανούς ταξιδιώτες στην Κρήτη

  96. 20/05 15:29

    Nέο λογότυπο για το Ειδικό Σήμα Ποιότητας Ελληνικής Κουζίνας

  97. 20/05 15:08

    Η Κάρπαθος σε νέα διεθνή τηλεοπτική παραγωγή

  98. 20/05 15:06

    Η Περιφέρεια N. Αιγαίου σύστησε τη Ρόδο σε κορυφαίους Αμερικανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες

  99. 20/05 15:03

    Pint of Science 2019: Στην υγεία της Επιστήμης σε μπαρ της Αθήνας

  100. 20/05 14:57

    Νέα ξενοδοχεία της TUI και στην Ελλάδα