Πώς το Google Analytics βελτιώνει το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας
Πόσο σημαντικό είναι το Google Analytics για να μετρηθεί η απόδοση της ιστοσελίδας ενός ξενοδοχείου; Το θέμα αναλύει το trivago Business Blog, παρέχοντας πληροφορίες για τη βελτίωση του μάρκετινγκ ενός ξενοδοχείου μέσω καλύτερης στόχευσης, βελτιστοποιημένων καμπανιών και νέων δραστηριοτήτων.
Μόλις ολοκληρώσετε λοιπόν τον λογαριασμό σας στο Google Analytics για την ιστοσελίδα σας, μπορείτε να ξεκινήσετε τη βελτίωση του μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας με τους παρακάτω εύκολους τρόπους:
1. Παρακολουθήστε τη συνολική απόδοση της ιστοσελίδας του καταλύματός σας
Είναι σημαντικό να καταλαβαίνετε απόλυτα την απόδοση της ιστοσελίδας σας και να την παρακολουθείτε τακτικά.
Με αυτόν τον τρόπο θα λαμβάνετε πολύτιμες πληροφορίες για το πόσο αποδοτικό είναι το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας όσον αφορά την προσέλκυση κίνησης στη σελίδα σας, η οποία είναι πολύ σημαντική, αν θέλετε να βελτιώσετε το μάρκετινγκ του καταλύματός σας και να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων σας και των καμπανιών σας.
Επίσης, θα σας δώσει μια ιδέα για το πόσο αποδοτική είναι η σελίδα σας όσον αφορά τη διατήρηση του ενδιαφέροντος των ταξιδιωτών στις προσφορές σας και πόσο αποδοτική είναι ολόκληρη η διαδικασία κράτησης για τη μετατροπή των πιθανών πελατών σε επιβεβαιωμένους πελάτες. Και τα δύο είναι εξίσου σημαντικά, αν θέλετε η συνολική στρατηγική σας μάρκετινγκ να είναι επιτυχημένη.
Υπάρχουν τρία βασικά στοιχεία που θα σας ενδιέφερε να δείτε:
Στοιχεία απόκτησης, όπως οι περίοδοι λειτουργίας, τα οποία μετρούν πώς οι ταξιδιώτες καταλήγουν στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.
Στοιχεία συμπεριφοράς, όπως το ποσοστό εγκατάλειψης, τα οποία μετρούν πώς οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα του καταλύματός σας.
Στοιχεία μετατροπής σε κρατήσεις, όπως ο στόχος του ποσοστού μετατροπής, ο οποίος μετρά πώς οι ταξιδιώτες ολοκληρώνουν μια ενέργεια στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.
2. Μάθετε ποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα του καταλύματός σας
Εκτός από την παρακολούθηση της συνολικής απόδοσης της ιστοσελίδας σας, μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση σε πολύτιμα στοιχεία για το online κοινό σας στο Google Analytics.
Για να μάθετε πού βρίσκονται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας:
- Κάντε κλικ στο «Κοινό» στα αριστερά
- Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά
Σε αυτήν τη σελίδα κάτω από την ενότητα «Δημογραφικά στοιχεία», στη συνέχεια κάντε κλικ στη «Χώρα»
Εκεί θα δείτε από πού προέρχονται οι ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για το κατάλυμά σας και τις αγορές τις οποίες ίσως να θέλετε να συμπεριλάβετε στις τρέχουσες καμπάνιες μάρκετινγκ. Αυτό το στοιχείο ίσως επίσης να σας βοηθήσει να αποφασίσετε σε ποιες γλώσσες να μεταφράσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.
Για να βρείτε σε ποια ηλικιακή ομάδα ανήκουν οι επισκέπτες της σελίδας του ξενοδοχείου σας:
- Κάντε κλικ στο «Κοινό» στα αριστερά
- Στη συνέχεια, κάντε κλικ στα «Δημογραφικά στοιχεία» στα αριστερά
- Τέλος, κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά
Εκεί θα δείτε αναλυτικά στοιχεία για τους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας ανά ηλικία. Βάσει αυτών των στοιχείων, θα ξέρετε, για παράδειγμα, πόσο καλά τα πάτε στην προσέλκυση των millennial, αν θα πρέπει να κάνετε περισσότερα, για να προσελκύσετε αυτήν την προσοδοφόρα ομάδα ταξιδιωτών που έχει μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες τακτικές.
Μια ακόμη συμβουλή: Μπορείτε να ανακαλύψετε ποιος επισκέπτεται την καταχώριση του καταλύματός σας στην trivago χρησιμοποιώντας το Προφίλ επισκεπτών. Μάθετε εδώ πώς να το αποκτήσετε.
3. Δείτε ποια κανάλια προσελκύουν ταξιδιώτες στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας.
Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, όπως το Google Analytics, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί, για να εντοπίσετε τα κύρια κανάλια σας για την προσέλκυση ταξιδιωτών στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας. Αυτά τα κανάλια ίσως να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: Οργανικές αναζητήσεις (από τις SEO δραστηριότητές σας), Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), Παραπομπές (απευθείας σύνδεσμοι στην ιστοσελίδα σας) και Άμεση κίνηση (σε περίπτωση που δεν υπάρχουν δεδομένα παρακολούθησης).
Αν θέλετε να παρακολουθήσετε την κίνηση στην ιστοσελίδα σας ανά κανάλι, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Κάντε κλικ στην «Απόκτηση» στα αριστερά
- Κάντε κλικ στην «Επισκόπηση» στα αριστερά
Εκεί θα δείτε πόσο αποδοτικό είναι το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας σε διάφορα ψηφιακά κανάλια και ποια θα πρέπει να βελτιώσετε.
Για παράδειγμα, αν η Οργανική κίνησή σας είναι χαμηλή, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη στρατηγική SEO για το κατάλυμά σας.
Αν υπάρχει λίγη ή καθόλου κίνηση μέσω email, μπορείτε να ξεκινήσετε μερικές καμπάνιες email μάρκετιγνκ για ξενοδοχεία.
Ένας τρόπος, για να βελτιώσετε την κίνησή σας από παραπομπές, είναι να διασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας είναι διαθέσιμη στις πιο σημαντικές online σελίδες στο διαδίκτυο. Για να είναι ο επίσημος σύνδεσμος της ιστοσελίδας σας διαθέσιμος στο προφίλ σας στην trivago, δημοσιεύστε μια Ειδική προσφορά.
Τέλος, αν θέλετε να αυξήσετε την κίνησή σας από τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενισχύστε το μάρκετινγκ σε αυτά τα μέσα δημιουργώντας μια ενεργή και ενδιαφέρουσα επαγγελματική σελίδα στο Facebook. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ελκυστικό λογαριασμό του καταλύματός σας στο ολοένα και πιο δημοφιλές Instagram.
- 1) Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης
- 2) Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς
- 3) Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
- 4) H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group
19/04 07:14
Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης
19/04 07:10
Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα
19/04 07:09
19/04 07:07
Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης
19/04 07:04
18/04 16:45
18/04 15:55
Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών
18/04 15:13
Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας
18/04 15:09
Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς
18/04 15:03
Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»
18/04 14:22
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς
18/04 13:53
Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024
18/04 13:05
18/04 12:33
Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026
18/04 12:19
SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024
18/04 12:17
Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα
18/04 12:03
Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους
18/04 11:57
18/04 11:45
Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου
18/04 11:29
Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ
18/04 11:22
18/04 11:18
Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
18/04 11:17
18/04 11:06
Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines
18/04 10:30
18/04 10:25
Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα
18/04 10:12
SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες
17/04 19:57
17/04 19:16
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"
17/04 16:48
Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος
17/04 16:33
Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό
17/04 15:28
17/04 14:36
17/04 14:22
17/04 13:35
Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας
17/04 13:20
Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της
17/04 11:52
Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%
17/04 11:43
Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού
17/04 11:35
Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου
17/04 11:19
airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι
17/04 11:18
17/04 10:42
Anandes Hotel: Νέο πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στη Μύκονο – Ανοίγει τον Ιούνιο
17/04 10:40
Χωρίς τουρίστες και αυτό το καλοκαίρι η Νήσος Χρυσή (Γαϊδουρονήσι) στην Κρήτη
17/04 10:22
17/04 09:49
Wyndham Hotels | Σημαντική ανάπτυξη το 2023 - Η παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο
16/04 19:56
Ομοσπονδία Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" | Tι πρέπει να κάνουν όσοι δεν έχουν πιστοποιητικό κατάταξης
16/04 16:00
16/04 15:41
Υπεγράφη η Ολυμπιακή Εκεχειρία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας
16/04 13:00
16/04 12:41
Μελέτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη του αγροτουρισμού στην Ευρώπη
16/04 11:42
16/04 11:39
Αερομεταφορές: 19 νέες συνδέσεις με Ελλάδα από το Ην. Βασίλειο το καλοκαίρι του 2024
16/04 11:22
Οι Βρετανοί τουρίστες μένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα στην Ισπανία
16/04 10:49
Οι «Ανθισμένες Κερασιές» της Πιερίας πρόσφεραν μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες
16/04 10:41
16/04 10:30
Workshop για την προβολή ελληνικών τουριστικών περιοχών στη Σερβία
16/04 06:00
15/04 19:50
Διευκρινίσεις ΑΑΔΕ για τη φορολογική μεταχείριση των βραχυχρόνιων μισθώσεων
15/04 19:44
15/04 17:25
H ΕΤΑΔ θα εξελιχθεί σε έναν σύγχρονο φορέα Real Estate - 6.000 ακίνητα σε αποτίμηση
15/04 14:59
Planet Holidays: Διακοπές στην Ελλάδα όλο το χρόνο – «Στηρίζουμε το όραμα Μητσοτάκη»
15/04 14:27
15/04 13:34
Ελληνικής καταγωγής ο νέος Γενικός Διευθυντής του 1 Hotel Toronto
15/04 13:03
15/04 12:45
Ποιες αεροπορικές εταιρίες ακύρωσαν πτήσεις λόγω της έντασης στη Μ. Ανατολή
15/04 11:37
«Ο υπερτουρισμός είναι η μεγαλύτερη απειλή για τον βιώσιμο τουρισμό»
15/04 11:21
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη μεγαλύτερη έκθεση κρουαζιέρας στον κόσμο
15/04 11:13
TUI: Παλαιά πόλη της Ρόδου και Ακρόπολη στα πιο δημοφιλή μνημεία για το 2024
15/04 10:47
Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια
15/04 09:34
14/04 13:10
meteo | Ξεπέρασε τους 31 °C η θερμοκρασία στη Βόρεια Ελλάδα το Σάββατο
14/04 12:57
Είναι η Ελλάδα σε βιώσιμο αναπτυξιακό δρόμο; - Ο τουρισμός το συγκριτικό πλεονέκτημα
14/04 12:46
14/04 12:38
Ελληνικό Συμβούλιο Τουρισμού Υγείας | Ο Γ. Πατούλης πρόεδρος για τρίτη θητεία
13/04 21:34
Υπ. Εξωτερικών | Σύσταση για την αποφυγή ταξιδιών σε Ισραήλ, Παλαιστινιακά Εδάφη, Λίβανο και Ιράν
13/04 20:55
Ποιες αλλαγές φέρνουν για την ελληνική οικονομία οι νέοι δημοσιονομικοί κανόνες της ΕΕ
13/04 14:09
Δημοσιογραφική αποστολή στην Κρήτη από τη Γερμανία και την Ελβετία
13/04 13:34
Πώς θα βελτιωθεί η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
13/04 12:53
Φόρουμ Δελφών | To Ιράν θα απαντήσει στρατιωτικά στο Ισραήλ αλλά δεν θα ρισκάρει ανοιχτή σύγκρουση
13/04 12:39
Ελληνικός τουρισμός | Πρέπει να υπολογίζονται οι δείκτες βιωσιμότητας στις αποφάσεις μας
12/04 21:52
Taizoon Khorakiwala | Η Ελλάδα είναι ελκυστικός επενδυτικός προορισμός για Ινδούς επιχειρηματίες
12/04 21:43
Το προσδόκιμο ζωής είναι 2,3 χρόνια μικρότερο στα κατώτερα μορφωτικά στρώματα σε σχέση με τα ανώτερα
12/04 21:37
Επιτακτική η ανάγκη της αναβάθμισης των δεξιοτήτων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
12/04 19:40
Συνάντηση εργασίας Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα
12/04 19:34
Δεν θα πληρώσει ξανά ο ξενοδοχειακός κλάδος την ανεξέλεγκτη λειτουργία των Airbnb
12/04 16:00
Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη
12/04 15:33
12/04 15:12
N. Σταθόπουλος (BC Partners) | Ποιοι κλάδοι προσφέρονται για επενδύσεις στην Ελλάδα
12/04 14:37
12/04 14:23
12/04 13:56
Αερομεταφορές: Έρχονται καύσιμα από ανθρώπινα περιττώματα – 92% λιγότερες εκπομπές άνθρακα
12/04 11:52
CLIA: Στο 107% των επιπέδων 2019 οι επιβάτες κρουαζιέρας το 2023, 35,7 εκατ. οι επιβάτες το 2024
12/04 11:30
Έρευνα CLIA: Τι κάνει την κρουαζιέρα ελκυστική στους Αμερικανούς ταξιδιώτες
12/04 11:16
12/04 11:03
12/04 10:59
Ace Hotel & Swim Club Athens: Έρχεται το νέο ξενοδοχείο τύπου resort στη Γλυφάδα
12/04 10:56
Eurowings: Ρεκόρ πτήσεων το καλοκαίρι από Γερμανία στην Ισπανία - 600 πτήσεις την εβδομάδα
12/04 10:51
12/04 10:40
12/04 10:31
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Προβολή των Μνημείων Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO
Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026
Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»
Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας
SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024
Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς
Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς
Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους
Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών
Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines
Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα
Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ
Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου
«Ο υπερτουρισμός είναι η μεγαλύτερη απειλή για τον βιώσιμο τουρισμό»
Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος
SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες
Ελληνικής καταγωγής ο νέος Γενικός Διευθυντής του 1 Hotel Toronto
( 0 )