Περιφέρεια Κρήτης: Διαγωνισμός για την επικοινωνία του Interreg Europe/ BRANDTour

05-01-18 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Η Περιφέρεια Κρήτης διακήρυξε συνοπτικό διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου παροχής υπηρεσιών «Σύμβουλος Τεχνικής Υποστήριξης Διαχείρισης της Επικοινωνίας του Προγράμματος Interreg Europe/ BRANDTour» του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Interreg EU, στο οποίο συμμετέχει η Περιφέρεια Κρήτης ως εταίρος.

Η προϋπολογιζόμενη δαπάνη ανέρχεται σε 66.960 ευρώ με ΦΠΑ. Κριτήριο κατακύρωσης είναι η πλέον χαμηλότερη τιμή.  Ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί στη Δνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου και ώρα 10:00 π.μ.

Η Ευρώπη είναι ο No1 ταξιδιωτικός προορισμός στον κόσμο σήμερα. Ο τουρισμός είναι η 3η οικονομική δραστηριότητά του, με 3,4 εκατομμύρια επιχειρήσεις, 12 εκατομμύρια θέσεις εργασίας και αντιπροσωπεύει το 9,7% του ΑΕΠ. Ο τομέας αποδείχθηκε ανθεκτικός στην κρίση. Από την άλλη πλευρά, η μεγαλύτερη ανάπτυξη του τουρισμού τα τελευταία χρόνια υπήρξε σε μη ευρωπαϊκές περιοχές. Ο ανταγωνισμός από τους εναλλακτικούς, λιγότερο ακριβούς προορισμούς, αυξάνεται και άλλες περιοχές του κόσμου ενδέχεται να αντικαταστήσουν την ΕΕ ως την περιοχή που επισκέπτεται μέχρι το 2030. Για να αποφευχθεί αυτή η υποχώρηση, πρέπει να υπάρξει υποστήριξη του τομέα βοηθώντας τις τουριστικές  ΜΜΕ να γίνουν πιο ανταγωνιστικές και η προσφορά τους πιο ελκυστική. Η διαφοροποίηση της προσφοράς και η προώθηση των μοναδικών αξιοθέατων της ΕΕ πρέπει να αποτελέσουν σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τον τουρισμό της ΕΕ. 

Στόχος του έργου BRANDTOUR είναι η βελτίωση της ικανότητας των εταίρων να στηρίξουν τον τουρισμό μέσω της προώθησης, της καινοτομίας και της διαφοροποίησης της προσφοράς. Το έργο αποσκοπεί στην παροχή καλύτερων πολιτικών μέσων για την ανάπτυξη νέων προσαρμοσμένων τουριστικών προϊόντων που θα ικανοποιούν τις αναδυόμενες ομάδες-στόχους και θα ευνοούν τις εισερχόμενες ροές προς την ΕΕ. 

Μέσω της διαπεριφερειακής συνεργασίας, οι εταίροι θα αναπτύξουν καλύτερα μέσα για:

-Να αυξήσουν την ανάδειξη και προβολή λιγότερο γνωστών προορισμών.

-Την αξιοποίηση στα αξιοθέατα μέσω καλύτερου μάρκετινγκ, branding και επικοινωνίας.

-Την ομαδοποίηση των τουριστικών ΜΜΕ και των προϊόντων τους, στοχεύοντας στην αύξηση των συνεργειών μεταξύ ιδιωτικών και δημόσιων φορέων.

-Πιο εξατομικευμένα τουριστικά πακέτα.

-Τη μόχλευση σε τοπικές αλυσίδες αξίας και την αριστεία για την ανάπτυξη θεματικών και βιωματικών μορφών τουρισμού.

-Την αύξηση της ικανότητας των τουριστικών ΜΜΕ της ΕΕ για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της αγοράς, μειώνοντας την εποχικότητα και τη μεγιστοποίηση του οικονομικού δυναμικού του τουρισμού.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου Interreg Europe / BRANDTour είναι 1.552.800 ευρώ.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια