Watt & Volt: Σημαντικό μερίδιο στην ελληνική αγορά ιδιωτικών παρόχων ενέργειας

02-02-18 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Το τέταρτο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς μεταξύ των ιδιωτών παρόχων ενέργειας στην Ελλάδα διαθέτει η Watt & Volt με χαρτοφυλάκιο 48.455 πελατών.

Το 2017 η εταιρεία κατάφερε να διπλασιάσει τα μεγέθη της (από 24.666 πελάτες το 2016). Και να σκεφτεί κανείς ότι στην αρχή, το 2012 ξεκίνησε με μόλις 1698 πελάτες.

"Η Watt & Volt γεννήθηκε στην Ελλάδα της κρίσης, με όλες τις δυσκολίες που αυτό συνεπάγεται και το στοίχημά της ήταν να μπει σε μια δύσκολη αγορά ανταγωνιζόμενη κολοσσούς με τεράστια κεφάλαια, βασιζόμενη σε νέους ανθρώπους. Μας αρέσει να λειτουργούμε αθόρυβα, να μην τραβάμε την προσοχή, ώστε να μπορούμε να κάνουμε τα πολλά πράγματα που θέλουμε” επισημαίνει ο Α. Παπαναγιώτου της Watt & Volt.

Η Αντιγόνη Παγουλάτου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της WATT+VOLT, ανέφερε σχετικά: "Προτεραιότητα της WATT+VOLT είναι πάντα η μέγιστη ικανοποίηση του καταναλωτή και η παροχή καινοτόμων υπηρεσιών, οι οποίες συμβάλλουν στην εξοικονόμηση ενέργειας.  Στόχος μας να βοηθήσουμε κάθε καταναλωτή να "φανταστεί περισσότερα" σχετικά με τη διαχείριση των ενεργειακών του αναγκών, προκειμένου να απολαμβάνει μία καθημερινότητα, πιο άνετη, πιο αποδοτική και πιο εύκολη!".

Ο Παναγιώτης Καμπισιούλης, Head of Operations ενεργειακών λύσεων της WATT+VOLT, τονίζει: «Η τμηματοποίηση της αγοράς αποτελεί μέρος της ολιστικής μας προσέγγισης του «Smart Everything» και στοχεύει  στην κάλυψη των ειδικών  αναγκών των πελατών μας μέσα από ολοκληρωμένες υπηρεσίες όπως για παράδειγμα «Smart Hotel». Για κάθε εφαρμογή υπάρχουν εξειδικευμένα προϊόντα και συστήματα καθώς και ένα «έξυπνο λογισμικό» με το οποίο επικοινωνούν, το οποίο μας δίνει Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο ακόμα και για τυχόν αποκλίσεις από τους ενεργειακούς στόχους που έχουν τεθεί. Στο τέλος κάθε διαμονής ο πελάτης του ξενοδοχείου γνωρίζει πόση ενέργεια εξοικονόμησε κατά τη διαμονή του, κατά πόσο συνέβαλε δηλαδή να γίνει «πράσινο το ξενοδοχείο» .

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι