Πώς εξελίχθηκε ο ξενοδοχειακός κλάδος το 2018;

Α Decrease font Enlarge font
Πώς εξελίχθηκε ο ξενοδοχειακός κλάδος το 2018;Πηγή φωτο: pixabay.com

Το 2018 ο ξενοδοχειακός κλάδος προσαρμόστηκε σε σημαντικές κοινωνικές και τεχνολογικές εξελίξεις. Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία σημείωσαν εξαιρετική απόδοση σε κύριους τομείς, αλλά η μάχη για τις απευθείας κρατήσεις συνεχίζεται. Η τεχνολογία ξενοδοχείων είδε την έλευση φωνητικών βοηθών που είναι προσαρμοσμένοι για ξενοδοχεία, καθώς και νέες τεχνολογίες blockchain. Η ψηφιακή ασφάλεια αποτέλεσε σημαντικό θέμα, καθώς οι φυσικές και οι ηλεκτρονικές απειλές κατέδειξαν τους κινδύνους που θέτει η τεχνολογική αλλαγή. Στη διαχείριση ξενοδοχείων, η ασφάλεια και του προσωπικού και η βιωσιμότητα τέθηκαν στο προσκήνιο.

Το businessblog της trivago συγκέντρωσε ορισμένες από τις πιο σημαντικές εξελίξεις στον ξενοδοχειακό κλάδο το 2018. Διαβάστε ποιες είναι...

Μάρκετινγκ και διανομή

Η ισχύς των ανεξάρτητων ξενοδοχείων

Το 2018 τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία σημείωσαν μεγαλύτερη αύξηση σε σύγκριση με τις επώνυμες αλυσίδες σε ό,τι αφορά τις μέσες ημερήσιες τιμές και τα συνολικά έσοδα.

Υπήρξε επίσης μια συνεχιζόμενη τάση υιοθέτησης μικρότερων boutique «soft» brands από μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων. Από πολλές απόψεις, αυτές οι soft brands επιδιώκουν να μιμηθούν τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία και να αντιμετωπίσουν την τάση προς τα εναλλακτικά καταλύματα. Προσφέρουν εμπειρίες που είναι προσαρμοσμένες σε ένα συγκεκριμένο μερίδιο της αγοράς ή που ενσωματώνουν περισσότερο το τοπικό στοιχείο. Αυτό αποδεικνύει ότι τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία βρίσκονται στην κατάλληλη θέση στην τρέχουσα αγορά, ώστε να αξιοποιήσουν την εστίαση σε μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες, καθώς και τη βαθιά εξατομίκευση.

Η μάχη για τις απευθείας κρατήσεις

Σύμφωνα με δεδομένα της αγοράς από τη Phocuswright, η αξία των απευθείας κρατήσεων εξακολουθεί να αυξάνεται σε απόλυτους όρους. Ωστόσο, το συνολικό μερίδιο των απευθείας κρατήσεων βρίσκεται σε φάση σταδιακής μείωσης. Οι online ταξιδιωτικές εταιρείες είναι ήδη οι κυρίαρχοι παίκτες σε όλες τις μείζονες περιοχές, με εξαίρεση τη Βόρεια Αμερική όπου οι μεγάλες αλυσίδες ελέγχουν σημαντικό μερίδιο της αγοράς.

Ωστόσο, ένα στοιχείο που ξεχώρισε είναι ο αυξανόμενος ρόλος του metasearch ως εργαλείου καίριας σημασίας για την πραγματοποίηση online κρατήσεων ξενοδοχείων από τους ταξιδιώτες. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση από την EyeforTravel και τη Fornova, το 73% των ερωτηθέντων ταξιδιωτών χρησιμοποιούν τακτικά metasearch, ενώ ποσοστό 44% το χρησιμοποιούν κάθε φορά που κάνουν κράτηση.

Το metasearch αποτελεί μια πολύτιμη ευκαιρία που επιτρέπει στους ξενοδόχους να λαμβάνουν απευθείας κρατήσεις υψηλής αποτελεσματικότητας. Εργαλεία όπως το Rate Connect της trivago επιτρέπουν στους ξενοδόχους να δημιουργούν αποτελεσματικές καμπάνιες κόστους ανά κλικ (CPC). Αυτό τους δίνει τη δυνατότητα να ανταγωνιστούν στο ίδιο επίπεδο με τις μεγάλες online ταξιδιωτικές εταιρείες, είτε παγκοσμίως είτε σε επιλεγμένες αγορές. Επίσης, ένα έξυπνο, αυτοματοποιημένο σύστημα υποβολής προσφορών απλοποιεί τη διαχείριση του προϋπολογισμού για καμπάνιες.

Τεχνολογία ξενοδοχείων

Φωνητικοί βοηθοί

Οι φωνητικοί βοηθοί γίνονται ολοένα και πιο συνηθισμένοι στα τηλέφωνα και στο σπίτι. Αυτήν τη χρονιά, η Amazon κυκλοφόρησε συσκευές Echo που είναι προσαρμοσμένες για τον ξενοδοχειακό κλάδο. Επιτρέπουν στους επισκέπτες να θέτουν ερωτήσεις σχετικά με ξενοδοχεία, να υποβάλλουν αιτήματα στον concierge και να ελέγχουν τα φώτα, τη θερμοκρασία, την τηλεόραση και τη μουσική στο δωμάτιο του ξενοδοχείου τους. Για τους ξενοδόχους, ο ταχέως αναπτυσσόμενος χώρος των φωνητικών βοηθών θα μπορούσε να αποτελέσει μια ευκαιρία αύξησης των εσόδων και της ικανοποίησης των επισκεπτών. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί ενθαρρύνοντας την αλληλεπίδραση με υπηρεσίες δημιουργίας εσόδων στο κατάλυμα και ενισχύοντας την επικοινωνία μεταξύ του προσωπικού του ξενοδοχείου και των επισκεπτών.

Τεχνολογία blockchain

Ένας μικρός αριθμός πρωτοπόρων άρχισαν να χρησιμοποιούν τεχνολογία blockchain για βασικές εφαρμογές του κλάδου φιλοξενίας. Μέχρι στιγμής, περιελάμβανε λειτουργίες όπως ασφαλείς πληρωμές, αναγνωριστικά και ασφάλεια και προγράμματα επιβράβευσης. Ωστόσο, παρά τον θόρυβο γύρω από τα κρυπτονομίσματα το 2018, για τους περισσότερους ξενοδόχους η τεχνολογία blockchain απέχει ακόμη αρκετά από το να έχει μεγάλο αντίκτυπο. Μια έκθεση της Phocuswright περιέγραψε το πεδίο ως «νέα άγρια δύση». Επέστησε την προσοχή στο γεγονός ότι, ενώ η τεχνολογία έχει τη δυνατότητα να μεταβάλει τον κλάδο, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να υιοθετήσουν μια προσεκτική και επιφυλακτική προσέγγιση. Όσοι υιοθέτησαν την τεχνολογία σχετικά νωρίς θα πρέπει να αναρωτηθούν εάν το blockchain προσθέτει αξία σε ένα προϊόν ή εάν είναι απλώς μια «κούφια λέξη».

Ψηφιακή ασφάλεια

Η ψηφιακή ασφάλεια ήταν αξιοσημείωτο θέμα το 2018. Αποκαλύφθηκαν οι κίνδυνοι για τη διατήρηση της φυσικής ασφάλειας των χώρων των ξενοδοχείων από τη δυνατότητα δημιουργίας μη ανιχνεύσιμων κλειδιών πασπαρτού χρησιμοποιώντας συνηθισμένου τύπου ηλεκτρονικές κάρτες-κλειδιά. Ενώ η ανάπτυξη του Διαδικτύου των πραγμάτων δημιουργεί νέα σημεία εισόδου για εισβολείς και προκλήσεις στην ασφάλεια δικτύου.  Ενώ δεν υπάρχουν απολύτως ασφαλείς λύσεις, τα ξενοδοχεία όλων των τύπων θα πρέπει να εξετάσουν τη φυσική και ψηφιακή ασφάλειά τους και να λάβουν πρακτικά μέτρα για τη διασφάλιση της αποθήκευσης των δεδομένων των πελατών.

Διαχείριση ξενοδοχείου

Ασφάλεια προσωπικού

Στις Η.Π.Α., μια σειρά νομικών μεταρρυθμίσεων και αλλαγών στην πολιτική των ξενοδοχείων οδήγησε στη χρήση κουμπιών πανικού για μέλη του προσωπικού των ξενοδοχείων. Ορισμένα σωματεία άσκησαν κριτική σε αυτήν την κίνηση, θεωρώντας την ανεπαρκή, και απαίτησαν απαγορεύσεις σε ολόκληρο τον κλάδο στους επισκέπτες που έχουν κατηγορηθεί για σεξουαλική κακοποίηση. Στην εποχή του #metoo, η κίνηση αυτή αντικατοπτρίζει την προσδοκία να παρέχουν οι επιχειρήσεις ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας για το προσωπικό τους και αυτό να επεκτείνεται και στην πρόληψη της σεξουαλικής κακοποίησης.

Βιωσιμότητα

Το 2018 έφερε στο επίκεντρο και τις προσδοκίες των επισκεπτών για περιβαλλοντικά βιώσιμα ξενοδοχεία. Μια ερευνητική έκθεση από το Hilton αποκάλυψε ότι το 20% των αποκριθέντων ανέφεραν πως αναζητούν πληροφορίες για τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές δράσεις ενός ξενοδοχείου προτού κάνουν κράτηση. Ένα επιπλέον 13% ανέφεραν ότι θα χρησιμοποιούσαν αυτές τις πληροφορίες, εάν ήταν εύκολα προσβάσιμες. Από την άλλη πλευρά, το 62% των αποκριθέντων στην έρευνα θα άλλαζαν ξενοδοχείο, εάν έβρισκαν αναφορές για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές, όπως κακοδιαχείριση του περιβάλλοντος. Αυτό υποδηλώνει ότι μια σημαντική μειονότητα επισκεπτών επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τα περιβαλλοντικά διαπιστευτήρια ενός ξενοδοχείου, αλλά ότι μια κακή είδηση που προκλήθηκε από ακατάλληλη περιβαλλοντική διαχείριση μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην εμπορική επωνυμία ενός ξενοδοχείου.

Το κίνητρο για την υιοθέτηση μιας πιο βιώσιμης προσέγγισης μπορεί να είναι και το τελικό αποτέλεσμα. Ένα παράδειγμα είναι η μείωση της σπατάλης τροφίμων. Μια ερευνητική έκθεση από την Champions 12.3, μια διεθνή σύμπραξη επιχειρήσεων και κυβερνητικών στελεχών, κατέδειξε ότι τα ξενοδοχεία είχαν απόδοση επένδυσης 7 δολάρια για κάθε 1 δολάριο που δαπάνησαν σε δοκιμαστικά προγράμματα μείωσης της σπατάλης τροφίμων στις κουζίνες τους. Υιοθετώντας τέτοια προγράμματα και καθιστώντας εύκολα προσβάσιμες τις πληροφορίες σχετικά με τα περιβαλλοντικά προγράμματά τους, τα ξενοδοχεία είναι σε θέση να προσελκύσουν ένα οικολογικά συνειδητοποιημένο μερίδιο της αγοράς και να αυξήσουν στην πορεία το κέρδος τους.

 

Πηγές:

Champions 12.3, Eyefortravel, Hotel Management, New York Times, Phocuswire (φωνητικοί βοηθοί), Phocuswire (κίνδυνοι ασφάλειας του Διαδικτύου των πραγμάτων), Phocuswright (Blockchain), Phocuswright (μέγεθος της αγοράς), Reuters, Revfine, Security Intelligence, Skift

 

 

  1. 21/03 18:33

    Προβολή της Θεσσαλίας στη ρωσική αγορά

  2. 21/03 18:21

    Περισσότεροι Γάλλοι τουρίστες στη Ρόδο το 2019 / Απευθείας πτήσεις Παρίσι – Ρόδος

  3. 21/03 18:16

    Δίκτυο υδατοδρομίων στην Πελοπόννησο επιδιώκει η Περιφέρεια

  4. 21/03 18:07

    ΜΙΤΤ 2019: Η Κρήτη στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Ρώσων

  5. 21/03 16:10

    American Airlines: Απευθείας πτήση Αθήνα-Σικάγο

  6. 21/03 15:14

    Βρετανικός τουρισμός: Μόνο ένας στους 7 έκαναν κράτηση διακοπών σε τουριστικό γραφείο

  7. 21/03 14:50

    Έρευνα: Τι έλκει τους τουρίστες στα Χανιά

  8. 21/03 14:08

    Η μικρή παράταση του Brexit θα πλήξει περαιτέρω τα ταξίδια

  9. 21/03 13:05

    Κέρκυρα: Hμερίδα για τη διαχείριση απορριμμάτων στα ξενοδοχεία και τα καταλύματα

  10. 21/03 12:59

    Ελληνίδα η καλύτερη χορεύτρια στην πολιτεία τους Τέξας

  11. 21/03 12:43

    trivago Awards 2019: Αυτά είναι τα 30 καλύτερα ελληνικά ξενοδοχεία

  12. 21/03 12:31

    Διάσημοι Ολυμπιονίκες της γυμναστικής στο Καλλιμάρμαρο για την πρωτοποριακή διοργάνωση WOGG

  13. 21/03 12:21

    Παγκρήτιο Φόρουμ για την προώθηση των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

  14. 21/03 12:04

    Πόσο ακόμα θα "μεγαλώσει" η Airbnb;

  15. 21/03 11:50

    HAPCO: Πανελλήνιο συνέδριο επαγγελματικού και συνεδριακού τουρισμού

  16. 21/03 11:38

    Η Laudamotion προωθείται ως Lauda

  17. 21/03 11:25

    Ελληνικός τουρισμός: Αύξηση αφίξεων και εισπράξεων τον Ιανουάριο

  18. 21/03 10:36

    Ποιες δράσεις επιχορηγεί το Υφυπουργείο Τουρισμού στην Κύπρο

  19. 21/03 10:19

    Η μάχη με τα σκουπίδια στις ελληνικές ακτές

  20. 21/03 09:49

    Άδειες δόμησης για 2 ξενοδοχεία σε Aλόννησο και Κατερίνη

  21. 21/03 09:47

    Δράσεις τουριστικής προβολής σε Σέρρες, Ερμιονίδα και Προσοτσάνη

  22. 21/03 09:40

    O 5ος Μαραθώνιος Ολυμπίας στην Ηλεία

  23. 21/03 09:34

    Eξέταση Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για ξενοδοχεία στη Ρόδο και Σαντορίνη

  24. 21/03 09:30

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ιεράπετρας για το 2019

  25. 20/03 17:34

    Lauda: Απευθείας πτήσεις Αθήνα-Βιέννη

  26. 20/03 17:22

    Απεβίωσε η Δέσποινα Γύρα, δημιουργός του PAM TOURS

  27. 20/03 16:04

    ΕΕ: Πρόστιμο 1,5 δισ. ευρώ στη Google για καταχρηστικές πρακτικές διαφήμισης και στα ταξίδια

  28. 20/03 15:53

    O προσκυνηματικός τουρισμός της Κ. Μακεδονίας παρουσιάστηκε στη Μόσχα

  29. 20/03 15:51

    Παρατείνεται η προθεσμία σχολίων επί της σύμβασης για το καζίνο στο Ελληνικό

  30. 20/03 15:49

    Επιχειρηματική αποστολή στη Σιγκαπούρη και την Ταϊλάνδη

  31. 20/03 15:43

    Αγώνες Airport Run στο αεροδρόμιο Μυτιλήνης

  32. 20/03 15:22

    Fraport: Ισχυρή συμβολή της Ελλάδας στα έσοδα του ομίλου για το 2018

  33. 20/03 14:52

    Τον Αττικό Αμπελώνα προβάλλει η Περιφέρεια Αττικής

  34. 20/03 14:37

    Εβδομάδα Κυπριακού Προγεύματος και Κυπριακού Brunch

  35. 20/03 14:33

    Υπέρ της ανάπλασης της ΔΕΘ η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης

  36. 20/03 14:29

    Δήμος Ρόδου: +15% οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων το 2019

  37. 20/03 14:27

    Thomas Coοk: Περισσότερες πτήσεις προς Ελλάδα και Τουρκία από τη Λειψία

  38. 20/03 13:51

    Μαραθώνιος με Green Runners στο Παρίσι: Οι δρομείς-πρεσβευτές του στόχου για πιο βιώσιμες πόλεις

  39. 20/03 13:48

    Ι.Ρέτσος: Η μεγάλη πρόκληση για τον ελληνικό τουρισμό είναι η ωριμότητα

  40. 20/03 13:37

    Βρετανικός τουρισμός: "Κόβουν" μέχρι και το φαγητό για διακοπές το 2019, παρά το Brexit

  41. 20/03 12:50

    Ξενοδοχεία: 4 συμβουλές για σωστή διαχείριση σε περιόδους κρίσης από την ταινία Hotel Rwanda

  42. 20/03 12:11

    Δήμος Ρόδου: Στα περυσινά υψηλά επίπεδα οι αφίξεις των Ρώσων το 2019

  43. 20/03 11:35

    Αυξήθηκαν οι απάτες στις εταιρίες φιλοξενίας και ενοικίασης αυτοκινήτων το 2018

  44. 20/03 11:05

    Παγκρήτιος διαγωνισμός ελαιολάδου στο Ρέθυμνο

  45. 20/03 08:48

    Βραβείο Τέχνης Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη

  46. 20/03 08:43

    Επιχορηγήσεις για ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κεφαλονιά

  47. 20/03 08:40

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ανδραβίδας-Κυλλήνης για το 2019

  48. 20/03 08:38

    Ειδικές θέσεις στάθμευσης σε ξενοδοχεία και μουσεία στη Θεσσαλονίκη

  49. 20/03 08:35

    Το θερινό ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων στη Μήλο

  50. 20/03 08:29

    42ος Ποδηλατικός Γύρος Θυσίας στα Καλάβρυτα

  51. 19/03 16:03

    5 περίεργες προλήψεις που επηρεάζουν τους ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία

  52. 19/03 14:35

    Τουρισμός: Το στρατηγικό πλάνο της Περιφέρειας για την προβολή της Αττικής

  53. 19/03 13:55

    Τουρισμός: το μοντέλο του μέλλοντος- τι ειπώθηκε στο συνέδριο 5 Επιμελητηρίων

  54. 19/03 13:11

    Η παραλία Ελαφονήσι στις 6 πιο ασφαλείς για παιδιά στον κόσμο

  55. 19/03 12:27

    Παρουσιάζεται η πολιτιστική διαδρομή της Σαντορίνης

  56. 19/03 11:54

    Η Αθήνα διευρύνει τις μπίζνες με τη Χρυσή Βίζα

  57. 19/03 11:06

    Το Ρέθυμνο στην έκθεση ΜΙΤΤ της Μόσχας

  58. 19/03 10:54

    ΜΙΤΤ 2019: Στους κορυφαίους προορισμούς των Ρώσων η Χαλκιδική

  59. 19/03 10:36

    Διεθνές ενδιαφέρον για το Posidonia Sea Tourism Forum

  60. 19/03 09:44

    Αεροδρόμιο Αθήνας: Βραβεία στις αεροπορικές εταιρείες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη το 2018

  61. 19/03 09:35

    Δήμος Ιστιαίας - Αιδηψού: Aίτημα στην ΕΤΑΔ για το υδροθεραπευτήριο

  62. 19/03 09:34

    Δράσεις για την αντιμετώπιση κρίσεων από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

  63. 19/03 09:29

    Για 25η χρονιά το Φεστιβάλ Μπριτζ Καλαμάτας

  64. 19/03 09:25

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Λευκάδα

  65. 19/03 09:10

    Συνέδριο στο Λουτράκι: Τα υδατοδρόμια θα δώσουν ώθηση στον ελληνικό τουρισμό

  66. 19/03 09:00

    Τουρισμός: Οι παγκόσμιες τάσεις στα ξενοδοχεία το 2019

  67. 19/03 08:58

    Σε εταιρεία τουριστικού μάρκετινγκ η προβολή της Καρπάθου

  68. 18/03 16:00

    Αξιοποίηση ακινήτων στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου

  69. 18/03 15:40

    Ερώτηση Μ. Κόνσολα για το τμήμα τουριστικών σπουδών στη Ρόδο και την ΑΣΤΕΡ

  70. 18/03 15:35

    Η προκλητική τουριστική καμπάνια της Αλβανίας (video)

  71. 18/03 14:28

    Πάνω από 6 εκατ. Ρώσους τουρίστες περιμένει το 2019 η Τουρκία

  72. 18/03 14:11

    Ο τουρισμός στα Κανάρια Νησιά: Ακριβές τιμές και έλλειψη πτήσεων οδηγούν σε κάμψη

  73. 18/03 13:43

    Τουρισμός: Αυτή είναι η νέα ψηφιακή καμπάνια της Κωνσταντινούπολης (video)

  74. 18/03 12:37

    ΙΤΒ Berlin 2019: H Ρόδος στις πρώτες προτιμήσεις των Γερμανών για διακοπές το 2019

  75. 18/03 12:26

    Οι νέοι 18-30 ετών εξερευνούν το Αιγαίο

  76. 18/03 12:26

    TUI: Πώληση του πλειοψηφικού ποσοστού της στην Corsair

  77. 18/03 11:49

    Nelios: Συνεργασία με ξενοδοχεία σε Ισπανία και Κύπρο

  78. 18/03 11:43

    Ρωσικός τουρισμός 2019: Στα περυσινά επίπεδα η Ελλάδα- Πρώτη επιλογή η Τουρκία

  79. 18/03 11:23

    Hotels.com: Κουραστική η αναζήτηση διακοπών για τους Αμερικανούς

  80. 18/03 11:12

    Ινδοί τουριστικοί πράκτορες ανακαλύπτουν την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη

  81. 18/03 10:01

    Αρνητικές επιδόσεις για τα ελληνικά ξενοδοχεία τον Ιανουάριο

  82. 18/03 09:43

    Στην Αθήνα η «Ολυμπιάδα» του Διαστήματος

  83. 18/03 09:39

    Κάμπινγκ 5 αστέρων στο δημοτικό κάμπινγκ Ζαγοράς - Μουρεσίου

  84. 18/03 09:35

    Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για τη Λευκάδα

  85. 18/03 09:32

    Ανακαινίσεις για αναβάθμιση κατηγορίας σε ξενοδοχεία της Σαντορίνης και της Κω

  86. 18/03 09:28

    Δήμος Χαλανδρίου: Διαγωνισμός για διαμονή σε ξενοδοχείο μελών ΚΑΠΗ

  87. 18/03 09:24

    Άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Ζάκυνθο, Άνδρο και Αν. Μάνη

  88. 17/03 10:44

    Δύο νέα ξενοδοχεία 5 αστέρων στη Χαλκιδική

  89. 17/03 10:39

    Άδειες για την επέκταση 2 ξενοδοχείων στη Ρόδο

  90. 17/03 10:35

    Δωρεές από ξενοδοχεία για κοινωνικό σκοπό

  91. 16/03 11:08

    Θρησκευτικός τουρισμός και μύθοι στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής Ξυλοκάστρου

  92. 16/03 11:05

    Έξυπνος τουρισμός αυθεντικότητας στην Καστοριά

  93. 16/03 11:00

    Τρίτος Μαραθώνιος Κισσάβου

  94. 15/03 16:51

    Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στις τουριστικές εκθέσεις της Μόσχας και του Παρισιού

  95. 15/03 15:58

    Κυριαρχούν οι τουριστικές επενδύσεις στον αναπτυξιακό νόμο

  96. 15/03 15:42

    Eπενδυτικό ενδιαφέρον για τα ακίνητα της ΕΤΑΔ

  97. 15/03 15:14

    Lufthansa: Παραγγελία 40 αεροσκαφών τελευταίας τεχνολογίας

  98. 15/03 15:04

    Τήνος: Σημαντικές επαφές στην έκθεση τουρισμού του Παρισιού

  99. 15/03 14:31

    Νωρίτερα φέτος οι κρουαζιέρες της Celestyal Cruises

  100. 15/03 13:58

    Έρευνα IHG: Χάνουν τον ύπνο τους οι ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία