Vavoulas.com

Τουρισμός | Πώς το TikTok μπορεί να φέρει πελατεία στα τουριστικά καταλύματα

Τουρισμός | Πώς το TikTok μπορεί να φέρει πελατεία στα τουριστικά καταλύματα

Τα ταξίδια είναι εξαιρετικά δημοφιλές θέμα στο TikTok. Το hashtag #Travel έχει 165 δισεκατομμύρια προβολές, και το ενδιαφέρον συνεχίζει να εκτοξεύεται, με τις προβολές ταξιδιωτικού περιεχομένου παγκοσμίως στο TikTok να διπλασιάζονται το 2022 σε σχέση με έναν χρόνο πριν.

Aυτό υπογραμμίζει η Hannah Bennett, Travel Lead στην TikTok, σε συνέντευξη που έδωσε στους συνεργάτες της Booking.com. Η κυρία Bennett, στην ενδιαφέρουσα συνέντευξη, που αναδημοσιεύει το Tornos News, εξηγεί πώς οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων μπορούν να επωφεληθούν από την αλληλεπίδρασή τους με χρήστες της πλατφόρμας που ενδιαφέρονται για ταξίδια.

Διαβάστε τι λέει....

  • Αρχικά, πόσο δημοφιλές είναι το ταξιδιωτικό περιεχόμενο στο TikTok

Hannah: Τα ταξίδια είναι εξαιρετικά δημοφιλές θέμα στο TikTok. Το hashtag #Travel έχει 165 δισεκατομμύρια προβολές, και το ενδιαφέρον συνεχίζει να εκτοξεύεται, με τις προβολές ταξιδιωτικού περιεχομένου παγκοσμίως στο TikTok να διπλασιάζονται το 2022 σε σχέση με έναν χρόνο πριν.

Νομίζω πως αυτά τα μεγέθη αποτελούν έκπληξη για ορισμένα άτομα που δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ το TikTok. Μερικές φορές, οι μη χρήστες θεωρούν ότι το περιεχόμενο είναι μόνο χορός και lip-sync, αλλά στην πραγματικότητα η εμπειρία του κάθε χρήστη στο TikTok είναι μοναδική.

Η πλατφόρμα βλέπει ποια είδη περιεχομένου σάς ενδιαφέρουν και προβάλλει περισσότερα από αυτά σε εσάς. Αν σας αρέσουν τα lip-sync, θα βλέπετε lip-sync. Αν όμως προτιμάτε το ταξιδιωτικό περιεχόμενο, θα βλέπετε περισσότερο ταξιδιωτικό περιεχόμενο.

  • Τι είδους περιεχόμενο παρακολουθούν οι λάτρεις των ταξιδιών στο TikTok;

Hannah: Πολλοί κάνουν περιήγηση απλώς για να αποδράσουν από την πραγματικότητα. Μπορεί να είναι ένα βροχερό βράδυ Τρίτης και να κάθονται στο σπίτι τους, αλλά το TikTok τούς δίνει τη δυνατότητα να «μεταφερθούν» σε μια παραλία στο Μεξικό ή στα στενά της Μαδρίτης.

Υπάρχουν όμως και πιο ενεργοί τρόποι για να αλληλεπιδράσουν οι καταναλωτές με το περιεχόμενο. Μάλιστα, το TikTok χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο ως μηχανή αναζήτησης από χρήστες που θέλουν να πάρουν ιδέες για ταξιδιωτικούς προορισμούς, να βρουν έξυπνες συμβουλές για τα ταξίδια τους ή να δουν κάποιο συγκεκριμένο κατάλυμα. Για παράδειγμα, οι πιθανοί ταξιδιώτες μπορεί να βρουν ένα βίντεο όπου κάποιος εισέρχεται στο λόμπι ενός καταλύματος που τους ενδιαφέρει, για να ελέγξουν αν οι φωτογραφίες στον ιστοχώρο ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει μια αφοσιωμένη κοινότητα ανθρώπων που στρέφεται στο TikTok για να δει ταξιδιωτικό περιεχόμενο, και η οποία είναι πάντα πρόθυμη να ακούσει τι έχουν να της πουν οι εταιρείες που θέλουν να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα.

  • Πώς μπορούν οι πάροχοι καταλυμάτων να χρησιμοποιήσουν το TikTok ως εργαλείο για την εμπορική τους ταυτότητα;

Hannah: Οι λάτρεις του TikTok επισκέπτονται το TikTok για να διασκεδάσουν, όποια και αν είναι η πηγή της διασκέδασής τους.

Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες του TikTok δεν έχουν πρόβλημα να δουν περιεχόμενο από εταιρείες και δεν το προσπερνούν αυτόματα. Πολλοί, μάλιστα, ενδιαφέρονται να ακούσουν τι έχει να τους πει μια εταιρεία, ακόμη και αν είναι νέα και λιγότερο γνωστή στον χώρο. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που η Kantar κατατάσσει το TikTok στην κορυφή ή κοντά στην κορυφή της λίστας σχετικά με την αξία των διαφημίσεων (ad equity) εδώ και τρεις συνεχείς χρονιές, αναγνωρίζοντας ότι οι χρήστες είναι δεκτικοί στο περιεχόμενο που προέρχεται από εταιρείες.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει η αυθεντικότητα. Κάποτε, οι παραδοσιακοί «travel influencers» ανέβαζαν πολύ προσεγμένα βίντεο, πολυτελείς παραλίες κ.λπ., αλλά η αλήθεια είναι πως τα ταξίδια αρέσουν σχεδόν σε όλους και μπορεί να σημαίνουν διαφορετικά πράγματα για τον καθένα.

Επιπλέον, χάρη στον σχεδιασμό της πλατφόρμας του TikTok, οι χρήστες μπορούν να βλέπουν το όνομα και το λογότυπο της εταιρείας καθώς παρακολουθούν ένα βίντεο, ώστε να ξέρουν ότι πρόκειται για «διαφήμιση», και έτσι δεν χρειάζεται να εμφανίζεται παντού η επωνυμία στο ίδιο το βίντεο.

Αν μπορείτε να προβάλετε την εταιρεία σας με αυθεντικό και προσιτό τρόπο, τότε πιθανότατα το κοινό θα είναι δεκτικό σε αυτά που έχετε να του πείτε.

  • Άρα, δεν απευθύνεται μόνο σε μεγαλύτερες εταιρείες;

Hannah: Όχι, φυσικά! Εννοείται ότι υπάρχουν πολλές μεγάλες εταιρείες στο TikTok, αλλά επειδή η πλατφόρμα βασίζεται στο περιεχόμενο και όχι στο δίκτυο κάθε χρήστη, το περιεχόμενό σας είναι πιθανό να προβληθεί στα κατάλληλα άτομα τη σωστή στιγμή χωρίς να χρειάζεται να έχετε εκατομμύρια ακολούθους. Έτσι, αποτελεί ιδανική ευκαιρία τόσο για τις μικρότερες εταιρείες όσο και για τα ανεξάρτητα καταλύματα.

Επίσης, δεν χρειάζονται ούτε πολλά χρήματα ούτε ιδιαίτερες δεξιότητες. Η ποιότητα της κάμερας ενός συνηθισμένου κινητού τηλεφώνου είναι τις περισσότερες φορές υπεραρκετή, ενώ μπορείτε να τραβήξετε βίντεο και να το επεξεργαστείτε απευθείας στην εφαρμογή χωρίς να απαιτείται κανένα άλλο λογισμικό.

Το θέμα είναι και πάλι η αυθεντικότητα. Είναι αυτό που συχνά αποκαλούμε «lo-fi». Δεν σημαίνει ότι είναι χαμηλής ποιότητας, αλλά δεν χρειάζεται να είναι και αψεγάδιαστο.

  • Πώς μπορούν οι συνεργάτες μας από τον κλάδο των καταλυμάτων να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο TikTok;

Hannah: Η συμβουλή μου είναι απλώς να κατεβάσουν την εφαρμογή και να περιηγηθούν για λίγη ώρα στο περιεχόμενο. Εξετάστε τις τρέχουσες ταξιδιωτικές τάσεις, δείτε τι είδους περιεχόμενο κυκλοφορεί, βρείτε τι σας αρέσει και τι όχι, και αναρωτηθείτε γιατί.

Με αυτόν τον τρόπο, σύντομα θα αρχίσετε να αντιλαμβάνεστε τι μπορεί να ωφελήσει την εμπορική σας ταυτότητα. Εξάλλου, η ενασχόληση με το TikTok περιλαμβάνει σε μεγάλο βαθμό την ενσωμάτωσή σας στην κοινότητα. 

Οι διαφημίσεις σας δεν θα πρέπει να βασίζονται στο «κάντε κράτηση τώρα», αλλά να προσφέρουν στα άτομα που ίσως σκέφτονται να ταξιδέψουν μέσα στους επόμενους έξι μήνες έναν λόγο για να επιλέξουν το κατάλυμά σας.

Μια άλλη αποτελεσματική πρακτική μπορεί να είναι η συνεργασία με υπάρχοντες, καταξιωμένους δημιουργούς περιεχομένου. Οι άνθρωποι αυτοί είναι εξοικειωμένοι με το τι θέλει το κοινό, και το κοινό μπορεί επίσης να τους γνωρίζει. Ξέρουν τι λειτουργεί και τι όχι, και είναι ενημερωμένοι για τις τάσεις και για το πώς μπορεί κανείς να τις αξιοποιήσει. Έτσι, αν αποφασίσετε να πληρώσετε για να επωφεληθείτε από τις γνώσεις τους, μπορούν να βγουν και οι δυο πλευρές κερδισμένες.

  • Τι γίνεται με τη δημοσίευση περιεχομένου; Έχετε κάποια συμβουλή;

Hannah: Λόγω της φύσης της πλατφόρμας, είναι σχεδόν αδύνατο να αναφέρω συγκεκριμένους «κανόνες». Το θέμα είναι να γνωρίζετε ποια επιθυμείτε να είναι η εμπορική σας ταυτότητα και ποιους επισκέπτες θέλετε να προσελκύσετε. Για παράδειγμα, κάποιοι χρησιμοποιούν το χιούμορ και τον αυτοσαρκασμό για να επιτύχουν, ενώ άλλοι προτιμούν να προσφέρουν «αποκλειστικές πληροφορίες».

Αν πρέπει να δώσω μία συμβουλή, όμως, είναι αυτή: τολμήστε το. Κάντε μια δημοσίευση. Δείτε αν λειτουργεί. Μάθετε από αυτήν. Δημοσιεύστε ξανά.

Ακούω συνέχεια εταιρείες να μου αναφέρουν ότι σχεδίαζαν κάποια δημοσίευση για εβδομάδες και αυτή τελικά απέτυχε, ενώ μια γρήγορη ανάρτηση που φτιάχτηκε σε πέντε λεπτά από κάποια ομάδα που εξειδικεύεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σημείωσε τεράστια επιτυχία.

Το θέμα είναι να είστε ευέλικτοι και να περιμένετε λίγο (τουλάχιστον έξι μήνες περίπου) για να αρχίσετε να βλέπετε τα αποτελέσματα.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Φιλοξενία με Αξία για όλους

Επενδύσεις
  1. 14/05 16:59

    Κοινωνικός τουρισμός | Μέχρι και αύριο οι αιτήσεις για 300.000 vouchers ΔΥΠΑ

  2. 14/05 16:54

    UN Tourism | Η Γεωργία αποσύρει την υποψηφιότητα Z. Pololikashvili – Στηρίζει τον υποψήφιο των ΗΑΕ

  3. 14/05 14:37

    H Όλγα Κεφαλογιάννη στον Πανελλήνιο Όμιλο Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης

  4. 14/05 13:36

    Τροπολογία με τουριστικό ενδιαφέρον | Αποκατάσταση της σταθερότητας στην οικοδομική δραστηριότητα

  5. 14/05 13:19

    Ryanair | Πρόστιμο 3.230 ευρώ σε επιβάτη της για αναστάτωση πτήσης

  6. 14/05 13:08

    United Airlines | Premium εμπειρίες στο νέο αεροσκάφος Boeing 787-9

  7. 14/05 12:53

    Στ. Αρναουτάκης: «Η νέα γενιά αναδεικνύει την κρητική γαστρονομία»

  8. 14/05 12:45

    Χάρης Θεοχάρης | Ο UN Tourism πρέπει να αντιπροσωπεύει τον δυναμισμό του παγκόσμιου τουρισμού

  9. 14/05 12:19

    Princess Cruises | 14ήμερη κρουαζιέρα το 2026 με θέα την έκλειψη ηλίου στη Μεσόγειο (και στην Κέρκυρα)

  10. 14/05 11:56

    Προβολή της Κρήτης στη Νάπολη

  11. 14/05 11:53

    Χρίστος Δήμας: Στο 77% η πρόοδος κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος

  12. 14/05 11:03

    TUI | Υψηλότερες τιμές στα ξενοδοχεία αυτό το καλοκαίρι

  13. 14/05 10:31

    Παρουσιάστηκε η νέα Airbnb | 3 καινοτομίες που αλλάζουν το μοντέλο της ταξιδιωτικής φιλοξενίας

  14. 14/05 10:25

    Σίκινος: Ο κρυμμένος θησαυρός του Αιγαίου

  15. 14/05 10:18

    Αεροπορική σύνδεση της Λήμνου με τη Βιέννη

  16. 14/05 09:22

    Τριήμερο Γαστρονομικό Φεστιβάλ σε Λουτράκι- Κορινθία

  17. 14/05 07:26

    Τα ονόματα 2 νέων ιδιοκτητών πολυτελών κατοικιών στο Ελληνικό

  18. 14/05 07:05

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στην Ιθάκη

  19. 14/05 07:05

    Τέταρτο Φεστιβάλ Βιβλίου στα Χανιά

  20. 14/05 07:01

    Condé Nast Traveller | Δύο ελληνικά ξενοδοχεία στα 22 πιο ενδιαφέροντα καινούρια στην Ευρώπη

  21. 14/05 06:36

    Ποδηλατικός Αγώνας και Ορειβατική Συνάντηση στα Τρίκαλα

  22. 14/05 06:30

    Δήμος Παρανεστίου: Πώς θα ενισχυθεί ο στρατιωτικός τουρισμός στην περιοχή

  23. 14/05 06:22

    Οι Επιτροπές Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των Δήμων Βόλβης, Παγγαίου και Μεσολογγίου

  24. 14/05 06:18

    Διπλή διάκριση για τον Δήμο Δυτικής Λέσβου

  25. 14/05 06:10

    Ένωση Ξενοδόχων Τουρκίας | 1,4 εκατ. Τούρκοι τουρίστες στην Ελλάδα το 2025 - προτάσεις συνεργασίας

  26. 14/05 06:10

    Η Alltours ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα: Νέα ξενοδοχεία, επενδύσεις και δυναμική ζήτηση από τη Γερμανία

  27. 14/05 06:05

    Tουρισμός | Στο 30% του ΑΕΠ η συνολική συμβολή του στην Ελληνική οικονομία – Τι προβληματίζει τον κλάδο

  28. 14/05 00:05

    10% περισσότερα ταξίδια από τις ΗΠΑ στην Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι | Allianz Partners

  29. 13/05 18:15

    Hilton | Η ποιοτική φιλοξενία ξεκινά (και τελειώνει) με ένα χαμόγελο

  30. 13/05 17:23

    Δημήτρης Πτωχός | Πελοπόννησος ένας προορισμός για όλους

  31. 13/05 17:14

    Celestyal: Διπλασιασμός των προσεγγίσεων στη Ντόχα και ενίσχυση της συνεργασίας με το Κατάρ

  32. 13/05 16:46

    Δήμος Ρόδου: Βραβεία σε Ινδό φιλάνθρωπο και ζευγάρι Ολλανδών τουριστών- φίλων του νησιού

  33. 13/05 16:33

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο ΕΒΕΑ | Σύνδεση του τουρισμού με το εμπόριο και τη μεταποίηση

  34. 13/05 16:24

    Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για υποδομές στάθμευσης τροχόσπιτων ζητεί η Έλενα Κουντουρά

  35. 13/05 16:14

    Καλαμαριά | «Όχι» στον αποκλεισμό της από τον σχεδιασμό ανάπτυξης του παραλιακού μετώπου

  36. 13/05 11:42

    Η TUI χρησιμοποιεί πτήσεις τρίτων για να ενισχύσει την επιμήκυνση της σεζόν

  37. 13/05 11:12

    ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Σουηδία ως προορισμού για silver τουρισμό

  38. 13/05 11:02

    Φόβοι για αύξηση των τουριστικών φόρων στην Ισπανία λόγω υπερτουρισμού

  39. 13/05 10:49

    Στη Γκάνα ο Χάρης Θεοχάρης | Σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη της Αφρικής

