Πώς το Google Analytics βελτιώνει το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας

Α Decrease font Enlarge font
Πώς το Google Analytics βελτιώνει το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σαςΠηγή φωτο: pixabay.com

Πόσο σημαντικό είναι το Google Analytics για να μετρηθεί η απόδοση της ιστοσελίδας ενός ξενοδοχείου; Το θέμα αναλύει το trivago Business Blog, παρέχοντας πληροφορίες για τη βελτίωση του μάρκετινγκ ενός ξενοδοχείου μέσω καλύτερης στόχευσης, βελτιστοποιημένων καμπανιών και νέων δραστηριοτήτων.

Μόλις ολοκληρώσετε λοιπόν τον λογαριασμό σας στο Google Analytics για την ιστοσελίδα σας, μπορείτε να ξεκινήσετε τη βελτίωση του μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας με τους παρακάτω εύκολους τρόπους:

1. Παρακολουθήστε τη συνολική απόδοση της ιστοσελίδας του καταλύματός σας

Είναι σημαντικό να καταλαβαίνετε απόλυτα την απόδοση της ιστοσελίδας σας και να την παρακολουθείτε τακτικά.

Με αυτόν τον τρόπο θα λαμβάνετε πολύτιμες πληροφορίες για το πόσο αποδοτικό είναι το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας όσον αφορά την προσέλκυση κίνησης στη σελίδα σας, η οποία είναι πολύ σημαντική, αν θέλετε να βελτιώσετε το μάρκετινγκ του καταλύματός σας και να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων σας και των καμπανιών σας.

Επίσης, θα σας δώσει μια ιδέα για το πόσο αποδοτική είναι η σελίδα σας όσον αφορά τη διατήρηση του ενδιαφέροντος των ταξιδιωτών στις προσφορές σας και πόσο αποδοτική είναι ολόκληρη η διαδικασία κράτησης για τη μετατροπή των πιθανών πελατών σε επιβεβαιωμένους πελάτες. Και τα δύο είναι εξίσου σημαντικά, αν θέλετε η συνολική στρατηγική σας μάρκετινγκ να είναι επιτυχημένη.

Υπάρχουν τρία βασικά στοιχεία που θα σας ενδιέφερε να δείτε:

Στοιχεία απόκτησης, όπως οι περίοδοι λειτουργίας, τα οποία μετρούν πώς οι ταξιδιώτες καταλήγουν στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

Στοιχεία συμπεριφοράς, όπως το ποσοστό εγκατάλειψης, τα οποία μετρούν πώς οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

Στοιχεία μετατροπής σε κρατήσεις, όπως ο στόχος του ποσοστού μετατροπής, ο οποίος μετρά πώς οι ταξιδιώτες ολοκληρώνουν μια ενέργεια στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

2. Μάθετε ποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα του καταλύματός σας

Εκτός από την παρακολούθηση της συνολικής απόδοσης της ιστοσελίδας σας, μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση σε πολύτιμα στοιχεία για το online κοινό σας στο Google Analytics.

Για να μάθετε πού βρίσκονται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας:

  • Κάντε κλικ στο «Κοινό» στα αριστερά
  • Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά

Σε αυτήν τη σελίδα κάτω από την ενότητα «Δημογραφικά στοιχεία», στη συνέχεια κάντε κλικ στη «Χώρα»

Εκεί θα δείτε από πού προέρχονται οι ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για το κατάλυμά σας και τις αγορές τις οποίες ίσως να θέλετε να συμπεριλάβετε στις τρέχουσες καμπάνιες μάρκετινγκ. Αυτό το στοιχείο ίσως επίσης να σας βοηθήσει να αποφασίσετε σε ποιες γλώσσες να μεταφράσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Για να βρείτε σε ποια ηλικιακή ομάδα ανήκουν οι επισκέπτες της σελίδας του ξενοδοχείου σας:

  • Κάντε κλικ στο «Κοινό» στα αριστερά
  • Στη συνέχεια, κάντε κλικ στα «Δημογραφικά στοιχεία» στα αριστερά
  • Τέλος, κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά

Εκεί θα δείτε αναλυτικά στοιχεία για τους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας ανά ηλικία. Βάσει αυτών των στοιχείων, θα ξέρετε, για παράδειγμα, πόσο καλά τα πάτε στην προσέλκυση των millennial, αν θα πρέπει να κάνετε περισσότερα, για να προσελκύσετε αυτήν την προσοδοφόρα ομάδα ταξιδιωτών που έχει μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες τακτικές.

Μια ακόμη συμβουλή: Μπορείτε να ανακαλύψετε ποιος επισκέπτεται την καταχώριση του καταλύματός σας στην trivago χρησιμοποιώντας το Προφίλ επισκεπτών. Μάθετε εδώ πώς να το αποκτήσετε.

3. Δείτε ποια κανάλια προσελκύουν ταξιδιώτες στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.

Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, όπως το Google Analytics, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί, για να εντοπίσετε τα κύρια κανάλια σας για την προσέλκυση ταξιδιωτών στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας. Αυτά τα κανάλια ίσως να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: Οργανικές αναζητήσεις (από τις SEO δραστηριότητές σας), Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), Παραπομπές (απευθείας σύνδεσμοι στην ιστοσελίδα σας) και Άμεση κίνηση (σε περίπτωση που δεν υπάρχουν δεδομένα παρακολούθησης).

Αν θέλετε να παρακολουθήσετε την κίνηση στην ιστοσελίδα σας ανά κανάλι, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Κάντε κλικ στην «Απόκτηση» στα αριστερά
  • Κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά

Εκεί θα δείτε πόσο αποδοτικό είναι το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας σε διάφορα ψηφιακά κανάλια και ποια θα πρέπει να βελτιώσετε.

Για παράδειγμα, αν η Οργανική κίνησή σας είναι χαμηλή, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη στρατηγική SEO για το κατάλυμά σας.

Αν υπάρχει λίγη ή καθόλου κίνηση μέσω email, μπορείτε να ξεκινήσετε μερικές καμπάνιες email μάρκετιγνκ για ξενοδοχεία.

Ένας τρόπος, για να βελτιώσετε την κίνησή σας από παραπομπές, είναι να διασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας είναι διαθέσιμη στις πιο σημαντικές online σελίδες στο διαδίκτυο. Για να είναι ο επίσημος σύνδεσμος της ιστοσελίδας σας διαθέσιμος στο προφίλ σας στην trivago, δημοσιεύστε μια Ειδική προσφορά.

Τέλος, αν θέλετε να αυξήσετε την κίνησή σας από τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενισχύστε το μάρκετινγκ σε αυτά τα μέσα δημιουργώντας μια ενεργή και ενδιαφέρουσα επαγγελματική σελίδα στο Facebook. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ελκυστικό λογαριασμό του καταλύματός σας στο ολοένα και πιο δημοφιλές Instagram.

 

  1. 19/03 16:03

    5 περίεργες προλήψεις που επηρεάζουν τους ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία

  2. 19/03 14:35

    Τουρισμός: Το στρατηγικό πλάνο της Περιφέρειας για την προβολή της Αττικής

  3. 19/03 13:55

    Τουρισμός: το μοντέλο του μέλλοντος- τι ειπώθηκε στο συνέδριο 5 Επιμελητηρίων

  4. 19/03 13:11

    Η παραλία Ελαφονήσι στις 6 πιο ασφαλείς για παιδιά στον κόσμο

  5. 19/03 12:27

    Παρουσιάζεται η πολιτιστική διαδρομή της Σαντορίνης

  6. 19/03 11:54

    Η Αθήνα διευρύνει τις μπίζνες με τη Χρυσή Βίζα

  7. 19/03 11:06

    Το Ρέθυμνο στην έκθεση ΜΙΤΤ της Μόσχας

  8. 19/03 10:54

    ΜΙΤΤ 2019: Στους κορυφαίους προορισμούς των Ρώσων η Χαλκιδική

  9. 19/03 10:36

    Διεθνές ενδιαφέρον για το Posidonia Sea Tourism Forum

  10. 19/03 09:44

    Αεροδρόμιο Αθήνας: Βραβεία στις αεροπορικές εταιρείες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη το 2018

  11. 19/03 09:35

    Δήμος Ιστιαίας - Αιδηψού: Aίτημα στην ΕΤΑΔ για το υδροθεραπευτήριο

  12. 19/03 09:34

    Δράσεις για την αντιμετώπιση κρίσεων από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

  13. 19/03 09:29

    Για 25η χρονιά το Φεστιβάλ Μπριτζ Καλαμάτας

  14. 19/03 09:25

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Λευκάδα

  15. 19/03 09:10

    Συνέδριο στο Λουτράκι: Τα υδατοδρόμια θα δώσουν ώθηση στον ελληνικό τουρισμό

  16. 19/03 09:00

    Τουρισμός: Οι παγκόσμιες τάσεις στα ξενοδοχεία το 2019

  17. 19/03 08:58

    Σε εταιρεία τουριστικού μάρκετινγκ η προβολή της Καρπάθου

  18. 18/03 16:00

    Αξιοποίηση ακινήτων στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου

  19. 18/03 15:40

    Ερώτηση Μ. Κόνσολα για το τμήμα τουριστικών σπουδών στη Ρόδο και την ΑΣΤΕΡ

  20. 18/03 15:35

    Η προκλητική τουριστική καμπάνια της Αλβανίας (video)

  21. 18/03 14:28

    Πάνω από 6 εκατ. Ρώσους τουρίστες περιμένει το 2019 η Τουρκία

  22. 18/03 14:11

    Ο τουρισμός στα Κανάρια Νησιά: Ακριβές τιμές και έλλειψη πτήσεων οδηγούν σε κάμψη

  23. 18/03 13:43

    Τουρισμός: Αυτή είναι η νέα ψηφιακή καμπάνια της Κωνσταντινούπολης (video)

  24. 18/03 12:37

    ΙΤΒ Berlin 2019: H Ρόδος στις πρώτες προτιμήσεις των Γερμανών για διακοπές το 2019

  25. 18/03 12:26

    Οι νέοι 18-30 ετών εξερευνούν το Αιγαίο

  26. 18/03 12:26

    TUI: Πώληση του πλειοψηφικού ποσοστού της στην Corsair

  27. 18/03 11:49

    Nelios: Συνεργασία με ξενοδοχεία σε Ισπανία και Κύπρο

  28. 18/03 11:43

    Ρωσικός τουρισμός 2019: Στα περυσινά επίπεδα η Ελλάδα- Πρώτη επιλογή η Τουρκία

  29. 18/03 11:23

    Hotels.com: Κουραστική η αναζήτηση διακοπών για τους Αμερικανούς

  30. 18/03 11:12

    Ινδοί τουριστικοί πράκτορες ανακαλύπτουν την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη

  31. 18/03 10:01

    Αρνητικές επιδόσεις για τα ελληνικά ξενοδοχεία τον Ιανουάριο

  32. 18/03 09:43

    Στην Αθήνα η «Ολυμπιάδα» του Διαστήματος

  33. 18/03 09:39

    Κάμπινγκ 5 αστέρων στο δημοτικό κάμπινγκ Ζαγοράς - Μουρεσίου

  34. 18/03 09:35

    Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για τη Λευκάδα

  35. 18/03 09:32

    Ανακαινίσεις για αναβάθμιση κατηγορίας σε ξενοδοχεία της Σαντορίνης και της Κω

  36. 18/03 09:28

    Δήμος Χαλανδρίου: Διαγωνισμός για διαμονή σε ξενοδοχείο μελών ΚΑΠΗ

  37. 18/03 09:24

    Άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Ζάκυνθο, Άνδρο και Αν. Μάνη

  38. 17/03 10:44

    Δύο νέα ξενοδοχεία 5 αστέρων στη Χαλκιδική

  39. 17/03 10:39

    Άδειες για την επέκταση 2 ξενοδοχείων στη Ρόδο

  40. 17/03 10:35

    Δωρεές από ξενοδοχεία για κοινωνικό σκοπό

  41. 16/03 11:08

    Θρησκευτικός τουρισμός και μύθοι στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής Ξυλοκάστρου

  42. 16/03 11:05

    Έξυπνος τουρισμός αυθεντικότητας στην Καστοριά

  43. 16/03 11:00

    Τρίτος Μαραθώνιος Κισσάβου

  44. 15/03 16:51

    Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στις τουριστικές εκθέσεις της Μόσχας και του Παρισιού

  45. 15/03 15:58

    Κυριαρχούν οι τουριστικές επενδύσεις στον αναπτυξιακό νόμο

  46. 15/03 15:42

    Eπενδυτικό ενδιαφέρον για τα ακίνητα της ΕΤΑΔ

  47. 15/03 15:14

    Lufthansa: Παραγγελία 40 αεροσκαφών τελευταίας τεχνολογίας

  48. 15/03 15:04

    Τήνος: Σημαντικές επαφές στην έκθεση τουρισμού του Παρισιού

  49. 15/03 14:31

    Νωρίτερα φέτος οι κρουαζιέρες της Celestyal Cruises

  50. 15/03 13:58

    Έρευνα IHG: Χάνουν τον ύπνο τους οι ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία

  51. 15/03 12:52

    Hotels.com: 11 ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα στον κόσμο για το 2019

  52. 15/03 12:42

    Οργή στην Ελλάδα για το Airbnb

  53. 15/03 12:17

    Κ. Μακεδονία: Ισχυρή αύξηση των τουριστικών ροών από τη Γερμανία

  54. 15/03 12:14

    Στενεύουν τα περιθώρια για τη διάσωση της Germania

  55. 15/03 12:03

    Προώθηση της Μήλου στη γαλλική και ισπανική τουριστική αγορά

  56. 15/03 11:03

    Νέες τιμές στα εισιτήρια των μουσείων και αρχαιολογικών χώρων από το 2020

  57. 15/03 10:59

    Το κορυφαίο τριαθλητικό γεγονός ΙRONMAN στο Costa Navarino

  58. 15/03 10:43

    Jet2: Νέες πτήσεις προς Κεφαλονιά και Κω το 2020

  59. 15/03 10:24

    Η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες στην ITB Berlin 2019

  60. 15/03 10:14

    Αναπτύσσεται ο αθλητικός τουρισμός στην Ισπανία

  61. 15/03 10:12

    Eπεκτάσεις ξενοδοχείων σε Πάργα και Σκόπελο

  62. 15/03 10:04

    4ος Μαραθώνιος Κρήτης

  63. 15/03 10:00

    Σειρά εκδηλώσεων στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ν. Κυνουρίας

  64. 15/03 09:58

    Παράταση ωραρίου των καταστημάτων στην Κίμωλο

  65. 14/03 16:17

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Οι μακρινές αγορές απογείωσαν τις αφίξεις το δ’ τρίμηνο του 2018

  66. 14/03 15:56

    Ανακαίνιση δύο ακόμα ορόφων στο ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ

  67. 14/03 15:09

    Thomas Cook Airlines: Έρχεται η οικονομική θέση που γίνεται κρεβάτι εν ώρα πτήσης

  68. 14/03 14:59

    Ρέτσος προς Τσακαλώτο: Καταργήστε το φόρο διαμονής, μειώστε τον ΦΠΑ στον τουρισμό

  69. 14/03 14:54

    H Κάρτα Πόλης Έδεσσας στη Google

  70. 14/03 14:51

    Όμιλος Lufthansa: 2,7 εκατ. επιβάτες στην Ελλάδα το 2018

  71. 14/03 13:54

    Τουρισμός: Κυριαρχία Google και TripAdvisor στις αναζητήσεις δραστηριοτήτων στους προορισμούς

  72. 14/03 13:07

    Αύξηση των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές το γ' τρίμηνο του 2018

  73. 14/03 12:57

    Ο τουρισμός στα Χανιά: Συνεργασία Marketing Greece με την Ένωση ξενοδόχων και τη Fraport

  74. 14/03 12:55

    1,7 εκατ. επισκέπτες στο Μουσείο Ακρόπολης το 11μηνο του 2018

  75. 14/03 12:45

    Σημαντικές επαφές για τον αθηναϊκό τουρισμό στην έκθεση ITB

  76. 14/03 12:39

    TUI: Μεταφορά κρατήσεων από τις πτήσεις με Boeing 737 Max 8 σε εναλλακτικά αεροσκάφη

  77. 14/03 12:13

    Γερμανικό ενδιαφέρον για την Πάρο στην ΙΤΒ

  78. 14/03 12:10

    Γερμανικός τουρισμός: Ανάκαμψη των κρατήσεων τον Φεβρουάριο

  79. 14/03 11:54

    Palmie bistro: Ο τουρισμός "τρέφει" και τη μαζική εστίαση στη χώρα μας

  80. 14/03 11:34

    Κρήτη: 2,8 εκατ. ευρώ για ηλεκτρονικές υπηρεσίες Πολιτισμού-Τουρισμού στο Δημόσιο

  81. 14/03 10:50

    Αυτά είναι τα 11 καλύτερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Ρωσία για τους πελάτες του Coral Travel

  82. 14/03 10:42

    British Airways: Πολυτελείς υπηρεσίες και προϊόντα στην πρώτη θέση

  83. 14/03 10:30

    Ποια τα touch points στο customer journey των πελατών μας

  84. 14/03 10:21

    409.000 περισσότεροι επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια το α' δίμηνο του 2019

  85. 14/03 09:39

    25.000 δρομείς την Κυριακή στον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας

  86. 14/03 09:32

    Ο ισπανικός τουρισμός θα χάσει θέσεις εργασίας από ένα σκληρό Brexit

  87. 14/03 09:26

    Τουρισμός: Η ισοτιμία της στερλίνας κλειδί για τις επιλογές προορισμού των Βρετανών

  88. 14/03 09:20

    Ανάδειξη του σπηλαίου Ανεμότυπα Πραμάντων στα Τζουμέρκα

  89. 14/03 09:17

    Έξυπνες παρουσιάσεις του τουρισμού των Ιονίων Νήσων

  90. 14/03 09:09

    Σύμβουλος για τον τουρισμό στο Επιμελητήριο Λευκάδας- Διαγωνισμός

  91. 13/03 16:41

    Απαγόρευση πτήσεων αεροσκαφών Boeing 737-8 MAX και 737-9 MAX και στην Ελλάδα

  92. 13/03 15:57

    Τουρισμός ευεξίας / Έρευνα: Οι προσδοκίες των σύγχρονων ταξιδιωτών

  93. 13/03 15:30

    Στρατηγική πολιτιστικής και τουριστικής ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή της Αμφίπολης

  94. 13/03 15:12

    Brexit χωρίς συμφωνία: Τι προτείνει το ΕΚ για να ελαχιστοποιηθούν οι επιπτώσεις στα ταξίδια

  95. 13/03 15:05

    Ενισχυμένους έλεγχους στα δεδομένα ευρωπαϊκής βίζα προτείνει το ευρωκοινοβούλιο

  96. 13/03 15:03

    Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην ITB Berlin 2019

  97. 13/03 14:18

    Η Airbnb εξαγόρασε την πλατφόρμα ξενοδοχειακών κρατήσεων HotelTonight

  98. 13/03 13:06

    Διεθνής καμπάνια προβολής της Τήνου

  99. 13/03 13:05

    Καλύτερος προορισμός κρουαζιέρας παγκοσμίως η Ελλάδα

  100. 13/03 12:50

    TUI Blue: Το νέο mega-brand για τα ξενοδοχεία της TUI