Πώς ένας ξενοδοχειακός όμιλος αξιοποιεί το μάρκετινγκ για να προσεγγίσει ταξιδιώτες
Ο όμιλος 25hours Hotels αυξάνει την προβολή του, ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της φίρμας του και επιτυγχάνει βαθμιαία αύξηση των κερδών με το TripAdvisor, όπως αναφέρει ο επικεφαλής του τμήματος ψηφιακής διαχείρισης του ομίλου Alexander Schuster.
Το 25hours Hotels είναι ένας όμιλος που αποτελείται από 13 επιχειρήσεις που βρίσκονται στη Γερμανία, τη Γαλλία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ο κ.Schuster, ασκεί επιρροή στους ταξιδιώτες ώστε να κάνουν κράτηση σε κάποιο από τα καταλύματα του ομίλου, μέσω του μάρκετινγκ με χρήση περιεχομένου και του TripAdvisor.
Στο επίκεντρο του μάρκετινγκ με χρήση περιεχομένου
Για την ανάπτυξη σχέσεων ανάμεσα στους πελάτες και τη φίρμα 25hours, ο κ.Schuster αξιοποιεί το μάρκετινγκ με χρήση περιεχομένου. «Επιλέγουμε να εστιάσουμε στο μάρκετινγκ με χρήση περιεχομένου αντί να βασιζόμαστε αποκλειστικά σε προωθητικές ενέργειες, εκπτώσεις ή πακέτα. Χάρη στο περιεχόμενο έχουμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε μια μεγαλύτερη ιστορία σε σχέση με τη συνολική εμπειρία των πελατών στα ξενοδοχεία μας. Πέρα από τη διαμονή, τα ξενοδοχεία μας, που είναι τέλεια εναρμονισμένα με την πόλη και τη γειτονιά στις οποίες βρίσκονται, προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία διασκέδασης και χαλάρωσης», επισημαίνει. «Οι φωτογραφίες και τα βίντεό μας ενισχύουν τη φίρμα μας. Το ιστολόγιό μας για κάθε ξενοδοχείο περιλαμβάνει πληροφορίες εκ των έσω, από τους κατοίκους της περιοχής».
Προσέγγιση των ταξιδιωτών κατά την πορεία του πελάτη με το TripAdvisor
Ο κ.Schuster παρέχει σχετικές πληροφορίες στους ταξιδιώτες, όσο εκείνοι κάνουν αναζήτηση για κάποιο κατάλυμα στο TripAdvisor, που είναι ένα πολύ σημαντικό κανάλι μάρκετινγκ. «Η πορεία του πελάτη έχει πολλά σημεία επαφής. Εμείς θα πρέπει να προσεγγίσουμε τους ταξιδιώτες στη σωστή στιγμή και στα σωστά κανάλια. Γι΄αυτό, λοιπόν, ενισχύουμε το περιεχόμενό μας στο TripAdvisor, το Google, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε άλλα κανάλια μάρκετινγκ, ώστε να τραβήξουμε την προσοχή των ταξιδιωτών και να δημιουργήσουμε μια ενδιαφέρουσα, συνεπή ιστορία» αναφέρει. «Χρησιμοποιώ το TripAdvisor για την ενίσχυση της δημοσιότητάς μας, την ανάδειξη της φίρμας 25hours και την εξασφάλιση περισσότερων απευθείας κρατήσεων».
Χάρη στη συνεργασία του με το TripAdvisor, ο κ.Schuster ενισχύει τη στρατηγική περιεχομένου που ακολουθεί, αναδεικνύοντας κριτικές ταξιδιωτών και απαντώντας σε αυτές τις κριτικές. «Οι ταξιδιώτες διαβάζουν κριτικές, κάτι που κάνει το TripAdvisor ένα σημαντικό κομμάτι της πορείας του πελάτη. Εμείς απαντάμε σε αυτές τις κριτικές, όχι μόνο για να εκφράσουμε τη δική μας άποψη, αλλά και για να δείξουμε ότι ενδιαφερόμαστε για την εμπειρία των πελατών μας και είμαστε υπεύθυνοι απέναντί τους», τονίζει.
