Πώς ένας ξενοδοχειακός όμιλος αξιοποιεί το μάρκετινγκ για να προσεγγίσει ταξιδιώτες

Α Decrease font Enlarge font
Πώς ένας ξενοδοχειακός όμιλος αξιοποιεί το μάρκετινγκ για να προσεγγίσει ταξιδιώτες

Ο όμιλος 25hours Hotels αυξάνει την προβολή του, ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της φίρμας του και επιτυγχάνει βαθμιαία αύξηση των κερδών με το TripAdvisor, όπως αναφέρει ο επικεφαλής του τμήματος ψηφιακής διαχείρισης του ομίλου Alexander Schuster.

Το 25hours Hotels είναι ένας όμιλος που αποτελείται από 13 επιχειρήσεις που βρίσκονται στη Γερμανία, τη Γαλλία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ο κ.Schuster, ασκεί επιρροή στους ταξιδιώτες ώστε να κάνουν κράτηση σε κάποιο από τα καταλύματα του ομίλου, μέσω του μάρκετινγκ με χρήση περιεχομένου και του TripAdvisor.

Στο επίκεντρο του μάρκετινγκ με χρήση περιεχομένου

Για την ανάπτυξη σχέσεων ανάμεσα στους πελάτες και τη φίρμα 25hours, ο κ.Schuster αξιοποιεί το μάρκετινγκ με χρήση περιεχομένου. «Επιλέγουμε να εστιάσουμε στο μάρκετινγκ με χρήση περιεχομένου αντί να βασιζόμαστε αποκλειστικά σε προωθητικές ενέργειες, εκπτώσεις ή πακέτα. Χάρη στο περιεχόμενο έχουμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε μια μεγαλύτερη ιστορία σε σχέση με τη συνολική εμπειρία των πελατών στα ξενοδοχεία μας. Πέρα από τη διαμονή, τα ξενοδοχεία μας, που είναι τέλεια εναρμονισμένα με την πόλη και τη γειτονιά στις οποίες βρίσκονται, προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία διασκέδασης και χαλάρωσης», επισημαίνει. «Οι φωτογραφίες και τα βίντεό μας ενισχύουν τη φίρμα μας. Το ιστολόγιό μας για κάθε ξενοδοχείο περιλαμβάνει πληροφορίες εκ των έσω, από τους κατοίκους της περιοχής».

Προσέγγιση των ταξιδιωτών κατά την πορεία του πελάτη με το TripAdvisor

Ο κ.Schuster παρέχει σχετικές πληροφορίες στους ταξιδιώτες, όσο εκείνοι κάνουν αναζήτηση για κάποιο κατάλυμα στο TripAdvisor, που είναι ένα πολύ σημαντικό κανάλι μάρκετινγκ. «Η πορεία του πελάτη έχει πολλά σημεία επαφής. Εμείς θα πρέπει να προσεγγίσουμε τους ταξιδιώτες στη σωστή στιγμή και στα σωστά κανάλια. Γι΄αυτό, λοιπόν, ενισχύουμε το περιεχόμενό μας στο TripAdvisor, το Google, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε άλλα κανάλια μάρκετινγκ, ώστε να τραβήξουμε την προσοχή των ταξιδιωτών και να δημιουργήσουμε μια ενδιαφέρουσα, συνεπή ιστορία» αναφέρει. «Χρησιμοποιώ το TripAdvisor για την ενίσχυση της δημοσιότητάς μας, την ανάδειξη της φίρμας 25hours και την εξασφάλιση περισσότερων απευθείας κρατήσεων».

Χάρη στη συνεργασία του με το TripAdvisor, ο κ.Schuster ενισχύει τη στρατηγική περιεχομένου που ακολουθεί, αναδεικνύοντας κριτικές ταξιδιωτών και απαντώντας σε αυτές τις κριτικές. «Οι ταξιδιώτες διαβάζουν κριτικές, κάτι που κάνει το TripAdvisor ένα σημαντικό κομμάτι της πορείας του πελάτη. Εμείς απαντάμε σε αυτές τις κριτικές, όχι μόνο για να εκφράσουμε τη δική μας άποψη, αλλά και για να δείξουμε ότι ενδιαφερόμαστε για την εμπειρία των πελατών μας και είμαστε υπεύθυνοι απέναντί τους», τονίζει.

Ενίσχυση των εσόδων με το Business Plus

Ο κ.Schuster προσελκύει το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών προβάλλοντας περιεχόμενο για τα ξενοδοχεία του ομίλου 25hours Hotels και βελτιστοποιώντας τις σελίδες των καταχωρίσεών τους στο TripAdvisor με το Business Plus. «Μπορούμε να δελεάσουμε τους ταξιδιώτες φέρνοντάς τους στο δικό μας κανάλι κρατήσεων από την αναζήτηση στο TripAdvisor και τη σελίδα της καταχώρισής μας, όταν σκέφτονται να μείνουν στα ξενοδοχεία μας και κοιτάζουν τις τιμές μας» επισημαίνει. «Έχουμε τη δυνατότητα να δοκιμάζουμε και να βελτιστοποιούμε τις διάφορες δυνατότητες του Business Plus. Για παράδειγμα, δημοσιεύουμε Φωτογραφίες εξωφύλλου και Αγαπημένες φωτογραφίες οι οποίες αντιπροσωπεύουν με τον καλύτερο τρόπο τα ξενοδοχεία μας και στη, συνέχεια, ελέγχουμε το ποσοστό αλληλεπίδρασης των ταξιδιωτών με τις φωτογραφίες μας από την Πλατφόρμα δεδομένων για να δούμε τι έχει αποτέλεσμα στην προσέλκυση ακόμα περισσότερων ταξιδιωτών».

Χρησιμοποιεί επίσης το Business Plus για να συνδέεται απευθείας με τους ταξιδιώτες. «Μέσω των Στοιχείων επικοινωνίας, μπορούμε να εμφανίζουμε στο TripAdvisor τα σωστά κανάλια επικοινωνίας —τον ιστότοπο, τον αριθμό τηλεφώνου και το email μας. Είμαστε σε θέση να οδηγούμε τους ταξιδιώτες στον ιστότοπό μας και να κάνουν κράτηση απευθείας από εκεί, χωρίς να τους χάνουμε από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία — είναι εύκολο να έρθουν σε επαφή μαζί μας», αναφέρει ο κ.Schuster. «Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο παροτρύνουμε τους ταξιδιώτες να κάνουν απευθείας κράτηση σε εμάς είναι οι Ειδικές Προσφορές με μια χαμηλότερη τιμή κράτησης που μπορούν να εξαργυρώσουν στον ιστότοπό μας».

Ο κ.Schuster σημειώνει ότι όλα τα ξενοδοχεία του ομίλου 25hours διαθέτουν το Business Plus επειδή παρέχει τη δυνατότητα ενίσχυσης της φίρμας 25hours και της πελατείας του. «Το Business Plus προσφέρει εξαιρετικά οφέλη. Η διαφημιστική δαπάνη καλύπτεται και με το παραπάνω από τη βαθμιαία αύξηση των εσόδων όλων των ξενοδοχείων μας» προσθέτει.

Αυξημένη προβολή με τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις

Για τη μεγιστοποίηση της απήχησης και την ενίσχυση της πελατείας των ξενοδοχείων 25hours, ο κ.Schuster αποφάσισε να δοκιμάσει τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις. «Το να στηρίζεται κανείς στην αναζήτηση για να βρουν οι ταξιδιώτες την επιχείρησή του δεν είναι αποτελεσματικό. Χάρη στις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις, ενισχύουμε την προβολή μας σε ταξιδιώτες που βρίσκονται ήδη στην πορεία του πελάτη, κυρίως στο στάδιο που κάνουν αναζήτηση σε μια συγκεκριμένη πόλη, χωρίς όμως να έχουν κάποια συγκεκριμένη φίρμα κατά νου» αναφέρει. «Τα πέντε καταλύματα που δοκίμασαν τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις εξασφάλισαν, το καθένα, πάνω από 100.000 εμφανίσεις κατά μέσο όρο, σε διάστημα δύο μηνών —γεγονός που σημαίνει ότι προβλήθηκαν 100.000 περισσότερες φορές σε σχέση με το να μην διέθεταν διαφημιζόμενες τοποθετήσεις».

Οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις βοήθησαν επίσης τον κ.Schuster να εξασφαλίσει περισσότερες παραπομπές για κρατήσεις. «Εκτός από την αυξημένη προβολή, οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις εξασφαλίζουν υποψήφιους πελάτες, με αποτέλεσμα περισσότεροι ταξιδιώτες να κάνουν κρατήσεις στα ξενοδοχεία μας. Καταγράψαμε αύξηση της τάξης του 20% κατά μέσο όρο στις παραπομπές για κρατήσεις. Έχουμε επίσης σημειώσει αύξηση στις επισκέψεις στις σελίδες των καταχωρίσεων στο TripAdvisor των πέντε επιχειρήσεών μας» συνεχίζει.

Με βάση τα οφέλη των διαφημιζόμενων τοποθετήσεων, ο κ.Schuster πιστεύει ότι οι διαφημίσεις είναι μια επένδυση που αξίζει. «Θεωρώ τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις πολύτιμες, καθώς χάρη σε αυτές είμαι σε θέση να ενισχύω την αναγνωρισιμότητα της φίρμας 25hours σε διάφορα σημεία επαφής της πορείας του πελάτη. Κάθε κλικ δείχνει το ενδιαφέρον και την αλληλεπίδραση των ταξιδιωτών — εάν οι ταξιδιώτες δουν τη διαφήμισή μας, είναι πολύ πιθανό να επιστρέψουν ξανά στη σελίδα της καταχώρισής μας με έντονη πρόθεση να κάνουν κράτηση σε εμάς» αναφέρει.

Τα προϊόντα του TripAdvisor λειτουργούν συνδυαστικά

«Αυτά τα προϊόντα, οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις και το Business Plus, όταν χρησιμοποιούνται συνδυαστικά εξασφαλίζουν τον καλύτερο τρόπο προσέλκυσης πελατών που είναι ένα βήμα πριν την κράτηση» σημειώνει ο κ.Schuster. «Λόγω της αυξημένης προβολής και των καναλιών απευθείας επικοινωνίας που διαθέτουμε στο TripAdvisor, τραβάμε την προσοχή των ταξιδιωτών και τους οδηγούμε στον ιστότοπό μας χάρη σε αυτά τα δύο προϊόντα. Επιπλέον, μπορούμε να εξασφαλίζουμε περισσότερες απευθείας κρατήσεις για τα ξενοδοχεία μας και να μην αναλαμβάνουν τα ταξιδιωτικά πρακτορεία όλες τις κρατήσεις.»

 

  1. 21/05 13:31

    Βραβείο στην παραλία «Ποταμός» στα Μάλια

  2. 21/05 13:13

    Η αναζήτηση εργασίας στην πρώτη γραμμή των ψηφιακών επιθέσεων

  3. 21/05 13:05

    Οδηγός για τη ρύθμιση οφειλών σε 120 δόσεις

  4. 21/05 12:43

    Η Ευρώπη υπογράφει αεροπορικές συμφωνίες με την Κίνα

  5. 21/05 12:35

    Κοπάδι από μικρά δελφίνια μάγεψαν τη Μύκονο με τα παιχνίδια τους

  6. 21/05 12:13

    Βραβείο για την Ελλάδα στα Europa Nostra Awards 2019

  7. 21/05 12:06

    +37,2% (!) οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α' τρίμηνο του 2019

  8. 21/05 11:41

    Ιδρύθηκε η Ένωση Επιστημόνων Εκπαιδευτών Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

  9. 21/05 11:24

    Τεράστιες οι προοπτικές της κρουαζιέρας στην Ελλάδα- Διεθνείς παράγοντες στο 5ο Posidonia Sea Tourism Forum

  10. 21/05 10:27

    Urban Frame Hotel: Νέο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας

  11. 21/05 10:16

    Αύξηση των Ισπανών τουριστών στην Ελλάδα

  12. 21/05 10:02

    Ποδηλατικός αγώνας «Μάχη Πόρτας» στην Πύλη Τρικάλων

  13. 21/05 10:00

    Η Κόρινθος ως προορισμός θεματικού εκπαιδευτικού τουρισμού

  14. 21/05 09:49

    Σύστημα εικονικής πραγματικότητας για τις βίγλες της Χίου

  15. 21/05 09:45

    Περιφέρεια Δ.Ελλάδος: Κινηματογραφική ταινία και θεματικό βίντεο για την τουριστική προβολή

  16. 20/05 16:26

    FedHATTA: Ενθουσιασμένοι από την Ελλάδα οι Αμερικανοί τ. πράκτορες – Και νέα επίσκεψη στη χώρα μας το Νοέμβριο

  17. 20/05 16:21

    Πιο φθηνά τα B&B από τα all inclusive για τους Βρετανούς ταξιδιώτες στην Κρήτη

  18. 20/05 15:29

    Nέο λογότυπο για το Ειδικό Σήμα Ποιότητας Ελληνικής Κουζίνας

  19. 20/05 15:08

    Η Κάρπαθος σε νέα διεθνή τηλεοπτική παραγωγή

  20. 20/05 15:06

    Η Περιφέρεια N. Αιγαίου σύστησε τη Ρόδο σε κορυφαίους Αμερικανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες

  21. 20/05 15:03

    Pint of Science 2019: Στην υγεία της Επιστήμης σε μπαρ της Αθήνας

  22. 20/05 14:57

    Νέα ξενοδοχεία της TUI και στην Ελλάδα

  23. 20/05 14:45

    Η γαλλική εφημερίδα Le Figaro προβάλει την «Αιώνια Αθήνα»- Aφιέρωμα 160 σελίδων!

  24. 20/05 14:30

    Διαφωνία Ομοσπονδιών για την επέκταση της ΣΣΕ στα τουριστικά καταλύματα

  25. 20/05 14:28

    Έρευνα: Ποιές ευρωπαϊκές πόλεις έχουν το καλύτερο προφίλ για πολιτιστικό τουρισμό

  26. 20/05 14:06

    Προσωρινά κλειστό το αναψυκτήριο στον αρχαιολογικό χώρο Δήλου

  27. 20/05 13:42

    Elefthere Seaside Luxury Thermal Spa Resort: Μεγάλη επένδυση στην Καβάλα

  28. 20/05 12:51

    ΥΠΑ: +8,4% η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια το α' τετράμηνο

  29. 20/05 12:45

    Το Επιμελητήριο Ηρακλείου στη διεθνή έκθεση ANUGA

  30. 20/05 12:34

    Ξενοδοχεία: Τι ισχύει για τον μειωμένο ΦΠΑ σε υπηρεσίες εστίασης -Οδηγίες ΑΑΔΕ

  31. 20/05 12:21

    Fairbnb: Μια νέα Airbnb με κοινωνικό πρόσωπο- Η μισή προμήθεια σε επενδύσεις στις γειτονιές- το μανιφέστο

  32. 20/05 11:42

    H Turkish Airlines ανοίγει πέντε νέα lounge στο νέο Istanbul Airport

  33. 20/05 11:27

    Πόσους τουρίστες αναμένει το 2019 η Αττάλεια

  34. 20/05 10:59

    Ηλεκτρικά πατίνια: ευχή και κατάρα για τις πόλεις

  35. 20/05 10:38

    Thοmas Cook: Δεν υπάρχουν προβλήματα ρευστότητας

  36. 20/05 10:09

    Ο τουρισμός μπορεί να στηρίξει τη βιώσιμη ανάπτυξη της Μάνης

  37. 20/05 10:07

    Άδειες για κάμπινγκ και τουριστικές κατοικίες

  38. 20/05 10:02

    Ο δρόμος του αγροτικού ταχυδρόμου στα Σφακιά

  39. 20/05 09:58

    Μαθητικό Φεστιβάλ Θεάτρου στο αρχαίο θέατρο Μακύνειας

  40. 20/05 09:51

    Τουρισμός: Εικονική περιήγηση στη Δυτική Μακεδονία

  41. 19/05 13:55

    Ο απολογισμός του έργου της Δημοτικής Αστυνομίας Δήμου Αθηναίων το 2018

  42. 19/05 13:52

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Μύκονο

  43. 19/05 13:50

    Μη δασικές 2 εκτάσεις σε ξενοδοχεία στην Κέρκυρα και στα Χανιά

  44. 19/05 13:47

    Καταδυτικό κέντρο στη περιοχή Μονοναύτη του Δήμου Μαλεβιζίου

  45. 18/05 12:47

    Τουριστική προβολή του άξονα Κατακόλου-Αρχαίας Ολυμπίας

  46. 18/05 12:29

    Γιορτή Γεωργο-Κτηνοτροφίας στο Αργυροπούλι Τυρνάβου

  47. 18/05 12:26

    Μελέτη για τουριστικό λιμένα στη Ναύπακτο

  48. 17/05 17:15

    Το LoveGreece.com στηρίζει το έργο νέων Ελλήνων σχεδιαστών κοσμημάτων

  49. 17/05 16:42

    Απάντηση σε θέμα του Tornos News: "Το This is Athens with a Local δεν ανταγωνίζεται τους ξεναγούς"

  50. 17/05 16:36

    Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου

  51. 17/05 15:57

    Επίσκεψη Ρουμάνων δημοσιογράφων στα Χανιά

  52. 17/05 15:47

    Το κρουαζιέροπλοιο Celebrity Edge για πρώτη φορά στον Πειραιά

  53. 17/05 14:27

    Η Xenia 2019 θα ξεπεράσει κάθε προσδοκία

  54. 17/05 14:17

    Στην Αθήνα γιορτάζει ο ιδρυτής του Facebook τα 7 χρόνια γάμου του

  55. 17/05 13:45

    FedHATTA: Συνάντηση των τουριστικών γραφείων στα Χανιά

  56. 17/05 13:21

    Κέρκυρα: Σύμβαση για την αποκατάσταση των τριών κτιρίων στο Μον Ρεπό

  57. 17/05 13:19

    Τουρισμός: Τα πολιτιστικά ταξίδια πρώτη επιλογή για τους Κινέζους

  58. 17/05 13:03

    Η Ισπανία σταθερά πρωταθλήτρια χώρα σε Γαλάζιες Σημαίες

  59. 17/05 12:52

    Take Memories: Νέος οργανωτής πολυτελών ταξιδιών με πρόγραμμα και για Ελλάδα

  60. 17/05 12:34

    Πρωτοβουλία της ΑΒΤΑ για "πράσινες διακοπές"- Τι συμβουλεύει τους τουρίστες

  61. 17/05 12:24

    GetYourGuide: Χρηματοδότηση 484 εκατ. δολαρίων για περισσότερες ταξιδιωτικές εμπειρίες σε όλο τον κόσμο

  62. 17/05 11:57

    Προώθηση ελληνικών προορισμών σε Κίνα, Ολλανδία και Γερμανία

  63. 17/05 11:55

    EasyJet: Αυξημένες απώλειες το α’ 6μηνο αλλά αύξηση των επιβατών

  64. 17/05 11:25

    Υπ. Περιβάλλοντος: Ανάδειξη των υδάτινων διαδρομών της Αθήνας

  65. 17/05 11:07

    Βραβεία Der Touristik Nordic/Apollo σε ξενοδοχεία της Ρόδου, Τήλου και Σύμης (Λίστα)

  66. 17/05 11:02

    Τ.Ο. Πελοποννήσου: Συνάντηση με τους υποψήφιους δημάρχους στην Τρίπολη

  67. 17/05 10:54

    Waterpark 4.000 τ.μ. στο Creta Maris Beach Resort

  68. 17/05 10:52

    ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Έκπτωση 30% στα εισιτήρια για τις εκλογές

  69. 17/05 10:44

    ΣΤΕΕΑΕ: Άδικη απόφαση για την ενοικίαση ΙΧΕ με οδηγό

  70. 17/05 10:37

    Η Ελλάδα στην έκθεση για τον τουρισμό της τρίτης ηλικίας στη Σουηδία

  71. 17/05 10:34

    Επιχορηγήσεις για νέα ξενοδοχεία σε Ζάκυνθο και Κεφαλλονιά

  72. 17/05 10:32

    Ο λιμένας Σκύρου στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Μαρινών

  73. 17/05 10:29

    Δωρεάν ασφαλής στάθμευση ποδηλάτων στην Τρίπολη

  74. 17/05 10:19

    Επέκταση και εκσυγχρονισμός του Μουσείου Μυκόνου

  75. 17/05 10:18

    Γιορτή Κερασιού στο Μεταξοχώρι Λάρισας

  76. 16/05 17:01

    Κανονικά τα μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι στις εκλογές

  77. 16/05 16:31

    FedHATTA: Δικαιώνεται το αίτημα να λειτουργήσουν κανονικά τα μουσεία και οι αρχ. χώροι στις εκλογές

  78. 16/05 15:11

    Ενημερωτική συνάντηση με τον υπουργό Τουρισμού για τον κερκυραϊκό τουρισμό

  79. 16/05 14:49

    Νέα τμήματα μετεκπαίδευσης στον τουριστικό τομέα

  80. 16/05 14:00

    TUI: Ποιοί παράγοντες παρατείνουν την αίσθηση των διακοπών

  81. 16/05 13:54

    Smart City: Πόσο έξυπνες πόλεις θέλουμε;

  82. 16/05 13:32

    Discover Greece: Καγιάκ στη λίμνη Κρεμαστών

  83. 16/05 13:25

    Διανυκτέρευση στο λεωφορείο των Spice Girls μέσω Airbnb

  84. 16/05 13:17

    Συνεχίζεται η αδύναμη ζήτηση για τους θερινούς προορισμούς των Γερμανών

  85. 16/05 13:06

    Άνοδο του ΑΕΠ κατά $195 δις μπορεί να φέρει στην Ελλάδα η Τεχνητή Νοημοσύνη

  86. 16/05 12:54

    Η Έκθεση Μετά τη Βαβέλ συμμετέχει στη Διεθνή Ημέρα Μουσείων (18/5) με ελεύθερη είσοδο

  87. 16/05 12:41

    Τουρισμός: Τι επιζητούν οι Αμερικανοί από τις διακοπές τους το 2019

  88. 16/05 12:19

    Τι πραγματικά θέλουν οι business ταξιδιώτες από ένα ξενοδοχείο

  89. 16/05 11:49

    5 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό του Αρχαιολογικού Μουσείου Άργους

  90. 16/05 11:35

    Thomas Cook: Διεύρυνση των ζημιών το α’ 6μηνο

  91. 16/05 11:10

    H DiscoverGreece παρουσιάζει στο διεθνές κοινό τη Σάμο

  92. 16/05 11:07

    Travel Service Polska: Νέα σύνδεση Βίλνιους - Κέρκυρα

  93. 16/05 11:05

    TUIfly Belgium: Νέα δρομολόγια προς Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι

  94. 16/05 10:23

    Προβολή της Σάμου και της Λέρου στην Αυστρία

  95. 16/05 10:21

    Τουρισμός: +50% τα έσοδα της Αιγύπτου το 2018

  96. 16/05 10:19

    Ψηφιακός Οδηγός Περιήγησης για την παλιά πόλη της Κέρκυρας

  97. 16/05 10:17

    Η Κύθνος στο Δίκτυο Αειφόρων Νήσων

  98. 16/05 10:15

    Προσβάσιμος τουρισμός στη Μαγνησία

  99. 16/05 10:07

    Προώθηση του τσαγιού στην περιοχή της Δράμας

  100. 15/05 18:02

    Φεστιβάλ Επιδαύρου: μια μοναδική θεατρική εμπειρία