Τι προσδοκούν οι πελάτες από τα ξενοδοχεία το 2019

Α Decrease font Enlarge font
Τι προσδοκούν οι πελάτες από τα ξενοδοχεία το 2019Πηγή φωτο: pixabay.com

Η συμπόρευση με τις διαρκώς μεταβαλλόμενες -και ολοένα αυξανόμενες- επιθυμίες και απαιτήσεις των σημερινών ψηφιακών και διορατικών πελατών είναι δύσκολη υπόθεση. Θα έλεγε κανείς ότι είναι σχεδόν αδύνατο να επιτευχθεί. Είναι, όμως, δυνατό να γνωρίζουμε ποιες θα είναι ορισμένες από τις πιο σημαντικές προσδοκίες των πελατών των ξενοδοχείων το 2019.

To businessblog της trivago.com ανέλυσε τις κορυφαίες τάσεις του κλάδου της φιλοξενίας για το 2019 από την οπτική γωνία των πελατών και ιδού τα ευρήματα της ανάλυσης, που δείχνουν τι προσδοκούν οι πελάτες τη φετινή χρονιά από τις παροχές των ξενοδοχείων, την εμπειρία κράτησης και τη φήμη των καταλυμάτων που επιλέγουν για την κράτησή τους.

Τι προσδοκούν οι πελάτες από τις παροχές των ξενοδοχείων

Να καλύπτονται τα βασικά

Γίνεται πλέον μεγάλος θόρυβος γύρω από τις νέες τεχνολογίες. Επίσης, ακούμε πολλά σχετικά με τη βαθιά εξατομίκευση και τάσεις όπως τα ταξίδια ευεξίας. Όμως, προτού δεχθείτε πληρωμή σε Bitcoin ή προσθέσετε όργανα γυμναστικής στα δωμάτια του καταλύματός σας, αξίζει τον κόπο να αξιολογήσετε εάν έχετε καλύψει τα βασικά.

Σε μια μελέτη που διεξήγαγε το 2018 η Σχολή Διοίκησης Ξενοδοχείων του Πανεπιστημίου Cornell διαπιστώθηκε ότι οι συχνότερα χρησιμοποιούμενες παροχές εντός του δωματίου εξακολουθούν να είναι τα βασικά, όπως η ντουλάπα, τα δωρεάν είδη περιποίησης, η τηλεόραση, το πιστολάκι μαλλιών, το χρηματοκιβώτιο και το ηλεκτρικό σίδερο. Επιπλέον, ενώ οι πελάτες θεωρούσαν ότι θα χρησιμοποιούσαν ορισμένες παροχές, όπως ξυπνητήρι, γυμναστήριο και υπηρεσία δωματίου, στην πραγματικότητα η χρήση αυτών των παροχών ήταν πολύ χαμηλότερη των προσδοκιών. Από την άλλη πλευρά, η χρήση παροχών, όπως η στάθμευση με παρκαδόρο, τα καθίσματα στο λόμπι και ο θυρωρός, ξεπέρασε τελικά τις προσδοκίες.

Να χρησιμοποιούν το smartphone τους για τα πάντα

Η διείσδυση των smartphone στην αγορά είναι πλέον σχεδόν καθολική και επομένως δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι πελάτες θεωρούν τώρα δεδομένη τη δυνατότητα να διατηρούν τα κινητά τους online και φορτισμένα κατά τη διάρκεια της διαμονής τους σε ένα ξενοδοχείο. Μια έρευνα της Openkey κατέδειξε ότι το 98% των πελατών θεωρούν δεδομένο ότι θα υπάρχει Wi-Fi υψηλής ταχύτητας και το 88% ότι θα υπάρχουν θύρες φόρτισης συσκευών.

Ωστόσο, η έρευνα κατέδειξε επίσης ότι περισσότεροι από τους μισούς πελάτες περιμένουν ότι θα χρησιμοποιήσουν το smartphone τους ως κλειδί δωματίου και ότι θα μπορούν να πληρώσουν για τη διαμονή τους με υπηρεσίες πληρωμής μέσω κινητών συσκευών.

Να έχουν τον έλεγχο των δεδομένων τους

Οι πελάτες απαιτούν ολοένα και περισσότερο πιο εξατομικευμένες εμπειρίες. Οι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες μπορεί να αναμένουν από εσάς να προβλέπετε τις ανάγκες τους με βάση την προηγούμενη διαμονή τους και όχι απλώς να στέλνετε υλικό προώθησης που ταιριάζει με το προφίλ τους. Ωστόσο, πολλοί πελάτες είναι επίσης απρόθυμοι να δώσουν πληροφορίες για τον εαυτό τους και δεν νιώθουν άνετα με τη συλλογή οποιωνδήποτε δεδομένων σχετικά με αυτούς.

Εντούτοις, μια πρόσφατη έκθεση της Salesforce καταδεικνύει ότι, στη συντριπτική τους πλειονότητα, οι πελάτες απλώς επιθυμούν από τις εταιρείες διαφάνεια και έλεγχο επί των δεδομένων τους. Ακόμη πιο θετικό είναι το γεγονός ότι οι αποκριθέντες ανέφεραν πως εάν αυξάνονταν ο βαθμός εμπιστοσύνης, θα ήταν πιθανότερο να συστήσουν την εταιρεία, να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους.

Τι προσδοκούν οι πελάτες από την εμπειρία κράτησης

Να βρίσκουν το ξενοδοχείο σας σε ιστοσελίδες metasearch

Σύμφωνα με μια έκθεση του 2018 από την EyeforTravel, το 73% των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν τακτικά ιστοσελίδες metasearch. Οι πελάτες περιμένουν να βρουν το ξενοδοχείο σας σε ιστοσελίδες metasearch και χρειάζεστε πλέον ένα πλήρες προφίλ που ξεχωρίζει, εάν θέλετε να προσελκύσετε το ενδιαφέρον τους.

Επίσης, οι ιστοσελίδες metasearch αποτελούν τεράστια ευκαιρία να προωθήσετε τις απευθείας τιμές του ξενοδοχείου σας σε πελάτες online και να αυξήσετε τον αριθμό των απευθείας κρατήσεων που λαμβάνετε. Σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Phocuswright, σχεδόν τα δύο τρίτα των ανεξάρτητων καταλυμάτων λαμβάνουν πλέον απευθείας κρατήσεις από ιστοσελίδες metasearch. Το Rate Connect σάς επιτρέπει να δημοσιεύετε τις τιμές της ιστοσελίδας σας στην trivago μέσω μιας καμπάνιας κόστους ανά κλικ (CPC), η οποία μεταφέρει τον ταξιδιώτη απευθείας στην ιστοσελίδα σας, για να ολοκληρώσει την κράτησή του.

Να εμπνέονται

Μια έρευνα της Expedia ανέλυσε πώς προγραμματίζουν τις διακοπές τους οι διαφορετικές εθνικότητες. Έδειξε ότι στην πλειονότητά τους οι αποκριθέντες, από όλες τις χώρες, αναζητούσαν έμπνευση κατά τον προγραμματισμό ενός ταξιδιού. Επίσης, διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι ταξιδιώτες αποφάσιζαν μεταξύ δύο ή περισσότερων προορισμών για τις διακοπές τους.

Επομένως, κατά τον σχεδιασμό του υλικού προώθησής σας και της παρουσίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να είναι επωφελές να μην προβάλλετε μόνο το ξενοδοχείο σας, αλλά και ολόκληρο τον προορισμό σας. Παρέχοντας συμβουλές για όσα μπορούν να δουν και να κάνουν οι υποψήφιοι επισκέπτες, καθώς και μια εντυπωσιακή φωτογραφία της τοποθεσίας σας, μπορεί να γείρετε την πλάστιγγα προς τη δική σας πλευρά.

Τι προσδοκούν οι πελάτες από την εμπειρία του ξενοδοχείου

Να έχουν μια τοπική εμπειρία

Η τρέχουσα τάση στην εμπειρία πελάτη είναι να επιθυμούν οι πελάτες μια διαμονή που χαρακτηρίζεται από αυθεντικά στοιχεία του συγκεκριμένου προορισμού, καθώς και από μοναδικότητα. Για τον σχεδιασμό και τη διακόσμηση του δωματίου αυτό μπορεί να σημαίνει να αντανακλάται ο χαρακτήρας της πόλης ή της γειτονιάς, κάνοντας ταυτόχρονα το κάθε δωμάτιο να μοιάζει με κάποιον τρόπο ξεχωριστό. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω της συνεργασίας με τοπικούς καλλιτέχνες και χειροτέχνες, καθώς και ενημερώνοντας τον πελάτη για οποιαδήποτε σχεδιαστικά στοιχεία έχουν διαμορφωθεί κατά παραγγελία.

Μπορείτε επίσης να προβάλλετε τοπικές εμπειρίες και δραστηριότητες και να σκεφτείτε το ενδεχόμενο συνεργασίας με τοπικούς ξεναγούς ή διοργανωτές εκδρομών.

Να απολαύσουν τις τοπικές γαστριμαργικές επιλογές

Η τελευταία τάση στο φαγητό προσανατολίζεται περισσότερο στη σπιτική κουζίνα, σε πιάτα που παρασκευάζονται από τοπικά προϊόντα, ακόμη και από τον κήπο του καταλύματός σας. Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να προβάλλετε όσα έχει να προσφέρει η περιοχή σας, μέσω της συνεργασίας με τοπικά εστιατόρια, ώστε να παρέχετε στους πελάτες τη δυνατότητα να παραγγέλνουν φαγητό στο δωμάτιο από τοπικά εστιατόρια ή να τους προσφέρετε νέες εμπειρίες, όπως φαγητό από καντίνες ή κινητά εστιατόρια.

Να νιώθουν σαν να είναι στο σπίτι τους

Ενώ μπορεί να μοιάζει αντιφατικό με την επιθυμία να ζήσουν μια τοπική εμπειρία, οι πελάτες θέλουν ταυτόχρονα να έχουν τις ανέσεις του σπιτιού τους. Σε αυτές περιλαμβάνονται η τεχνολογία που έχουν συνηθίσει να χρησιμοποιούν, όπως υπηρεσίες ροής βίντεο, σαν το Netflix, ψηφιακοί βοηθοί με φωνητική επικοινωνία ή κάτι τόσο απλό όσο ο βραστήρας για καφέ στο δωμάτιο (μια παροχή που θεωρούσε δεδομένη το 59% των πελατών στη μελέτη του Πανεπιστημίου Cornell). Αυτό αντικατοπτρίζεται και στην αυξανόμενη μεταστροφή σε καταλύματα τύπου διαμέρισμα, που διαθέτουν κουζίνα και χώρους με πιο σπιτική ατμόσφαιρα.

Τι προσδοκούν οι πελάτες από τη φήμη του ξενοδοχείου

Να αλληλεπιδρούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η ταξιδιωτική εμπειρία έχει μεταμορφωθεί εκ βάθρων από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό έχει επηρεάσει κάθε στάδιο της διαδρομής του πελάτη, ιδιαίτερα των millenial ταξιδιωτών.

Κατά τη φάση του προγραμματισμού, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν έμπνευση: μια πρόσφατη μελέτη κατέδειξε ότι το 83% των millennial αναφέρουν πως θα ήταν περισσότερο πιθανό να κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο αφού δουν σχετικές φωτογραφίες από κάποιον τον οποίο ακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ένας στους τέσσερις ανέφερε ότι χρησιμοποιεί ιστοσελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για να βρει κατάλυμα απευθείας.

Κατά το στάδιο της κράτησης, οι πελάτες περιμένουν επίσης ότι θα έχουν τη δυνατότητα επικοινωνίας με τα ξενοδοχεία και χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για να διαβάσουν κριτικές και να ενημερωθούν για τη φήμη ενός ξενοδοχείου. Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τα σχόλια στις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να απαντάτε σε τυχόν αρνητικά σχόλια.

Και κατά τη διάρκεια της διαμονής, οι πελάτες θέλουν να μοιράζονται τις εμπειρίες τους: Το 97% των millennial κοινοποιούν πλέον online φωτογραφίες και βίντεο από τα ταξίδια τους. Διευκολύνετε τους πελάτες να προβάλλουν το ξενοδοχείο σας, παρέχοντας ευκαιρίες για λήψη φωτογραφιών που αξίζει τον κόπο να αναρτηθούν στο Instagram και κοινοποιώντας στους πελάτες τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα σχετικά hashtag.

Να διαμείνουν σε ένα περιβαλλοντικά βιώσιμο ξενοδοχείο

Όλο και περισσότεροι πελάτες αποκτούν περιβαλλοντική συνείδηση. Μια έκθεση από το Hilton αποκάλυψε ότι το 20% των αποκριθέντων ανέφεραν πως αναζητούν πληροφορίες για τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές δράσεις ενός ξενοδοχείου προτού κάνουν κράτηση.

Αναδείξτε τις φιλικές προς το περιβάλλον πρωτοβουλίες σας, όπως τα προγράμματα μείωσης και ανακύκλωσης αποβλήτων, τις πρωτοβουλίες χρήσης ανανεώσιμης ενέργειας και εξοικονόμησης νερού, τη χρήση τοπικών και βιολογικών προϊόντων ή τη διαθεσιμότητα σταθμών επαναφόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

  1. 18/07 16:43

    Τουρισμός: Τι ζητούν οι Γερμανοί από τις διακοπές ανάλογα με την ηλικία τους

  2. 18/07 15:14

    Ιταλία: Πρόστιμο 100.000 ευρώ στην TripAdvisor για παραπλανητικές κριτικές

  3. 18/07 14:41

    Gfk: Ανεβαίνουν οι κρατήσεις στη Βρετανία (και για Ελλάδα)

  4. 18/07 13:58

    Ελληνικός τουρισμός: Το 29% των τουριστών έρχεται οδικώς

  5. 18/07 13:39

    Αφιέρωμα για την Κεφαλονιά και την Ιθάκη σε γερμανικό περιοδικό

  6. 18/07 13:29

    Turkish Airlines: Αθήνα - Μπαλί μέσω Κωνσταντινούπολης

  7. 18/07 13:27

    Καταγγελία για βιασμό Βρετανίδας σε ξενοδοχείο στην Αγία Νάπα

  8. 18/07 13:03

    Στρατηγικής σημασίας η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη για τις ελληνικές επιχειρήσεις

  9. 18/07 12:55

    Νέες ώρες πλεύσης για το σκάφος «Άγιος Γεώργιος» στις ακτές της Θεσσαλονίκης

  10. 18/07 12:52

    Mouzenidis Travel: Άνοιξαν οι κρατήσεις για Ελλάδα το 2020 στη Ρωσία με μεγάλες προσφορές

  11. 18/07 12:46

    Κερδίστε προσκλήσεις για την Comedie Francaise στην Επίδαυρο

  12. 18/07 12:27

    Cruisecritic Awards: Η Ρόδος στους 5 καλύτερους προορισμούς κρουαζιέρας στην Α. Μεσόγειο

  13. 18/07 12:10

    Έρευνα: Τι θέλουν οι επιχειρηματίες ταξιδιώτες από ένα ξενοδοχείο

  14. 18/07 12:08

    Προσωπικά Δεδομένα

  15. 18/07 11:46

    Τουρισμός πολυτελείας: Περισσότεροι ταξιδιώτες απαιτούν πλέον αειφόρες διακοπές

  16. 18/07 11:30

    ΞΕΕ- ReviewPro: Η πρώτη εικόνα για την διαδικτυακή φήμη των 10.000 ελληνικών ξενοδοχείων

  17. 18/07 11:22

    Grecotel Filoxenia, το πρώτο 5G ξενοδοχείο στην Ελλάδα

  18. 18/07 10:26

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας: Νέα τουριστική πολιτική, με έμφαση στον θεματικό τουρισμό

  19. 18/07 09:57

    ΑΑΔΕ: 21 διευκρινίσεις για όσους μισθώνουν σπίτια σε τουρίστες μέσω Airbnb

  20. 18/07 09:45

    Γιορτή Καλαμποκιού στη Δράμα

  21. 18/07 09:44

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Διαγωνισμός για εκτύπωση προωθητικού υλικού

  22. 18/07 09:37

    Φεστιβάλ Ορεινών και Θαλάσσιων δραστηριοτήτων Τσαγκαράδας

  23. 18/07 09:34

    Ο αθλητικός τουρισμός στη Ρόδο: Έρευνα

  24. 18/07 09:29

    Εγκρίθηκε διαδρομή ανοιχτού τουριστικού λεωφορείου στην Κρήτη

  25. 18/07 09:23

    Ρεκόρ 15ετίας σε αφίξεις τουριστών και πλοίων τον Ιούνιο στην Πάρο!

  26. 17/07 17:58

    Και επισήμως ο κ.Κώστας Λούλης Γενικός Γραμματέας Τουρισμού

  27. 17/07 17:34

    Algean: Διπλασιάστηκαν τα 5άστερα ξενοδοχεία στα νησιά του Ιονίου την τελευταία 5ετία

  28. 17/07 17:27

    Η “Θεσσαλονίκη των γεύσεων” στο National Geographic Food Festival

  29. 17/07 15:51

    Θετική η τουριστική αγορά της Βρετανίας στην εξαγορά της Thomas Cook από τη Fosun

  30. 17/07 14:58

    Το "Ελ. Βενιζέλος" ανέδειξε τις καλύτερες επιχειρηματικές ομάδες καινοτομίας αεροδρομίου

  31. 17/07 14:37

    Δίκτυο Πολιτισμού του Δήμου Αθηναίων

  32. 17/07 14:08

    Υπουργείο Τουρισμού: Άμεσες δράσεις για την στήριξη της Χαλκιδικής

  33. 17/07 13:06

    Airbnb: Η τιμή ενοικίασης περιλαμβάνει πλέον το συνολικό κόστος

  34. 17/07 13:00

    Share Your Greece, η νέα καμπάνια της Marketing Greece

  35. 17/07 12:45

    Κοινωνικός Τουρισμός: Ανακοινώθηκαν οι πάροχοι καταλυμάτων και οι δικαιούχοι

  36. 17/07 12:19

    Αύξηση 5,3% των επιβατών στα ελληνικά αεροδρόμια το α' 6μηνο

  37. 17/07 12:11

    Χωρίς στοχευμένα μέτρα, τα ξενοδοχεία της Αθήνας θα ξαναζήσουν την κρίση του παρελθόντος

  38. 17/07 12:05

    Radisson Blu Park: Ολική ανακαίνιση δωματίων και νέα γενική διεύθυνση στο 5* ξενοδοχείο!

  39. 17/07 12:03

    Διακρίσεις για τα εστιατόρια GB Roof Garden & Tudor Hall από το περιοδικό ‘Wine Spectator’

  40. 17/07 11:58

    Η εξωτική Αλόννησος «χορεύει»

  41. 17/07 11:53

    Cvent: Αυτοί είναι οι κορυφαίοι προορισμοί συνεδρίων στον κόσμο το 2019

  42. 17/07 10:19

    Οι συναυλίες του Ιουλίου στο Sani Festival 2019

  43. 17/07 09:38

    Μείωση των Τούρκων τουριστών στην Ελλάδα

  44. 17/07 09:33

    Ταξίδι εξοικείωσης διεθνών παραγόντων του τουριστικού μάρκετινγκ σε Χίο, Οινούσσες και Λέσβο

  45. 17/07 09:27

    Νέα διαδρομή ανοιχτού τουριστικού λεωφορείου στην Αθήνα

  46. 17/07 09:25

    Περιφέρεια Κρήτης: Διαγωνισμός για την τουριστική προβολή 2019-2021

  47. 17/07 09:11

    Nέος διαγωνισμός για τη μίσθωση του π. ξενοδοχείου Ambassadeur

  48. 16/07 21:32

    Σοκαριστική προσγείωση στη Σκιάθο - Αεροσκάφος της British Airways περνά λίγα μέτρα πάνω από περαστικούς

  49. 16/07 20:31

    Αφιέρωμα για την Αμοργό σε μεγάλη γερμανική εφημερίδα

  50. 16/07 19:05

    Volotea: Δύο νέες συνδέσεις με Αθήνα στο χειμερινό πρόγραμμα

  51. 16/07 18:59

    Εγκαινιάστηκε το συνεδριακό κέντρο του Grand Resort Lagonissi

  52. 16/07 18:35

    Επιφανείς ομιλητές στο "Democracy and Spirituality Weekend" στο Costa Navarino

  53. 16/07 14:43

    Η Ρόδος τίμησε την κ. Karen Harvey για την προσφορά της στο γαμήλιο τουρισμό στο νησί

  54. 16/07 14:11

    PwC: 3.200 διευθυντές ξενοδοχείων παρουσιάζουν τις κορυφαίες τάσεις στα ξενοδοχεία

  55. 16/07 13:49

    FedHATTA: Οι δώδεκα ευκαιρίες να απολαύσετε την "άλλη" Ελλάδα

  56. 16/07 13:32

    Αρνητικές επιδόσεις για τα ξενοδοχεία της Αθήνας το α' εξάμηνο

  57. 16/07 13:05

    Στη Zeus International το ξενοδοχείο Κάνιγγος 21

  58. 16/07 13:02

    Τουρισμός: Άδεια δωμάτια σε τουρκικά ξενοδοχεία παρά τη μεγάλη ζήτηση

  59. 16/07 12:39

    Πρέβεζα: Απαγόρευση απόπλου σε σκάφος για παράνομη ναύλωση

  60. 16/07 12:21

    Αεροδρόμιο Αθηνών: Βράβευση του τηλεφωνικού κέντρου

  61. 16/07 12:12

    Marriott: Νέο λογότυπο για τα ξενοδοχεία Sheraton

  62. 16/07 12:11

    ΟΤΘ: Έρευνα για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης στα social media

  63. 16/07 12:01

    45 εικαστικοί καλλιτέχνες ενώνουν τις δυνάμεις τους για το Μάτι

  64. 16/07 11:59

    TripAdvisor: Οι κριτικές συνεχίζουν να κατευθύνουν τις κρατήσεις διακοπών

  65. 16/07 11:36

    Μπαλέτο στον αέρα σε πτήση της Air France

  66. 16/07 11:29

    Ερωτηματολόγιο για το πιλοτικό πρόγραμμα διαχείρισης προορισμού σε Ρόδο και Σαντορίνη

  67. 16/07 11:26

    Το Παρίσι εξετάζει την απαγόρευση τουριστικών λεωφορείων στο κέντρο

  68. 16/07 11:14

    Emirates: Προσφορές για τους επιβάτες από Ελλάδα προς το Ντουμπάι

  69. 16/07 11:09

    Αντικατάσταση του αρχιφύλακα στην Ακρόπολη

  70. 16/07 10:53

    Η ελληνική γαστρονομία στο National Geographic Traveller Food Festival

  71. 16/07 10:27

    Καθαρισμός παραλιών στα ξενοδοχεία του Metaxa Hospitality Group

  72. 16/07 10:13

    Μουσική Ανατολή στη Λέρο

  73. 16/07 10:12

    ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με τουρ οπερέιτορ της Ιταλίας

  74. 16/07 10:02

    Νέο τουριστικό λογότυπο για τη Bόρεια Μακεδονία

  75. 16/07 10:01

    Νέο Οικομουσείο στην Κέρκυρα

  76. 16/07 09:52

    Παραποτάμιος αγώνας δρόμου στην Ορεστιάδα

  77. 15/07 16:42

    ΞΕΕ: Παράταση υποβολής αιτήσεων στον CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator

  78. 15/07 16:25

    Μείωση των επισκεπτών στα μουσεία το Μάρτιο

  79. 15/07 15:57

    Μεγάλοι ρώσοι t.o's μειώνουν τις πτήσεις για Ελλάδα το 2019

  80. 15/07 15:30

    Xenia Digi Hotel: Το απόλυτο ψηφιακό event για τα ξενοδοχεία στη Xenia 2019

  81. 15/07 15:28

    Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου: Παράσταση "Δάφνις + Χλόη"

  82. 15/07 15:26

    50% έκπτωση στα προϊόντα του πωλητηρίου στην Πειραιώς 260 στις 17 Ιουλίου

  83. 15/07 15:14

    Μεταπτυχιακό στην Αειφόρα Τουριστική Ανάπτυξη

  84. 15/07 15:00

    Αποκατάσταση των ζημιών σε αρχαιολογικούς χώρους και μνημεία της Χαλκιδικής

  85. 15/07 14:57

    Οργανισμό τουριστικού μάρκετινγκ δημιουργεί η Τουρκία

  86. 15/07 14:36

    Η Τουρκία αυξάνει τις τιμές εισόδου σε σημαντικά μνημεία και μουσεία

  87. 15/07 14:33

    Κινητοποιήσεις σε 3 Βρετανικά αεροδρόμια προμηνύουν χάος στις πτήσεις το καλοκαίρι

  88. 15/07 14:31

    Σβήνουν …τους ναργιλέδες στην Αυστρία

  89. 15/07 14:11

    H Ελλάδα στο ριάλιτι του αμερικανικού καναλιού ABC «The Bachelorette»

  90. 15/07 14:09

    Μόλις το 6% των τουριστών αυτοπροσδιορίζονται ως ταξιδιώτες πολυτελείας

  91. 15/07 14:08

    ICAP: Ελαφρά ανάκαμψη της απασχόλησης και περαιτέρω μείωση της ανεργίας

  92. 15/07 12:56

    Ισπανικός τουρισμός: Χαμηλοί ρυθμοί ανάπτυξης και το 2019

  93. 15/07 12:54

    Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών βράβευσε την Turkish Airlines

  94. 15/07 12:45

    Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Απόφαση- σταθμός για αποζημίωση των επιβατών σε πτήσεις με ανταπόκριση

  95. 15/07 12:07

    Post Office: Ακριβότερα φέτος τα προϊόντα παραλίας για τους Βρετανούς στην Κρήτη

  96. 15/07 11:25

    Σκύρος: Ανοικτός για το κοινό ο αρχαιολογικός χώρος της Καστροπολιτείας

  97. 15/07 11:22

    Λιποθυμίες επισκεπτών στην Αρχαία Ολυμπία

  98. 15/07 11:22

    ΑΑΔΕ: 20.000 ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης αδήλωτα- 70.000 τα δηλωμένα

  99. 15/07 11:19

    Στην Horwath ο σχεδιασμός του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού του Ομάν

  100. 15/07 10:34

    Γιώργος Δρακόπουλος: Η μείωση στον ελληνικό τουρισμό ποτέ δεν περιορίστηκε σε μια χρονιά