Ξενοδοχεία: Δωρεάν υπηρεσία που παραδίδει ξεχασμένα αντικείμενα στους επισκέπτες

08-05-19 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Λύση στην εύρεση ξεχασμένων αντικειμένων των επισκεπτών στα ξενοδοχεία φιλοδοξεί να δώσει μια δωρεάν υπηρεσία για ξενοδοχεία, η οποία αναλαμβάνει την παράδοσή τους στους τουρίστες.

Το Deliverback είναι μια ηλεκτρονική υπηρεσία, δωρεάν για τα ξενοδοχεία, που παραδίδει αντικείμενα ξεχασμένα στα ξενοδοχεία, πίσω στους ιδιοκτήτες τους.

Όταν ο πελάτης καλεί το ξενοδοχείο και πει πως έχει ξεχάσει κάποιο αντικείμενο και το αντικείμενο αυτό έχει βρεθεί, του λέει ο ξενοδόχος να μεταβεί στη διεύθυνση deliverback.com και να εισάγει το όνομα του ξενοδοχείου, το όνομα και τη διεύθυνσή του, καθώς και τις πληροφορίες του αντικειμένου. 

Το Deliverback υπολογίζει το συνολικό ποσό, ο πελάτης πραγματοποιεί την πληρωμή και το Deliverback αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία να παραλάβει, να πακετάρει και να στείλει το αντικείμενο πίσω στον ιδιοκτήτη του.  Στόχος της εταιρείας είναι να αυξήσει την ικανοποίηση των τουριστών στην Ελλάδα και να μειώσει τον φόρτο εργασίας των Ελλήνων ξενοδόχων.

διαβάστε ακόμα

Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες