EATA: Διαγωνισμός για εκτύπωση επικοινωνιακού υλικού για την Αθήνα

26-03-19 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών προκήρυξε διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου Αντικείμενο της σύμβασης με αντικείμενο Προμήθειες και εκτυπώσεις επικοινωνιακού υλικού στο πλαίσιο των ενεργειών προβολής και προώθησης της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού.

Η σύμβαση αποτελεί υποέργο της Πράξης «Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Προώθησης και Προβολής της Αθήνας μέσα από Β2Β και B2C κανάλια». Η Πράξη θα υλοποιηθεί σύμφωνα με τις προτεραιότητες της Στρατηγικής και του Επιχειρησιακού Σχεδίου Προώθησης και Προβολής της Αθήνας 2018-2020 και της Στρατηγικής για την Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση. Τα σχέδια όλων των εκτυπώσεων θα δοθούν από την αναθέτουσα αρχή στον ανάδοχο. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των  148.626,40 με ΦΠΑ.  Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η Παρασκευή 12 Απριλίου και ώρα 13:00.

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη