Μια εργαλειοθήκη για τη Διαχείριση Τουριστικής Ανάπτυξης στην Ευρώπη ανακοίνωσε ο οργανισμός European Cities Marketing κατά το ετήσιο συνέδριο στο Malmö της Σουηδίας, στις 14 Ιουνίου, η οποία φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν οδηγό για τις ευρωπαϊκές δημοτικές αρχές και τους οργανισμούς διαχείρισης προορισμού (DMMOs) στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που επιφυλάσσει η τουριστική ανάπτυξη.
Η εργαλειοθήκη αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την TOPOSOPHY και παρουσιάζει ένα εύρος προσεγγίσεων οι οποίες μπορούν να προσαρμοσθούν και να εφαρμοσθούν σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε προορισμού.
Αποτελείται από 10 εργαλεία τα οποία παρουσιάζουν ένα εύρος διαφορετικών προσεγγίσεων που οι οργανισμοί διαχείρισης προορισμού μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να διαχειριστούν αποτελεσματική την τουριστική ανάπτυξη. Στα εργαλεία περιλαμβάνονται οι θεματικές «Δημιουργώντας Συνέργειες», «Μάρκετινγκ με διαφορετικούς όρους», «Διαχείριση επισκεπτών», «Δημόσια εκπαίδευση» και «Διαχείριση της Οικονομίας Διαμοιρασμού».
Η εργαλειοθήκη ενθαρρύνει επίσης τους οργανισμούς Μάρκετινγκ προορισμού να επιταχύνουν το μετασχηματισμό τους σε «Διαχείριση Προορισμού».
Αμφισβητεί δε τους παραδοσιακούς στόχους του τουριστικού κλάδου οι οποίοι κινούνται στην κατεύθυνση της ανάπτυξης αφίξεων και δαπάνης, παρά τις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες πόλεις, όπως η μόλυνση του περιβάλλοντος, η μετανάστευση, οι ανισότητες κτλ.