Πώς θα μπει η Μακεδονική Κουζίνα στα καλύτερα εστιατόρια και στα μεγάλα ξενοδοχεία

Πώς θα μπει η Μακεδονική Κουζίνα στα καλύτερα εστιατόρια και στα μεγάλα ξενοδοχεία

Στρατηγικό σχέδιο δράσης για την προβολή και προώθηση των αγροδιατροφικών προϊόντων κατήρτισε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για τα έτη 2021-2023.

Σύμφωνα με την Περιφέρεια ο αγροδιατροφικός τομέας μαζί με τον τουρισμό αποτελούν την αιχμή του δόρατος στην τοπική οικονομία, με σημαντικότατη συνεισφορά και στην εθνική οικονομία. Κεντρικός στόχος της πολιτικής της διοίκησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας,  είναι η διαρκής ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα και μάλιστα σε συνδυασμό με τον τουρισμό -πολιτισμό, ώστε και οι δύο μοχλοί ανάπτυξης της οικονομίας, μέσα από συνεχή και πολύπλευρη συνέργεια να αξιοποιηθούν στο έπακρο και να μεγιστοποιηθεί η προστιθέμενη αξία τους. Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό μπορεί να επενδυθεί το ποσό των 757.000 καθ΄έτος για την υλοποίηση του προγράμματος.

Η υλοποίηση των δράσεων προτείνεται να καλυφθεί από το Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Επενδυτικών Δαπανών Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας όπως αυτό καταρτιστεί για τα έτη 2021-2023.

Η Μακεδονική Κουζίνα

Η Μακεδονική Κουζίνα αποτελεί, μια πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ του Αγροδιατροφικού τομέα και του τομέα Τουρισμού της Περιφέρειας. Έτσι στηρίζεται ο Γαστρονομικός Τουρισμός, με προτάσεις στους επισκέπτες για ένα απολαυστικό ταξίδι στις γεύσεις, τα υλικά και τις συνταγές ενός τόπου, πλούσιου σε παραδόσεις και γεμάτου αγάπη για καθετί αυθεντικό. Στόχος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είναι να μπει η Μακεδονική Κουζίνα στα καλύτερα εστιατόρια, στα μεγαλύτερα ξενοδοχεία, που θα προσφέρουν αυθεντικές μακεδονικές συνταγές με χρήση αυθεντικών υλικών της μακεδονικής γης.

Οι δράσεις προώθησης της Μακεδονικής Κουζίνας ενδεικτικά θα περιλαμβάνουν:

-Βελτιστοποίηση/επικαιροποίηση (κειμένων, γραφικών, φωτογραφιών κλπ) των εντύπων, των οδηγών γαστρονομίας , των banner, των αφισών κλπ της Περιφέρειας που θα χρησιμοποιηθούν ως κύριο υλικό παρουσίασης στις εκθέσεις που θα συμμετάσχει η Π.Κ.Μ. και ως βασικό υλικό που θα συνοδεύει τις προσκλήσεις δημοσιογράφων – επαγγελματιών στο χώρο των τροφίμων και ποτών.

-Επανεκτυπώσεις οδηγών γαστρονομίας και εντύπων και αναμνηστικών δώρων

-Βελτιστοποίηση/επικαιροποίηση, εμπλουτισμός και αναπαραγωγή αναμνηστικών αντικειμένων και own – brand προϊόντων με το σήμα της Μακεδονικής Κουζίνας καθώς και σχεδιασμό και παραγωγή νέων αναμνηστικών αντικειμένων και own – brand προϊόντων

-Αναβάθμιση και εμπλουτισμός της υπάρχουσας Ιστοσελίδας για τη Μακεδονική Κουζίνα και ειδικότερα:

- Εξειδικευμένο περιεχόμενο για κάθε κοινό (τουρίστες, δημοσιογράφοι, επαγγελματίες του τουρισμού και της γαστρονομίας κ.α. Έλληνες και ξένοι)

- Καταχώρηση των γεωγραφικών συντεταγμένων κάθε στοιχείου της βάσης (εστιατόρια, οινοποιεία, ξενοδοχεία, σημεία πώλησης πιστοποιημένων προϊόντων κλπ μέλη του Δικτύου, επιχειρήσεις και άτομα που διαθέτουν το σήμα της Μακεδονικής Κουζίνας), ώστε να μπορούν να απεικονίζονται αυτόματα σε διαδραστικό χάρτη (πχ. Google maps) βάσει διαφόρων κριτηρίων

- Παρουσίαση και προώθηση εκδηλώσεων και φεστιβάλ που πρόκειται να λάβει μέρος η Μακεδονική Κουζίνα, καθώς και διαδρομών και περιηγήσεων γαστρονομικού ενδιαφέροντος

- Δυνατότητα registration (για εγγραφή στο e-newsletter και για άλλες υπηρεσίες) και δυνατότητα για user-generated content με δημοσίευση απόψεων, ταξιδιωτικών εμπειριών, συνταγών, κριτικών για εστιατόρια κ.λ.π.

- Παρουσίαση του περιεχομένου σε 2 γλώσσες (αγγλικά, ελληνικά)

- Προτεραιότητα στα χαρακτηριστικά του Responsive design, συμβατό με κινητές συσκευές λογισμικού Android, Ios, Windows/desktop version, tablet version, mobile version

- Μόνιμη ανακατεύθυνση σε ασφαλή Ιστοσελίδα και πιστοποιητικό ασφαλείας SSL για κρυπτογραφημένη μεταφορά δεδομένων.

- Συντήρηση και υποστήριξη (σύνταξη, σχεδιασμός, ανανέωση του περιεχομένου και ανάρτηση, εμπλουτισμός, επικαιροποίηση των δημοσιεύσεων) για τουλάχιστον 4 χρόνια από την παραλαβή του έργου

- Προβολή της Μακεδονικής Κουζίνας σε διαδίκτυο, ιστολόγια και μέσα κοινωνικής δικτύωσης

-Παραγωγή video (έως δέκα λεπτών) και tv spot για Μακεδονική Κουζίνα με επώνυμο ΣΕΦ επενδεδυμένου μουσικά και υποτιτλισμένου στα ελληνικά και αγγλικά, το οποίο θα αναδεικνύει την Μακεδονία ως τον απόλυτο γαστρονομικό προορισμό. Το βίντεο θα παρουσιάζει τις 7 Περιφερειακές Ενότητες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως σταυροδρόμι πολιτισμών και γεύσεων μέσα από τοπία του αστικού περιβάλλοντος και της υπαίθρου. Μηνύματα από τους πρεσβευτές της Μακεδονικής Κουζίνας θα συνοδεύουν το υλικό, προσφέροντας μία ολοκληρωμένη παρουσίαση.

Portofolio προβολής αγροδιατροφικων προϊόντων

Εξάλλου, το πρόγραμμα περιλαμβάνει σχέδιο για δημιουργία Portofolio προβολής αγροδιατροφικων προιόντων και ψηφιακές εφαρμογές.

Η δημιουργία του συγκεκριμένου «Portfolio» ενδεικτικά μπορεί να περιλαμβάνει:

- Τον σχεδιασμό και την παραγωγή έντυπου και ψηφιακού υλικού – φακέλου προβολής αγροδιατροφικών προϊόντων (τσάντα, έντυπα, χάρτες, dvd, αφίσες, πόστερ, banners, φωτογραφικό υλικό κ.λ.π), καθώς και εμπλουτισμό και επικαιροποίηση/βελτιστοποίηση (κειμένων, γραφικών, φωτογραφιών κλπ) των εντύπων, των χαρτών και των banner της Περιφέρειας που θα χρησιμοποιηθούν ως κύριο υλικό παρουσίασης στις εκθέσεις που θα συμμετάσχει η Π.Κ.Μ. και ως βασικό υλικό που θα συνοδεύει τις προσκλήσεις δημοσιογράφων – επαγγελματιών στο χώρο των τροφίμων και ποτών.

- Τον σχεδιασμό, την παραγωγή και προμήθεια αναμνηστικού καλαθιού αγροτικών προϊόντων που θα προσφέρεται συμβολικά στις εκθέσεις που θα συμμετέχει η ΠΚΜ καθώς και σε επίσημους προσκεκλημένους, αποστολές και αντιπροσωπείες που επισκέπτονται την Κεντρική Μακεδονία.

- Την παραγωγή video spots για την προβολή των εκλεκτών μας προϊόντων, που θα προβάλλονται κατά τη διάρκεια των εκθέσεων στο περίπτερο της Π.Κ.Μ. και θα μπορούν να ανέβουν σε ηλεκτρονικά μέσα πληροφόρησης και κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. YouTube)

- Τη δημιουργία ντοκιμαντέρ για την ανάδειξη της ΠΚΜ ως τουριστικό και γαστρονομικό προορισμό καθώς των τοπίων, της κουλτούρας, των πολιτιστικών ηθών και των παραδόσεων των τοπικών κοινωνιών.

- Τη δημιουργία portal για την προβολή της Π.Κ.Μ. με την ψηφιοποίηση του «portfolio» που θα παραπέμπουν στους ιστοτόπους των εμπλεκομένων φορέων της Περιφέρειας (επαγγελματικές ενώσεις, μεταποιητικές επιχειρήσεις, κ.λ.π.).

- Τη δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών (για κινητά και tablets, διαδραστικές και εικονικές γαστρονομικές διαδρομές, διαδραστικά σημεία πληροφόρησης κ.α)

- Την επικαιροποίηση/βελτιστοποίηση και αναπαραγωγή αναμνηστικών δώρων καθώς και σχεδιασμό και παραγωγή νέων αναμνηστικών δώρων (ενδεικτικά αναφέρονται usb sticks, στυλό, laces, τσάντες κλπ) που θα μοιράζονται στις εκθέσεις ή θα προσφέρονται σε κατάλληλα επιλεγμένα πρόσωπα που μπορούν να ενισχύσουν τη διαδικασία προβολής των αγροδιατροφικών προϊόντων της Περιφέρειας.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 07/12 17:56

    Έρευνα IPK/ ITB: Εφικτή η πλήρης ανάκαμψη της ζήτησης το 2022 – Η Ελλάδα κορυφαίος ευρωπαϊκός προορισμός

  2. 07/12 17:38

    Διπλό τεστ για να ταξιδέψετε στη Μεγάλη Βρετανία

  3. 07/12 17:06

    Στην "ηλεκτρική καρέκλα" και πάλι ο ευρωπαϊκός τουρισμός ενόψει της Όμικρον - "Οι προορισμοί θα νιώσουν άμεσα τις συνέπειες"

  4. 07/12 14:50

    Η Attica Group εξαγόρασε το ξενοδοχείο Naxos Resort Beach Hotel

  5. 07/12 13:37

    Θετικός στον κορωνοϊό ο κ.Θεοχάρης, αλλά χωρίς συμπτώματα

  6. 07/12 13:28

    ΥΠΑ: Μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Πολιτικής Αεροπορίας

  7. 07/12 13:14

    ΣΥΡΙΖΑ: Να υπάρξει ρύθμιση για τους ξεναγούς ώστε να λάβουν την τρίμηνη χειμερινή επιδότηση

  8. 07/12 13:06

    Η Ελαφόνησος θωρακίζεται έναντι του Covid με την τρίτη δόση του εμβολίου

  9. 07/12 13:05

    Γερμανός υπουργός Υγείας: Αναγκαίοι οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί στην ΕΕ

  10. 07/12 12:37

    Selina: Εισάγεται στο χρηματιστήριο μέσω συγχώνευσης με την BOA Acquisition Corp

  11. 07/12 12:34

    Lufthansa Technik Explorer: Το ιπτάμενο ξενοδοχείο 5 αστέρων για VIP εμπειρίες

  12. 07/12 12:32

    Επιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη και Πάρο

  13. 07/12 12:32

    IBTM: Μειωμένος ο αριθμός των συμμετοχών με ίδιο αριθμό συναντήσεων σε σχέση με το 2019

  14. 07/12 12:32

    H Ελλάδα στο top-10 των ευρωπαϊκών προορισμών στις σημαντικότερες αγορές

  15. 07/12 12:31

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Κρήτη

  16. 07/12 12:31

    Ποια είναι η πιο κατάλληλη εποχή για το digital marketing του ξενοδοχείου;

  17. 07/12 11:40

    Τουρκικός τουρισμός: 21 εκατ. αφίξεις στο 10μηνο Ιανουαρίου - Οκτωβρίου

  18. 07/12 11:15

    Πλειοδότης η REDS για τις Γούρνες Ηρακλείου- Καζίνο, ξενοδοχεία και τουριστικές κατοικίες προβλέπει η επένδυση

  19. 07/12 10:56

    Η Βαρκελώνη επανεξετάζει το τουριστικό μοντέλο της

  20. 07/12 10:31

    Χειμερινός τουρισμός: Προβολή της Αράχωβας και του Χ.Κ. Παρνασσού στη Σουηδία

  21. 06/12 18:29

    Περιφέρεια Κρήτης | Μελέτη για την ανακατασκευή και επανάχρηση του «Μεγάρου Κοθρή» σε Δημοτική Πινακοθήκη

  22. 06/12 18:01

    Ο Πειραιάς homeport για το MSC Lirica από το καλοκαίρι του 2022

  23. 06/12 17:13

    Καμιά σχέση με την πραγματικότητα οι δήθεν υψηλές πληρότητες τα Χριστούγεννα

  24. 06/12 16:07

    Η Praktiker ενθουσίασε τους επισκέπτες στη φετινή Xenia 2021

  25. 06/12 15:52

    Anex Croup | Δυναμική παρουσία στην ελληνική αγορά το 2022 με 353 ξενοδοχεία

  26. 06/12 15:20

    «Το Ελληνικό θα επηρεάσει καθοριστικά το μητροπολιτικό συγκρότημα της Αθήνας» | Άρθρο του Δημήτρη Ποτηρόπουλου

  27. 06/12 15:16

    Συνεργασία ΗΑΤΤΑ - SUSTOUR: Πρακτικές βιώσιμου τουρισμού για τα ταξιδιωτικά γραφεία

  28. 06/12 15:11

    Αλβανία: Κατασκευή νέου διεθνούς αεροδρομίου

  29. 06/12 14:35

    Ιταλία: Σε εφαρμογή από σήμερα το «Super Green Pass»

  30. 06/12 14:27

    ΗΠΑ: Υποχρεωτικό τεστ προ της αναχώρησης

  31. 06/12 13:42

    Κύπρος: Όλες οι αλλαγές στο πρωτόκολλο τουρισμού για τη παραλλαγή Όμικρον

  32. 06/12 13:33

    Στην Everty το ξενοδοχείο Iconic Santorini

  33. 06/12 13:00

    Δήμος Αθηναίων: Νέα εποχή με δωρεάν Wi-fi σε 11 σημεία της πόλης

  34. 06/12 12:56

    IAPCO: Παγκόσμια διάκριση στην AFEA για θέματα βιωσιμότητας στον συνεδριακό τουρισμό

  35. 06/12 12:54

    Ο Μπ. Τζόνσον κατά της άποψης των επιστημόνων ότι τα μέτρα δεν θα περιορίσουν την Όμικρον

  36. 06/12 12:40

    Βρετανία: Έντονες αντιδράσεις για την επιστροφή των τεστ προ της αναχώρησης

  37. 06/12 12:08

    Δρομολόγηση έργων υποδομών ύδρευσης μέσω συγχρηματοδοτούμενης δαπάνης 5 εκατ. ευρώ

  38. 06/12 12:07

    Ισπανικός τουρισμός: Ισχυρή επιστροφή στην κορυφή της νότιας Ευρώπης στο τέλος της σεζόν

  39. 06/12 12:05

    Προχωρά η διαδικασία δημοπράτησης του έργου του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού στο Βοτανικό

  40. 06/12 12:03

    Πληρωμές μέρους επιχορηγήσεων για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  41. 06/12 12:01

    Άδειες για 2 νέα πολυτελή ξενοδοχεία σε Σέρρες και Κω

  42. 06/12 12:01

    Χειμερινός τουρισμός στη Βουλγαρία: Πού ζητούνται πιστοποιητικά και τεστ και πού όχι

  43. 06/12 11:58

    Celebrity Cruises: Νέες κρουαζιέρες για Καναδά, Βερμούδες και άλλους προορισμούς

  44. 06/12 11:42

    Τουρκικός τουρισμός | 9 εκατ. τουρίστες στην Αττάλεια το 11μηνο- Ρώσοι το 40%

  45. 06/12 10:56

    Xenia 2021: Εντυπωσιακό restart με 17.000 επισκέπτες!

  46. 06/12 10:24

    Θα δούμε νέα τουριστική έκρηξη τα επόμενα χρόνια - H Ελλάδα έχει το πέμπτο ισχυρότερο brand παγκοσμίως

  47. 06/12 09:38

    Κύπρος | Μοριακό PRC test στο αεροδρόμιο από σήμερα 6 Δεκεμβρίου στους επιβάτες

  48. 06/12 09:22

    Δυναμική η συμβολή της 8ης Athens International Tourism & Culture Expo 2021 στον εισερχόμενο τουρισμό

  49. 05/12 17:13

    Β.Κικίλιας: Δημιουργούνται Φορείς Διαχείρισης Τουριστικού Προορισμού από Δήμους και Περιφέρειες

  50. 05/12 10:50

    Δυναμική είσοδος της Σερβίας στις ΑΠΕ

  51. 05/12 10:43

    Ιαπωνία: Πήρε πίσω την απόφαση για αναστολή νέων κρατήσεων για τις εισερχόμενες πτήσεις λόγω Όμικρον

  52. 05/12 09:42

    Νέα αύξηση του μέσου μισθού στην Ισπανία

  53. 04/12 17:41

    IATA: Οι περιορισμοί απειλή για την ανάκαμψη των αεροπορικών ταξιδιών

  54. 04/12 17:39

    Four Seasons Private Jet 2023: Τα νέα ταξίδια απαντούν στη ζήτηση- από την Αθήνα η έναρξη

  55. 04/12 17:38

    Η Σελήνη προσγειώνεται στο Λας Βέγκας

  56. 04/12 15:22

    30 χρόνια μετά την Pan Am: Ο μύθος ζει

  57. 03/12 16:35

    Β. Κικίλιας: Θεσμοθετούμε σήμα προσβάσιμης τουριστικής επιχείρησης

  58. 03/12 15:46

    Οι 3 βασικοί "σκόπελοι" για τον ελληνικό τουρισμό το 2022

  59. 03/12 15:17

    Η KLM βραβεύεται με το World Class Award ως η Καλύτερη Αεροπορική για επιβάτες

  60. 03/12 15:13

    Κύπρος: Υποχρεωτικό PCR σε όλους τους επιβάτες 12 ετών και άνω έως 10 Ιανουαρίου 2022

  61. 03/12 14:39

    Αθήνα: -53% έναντι του 2019 η επιβατική κίνηση στο Ελ. Βενιζέλος το 11μηνο

  62. 03/12 14:37

    Γενική Συνέλευση HOTREC: Η ευρωπαϊκή φιλοξενία απαιτεί επείγουσα υποστήριξη

  63. 03/12 14:26

    ΥΠΑ: notam πτήσεων εξωτερικού - τι ισχύει για τους επιβάτες από το Μεξικό

  64. 03/12 13:45

    Συνάντηση Κικίλια - Μπακογιάννη για την ενίσχυση του τουρισμού της Αθήνας

  65. 03/12 13:19

    Ο ΗΑΤΤΑ σε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την προώθηση της βιωσιμότητας στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

  66. 03/12 13:17

    ΙΝΣΕΤΕ: Πρόγραμμα Κατάρτισης για 6000 εργαζομένους στον ιδιωτικό τομέα

  67. 03/12 13:08

    Η Όμικρον μπορεί να κυριαρχήσει στην Ευρώπη μέσα σε μερικούς μήνες

  68. 03/12 12:56

    ΠΟΥ για Όμικρον: Με τους ελέγχους στα σύνορα απλώς κερδίζουμε χρόνο

  69. 03/12 12:35

    Celebrity Cruises: Επανεκκίνηση κρουαζιέρα στη Ν. Αμερική το 2023

  70. 03/12 12:30

    ΤUI Γερμανίας: Συρρικνώνεται το τμήμα επαγγελματικών ταξιδιών

  71. 03/12 12:24

    Ryanair: Δύο νέες συνδέσεις με Κέρκυρα το καλοκαίρι του 2022

  72. 03/12 12:16

    ΗΠΑ: Νέα ενισχυμένα μέτρα στα ταξίδια για την παραλλαγή Όμικρον

  73. 03/12 11:48

    Cannabis Travel: Now and Next, η Σύνοδος Κορυφής της Διεθνούς Ένωσης Ταξιδιών Κάνναβης

  74. 03/12 11:48

    Τουρισμός | Η ανάγκη για ασφάλεια δίνει προβάδισμα στον ταξιδιωτικό πράκτορα

  75. 03/12 11:47

    Δημοσκόπηση | Οι φόβοι της Omicron δεν θα επηρεάσουν σημαντικά τα ταξίδια

  76. 03/12 11:46

    Επιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Κάρπαθο και Κέα

  77. 03/12 11:46

    Τα προγράμματα Golden Visa σε Ελλάδα και Πορτογαλία εγείρουν ανησυχίες ασφαλείας στην ΕΕ

  78. 03/12 11:45

    Εγκρίσεις για 2 νέες τουριστικές επενδύσεις σε Σαντορίνη και Μύκονο

  79. 03/12 11:28

    Xαρτογράφηση 8 διαδρομών στην Αθήνα για ανθρώπους με κινητική ή οπτική αναπηρία

  80. 03/12 10:38

    «Global Traveler» | Η Ελλάδα καλύτερος τουριστικός προορισμός του 2021 στα αμερικανικά Tested Reader Survey Awards

  81. 03/12 10:31

    Κοντά στα επίπεδα του 2019 η κίνηση το Νοέμβριο στην Πάρο

  82. 03/12 10:18

    ΣΕΤΕ - ΙΝΣΕΤΕ Workshop: Βιωσιμότητα και ενεργειακή μετάβαση στον Τουρισμό

  83. 03/12 09:49

    Νέα Ξεκινήματα με Νέες Απαιτήσεις

  84. 03/12 09:22

    Πώς να δημιουργήσετε το τέλειο γραφείο στο σπίτι σας

  85. 02/12 16:29

    Το Σουφλί επιλέχθηκε από τον ΠΟΤ ανάμεσα στα Best Tourism Villages

  86. 02/12 15:38

    Συνάντηση Κικίλια - Πλακιωτάκη για κρουαζιέρα και υποβρύχια πάρκα

  87. 02/12 15:30

    Συνέντευξη | Πώς πετύχαμε το Success Story της Lamway Hotel Management Group

  88. 02/12 14:55

    Επαγγελματικά ταξίδια: Δύσκολος χειμώνας για τα ξενοδοχεία πόλης λόγω της Όμικρον - "Ανάσα" οι ΜμΕ

  89. 02/12 13:38

    Επιδημιολόγος: «Δεν έπρεπε να πανικοβληθούμε εξ αρχής για τον κορωνοϊό ή για την Όμικρον»

  90. 02/12 12:54

    Ιταλία: Υποχρεωτικές οι μάσκες και σε εξωτερικούς χώρους;

  91. 02/12 12:48

    WTTC: Συστάσεις στις κυβερνήσεις για ψηφιακή απλοποίηση των διαδικασιών στα ταξίδια

  92. 02/12 12:42

    Ανοιχτά σύνορα θέλει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, παρά την εξάπλωση της "Όμικρον"

  93. 02/12 11:58

    Όμικρον: Ποια αεροδρόμια είχαν τις περισσότερες αφίξεις από τη Ν. Αφρική

  94. 02/12 11:46

    Τουρισμός | Έρευνα FUR: Με κριτήρια προστασίας από τον ιό οι κρατήσεις διακοπών των Γερμανών

  95. 02/12 11:29

    ΗΠΑ: Προς πιο αυστηρά μέτρα στα ταξίδια μετά το πρώτο κρούσμα της Όμικρον

  96. 02/12 11:17

    Στα Χανιά το πρώτο κρούσμα της μετάλλαξης Ομικρον στη χώρα

  97. 02/12 11:16

    B. Κικίλιας: Σε Φλώρινα, Ζαγόρι, Καρπενήσι και Δημητσάνα τα πρώτα σποτ της καμπάνιας χειμερινού τουρισμού

  98. 02/12 11:12

    Βελτίωση της πρόσβασης στον Πολιτισμό για όλους, χωρίς αποκλεισμούς

  99. 02/12 11:02

    K. Nοτοπούλου: «Άλλη μια "επιτελική" καινοτομία του Υπουργού Τουρισμού να συστήσει επιτροπή που ήδη υπάρχει»

  100. 02/12 10:59

    Έρευνα PwC: Η συμβατότητα των επιχειρησιακών δεξιοτήτων βασικός παράγοντας επιτυχίας για εξαγορές & συγχωνεύσεις