H ένωση καταναλωτών της Βρετανίας, Which?, προειδοποιεί την κυβέρνηση να μη χρησιμοποιήσει την κρίση του κορωνοϊού ως δικαιολογία για τη μη προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών.
Η ένωση αναφέρει ότι έχει κατακλειστεί από μηνύματα και αιτήματα βοήθειας από ανθρώπους που αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο να χάσουν μεγάλα χρηματικά ποσά, με ορισμένους αερομεταφορείς και παρόχους πακέτων διακοπών να αρνούνται να τηρήσουν τις νομικές τους υποχρεώσεις στην επιστροφή χρημάτων για ακυρωμένες πτήσεις και διακοπές.
Μεταφέρει τη δυσαρέσκεια των καταναλωτών επειδή τους προσφέρονται vouchers αντί για επιστροφές χρημάτων, ενώ άλλοι δεν καλύπτονταν ασφαλιστικά για ακυρώσεις ακόμα και μετά από την έκδοση ταξιδιωτικής οδηγίας για τον προορισμό του ταξιδιού.
Άλλοι βρετανοί καταναλωτές ανησυχούν ότι θα είναι ανασφάλιστοι στα επόμενα ταξίδια τους πριν προβούν σε αλλαγές οι ασφαλιστικές για τον κορωνοϊό.
Εάν συνδυαστούν αυτά τα ζητήματα, αποτελούν ένα ισχυρό πλήγμα του συστήματος ταξιδιωτικής προστασίας, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για την διασφάλιση ότι εκατ. καταναλωτές θα έχουν την εμπιστοσύνη ώστε να προβούν σε κράτηση ακριβών διακοπών και πτήσεων στο εξωτερικό.
Η ένωση προειδοποιεί ότι χρειάζεται άμεση δράση για την προστασία των καταναλωτών εν μέσω κρίσης στην ταξιδιωτική βιομηχανία. Χρειάζεται στα μέτρα που συζητούνται, επισημαίνει, όπως η αντικατάσταση της επιστροφής χρημάτων για πακέτα διακοπών, με πίστωση, να συμπεριληφθούν και ισχυρές εγγυήσεις ή προστασίες ώστε οι καταναλωτές να γνωρίζουν ότι δεν κινδυνεύουν να χάσουν τα χρήματά τους.