Ενίσχυση των εσόδων με το Business Plus
Ο κ.Schuster προσελκύει το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών προβάλλοντας περιεχόμενο για τα ξενοδοχεία του ομίλου 25hours Hotels και βελτιστοποιώντας τις σελίδες των καταχωρίσεών τους στο TripAdvisor με το Business Plus. «Μπορούμε να δελεάσουμε τους ταξιδιώτες φέρνοντάς τους στο δικό μας κανάλι κρατήσεων από την αναζήτηση στο TripAdvisor και τη σελίδα της καταχώρισής μας, όταν σκέφτονται να μείνουν στα ξενοδοχεία μας και κοιτάζουν τις τιμές μας» επισημαίνει. «Έχουμε τη δυνατότητα να δοκιμάζουμε και να βελτιστοποιούμε τις διάφορες δυνατότητες του Business Plus. Για παράδειγμα, δημοσιεύουμε Φωτογραφίες εξωφύλλου και Αγαπημένες φωτογραφίες οι οποίες αντιπροσωπεύουν με τον καλύτερο τρόπο τα ξενοδοχεία μας και στη, συνέχεια, ελέγχουμε το ποσοστό αλληλεπίδρασης των ταξιδιωτών με τις φωτογραφίες μας από την Πλατφόρμα δεδομένων για να δούμε τι έχει αποτέλεσμα στην προσέλκυση ακόμα περισσότερων ταξιδιωτών».
Χρησιμοποιεί επίσης το Business Plus για να συνδέεται απευθείας με τους ταξιδιώτες. «Μέσω των Στοιχείων επικοινωνίας, μπορούμε να εμφανίζουμε στο TripAdvisor τα σωστά κανάλια επικοινωνίας —τον ιστότοπο, τον αριθμό τηλεφώνου και το email μας. Είμαστε σε θέση να οδηγούμε τους ταξιδιώτες στον ιστότοπό μας και να κάνουν κράτηση απευθείας από εκεί, χωρίς να τους χάνουμε από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία — είναι εύκολο να έρθουν σε επαφή μαζί μας», αναφέρει ο κ.Schuster. «Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο παροτρύνουμε τους ταξιδιώτες να κάνουν απευθείας κράτηση σε εμάς είναι οι Ειδικές Προσφορές με μια χαμηλότερη τιμή κράτησης που μπορούν να εξαργυρώσουν στον ιστότοπό μας».
Ο κ.Schuster σημειώνει ότι όλα τα ξενοδοχεία του ομίλου 25hours διαθέτουν το Business Plus επειδή παρέχει τη δυνατότητα ενίσχυσης της φίρμας 25hours και της πελατείας του. «Το Business Plus προσφέρει εξαιρετικά οφέλη. Η διαφημιστική δαπάνη καλύπτεται και με το παραπάνω από τη βαθμιαία αύξηση των εσόδων όλων των ξενοδοχείων μας» προσθέτει.
Αυξημένη προβολή με τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις
Για τη μεγιστοποίηση της απήχησης και την ενίσχυση της πελατείας των ξενοδοχείων 25hours, ο κ.Schuster αποφάσισε να δοκιμάσει τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις. «Το να στηρίζεται κανείς στην αναζήτηση για να βρουν οι ταξιδιώτες την επιχείρησή του δεν είναι αποτελεσματικό. Χάρη στις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις, ενισχύουμε την προβολή μας σε ταξιδιώτες που βρίσκονται ήδη στην πορεία του πελάτη, κυρίως στο στάδιο που κάνουν αναζήτηση σε μια συγκεκριμένη πόλη, χωρίς όμως να έχουν κάποια συγκεκριμένη φίρμα κατά νου» αναφέρει. «Τα πέντε καταλύματα που δοκίμασαν τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις εξασφάλισαν, το καθένα, πάνω από 100.000 εμφανίσεις κατά μέσο όρο, σε διάστημα δύο μηνών —γεγονός που σημαίνει ότι προβλήθηκαν 100.000 περισσότερες φορές σε σχέση με το να μην διέθεταν διαφημιζόμενες τοποθετήσεις».
Οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις βοήθησαν επίσης τον κ.Schuster να εξασφαλίσει περισσότερες παραπομπές για κρατήσεις. «Εκτός από την αυξημένη προβολή, οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις εξασφαλίζουν υποψήφιους πελάτες, με αποτέλεσμα περισσότεροι ταξιδιώτες να κάνουν κρατήσεις στα ξενοδοχεία μας. Καταγράψαμε αύξηση της τάξης του 20% κατά μέσο όρο στις παραπομπές για κρατήσεις. Έχουμε επίσης σημειώσει αύξηση στις επισκέψεις στις σελίδες των καταχωρίσεων στο TripAdvisor των πέντε επιχειρήσεών μας» συνεχίζει.
Με βάση τα οφέλη των διαφημιζόμενων τοποθετήσεων, ο κ.Schuster πιστεύει ότι οι διαφημίσεις είναι μια επένδυση που αξίζει. «Θεωρώ τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις πολύτιμες, καθώς χάρη σε αυτές είμαι σε θέση να ενισχύω την αναγνωρισιμότητα της φίρμας 25hours σε διάφορα σημεία επαφής της πορείας του πελάτη. Κάθε κλικ δείχνει το ενδιαφέρον και την αλληλεπίδραση των ταξιδιωτών — εάν οι ταξιδιώτες δουν τη διαφήμισή μας, είναι πολύ πιθανό να επιστρέψουν ξανά στη σελίδα της καταχώρισής μας με έντονη πρόθεση να κάνουν κράτηση σε εμάς» αναφέρει.
Τα προϊόντα του TripAdvisor λειτουργούν συνδυαστικά
«Αυτά τα προϊόντα, οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις και το Business Plus, όταν χρησιμοποιούνται συνδυαστικά εξασφαλίζουν τον καλύτερο τρόπο προσέλκυσης πελατών που είναι ένα βήμα πριν την κράτηση» σημειώνει ο κ.Schuster. «Λόγω της αυξημένης προβολής και των καναλιών απευθείας επικοινωνίας που διαθέτουμε στο TripAdvisor, τραβάμε την προσοχή των ταξιδιωτών και τους οδηγούμε στον ιστότοπό μας χάρη σε αυτά τα δύο προϊόντα. Επιπλέον, μπορούμε να εξασφαλίζουμε περισσότερες απευθείας κρατήσεις για τα ξενοδοχεία μας και να μην αναλαμβάνουν τα ταξιδιωτικά πρακτορεία όλες τις κρατήσεις.»
- 1) CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
- 2) Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
- 3) Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις
- 4) Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
24/04 17:24
24/04 17:06
ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα
24/04 16:56
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
24/04 15:00
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
24/04 14:43
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
24/04 14:10
24/04 13:30
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
24/04 13:04
24/04 12:49
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
24/04 12:01
24/04 11:53
24/04 11:14
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
24/04 10:41
24/04 07:31
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
24/04 07:27
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
24/04 07:24
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
24/04 07:22
24/04 07:19
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
19/04 12:21
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
19/04 11:43
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
19/04 11:34
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
19/04 11:30
19/04 11:19
19/04 10:56
19/04 10:21
19/04 07:14
Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης
19/04 07:10
Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα
19/04 07:09
19/04 07:07
Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης
19/04 07:04
18/04 16:45
18/04 15:55
Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών
18/04 15:13
Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας
18/04 15:09
Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς
18/04 15:03
Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»
18/04 14:22
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς
18/04 13:53
Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024
18/04 13:05
18/04 12:33
Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026
18/04 12:19
SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024
18/04 12:17
Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα
18/04 12:03
Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους
18/04 11:57
18/04 11:45
Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
( 0 )