ABTA - Deloitte | Πώς μπορούν οι τουριστικές επιχειρήσεις να μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα στα ταξίδια - Οδηγός με case studies

12-10-22 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Οι ABTA και Deloitte λανσάρουν το νέο Οδηγό Ενεργειών για το Κλίμα, ο οποίος αναδεικνύει τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών άνθρακα και στο να γίνουν τα ταξίδια και ο τουρισμός περισσότερο αειφόρα.

Ο οδηγός, ο οποίος παρουσιάστηκε κατά το συνέδριο της ΑΒΤΑ, πρόκειται να βοηθήσει τους ηγέτες των επιχειρήσεων να αποκτήσουν τεχνικές γνώσεις και κατανόηση σχετικά με τη μείωση του άνθρακα και τα πρακτικά βήματα τα οποία μπορούν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις τους σε αυτό το πλαίσιο.

Η διευθύντρια βιωσιμότητας της ABTA Carol Rose, δήλωσε: «Η κλιματική αλλαγή είναι μια παγκόσμια απειλή. Ο αντίκτυπος ενός πλανήτη που θερμαίνεται όλο και περισσότερο είναι ξεκάθαρος. Αυτό το καλοκαίρι είδαμε το Ηνωμένο Βασίλειο – μαζί με πολλά άλλα μέρη – να φτάνει σε θερμοκρασίες ρεκόρ, καθώς και πυρκαγιές και πλημμύρες. Για τον κλάδο μας, η απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα δεν είναι εύκολη, αλλά είναι απαραίτητη. Έχει σημειωθεί πρόοδος στον ταξιδιωτικό κλάδο όσον αφορά τη μείωση των εκπομπών, αλλά υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος και αυτός ο οδηγός θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να χαράξουν αυτή την πορεία.

Ο οδηγός παρέχει πληροφορίες σχετικά με τους τρέχοντες στόχους αναφοράς και μείωσης του άνθρακα που απαιτούνται ως μέρος της επίτευξης των καθαρών μηδενικών στόχων του Ηνωμένου Βασιλείου, πληροφορίες για τους κινδύνους που σχετίζονται με το κλίμα και τρόπους διαχείρισής τους, οδηγίες για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να μετρήσουν το αποτύπωμα άνθρακα και τρόπους δέσμευσης σε μια προσέγγιση μηδενικών εκπομπών.

Εκτός από τις ειδικές γνώσεις και case studies στη βιομηχανία, δίνεται επίσης μεγάλη έμφαση στη σημασία των ηγετικών στελεχών στον τουρισμό να εργάζονται συνεργατικά για την μείωση των εκπομπών άνθρακα. Ο οδηγός απευθύνεται σε επιχειρήσεις όλων των σχημάτων και μεγεθών, αναγνωρίζοντας ότι κάθε μία έχει ρόλο στη μείωση των εκπομπών άνθρακα σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού.

Περιλαμβάνει επίσης νέα δεδομένα για τη στάση των καταναλωτών απέναντι στην κλιματική αλλαγή. Το 71% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο πιστεύει ότι η κλιματική αλλαγή είναι μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης και το 57% αλλάζει τις δραστηριότητές του ή τις αγοραστικές του συνήθειες για να βοηθήσει στην αντιμετώπισή της.

Η ABTA και η Deloitte συνεργάστηκαν τον τελευταίο χρόνο για να δημιουργήσουν αυτόν τον Οδηγό που εξετάζει τα πρακτικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσει η βιομηχανία για να μείωση τις εκπομπές άνθρακα στα ταξίδια καθώς και τι ενέργειες χρειάζεται να κάνουν οι επικεφαλής των τουριστικών επιχειρήσεων για να συμβεί αυτό. Διευθύνοντες σύμβουλοι και επικεφαλής αειφορίας από μέλη της ABTA συνέβαλαν στη σύνταξη του οδηγού. Διαβάστε τον Οδηγό εδώ

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια