H μαστίχα Χίου στο νέο διαφημιστικό σποτ της Chanel

06-03-17 | ΦΑΚΕΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2017

Κεντρική θέση το νέο διαφημιστικό σποτ της κορυφαίας εταιρίας καλλυντικών Chanel έχει η χώρα μας, μέσω της μαστίχας Χίου, η οποία αποτελεί ένα από τα βασικά συστατικά του νέου προϊοντος περιποίησης προσώπου της εταιρίας.

«Ο ήλιος είναι παντού εδώ. Μερικοί το αποκαλούν μυστήριο… Είναι, όμως, απλά η ζωή… Ισως γι’ αυτό οι άνθρωποι εδώ ζουν περισσότερο. Η Ελλάδα είναι όλα αυτά. Και τώρα ένα μέρος της σας αποκαλύπτεται…» αναφέρει το βίντεο.

Μάλιστα, στην έρευνα της έφτασε στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι που ζουν στις «μπλε ζώνες» ζουν περισσότερο, και αυτές οι περιοχές είναι η Κόστα Ρίκα, η Σαρδηνία και η Ελλάδα. Ετσι, από την μελέτη προέκυψε το προϊόν περιποίησης προσώπου Blue Serum, για την παραγωγή του οποίου συνδυάστηκαν πράσινος καφές από την Κόστα Ρίκα, ελιές από την Σαρδηνία και μαστίχα Χίου από την Ελλάδα.

Δείτε το σποτ...

διαβάστε ακόμα

A.Φιορεντίνος | Ελλάδα πιο φιλική στους τουρίστες με επενδύσεις 380 εκατ. ευρώ σε υποδομές
Προβολή της Πάρου, της Σύρου και της Κιμώλου στην Ολλανδία
Εκδήλωση | «Το μέλλον και το παρόν της κρουαζιέρας στον Άγιο Νικόλαο»
2ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Ελληνικού “Έλλη Αλεξίου” | Γέφυρα αλληλεγγύης με τη Σίκινο την 28η Οκτωβρίου
SEAJETS | Aπό το Μαντούδι στις Σποράδες και τον Βόλο και τον Οκτώβριο
Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία της Ευρώπης είχαν το καλοκαίρι αύξηση κρατήσεων και πρόσθετων εσόδων
WTTC: Έλλειψη 43 εκατ. εργαζομένων στον Τουρισμό έως το 2035
Ο «Φάρος» ρίχνει... φως στον πρώτο εθνικό super-computer
British Airways | 850.000 θέσεις προς Ελλάδα το 2025, ενισχύοντας τη χειμερινή περίοδο
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση IFTM Top Resa στο Παρίσι