Booking.com | Πώς τα καταλύματα θα μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους, αξιοποιώντας τις τάσεις του 2024

11-04-24 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Η υψηλή τουριστική περίοδος βρίσκεται προ των θυρών σε όλο το Βόρειο Ημισφαίριο. Η περίοδος αυτή, από τον Μάιο έως και τον Σεπτέμβριο, κινητοποιεί το σύνολο των τουριστικών επιχειρήσεων και καταλυμάτων ώστε να αυξήσουν τον όγκο εργασιών τους και, κατ΄επέκταση, τα έσοδά τους.

Η Booikng.com, από την πλευρά της επέλεξε να αναλύσει ορισμένες από τις ταξιδιωτικές προβλέψεις της για το 2034, ώστε να βοηθήσει τους επιχειρηματίες καταλυμάτων να αξιοποιήσουν τις κυρίαρχες τάσεις και να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους. 

Διαβάστε το σχετικό σημείωμα προς τους συνεργάτες της...

Προσελκύστε τους λάτρεις της «à la carte πολυτέλειας» προσφέροντας στρατηγικές αναβαθμίσεις

Η τάση της λεγόμενης «à la carte πολυτέλειας» αναδείχθηκε ως απόρροια της προσπάθειας να εξισορροπηθούν οι παγκόσμιες οικονομικές δυσκολίες με την επιθυμία των ταξιδιωτών να περιποιούνται τον εαυτό τους κατά καιρούς. Η έρευνά μας έδειξε ότι πολλοί ταξιδιώτες χρησιμοποιούν διάφορους τρόπους για εξοικονόμηση χρημάτων όταν κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι, αλλά παράλληλα θέλουν να ξοδεύουν χρήματα σε κάποιες πολυτέλειες. Το 56% των ταξιδιωτών σχεδιάζει διαμονή all-inclusive για καλύτερο έλεγχο των εξόδων και ένα 51% προτίθεται να πληρώσει ημερήσιο πάσο για πρόσβαση στις παροχές ενός πεντάστερου ξενοδοχείου αντί για διαμονή εκεί. Συνεπώς, υπάρχει μεν επιθυμία για πολυτέλεια στο ταξίδι, αλλά με μέτρο και εντός προϋπολογισμού. 

Για να είναι αυτή η σεζόν ακόμα πιο επιτυχημένη από την προηγούμενη, γιατί να μην στοχεύσετε σε αυτό το κομμάτι της αγοράς; Αν διατηρήσετε ανταγωνιστικές τιμές κατά την υψηλή περίοδο, θα έχετε καλή ροή κρατήσεων. Αλλά με τη λειτουργία Αναβάθμιση δωματίου, θα μπορούσατε να αυξήσετε τα έσοδά σας παρέχοντας κίνητρο στους ταξιδιώτες να απολαύσουν κάποια από τις πιο εκλεπτυσμένες επιλογές που προσφέρετε.

Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο οι ταξιδιώτες επιχειρούν να συνδυάσουν προσιτές τιμές και πολυτέλεια είναι αποφεύγοντας τις οικογενειακές αποδράσεις σε υψηλές περιόδους. Στην πραγματικότητα, το 47% των γονέων, προκειμένου να αποφύγει την αύξηση των τιμών, σχεδιάζει να κάνει διακοπές κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους και ας χάσουν κάποιες μέρες σχολείο τα παιδιά. Υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτήν την τάση στην πλατφόρμα μας. Μπορείτε να προσφέρετε ανταγωνιστικές τιμές για παιδιά κατά τη διάρκεια της υψηλής περιόδου για να προσελκύσετε τους γονείς και να τους βοηθήσετε να προγραμματίσουν τις διακοπές τους εντός της περιόδου των σχολικών διακοπών ή μπορείτε να ακολουθήσετε την τάση και να ενημερώσετε τις τιμές σας για ημερομηνίες πριν από την υψηλή περίοδο προκειμένου να μεγιστοποιήσετε τα έσοδα.

Δώστε στους ταξιδιώτες με «διάθεση για αυθορμητισμό» την ελευθερία που επιδιώκουν, με δωρεάν ακυρώσεις

Η ευελιξία είναι επίσης βασική παράμετρος για την επιτυχία σας κατά την υψηλή περίοδο. Οι ταξιδιώτες το 2024 επιζητούν μια δόση αυθορμητισμού. Σύμφωνα με την έρευνά μας, το 55% δεν επιθυμεί ένα αυστηρά προκαθορισμένο πρόγραμμα πριν το ταξίδι, κάτι που τους δίνει την ελευθερία για αυθόρμητες επιλογές κάθε στιγμή. Επιπλέον, το 69% δήλωσε ότι θα προτιμούσε να έχει ένα χαλαρό πρόγραμμα στο ταξίδι και να ζει την κάθε στιγμή. 

Με τα παραπάνω υπόψη, παρέχουμε κάποιες δυνατότητες που θα σας βοηθήσουν να ανταποκριθείτε σε αυτήν την τάση. Επιπλέον, διαθέτουμε και εργαλεία για να αποτρέψουμε την πιθανότητα κάτι τέτοιο να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας. Εμπνεύστε σιγουριά στους επισκέπτες σας χάρη στις δωρεάν ακυρώσεις με τις Smart Flex κρατήσεις. 

Εάν αποφασίσουν να ακυρώσουν την τελευταία στιγμή, θα είμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε χάρη στη λειτουργία «Ζητήστε εναλλακτικό επισκέπτη». Στο 35% των περιπτώσεων παγκοσμίως, χάρη σε αυτήν τη λειτουργία βρίσκεται αντικαταστάτης εντός 24 ωρών από την ακύρωση. Και το καλύτερο; Οι μισοί από αυτούς τους επισκέπτες βρίσκονται μέσα σε πέντε ώρες. Είναι μια κατάσταση όπου όλοι βγαίνουν κερδισμένοι.

«Ο (άλλος) εαυτός στο προσκήνιο»: χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες για τους επισκέπτες για να προσελκύσετε αυτόν τον τύπο ταξιδιωτών 

Είναι ενδιαφέρον ότι μια ακόμα τάση που αναδείχθηκε μέσα από τη μελέτη μας είναι οι επισκέπτες της φιλοσοφίας «ο (άλλος) εαυτός στο προσκήνιο». Διαπιστώσαμε ότι πολλοί ταξιδιώτες βρίσκουν συναρπαστικό να ενσαρκώνουν μια βελτιωμένη εκδοχή του εαυτού τους όταν κάνουν διακοπές. Το 62% των ταξιδιωτών, εξήγησε ότι βλέπει τα ταξίδια ως μια ευκαιρία να ανακαλύψουν ξανά τον εαυτό τους.

Αυτή η τάση υποδηλώνει ότι, εφόσον θέλουν να ζήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όταν ταξιδεύουν, λογικά θα θέλουν να το κάνουν και στο καλύτερο δυνατό μέρος. Κι σε αυτό έρχεται να συμβάλει το Πρόγραμμα Προτεινόμενων Καταλυμάτων. Δείχνει στους ταξιδιώτες ποια καταλύματα προτείνονται από εμάς. Αυτό το πρόγραμμα, το οποίο διατίθεται αποκλειστικά στο κορυφαίο 30% των συνεργατών σε κάποιον προορισμό, όχι μόνο παρέχει σαφή σήμανση για τους επισκέπτες, αλλά σας ανεβάζει και στην κατάταξη. Οι συνεργάτες λαμβάνουν κατά μέσο όρο έως και 65% περισσότερες προβολές σελίδας και έως και 20% περισσότερες κρατήσεις.

Αν επιδιώκετε να βελτιώσετε την εμπειρία των επισκεπτών και να κερδίσετε το 68% των ταξιδιωτών που θέλουν να μοιάζουν περισσότερο στον «εαυτό των διακοπών», τότε η συμμετοχή στις Πληροφορίες για τους Επισκέπτες θα μπορούσε να σας βοηθήσει αρκετά. Αυτή η λειτουργία σάς παρέχει επιπλέον πληροφορίες για τους επισκέπτες σας πριν από τη διαμονή τους, ώστε να μάθετε τι είναι αυτό που τους αρέσει στα ταξίδια τους και να διασφαλίσετε ότι μπορείτε ικανοποιήσετε τις μοναδικές ανάγκες τους. Είτε πρόκειται για τυχόν αλλεργίες και διατροφικούς περιορισμούς, ενδιαφέροντα αλλά και προηγούμενα σχόλια, με τις πληροφορίες αυτές θα είστε σε θέση να κατανοήσετε τι τους αρέσει και γιατί επέλεξαν το δικό σας κατάλυμα. 

Ανεξάρτητα από το αν έχετε αλυσίδα ξενοδοχείων, είστε ανεξάρτητος ξενοδόχος ή πάροχος παραθεριστικών κατοικιών, θεωρούμε αυτές τις βασικές πληροφορίες και λύσεις ως τον γρήγορο δρόμο για μια πιο επιτυχημένη υψηλή περίοδο. Προλάβετε λοιπόν τις εξελίξεις και ρίξτε μια ματιά στο πώς αυτές οι δυνατότητες μπορούν να σας βοηθήσουν να εξασφαλίσετε περισσότερες κρατήσεις, αλλά και ενθουσιώδη σχόλια. Ελπίζουμε αυτή να είναι η χρονιά με τις υψηλότερες επιδόσεις του καταλύματός σας ως τώρα. 

διαβάστε ακόμα

Με το A’ Design Award Silver 2024 τιμήθηκε η Potiropoulos+Partners για το έργο Serpentine House στο Ελληνικό
Τουριστική προβολή μέσω της αμερικανικής σειράς The Life of Loi Season 2
Ταξίδι περιπέτειας στην περιοχή του Βόλου για Βρετανίδα ταξιδιωτική πράκτορα
Αναβίωση του ιππικού δρώμενου «Η Γκιόστρα της Ζακύνθου»
Δήμος Τριφυλίας: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Δημοπρασία πολυτελών ακινήτων από τον Οίκο Sotheby’s στο Λονδίνο - Μετέχει και βίλα στη Μύκονο
Kατεδάφιση αυθαιρέτου σε παραλία του Λαγονησίου - Αλλαγή χρήσης από ξενοδοχείο σε μονάδα ηλικιωμένων
Υπουργείο Τουρισμού | Συνεργασία με την easyjet - 2,4 εκατ. επιβάτες στην Ελλάδα το 2024
Δόμνα Μιχαηλίδου: «Πυξίδα, για το ναυτικό επάγγελμα, ο μαθητικός διαγωνισμός ζωγραφικής του ΝΑΤ»
EE: Ανάπτυξη 2,2% στην Ελλάδα, «αγκάθι» ο πληθωρισμός