  40. 13/05 10:46

    Προς ένταξη η Πρέβεζα στον Ευρωπαϊκό Σύνδεσμο Ιστορικών Λουτροπόλεων

  41. 13/05 10:43

    Κρήτη: 13 νέα έργα ύδρευσης σε Δήμους του νησιού

  42. 13/05 10:35

    Πιερία: Βραβείο «Olympus Riviera Ambassadors» σε Γερμανούς τουρίστες

  43. 13/05 10:30

    Συμφωνία Wyndham - Le Park Concord | 100 ξενοδοχεία Super 8 στη Σαουδική Αραβία 

  44. 13/05 08:30

    Λέρος: Ανακαλύπτοντας τους μαγευτικούς οικισμούς ενός αιγαιοπελαγίτικου θησαυρού

  45. 13/05 08:05

    Project Anemos: «Πράσινη» επένδυση στο Μεγανήσι Λευκάδας

  46. 13/05 07:05

    Artemida Legacy 2025: Multisport εμπειρία δίπλα στο κύμα

  47. 13/05 07:00

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Εύβοια, Σαντορίνη και Φολέγανδρο

  48. 13/05 06:57

    Με εισιτήριο η είσοδος στο Κουρταλιώτικο Φαράγγι

  49. 13/05 06:49

    Λίφτινγκ και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή γύρω από Τhe Ilisian (πρώην Hilton)

  50. 13/05 06:34

    Eurostat: Υψηλή η αποδοτικότητα της εργασίας σε τουρισμό και εστίαση στην Ελλάδα

  51. 13/05 06:30

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στην Αστυπάλαια

  52. 13/05 06:10

    Η Visa express φέρνει τουρίστες στα νησιά, αλλά δεν “κλείνει τις τρύπες” από άλλες αγορές | Ο Λ.Τσιλίδης στο ΤΝ

  53. 12/05 20:23

    Λασίθι: Πώς ένα αγροτεμάχιο θα μετατραπεί σε αγροτουριστικό προορισμό

  54. 12/05 20:05

    Ευρωπαϊκός τουρισμός | + 4,9% οι διεθνείς αφίξεις το α' τρίμηνο, εκτίμηση για +14% η ταξιδιωτική δαπάνη το 2025

  55. 12/05 18:36

    Το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου επιστρέφει στον Λυκαβηττό με 4 συναυλίες

  56. 12/05 18:01

    Έναρξη του NBA Basketball School στην Costa Navarino με τον Isaiah Thomas

  57. 12/05 17:52

    Κέρκυρα | Τιμητική εκδήλωση στο Μον Ρεπό για τα γενέθλια του Βασιλιά Καρόλου

  58. 12/05 17:43

    Επιδότηση ρεύματος στις επιχειρήσεις: άνοιξε η πλαταφόρμα για τις αιτήσεις

  59. 12/05 17:35

    Air France, KLM και Delta Air Lines οργανώνουν το 3ο Marine Day στην Αθήνα

  60. 12/05 13:44

    Επαναλειτουργεί για τη σεζόν 2025 το Nikki Beach Resort & Spa Santorini

  61. 12/05 13:21

    Ξενοδόχοι Ηρακλείου | Το νέο λογότυπο του συστήματος διαχείρισης απορριμάτων

  62. 12/05 13:18

    Ρεκόρ συμμετοχών από την Κύπρο στον Ημιμαραθώνιο Κρήτης

  63. 12/05 13:12

    Η Ολυμπιακή Ομάδα της Σουηδίας στο Giannoulis Cavo Spada Luxury Resort & Spa

  64. 12/05 12:11

    Η νέα πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Επαγγελματιών Εκδηλώσεων και Οργανωτών Συνεδρίων

  65. 12/05 11:28

    "ΚΙΜΩΛΟΣ, όπως εσύ, Μοναδική, Αυθεντική, Αληθινή"- το μήνυμα στους επισκέπτες

  66. 12/05 11:08

    ΣΕΤΕ | METRON Sustainable Tourism - Πρώτη συνεδρίαση του think tank

  67. 12/05 10:37

    Έρευνα | Η ακρίβεια δεν περιορίζει τη διάθεση των Γερμανών για ταξίδια

  68. 12/05 10:23

    Στη HotelBrain το πρώην Selina Paros υπό το brand της Radisson Individual το 2026

  69. 12/05 07:22

    Επίτιμη δημότης Ελληνικού-Αργυρούπολης η Michele Alleman - Μια ζωή αφιερωμένη στον ελληνικό πολιτισμό

  70. 12/05 07:01

    Expedia: Υποτονικό το πρώτο τρίμηνο - Εισάγει «έξυπνα» εργαλεία

  71. 12/05 07:00

    Τα Σφακιά μπαίνουν στον διεθνή σπηλαιολογικό χάρτη

  72. 12/05 06:57

    Οι Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Κόνιτσας και Αγράφων

  73. 12/05 06:46

    Η Σαγκάη είδε 62% αύξηση των ξένων τουριστών το πρώτο τρίμηνο

  74. 12/05 06:18

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στην Κω

  75. 12/05 06:12

    Τρεις προσβάσιμες παραλίες στη Νάξο: Εγκρίθηκε η ενίσχυση από το Ταμείο Ανάκαμψης

  76. 11/05 23:00

    Τεχνητή Νοημοσύνη στον Τουρισμό: Επανάσταση ή απειλή;

  77. 11/05 11:50

    Ρόδος: Μαθήματα περιβαλλοντικής ευαισθησίας στα σχολεία – Η νέα πρωτοβουλία της TUI Junior Academy

  78. 11/05 07:50

    Ταμπακαριά Χανίων: Ο βιομηχανικός θησαυρός της Κρήτης με θέα στο Αιγαίο

  79. 11/05 07:30

    Πώς «ακούγονται» τα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς; Πρωτοποριακό ηχητικό έργο της Sonic Heritage

  80. 11/05 07:16

    Η Σύρος πρώτη ανάμεσα στα «κρυμμένα πετράδια» της Ελλάδας για το 2025

  81. 11/05 07:05

    Οι 10 πιο πολυσύχναστες διεθνείς αεροπορικές διαδρομές στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2025

  82. 11/05 06:30

    Zygaktis Trail: Ορεινοί αγώνες στο Κεφαλάρι Δράμας με φόντο τον μύθο και τη φύση

  83. 10/05 11:25

    Το value for money θα καθορίσει την επιτυχία προορισμών και επιχειρήσεων το 2025

  84. 10/05 07:54

    Διεθνές Συνέδριο με επίκεντρο τον Απόστολο Παύλο στην Κόρινθο

  85. 10/05 07:15

    Expedia Trip Matching | H έμπνευση από τα social media γίνεται τώρα άμεση κράτηση!

  86. 10/05 07:04

    Η Norse Atlantic επενδύει στην Αθήνα – Φέρνει 49.000 θέσεις από Λος Άντζελες και JFK

  87. 09/05 20:38

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στην Πελοπόννησο

  88. 09/05 20:24

    Αυτοκινούμενος τουρισμός | Πράσινος καπνός από το υπουργείο Τουρισμού για Camper Stops

  89. 09/05 20:15

    Ιστορική μέρα για τον Β.Ο.Α.Κ.: Υπεγράφη η σύμβαση για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο

  90. 09/05 12:24

    Ο ΕΟΤ στην Travel Expo Cyprus 2025 | Αύξηση της ταξιδιωτικής ροής από Κύπρο προς Ελλάδα

  91. 09/05 11:44

    Πώς το φύλο και η εμφάνιση των ρομπότ επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις των πελατών

  92. 09/05 11:39

    Η IAG (British Airways) διατηρεί την πρόβλεψη για θετικές προοπτικές το 2025

  93. 09/05 11:15

    Η TUI ενισχύει την παρουσία της στην Ασία με νέα ξενοδοχεία σε Καμπότζη και Κίνα

  94. 09/05 10:56

    ΠΟΤΑΠ | Φιλοξενία ξένων τουρ οπερέιτορ στην Πιερία

  95. 09/05 10:40

    Ε.Ξ. Χαλκιδικής | Παρέμβαση για τη φημολογία περί παύσης του Γραφείου ΕΟΤ στη Ρουμανία

  96. 09/05 10:38

    Στοχευμένες δράσεις για την τουριστκή προώθηση της Πελοποννήσου

  97. 09/05 10:24

    Στο προσκήνιο ο Όμιλος Μήτση για την επαναλειτουργία της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων στο Κοκκίνη Χάνι

  98. 09/05 10:22

    Τοπολιανό φαράγγι: Μια μαγευτική διαδρομή στην καρδιά της δυτικής Κρήτης

  99. 09/05 10:09

    Ανοίγει σήμερα 9 Μαΐου το νέο Electra Rhythm Athens στο κέντρο της Αθήνας

  100. 09/05 08:13

    Η Ρόδος δικτυώνεται με κορυφαίους Κινέζους tour operators