Γερμανικός τουρισμός: Μετά την κρίση του κορωνοϊού, τίποτα δεν θα είναι το ίδιο

20-03-20 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Oι ειδικοί της ταξιδιωτικής βιομηχανίας προειδοποιούν ότι στην μετά κρίσης του κορωνοϊού εποχή η επιστροφή στην κανονικότητα δεν είναι το πιθανό σενάριο.

Η εικόνα που δίνουν τα αεροδρόμια της Γερμανίας είναι ενδεικτική. Σύμφωνα με το Spiegel, λιγότεροι από 2,4 εκατ. επιβάτες ταξίδεψαν από τα γερμανικά αεροδρόμια από τις 9 έως τις 15 Μαρτίου, έναντι 4,3 εκατ. την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019. 

Τα δεδομένα αυτά περιλαμβάνουν μάλιστα τους Γερμανούς που επαναπατρίστηκαν με ειδικές πτήσεις από το εξωτερικό.

Είναι ξεκάθαρο ότι ο αριθμός των ταξιδιωτών θα συνεχίσει να μειώνεται και να προσεγγίζει το μηδέν, μετά και τη σημερινή ταξιδιωτική οδηγία της Γερμανίας που αποτρέπει για ταξίδια στο εξωτερικό.

Ο ειδικός τουρισμού της Deloitte, Alistair Pritchard, εκτιμά ότι ενώ ο τουρισμός θα ανακάμψει, θα έχει διαφορετικό πρόσωπο μετά την κρίση του κορωνοϊού.

Το Travel Weekly αναφέρει ότι ο κλάδος των επαγγελματικών ταξιδίων θα συρρικνωθεί. 

Ο κ. Pritchard επισημαίνει δε ότι οι απώλειες στα μακρινά ταξίδια θα είναι επίσης μεγάλες.

Η κρουαζιέρα, η οποία έχει συγκεντρώσει την προσοχή των μέσων ενημέρωσης λόγω του κορωνοϊού, αντιμετωπίζει επίσης δυσκολίες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Lufthansa, Carsten Spohr, προετοιμάζεται για μεγαλύτερο ποσοστό τουριστών και λιγότερα επαγγελματικά ταξίδια. 

Η ταξιδιωτική συμπεριφορά του κοινού θα αλλάξει, αναφέρει το γερμανικό περιοδικό Wirtschaftswoche. Τα στελέχη των επιχειρήσεων θα επιλέγουν επικοινωνίες με βίντεο παρά αεροπορικά ταξίδια στο μέλλον. Ο ιδιωτικός ταξιδιωτικός τομέας, από την άλλη, θα παραμείνει πιο σταθερός, εκτιμά ο κ. Spohr, όμως, τονίζει ότι δεν θα υπάρξει επιστροφή στην ομαλότητα προ κρίσης.

Η Lufthansa θα συρρικνωθεί, όπως τονίζει. Ο όμιλος επεξεργάζεται 3 σενάρια για την αντιμετώπιση της κρίσης του κορωνοϊού. Το αισιόδοξο σενάριο με τις μικρότερες απώλειες βασίζεται σε τρίμηνη κρίση, και το απαισιόδοξο σε κρίση 12μηνης διάρκειας. 

Όμως ανεξάρτητα από το σενάριο που θα επικρατήσει, η παγκόσμια οικονομία θα είναι διαφορετική σε σύγκριση με την περίοδο προ κρίσης, ανέφερε.

Αντίκτυπος υπάρχει και στην παραλαβή νέων αεροσκαφών. Στον αρχικό προγραμματισμό επρόκειτο να γίνεται παραλαβή ενός νέου αεροσκάφους κάθε δύο εβδομάδες το 2020, όμως πλέον δεν το χρειαζόμαστε, υπογραμμίζει ο κ. Spohr.

Επιπλέον, εάν οι πτήσεις περιοριστούν κατά το ένα δέκατο, θα χρειαστεί να απολυθούν χιλιάδες αεροσυνοδοί και πιλότοι, καθώς δεν θα είναι πλέον αξιοποιήσιμοι, αναφέρει το περιοδικό Wirtschaftswoche.

διαβάστε ακόμα

In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή