Το Facebook λανσάρει ένα νέο εργαλείο το οποίο θα βοηθά τους ταξιδιώτες να επιλέγουν τον προορισμό διακοπών, προσεγγίζοντάς τους σε διαφορετικά στάδια της διαδικασίας προγραμματισμού διακοπών.
Το νέο προϊόν ονομάζεται «trip consideration» και στοχεύει σε χρήστες του διαδικτύου που έχουν εκφράσει την πρόθεση για ταξίδια, είτε κάνοντας like είτε πλοηγούμενοι σε σελίδες παραθαλάσσιων προορισμών, οι οποίοι όμως εμφανίζονται αναποφάσιστοι για τον προορισμό.
Σύμβουλοι ταξιδίων θα δημιουργούν διαφημιστικό περιεχόμενο που θα προωθεί πτήσεις ή προσφορές ξενοδοχείων το οποίο θα προβάλλεται στους χρήστες αυτούς, προκειμένου να τους παρακινούν για κράτηση.
Το εργαλείο δουλεύει σε συνδυασμό με τις υπάρχουσες επιλογές στόχευσης χρηστών, βοηθώντας τους διαφημιζόμενους να προωθούν περιεχόμενό τους στο σωστό κοινό τη σωστή στιγμή, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο παρότρυνσης για κράτηση από το Facebook, το Instagram και το Audience Network.