Η Priceline Group μετονομάζεται σε Booking Holdings

21-02-18 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Την αλλαγή της ονομασίας της από σήμερα σε Booking Holdings Inc, το μεγαλύτερο και διεθνές brand της, αποφάσισε η αμερικανική Priceline Group και από τις 27 Φεβρουαρίου θα εμφανίζεται στον δείκτη NASDAQ με τη νέα κωδική ονομασία BKNG.

Όπως επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της Booking Holdings, κ. Glenn Fogel, την περασμένη 20ετία η δραστηριοποίηση του ομίλου έχει διευρυνθεί πέρα από τα όρια της αμερικανικής priceline.com, η οποία λειτουργεί στις ΗΠΑ, σε 6 μεγάλα brand που δραστηριοποιούνται σε όλο τον κόσμο και σε περισσότερες από 220 χώρες και περιοχές σε πάνω από 40 γλώσσες, εκπληρώνοντας το ενιαίο όραμα του ομίλου να βοηθά τους ανθρώπους να αποκτούν εμπειρίες από τον κόσμο.

Το μεγαλύτερο brand του ομίλου, Booking.com, το οποίο μετρά πάνω από 1,5 εκατ. καταλύματα, συγκεντρώνει ημερησίως πάνω από 1 εκατ. κρατήσεις και παράγει την πλειονότητα των κρατήσεων και λειτουργικών κερδών της Booking Holdings.

Η μετονομασία, όπως είπε, είναι μια καθοριστική στιγμή για την ιστορία της εταιρίας, και συμβάλλει στην ευθυγράμμιση του ονόματος της εταιρίας με τη μεγαλύτερη επιχείρησή της, συνδέοντας τα brand της σε ένα ενιαίο όνομα που αντιπροσωπεύει την κοινή ικανότητά τους να βοηθούν τους πελάτες στην κράτηση μοναδικών εμπειριών και να αντιπροσωπεύουν καλύτερα το παγκόσμιο υπόβαθρο της δραστηριοποίησης της εταιρίας σήμερα.

Η Booking Holdings αποτελείται από 6 μεγάλα brand: Booking.com, priceline.com, KAYAK, agoda.com, Rentalcars.com και OpenTable.

Η μητρική Booking Holdings θα συνεχίσει να λειτουργεί από τα κεντρικά γραφεία στο Norwalk των ΗΠΑ.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι