Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών: Συστάσεις για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών στις διακοπές

12-08-19 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.), όπως ενημερώνει, δέχεται, καθημερινά, παράπονα-καταγγελίες καταναλωτών για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών, που παρέχονται στους καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Ενόψει του 15Αύγουστου, που η τουριστική κίνηση κορυφώνεται, και για να μη γίνουν οι καταναλωτές θύματα κάποιων «αετονύχηδων», το ΚΕ.Π.ΚΑ συνιστά την προσοχή των καταναλωτών στα ακόλουθα:

Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, όπως τονίζει, έχει την δυνατότητα να αποκαλύψει τους "κακούς" επαγγελματίες και όλους αυτούς, που βλέπουν τη θερινή περίοδο, ως μια χρυσή ευκαιρία, για να τα "οικονομήσουν" και που δεν σέβονται τους Καταναλωτές - Πελάτες.

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο