Τι προσδοκούν οι πελάτες από τα ξενοδοχεία το 2019

Α Decrease font Enlarge font
Τι προσδοκούν οι πελάτες από τα ξενοδοχεία το 2019Πηγή φωτο: pixabay.com

Η συμπόρευση με τις διαρκώς μεταβαλλόμενες -και ολοένα αυξανόμενες- επιθυμίες και απαιτήσεις των σημερινών ψηφιακών και διορατικών πελατών είναι δύσκολη υπόθεση. Θα έλεγε κανείς ότι είναι σχεδόν αδύνατο να επιτευχθεί. Είναι, όμως, δυνατό να γνωρίζουμε ποιες θα είναι ορισμένες από τις πιο σημαντικές προσδοκίες των πελατών των ξενοδοχείων το 2019.

To businessblog της trivago.com ανέλυσε τις κορυφαίες τάσεις του κλάδου της φιλοξενίας για το 2019 από την οπτική γωνία των πελατών και ιδού τα ευρήματα της ανάλυσης, που δείχνουν τι προσδοκούν οι πελάτες τη φετινή χρονιά από τις παροχές των ξενοδοχείων, την εμπειρία κράτησης και τη φήμη των καταλυμάτων που επιλέγουν για την κράτησή τους.

Τι προσδοκούν οι πελάτες από τις παροχές των ξενοδοχείων

Να καλύπτονται τα βασικά

Γίνεται πλέον μεγάλος θόρυβος γύρω από τις νέες τεχνολογίες. Επίσης, ακούμε πολλά σχετικά με τη βαθιά εξατομίκευση και τάσεις όπως τα ταξίδια ευεξίας. Όμως, προτού δεχθείτε πληρωμή σε Bitcoin ή προσθέσετε όργανα γυμναστικής στα δωμάτια του καταλύματός σας, αξίζει τον κόπο να αξιολογήσετε εάν έχετε καλύψει τα βασικά.

Σε μια μελέτη που διεξήγαγε το 2018 η Σχολή Διοίκησης Ξενοδοχείων του Πανεπιστημίου Cornell διαπιστώθηκε ότι οι συχνότερα χρησιμοποιούμενες παροχές εντός του δωματίου εξακολουθούν να είναι τα βασικά, όπως η ντουλάπα, τα δωρεάν είδη περιποίησης, η τηλεόραση, το πιστολάκι μαλλιών, το χρηματοκιβώτιο και το ηλεκτρικό σίδερο. Επιπλέον, ενώ οι πελάτες θεωρούσαν ότι θα χρησιμοποιούσαν ορισμένες παροχές, όπως ξυπνητήρι, γυμναστήριο και υπηρεσία δωματίου, στην πραγματικότητα η χρήση αυτών των παροχών ήταν πολύ χαμηλότερη των προσδοκιών. Από την άλλη πλευρά, η χρήση παροχών, όπως η στάθμευση με παρκαδόρο, τα καθίσματα στο λόμπι και ο θυρωρός, ξεπέρασε τελικά τις προσδοκίες.

Να χρησιμοποιούν το smartphone τους για τα πάντα

Η διείσδυση των smartphone στην αγορά είναι πλέον σχεδόν καθολική και επομένως δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι πελάτες θεωρούν τώρα δεδομένη τη δυνατότητα να διατηρούν τα κινητά τους online και φορτισμένα κατά τη διάρκεια της διαμονής τους σε ένα ξενοδοχείο. Μια έρευνα της Openkey κατέδειξε ότι το 98% των πελατών θεωρούν δεδομένο ότι θα υπάρχει Wi-Fi υψηλής ταχύτητας και το 88% ότι θα υπάρχουν θύρες φόρτισης συσκευών.

Ωστόσο, η έρευνα κατέδειξε επίσης ότι περισσότεροι από τους μισούς πελάτες περιμένουν ότι θα χρησιμοποιήσουν το smartphone τους ως κλειδί δωματίου και ότι θα μπορούν να πληρώσουν για τη διαμονή τους με υπηρεσίες πληρωμής μέσω κινητών συσκευών.

Να έχουν τον έλεγχο των δεδομένων τους

Οι πελάτες απαιτούν ολοένα και περισσότερο πιο εξατομικευμένες εμπειρίες. Οι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες μπορεί να αναμένουν από εσάς να προβλέπετε τις ανάγκες τους με βάση την προηγούμενη διαμονή τους και όχι απλώς να στέλνετε υλικό προώθησης που ταιριάζει με το προφίλ τους. Ωστόσο, πολλοί πελάτες είναι επίσης απρόθυμοι να δώσουν πληροφορίες για τον εαυτό τους και δεν νιώθουν άνετα με τη συλλογή οποιωνδήποτε δεδομένων σχετικά με αυτούς.

Εντούτοις, μια πρόσφατη έκθεση της Salesforce καταδεικνύει ότι, στη συντριπτική τους πλειονότητα, οι πελάτες απλώς επιθυμούν από τις εταιρείες διαφάνεια και έλεγχο επί των δεδομένων τους. Ακόμη πιο θετικό είναι το γεγονός ότι οι αποκριθέντες ανέφεραν πως εάν αυξάνονταν ο βαθμός εμπιστοσύνης, θα ήταν πιθανότερο να συστήσουν την εταιρεία, να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους.

Τι προσδοκούν οι πελάτες από την εμπειρία κράτησης

Να βρίσκουν το ξενοδοχείο σας σε ιστοσελίδες metasearch

Σύμφωνα με μια έκθεση του 2018 από την EyeforTravel, το 73% των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν τακτικά ιστοσελίδες metasearch. Οι πελάτες περιμένουν να βρουν το ξενοδοχείο σας σε ιστοσελίδες metasearch και χρειάζεστε πλέον ένα πλήρες προφίλ που ξεχωρίζει, εάν θέλετε να προσελκύσετε το ενδιαφέρον τους.

Επίσης, οι ιστοσελίδες metasearch αποτελούν τεράστια ευκαιρία να προωθήσετε τις απευθείας τιμές του ξενοδοχείου σας σε πελάτες online και να αυξήσετε τον αριθμό των απευθείας κρατήσεων που λαμβάνετε. Σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Phocuswright, σχεδόν τα δύο τρίτα των ανεξάρτητων καταλυμάτων λαμβάνουν πλέον απευθείας κρατήσεις από ιστοσελίδες metasearch. Το Rate Connect σάς επιτρέπει να δημοσιεύετε τις τιμές της ιστοσελίδας σας στην trivago μέσω μιας καμπάνιας κόστους ανά κλικ (CPC), η οποία μεταφέρει τον ταξιδιώτη απευθείας στην ιστοσελίδα σας, για να ολοκληρώσει την κράτησή του.

Να εμπνέονται

Μια έρευνα της Expedia ανέλυσε πώς προγραμματίζουν τις διακοπές τους οι διαφορετικές εθνικότητες. Έδειξε ότι στην πλειονότητά τους οι αποκριθέντες, από όλες τις χώρες, αναζητούσαν έμπνευση κατά τον προγραμματισμό ενός ταξιδιού. Επίσης, διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι ταξιδιώτες αποφάσιζαν μεταξύ δύο ή περισσότερων προορισμών για τις διακοπές τους.

Επομένως, κατά τον σχεδιασμό του υλικού προώθησής σας και της παρουσίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να είναι επωφελές να μην προβάλλετε μόνο το ξενοδοχείο σας, αλλά και ολόκληρο τον προορισμό σας. Παρέχοντας συμβουλές για όσα μπορούν να δουν και να κάνουν οι υποψήφιοι επισκέπτες, καθώς και μια εντυπωσιακή φωτογραφία της τοποθεσίας σας, μπορεί να γείρετε την πλάστιγγα προς τη δική σας πλευρά.

Τι προσδοκούν οι πελάτες από την εμπειρία του ξενοδοχείου

Να έχουν μια τοπική εμπειρία

Η τρέχουσα τάση στην εμπειρία πελάτη είναι να επιθυμούν οι πελάτες μια διαμονή που χαρακτηρίζεται από αυθεντικά στοιχεία του συγκεκριμένου προορισμού, καθώς και από μοναδικότητα. Για τον σχεδιασμό και τη διακόσμηση του δωματίου αυτό μπορεί να σημαίνει να αντανακλάται ο χαρακτήρας της πόλης ή της γειτονιάς, κάνοντας ταυτόχρονα το κάθε δωμάτιο να μοιάζει με κάποιον τρόπο ξεχωριστό. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω της συνεργασίας με τοπικούς καλλιτέχνες και χειροτέχνες, καθώς και ενημερώνοντας τον πελάτη για οποιαδήποτε σχεδιαστικά στοιχεία έχουν διαμορφωθεί κατά παραγγελία.

Μπορείτε επίσης να προβάλλετε τοπικές εμπειρίες και δραστηριότητες και να σκεφτείτε το ενδεχόμενο συνεργασίας με τοπικούς ξεναγούς ή διοργανωτές εκδρομών.

Να απολαύσουν τις τοπικές γαστριμαργικές επιλογές

Η τελευταία τάση στο φαγητό προσανατολίζεται περισσότερο στη σπιτική κουζίνα, σε πιάτα που παρασκευάζονται από τοπικά προϊόντα, ακόμη και από τον κήπο του καταλύματός σας. Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να προβάλλετε όσα έχει να προσφέρει η περιοχή σας, μέσω της συνεργασίας με τοπικά εστιατόρια, ώστε να παρέχετε στους πελάτες τη δυνατότητα να παραγγέλνουν φαγητό στο δωμάτιο από τοπικά εστιατόρια ή να τους προσφέρετε νέες εμπειρίες, όπως φαγητό από καντίνες ή κινητά εστιατόρια.

Να νιώθουν σαν να είναι στο σπίτι τους

Ενώ μπορεί να μοιάζει αντιφατικό με την επιθυμία να ζήσουν μια τοπική εμπειρία, οι πελάτες θέλουν ταυτόχρονα να έχουν τις ανέσεις του σπιτιού τους. Σε αυτές περιλαμβάνονται η τεχνολογία που έχουν συνηθίσει να χρησιμοποιούν, όπως υπηρεσίες ροής βίντεο, σαν το Netflix, ψηφιακοί βοηθοί με φωνητική επικοινωνία ή κάτι τόσο απλό όσο ο βραστήρας για καφέ στο δωμάτιο (μια παροχή που θεωρούσε δεδομένη το 59% των πελατών στη μελέτη του Πανεπιστημίου Cornell). Αυτό αντικατοπτρίζεται και στην αυξανόμενη μεταστροφή σε καταλύματα τύπου διαμέρισμα, που διαθέτουν κουζίνα και χώρους με πιο σπιτική ατμόσφαιρα.

Τι προσδοκούν οι πελάτες από τη φήμη του ξενοδοχείου

Να αλληλεπιδρούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η ταξιδιωτική εμπειρία έχει μεταμορφωθεί εκ βάθρων από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό έχει επηρεάσει κάθε στάδιο της διαδρομής του πελάτη, ιδιαίτερα των millenial ταξιδιωτών.

Κατά τη φάση του προγραμματισμού, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν έμπνευση: μια πρόσφατη μελέτη κατέδειξε ότι το 83% των millennial αναφέρουν πως θα ήταν περισσότερο πιθανό να κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο αφού δουν σχετικές φωτογραφίες από κάποιον τον οποίο ακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ένας στους τέσσερις ανέφερε ότι χρησιμοποιεί ιστοσελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για να βρει κατάλυμα απευθείας.

Κατά το στάδιο της κράτησης, οι πελάτες περιμένουν επίσης ότι θα έχουν τη δυνατότητα επικοινωνίας με τα ξενοδοχεία και χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για να διαβάσουν κριτικές και να ενημερωθούν για τη φήμη ενός ξενοδοχείου. Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τα σχόλια στις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να απαντάτε σε τυχόν αρνητικά σχόλια.

Και κατά τη διάρκεια της διαμονής, οι πελάτες θέλουν να μοιράζονται τις εμπειρίες τους: Το 97% των millennial κοινοποιούν πλέον online φωτογραφίες και βίντεο από τα ταξίδια τους. Διευκολύνετε τους πελάτες να προβάλλουν το ξενοδοχείο σας, παρέχοντας ευκαιρίες για λήψη φωτογραφιών που αξίζει τον κόπο να αναρτηθούν στο Instagram και κοινοποιώντας στους πελάτες τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα σχετικά hashtag.

Να διαμείνουν σε ένα περιβαλλοντικά βιώσιμο ξενοδοχείο

Όλο και περισσότεροι πελάτες αποκτούν περιβαλλοντική συνείδηση. Μια έκθεση από το Hilton αποκάλυψε ότι το 20% των αποκριθέντων ανέφεραν πως αναζητούν πληροφορίες για τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές δράσεις ενός ξενοδοχείου προτού κάνουν κράτηση.

Αναδείξτε τις φιλικές προς το περιβάλλον πρωτοβουλίες σας, όπως τα προγράμματα μείωσης και ανακύκλωσης αποβλήτων, τις πρωτοβουλίες χρήσης ανανεώσιμης ενέργειας και εξοικονόμησης νερού, τη χρήση τοπικών και βιολογικών προϊόντων ή τη διαθεσιμότητα σταθμών επαναφόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

  1. 22/04 16:24

    Croatia Airlines: Εκδήλωση με αφορμή την έναρξη πτήσεων για τη θερινή περίοδο

  2. 22/04 16:23

    Discover Greece: Aφιέρωμα σε προορισμούς για πασχαλινές διακοπές

  3. 22/04 16:04

    Τουριστικά έσοδα στο α' δίμηνο: Ισχυρή διψήφια αύξηση από όλες τις μεγάλες αγορές

  4. 22/04 15:41

    Πολλοί μνηστήρες για την Thomas Cook

  5. 22/04 15:20

    Ο εναλλακτικός τουρισμός της Χαλκιδικής στο Greek Alternative Tourism Workshop στη Χάγη

  6. 22/04 15:09

    Πώς η Marriott θα κατασκευάσει το υψηλότερο ξενοδοχείο στον κόσμο στη ΝΥ

  7. 22/04 14:03

    Προξενείο του Λουξεμβούργου στην Κρήτη

  8. 22/04 13:57

    Ηράκλειο: Ημερίδα για τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

  9. 22/04 13:51

    Συνεργασία Αθήνας- Τρικάλων με άξονα το «έξυπνο» Εμπορικό Τρίγωνο της Αθήνας

  10. 22/04 13:51

    Νέες πτήσεις και επενδύσεις στα Ιόνια νησιά

  11. 22/04 13:43

    Πάπας: Απόστολοι των Εθνών οι ταξιδιωτικοί πράκτορες

  12. 22/04 13:21

    Booking.com: Στη Σαντορίνη ένα από τα 5 πιο πολυτελή ξενοδοχεία στον κόσμο- Δείτε ποιό

  13. 22/04 12:53

    Γαστρονομικός τουρισμός: Παγκόσμιο Φόρουμ στο Σαν Σεμπάστιαν

  14. 22/04 12:12

    airBaltic: Nέα σύνδεση με Κω

  15. 22/04 10:55

    Τουρισμός: Πώς και πού ταξιδεύουν οι Ρώσοι τουρίστες

  16. 22/04 10:38

    Έκκληση για την επανένωση δυνάμεων στην ΣΕΤΚΕ

  17. 22/04 10:31

    Μη δασικές εκτάσεις σε ξενοδοχεία σε Ρόδο και Φθιώτιδα

  18. 22/04 10:28

    Αρχαίες στρατηγικές χρήσης γης στη Σίφνο

  19. 22/04 10:26

    Κυπριακός τουρισμός: Έκρηξη ξενοδοχειακών επενδύσεων την τριετία 2015-2017

  20. 22/04 10:24

    Culturalion: Τουριστικές και πολιτιστικές ξεναγήσεις στα Ιόνια Νησιά

  21. 22/04 10:20

    12η Γιορτή φράουλας στη Ρόδο

  22. 21/04 12:51

    Οι καμαριέρες εξεγείρονται στην Ισπανία

  23. 21/04 12:41

    Νέα ξενοδοχεία σε Μήλο, Ζάκυνθο και Χαλκιδική

  24. 21/04 12:40

    Eπενδύσεις 4,8 δισ. ευρώ για ξενοδοχεία στην Ισπανία

  25. 21/04 12:36

    Αλλαγή χρήσης κτιρίων σε τουριστικά καταλύματα στο Ναύπλιο και Χανιά

  26. 20/04 13:07

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ηγουμενίτσας

  27. 20/04 13:05

    Ανάδειξη της Δράμας ως City Break προορισμός

  28. 20/04 12:58

    4ος Ποδηλατικός Γύρος Κρήτης The Tour of Crete Cycling Challenge

  29. 19/04 19:52

    ΥΠΠΟ: Αποκατάσταση της αντικεραυνικής εγκατάστασης στην Ακρόπολη

  30. 19/04 16:24

    ΠΟΞ: "Απαγορευμένη" η χρήση αιγιαλού από τα ξενοδοχεία με το νέο νομοσχέδιο

  31. 19/04 16:15

    ΥΠΑ: Δεν μετακινήθηκε εξοπλισμός ελέγχου επιβατών από το αεροδρόμιο Καβάλας

  32. 19/04 16:12

    Αναπληρώνονται τα δρομολόγια της γραμμής που εξυπηρετεί το πλοίο ΠΡΕΒΕΛΗΣ

  33. 19/04 15:22

    Thomas Cook: Νέα υπηρεσία τσεκ ιν αποσκευών από το σπίτι

  34. 19/04 13:54

    Τουρισμός: Ποιες είναι προσδοκίες των Βρετανών στις διακοπές

  35. 19/04 13:48

    Γερμανικός τουρισμός: Ένα ακόμη δυνατό τουριστικό καλοκαίρι

  36. 19/04 13:08

    ΠΟΞ: Τουριστική κίνηση δύο ταχυτήτων στα ξενοδοχεία το Πάσχα- Σταθερές οι τιμές

  37. 19/04 12:58

    Συνάντηση για τις αναπτυξιακές προοπτικές του λιμένα Βόλου

  38. 19/04 12:42

    Δύο νέα ξενοδοχεία Design Hotels ανοίγουν φέτος στην Ελλάδα

  39. 19/04 12:28

    +41% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο δίμηνο φέτος!

  40. 19/04 11:39

    Αποκατάσταση του φωτισμού στο Άλσος Ευελπίδων

  41. 19/04 10:48

    Υποθαλάσσιο μουσείο στην Αλόννησο

  42. 19/04 10:37

    Άδειες για πλωτές εξέδρες σε Πόρτο Χέλι και Κέρκυρα

  43. 19/04 10:35

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής Δίου- Ολύμπου

  44. 19/04 10:22

    Κέντρο Τουριστικής Προβολής στο Δήμο Πύλης Τρικάλων

  45. 19/04 10:20

    Ξένοι φοιτητές στην Κρήτη

  46. 19/04 10:16

    Πολυχώρος επιχειρηματικότητας, καινοτομίας και πολιτισμού στη Λάρισα

  47. 18/04 19:38

    Άνοιξε για τους επισκέπτες η Ακρόπολη

  48. 18/04 17:12

    Άφιξη του πρώτου ιδιωτικού υδροπλάνου στα Ιωάννινα

  49. 18/04 17:09

    Athens Marriott: Συμμετοχή στον φιλανθρωπικό αγώνα No Finsh Line

  50. 18/04 17:04

    Τουλάχιστον 3.000 επισκέπτες στη 13η έκθεση East Med Yacht Show στη Μαρίνα Ζέας

  51. 18/04 16:46

    ΕΞΑ-ΑΑ: Αρνητικές οι επιδόσεις των αθηναϊκών ξενοδοχείων το α' τρίμηνο

  52. 18/04 16:44

    Οι Βρετανοί επιλέγουν προορισμό διακοπών από τη μεγάλη οθόνη

  53. 18/04 15:29

    Βιώσιμη φιλοξενία: Οικολογικές τάσεις και συμβουλές για ξενοδοχεία

  54. 18/04 15:06

    Ανακάμπτει ο μαθητικός τουρισμός στη Ρόδο

  55. 18/04 14:15

    ΝΔ: Πλαίσιο για Πολυκεντρική Τουριστική Ανάπτυξη

  56. 18/04 14:05

    Booking.com: Ο αειφόρος τουρισμός ζητούμενο για τους ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο

  57. 18/04 14:01

    ΣΕΤΕ: Βραβείο για την καμπάνια «Τουρισμός Αξία για όλους»

  58. 18/04 13:16

    Κέρκυρα: Παρατήρηση και καταγραφή ειδών πεταλούδας

  59. 18/04 12:59

    Λουκέτο στην ινδική εταιρία Jet Airways

  60. 18/04 12:58

    Έρευνα: Πιο χαρούμενοι με τη ζωή τους οι αυθόρμητοι ταξιδιώτες

  61. 18/04 12:50

    Εκκένωση της Ακρόπολης σήμερα το μεσημέρι με τις πρώτες σταγόνες βροχής- τι λέει το Υπ.Πολιτισμού

  62. 18/04 12:22

    Φριχτός θάνατος δύο Βρετανών τουριστών στη Σαντορίνη

  63. 18/04 12:17

    Αντίστροφη μέτρηση για τη διάσωση της Alitalia

  64. 18/04 12:13

    Παναγία των Παρισίων: Αλλαγές στις ξεναγήσεις αλλά ο τουρισμός της πόλης δεν επηρεάστηκε

  65. 18/04 11:52

    PHĀEA Resorts, η νέα ονομασία του ομίλου Sbokos Hotel

  66. 18/04 11:47

    Επίσκεψη του κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στα κεντρικά γραφεία του ΟΛΠ

  67. 18/04 11:44

    Norwegian: Νέα προγράμματα κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά το 2021

  68. 18/04 10:29

    Ελεύθερη σήμερα η είσοδος σε μνημεία και αρχαιολογικούς χώρους

  69. 18/04 10:18

    «Ωριμάζουν» τον διαγωνισμό για το Ξενία Χίου

  70. 18/04 10:13

    Αναπτυξιακό Συνέδριο Δήμου Ιστιαίας-Αιδηψού

  71. 18/04 10:10

    Μη δασικές εκτάσεις σε ξενοδοχεία στην Κρήτη

  72. 18/04 10:07

    Διαγωνισμός για την οργάνωση καλλιτεχνικών δράσεων στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

  73. 18/04 09:56

    Από τις 10-13 Μαΐου το εφετινό East Med Yacht Show

  74. 18/04 09:54

    Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος για την παραχώρηση 23 αεροδρομίων

  75. 17/04 18:44

    Στην τουριστική αγορά του Κατάρ η Περιφέρεια Αττικής

  76. 17/04 18:30

    Κεραυνός χτύπησε σήμερα την Ακρόπολη- 4 ελαφρά τραυματίες

  77. 17/04 18:25

    Διακεκριμένοι Ρώσοι Κοσμοναύτες στο Creta Maris

  78. 17/04 17:26

    Corendon Airlines Europe: Δεκάδες νέες πτήσεις προς Ρόδο, Χανιά και Ηράκλειο το 2019

  79. 17/04 16:00

    Τουρισμός Πολυτελείας: To Four Seasons Astir Palace διεκδικεί θέση πρωταγωνιστή στη Μεσόγειο

  80. 17/04 15:25

    Corendon Airlines: Πτήσεις προς Ηράκλειο, Ρόδο και Κω από Βρέμη

  81. 17/04 15:12

    Προβολή της Ρόδου στη δυτική ακτή της Αμερικής

  82. 17/04 13:09

    Νυρεμβέργη: Έως 8 εβδομάδες το χρόνο η τουριστική μίσθωση σπιτιών

  83. 17/04 11:59

    Παράνομο καζίνο στην Αθήνα εντόπισε η Αστυνομία

  84. 17/04 11:32

    Δύο ακόμη ξενοδοχεία από την «Lemonakis A.E.»- το ένα στην Αθήνα

  85. 17/04 11:17

    Τουρισμός: Οι νέες τάσεις και καινοτομίες σε εκδήλωση του Ο.Τ. Θεσσαλονίκης

  86. 17/04 10:55

    Στην αλυσίδα Luxury Collection της Marriott το ξενοδοχείο Parklane στην Κύπρο

  87. 17/04 10:16

    Άδειες για γεωτρήσεις σε τουριστικές επιχειρήσεις και ξενοδοχεία

  88. 17/04 10:11

    Kέρδη για την πορτογαλική Sonae Sierra από το Fashion City Outlet στη Λάρισα

  89. 17/04 10:06

    Γιορτή κρασιού Δραμοινογνωσία στη Δράμα

  90. 17/04 10:04

    Δήμος Σαρωνικού: To νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  91. 17/04 10:01

    «Τα παιδία παίζει» στους αρχαιολογικούς χώρους και στα ξενοδοχεία της Κρήτης

  92. 17/04 01:31

    Παραιτήσεων συνέχεια στον ΕΟT…

  93. 16/04 16:44

    Παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της K. Μακεδονίας στην 3η GREEK TRAVEL SHOW

  94. 16/04 16:42

    Παρουσίαση του Film Office της Περιφέρειας K. Μακεδονίας

  95. 16/04 16:39

    Marketing Greece: Σύμπραξη για την προβολή της Καβάλας-Θάσου

  96. 16/04 16:29

    Ένας χρόνος πτήσεων της Cyprus Airways στην Αθήνα

  97. 16/04 16:13

    Παναγία των Παρισίων: Θα επηρεάσει η πυρκαγιά τον τουρισμό του Παρισιού;

  98. 16/04 15:55

    FedHATTA: Μόνο με πρωτοβουλίες του ιδιωτικού τομέα μπορεί να ανθίσει ο τουρισμός στην Α. Μεσόγειο

  99. 16/04 15:04

    Περιφέρεια Κρήτης: Τρία νέα έργα πολιτισμού στο ΕΣΠΑ

  100. 16/04 14:47

    Η Ρόδος αγαπημένος προορισμός και των Ελλήνων τουριστών