Uber: Oι μεταβολές στις προτιμήσεις και στη συμπεριφορά των τουριστών

08-01-22 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Τις ταξιδιωτικές και γαστρονομικές τάσεις της χρονιάς που πέρασε, καθώς και τις μεταβολές στις προτιμήσεις και στη συμπεριφορά των τουριστών ανά τον κόσμο δημοσίευσε πρόσφατα η Uber.

Η παγκόσμια πλατφόρμα μετακινήσεων η οποία λειτουργεί από το 2008, εξελίσσεται συνεχώς προσφέροντας σήμερα επιπλέον υπηρεσίες, όπως είναι για παράδειγμα παραλαβή γευμάτων από τα εστιατόρια, καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης, συνταγογραφούμενα φάρμακα και σχεδόν ό,τι άλλο χρειάζεται ο συνδρομητής, ανά πάσα στιγμή.

Οι βασικές τάσεις που κυριάρχησαν στις μετακινήσεις το 2021, ήταν μεταξύ άλλων οι εξής:

Τουριστικές τάσεις

-Το 2021, οι τουρίστες που παρήγγειλαν περισσότερα Uber ενώ βρίσκονταν στο εξωτερικό, προέρχονταν από τις ΗΠΑ, το Μεξικό και το Ηνωμένο Βασίλειο.

-Τα περισσότερα διεθνή ταξίδια παρατηρήθηκαν στην Πόλη του Μεξικού, το Μαϊάμι και τη Λισαβόνα, με το Παρίσι, τη Μαδρίτη, το Λονδίνο και το Ντουμπάι να βρίσκονται επίσης ψηλά στη λίστα.

-Αξιοθέατα: Το Empire State Building ήταν και πάλι το πρώτο σε προτίμηση τουριστικό αξιοθέατο στον κόσμο. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι, ένας και μόνο οδηγός της Uber, έκανε τη διαδρομή αυτή 253 φορές. Το πολυκατάστημα Selfridges στο Λονδίνο, η Αψίδα του Θριάμβου στο Παρίσι, το Μπλε Τζαμί στην Κωνσταντινούπολη και η Disneyland στην Καλιφόρνια, ήταν επίσης στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των τουριστών που χρησιμοποίησαν Uber.

- Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι οδηγοί στη γαλλική πόλη Μπεζανσόν με πληθυσμό 116.775 κατοίκους, έλαβαν κατά μέσο όρο 5 αστέρια σε όλες τις διαδρομές. Επιπλέον, οι οδηγοί στην Κορσική (Γαλλία), το Όσιγιεκ (Κροατία), τη Βίλα Ρεάλ (Πορτογαλία) και την περιοχή Garden Route (Νότια Αφρική) ήταν επίσης μεταξύ εκείνων που έλαβαν τέλεια βαθμολογία.

-Παρά τις αντιξοότητες, ο αριθμός των ανθρώπων που έδωσαν φιλοδώρημα στους οδηγούς, αυξήθηκε περισσότερο από 59% σε σύγκριση με πέρυσι.

Διατροφικές τάσεις

Ενώ τα παραδοσιακά είδη που μετέφερε η Uber, όπως οι τηγανιτές πατάτες, το Pad Thai, το naan σκόρδου και η σούπα miso βρίσκονται στην κορυφή της λίστας ως τα πιο δημοφιλή είδη διατροφής, ορισμένα συστατικά αυξάνονται και φαίνεται να κατακτούν το 2022: το τσάι κομπούχα, το γάλα βρώμης και το αβοκάντο, είναι η τριάδα που αυξήθηκε κατακόρυφα και εξακολουθεί να ανεβαίνει στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Πάντως στις ΗΠΑ, το νούμερο ένα τρόφιμο σε πωλήσεις στα είδη παντοπωλείου, ήταν και πάλι οι μπανάνες. Μόνο τον Σεπτέμβριο, μέσω της Uber παραγγέλθηκαν  περισσότεροι από 12 τόνοι μπανάνες.

Όσον αφορά στα αλκοολούχα ποτά, οι καλύτεροι πελάτες προήλθαν από στο Σακραμέντο, το Παλμ Σπρινγκς και τον Κόλπο της Τάμπα. Την τιμητική τους είχαν μεταξύ άλλων οι μεγάλες μαργαρίτες, η βότκα το Cabernet Sauvignon και η μπύρα Corona. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι, σύμφωνα την θυγατρική της Uber, Drizly,  πλατφόρμα παραγγελίας και παράδοσης αλκοολούχων ποτών, σχεδόν το 80% των εμπόρων αύξησε τις παραγγελίες του σε τεκίλα, στο ίδιο επίπεδο με το μπέρμπον, ενώ η βότκα περνά στην 3η θέση.  Εξάλλου, το μερίδιο της τεκίλα στις πωλήσεις οινοπνευματωδών ποτών αυξήθηκε κατά 13%, ενώ το μερίδιο της βότκας μειώθηκε κατά 2%. Αλλα είδη που παρουσίασαν αύξηση, ήταν τα λουλούδια και κυρίως οι ηλίανθοι, τα παυσίπονα και τα σελφ τεστ για τον κορωνοϊό.

Τέλος, η πρώτη σε προτίμηση κουζίνα για το 2021, ήταν η Ιταλική: Μόνο τους τρεις τελευταίους μήνες του έτους, οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ιταλία  από 81 διαφορετικές χώρες, παρήγγειλαν ιταλικό φαγητό μέσω του Uber Eats.

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων