Πώς το Google Analytics βελτιώνει το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας

Α Decrease font Enlarge font
Πώς το Google Analytics βελτιώνει το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σαςΠηγή φωτο: pixabay.com

Πόσο σημαντικό είναι το Google Analytics για να μετρηθεί η απόδοση της ιστοσελίδας ενός ξενοδοχείου; Το θέμα αναλύει το trivago Business Blog, παρέχοντας πληροφορίες για τη βελτίωση του μάρκετινγκ ενός ξενοδοχείου μέσω καλύτερης στόχευσης, βελτιστοποιημένων καμπανιών και νέων δραστηριοτήτων.

Μόλις ολοκληρώσετε λοιπόν τον λογαριασμό σας στο Google Analytics για την ιστοσελίδα σας, μπορείτε να ξεκινήσετε τη βελτίωση του μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας με τους παρακάτω εύκολους τρόπους:

1. Παρακολουθήστε τη συνολική απόδοση της ιστοσελίδας του καταλύματός σας

Είναι σημαντικό να καταλαβαίνετε απόλυτα την απόδοση της ιστοσελίδας σας και να την παρακολουθείτε τακτικά.

Με αυτόν τον τρόπο θα λαμβάνετε πολύτιμες πληροφορίες για το πόσο αποδοτικό είναι το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας όσον αφορά την προσέλκυση κίνησης στη σελίδα σας, η οποία είναι πολύ σημαντική, αν θέλετε να βελτιώσετε το μάρκετινγκ του καταλύματός σας και να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων σας και των καμπανιών σας.

Επίσης, θα σας δώσει μια ιδέα για το πόσο αποδοτική είναι η σελίδα σας όσον αφορά τη διατήρηση του ενδιαφέροντος των ταξιδιωτών στις προσφορές σας και πόσο αποδοτική είναι ολόκληρη η διαδικασία κράτησης για τη μετατροπή των πιθανών πελατών σε επιβεβαιωμένους πελάτες. Και τα δύο είναι εξίσου σημαντικά, αν θέλετε η συνολική στρατηγική σας μάρκετινγκ να είναι επιτυχημένη.

Υπάρχουν τρία βασικά στοιχεία που θα σας ενδιέφερε να δείτε:

Στοιχεία απόκτησης, όπως οι περίοδοι λειτουργίας, τα οποία μετρούν πώς οι ταξιδιώτες καταλήγουν στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

Στοιχεία συμπεριφοράς, όπως το ποσοστό εγκατάλειψης, τα οποία μετρούν πώς οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

Στοιχεία μετατροπής σε κρατήσεις, όπως ο στόχος του ποσοστού μετατροπής, ο οποίος μετρά πώς οι ταξιδιώτες ολοκληρώνουν μια ενέργεια στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

2. Μάθετε ποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα του καταλύματός σας

Εκτός από την παρακολούθηση της συνολικής απόδοσης της ιστοσελίδας σας, μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση σε πολύτιμα στοιχεία για το online κοινό σας στο Google Analytics.

Για να μάθετε πού βρίσκονται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας:

  • Κάντε κλικ στο «Κοινό» στα αριστερά
  • Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά

Σε αυτήν τη σελίδα κάτω από την ενότητα «Δημογραφικά στοιχεία», στη συνέχεια κάντε κλικ στη «Χώρα»

Εκεί θα δείτε από πού προέρχονται οι ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για το κατάλυμά σας και τις αγορές τις οποίες ίσως να θέλετε να συμπεριλάβετε στις τρέχουσες καμπάνιες μάρκετινγκ. Αυτό το στοιχείο ίσως επίσης να σας βοηθήσει να αποφασίσετε σε ποιες γλώσσες να μεταφράσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Για να βρείτε σε ποια ηλικιακή ομάδα ανήκουν οι επισκέπτες της σελίδας του ξενοδοχείου σας:

  • Κάντε κλικ στο «Κοινό» στα αριστερά
  • Στη συνέχεια, κάντε κλικ στα «Δημογραφικά στοιχεία» στα αριστερά
  • Τέλος, κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά

Εκεί θα δείτε αναλυτικά στοιχεία για τους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας ανά ηλικία. Βάσει αυτών των στοιχείων, θα ξέρετε, για παράδειγμα, πόσο καλά τα πάτε στην προσέλκυση των millennial, αν θα πρέπει να κάνετε περισσότερα, για να προσελκύσετε αυτήν την προσοδοφόρα ομάδα ταξιδιωτών που έχει μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες τακτικές.

Μια ακόμη συμβουλή: Μπορείτε να ανακαλύψετε ποιος επισκέπτεται την καταχώριση του καταλύματός σας στην trivago χρησιμοποιώντας το Προφίλ επισκεπτών. Μάθετε εδώ πώς να το αποκτήσετε.

3. Δείτε ποια κανάλια προσελκύουν ταξιδιώτες στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, όπως το Google Analytics, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί, για να εντοπίσετε τα κύρια κανάλια σας για την προσέλκυση ταξιδιωτών στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας. Αυτά τα κανάλια ίσως να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: Οργανικές αναζητήσεις (από τις SEO δραστηριότητές σας), Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), Παραπομπές (απευθείας σύνδεσμοι στην ιστοσελίδα σας) και Άμεση κίνηση (σε περίπτωση που δεν υπάρχουν δεδομένα παρακολούθησης).

Αν θέλετε να παρακολουθήσετε την κίνηση στην ιστοσελίδα σας ανά κανάλι, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Κάντε κλικ στην «Απόκτηση» στα αριστερά
  • Κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά

Εκεί θα δείτε πόσο αποδοτικό είναι το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας σε διάφορα ψηφιακά κανάλια και ποια θα πρέπει να βελτιώσετε.

Για παράδειγμα, αν η Οργανική κίνησή σας είναι χαμηλή, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη στρατηγική SEO για το κατάλυμά σας.

Αν υπάρχει λίγη ή καθόλου κίνηση μέσω email, μπορείτε να ξεκινήσετε μερικές καμπάνιες email μάρκετιγνκ για ξενοδοχεία.

Ένας τρόπος, για να βελτιώσετε την κίνησή σας από παραπομπές, είναι να διασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας είναι διαθέσιμη στις πιο σημαντικές online σελίδες στο διαδίκτυο. Για να είναι ο επίσημος σύνδεσμος της ιστοσελίδας σας διαθέσιμος στο προφίλ σας στην trivago, δημοσιεύστε μια Ειδική προσφορά.

Τέλος, αν θέλετε να αυξήσετε την κίνησή σας από τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενισχύστε το μάρκετινγκ σε αυτά τα μέσα δημιουργώντας μια ενεργή και ενδιαφέρουσα επαγγελματική σελίδα στο Facebook. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ελκυστικό λογαριασμό του καταλύματός σας στο ολοένα και πιο δημοφιλές Instagram.

 

  1. 11/11 19:23

    Η ιστορία των 70 χρόνων της ΠΟΞ στο περίπτερο της 35ης Philoxenia 2019

  2. 11/11 17:42

    Δημήτρης Φραγκάκης: Οδηγός για τον Προσκυνηματικό Τουρισμό από τον ΕΟΤ

  3. 11/11 17:20

    S7 Airlines: Νέα αεροπορική σύνδεση Μόσχα - Ηράκλειο το 2020

  4. 11/11 16:47

    Μ.Κόνσολας | Ταξί: Έλεγχοι για την υποκλοπή μεταφορικού έργου

  5. 11/11 16:43

    25% περισσότεροι επισκέπτες στην Κω το 2020 μέσω Jet2 holidays

  6. 11/11 15:35

    Παρουσίαση της Ίου σε bloggers και διεθνή ΜΜΕ στην έκθεση WTM

  7. 11/11 15:30

    Η Σκιάθος στην έκθεση WTM του Λονδίνου

  8. 11/11 15:27

    Η Ρόδος στην έκθεση Grecka Panorama στην Πολωνία

  9. 11/11 14:14

    O ΕΟΤ στην Β2Β εκδήλωση Travel News Market 2019 στην Στοκχόλμη

  10. 11/11 14:07

    Χ. Θεοχάρης: Στόχος οι 500.000 κινέζοι τουρίστες το 2021

  11. 11/11 14:05

    140 εκατ. ευρώ για έργα που θα μεταμορφώσουν το λιμάνι του Πειραιά

  12. 11/11 13:33

    WWF Ελλάς: Kαμπάνια με 4 νέα βίντεο για την πλαστική ρύπανση

  13. 11/11 12:59

    Condor: Νέες πτήσεις προς Μύκονο, Σαντορίνη και Σάμο το 2020

  14. 11/11 12:36

    Τουρισμός | Εντείνεται ο ανταγωνισμός της Google με Expedia και TripAdvisor

  15. 11/11 11:53

    DER Touristik: 300 ξενοδοχεία της Thomas Cook (και στην Ελλάδα) στο πρόγραμμα του 2020- Συζητήσεις για τα ξενοδοχεία Sentido

  16. 11/11 11:44

    Και στα ισπανικά το portal του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης

  17. 11/11 11:33

    Το Hellas House στη Σαγκάη υποδέχθηκε τον κ.Μητσοτάκη

  18. 11/11 10:50

    Κυπριακός τουρισμός: Η Κοινότητα της Μηλιούς αρίστευσε στο πρόγραμμα EDEN

  19. 11/11 10:27

    H νέα Επιτροπή Τουριστικής Προβολής Καβάλας

  20. 11/11 10:25

    Δήμος Μετεώρων: Απευθείας εκμίσθωση τουριστικού ξενώνα

  21. 11/11 10:24

    Mouzenidis: Δωρεάν μαθήματα ρωσικής γλώσσας στη Θεσσαλονίκη

  22. 11/11 10:21

    Εγκλωβισμένος στο βυθό ο καταδυτικός τουρισμός με παράλογες απαγορεύσεις

  23. 11/11 09:55

    Έρευνα | 1.155 ξενοδοχεία πωλούνται στην Ελλάδα - Λίστα περιοχών

  24. 10/11 15:26

    Philoxenia 2019 | Πώς ο σκοτεινός τουρισμός δημιουργεί ελκυστικά αφηγήματα σε έναν προρισμό

  25. 10/11 15:18

    Έγκριση για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Μύκονο

  26. 10/11 15:17

    Επιστρέφει στους παλαιούς ιδιοκτήτες απαλλοτριωθείσα έκταση του ΕΟΤ στο Παλιούρι Χαλκιδικής

  27. 10/11 15:13

    Η τομεάρχης τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ Κ.Νοτοπούλου στην έκθεση Philoxenia

  28. 10/11 15:10

    Ο ΕΟΤ στη χειμερινή εκδήλωση του Corps Touristique Αυστρίας

  29. 10/11 15:06

    Δεν αρκεί να λέμε ότι είμαστε φιλικά διακείμενοι στον τουρισμό, χρειάζονται πράξεις

  30. 09/11 12:45

    Δράσεις τουριστικής προβολής για Καστοριά και Ευρυτανία

  31. 09/11 12:42

    Διαπιστωτικές πράξεις για 5 ορειβατικά καταφύγια - Δείτε ποια είναι

  32. 09/11 12:33

    Φεστιβάλ γαστρονομίας με τα προϊόντα της Άρτας

  33. 08/11 23:51

    Εγκαίνια Philoxenia-Hotelia: Προορισμός city break η Θεσσαλονίκη

  34. 08/11 20:10

    Philoxenia 2019: Μήνυμα αισιοδοξίας για τον ελληνικό τουρισμό από τον κ.Θεοχάρη

  35. 08/11 17:17

    Austrian Airlines: Επαναφορά πτήσεων προς Καβάλα και Σάμο το 2020

  36. 08/11 17:14

    Finnair: Νέες πτήσεις τσάρτερ προς Καβάλα το 2020

  37. 08/11 16:48

    Εκδήλωση στη Σανγκάη για το πολιτιστικό ταξίδι στην Ελλάδα

  38. 08/11 16:37

    ΟιΝοτικά 2019 | Το ραντεβού του Κρητικού Αμπελώνα στην Αθήνα

  39. 08/11 16:35

    Επίσκεψη του Διοικητή των Αμερικανικών Δυνάμεων στην Ευρώπη στο λιμάνι Αλεξανδρούπολης

  40. 08/11 16:31

    Συνάντηση Τζιτζικώστα-Πιερρακάκη για τη λειτουργία στούντιο κινηματογραφικών παραγωγών στη Θεσσαλονίκη

  41. 08/11 15:21

    Κορυφαίοι παίκτες του golf συναντιούνται στην Αττάλεια για το “Turkish Airlines Open 2019”

  42. 08/11 14:55

    Philoxenia 2019 | Συνάντηση Θεοχάρη-Καράογλου: Τουρισμός στη Βόρεια Ελλάδα δεν είναι μονό ο ήλιος και η θάλασσα

  43. 08/11 14:30

    Ryanair: Νέες πτήσεις Αθήνα-Χανιά το 2020

  44. 08/11 14:09

    Απελευθερώστε το ελληνικό ξενοδοχείο από τα υπέρογκα βάρη- Τα 3 "καμπανάκια"

  45. 08/11 14:00

    Οι ξεναγοί σημαντικό κομμάτι της εμπειρίας του επισκέπτη

  46. 08/11 13:32

    Marketing Greece: Αποτελέσματα των δράσεων προβολής της Ελλάδας (video)

  47. 08/11 13:16

    Σχολή Ξεναγών στη Ρόδο

  48. 08/11 13:06

    Νομοσχέδιο: Μέχρι πότε παρατείνεται η κατάταξη ξενοδοχείων- κάμπινγκ | Το επίδομα ανεργίας για Thomas Cook

  49. 08/11 12:59

    Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων στη Μεσόγειο τον Σεπτέμβριο – Πτωτικά τα μεγέθη στην Ελλάδα

  50. 08/11 12:46

    Philoxenia 2019: 2ο Forum Τουρισμού & Real Estate

  51. 08/11 12:26

    Πώς κατέληξε άστεγος: Πρώην διευθυντικό στέλεχος ξενοδοχείου ο ληστής των σούπερ μάρκετ στο Ηράκλειο!

  52. 08/11 12:14

    ΣΕΤΕ: Στη διάθεση των τοπικών φορέων τα σχέδια διαχείρισης προορισμών για Ρόδο και Σαντορίνη

  53. 08/11 12:01

    Εγκαίνια Philoxenia και συναντήσεις του υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη στη Θεσσαλονίκη

  54. 08/11 11:44

    FedHATTA: Διερεύνηση στρατηγικής προβολής της Ελλάδας στα μέσα ενημέρωσης της Κίνας

  55. 08/11 11:43

    ΕΟΤ: Προβολή της Θεσσαλίας στην Κύπρο για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού

  56. 08/11 11:32

    Η Melia Hotels αναζητά ευκαιρίες για νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα μέσα στο 2020

  57. 08/11 11:31

    21 τουριστικές νεοφυείς επιχειρήσεις στη Philoxenia 2019- Δείτε τι προσφέρουν

  58. 08/11 11:07

    "Σκοτεινός Τουρισμός": Συνέδριο στην έκθεση Philoxenia 2019

  59. 08/11 10:56

    Το Hollywood έρχεται στη Θεσσαλονίκη - Κατασκευή στούντιο στη Θέρμη

  60. 08/11 10:50

    Η Πάρος στην έκθεση WTM 2019

  61. 08/11 10:36

    Η Cyprus Airways επανασυνδέει την Πάφο με την Αθήνα

  62. 08/11 10:34

    Η συνάντηση "Ανταλλαξίμων Λωζάνης" στην Καβάλα

  63. 08/11 10:32

    Ο Δήμος Θέρμης διαφωνεί με τη χωροθέτηση ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης

  64. 08/11 10:24

    Δήμος Βόλου: Διαγωνισμός για την ενοικίαση του ξενώνα Αχιλλέας

  65. 08/11 10:16

    ΔΕΥΑΡ: Προσφυγή για ακύρωση προστίμου λόγω εκροής λυμάτων στη θάλασσα έμπροσθεν ξενοδοχείου

  66. 07/11 17:54

    Η Gulf Air ανοίγει τα φτερά της προς τη Μύκονο έπειτα από συμφωνία Χ. Θεοχάρη με τον αερομεταφορέα

  67. 07/11 16:59

    Airbnb: 25 δισ. δολάρια ξόδεψαν οι πελάτες της σε εστιατόρια και καφέ το 2018

  68. 07/11 16:46

    542 εκθέτες, συμμετοχές από 21 χώρες και όλη η εγχώρια τουριστική βιομηχανία στη Philoxenia-Hotelia

  69. 07/11 15:50

    TUI: Μεγαλύτερο πρόγραμμα και για Ελλάδα το 2021

  70. 07/11 15:35

    Επαφές στη Σαγκάη για την αύξηση των Κινέζων τουριστών στην Αθήνα

  71. 07/11 15:24

    ICAP: Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα- Γυναίκες στην ηγεσία τουριστικών επιχειρήσεων

  72. 07/11 14:54

    Fraport: Αύξηση 3% της διεθνούς επιβατικής κίνησης στα 14 αεροδρόμια τον Οκτώβριο

  73. 07/11 14:43

    WTM/ Κ. Μακεδονία: Τουρισμός πόλης, πολιτισμός και γαστρονομία προσελκύουν τους Βρετανούς στην Ελλάδα

  74. 07/11 14:39

    Πρόγραμμα δωρεάν ξεναγήσεων στα Χανιά

  75. 07/11 14:29

    Mint Property Management: Διεθνής χρηματοδότηση για την ανάπτυξή της στην ελληνική αγορά βραχυχρόνιας μίσθωσης

  76. 07/11 14:12

    Στην τελική ευθεία το νομοσχέδιο για τον καταδυτικό τουρισμό

  77. 07/11 14:09

    Συνέδριο της Hays Travel στην Αττάλεια - Το μεγαλύτερο στην ιστορία της

  78. 07/11 13:49

    Ο ΕΟΤ προβάλλει την Ελλάδα στην δημοφιλέστερη ταξιδιωτική εκπομπή της Κίνας

  79. 07/11 13:32

    H TUI κλείνει 34 καταστήματα- Έμφαση στην ψηφιακή τεχνολογία

  80. 07/11 13:19

    Επιστροφή πληρωμών από τα τουριστικά γραφεία που πωλούσαν Thomas Cook

  81. 07/11 13:09

    Sales Tactics και Digital Marketing

  82. 07/11 13:02

    Lufthansa: Ακυρώσεις εκατοντάδων πτήσεων σήμερα και αύριο

  83. 07/11 12:50

    WTM | Τουρκικός τουρισμός: Οι ξενοδόχοι αντιδρούν στην επιβολή φόρου διανυκτέρευσης

  84. 07/11 12:22

    Gulf Air: Νέο δρομολόγιο Μπαχρέιν-Μύκονος-Αθήνα το 2020

  85. 07/11 11:57

    Συνάντηση Κόνσολα - Αμυρά για την τουριστική εκπαίδευση

  86. 07/11 11:13

    H Airbnb προχωρά στον έλεγχο όλων των σπιτιών της πλατφόρμας!

  87. 07/11 11:02

    Ο Θρύλος του Μ. Αλεξάνδρου ζωντανεύει στην 35η Philoxenia

  88. 07/11 10:47

    Νέα πτήση προς τη Σάμο από την Condor

  89. 07/11 09:53

    Tροποποίηση απόφασης σχετικά με το σύνθετο τουριστικό κατάλυμα Porto Elounda De Luxe Resort

  90. 07/11 09:51

    Άδειες για τουριστικά καταλύματα σε Κρήτη και Κύθνο

  91. 07/11 09:48

    Φυγή ξένων επενδυτών από τη Βουλγαρία

  92. 07/11 09:45

    Ο ΕΟΤ σε εκδήλωση Β2Β στην Στοκχόλμη για τουριστική προώθηση

  93. 07/11 09:40

    Τα μεγάλα Μέσα Ενημέρωσης στη Κίνα για τουριστική προβολή

  94. 06/11 18:52

    Αθήνα: Kατάρρευση μέρους διατηρητέου κτιρίου στην οδό Αιόλου

  95. 06/11 18:37

    Ζ.Χνάρης| WTM 2019: Δύσκολη χρονιά το 2020 για τον ελληνικό τουρισμό

  96. 06/11 18:30

    Η Κεντρική Μακεδονία η πιο ελκυστική Περιφέρεια της Μεσογείου για επενδύσεις

  97. 06/11 17:12

    Σύσκεψη της ΕΤΑΔ με την Περιφέρεια Στ. Ελλάδας για το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού

  98. 06/11 16:34

    FedHATTA: Αισιόδοξα μηνύματα για την Ελλάδα στην WTM – Αγγλία, Γερμανία κάλυψαν το κενό Thomas Cook

  99. 06/11 15:44

    ΠΑ.ΣΥ.Δ.Α.: Γενική Συνέλευση για το νέο ΔΣ

  100. 06/11 15:36

    ΑΑΔΕ: Επικαιροποιημένος οδηγός για τη μεταφορά αγαθών στις αποσκευές των ταξιδιωτών (tax free)