Πόσα posts, shares, comments, tweets και likes χρειάζονται για να ενισχυθεί η εικόνα της χώρας μας στον ορυμαγδό της κρίσης; Το ίντερνετ, τα κοινωνικά δίκτυα και τα ψηφιακά μέσα επιστρατεύονται και στην τουριστική βιομηχανία συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη του Ελληνικού Τουρισμού.
Στο… μηδενικό χρόνο του διαδικτυακού κοσμοπολιτισμού η πρόβλεψη της Overron, κορυφαίας εταιρίας Digital Marketing στον τουρισμό διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της εικόνας των ελληνικών προορισμών μέσα από τα Social Media.
Το καλοκαίρι του 2015, την ώρα που ο τουρισμός βρίσκονταν στο ασφυκτικό περιβάλλον των Capital Controls η Overron ξεκίνησε εκστρατεία ενημέρωσης κι αντιστροφής του κλίματος μέσω των social media
Σήμερα η Overron ενώνει τις δυνάμεις της με τον εδραιωμένο Όμιλο Caldera Collection, που διακρίνεται στη διαχείριση ξενοδοχείων, και αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη στην επέκταση του οράματος της Overron για την προώθηση του Ελληνικού τουρισμού μέσα από το social media.
Δεκάδες σχόλια δημοσιεύτηκαν από άτομα σε ολόκληρο τον πλανήτη, δηλώνοντας ότι στηρίζουν την Ελλάδα κι ότι τις επόμενες ημέρες θα επισκέπτονταν τη Σαντορίνη ή τη Μύκονο χωρίς κανένα πρόβλημα. Μέσω των social media φωτίσαμε τη δυναμική και την αλλαγή ψυχολογίας από τα μαζικά comments των χρηστών ότι έχουν πάρει την απόφαση να μην ακυρώσουν και να έρθουν τις επόμενες μέρες.
Η εταιρεία Overron προσφέρει πλήρεις υπηρεσίες Hotel Digital Marketingσυμβάλλοντας ουσιαστικά στην αύξηση των κερδών τους. Συγκαταλέγεται στις καλύτερες εταιρίες διεθνώς στον τομέα του του SEO (Search Engines Optimization).O Όμιλος Caldera Collection διακρίνεται στη διαχείριση ξενοδοχείων (ιδιόκτητων και μη) και προσφέρει συμβουλευτική και διαρκή υποστήριξη, δραστηριοποιούμενος στους τομείς των πωλήσεων, μάρκετινγκ και ανάπτυξης για τα ξενοδοχεία με το σήμα Caldera Collection.