Booking.com: Χρηματοδότηση έως 400.000 σε startup στον τουρισμό - Οι νικητές

23-06-17 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Τους νικητές των βραβείων που απονέμονται στο πλαίσιο του πρώτου προγράμματος επιτάχυνσης startup στο βιώσιμο τουρισμό ανακοίνωσε η Booking.com.

Το πρόγραμμα Booster ξεκίνησε νωρίτερα μέσα στη χρονιά, με σκοπό να εντοπίζει, να συμβουλεύει και να χρηματοδοτεί πολλά υποσχόμενες startup που δραστηριοποιούνται στον βιώσιμο τουρισμό σε μια από τις ακόλουθες κατηγορίες:

-Προστασία περιβάλλοντος

-Διαφύλαξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και/ ή προώθηση της ανάπτυξης χωρίς αποκλεισμούς στον τουρισμό που στηρίζει τις τοπικές οικονομίες και κοινωνίες.

Μετα από 3 εβδομάδες εργαστηρίων, οι 10 ομάδες των φιναλίστ παρουσίασαν τα σχεδιά τους σε κοινό ειδικών κριτών στο Άμστερνταμ. 

Τη μεγαλύτερη χρηματοδότηση, ύψους 400.000 ευρώ κέρδισε η Backstreet Academy. Στόχος της startup είναι να διευρύνει στο κοινό της ταξιδιωτικής της πλατφόρμας, δίνοντάς του τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί εργαλεία για να συνδέεται απευθείας με την τουριστική βιομηχανία, να συμβάλλει στη δημιουργία μικρο-επιχειρηματιών και να βοηθήσει στη μείωση της φτώχειας.

Άλλες startup που κέρδισαν βραβεία ήταν οι:

Seabin (Αυστραλία και Ισπανία) 350.000 ευρώ

Local Alike (Ταϋλάνδη) 300.000 ευρώ

Good Hotel (Γουατεμάλα και Ην. Βασίλειο) 300.000 ευρώ

Awake (Κολομβία) 300.000 ευρώ 

Authenticook (Ινδία) 200.000 ευρώ 

Desolenator (Ην. Βασίλειο και Ολλανδία) 150.000 ευρώ.

Επιπλέον, η Seabin ψηφίσθηκε ως η αγαπημένη των υπαλλήλων και δέχθηκε δικαιώματα δωρεάν διαμονής μέσω της Booking.com κόστους 10.000 ευρώ.

Στο πρόγραμμα εκδήλωσαν πρόθεση συμμετοχής 700 startups με ομάδες από 102 εθνικότητες από όλο τον κόσμο.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι