Η καμπάνια «Speak Aθenian. Be an Aθenian.» στην αμερικανική Vogue

07-06-16 | ΦΑΚΕΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2016

Η καμπάνια «Speak Aθenian. Be an Aθenian.», μια κοινή πρωτοβουλία της Marketing Greece και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για την προώθηση της Αθήνας ως ελκυστικού city break προορισμού, επιλέχθηκε από την ηλεκτρονική έκδοση του κορυφαίου γυναικείου περιοδικού παγκοσμίως, Vogue.com, ως σύμβολο της μοντέρνας, νεανικής και ζωντανής πλευράς της Αθήνας.

Η δημοσιογράφος Alison Beckner χρησιμοποιεί το concept της καμπάνιας «Speak Athenian. Be An Athenian» για να υπερτονίσει τη μεταμόρφωση της Αθήνας σε παραλιακό Brooklyn, δηλαδή μια μοντέρνα πόλη με έντονο παλμό και δημιουργικές ανησυχίες, που στη συγκεκριμένη περίπτωση βρίσκεται δίπλα στη θάλασσα. Όπως αναφέρει η Beckner, «η καμπάνια χρησιμοποιεί ένα υβριδικό λεξιλόγιο το οποίο αναμειγνύει με ένα δημιουργικό τρόπο το παρελθόν με το παρόν, επικαλούμενο την εκλεκτική και δυναμική φύση της σύγχρονης Αθήνας, από το κέντρο της πόλης ως την παραλία».

Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα τη λέξη «Hipstorical», διαπιστώνει ότι το ιστορικό τρίγωνο της Αθήνας είναι ταυτόχρονα μοντέρνο και σύγχρονο. Στο πλαίσιο αυτό, παραθέτει ένα πλήθος προτάσεων για φαγητό, ψώνια, διασκέδαση και διαμονή για όσους επισκεφθούν την Αθήνα το καλοκαίρι.

Διαβάστε όλο το αφιέρωμα της αμερικανικής Vogue με τίτλο «Why Downtown Athens Is Basically Brooklyn by the Sea” εδώ.  

Η Αθήνα φιλοξενείται για δεύτερη φορά στο συγκεκριμένο διεθνή τίτλο, καθώς αντίστοιχο αφιέρωμα δημοσιεύθηκε στην ηλεκτρονική έκδοση της Vogue Italia, σε συνέχεια επίσκεψης της δημοσιογράφου Elena Bara στην Αθήνα για να παρακολουθήσει την εβδομάδα μόδας, Athens Xclusive Designers Week. Το ταξίδι της δημοσιογράφου σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Marketing Greece. Δείτε το σχετικό αφιέρωμα εδώ.

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο