Ζάκυνθος: webinar για την αντιμετώπιση της κρίσης του κορωνοϊού στον τουριστικό κλάδο

20-03-20 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης του Δήμου Ζακύνθου, αναλαμβάνει πρωτοβουλία για τη διαχείριση της κρίσης του κορωνοϊού στον Τουρισμό και τη στήριξη των τουριστικών επιχειρηματιών στη Ζάκυνθο αυτές τις κρίσιμες ώρες.

Για το σκοπό αυτό, η Επιτροπή Τουρισμού διοργανώνει διαδικτυακό σεμινάριο (webinar) με τον Δρ. Δημήτρη Κούτουλα, ειδικό του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και πανεπιστημιακό.

Θέμα του webinar: Μάρκετινγκ ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων εν μέσω της κρίσης του κορωνοϊού

Διάρκεια: έως 120 λεπτά

Ενότητες εισήγησης:

•     Εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική ξενοδοχείων για ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ η κρίση του κοροναϊού

•     Εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική ξενοδοχείων για ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ κρίση του κοροναϊού

•     Εναλλακτικές επιλογές ως προς την πολιτική ακυρώσεων στα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα

•     Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων από πλευράς τόσο των επιχειρήσεων φιλοξενίας όσο και του Δήμου Ζακύνθου

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί online την Πέμπτη 26 Μαρτίου 2020, από τις 18:30 έως 20:30 και απευθύνεται σε όλους τους ξενοδοχειακούς επιχειρηματίες και τις επιχειρήσεις φιλοξενίας της Ζακύνθου.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι χορηγία του Δήμου Ζακύνθου και είναι δωρεάν για όλους τους συμμετέχοντες.

Θα ακολουθήσει ενημέρωση για τον τρόπο σύνδεσης και συμμετοχής.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι