Νέο εργαλείο του Facebook για τους αναποφάσιστους ταξιδιώτες

08-03-18 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Το Facebook λανσάρει ένα νέο εργαλείο το οποίο θα βοηθά τους ταξιδιώτες να επιλέγουν τον προορισμό διακοπών, προσεγγίζοντάς τους σε διαφορετικά στάδια της διαδικασίας προγραμματισμού διακοπών. 

Το νέο προϊόν ονομάζεται «trip consideration» και στοχεύει σε χρήστες του διαδικτύου που έχουν εκφράσει την πρόθεση για ταξίδια, είτε κάνοντας like είτε πλοηγούμενοι σε σελίδες παραθαλάσσιων προορισμών, οι οποίοι όμως εμφανίζονται αναποφάσιστοι για τον προορισμό.

Σύμβουλοι ταξιδίων θα δημιουργούν διαφημιστικό περιεχόμενο που θα προωθεί πτήσεις ή προσφορές ξενοδοχείων το οποίο θα προβάλλεται στους χρήστες αυτούς, προκειμένου να τους παρακινούν για κράτηση.

Το εργαλείο δουλεύει σε συνδυασμό με τις υπάρχουσες επιλογές στόχευσης χρηστών, βοηθώντας τους διαφημιζόμενους να προωθούν περιεχόμενό τους στο σωστό κοινό τη σωστή στιγμή, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο παρότρυνσης για κράτηση από το Facebook, το Instagram και το Audience Network.

διαβάστε ακόμα

Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες