Ανοιχτό Πανεπιστήμιο: Ξανά μεταπτυχιακό πρόγραμμα διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων

21-06-18 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Την επανίδρυση του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών με τίτλο «Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων» στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών αποφάσισε το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

Σκοπός του μεταπτυχιακού προγράμματος είναι η παροχή των εξειδικευμένων γνώσεων που απαιτούνται για μια διοικητική καριέρα στην τουριστική βιομηχανία. Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων οργανώνει και προσφέρει το εκπαιδευτικό περιεχόμενο με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε να επιτρέπει στους φοιτητές να αναπτύσσουν τόσο τις θεωρητικές γνώσεις, όσο και τις πρακτικές ικανότητες που απαιτούνται στις διοικητικές θέσεις της τουριστικής βιομηχανίας.

Παράλληλα, προάγει την ανάπτυξη των ικανοτήτων ανάλυσης και των προσωπικών χαρακτηριστικών που απαιτούνται για την αντιμετώπιση και επίλυση των προβλημάτων τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών. Το πρόγραμμα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη διεπιστημονικότητα των στοιχείων της τουριστικής διοίκησης που εξηγούν τη φύση και την ανάπτυξη της σε μικροοικονομικό και μακροοικονομικό επίπεδο. Η προσέγγιση αυτή ενισχύει την εις βάθος κατανόηση και την ικανότητα σύνθεσης των πολιτικών, οικονομικών, κοινωνικών και τεχνολογικών παραγόντων που σχετίζονται με τη σύγχρονη τουριστική διοίκηση.

Στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα γίνονται δεκτοί απόφοιτοι συγγενούς γνωστικού αντικειμένου των ΑΕΙ της ημεδαπής ή ομοταγών ιδρυμάτων της αλλοδαπής,  διαρθρώνεται σε δύο ακαδημαϊκά έτη και αποτελείται από 4 θεματικές ενότητες και εκπόνηση διπλωματικής.

Ειδικότερα, οι θεματικές ενότητες και τα γνωστικά αντικείμενά τους, είναι οι εξής:

Α) Γενικές Αρχές Μάνατζμεντ, Τουριστική Νομοθεσία και Οργάνωση Εργοδοτικών και Συλλογικών Φορέων Τουρισμού

-Γενικές Αρχές Μάνατζμεντ

-Οργάνωση και Λειτουργία Οργανισμών και Φορέων του Τουρισμού

- Νομοθεσία Τουρισμού

Β) Τουριστικός Τομέας:

-Οικονομική του Τουρισμού

- Ανάπτυξη και περιβάλλον

- Κοινωνιολογία και Πολιτική της Τουριστικής Ανάπτυξης

Γ) Διοίκηση Τουρισμού και Τουριστικών Επιχειρήσεων

-Βασικές αρχές και Λειτουργίες του Τουριστικού Μάνατζμεντ

- Οργάνωση και Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων

- Διοίκηση Ειδικών και Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού και Αναψυχής

Δ) Τουριστικό Μάρκετινγκ Φορέων, Οργανώσεων και Επιχειρήσεων

- Τουριστικό Μάρκετινγκ

- Προώθηση & Επικοινωνία στον Τουρισμό

- Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων

Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με τη Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία, η οποία πραγματοποιείται μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση των ανωτέρω θεματικών ενοτήτων.

 

 

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