Τι προσδοκούν οι πελάτες από τα ξενοδοχεία το 2019

Α Decrease font Enlarge font
Τι προσδοκούν οι πελάτες από τα ξενοδοχεία το 2019Πηγή φωτο: pixabay.com

Η συμπόρευση με τις διαρκώς μεταβαλλόμενες -και ολοένα αυξανόμενες- επιθυμίες και απαιτήσεις των σημερινών ψηφιακών και διορατικών πελατών είναι δύσκολη υπόθεση. Θα έλεγε κανείς ότι είναι σχεδόν αδύνατο να επιτευχθεί. Είναι, όμως, δυνατό να γνωρίζουμε ποιες θα είναι ορισμένες από τις πιο σημαντικές προσδοκίες των πελατών των ξενοδοχείων το 2019.

To businessblog της trivago.com ανέλυσε τις κορυφαίες τάσεις του κλάδου της φιλοξενίας για το 2019 από την οπτική γωνία των πελατών και ιδού τα ευρήματα της ανάλυσης, που δείχνουν τι προσδοκούν οι πελάτες τη φετινή χρονιά από τις παροχές των ξενοδοχείων, την εμπειρία κράτησης και τη φήμη των καταλυμάτων που επιλέγουν για την κράτησή τους.

Τι προσδοκούν οι πελάτες από τις παροχές των ξενοδοχείων

Να καλύπτονται τα βασικά

Γίνεται πλέον μεγάλος θόρυβος γύρω από τις νέες τεχνολογίες. Επίσης, ακούμε πολλά σχετικά με τη βαθιά εξατομίκευση και τάσεις όπως τα ταξίδια ευεξίας. Όμως, προτού δεχθείτε πληρωμή σε Bitcoin ή προσθέσετε όργανα γυμναστικής στα δωμάτια του καταλύματός σας, αξίζει τον κόπο να αξιολογήσετε εάν έχετε καλύψει τα βασικά.

Σε μια μελέτη που διεξήγαγε το 2018 η Σχολή Διοίκησης Ξενοδοχείων του Πανεπιστημίου Cornell διαπιστώθηκε ότι οι συχνότερα χρησιμοποιούμενες παροχές εντός του δωματίου εξακολουθούν να είναι τα βασικά, όπως η ντουλάπα, τα δωρεάν είδη περιποίησης, η τηλεόραση, το πιστολάκι μαλλιών, το χρηματοκιβώτιο και το ηλεκτρικό σίδερο. Επιπλέον, ενώ οι πελάτες θεωρούσαν ότι θα χρησιμοποιούσαν ορισμένες παροχές, όπως ξυπνητήρι, γυμναστήριο και υπηρεσία δωματίου, στην πραγματικότητα η χρήση αυτών των παροχών ήταν πολύ χαμηλότερη των προσδοκιών. Από την άλλη πλευρά, η χρήση παροχών, όπως η στάθμευση με παρκαδόρο, τα καθίσματα στο λόμπι και ο θυρωρός, ξεπέρασε τελικά τις προσδοκίες.

Να χρησιμοποιούν το smartphone τους για τα πάντα

Η διείσδυση των smartphone στην αγορά είναι πλέον σχεδόν καθολική και επομένως δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι πελάτες θεωρούν τώρα δεδομένη τη δυνατότητα να διατηρούν τα κινητά τους online και φορτισμένα κατά τη διάρκεια της διαμονής τους σε ένα ξενοδοχείο. Μια έρευνα της Openkey κατέδειξε ότι το 98% των πελατών θεωρούν δεδομένο ότι θα υπάρχει Wi-Fi υψηλής ταχύτητας και το 88% ότι θα υπάρχουν θύρες φόρτισης συσκευών.

Ωστόσο, η έρευνα κατέδειξε επίσης ότι περισσότεροι από τους μισούς πελάτες περιμένουν ότι θα χρησιμοποιήσουν το smartphone τους ως κλειδί δωματίου και ότι θα μπορούν να πληρώσουν για τη διαμονή τους με υπηρεσίες πληρωμής μέσω κινητών συσκευών.

Να έχουν τον έλεγχο των δεδομένων τους

Οι πελάτες απαιτούν ολοένα και περισσότερο πιο εξατομικευμένες εμπειρίες. Οι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες μπορεί να αναμένουν από εσάς να προβλέπετε τις ανάγκες τους με βάση την προηγούμενη διαμονή τους και όχι απλώς να στέλνετε υλικό προώθησης που ταιριάζει με το προφίλ τους. Ωστόσο, πολλοί πελάτες είναι επίσης απρόθυμοι να δώσουν πληροφορίες για τον εαυτό τους και δεν νιώθουν άνετα με τη συλλογή οποιωνδήποτε δεδομένων σχετικά με αυτούς.

Εντούτοις, μια πρόσφατη έκθεση της Salesforce καταδεικνύει ότι, στη συντριπτική τους πλειονότητα, οι πελάτες απλώς επιθυμούν από τις εταιρείες διαφάνεια και έλεγχο επί των δεδομένων τους. Ακόμη πιο θετικό είναι το γεγονός ότι οι αποκριθέντες ανέφεραν πως εάν αυξάνονταν ο βαθμός εμπιστοσύνης, θα ήταν πιθανότερο να συστήσουν την εταιρεία, να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους.

Τι προσδοκούν οι πελάτες από την εμπειρία κράτησης

Να βρίσκουν το ξενοδοχείο σας σε ιστοσελίδες metasearch

Σύμφωνα με μια έκθεση του 2018 από την EyeforTravel, το 73% των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν τακτικά ιστοσελίδες metasearch. Οι πελάτες περιμένουν να βρουν το ξενοδοχείο σας σε ιστοσελίδες metasearch και χρειάζεστε πλέον ένα πλήρες προφίλ που ξεχωρίζει, εάν θέλετε να προσελκύσετε το ενδιαφέρον τους.

Επίσης, οι ιστοσελίδες metasearch αποτελούν τεράστια ευκαιρία να προωθήσετε τις απευθείας τιμές του ξενοδοχείου σας σε πελάτες online και να αυξήσετε τον αριθμό των απευθείας κρατήσεων που λαμβάνετε. Σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Phocuswright, σχεδόν τα δύο τρίτα των ανεξάρτητων καταλυμάτων λαμβάνουν πλέον απευθείας κρατήσεις από ιστοσελίδες metasearch. Το Rate Connect σάς επιτρέπει να δημοσιεύετε τις τιμές της ιστοσελίδας σας στην trivago μέσω μιας καμπάνιας κόστους ανά κλικ (CPC), η οποία μεταφέρει τον ταξιδιώτη απευθείας στην ιστοσελίδα σας, για να ολοκληρώσει την κράτησή του.

Να εμπνέονται

Μια έρευνα της Expedia ανέλυσε πώς προγραμματίζουν τις διακοπές τους οι διαφορετικές εθνικότητες. Έδειξε ότι στην πλειονότητά τους οι αποκριθέντες, από όλες τις χώρες, αναζητούσαν έμπνευση κατά τον προγραμματισμό ενός ταξιδιού. Επίσης, διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι ταξιδιώτες αποφάσιζαν μεταξύ δύο ή περισσότερων προορισμών για τις διακοπές τους.

Επομένως, κατά τον σχεδιασμό του υλικού προώθησής σας και της παρουσίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να είναι επωφελές να μην προβάλλετε μόνο το ξενοδοχείο σας, αλλά και ολόκληρο τον προορισμό σας. Παρέχοντας συμβουλές για όσα μπορούν να δουν και να κάνουν οι υποψήφιοι επισκέπτες, καθώς και μια εντυπωσιακή φωτογραφία της τοποθεσίας σας, μπορεί να γείρετε την πλάστιγγα προς τη δική σας πλευρά.

Τι προσδοκούν οι πελάτες από την εμπειρία του ξενοδοχείου

Να έχουν μια τοπική εμπειρία

Η τρέχουσα τάση στην εμπειρία πελάτη είναι να επιθυμούν οι πελάτες μια διαμονή που χαρακτηρίζεται από αυθεντικά στοιχεία του συγκεκριμένου προορισμού, καθώς και από μοναδικότητα. Για τον σχεδιασμό και τη διακόσμηση του δωματίου αυτό μπορεί να σημαίνει να αντανακλάται ο χαρακτήρας της πόλης ή της γειτονιάς, κάνοντας ταυτόχρονα το κάθε δωμάτιο να μοιάζει με κάποιον τρόπο ξεχωριστό. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω της συνεργασίας με τοπικούς καλλιτέχνες και χειροτέχνες, καθώς και ενημερώνοντας τον πελάτη για οποιαδήποτε σχεδιαστικά στοιχεία έχουν διαμορφωθεί κατά παραγγελία.

Μπορείτε επίσης να προβάλλετε τοπικές εμπειρίες και δραστηριότητες και να σκεφτείτε το ενδεχόμενο συνεργασίας με τοπικούς ξεναγούς ή διοργανωτές εκδρομών.

Να απολαύσουν τις τοπικές γαστριμαργικές επιλογές

Η τελευταία τάση στο φαγητό προσανατολίζεται περισσότερο στη σπιτική κουζίνα, σε πιάτα που παρασκευάζονται από τοπικά προϊόντα, ακόμη και από τον κήπο του καταλύματός σας. Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να προβάλλετε όσα έχει να προσφέρει η περιοχή σας, μέσω της συνεργασίας με τοπικά εστιατόρια, ώστε να παρέχετε στους πελάτες τη δυνατότητα να παραγγέλνουν φαγητό στο δωμάτιο από τοπικά εστιατόρια ή να τους προσφέρετε νέες εμπειρίες, όπως φαγητό από καντίνες ή κινητά εστιατόρια.

Να νιώθουν σαν να είναι στο σπίτι τους

Ενώ μπορεί να μοιάζει αντιφατικό με την επιθυμία να ζήσουν μια τοπική εμπειρία, οι πελάτες θέλουν ταυτόχρονα να έχουν τις ανέσεις του σπιτιού τους. Σε αυτές περιλαμβάνονται η τεχνολογία που έχουν συνηθίσει να χρησιμοποιούν, όπως υπηρεσίες ροής βίντεο, σαν το Netflix, ψηφιακοί βοηθοί με φωνητική επικοινωνία ή κάτι τόσο απλό όσο ο βραστήρας για καφέ στο δωμάτιο (μια παροχή που θεωρούσε δεδομένη το 59% των πελατών στη μελέτη του Πανεπιστημίου Cornell). Αυτό αντικατοπτρίζεται και στην αυξανόμενη μεταστροφή σε καταλύματα τύπου διαμέρισμα, που διαθέτουν κουζίνα και χώρους με πιο σπιτική ατμόσφαιρα.

Τι προσδοκούν οι πελάτες από τη φήμη του ξενοδοχείου

Να αλληλεπιδρούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η ταξιδιωτική εμπειρία έχει μεταμορφωθεί εκ βάθρων από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό έχει επηρεάσει κάθε στάδιο της διαδρομής του πελάτη, ιδιαίτερα των millenial ταξιδιωτών.

Κατά τη φάση του προγραμματισμού, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν έμπνευση: μια πρόσφατη μελέτη κατέδειξε ότι το 83% των millennial αναφέρουν πως θα ήταν περισσότερο πιθανό να κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο αφού δουν σχετικές φωτογραφίες από κάποιον τον οποίο ακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ένας στους τέσσερις ανέφερε ότι χρησιμοποιεί ιστοσελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για να βρει κατάλυμα απευθείας.

Κατά το στάδιο της κράτησης, οι πελάτες περιμένουν επίσης ότι θα έχουν τη δυνατότητα επικοινωνίας με τα ξενοδοχεία και χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για να διαβάσουν κριτικές και να ενημερωθούν για τη φήμη ενός ξενοδοχείου. Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τα σχόλια στις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να απαντάτε σε τυχόν αρνητικά σχόλια.

Και κατά τη διάρκεια της διαμονής, οι πελάτες θέλουν να μοιράζονται τις εμπειρίες τους: Το 97% των millennial κοινοποιούν πλέον online φωτογραφίες και βίντεο από τα ταξίδια τους. Διευκολύνετε τους πελάτες να προβάλλουν το ξενοδοχείο σας, παρέχοντας ευκαιρίες για λήψη φωτογραφιών που αξίζει τον κόπο να αναρτηθούν στο Instagram και κοινοποιώντας στους πελάτες τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα σχετικά hashtag.

Να διαμείνουν σε ένα περιβαλλοντικά βιώσιμο ξενοδοχείο

Όλο και περισσότεροι πελάτες αποκτούν περιβαλλοντική συνείδηση. Μια έκθεση από το Hilton αποκάλυψε ότι το 20% των αποκριθέντων ανέφεραν πως αναζητούν πληροφορίες για τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές δράσεις ενός ξενοδοχείου προτού κάνουν κράτηση.

Αναδείξτε τις φιλικές προς το περιβάλλον πρωτοβουλίες σας, όπως τα προγράμματα μείωσης και ανακύκλωσης αποβλήτων, τις πρωτοβουλίες χρήσης ανανεώσιμης ενέργειας και εξοικονόμησης νερού, τη χρήση τοπικών και βιολογικών προϊόντων ή τη διαθεσιμότητα σταθμών επαναφόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

  1. 23/02 12:39

    Ο τουρισμός υγείας στην Περιφέρεια Αν.Μακεδονίας-Θράκης

  2. 23/02 12:37

    My Greek Odyssey: Ντοκιμαντέρ από την Αυστραλία για τη Σάμο

  3. 23/02 12:30

    Ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού στη Λευκάδα

  4. 22/02 14:58

    Νέο τετράστερο ξενοδοχείο στην Κω

  5. 22/02 14:54

    Aεροδρόμιο Αθηνών: 1,4 δισ. ευρώ για 20ετή επέκταση της σύμβασης παραχώρησης

  6. 22/02 13:56

    Διεθνής πλειοδοτικός διαγωνισμός για την άδεια καζίνο στο Ελληνικό

  7. 22/02 13:12

    Ρωσικός τουρισμός: Στρατηγική συνεργασία του NTC Intourist με τον όμιλο Μουζενίδη

  8. 22/02 12:07

    Ο ιατρικός τουρισμός στην ΙΤΒ: Έκρηξη της ζήτησης παγκοσμίως

  9. 22/02 11:57

    H Grecotel χορηγός στη νέα καμπάνια της Marketing Greece

  10. 22/02 11:50

    Σκοτεινός τουρισμός: Τα ...νεκροταφεία προσελκύουν τουρίστες

  11. 22/02 11:39

    Manet: Η σχέση πελάτη-ξενοδόχου περνά από ένα smartphone

  12. 22/02 11:33

    Ξενοδοχεία: Με 51% στο Hilton Αθήνας η ΤΕΜΕΣ- Στον Όμιλο Olayan το μερίδιο της Dogus

  13. 22/02 10:19

    easyjet: Πτήσεις προς Ρόδο από το Μπρίστολ και προς Κω από Βερολίνο

  14. 22/02 10:00

    Τουρισμός: Ψηλά στις προτιμήσεις των Γερμανών Τουρκία και Ελλάδα

  15. 22/02 09:48

    Ψηφιακές ξεναγήσεις στα 5 αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  16. 22/02 09:46

    Το νέο τουριστικό marketing του Ηρακλείου

  17. 22/02 09:38

    Επιχορηγήσεις για επενδύσεις εκσυγχρονισμού σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και Σκύρο

  18. 22/02 09:34

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Άνδρου για το 2019

  19. 22/02 09:31

    Ο τουρισμός υγείας προωθείται και από τον ΕΟΠΥΥ

  20. 21/02 16:33

    FedHATTA: Καμπάνια ενημέρωσης για τις απαιτήσεις της νέας νομοθεσίας στον τουρισμό

  21. 21/02 16:24

    Ο ελληνικός τουρισμός επενδύει σε νέες τεχνολογίες

  22. 21/02 15:53

    Επανεξέταση των όρων δόμησης στις περιοχές γύρω από την Ακρόπολη

  23. 21/02 15:14

    Wizz Air: Δύο νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το Κίεβο

  24. 21/02 15:09

    Nέοι κανόνες στην Ευρώπη για τα νέα οχήματα

  25. 21/02 15:00

    ΣΔΟΕ: Απάτες με παράνομες επιδοτήσεις σε 6 ξενοδοχεία- Τάσιος: "Ναι" στους ελέγχους

  26. 21/02 14:52

    Οι ξένοι διπλωμάτες ανακαλύπτουν το "Ελληνικό Πρωινό"

  27. 21/02 14:28

    Στην Ελλάδα η Horwath HTL μέσα από το δίκτυο της ΣΟΛ Crowe

  28. 21/02 14:20

    Nέο ΔΣ στην Ένωση Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Κισάμου

  29. 21/02 14:17

    Τουρισμός: Τι δείχνει το Ταξιδιωτικό Ισοζύγιο του 2018 για εισπράξεις και αφίξεις

  30. 21/02 14:14

    Υπεγράφη η σύμβαση για το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου

  31. 21/02 14:12

    Δράσεις τουριστικής προβολής για την Αττική το 2019

  32. 21/02 14:09

    Μήλος: Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  33. 21/02 13:43

    Εκδηλώσεις για την Κινεζική Νέα Χρονιά στο αεροδρόμιο Αθηνών

  34. 21/02 13:30

    Βρετανικός τουρισμός: Ενδεχόμενο visa στην ΕΕ λόγω... Γιβραλτάρ

  35. 21/02 12:45

    Αμερικανικός τουρισμός: Εκρηκτική ζήτηση για πολυτελή ταξίδια στην Ελλάδα την Άνοιξη

  36. 21/02 12:30

    Ανύπαρκτα διαμερίσματα στην Airbnb!

  37. 21/02 12:13

    Ανοίγει τον Ιούνιο το νέο ξενοδοχείο Katikies Garden στη Σαντορίνη (φωτό)

  38. 21/02 11:49

    Τα διαμερίσματα του Urban Stripes στο Κουκάκι εντάσσονται στην Aria Hotels

  39. 21/02 11:46

    Η Περιφέρεια Κρήτης «σάρωσε» στα βραβεία της Στοκχόλμης ως κορυφαίος προορισμός

  40. 21/02 11:19

    Μετάβαση στην καθαρή ενέργεια για Σίφνο, Κρήτη και Σάμο

  41. 21/02 11:17

    Κρουαζιέρα Mamma mia σε Σκόπελο- Σκιάθο

  42. 21/02 11:02

    Εκπληκτικό! Δείτε πώς ένα ξενοδοχείο της Κίνας προωθεί την υγιεινή διατροφή

  43. 21/02 10:41

    Ο θεματικός τουρισμός στην Πάρο σε διεθνείς εκθέσεις

  44. 21/02 10:29

    We Dive We Clean: Ανέλκυση απορριμμάτων από το βυθό της μαρίνας Ελευσίνας

  45. 21/02 10:25

    Δημοπρασία για την ενοικίαση 7 αναψυκτηρίων σε παραλίες των Χανίων

  46. 21/02 10:24

    Aποφάσεις για ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κρανίδι

  47. 21/02 10:20

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Ο τουρισμός διασυνδέεται με τον πρωτογενή τομέα

  48. 21/02 10:17

    Τουρισμός: Η Κρήτη στο "Ελ.Βενιζέλος"

  49. 21/02 10:09

    Νέα σημεία τουριστικής πληροφόρησης στην Καλαμάτα

  50. 20/02 17:53

    "Ναι" της ΕΕ στον εκσυγχρονισμό της πολιτικής θεωρήσεων - Τι αλλάζει στα ταξίδια

  51. 20/02 17:40

    Ψηφιακή ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου του Δήμου Παξών

  52. 20/02 17:36

    Εκδήλωση για την Αθήνα ως Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας 2018

  53. 20/02 17:26

    Νέα καμπάνια της Marketing Greece για τον ελληνικό τουρισμό

  54. 20/02 17:25

    Αegean: Επιπλέον 700 χιλιάδες θέσεις στο δίκτυο εξωτερικού το 2019

  55. 20/02 17:06

    ETC: "Κύμα" κινέζων τουριστών στην Ευρώπη

  56. 20/02 15:57

    Πως αξιολογούμε τη συνεργασία με ένα travel blogger;

  57. 20/02 14:37

    H ταινία μικρού μήκους της Marketing Greece για την τουριστική προβολή της Ελλάδας

  58. 20/02 14:36

    Φορείς πιστοποίησης: Ουτοπική η πιστοποίηση των καταλυμάτων από μη εκπαιδευμένους μηχανικούς

  59. 20/02 13:30

    Thomas Cook: Οι Γερμανοί τουρίστες γυρίζουν την πλάτη στα Κανάρια Νησιά

  60. 20/02 13:10

    Τα κρασιά της Κρήτης στην Έκθεση «ΟιΝοτικά»

  61. 20/02 12:09

    Ελληνικός τουρισμός: Ξεπέρασαν τα 16 δισ.ευρώ οι εισπράξεις το 2018

  62. 20/02 11:51

    +10,2% οι αφίξεις επιβατών από το εξωτερικό τον Ιανουάριο στα ελληνικά αεροδρόμια

  63. 20/02 11:40

    Συνεργασία Radisson με Sunnyseeker Hotels για 6 ξενοδοχεία στην Κύπρο

  64. 20/02 11:31

    Οικοτουρισμός στην Ανάφη

  65. 20/02 10:31

    Τέταρτο Φεστιβάλ Γλυπτικής στην άμμο στην Αμμουδάρα

  66. 20/02 10:25

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων "Κύκλος": Διευκρινίσεις για τη ΣΣΕ στα ενοικιαζόμενα δωμάτια

  67. 20/02 10:17

    Γαστρονομικές εκδηλώσεις σε 5 νησιά της Δωδεκανήσου

  68. 20/02 10:11

    ΤΕΙ Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για τη διοργάνωση εκδηλώσεων

  69. 20/02 10:08

    Προγράμματα τουριστικής προβολής στην Ιστιαία-Αιδηψό και Αλμωπία

  70. 20/02 10:06

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κάλυμνο

  71. 20/02 09:58

    Οι χωρικές στρατηγικές στο Δήμο Λευκάδας

  72. 19/02 18:30

    Επετειακός Διεθνής Αγώνας Ψηλορείτη 2019: Την Πέμπτη ξεκινούν οι εγγραφές

  73. 19/02 16:23

    Διυπουργική: Πράσινο φως για 3 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις- Δείτε ποιες

  74. 19/02 16:19

    Προώθηση της Χαλκιδικής σε Βέλγιο - Σουηδία - Ισραήλ

  75. 19/02 14:33

    Δήμος Τρικκαίων: Δεύτερος κύκλος σεμιναρίων για επαγγελματίες του τουρισμού

  76. 19/02 14:18

    Χρυσοπουλιούνται στη μαύρη αγορά οι λογαριασμοί στην British Airways

  77. 19/02 14:04

    Βρετανικός τουρισμός: Σύσταση για τα ταξίδια (και) στην Ελλάδα μετά το Brexit

  78. 19/02 13:40

    Ενοποιείται το τουριστικό με το εμπορικό κέντρο της Έδεσσας

  79. 19/02 12:57

    DER Touristik: Εναλλακτικές πτήσεις για τις κρατήσεις με την Germania

  80. 19/02 12:54

    Ημερίδα για την "Πολιτιστική Διαδρομή Σαντορίνης"

  81. 19/02 12:33

    Τουρισμός: Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις για την ψηφιακή επανάσταση;

  82. 19/02 12:29

    ΣΕΤΚΕ.: Το φαινόμενο Αirbnb απειλεί την κοινωνική συνοχή

  83. 19/02 12:26

    Skyscanner: Τα 10+1 καλύτερα ξενοδοχεία με spa στην Ελλάδα για το 2019

  84. 19/02 12:04

    MSC: Νέα κρουαζιέρα το 2020 με προσεγγίσεις σε ελληνικά νησιά

  85. 19/02 11:13

    Τουρισμός: Στη Ρόδο το συνέδριο της Ένωσης Αμερικανών Τουριστικών Πρακτόρων

  86. 19/02 11:04

    Πέντε ακόμη ξενοδοχεία στην Chnaris H.M.D.C.

  87. 19/02 10:19

    Κέντρο Τουριστικής Προβολής στο Δήμο Πύλης Τρικάλων

  88. 19/02 10:17

    Μύκονος και Σαντορίνη προβάλλονται στις ΗΠΑ

  89. 19/02 10:15

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο 212 κλινών με τελεφερίκ στη Σκιάθο

  90. 19/02 10:09

    Δήμος Αγίου Νικολάου: Eνστάσεις για τη ρωσική τουριστική επένδυση των 400 εκατ. ευρώ της MIRUM

  91. 19/02 09:59

    Δύο επαγγελματικοί αγώνες ποδηλασίας στη Ρόδο

  92. 18/02 17:50

    Συμφωνία ΠΟΞ για τα πνευματικά δικαιώματα στα ξενοδοχεία

  93. 18/02 16:44

    Έρχεται το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο Arcadia Cultural Resort & Spa στην Κυλλήνη

  94. 18/02 16:42

    easyFerry.com: Νέα μηχανή αναζήτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

  95. 18/02 16:14

    Πώς αναπτύσσεται ένας τόπος ως γαστρονομικός προορισμός

  96. 18/02 15:55

    Στη Best Western η αλυσίδα ξενοδοχείων WorldHotels

  97. 18/02 15:42

    airBaltic: Νέα απευθείας σύνδεση με Κω

  98. 18/02 15:00

    Διεθνείς διακρίσεις για την MKV Design

  99. 18/02 14:52

    Μνημόνιο συνεργασίας στον τουρισμό από ΞΕΕ και Περιφέρεια Αττικής

  100. 18/02 14:15

    TUI: Σχέδια για διπλάσιους Ρώσους τουρίστες στο εξωτερικό το 2019